אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בלקוחות ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
ליצור הזדהות להפסיק לחשוב עליו שירות טוב הבעיה לא נפתרה טוב אמיתי להוציא אותו מהראש הרגשת ביטחון רגישות מבחינה רגשית להתגבר על אהבה מה גורם לאדם לשקר איך להתמודד איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח עצבני איך להתמודד עם לקוחות קשים איך לתת שירות טוב ללקוח התמודדות התמודדות עם לקוח התמודדות עם לקוח עצבני התמודדות עם לקוחות קשים טיפול טיפול בלקוח מתלונן טיפול בלקוחות טיפול בתלונות של לקוחות טיפולים כועס כעס כעסים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מרוצה לגרום ללקוחות להיות מרוצה להתלונן להתמודד להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח עצבני להתמודד עם לקוחות קשים לקוח לקוח כועס לקוח לא מרוצה לקוח מרוצה לקוח מתלונן לקוח עצבני לקוחות לקוחות קשים לשכנע לקוח לשכנע לקוח להיות מרוצה לשכנע לקוחות לתת לתת שירות טוב לתת שירות טוב ללקוח מטופל מטופלים מטפל מרוצה עצבנות עצבני רצון שימור לקוחות שירות שירות טוב תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
... בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות? איך משפיעות המילים בטח, איזה שאלה על חוויית הלקוח? המשפט בטח, ...
טיפול / לטפל - הכל כולל הכל על טיפול / לטפל - רשימת כל הנושאים
... בלחץ מכישלון טיפול בלחץ מכישלון בלימודים טיפול בלי בחירה חופשית טיפול בלקוח מתלונן טיפול בלקוחות טיפול בלקויות למידה טיפול במאניה דיפרסיה טיפול במהות טיפול במועקה טיפול במחלה נפשית טיפול במחלות טיפול במחלות ...
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
... איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה בתהליך של טיפול בלקוחות, אחת מהטעויות של אנשי המכירות היא, העניין של להפריד בין 2 השאלות ...
איך לגרום לעובד לא להסיר אחריות? בקשת עדכון לסטאטוס משימה מעובד, איך לדבר נכון עם עובד? איך לשאול עובד שאלה? איך לנהל עובדים? הסרת אחריות של עובד, אימון למנהלים, ניהול עובדים, הסרת אחריות של עובדים, לקיחת אחריות של עובדים, יעוץ למנהלים, אימון עסקי
... סטאטוס המשימה שלו, תמיד תבהיר ותחזיר את המשימה אליו. לדוגמה: אוקיי, אז איך אתה ממשיך לטפל בזה? אוקיי טוב שעדכנת אותי, תעדכן אותי בהמשך לגבי איך התקדמת בטיפול בלקוח הזה?. ובמהות, תוסיף משפט שמבהיר, שזה שהתעדכנת בסטאטוס המשימה, זה לא משום שהמשימה עברה אליך, אלא שהמשימה עדיין באחריותו ...
כעס / עצבנות - ממה נובעים עצבנות וכעס? איך להתמודד עם כעס ועצבים?
