אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בלקוח מתלונן ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
צרכים רגשיים שאלות מול לקוח כעסים לשכוח מבחור איך להתמודד הקשבה לגרום ללקוח להרגיש טוב אסיר תודה לגרום ללקוח להרגיש רוגע איך להתמודד איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח עצבני איך להתמודד עם לקוחות קשים איך לתת שירות טוב ללקוח התמודדות התמודדות עם לקוח התמודדות עם לקוח עצבני התמודדות עם לקוחות קשים טיפול טיפול בלקוח מתלונן טיפול בלקוחות טיפול בתלונות של לקוחות טיפולים כועס כעס כעסים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מרוצה לגרום ללקוחות להיות מרוצה להתלונן להתמודד להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח עצבני להתמודד עם לקוחות קשים לקוח לקוח כועס לקוח לא מרוצה לקוח מרוצה לקוח מתלונן לקוח עצבני לקוחות לקוחות קשים לשכנע לקוח לשכנע לקוח להיות מרוצה לשכנע לקוחות לתת לתת שירות טוב לתת שירות טוב ללקוח מטופל מטופלים מטפל מרוצה עצבנות עצבני רצון שימור לקוחות שירות שירות טוב תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
טיפול / לטפל - הכל כולל הכל על טיפול / לטפל - רשימת כל הנושאים
... אוטיסטים טיפול בכוח המחשבה טיפול בכעס טיפול בכעסים טיפול בלחץ טיפול בלחץ לפני מבחן טיפול בלחץ מכישלון טיפול בלחץ מכישלון בלימודים טיפול בלי בחירה חופשית טיפול בלקוח מתלונן טיפול בלקוחות טיפול בלקויות למידה טיפול במאניה דיפרסיה טיפול ...
כעס / עצבנות - ממה נובעים עצבנות וכעס? איך להתמודד עם כעס ועצבים?
כעס עצבנות - ממה נובעים עצבנות וכעס? איך להתמודד עם כעס ועצבים? לפעמים קורים לאדם דברים נגד רצונו, והדבר הזה יוצר אצל האדם כעס. האם זה טוב לכעוס? את זה צריך האדם להבין לבד. על האדם לבדוק, האם הכעס גורם לו להרגיש טוב יותר או לא. מה שכן, השאלה היא, למי שלא רוצה לכעוס, איך בעצם אפשר להפסיק לכעוס? והתשובה היא, כי יש דבר אחד שמנטרל כעס, והוא הבנה. והבנה משמעותה היא, שהאדם מבין מדוע הדברים הם כפי מה שהם, ולא כפי מה שהוא רוצה. ואז, הרצון של האדם מתאים למציאות, ... נרגע וחי בשלום עם עצמו וסביבתו. ולכן, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם כעס, היא על ידי הבנה. כאשר משהו מכעיס את האדם, על האדם לנסות להבין מה בדיוק מכעיס אותו. ולנסות להבין למה באמת המציאות היא כפי מה שהיא, ולא כפי מה שהוא רוצה. וככל שהאדם מבין טוב יותר את המציאות, כך הוא חי איתה ... עם זאת, יש לשים לב לכך, שלפעמים הרצון להבין את האירוע יוצר עוד יותר כעס. כי לפעמים הרצון של האדם להבין את מה שקרה, גורם לכך שהוא מנסה להבין, ומגלה שהוא עוד יותר לא מבין. וצריך מראש לקחת את זה ... להבין את המציאות כדי לחיות איתה בשלום, לפעמים עוד יותר לא מבינים והכעס יכול בכלל לגדול. אך בסופו של דבר, אם יבין האדם את המציאות, הרי שהוא לא יכעס עליה, אלא יחיה איתה בשלום. ומצד האמת, כדי להתגבר על כעס, באפשרותו של האדם לבחור גם בדרך ההפוכה, שהיא לא לנסות בכלל להבין את המציאות, אלא פשוט לשתוק וזהו. אבל יש לאדם בחירה חופשית, ... הדברים כפי מה שהם באמת, על ידי זה הוא חי יותר בשלום עם המציאות, והכעס נעלם מעצמו. ...
