אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בלקוח מתלונן ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
איך לגרום ללקוח להרגיש טוב טיפול להתמודד עם לקוח כבוד התמודדות עם לשכוח אהבה נכזבת להפסיק לאהוב מישהו טרדות לגרום חרדה אמפתיות איך להתמודד איך להתמודד עם איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח עצבני איך להתמודד עם לקוחות קשים איך לתת שירות טוב ללקוח התמודדות התמודדות עם התמודדות עם לקוח התמודדות עם לקוח עצבני התמודדות עם לקוחות קשים טיפול טיפול ב טיפול בלקוח מתלונן טיפול בלקוחות טיפול בתלונות של לקוחות טיפולים כועס כיצד להתמודד עם כעס לא מרוצה לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מרוצה לגרום ללקוחות להיות מרוצה להתלונן להתמודד להתמודד עם להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח עצבני להתמודד עם לקוחות קשים לקוח לקוח כועס לקוח לא מרוצה לקוח מרוצה לקוח מתלונן לקוח עצבני לקוחות לקוחות קשים לשכנע לקוח לשכנע לקוח להיות מרוצה לשכנע לקוחות לתת לתת שירות טוב לתת שירות טוב ללקוח מטופל מטופלים מטפל מרוצה עצבנות עצבני רצון שימור לקוחות שירות שירות טוב תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
טיפול / לטפל - הכל כולל הכל על טיפול / לטפל - רשימת כל הנושאים
... בילד עם בעיות קשב וריכוז טיפול בילדים טיפול בילדים אוטיסטים טיפול בכוח המחשבה טיפול בכעס טיפול בכעסים טיפול בלחץ טיפול בלחץ לפני מבחן טיפול בלחץ מכישלון טיפול בלחץ מכישלון בלימודים טיפול בלי בחירה חופשית טיפול בלקוח מתלונן טיפול בלקוחות טיפול בלקויות למידה טיפול במאניה דיפרסיה טיפול במהות טיפול במועקה טיפול במחלה נפשית טיפול במחלות טיפול ...
כעס, למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים
כעס, למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים
... למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים למה באמת האדם כועס, ואיך ניתן להשתחרר לחלוטין מהכעס? אליעד כהן מסביר בשיחה זו את עומק מנגנון הכעס והדרך לשחרור מוחלט ממנו. תחילה הוא מדגיש שהבעיה האמיתית אינה בעצם הכעס, אלא בכך שהאדם אינו רוצה את הכעס שלו. לדוגמה, אדם שמשחק שש - בש, כועס כשהוא מפסיד, אך הכעס הזה אינו סבל, אלא חלק מההנאה מהמשחק. האדם בוחר בכעס הזה מרצונו, ולכן אינו חווה אותו כסבל. לעומת זאת, בחיים האדם לא מרגיש שהוא בוחר בכעס, ... ממנו. אליעד מדגים זאת באמצעות דוגמאות פשוטות כמו אדם שאוכל משום שהוא כועס על כך שהוא רעב, או אדם שקם בבוקר משום שהוא כועס על כך שהוא במיטה. כל פעולה שהאדם עושה נובעת מכעס - כי האדם תמיד רוצה לשנות משהו במציאות שלו. כאשר האדם לא מקבל את המציאות, הוא כועס. מי באמת שולט ברצון ובכעס שלך? אליעד מעמיק ואומר שהאדם לא שולט לא רק במה שקורה סביבו, אלא גם במה שקורה