כעס עצבנות - ממה נובעים עצבנות וכעס? איך להתמודד עם כעס ועצבים? לפעמים קורים לאדם דברים נגד רצונו, והדבר הזה יוצר אצל האדם כעס. האם זה טוב לכעוס? את זה צריך האדם להבין לבד. על האדם לבדוק, האם הכעס גורם לו להרגיש טוב יותר או לא. מה שכן, השאלה היא, למי שלא רוצה לכעוס, איך בעצם אפשר להפסיק לכעוס? והתשובה היא, כי יש דבר אחד שמנטרל כעס, והוא הבנה. והבנה משמעותה היא, שהאדם ... ואז הוא נרגע וחי בשלום עם עצמו וסביבתו. ולכן, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם כעס, היא על ידי הבנה. כאשר משהו מכעיס את האדם, על האדם לנסות להבין מה בדיוק מכעיס אותו. ולנסות להבין למה באמת המציאות היא ... בשלום. יחד עם זאת, יש לשים לב לכך, שלפעמים הרצון להבין את האירוע יוצר עוד יותר כעס. כי לפעמים הרצון של האדם להבין את מה ... שכאשר מנסים להבין את המציאות כדי לחיות איתה בשלום, לפעמים עוד יותר לא מבינים והכעס יכול בכלל לגדול. אך בסופו של דבר, אם יבין האדם את המציאות, הרי שהוא לא יכעס עליה, אלא יחיה איתה בשלום. ומצד האמת, כדי להתגבר על כעס, באפשרותו של האדם לבחור גם בדרך ההפוכה, ... טוב יותר את הדברים כפי מה שהם באמת, על ידי זה הוא חי יותר בשלום עם המציאות, והכעס נעלם מעצמו. ...
כעס / עצבים - מהי המהות של כעס ושל עצבנות? איך להתמודד עם עצבנות ועם כעס?
כעס עצבים - מהי המהות של כעס ושל עצבנות? איך להתמודד עם עצבנות ועם כעס? כעס. רוגז. עצבים. מהי מהותם? ממה הם נובעים? ומה עושים? כעס = כאשר הרצון של האדם אינו עולה בקנה אחד עם המציאות. מציאות = רצון = אחדות = רוגע = שמחה = רחמים = אהבה. מציאות שונה מ: רצון = פירוד = כעס = עצבות = רוגז = אכזריות. הפירוד שבין האדם לבין המציאות, נובע אך ורק מחוסר הבנה של האדם את המציאות. מה נתפס בעיני האדם ... כפי שהיא לא מספקת אותך, הרי שהיא אינה הסיבה האמיתית. זא אם האדם חושב שהוא הבין את הסיבה מדוע המציאות כרגע כפי שהיא, ועדיין אינו מרוצה ממנה בשלמות אמיתית, הרי שהוא עדיין לא הבין את הסיבה האמיתית. כאשר האדם מבין את הסיבה האמיתית, הוא מבין מדוע המציאות ברגע ... כאשר האדם מגיע לסיבה הראשונה = הבנה שלמה של המציאות = הבנת הסיבה האמיתית שבגללה המציאות כרגע כפי שהיא = אמת = שלמות. סיכום: כעס = חוסר ידיעה = חוסר הבנת המצב בשלמות = טיפשות = הוצאת דברים מהפרופורציה הנכונה = דמיון = שקר = עצבות = חוסר קבלת המציאות = ... שלמה = רע. כאשר האדם מגיע לידיעה שלמה = חוסר ספקות = וודאות מוחלטת = ידיעה שלמה = הבנה מלאה = טוב. ברמה המעשית: כדי לגרום לכעס להיעלם מעצמו, על האדם לחקור את השורש של הכעס. ככל שהאדם מבין טוב יותר ממה בדיוק הכעס נובע, כך הכעס נעלם מעצמו. אם האדם חוקר את הכעס וכועס יותר, הרי שהוא עדיין לא הגיע לשורש האמיתי של הכעס. פשוט יש להמשיך לשאול שאלות, לנסות להבין מה באמת מכעיס ונראה כרע בסיטואציה? מה הופך את המצב לרע? מי אמר שזה רע? מדוע הרע קיים? האם זו האמת? וכולי. כאשר מגיעים לשורש ולהבנה מלאה, הכעס נעלם מעצמו = שמחה = אושר. שלמות = לא להרגיש שום תחושה של חיסרון מכל סוג שהוא. רק כאשר האדם מבין מה טוב במה שקרה = שלמות = אהבה של המציאות כפי שהיא. כל טריק אחר של מניעת הכעס, חוץ להבין מה היה טוב במה שקרה, תמיד יהיה בו חיסרון כלשהו. שלמות = תחושה של אהבה למציאות בכל מצב. ...
