התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה... במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה והפעם אסביר, איך לענות ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא מה המחיר וכמה זה עולה? דהיינו, איך להגיב ללקוח שאומר לך בפירוש ... לאבד את הלקוח ואם אתה לא הכי זול שיש ואם הלקוח מחפש את המוצר הכי זול שיש, איך הגיוני לענות ללקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה בלי לאבד את הלקוח? אז נניח לצורך העניין שהלקוח לא היה ... מוותר על הלקוח. אז בעצם נשאלת השאלה, מה אכפת לך קודם כל לומר ללקוח מה המחיר ורק אחר כך לענות לו לשאר השאלות? במילים אחרות, מה זה משנה לך, מתי אתה מציג את המחיר ללקוח? והתשובה היא, שלפעמים אם ... הלקוח אפשרי לנסות להתעלם מהשאלה של הלקוח ולנסות בכל זאת לעשות איתור צרכי הלקוח בצורה קצרה ומהירה. דהיינו, במקום לענות ללקוח מה המחיר, לנסות לנתב את השיחה לאיתור צרכי הלקוח ומשם לעשות התאמה של המוצר ללקוח ומשם לתת ללקוח ... לפני שהוא ישמע על היתרונות של המוצר. טווח מחירים 3 - אפשרות נוספת יכולה להיות שימוש בטווח מחירים. דהיינו, לענות ללקוח שהמחיר יכול להיות בין X ל Y. שזאת בעצם תשובה שיכולה להכיל בתוכה את המחיר הנמוך ביותר, שיכול ... אז קודם כל בטוח נכון, שאם הלקוח שואל כמה עולה שירות X, אז בטוח נכון שלפעמים בהחלט אין אפשרות לענות ללקוח כמה זה עולה, כי עוד לא ברור מה הוא רוצה לרכוש. לדוגמה, לקוח שואל כמה עולה לצבוע דירה, אבל לא ברור כמה חדרים הדירה. אז ברור שאין אפשרות לענות לו כמה עולה לצבוע דירה, כי קודם כל בהכרח שצריכים לשאול אותו כמה חדרים הוא רוצה לצבוע. יחד עם ... כמה עולה לצבוע 3 חדרים. דהיינו, הלקוח חותר כמה שיותר מהר לקבל מחיר. ואז כאן אמרנו שיש אפשרות בעצם לענות ללקוח, שהמחיר הוא בין X לבין Y. ואז כאן צריכים לשים לב לדבר הבא. והוא: שהמחיר יכול להיות בין ... לכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון הפתרון הוא כך. הלקוח שואל כמה עולה לצבוע 3 חדרים. וכאן אתה יכול לענות לדוגמה המחיר נע בין X לבין Y, תלוי במצב החדרים, תלוי בגודל החדר, תלוי במצב הקיר באופן כללי וכיוב. אבל כאן צריכים לשים לב לעניין הבא שהולך כך: נניח שהמחיר שלך הוא הכי יקר שיש. נסה לענות על השאלה הבאה: ציין כמה דברים שבהם המוצר שלך יותר טוב מהמוצרים של המתחרים שלך. אז נניח במקרה הנל ... עומד בלוחות זמנים באופן מדויק, יותר מאחרים. אז כאשר לקוח שואל אותך, כמה עולה לצבוע את הבית, אתה יכול לענות לו את התשובה הבאה: המחיר תלוי במספר גורמים, ברמת השמירה על הניקיון של הבית, ברמת הגימור של הצביעה, באיכות ... מרמה את הלקוח בשום דבר, בדרך הבאה. אז נניח שהלקוח שואל אותך כמה עולה לצבוע 3 חדרים, אתה יכול לענות לו שזה תלוי בכל מיני גורמים והמחיר הוא בין X לבין Y, ושזה תלוי ברמת הניקיון, גימור, איכות חומרים, ... אתה לא רוצה לאבד את הלקוח בגלל שתציג ללקוח את המחיר לפני שהוא מבין את היתרונות שלך, אז באפשרות לענות ללקוח שיש טווח מחירים ולנסות להסביר ללקוח את היתרונות שלך, תוך כדי שאתה מסביר לו את טווח המחירים. במילים ... את הנושא של מתי להציג את המחיר ואיך לקבוע מחיר ואיך להציג מחיר ללקוח ואיך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לענות ללקוח שאומר יקר לי וכולי.