בתוכו. האדם חושב שהוא אני - כלומר, הגוף שלו והתודעה שלו - ... מה זה אומר שהמציאות רוצה הכל דרכי? אליעד: הבעיה היא לא בזה שאת כועסת, הבעיה היא בזה שאת לא רוצה לכעוס. אם היית רוצה את הכעס, אז לא הייתה לך בעיה, נכון? כאשר את משחקת, יש כעס בתוכך שאת רוצה לנצח, אבל את לא סובלת בגלל הכעס הזה, כי ... את זה, תמיד תרגישי חסר. אין אדם שהוא בלי כעס, אפילו אדם שאוכל, הוא כועס על זה שהוא רעב. אפילו שאני מזיז את היד, זה בגלל שלא היה לי טוב וכעסתי, ולכן הזזתי אותה. האדם לא מרוצה מהמציאות ולכן הוא כועס, ולכן הוא משנה דברים. ההבנה היא שאת המציאות, שאצלה הכל מושלם, הכל אחד. ואת המציאות, שבוחרת לצמצם את עצמך, ואת היא זאת בוחרת, שהצורה הזאת תכעס. בהתחלה זה מתחיל ... מביא לך פתרון לכל הבעיות. שאלה: מה זה להכיל? אליעד: מצד אחד את מאוד כועסת, אך מצד שני את מכילה את זה, וזה טוב. מצד אחד את מרגישה מאוד רע, אך מצד שני את מרגישה עם זה מאוד טוב. כרגע את מבינה שאם אני רוצה ויש לי אז טוב לי, ואם אני רוצה ... הוא את. איך חווים? על ידי שמבינים. אם היית חווה זאת, לא באמת היית כועסת. את הרי בחלום של עצמך, ולכן אין על מה לכעוס? שאלה: אבל עדיין בתוך החלום, אני קיימת. אליעד: אבל זה האני הגבוה. תדמייני שאת הולכת ברחוב, ופוגעת בעמוד ומקבלת מכה, האם את כועסת על הדמיון שלך? לא. את הרי עושה זאת, לכן את לא כועסת. מה שאני בא להגיד, שאם את חווה שאת הראשון, אז הכל זה בהתאם לרצון שלך. זה נקרא פיתרון שנעשה על ידי הבנה. את לא אמורה לשנות כלום, אלא אם את רוצה. גם אחרי שתביני ... למשל כשאת במונית, יש רעש. אז מי זה שאחראי שיש רעש במונית? מי אחראי שאת כועסת בגלל הרעש? שאלה: אני מבינה שהמציאות אחראית על הכל. איך זה עוזר שאני רואה עצמי בתוך חלום? אליעד: אם את בתוך חלום, ואת הולכת עכשיו, ורואה שמישהו מדבר איתך, האם את ... תביני, שהבעיה לא שם, אלא הבעיה היא שאת לא רוצה את הכאב ראש. כאשר את כועסת על הבחורה, ראשית את צריכה להבין שכול מה שאת חושבת עליה, זה את. קודם כל עליך להבין מי פה אשם. והאשם זה את. את אומרת שהיא פושעת, אבל זה לא נכון, את היא הפושעת. ... אשם, ולכן הוא מנסה לגלגל את הכעס על אחרים. אם למשל היית במדבר והיית כועסת, היית מאשימה את עצמך, כי אין לך את מי להאשים. אבל כאשר את נמצאת עם אנשים, עולה לך כעס ואת מוציאה אותו על אחרים. לכן כאשר את כועסת את אומרת שאחרים גם אשמים בכעס שלך, ולא רק את. אבל האמת היא שרק את אחראית לכעס שלך, ולכן עליך לקחת אחריות על החיים שלך. את צריכה להיות בטוחה בזה, שאת היא האחראית ... היה עושה לך רע? לא. זאת אומרת שהרע נוצר מזה שאת לא רצית. האם זה שהיא כועסת, האם זה מחייב את זה שאת תכעסי? לא. זה אומר שזאת לא הסיבה. האם יש אפשרות תיאורטית שהיא תצעק ואת תרגישי טוב? כן. לכן זאת לא הסיבה שאת מרגישה רע. זאת סיבה אבל לא ...
