... עם תלמידים מקובעים בדעותיהם? תלמידים שמגיעים עם דעות מוקדמות מתקשים לפעמים
להיפתח לרעיונות חדשים. אליעד מציע להימנע מהגדרה של תלמיד כסגור מחשבתית או טועה, אלא להכיר ולהבין את ההיגיון הפנימי שמנחה את התלמיד. אם ... חייבת להיות כפי שהוא תופס אותה, כל שינוי בתפיסתו עשוי להתקל בהתנגדות פנימית.
המפתח, לדבריו, הוא להציג את הרעיונות החדשים מזווית שיכולה להתחבר להבנה שכבר יש לתלמיד. מדוע אנשים מסוימים מסרבים להקשיב או להתעמק ... היא שסבלנות אינה רק תכונה שחשובה למורה רוחני, אלא לכל אדם באשר הוא. כשאדם
מפתח סבלנות אמיתית, הוא לומד ליהנות מהתהליך של ההסבר, להבין טוב יותר את הזולת ולשפר את יכולתו להתמודד עם דעות שונות משלו. סבלנות מאפשרת לאדם להפוך כל קושי, חיסרון או אתגר להזדמנות לצמיחה. איך
לפתח סבלנות? למה חשוב ליהנות מהסבר? כיצד להתמודד עם אדם מקובע בדעותיו? איך להפוך קושי בהסבר להזדמנות? מהי החשיבות של סבלנות בשכנוע? ... עם תלמידים מקובעים בדעותיהם? ישנם תלמידים שמגיעים עם דעות מוקדמות ומתקשים
להיפתח לרעיונות חדשים. אליעד מסביר שחשוב להבין את ההיגיון הפנימי של האדם שמולך. במקום להגדיר אותו כסגור מחשבתית או טועה, יש להבין מה ... להיות כפי שהוא תופס אותה, הרי שכל ניסיון לשנות את תפיסתו יתקל בהתנגדות פנימית.
המפתח הוא לנסות להציג לו את הדברים מזווית שיכולה להתחבר להבנה שכבר יש לו. מדוע אנשים מסוימים מסרבים להקשיב או להתעמק ברעיונות חדשים? ... היא שסבלנות היא לא רק תכונה שחשובה למורה רוחני, אלא לכל אדם באשר הוא. כאשר אדם
מפתח סבלנות אמיתית, הוא לומד ליהנות מהתהליך של ההסבר, להבין טוב יותר את הזולת ולשפר את יכולתו להתמודד עם דעות שונות משלו. הסבלנות מאפשרת לאדם להפוך כל קושי, חיסרון או אתגר להזדמנות לצמיחה. איך
לפתח סבלנות? למה חשוב ליהנות מהסבר? כיצד להתמודד עם אדם מקובע בדעותיו? איך להפוך קושי בהסבר להזדמנות? מהי החשיבות של סבלנות בשכנוע? ...