כעס / עצבים - מהי המהות של כעס ושל עצבנות? איך להתמודד עם עצבנות ועם כעס?
כעס עצבים - מהי המהות של כעס ושל עצבנות? איך להתמודד עם עצבנות ועם כעס? כעס. רוגז. עצבים. מהי מהותם? ממה הם נובעים? ומה עושים? כעס = כאשר הרצון של האדם אינו עולה בקנה אחד עם המציאות. מציאות = רצון = אחדות = רוגע = שמחה = רחמים = אהבה. מציאות שונה מ: רצון = פירוד = כעס = עצבות = רוגז = אכזריות. הפירוד שבין האדם לבין המציאות, נובע אך ורק ... זא אם האדם חושב שהוא הבין את הסיבה מדוע המציאות כרגע כפי שהיא, ועדיין אינו מרוצה ממנה בשלמות אמיתית, הרי שהוא עדיין לא הבין את הסיבה האמיתית. כאשר האדם ... המציאות = הבנת הסיבה האמיתית שבגללה המציאות כרגע כפי שהיא = אמת = שלמות. סיכום: כעס = חוסר ידיעה = חוסר הבנת המצב בשלמות = טיפשות = הוצאת דברים מהפרופורציה ... ספקות = וודאות מוחלטת = ידיעה שלמה = הבנה מלאה = טוב. ברמה המעשית: כדי לגרום לכעס להיעלם מעצמו, על האדם לחקור את השורש של הכעס. ככל שהאדם מבין טוב יותר ממה בדיוק הכעס נובע, כך הכעס נעלם מעצמו. אם האדם חוקר את הכעס וכועס יותר, הרי שהוא עדיין לא הגיע לשורש האמיתי של הכעס. פשוט יש להמשיך לשאול שאלות, לנסות להבין מה באמת מכעיס ונראה כרע בסיטואציה? מה הופך את המצב לרע? מי אמר שזה רע? מדוע הרע קיים? האם זו האמת? וכולי. כאשר מגיעים לשורש ולהבנה מלאה, הכעס נעלם מעצמו = שמחה = אושר. שלמות = לא להרגיש שום תחושה של חיסרון מכל סוג ... מבין מה טוב במה שקרה = שלמות = אהבה של המציאות כפי שהיא. כל טריק אחר של מניעת הכעס, חוץ להבין מה היה טוב במה שקרה, תמיד יהיה בו חיסרון כלשהו. שלמות = תחושה ...
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל איך להתמודד עם כעס בצורה נכונה ובלי להיפגע? אחת השאלות המרכזיות שאליעד עוסק בהן בהרצאה היא כיצד להתמודד עם כעס, התפרצויות זעם ואלימות בצורה שתמנע פגיעה עצמית ופגיעה באחרים. לטענתו, עצם קיומו של הכעס אינו בהכרח בעיה, אלא הנזקים שנגרמים בעקבותיו - ההתפרצויות, האלימות, הפגיעה ביחסים ובמשאבים. אליעד מדגיש שוב ושוב שהבעיה המרכזית היא לא הכעס עצמו, אלא המחיר שמשלמים בגללו. לדוגמה, אם אדם כועס ומתחיל לריב, הנזק הוא לא מעצם הרגש, אלא מכך שהריב עלול לגרום לאובדן של כסף, מערכות יחסים, או משאבים אחרים. כדי להמחיש זאת, אליעד משתמש בדוגמה מעשית: אם אדם אומר הכעס עולה לי ביוקר, הפתרון שלו הוא לא בהכרח להפסיק לכעוס, אלא להגדיל את המשאבים שלו עד כדי כך שהכעס כבר לא יהיה יקר עבורו. כלומר, אם יש לך יותר כסף, יותר חברים, יותר תמיכה סביבך, אז גם אם תכעס ותאבד חלק ממשאביך, עדיין לא