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל איך להתמודד עם כעס בצורה נכונה ובלי להיפגע? אחת השאלות המרכזיות שאליעד עוסק בהן בהרצאה היא כיצד להתמודד עם כעס, התפרצויות זעם ואלימות בצורה שתמנע פגיעה עצמית ופגיעה באחרים. לטענתו, עצם קיומו של הכעס אינו בהכרח בעיה, אלא הנזקים שנגרמים בעקבותיו - ההתפרצויות, האלימות, הפגיעה ביחסים ובמשאבים. אליעד מדגיש שוב ... שהבעיה המרכזית היא לא הכעס עצמו, אלא המחיר שמשלמים בגללו. לדוגמה, אם אדם כועס ומתחיל לריב, הנזק הוא לא מעצם הרגש, אלא מכך שהריב עלול לגרום לאובדן של כסף, מערכות יחסים, או משאבים אחרים. ... מעשית: אם אדם אומר הכעס עולה לי ביוקר, הפתרון שלו הוא לא בהכרח להפסיק לכעוס, אלא להגדיל את המשאבים שלו עד כדי כך שהכעס כבר לא יהיה יקר עבורו. כלומר, אם יש לך יותר כסף, יותר חברים, יותר תמיכה סביבך, אז גם אם תכעס ותאבד חלק ממשאביך, עדיין לא תהיה לך בעיה אמיתית כי נשארו לך מספיק משאבים אחרים. האם הפתרון הנכון לכעס הוא להפסיק לכעוס? לדברי אליעד, הפתרון האידיאלי אינו להפסיק לכעוס או לשלוט בכעס בצורה מלאכותית, אלא להגיע למצב של בחירה חופשית אמיתית - שתוכל לכעוס או לא לכעוס בהתאם לרצונך, ללא חשש מתוצאות שליליות. במקום ללמד אנשים לשלוט בכעס או להדחיק רגשות, אליעד מציע פתרון עמוק יותר - לבנות כיפת ברזל נפשית. הוא משתמש במונח כיפת ברזל כדי להדגים ... שכאשר יורים עליך (מתעצבנים עליך, תוקפים אותך, מבקרים אותך), הפגיעה לא רק שלא חודרת אליך, אלא שהתגובה לכך דווקא מחזקת אותך. ... זו ההגנה הטובה ביותר מפני כעסים ופגיעות. ברגע שאתה מגיע למצב כזה, הכעס עצמו כבר אינו בעיה עבורך - אתה חופשי לבטא או לא לבטא אותו, וזה לא משנה, כי בפועל אתה חסין מנזקים. מדוע ... שבה אנשים מנסים לשלוט בכעס או להדחיק אותו, כי לדבריו זו שיטה שכרוכה במלחמה פנימית מתמדת. בכל פעם שאדם מנסה לשלוט בעצמו בכוח או להדחיק את הכעס, הוא למעשה מדכא חלק פנימי טבעי בתוכו, וזה מוביל להצטברות של מתח, חרטות וייסורי מצפון. במקום זאת, אליעד מציע להבין את שורש הכעס, לשאול שאלות פנימיות כגון: למה אני כועס?, מה אני מרוויח מהכעס?, למה אני לא מרוצה מהמציאות כפי שהיא?. התבוננות פנימית כזו תביא את האדם להבנה עמוקה של עצמו ושל מנגנוני הכעס, ותעניק לו חופש בחירה אמיתי בהתמודדות עם הרגש. האם יש יתרונות לאלימות או להתפרצות כעס? אליעד לא שולל את עצם קיומה של האלימות או ההתפרצות כאפשרות לגיטימית לפעמים, אלא מציין כי הבעיה היא המחיר ... אדם שמתחרט על כך שהתפרץ בכעס, ומציע כפתרון הומוריסטי להסיר את המצפון שלו במקום להילחם ב
שנאה, סליחה, אהבה, כעס, עצבים, לקיחת אחריות, לאהוב, לשנוא, לסלוח, גירושים, זוגיות, התמודדות עם פרידה, תסכול, מועקה
