אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להתלונן ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
הלקוח באמת רוצה לקוח אלטרנטיבות אליעד להעניק להפסיק לאהוב אותה להפסיק לאהוב מישהי חשוב לזכור מה גורם לאדם לשקר כיצד להתמודד עם תחושת ביטחון איך להתמודד איך להתמודד עם איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח עצבני איך להתמודד עם לקוחות קשים איך לתת שירות טוב ללקוח התמודדות התמודדות עם התמודדות עם לקוח התמודדות עם לקוח עצבני התמודדות עם לקוחות קשים טיפול טיפול ב טיפול בלקוח מתלונן טיפול בלקוחות טיפול בתלונות של לקוחות טיפולים כועס כיצד להתמודד עם כעס לא מרוצה לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מרוצה לגרום ללקוחות להיות מרוצה להתלונן להתמודד להתמודד עם להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח עצבני להתמודד עם לקוחות קשים לקוח לקוח כועס לקוח לא מרוצה לקוח מרוצה לקוח מתלונן לקוח עצבני לקוחות לקוחות קשים לשכנע את הלקוח לשכנע את הלקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח להיות מרוצה לשכנע לקוחות לתת לתת שירות טוב לתת שירות טוב ללקוח מטופל מטופלים מטפל מרוצה עצבנות עצבני רצון שימור לקוחות שירות שירות טוב תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
... לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על תלונות וההבדל בין לוזרים למצליחנים בהקשר של איך הם מתמודדים עם בעיות בחיים. התלונה עצמה, כמו אכלו לי, שתו לי, אינה בהכרח תכונה של לוזר או וינר. השאלה האמיתית היא מה המטרה מאחורי התלונה: האם היא משמשת כתירוץ כדי לא לפעול, או שהיא נועדה לשפר ולהתמודד עם בעיה. למה לוזרים משתמשים בתלונות? לוזרים, כשהם מתלוננים, עושים זאת כתירוץ להסביר למה הם לא פועלים בצורה אקטיבית או ממצים את המקסימום שלהם. הם מאשימים גורמים חיצוניים, כמו המצב הכלכלי, המצב הפוליטי, או אפילו הקורונה, כדי ... לא מוכנים להשקיע את כל המאמצים הדרושים להשגת מטרותיהם, ומפנים את האשמה כלפי גורמים אחרים. דוגמה לכך היא כאשר מנהיגים פוליטיים מתלוננים על המצב הכלכלי או המצב הפוליטי במקום לנקוט בפעולות לשיפור המצב. מהו המניע מאחורי תלונה של ווינר? לעומת זאת, ווינר מתלונן מתוך מטרה לשפר את המצב. הוא לא מסיר אחריות מעצמו, אלא מתלונן כדי לשפר את הדברים שלא בסדר. למרות שהוא מתמודד עם קשיים, הוא לא נעצר בגלל שמישהו אכל לו ושתה לו. הוא עדיין פועל במלוא המרץ כדי לשפר את מצבו. הוא רואה בתלונה כלי לעורר שינוי ולתכנן פתרונות למצב בעייתי. מה קורה למי שלא מתלונן בכלל? כמובן, יש גם את סוג האנשים שלא מתלוננים בכלל, ורבים מהם מציגים את עצמם כמי שממשיכים להחיות באופטימיות. יש המעמידים פנים שהם מניחים את העבר מאחור, אך לעיתים הם מעדיפים לא להתמודד עם בעיותיהם וממשיכים להסתיר ... שליליים. הדבר דומה למישהו ששהה בבית כלא ולא מנסה לברוח ממנו, אלא פשוט אומר ברוך השם שאני נושם, מבלי לנסות לשפר את המצב. האם תלונה יכולה להיות מניפולציה? נוכלים ועסקנים מניפולטיביים עלולים לנצל את הרעיון של למה אתה מתלונן כל הזמן? כדי להמעיט בתלונות ולמנוע מאנשים לתבוע את זכויותיהם. הם עשויים להציג את התלונה כהתנהגות של לוזרים, ובכך לשלול את הלגיטימיות של התלונה ולמנוע מהקורבן לפעול לשיפור המצב. איך להבחין אם התלונה בונה או הורסת? המבחן הוא האם התלונה מגיעה ממקום של שיפור או ממקום של קבלה. אם אדם מ