מרגישה אשמה באונס, איך לסלוח לעצמך? מאשימה את עצמי, שונאת את עצמי, כועסת על עצמי, לא סולחת לעצמי, רגשות אשם, שנאה עצמית, למה לא צעקת? תקיפה מינית, טראומה מינית, כעס עצמי
מרגישה אשמה באונס, איך לסלוח לעצמך? מאשימה את עצמי, שונאת את עצמי, כועסת על עצמי, לא סולחת לעצמי, רגשות אשם, שנאה עצמית, למה לא צעקת? תקיפה מינית, טראומה מינית, כעס עצמי
... אשמה באונס, איך לסלוח לעצמך? מאשימה את עצמי, שונאת את עצמי, כועסת על עצמי, לא סולחת לעצמי, רגשות אשם, שנאה עצמית, ... כשמרגישים אשמה על אונס? איך לסלוח לעצמך? בהרצאה הזו, אליעד כהן עוסק בשאלה של איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית בעקבות חוויית אונס, וכיצד ... של המקום שבו נמצא האדם כיום, וההכרה שאין אפשרות לשנות את העבר, אלא יש להתרכז איך להתמודד עם הרגשות בהווה. ההרצאה מספקת דרכים שונות לשחרור ... רגשות אשם אחרי אונס איך לסלוח לעצמך אחרי טראומה מינית? שנאה עצמית לאחר אונס כיצד להתמודד עם טראומה מינית? מה עושים כשהאשמה עצמית מכבידה עליך? ... רגשות אשם אחרי אונס איך לסלוח לעצמך אחרי טראומה מינית? שנאה עצמית לאחר אונס כיצד להתמודד עם טראומה מינית? מה עושים כשהאשמה עצמית מכבידה עליך? ...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים איך נכון לקבל החלטה על מיקום העסק? אליעד כהן מסביר כיצד לקבל החלטות עסקיות נכונות, בדגש על שאלת המיקום שבו יינתן השירות: האם לעבוד מהבית או להגיע לבית הלקוח. הוא פותח את ההסבר בהבהרה שהשאלה עצמה לא מנוסחת נכון, והדרך הנכונה לחשוב עליה היא דרך זווית אחרת לגמרי - לא מתוך המיקום שבו העסק נמצא אלא מתוך ... שאין משמעות למיקום כשלעצמו (בבית או מחוץ לבית), אלא למשמעות של המיקום ביחס לעלות המאמץ, הזמן והנוחות שלך ושל הלקוח. התמקדות זו מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח. איך לקבוע מחיר נכון לשירות שלך? אליעד מסביר את השיקול המרכזי בתמחור השירותים - היחס בין התועלת לבין העלות, כלומר, המחיר שתגבי צריך לשקף את המאמץ וההשקעה שלך. אם את נותנת שירות בביתך, יש עלות מסוימת של זמן, מאמץ ואנרגיה, ולכן את קובעת מחיר מסוים. אם את נוסעת לבית הלקוח, באופן טבעי ישנה עלות נוספת של זמן נסיעה, ולכן המחיר חייב להיות גבוה יותר. הוא נותן דוגמה מעשית: אם את עובדת מהבית וגובה 100 שקלים, ובמקרה שאת מגיעה לבית הלקוח את רוצה לגבות 500 שקלים, אסור לך לחשוב שהמחיר יקר מדי רק כי את משווה אותו למחיר הזול בביתך. הלקוח לא עושה את אותו החישוב שאת עושה. הוא חושב מנקודת מבט של נוחות אישית: ייתכן שעבורו שווה מאוד לשלם את ההפרש, מכיוון שזה חוסך לו מאמץ וזמן. אליעד ... מעולם משלוחי התרופות. אנשים