תהיה לך בעיה אמיתית כי נשארו לך מספיק משאבים אחרים. האם הפתרון הנכון לכעס הוא להפסיק לכעוס? לדברי אליעד, הפתרון האידיאלי אינו להפסיק לכעוס או לשלוט בכעס בצורה מלאכותית, אלא להגיע למצב של בחירה חופשית אמיתית - שתוכל לכעוס או לא לכעוס בהתאם לרצונך, ללא חשש מתוצאות שליליות. במקום ללמד אנשים לשלוט בכעס או להדחיק רגשות, אליעד מציע ... מערכת הגנה פנימית, שמטרתה לא רק למנוע פגיעה אלא גם למנוע כל נזק רגשי. הוא מתאר זאת בצורה מטפורית: דמיינו מערכת הגנה כל כך משוכללת, שכאשר יורים עליך (מתעצבנים עליך, תוקפים אותך, ... ללא תלות בסביבה או במה שאחרים חושבים עליך. כאשר מקור האושר והכוח שלך נמצא בתוכך, אין שום דבר חיצוני שיכול לפגוע בך באמת. זו ההגנה הטובה ביותר מפני כעסים ופגיעות. ברגע שאתה מגיע למצב כזה, הכעס עצמו כבר אינו בעיה עבורך - ... חופשי לבטא או לא לבטא אותו, וזה לא משנה, כי בפועל אתה חסין מנזקים. מדוע שליטה או הדחקת רגשות אינה פתרון אמיתי? אליעד מתנגד לשיטה שבה אנשים מנסים לשלוט בכעס או להדחיק אותו, כי לדבריו זו שיטה שכרוכה במלחמה פנימית מתמדת. בכל פעם שאדם מנסה לשלוט בעצמו בכוח או להדחיק את הכעס, הוא למעשה מדכא חלק פנימי טבעי בתוכו, וזה מוביל להצטברות של מתח, חרטות וייסורי מצפון. במקום זאת, אליעד מציע להבין את שורש הכעס, לשאול שאלות פנימיות כגון: למה אני כועס?, מה אני מרוויח מהכעס?, למה אני לא מרוצה מהמציאות כפי שהיא?. התבוננות פנימית כזו תביא את האדם להבנה עמוקה של עצמו ושל מנגנוני הכעס, ותעניק לו חופש בחירה אמיתי בהתמודדות עם הרגש. האם יש יתרונות לאלימות או להתפרצות כעס? אליעד לא שולל את עצם קיומה ... מתחילה כאשר האלימות מתבטאת בצורה שפוגעת באדם עצמו, גורמת לו לחרטה או לייסורי מצפון. כדי להמחיש נקודה זו, הוא משתמש בדוגמה של אדם שמתחרט על כך שהתפרץ בכעס, ומציע כפתרון הומוריסטי ...
אושר, התפתחות אישית, מודעות עצמית, העצמה אישית, רוחניות, סיבת הסבל האנושי, למה יש סבל? למה באמת רע לך? כעס ועצבים, איך להיות מאושר? הדרך אל האושר
אושר, התפתחות אישית, מודעות עצמית, העצמה אישית, רוחניות, סיבת הסבל האנושי, למה יש סבל? למה באמת רע לך? כעס ועצבים, איך להיות מאושר? הדרך אל האושר
... עצמית, העצמה אישית, רוחניות, סיבת הסבל האנושי, למה יש סבל? למה באמת רע לך? כעס ועצבים, איך להיות מאושר? ... עם הגוף שלו, כל כאב או אי נוחות קטנה הופכת מיד לסבל משמעותי. לדוגמה, האדם מתלונן על מתח בשרירים בבוקר, אבל לפי אליעד ... ולא ספציפיות, מה שגורם לו לבזבז זמן על מחשבות וסיפורים לא חשובים במקום להגיע ישירות לבעיה. אליעד נותן דוגמה של אדם רעב ...