פרידה קשה, למה לא לשנוא את האקסית? למה לא ללכלך על האקסית? פוסט טראומה מהאקסית, ריבאונד זוגי, זוגיות אחרי בגידה, זוגיות אחרי פרידה, זיכרונות שליליים מהאקסית, איך למצוא זוגיות? למה לא להאשים את האקסית? להתלונן על האקסית
פרידה קשה, למה לא לשנוא את האקסית? למה לא ללכלך על האקסית? פוסט טראומה מהאקסית, ריבאונד זוגי, זוגיות אחרי בגידה, זוגיות אחרי פרידה, זיכרונות שליליים מהאקסית, איך למצוא זוגיות? למה לא להאשים את האקסית? להתלונן על האקסית
... איך למצוא זוגיות? למה לא להאשים את האקסית? להתלונן על האקסית למה לא כדאי לשנוא את האקסים וללכלך עליהם? אחת הסיבות העיקריות לכך שלא מומלץ לשנוא את האקסית או ללכלך עליה לאחר ... הלאה, במקום להיות עם מישהו שתקוע בעבר ומתלונן על האקס שלו. לדוגמה, אדם שמספר לכולם שהאקסית שלו הייתה נוראית, מרגיש רע בעצמו ומושך אליו אנשים פחות איכותיים או מרחיק ... להיות ליד מישהו שמשדר חיוביות ולא מישהו שמתלונן כל הזמן על העבר שלו. השלכת הכעס על בן הזוג החדש בעיה נוספת היא שכעסים לא פתורים מהקשר הקודם עלולים להשפיע על הזוגיות ...
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך למה מישהו בא אליכם בתלונות? כאשר אדם מגיע אליכם עם תלונות, כגון אתה לא אוהב אותי מספיק, אתה לא מעניק לי מספיק, או אתה לא נותן לי מספיק, המשמעות היא שאותו אדם מרגיש שהטוב שלו תלוי בכם. הוא למעשה חושב שאתם חייבים לספק לו תחושה טובה, ולכן כאשר הוא אינו מקבל זאת, הוא פונה אליכם בתלונות. אליעד כהן מסביר שצריך לבחון את עצמכם ולבדוק איפה אתם נהנים מזה שאותו אדם בא אליכם בטענות. אם לא הייתם נהנים מכך, סביר להניח שהייתם מונעים מראש את התלות הזו. לדוגמה, אדם ברחוב לא יעצור סתם אדם זר וישאל למה אתה לא אוהב אותי? מכיוון שאין ביניהם תלות. למה אתם נהנים מתלונות של אחרים כלפיכם? הסיבה שאתם נהנים מכך שמישהו מתלונן כלפיכם, נובעת מכך שאתם מרגישים שיש לכם שליטה עליו. אליעד כהן מציג את הדוגמה של הורים וילדים: הורים רבים מעדיפים שילדיהם יהיו תלויים בהם, גם אם ... אם תעשה כך וכך, תקבל, או אם לא תעשה, לא תקבל. התלות הזו מאפשרת להורה להרגיש שהוא בעל ערך וכוח. אבל המחיר של שליטה זו הוא שהילד יגיע עם תלונות, כגון הרסו לי את החיים, פגעתם בי, וכו, משום שהוא רואה בהורים אחראים לטוב או לרע שמתרחש בחייו. איך מתבטאת תלות רגשית בין בני זוג? תלות רגשית בין בני זוג מתבטאת באופן דומה. אליעד כהן נותן את הדוגמה הבאה: נגיד שהבן זוג מתלונן על בת הזוג שהיא רואה בו כספומט ורק רוצה ממנו כסף. אך הוא שוכח שאם לא היתה לה תלות כלכלית בו, יכול להיות שהיא בכלל לא היתה איתו. כלומר, הוא נהנה מכך שהיא תלויה בו, כי כך הוא מרגיש שהוא נחוץ עבורה. התוצאה הישירה של תלות זו היא תלונות מצדה. גם במקרה ההפוך, אישה יכולה להרגיש טוב מכך שבן זוגה תלוי בה, אך כתוצאה מכך הוא יתלונן שהיא אינה מעניקה לו מספיק אהבה או תשומת לב. מה הקשר בין תלונות לתלות רגשית? כאשר אדם מתלונן כלפיכם, הוא בעצם חושב שהטוב שלו וההרגשה הטובה שלו תלויים בכם. הוא