מוכנים לשלם סכום גבוה משמעותית עבור הנוחות של שליח שמביא להם את התרופה הביתה. הלקוח מחשב את העלות ביחס לנוחות שלו, ולא ביחס למחיר המקורי של השירות. מה לעשות כאשר לקוח מתנגד למחיר? כאשר לקוח מתנגד למחיר הגבוה, אליעד מציע שתסבירי לו את האלטרנטיבה הזולה יותר: אם המחיר יקר לך, יש לך אפשרות לקבל את השירות במחיר נמוך יותר אצלי בבית. גישה זו מייצרת עבור הלקוח אפשרויות בחירה, וגורמת לו להבין את הערך של השירות שאת מספקת במיקום הנוח עבורו. מה החשיבות של התמקדות בתועלת ולא במיקום? אליעד מסביר שלכל עסק יש כמה שיקולים חשובים, אך השיקול החשוב ביותר צריך ... גם הוא דרך אותו פילטר של עלות - תועלת. לדוגמה, אם חשוב לך שיהיה לך כמה שיותר זמן פנוי, אז יש משמעות לשאלה איפה השירות ניתן - מכיוון שזמן נסיעה הוא גורם חשוב בהערכת הזמן שלך. עם זאת, הוא מציין שלפעמים, דווקא האפשרות היקרה יותר, למשל לנסוע ללקוח בתשלום גבוה, יכולה להיות משתלמת יותר מאחר שהיא חוסכת לך זמן בעתיד. כך שההחלטה לא פשוטה כמו שהיא נראית, אלא תלויה מאוד בתנאים הספציפיים של העסק ושל המצב שלך. איך לדעת אם מחיר השירות מתאים ללקוח? אליעד מדגיש שלא תמיד יש להתחשב במה שנראה לך הגיוני או זול מספיק עבור הלקוח. עלייך לתמחר לפי הערך האמיתי של הנוחות שאת מספקת, ולא לחשוב דרך נקודת המבט שלך בלבד. ייתכן שעבור הלקוח, הנוחות שווה הרבה יותר כסף ממה שאת מעריכה. לכן, אל תחששי לתמחר את השירות בהתאם למאמץ האמיתי והנוחות שאת מציעה. סיכום עקרונות לקבלת החלטות עסקיות נכונות העקרונות המרכזיים שמציע אליעד לקבלת החלטות עסקיות, הם: קביעת מחיר ... או השוואות לא רלוונטיות. החלטה על מיקום העסק לפי מה שמביא לך את הרווח המקסימלי במינימום מאמץ. תמחור גבוה יותר לשירות שניתן בבית הלקוח, כדי לפצות על המאמץ והזמן הנוספים. מתן אפשרות ללקוח לבחור בין מחיר זול יותר אצלך לבין מחיר גבוה ונוח בביתו. הערכה נכונה של שווי השירות דרך עיני הלקוח, תוך התמקדות בנוחות שלו ולא רק במחיר עצמו. לסיכום, אליעד ממליץ לאמץ גישה מעשית, חכמה וממוקדת, המאפשרת לך למקסם רווחים, לשמור על זמן פנוי, ולספק ללקוח שירות שמוערך כראוי על פי הנוחות והמאמץ. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך? החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום עבודה הערכת עלות תועלת בעסק איך לתמחר את עצמך ומהם השיקולים החשובים ביותר לעסק? המשתתפת שואלת ...