שנאה, סליחה, אהבה, כעס, עצבים, לקיחת אחריות, לאהוב, לשנוא, לסלוח, גירושים, זוגיות, התמודדות עם פרידה, תסכול, מועקה
שנאה, סליחה, אהבה, כעס, עצבים, לקיחת אחריות, לאהוב, לשנוא, לסלוח, גירושים, זוגיות, התמודדות עם פרידה, תסכול, מועקה
... סליחה, אהבה, כעס, עצבים, לקיחת אחריות, לאהוב, לשנוא, לסלוח, גירושים, זוגיות, ... אחריות משפיעה על רגשות שליליים? לפי אליעד, המקור לרגשות שליליים כמו כעס, תסכול ושנאה, הוא חוסר היכולת לקחת אחריות. כשהאדם מאשים אחרים, הוא אינו ... כאשר הוא לא קיבל את עצמו במלואו, הרבה לפני האירועים החיצוניים. מדוע כעס ושנאה הם בחירה אישית? אליעד טוען שהחלטה אם לשנוא או לאהוב היא תמיד לפי ... ולא להפחית. איך להפסיק לסבול מהאגו שנפגע? אליעד מדגיש כי רוב הסבל והכעס בזוגיות נובעים מפגיעה באגו. אדם נפגע כאשר הוא מרגיש מושפל או לא מספיק טוב. ... באגו? איך להפסיק לסבול מפרידה? מדוע קשה לקחת אחריות אישית? איך להפסיק לכעוס? למה אנשים סובלים מתסכול ומועקה? ...
התקף נפשי של: חרדה, פאניקה, דיכאון, כעס, עצבים, לחץ, אימה, בכי, זעם, סכיזופרניה, פסיכוטי, פרנויה
... נפשי של: חרדה, פאניקה, דיכאון, כעס, עצבים, לחץ, אימה, בכי, זעם, סכיזופרניה, פסיכוטי, ... של חרדה וכולי. התקפי זעם התקפי כעס התקפי עצבים - האדם חווה התקף עצבים התקף כעס התקף זעם, על דברים ספציפיים בחיים שלו בכלל, ועל המציאות באופן ... בשם ייחודי בפני עצמו, ולנסות למצוא לו טיפול ותרופה, בפני עצמו. ומצד שני, מי שיתבונן לעומקם של דברים יראה, ... רצונו. או לדוגמה: התקף של זעם התקף של כעס התקף של עצבים - שהוא נובע, מכך שהאדם חווה ניגוד קונפליקט ועימות, בין מה שהוא ... באותו הרגע, האדם לא היה נכנס להתקפת עצבים, ולא היה חווה התקפת כעס, מכך שהמציאות היא נגד רצונו. או לדוגמה: התקף של אימה התקף של ... נובע, מכך שבתת המודע של האדם, יש המון כעסים והמון תסכול מהמציאות. מה שיוצר אצל האדם התפרצויות, כמו של הר געש, של כעס חרדה תסכול דיכאון בכי וכיוב. ומי שרוצה להתמודד עם ההתקפים ... אבל, פתרון הקסמים הזה, דורש מהאדם טיפול נפשי פנימי ועמוק. עמוק, עד לשורש הרצון של האדם עצמו. עמוק, עד ... בתת המודע שלו, כל מיני דברים שהוא לא מרוצה מהמציאות. עמוק, עד שהאדם יחיה בהרמוניה עם המציאות. והטיפול הנפשי שאותו אמור האדם לעבור, הוא לא בהכרח מול פסיכולוג ... של האדם, לבין המציאות. ומי שרוצה טיפול נפשי אמיתי, אמור להתבונן אל תוכו (גם באמצעות סיוע, של אדם חכם ... שום רצון עצמי מוגדר כלל. ונסכם, רק טיפול נפשי עמוק, שעוזר לאדם לצאת מכל התסכולים שלו, על ידי הבנה מלאה ... ביארתי את כל זה במקומות אחרים, רק טיפול נפשי כזה, רק הוא יכול לעזור לאדם לצאת מכל התקפי החרדה שלו ולתת ...