רוצה לקבל מכם משהו חיובי ואינו מקבל את זה במידה הרצויה. כשאתם מאפשרים לאחר להרגיש שתלוי בכם, אתם בעצם מזינים את התחושה הזו ומגבירים את הסיכוי שהוא יבוא אליכם עם תלונות בעתיד. איך להפחית תלונות מצד אנשים? כדי להפחית את התלונות, חשוב קודם כל לזהות איפה אתם נהנים מכך שהאדם השני תלוי בכם, ולהיות מוכנים לוותר על ההנאה או היתרונות שאתם מקבלים מתלות זו. ככל שתהיו מוכנים לוותר על השליטה ועל היתרונות שבתלות, כך תפחת גם כמות התלונות כלפיכם. אליעד כהן מדגיש כי חשוב להיות ערניים לכך מראש: ברגע שיש מישהו תלוי בכם, בין אם זה ילד, בן זוג או כל אדם אחר, עליכם לצפות לכך שבשלב מסוים הוא יגיע עם תלונות. אם מראש תמנעו או תפחיתו את ההנאה וההזנה של התלות הזו, התוצאה תהיה שיהיו פחות תלונות. איך להתמודד מראש עם תלות רגשית של ילדים ובני זוג? אליעד כהן ממליץ מראש לשים לב לרגע שבו הילד או בן הזוג מתחילים להרגיש תלויים בכם, במיוחד אם אתם מרגישים טוב מהתלות הזו. זה הרגע לעצור ולשאול האם אתם באמת מוכנים לשלם את המחיר של התלונות העתידיות. אם תפסיקו להזין את התלות הרגשית שלהם, תקטינו משמעותית את כמות התלונות שתקבלו בעתיד. למה אנשים מתלוננים עלי? איך למנוע תלות רגשית? למה הילד שלי מתלונן? איך להפסיק תלונות מבני הזוג? מהי תלות רגשית? איך להפסיק שליטה בילדים? איך לגרום למישהו לא להיות תלוי בי? ...
אושר מהו, איך להיות מאושר? מה באמת אתה רוצה? למה אתה לא רוצה להרגיש רע? איך להגיע לאושר? כוחו של הרגע הזה, שיטות להיות מאושר, דרכים להיות מאושר, חיסרון אובייקטיבי במציאות, סוגי אושר
אושר מהו, איך להיות מאושר? מה באמת אתה רוצה? למה אתה לא רוצה להרגיש רע? איך להגיע לאושר? כוחו של הרגע הזה, שיטות להיות מאושר, דרכים להיות מאושר, חיסרון אובייקטיבי במציאות, סוגי אושר
... חש תחושת חיסרון ואינו מרגיש צורך להתלונן על המציאות. רבים מנסים להגדיר את המצב הזה בדרכים שונות, אך כל ההגדרות מתכנסות ... כמו מצב תודעתי טוב, או לא להתלונן על שום דבר, במקום להגדיר בדיוק את מה שהם באמת רוצים. למה אנשים לא מצליחים להשיג ... ישיג מצב תודעתי מסוים, הוא יפסיק להתלונן ויפסיק לחוש בחיסרון. אבל בפועל, הוא עשוי להגיע למצב תודעתי שנראה לו כטוב, אך אז ... משתמש בדוגמה של אדם שרוצה להפסיק להתלונן. הוא מסביר שאם האדם יפסיק להתלונן על המציאות, אבל יתחיל להתלונן על זה שהוא מתלונן, הוא נשאר בלופ אינסופי של חוסר שביעות רצון. הפתרון הוא להגיע למצב שבו האדם לא רק מפסיק להתלונן, אלא שגם לא מתלונן על כך שהוא מתלונן, כלומר, - מצב ללא תלונות בכלל. למה קשה להודות שאנחנו מתלוננים על המציאות? אחת הסיבות לכך שקשה לאדם להודות שהוא מתלונן על המציאות היא כי זה שם אותו במצב שבו הוא מרגיש לא בסדר עם עצמו. אנשים לא נוח להם להודות בגלוי שהם מתלוננים, כי הם חושבים שהתלונה היא חולשה. אבל, כפי שאליעד מסביר, עד שהאדם לא יודה בכך שהוא מתלונן על המציאות, הוא לא יוכל להגיע לשורש הבעיה ולמצוא פתרון אמיתי. למה האדם מתמקד כל ... איך להרגיש טוב יותר, איך להפסיק להתלונן. במקום זאת, אליעד מסביר שצריך להתמקד בשאלה של המה - מה באמת אתה רוצה? במקום לומר ... חיסרון אובייקטיבי? איך להפסיק להתלונן על המציאות? מהו מצב תודעתי אופטימלי? ...