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך ... הדיבור. רוב האנשים חושבים שהמטרה היא פשוט לספר על עצמם, אך זו אינה המטרה האמיתית. המטרה האמיתית של דיבור במפגש נטוורקינג היא לגרום לאנשים לרצות לשלוח אליך לקוחות חדשים. כלומר, המסר שלך צריך להתמקד במה שיגרום לאנשים לזכור אותך ולהפנות אליך אנשים אחרים, ולא בתיאור כללי או טכני של מה שאתה עושה. לדוגמה, אליעד מסביר שאם אדם אומר במפגש נטוורקינג: שמי איקס, ואני עושה טיפול כזה וכזה, מדובר במשפט טכני, כללי ויבש, שאינו מייצר הזדהות או רצון לפעולה אצל השומע. במקום ... לומר: כולנו יודעים שיש הרבה מאוד אנשים שניסו עשרות שיטות להרזיה ולא הצליחו. משפט כזה יוצר הזדהות מיידית, שכן הוא מתייחס לבעיה אמיתית שכולם מכירים. הוא מדבר ישירות אל הכאבים ואל הצרכים של האנשים שנמצאים מולך. לאחר מכן, ניתן להמשיך ולומר: פיתחתי שיטה ... בדיוק לצרכים שלו ולאורח חייו. בשלב השלישי, נבנית תוכנית אימונים ותנועה אישית, שתסייע לאדם להשיג את מטרותיו. הגישה הזאת הרבה יותר אפקטיבית, מפני שהיא מדברת ישירות על התועלות שמקבלים הלקוחות , ולא רק על מה האדם עושה. אליעד כהן מדגיש שאנשים רוצים לדעת מה יוצא להם מזה שהם ישלחו אליך לקוחות או ימליצו עליך. לכן, חשוב להדגיש את התועלת שהם יקבלו מכך שישלחו אליך אנשים. אליעד נותן ... וירצו להמליץ עליו לאחרים. לסיכום, אליעד כהן מציע להתמקד בשלושה עקרונות בסיסיים בהצגה עצמית במפגשים קצרים: לזהות את המטרה האמיתית של ההצגה (לקבל הפניות ולקוחות חדשים ולא רק לתאר את עצמך). להציג את השירותים שלך דרך הבעיה הספציפית שאתה פותר ללקוחות שלך. להשתמש במילים ובמשפטים שמדברים ישירות אל הרגש ואל הכאב של הלקוח הפוטנציאלי. אליעד מדגיש כי דיבור בשפה ברורה, חזקה, ישירה ואישית, אשר מציג את התועלת ...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, ... במיוחד כשמדובר במנוע החיפוש של גוגל. אליעד כהן מציין כי המפתח להצלחה בכתיבה שיווקית הוא להבין את צורכי הלקוח הפוטנציאלי ולנסח טקסטים בצורה שמדברת אליו באופן ישיר ומדויק. במיוחד כשמדובר במודעות שיווקיות בגוגל, יש צורך לחשוב על המילים שהלקוחות באמת מחפשים ולא על ניסוחים כלליים ולא ברורים. מה הבעיה בניסוחים כלליים בכתיבה שיווקית? אליעד כהן מציג דוגמה ... לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות. הוא מציין כי המשפט הזה לא מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שיכולות להרתיע את הלקוחות הפוטנציאליים. לדוגמה, הביטוי מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות לא בהכרח מתאים למה שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש חברת ניקיון או ניקיון בתים ולא בהכרח משהו שקשור לשירות חד - פעמי. מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח? אליעד מסביר כי אחד הכשלים המרכזיים בכתיבה שיווקית הוא שימוש במילים כללי מדי, שלא מתאימות לחיפושים הספציפיים