... או מולך. וגם במקרה כזה, עליך להשתדל כל הזמן ליצור אווירה נעימה. לא משנה מה ואיך, ברגע שנאמר בשיחה דבר שעשוי לגרום לאדם השני להרגיש רע בצורה כלשהי, בין בצורה ישירה או עקיפה, עליך לדעת
לזהות את זה, ולגרום לאדם השני להרגיש כמה שיותר טוב. כדי שבדירוג איכות השיחה שבתת המודע של הצד השני, יהיה דירוג שיחה יותר גבוה. לדוגמה, נניח שאתה שואל מישהו, נראה אותך היום?, והוא עונה לך מצטער, אבל אני לא אספיק להגיע בזמן. אז צריך לדעת
לזהות את המילה מצטער, ולראות שהאדם השני מרגיש לא בנוח עם עצמו. וצריך לשדר לו, שהוא לא צריך ...