כעס הפנים, כעס הלב, התמודדות עם כעס, מה טוב בכעס? מה רע בכעס? פגיעה בכבוד, התייחסות אופטימאלית, איך לא לכעוס? להתמודד עם עצבים, התקפת עצבים, עצבנות יתר, איך לכעוס?
כעס הפנים, כעס הלב, התמודדות עם כעס, מה טוב בכעס? מה רע בכעס? פגיעה בכבוד, התייחסות אופטימאלית, איך לא לכעוס? להתמודד עם עצבים, התקפת עצבים, עצבנות יתר, איך לכעוס?
כעס הפנים, כעס הלב, התמודדות עם כעס, מה טוב בכעס? מה רע בכעס? פגיעה בכבוד, התייחסות אופטימאלית, איך לא לכעוס? להתמודד עם עצבים, התקפת עצבים, עצבנות יתר, איך לכעוס? מהו כעס הפנים וכעס הלב, ואיך להתמודד איתם? ההרצאה עוסקת בכעס ובדרכים להתמודד איתו, תוך הבחנה בין כעס הפנים (כעס שמראה כלפי חוץ) לבין כעס הלב (כעס פנימי). אליעד מתאר את המשמעות של כל סוג כעס, את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, ומסביר כיצד ניתן להתמודד עם כעס בצורה האופטימלית. מהו כעס הפנים וכעס הלב? אליעד מסביר את ההבדל בין כעס הפנים (כשהאדם מראה כלפי חוץ שהוא כועס, אך בליבו לא) לבין כעס הלב (כשהאדם כועס גם בליבו). הוא טוען שלמרות שנראה כי כעס הפנים טוב יותר כי הוא לא מעורר רגשות פנימיים שליליים, יש לו חיסרונות בכך שהאדם עדיין לא חווה את התסכול בצורה כנה. מהם היתרונות והחסרונות של כעס הפנים? היתרון של כעס הפנים הוא שהאדם יכול להיראות כועס כלפי חוץ, אך אין לו את התסכול הפנימי. בכך, הוא יכול לשלוט בצורה חיצונית על רגשותיו ולמנוע מהם להשפיע על התנהגותו הפנימית. החיסרון, לפי אליעד, הוא שבעצם הכעס לא אמיתי. הוא יכול לשדר לאנשים מסביבו שהוא כועס, אך בפנים הוא לא מרגיש את התסכול האמיתי. זאת אומרת, שהאדם לא מביע את
שנאה עצמית טובה, למה לשנוא את עצמך? למה להאשים את עצמך? רגשות אשמה טובים, למה לקחת אחריות? למה לכעוס על עצמך? כעס עצמי, להתעצבן על עצמך, לעשות לעצמך רע, לקיחת אחריות, בחירה חופשית
שנאה עצמית טובה, למה לשנוא את עצמך? למה להאשים את עצמך? רגשות אשמה טובים, למה לקחת אחריות? למה לכעוס על עצמך? כעס עצמי, להתעצבן על עצמך, לעשות לעצמך רע, לקיחת אחריות, בחירה חופשית
... למה לשנוא את עצמך? למה להאשים את עצמך? רגשות אשמה טובים, למה לקחת אחריות? למה לכעוס על עצמך? כעס עצמי, להתעצבן על עצמך, לעשות לעצמך רע, לקיחת אחריות, בחירה חופשית מהי השנאה העצמית הטובה ומה תפקידה? ... של צמיחה דורש את היכולת לשאול למה אני כאן? ולחפש את התשובה בתוכנו. מה התפקיד של כעס עצמי? אליעד מציין כי אחד הדברים שמונעים מאדם להיות מאושר הוא הכעס על עצמו. אדם שאינו מסוגל להתמודד עם טעויותיו או לקחת אחריות על מעשיו, יישאר תקוע במקום. הכעס העצמי, כמו השנאה העצמית, יש לו צדדים חיוביים - הוא יכול להיות תמריץ לשינוי. הוא לא בהכרח שורף את האדם, אלא מביא אותו להתפתחות אישית ולהבנה מעמיקה יותר של עצמו. הכעס מסייע לאדם להבין את הגבולות האישיים שלו ולהשתמש בו כדי ללמוד ולהשתפר. לקיחת אחריות - למה ... את הסביבה או את המציאות, בעצם מכיר בכך שיש לו שליטה על המתרחש בחייו. אליעד טוען שהכעס וההאשמה כלפי אחרים מסיתים את האדם מלקחת אחריות אישית, ובכך חוסמים את הדרך לשיפור עצמי. ... את התסכול למניע לצמיחה ולהצלחה. שנאה עצמית טובה רגשות אשמה טובים לקיחת אחריות כעס עצמי תסכולים בחיים התמודדות עם רגשות הצלחה אישית ...