של הלקוחות. במילים כמו מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות, הלקוח עשוי לא להבין אם מדובר בשירות חירום או בשירות חד - פעמי בלבד. המילה חד - פעמיות עשויה ליצור אסוציאציות שליליות, כמו משהו שלא יחזור על עצמו, מה שיכול לגרום ללקוח לחשוב שהשירות אינו מספיק טוב. איך לשפר את ניסוח המודעות? אליעד מציע להימנע משימוש במילים כלליות כמו מחירים מעולים וניקיון ... על המודעה להציג את היתרון האמיתי בצורה ברורה, כמו לדוגמה: ניקיון עדין לבתים במקום חומרי ניקוי לא מזיקים, או שירותי ניקיון מידיים במקום זמינות מידית, אם מדובר בשירות שמגיע בזמן קצר. החשיבות של סדר המילים והמשפטים בטקסט שיווקי עוד דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא סדר החשיבות של המילים בטקסט. לפי אליעד כהן, אם המחיר הוא הקריטי ביותר עבור הלקוח, הוא צריך להופיע בראש הטקסט. אם הלקוח מעדיף שירות מיידי, הביטוי זמינות מידית צריך להיות בולט. כך, חשוב להדגיש את הדברים שהלקוח מתעניין בהם יותר. אם הלקוח מחפש חברת ניקיון זולה, יש להדגיש את המחיר הזול, אם הוא מחפש שירות מהיר, על הטקסט לשדר זמינות גבוהה. כיצד לדעת מה הלקוח באמת מחפש? אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר לדעת מה לכתוב בטקסט היא להבין את רצונות הלקוח, ולא להסתמך על מה שבעל העסק חושב שחשוב לו. יש לערוך מחקר בגוגל, לבדוק אילו מילות חיפוש הלקוחות משתמשים בהן ולראות איזה סוג של תוכן מקבל הכי הרבה תשומת לב. לדוגמה, אם הלקוחות מחפשים ניקיון מצוין, יש להשתמש במילים כמו עבודות ניקיון מצוינות כדי להתחבר לשפת הלקוח. הנוסחה לכתיבה שיווקית מוצלחת בגוגל לסיום, אליעד מציע נוסחה פשוטה לכתיבה שיווקית טובה בגוגל: לדעת בדיוק מה הלקוח מחפש . להשתמש במילים שהלקוח משתמש בהן. להציג את יתרונות העסק בצורה ברורה. להימנע משימוש במילים כלליות. לסדר את המילים לפי סדר החשיבות של הלקוח. לבצע מחקר על חיפושי ה
חוק הזנות, הפללת צרכני זנות, הפללת לקוחות זנות, מאבק בסחר בנשים, זנות חוקית, זנות מרצון, זנות מבחירה, זנות מחוץ לחוק, מאבק בזנות, חוק איסור צריכת זנות, מיסוד הזנות בישראל, חוק איסור צריכת שירותי זנות
חוק הזנות, הפללת צרכני זנות, הפללת לקוחות זנות, מאבק בסחר בנשים, זנות חוקית, זנות מרצון, זנות מבחירה, זנות מחוץ לחוק, מאבק בזנות, חוק איסור צריכת זנות, מיסוד הזנות בישראל, חוק איסור צריכת שירותי זנות