שנאה, סליחה, אהבה, כעס, עצבים, לקיחת אחריות, לאהוב, לשנוא, לסלוח, גירושים, זוגיות, התמודדות עם פרידה, תסכול, מועקה
... סליחה, אהבה, כעס, עצבים, לקיחת אחריות, לאהוב, לשנוא, לסלוח, גירושים, זוגיות, ... והכרה בכך שלא הכל תלוי באדם השני. איך לקיחת אחריות משפיעה על רגשות שליליים? לפי אליעד, המקור לרגשות שליליים כמו כעס, תסכול ושנאה, הוא חוסר היכולת לקחת אחריות. כשהאדם מאשים אחרים, הוא אינו ... אחריות מלאה, הוא היה מבין שהבעיה החלה כבר כאשר הוא לא קיבל את עצמו במלואו, הרבה לפני האירועים החיצוניים. מדוע כעס ושנאה הם בחירה אישית? אליעד טוען שהחלטה אם לשנוא או לאהוב היא תמיד לפי ... את הדברים כפי שהם - לא להגזים, לא להוסיף ולא להפחית. איך להפסיק לסבול מהאגו שנפגע? אליעד מדגיש כי רוב הסבל והכעס בזוגיות נובעים מפגיעה באגו. אדם נפגע כאשר הוא מרגיש מושפל או לא מספיק ... קשה לסלוח לאחרים? איך להתמודד עם פגיעה באגו? איך להפסיק לסבול מפרידה? מדוע קשה לקחת אחריות אישית? איך להפסיק לכעוס? למה אנשים סובלים מתסכול ומועקה? ...
התקף נפשי של: חרדה, פאניקה, דיכאון, כעס, עצבים, לחץ, אימה, בכי, זעם, סכיזופרניה, פסיכוטי, פרנויה
... נפשי של: חרדה, פאניקה, דיכאון, כעס, עצבים, לחץ, אימה, בכי, זעם, סכיזופרניה, פסיכוטי, פרנויה ובו יתבארו סוגי התקפים של בעיות ... התקפי פאניקה - האדם חווה התקף חרדה חזקה התקף פאניקה ופחד פתאומי, עד כדי כך שמופיעים אצל האדם, תסמינים של חרדה וכולי. התקפי זעם התקפי כעס התקפי עצבים - האדם חווה התקף עצבים התקף כעס התקף זעם, על דברים ספציפיים בחיים שלו בכלל, ועל המציאות באופן כללי, גם בלי לדעת ממה נובעים ההתקפים ... האלו, בפני עצמו. ולכל סוג של התקף, ניתן להגדיר אותו בפני עצמו, לאפיין אותו בפני עצמו, לקרוא לו בשם ייחודי בפני עצמו, ולנסות למצוא לו טיפול ותרופה, בפני עצמו. ומצד שני, מי שיתבונן לעומקם של דברים יראה, כי כל התקף נפשי באשר הוא, כולם נובעים ... חרדה התקף פאניקה, כאשר הוא חווה עימות, עם זה שהמציאות מכילה בתוכה את האפשרות, שהיא תהיה נגד רצונו. או לדוגמה: התקף של זעם התקף של כעס התקף של עצבים - שהוא נובע, מכך שהאדם חווה ניגוד קונפליקט ועימות, בין מה שהוא רוצה שיקרה, לבין המצב של המציאות באותו הרגע. ואם לא הייתה התנגדות, בין הרצון של האדם, לבין המציאות באותו הרגע, האדם לא היה נכנס להתקפת עצבים, ולא היה חווה התקפת כעס, מכך שהמציאות היא נגד רצונו. או לדוגמה: התקף של אימה התקף של לחץ - שהאדם חווה התקפת אימה והתקפת לחץ, ... רצון, של האדם, ביחס למציאות. וההתקף הנפשי, הוא לא נוצר מעצמו ולא מופיע מעצמו פתאום, אלא הוא נובע, מכך שבתת המודע של האדם, יש המון כעסים והמון תסכול מהמציאות. מה שיוצר