כעס ועצבים, למה לא לכעוס? למה כן לכעוס? מתי כן לכעוס? למה צריך לכעוס? איך לכעוס פחות? איך להתמודד עם כעס? איך לטפל בכעס? איך לא לכעוס?
כעס ועצבים, למה לא לכעוס? למה כן לכעוס? מתי כן לכעוס? למה צריך לכעוס? איך לכעוס פחות? איך להתמודד עם כעס? איך לטפל בכעס? איך לא לכעוס?
כעס ועצבים, למה לא לכעוס? למה כן לכעוס? מתי כן לכעוס? למה צריך לכעוס? איך לכעוס פחות? איך להתמודד עם כעס? איך לטפל בכעס? איך לא לכעוס? למה האדם ממשיך לכעוס למרות הרצון להפסיק? כאשר מישהו פוגע בנו, באופן טבעי מתעורר כעס. אליעד כהן מסביר שהכעס נוצר מתוך תחושת פגיעה, והזדהות עם רצון שלנו שהמציאות תהיה שונה. האדם חש מחויב לכעוס כי הוא תופס את הפגיעה כמצב שמחייב תגובה שלילית. אך אם נשאל מדוע אנחנו ממשיכים לכעוס למרות הרצון להפסיק, נגלה שיש סתירה פנימית: מצד אחד, אנחנו מרגישים חובה לכעוס, כי נפגענו, ומצד שני, אנחנו סובלים מתחושת הכעס עצמה. לדוגמה, כשמישהו פוגע בנו, אנחנו יכולים לומר שאנחנו רוצים לכעוס עליו כי זה נראה לנו הגיוני וצודק, אך בו - זמנית רוצים להפסיק את הכעס, כי הוא מכביד על חיינו. מצב זה יוצר סתירה: רצון פנימי גם להרגיש צודקים וגם להשתחרר מהכעס, וכך האדם ממשיך לכעוס אך גם מתוסכל מהכעס עצמו. האם כעס הוא בחירה או תגובה אוטומטית? אליעד כהן מדגיש כי מצד אחד האדם אומר שהוא בוחר לכעוס, אבל מצד שני הוא גם מעוניין להפסיק. אם האדם באמת היה בוחר לכעוס, הרי שהוא יכול היה גם לבחור להפסיק לכעוס. אך בפועל, ברגע שהאדם חושב הוא פגע בי, הוא מרגיש שהוא חייב לכעוס ואין לו שליטה מלאה על הרגש. האמת לפי אליעד היא שהאדם מחזיק שתי תפיסות סותרות: הוא רואה בכעס דבר מוצדק והגיוני, אך בו - זמנית מרגיש שזה מפריע לו לחיות. הסתירה הזאת היא הגורם לקושי להפסיק לכעוס. מה נדרש כדי להפסיק לכעוס לגמרי? כדי להפסיק ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: טיפול בלקוח מתלונן, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טיפול בלקוח מתלונן, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל קוגניטיבי התנהגותי, קואצ'ר לילדים, ייעוץ נפשי מומלץ בנושא טיפול בלקוח מתלונן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 01:10:48 - wesi1