... הזנות, הפללת צרכני זנות, הפללת לקוחות זנות, מאבק בסחר בנשים, זנות חוקית, זנות מרצון, זנות מבחירה, זנות מחוץ לחוק, מאבק בזנות, חוק איסור צריכת זנות, מיסוד הזנות בישראל, חוק איסור צריכת שירותי זנות האם חוק הפללת לקוחות הזנות הוא הגיוני ואפקטיבי? אליעד כהן מסביר את הדיון סביב חוק הזנות, שמטרתו להפליל את צרכני הזנות. הוא מציג את התפיסה ... מאחורי החוק היא שאם אנשים יפחדו מעונש, הם יימנעו מלצרוך שירותי זנות, וכך תיפסק התופעה. אליעד מציג בעייתיות בגישה זו: היא מניחה שכל אישה שעוסקת בזנות עושה זאת בכפייה ובניגוד לרצונה, ... הוא טוען שהגיוני יותר להילחם במקור הבעיה - הסרסורים, ולא בלקוח הסופי. הרי הלקוח לא תמיד מודע לכך שהאישה שמולו מנוצלת, והוא לא בהכרח שותף לפשע. הוא מציג דוגמה לכך שאם יש ראיות שהלקוח יודע בבירור שיש ניצול - במקרה כזה יש היגיון להפליל גם את הלקוח. אבל באופן כללי, טוען אליעד, החוק לא מבדיל בין לקוחות מודעים ללקוחות שאינם מודעים, ולכן הוא לא נכון. הוא מסביר שזה לא הוגן להפליל כל לקוח באופן גורף, כאשר הבעיה האמיתית נמצאת במקום אחר - אצל מי שבאמת מבצע את הניצול. מה הנזק בחוק ההפללה לצרכנים ולנשים עצמן? אליעד מבהיר את הנזק הכפול: מצד אחד, הלקוחות שמנסים לצרוך שירותי זנות באופן לגיטימי נענשים על לא עוול בכפם. מצד שני, הנשים שבחרו בזנות באופן חופשי גם נפגעות, כי הן אינן יכולות לעסוק ... עדיין יתקיימו, אך יפגעו קצת בהכנסות שלהם, כיוון שיהיו פחות לקוחות, אך לא תיפתר הבעיה מהשורש. כיצד חוק ההפללה מתבסס על הנחות מוטעות? אליעד מציין כי יש בעיה מהותית בתפיסה החברתית לפיה ... לטענתו, זה הפתרון ההגיוני והיעיל באמת, בעוד שהפללה גורפת של לקוחות היא בעייתית ומבוססת על הנחות מוטעות ולא מבוססות. האם חוק ההפללה פוגע בחירות הפרט? אליעד כהן מחדד כי בפועל חוק הפללת לקוחות הזנות פוגע בחירות הפרט הן של הלקוחות והן של הנשים שבחרו לעסוק בזנות. במקום לפתור את הבעיה, החוק הזה יוצר בעיות חדשות ואינו פותר את הניצול. הוא מבהיר שאם ... של צרכנים אינה הפתרון ואינה הוגנת. הוא מסיים ואומר שהפללת הלקוחות היא כמו לסגור קיוסקים כי חלקם מוכרים סמים. זה לא היגיון וזה גם לא פותר את הבעיה מהשורש. לטענתו, הפתרון הנכון והיעיל הוא להילחם ישירות במקור הניצול - הסרסורים, העבריינים ומי שמפעיל זנות בכפייה. הפללת צרכני זנות חוק איסור צריכת שירותי זנות מיסוד הזנות בישראל האם כל זנות היא ניצול? זנות מבחירה אישית הבדל בין זנות לגולדיגרית איך להילחם בסרסורים בזנות? ...
עובדה ופירוש, למה אוהבים אותך? למה שונאים אותך? למה אתה אוהב? למה אתה שונא? את מה אנשים אוהבים? את מה אנשים שונאים? מה הפירוש הנכון? למה לא אוהבים אותי? למה כועסים עלי? מה באמת קורה?
עובדה ופירוש, למה אוהבים אותך? למה שונאים אותך? למה אתה אוהב? למה אתה שונא? את מה אנשים אוהבים? את מה אנשים שונאים? מה הפירוש הנכון? למה לא אוהבים אותי? למה כועסים עלי? מה באמת קורה?