לכבד את עצמך, להתייחס לעצמך ברצינות, כמה אתה רוצה, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רוצה לא רוצה, ללכת עד הסוף
לכבד את עצמך, להתייחס לעצמך ברצינות, כמה אתה רוצה, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רוצה לא רוצה, ללכת עד הסוף
... או פורמאלי, אלא דווקא לתהליך פנימי של לקחת את עצמך ברצינות ובכנות מלאה. לפי אליעד, לכבד את עצמך זה להתייחס ברצינות לאמת הפנימית שלך. כאשר האדם מתלונן על מצבו או מביע חוסר שביעות רצון, עליו לשאול את עצמו עד כמה הוא באמת הולך עם הרצונות שלו עד הסוף. אם הוא לא הולך ... לו, ולא לפי רצונו האמיתי. אדם כזה אינו מכבד את עצמו באמת, כי הוא לא שואל מה אני רוצה לעשות?, אלא פועל לפי מה שהוא חושב שאלוהים אמר לו. מדוע אנשים מתלוננים אבל לא מוכנים להשתנות? אליעד מדגיש נקודה חשובה נוספת: אנשים רבים מתלוננים שהם אינם מרוצים ממצבם, אך במקביל אינם מוכנים לוותר על ההרגלים שמונעים מהם להתקדם. הוא משתמש בדוגמה של אדם שרוצה ... חצי בחוץ? הפתרון שמציע אליעד הוא פשוט: או שתלך עד הסוף ותיקח אחריות על הבחירות שלך במלוא הרצינות, או שתכיר בזה שאתה לא רוצה ללכת עד הסוף ותפסיק להתלונן על התוצאות. האדם חייב להבין ולהכיר במצבו, להיות ישר וכנה עם עצמו, ולהודות בכך שהוא בוחר בסיטואציה כפי שהיא. אליעד מציין שהוא עצמו נמצא באותו מצב בדיוק, אך הוא לפחות מבין שהוא לא באמת רוצה ללכת עד הסוף, ולכן לא מתלונן על המצב שלו. מה המשמעות של להתאמץ באמת כדי לקבל תשובות? אליעד מפרט באריכות על כך שלהתאמץ באמת זה להתבונן באופן ... דברים שהם לא מבינים או לא באמת מתכוונים אליהם. איך ניתן לדעת אם אתה באמת רוצה שינוי? אליעד חוזר ומדגיש שהדרך לדעת אם אתה באמת רוצה שינוי היא להפסיק להתלונן ולהתחיל לבדוק את עצמך במלוא הרצינות בכל פרט ופרט. הוא מסביר שאנשים מתלוננים כיוון שהם לא רציניים עם עצמם. הוא נותן דוגמה נוספת של אדם שרוצה להיות מאושר אבל לא מוכן להפסיק לעשן או להפסיק ... לראות שהמצב שבו אתה נמצא כרגע הוא המצב המושלם מבחינתך, כי אתה הוא זה שבוחר אותו. ברגע שתוכל להודות בכך במלוא הכנות, תוכל או לקבל את המצב ולהפסיק להתלונן, או לשנות אותו באמת. איך לכבד את עצמי? מה זה ללכת עד הסוף? איך מפסיקים להתלונן? מהי האמת הפנימית שלי? איך לוקחים את עצמך ברצינות? ...