אצל האדם התפרצויות, כמו של הר געש, של כעס חרדה תסכול דיכאון בכי וכיוב. ומי שרוצה להתמודד עם ההתקפים הנפשיים שלו, עליו לדעת את האמת, שיש פתרון קסמים לכל התקף נפשי באשר הוא. אבל, פתרון הקסמים הזה, דורש מהאדם טיפול נפשי פנימי ועמוק. עמוק, עד לשורש הרצון של האדם עצמו. עמוק, עד שהוא יביא את האדם לעשות שלום עם המציאות שבה הוא חי. עמוק, עד כדי כך שהאדם לא ידחיק בתת המודע שלו, כל מיני דברים שהוא לא מרוצה מהמציאות . עמוק, עד שהאדם יחיה בהרמוניה עם המציאות. והטיפול הנפשי שאותו אמור האדם לעבור, הוא לא בהכרח מול פסיכולוג פסיכיאטר מאמן אישי מטפל נפשי וכיוב. כי ... להכל, יש את אותו שורש ממש. והכל נובע מאותה הסיבה ממש. שזה אך ורק בגלל המלחמה שיש, בין הרצון של האדם, לבין המציאות. ומי שרוצה טיפול נפשי אמיתי, אמור להתבונן אל תוכו (גם באמצעות סיוע, של אדם חכם מאוד, שכן מכיר את הנושא הזה לעומקו ... הפאניקה וכיוב, מנקודת מבט חיצונית לבעיה עצמה. מנקודת מבט, שבה אין שום רע כלל. מנקודת מבט, שבה אין שום רצון עצמי מוגדר כלל. ונסכם, רק טיפול נפשי עמוק, שעוזר לאדם לצאת מכל התסכולים שלו, על ידי הבנה מלאה של הרצון האנושי, כפי שכבר ביארתי את כל זה במקומות אחרים, רק טיפול נפשי כזה, רק הוא יכול לעזור לאדם לצאת מכל התקפי החרדה שלו ולתת לו לחיות חיים טובים באמת. ...
אושר, התפתחות אישית, מודעות עצמית, העצמה אישית, רוחניות, סיבת הסבל האנושי, למה יש סבל? למה באמת רע לך? כעס ועצבים, איך להיות מאושר? הדרך אל האושר
אושר, התפתחות אישית, מודעות עצמית, העצמה אישית, רוחניות, סיבת הסבל האנושי, למה יש סבל? למה באמת רע לך? כעס ועצבים, איך להיות מאושר? הדרך אל האושר
... עצמית, העצמה אישית, רוחניות, סיבת הסבל האנושי, למה יש סבל? למה באמת רע לך? כעס ועצבים, איך להיות מאושר? הדרך אל האושר למה בעצם יש סבל ואיך אפשר להפסיק לסבול? ... עם הגוף שלו, כל כאב או אי נוחות קטנה הופכת מיד לסבל משמעותי. לדוגמה, האדם מתלונן על מתח בשרירים בבוקר, אבל לפי אליעד זה לא אמיתי שהכאב הגופני הוא הבעיה המרכזית, כי אם לאדם ... ולא ספציפיות, מה שגורם לו לבזבז זמן על מחשבות וסיפורים לא חשובים במקום להגיע ישירות לבעיה. אליעד נותן דוגמה של אדם רעב שמתחיל לספר שלא אכל שלושה ימים, במקום פשוט לומר שהוא רעב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: טיפול בלקוחות, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טיפול בלקוחות, איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, אימון אישי להפרעות קשב, מאמן מנטלי בנושאי טיפול בלקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8906 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 04:32:55 - wesi1