... אותך? למה אתה אוהב? למה אתה שונא? את מה אנשים אוהבים? את מה אנשים שונאים? מה הפירוש הנכון? למה לא אוהבים אותי? למה כועסים עלי? מה באמת קורה? למה אנשים לא אוהבים אותך באמת? אנשים לעולם אינם אוהבים אותך באמת בגלל מי שאתה, אלא ... היא שהרגשות שלנו כלפי אחרים, אהבה או שנאה, אינם באמת כלפיהם, אלא כלפי הדמויות שאנחנו יוצרים לעצמנו בראש. כאשר מישהו כועס עליך, הוא בעצם כועס על דמות שהוא יצר בדמיונו ומקרין עליך. אם מישהו אוהב אותך, הוא לא באמת אוהב אותך, אלא את הדמות שאתה מזכיר לו. ... מבוססת על פרשנות גם שנאה אינה קשורה בהכרח לאדם עצמו. למשל, ייתכן שאדם מסוים מזכיר לך מישהו אחר שפגע בך בעבר, ולכן את כועסת עליו. הכעס אינו על האדם הספציפי הזה, אלא על הדמות שהוא מזכיר לך, הדמות שהלבשת עליו. כך גם רבי נחמן אמר לגבי ... עם אנשים? אם מישהו שונא אותך או אוהב אותך, זה לא בהכרח קשור אליך. זה קשור לסיפור שיש לו בראש עליך. זה אומר שאם מישהו כועס עליך, הוא לא באמת כועס עליך - הוא כועס על הדמות שאתה מייצג עבורו. אם מישהו אוהב אותך, הוא לא אוהב אותך באמת - אלא את מה שאתה מזכיר לו. כך גם אנשים ... אבל זה לא אותו את מה שדמיינת אותו דבר יכול להיות שאת רבה עם מישהו כי יש לך בראש איזה דמיון על מישהו והבן אדם עצמו שאת כועסת עליו הוא לא כזה את כועסת עליו כי הוא מזכיר לך את הדמות שאת כועסת עליה. זה כמו שרבי נחמן אמר אנשים חלקו עליו כאילו שנאו אותו קיללו אותו וזה אז הוא אמר אני מסכים איתם גם אני ... הדבר הכי דומה לסיפור שהוא מספר לעצמו אז הוא אוהב אותך כי אתה עוזר לו לדמיין את הדמיון הזה. אותו דבר על שונא אם מישהו כועס עליך אתה אומר מה הוא כועס עלי אבל הוא לא כועס עליך הוא יש לו בראש איזה סיפור שהוא המציא לעצמו שאולי חצי נכון לא נכון כן נכון אבל הכעס שלו זה לא עליך הכעס ...
נפגעים רק ממי שאוהבים, אתה כועס רק על מי שאתה אוהב, אתה שונא רק את מי שאתה אוהב, אין שנאה בלי אהבה, אין אהבה בלי שנאה, אתה אוהב רק את מי שאתה שונא, איך עובדת התאהבות? איך נוצרת שנאה? שנאה עצמית בזוגיות, חלק 2
... רק ממי שאוהבים, אתה כועס רק על מי שאתה אוהב, אתה שונא רק את מי שאתה אוהב, אין שנאה בלי אהבה, אין אהבה בלי שנאה, אתה אוהב רק את מי שאתה שונא, איך עובדת התאהבות? איך נוצרת שנאה? שנאה עצמית בזוגיות, חלק 2 ... שציפייה זו לא מתממשת, נוצרת הפגיעה. למשל, אם אישה כועסת מאוד על בעלה, זה רק משום שהיא מצפה ממנו למשהו טוב. אם היא לא הייתה אוהבת אותו כלל, היא פשוט הייתה עוזבת ולא נפגעת ממנו. הפגיעה נוצרת כאשר המציאות מתנגשת עם הציפיות והאהבה שיש ... הסמויה גדולה יותר, כך השנאה גדולה יותר. מדוע אתה כועס רק על מי שאתה אוהב? הכעס מתעורר רק כאשר יש ציפייה לא ממומשת. כאשר אתה אוהב אדם מסוים, קיימת ציפייה שהוא יעניק לך דבר טוב. ברגע שהציפייה הזאת מתנפצת, אתה כועס עליו. אם אתה לא אוהב מישהו בכלל, אין לך שום ציפייה ממנו, ולכן גם אין כעס. לדוגמה, אם אדם זר יגיד לך שאתה טיפש, זה לא ממש ישפיע עליך. אך אם בן או בת זוג יאמרו לך שאתה טיפש, זה ... יותר. למה נפגעים רק ממי שאוהבים? איך נוצרת שנאה? איך להתמודד עם שנאה עצמית בזוגיות? מדוע אהבה ושנאה תמיד הולכות יחד? למה הכעס נובע מאהבה? איך עובדת התאהבות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: טיפול בלקוח מתלונן, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טיפול בלקוח מתלונן, איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, מאמן מכירות, מטפל אישי בתחום טיפול בלקוח מתלונן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 07:06:25 - wesi1