מהי חרדה כללית? הפרעת חרדה מוכללת, פחד כללי, איך מתמודדים עם חרדה כללית? איך לטפל בחרדה כללית? סימפטומים של חרדה מוכללת, איך מטפלים בחרדה? איך להתמודד עם חרדה? טיפול בחרדה
מהי חרדה כללית? הפרעת חרדה מוכללת, פחד כללי, איך מתמודדים עם חרדה כללית? איך לטפל בחרדה כללית? סימפטומים של חרדה מוכללת, איך מטפלים בחרדה? איך להתמודד עם חרדה? טיפול בחרדה
... אבל צריך לדעת יש שתי אופציות שצריך לדעת אותן במאה אחוז או שיש אלוהים ואז אתה רובוט ואז אין שום שאלה. אליעד: למה אין שום שאלה ולמה אם אני אלוהים אני לא יכול להתלונן? ש: קודם כל אם אתה אלוהים אל תתלונן כי אתה לא עושה את זה. אליעד: למה אז מה אני עושה ואני מתלונן מה הבעיה? ש: אז תתלונן. אליעד: אני מתלונן על עצמי. ש: אז אלוהים שמתלונן לעצמו נהנה מהתלונות גם. אליעד: מאיפה אתה יודע סובל למה סובל מתלונות. ש: כי אתה יכול לעשות הכל ואם אתה בוחר להתלונן סימן זה עושה לך טוב להתלונן. אליעד: לא אלוהים יכול לעשות הכל וזה עושה לו רע מה. ש: לעומת ... אליעד: אבל מה זה עוזר לי ביומיום אני מרגיש שאני קיים והמחשבות שלי לא בשליטתי? ש: ולכן אם אתה מרגיש שאתה קיים זה אומר שאתה בכלל זה הוא עכשיו אם אתה הוא אל תתלונן. אליעד: מה? ש: כן אם אין עוד מלבדו ואתה עדיין מרגיש קיים זה אומר שאתה זה האין עוד מלבדו ולכן אין לך מה להתלונן. אליעד: לא הבנתי כלום שום דבר לא הבנתי בכלל לא הבנתי שום דבר. ...
לעשות כסף, עצלנות לעבוד קשה, לא רוצה להתאמץ, רוצה כסף, רוצה להיות עשיר, לא מוכן להתאמץ, הצבת מטרות, מטרות מנוגדות, לא מצליח לעשות כסף, רוצה יותר כסף, רוצה חופש
לעשות כסף, עצלנות לעבוד קשה, לא רוצה להתאמץ, רוצה כסף, רוצה להיות עשיר, לא מוכן להתאמץ, הצבת מטרות, מטרות מנוגדות, לא מצליח לעשות כסף, רוצה יותר כסף, רוצה חופש
... השקעה או מאמץ מצדו. הוא מגדיר זאת בצורה סאטירית ואומר שהמקצוע של אותו אדם הוא להתלונן על כך שאין לו כסף ולא בא לו לעבוד. ישנם אנשים שעובדים ומרוויחים כסף ומתלוננים על כך שהם צריכים לעבוד. לעומתם, ישנם אנשים שלא עובדים ומתלוננים על כך שאין להם כסף. האדם שעליו אליעד מדבר הוא מי שלא מוכן להשלים עם אחת האפשרויות האלה ומוצא את עצמו מתלונן על שתי האפשרויות במקביל - לא עובד ומתלונן על העדר כסף, ומצד שני לא רוצה לעבוד כלל. מה לעשות אם אתה לא רוצה לעבוד אבל כן רוצה כסף? אליעד כהן מציע גישה שונה: הדרך לפתור את ... לא רוצה להתאמץ קונפליקט בין חופש לכסף למה אני לא מצליח לעשות כסף? איך להפסיק להתלונן על כסף? איך להציב מטרות בלי קונפליקטים? מה הסיבה שלך קשה לעשות כסף או שלבן אדם קשה לעשות כסף מה הסיבה? אחת מהסיבות הסיבה היא בגלל ... לא רוצה לעבוד זה המקצוע כל אחד והמקצוע שלו. יש אחד שעובד מרוויח כסף הוא לא מתלונן על זה שהוא יש לו אבל מצד שני הוא מתלונן על זה שהוא עובד, אתה אומר לא אני לא רוצה להתלונן על זה שאני עובד אבל אני רוצה להתלונן על זה שאין לי. יש אחד שלא מתלונן למה אין לו כסף אבל הוא מתלונן למה הוא עובד ויש אחד שלא מתלונן למה הוא עובד הוא לא יכול להתלונן וואלה איזה יום קשה היה לי בעבודה כי הוא לא עובד מצד שני הוא מתלונן וואלה איזה יום קשה היה לי היום בחנות רציתי לקנות ולא היה לי כסף. אתה מבין מה אני אומר? יש לך אופציה אחת האופציה היא לקחת את החיים ... להשיג מטרה מסוימת? כי בו זמנית אתה גם רוצה מטרה אחרת אתה לא מוכן להתאמץ אתה רק מתלונן. אין מטרה אחת בעולם שאתה. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: להתלונן, האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להתלונן, איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רוחני, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, מאמן אישי למנהלים בנושאי להתלונן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 20:33:47 - wesi1