אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תלונות של לקוחות ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
באמת רוצה טרוד ספקי שירות מטרות איך לשכנע לקוח להפסיק לאהוב מישהו להוציא מהראש ספק שירותים תלונה לענות תשובה התמודדות עם לקוח עצבני איך להתמודד איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח עצבני איך להתמודד עם לקוחות קשים איך לתת שירות טוב ללקוח התמודדות התמודדות עם לקוח התמודדות עם לקוח עצבני התמודדות עם לקוחות קשים טיפול טיפול בלקוח מתלונן טיפול בלקוחות טיפול בתלונות של לקוחות טיפולים כועס כעס כעסים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מרוצה לגרום ללקוחות להיות מרוצה להתלונן להתמודד להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח עצבני להתמודד עם לקוחות קשים לקוח לקוח כועס לקוח לא מרוצה לקוח מרוצה לקוח מתלונן לקוח עצבני לקוחות לקוחות קשים לשכנע לקוח לשכנע לקוח להיות מרוצה לשכנע לקוחות לתת לתת שירות טוב לתת שירות טוב ללקוח מטופל מטופלים מטפל מרוצה עצבנות עצבני רצון שימור לקוחות שירות שירות טוב תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות , גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע ... לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות ... עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית ... עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין שלילי בגוגל? להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע ... איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? תלונות של לקוחות בפייסבוק, המלצות של לקוחות בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות ... עם לקוחות משמיצים בפייסבוק, התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק, מיתוג עסקי בפייסבוק, כתבות חיוביות בפייסבוק, איך לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק? להתמודד עם הוצאת דיבה ...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
... בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח במכירות? הנטייה ...
טיפול / לטפל - הכל כולל הכל על טיפול / לטפל - רשימת כל הנושאים
... ברגשות רעים טיפול ברזון טיפול ברזון קיצוני טיפול בשורש הבעיה טיפול בשורש החרדה טיפול בשחזור זיכרון טיפול בשעמום טיפול בתחושות רעות טיפול בתלונות של לקוחות טיפול בתשישות נפשית טיפול בתת מודע טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול זוגות טיפול זוגי טיפול זוגי אחרי בגידה טיפול זוגי ביחד או ...
כעס / עצבנות - ממה נובעים עצבנות וכעס? איך להתמודד עם כעס ועצבים?
כעס עצבנות - ממה נובעים עצבנות וכעס? איך להתמודד עם כעס ועצבים? לפעמים קורים לאדם דברים נגד רצונו, והדבר הזה יוצר אצל האדם כעס. האם זה טוב לכעוס? את זה צריך האדם להבין לבד. על האדם לבדוק, האם הכעס גורם לו להרגיש טוב יותר או לא. מה שכן, השאלה היא, למי שלא רוצה לכעוס, איך בעצם אפשר להפסיק לכעוס? והתשובה היא, כי יש דבר אחד שמנטרל כעס, והוא הבנה. והבנה משמעותה היא, שהאדם מבין מדוע הדברים הם כפי מה שהם, ולא כפי מה שהוא רוצה. ואז, הרצון של האדם מתאים למציאות, ואז הוא נרגע וחי בשלום עם עצמו וסביבתו. ולכן, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם כעס, היא על ידי הבנה. כאשר משהו מכעיס את האדם, על האדם לנסות להבין מה בדיוק מכעיס אותו. ולנסות להבין למה באמת המציאות היא כפי מה שהיא, ולא כפי מה שהוא רוצה. וככל שהאדם מבין טוב יותר את המציאות, כך הוא חי איתה יותר בשלום. יחד עם זאת, יש לשים לב לכך, שלפעמים הרצון להבין את האירוע יוצר עוד יותר כעס. כי לפעמים הרצון של האדם להבין את מה שקרה, גורם לכך שהוא מנסה להבין, ומגלה שהוא עוד יותר לא מבין. וצריך מראש לקחת את זה בחשבון, שכאשר מנסים להבין את המציאות כדי לחיות איתה בשלום, לפעמים עוד יותר לא מבינים והכעס יכול בכלל לגדול. אך בסופו של דבר, אם יבין האדם את המציאות, הרי שהוא לא יכעס עליה, אלא יחיה איתה בשלום. ומצד האמת, כדי להתגבר על כעס, באפשרותו של האדם לבחור גם בדרך ההפוכה, שהיא לא לנסות בכלל להבין את המציאות, אלא פשוט לשתוק וזהו. אבל יש לאדם בחירה חופשית, לבחור שהוא רוצה להבין את המציאות ולקבל ... כפי מה שהם באמת, על ידי זה הוא חי יותר בשלום עם המציאות, והכעס נעלם מעצמו. ...
כעס / עצבים - מהי המהות של כעס ושל עצבנות? איך להתמודד עם עצבנות ועם כעס?
כעס עצבים - מהי המהות של כעס ושל עצבנות? איך להתמודד עם עצבנות ועם כעס? כעס. רוגז. עצבים. מהי מהותם? ממה הם נובעים? ומה עושים? כעס = כאשר הרצון של האדם אינו עולה בקנה אחד עם המציאות. מציאות = רצון = אחדות = רוגע = שמחה = רחמים = אהבה. מציאות שונה מ: רצון = פירוד = כעס = עצבות = רוגז = אכזריות. הפירוד שבין האדם לבין המציאות, נובע אך ורק מחוסר הבנה של האדם את המציאות. מה נתפס בעיני האדם לטוב? ... האמיתית. זא אם האדם חושב שהוא הבין את הסיבה מדוע המציאות כרגע כפי שהיא, ועדיין אינו מרוצה ממנה בשלמות אמיתית, הרי שהוא עדיין לא הבין את הסיבה האמיתית. כאשר האדם מבין את הסיבה האמיתית, הוא מבין מדוע המציאות ברגע הזה ... של המציאות = הבנת הסיבה האמיתית שבגללה המציאות כרגע כפי שהיא = אמת = שלמות. סיכום: כעס = חוסר ידיעה = חוסר הבנת המצב בשלמות = טיפשות = הוצאת דברים מהפרופורציה הנכונה = דמיון = שקר = עצבות = חוסר קבלת המציאות = חוסר ... חוסר ספקות = וודאות מוחלטת = ידיעה שלמה = הבנה מלאה = טוב. ברמה המעשית: כדי לגרום לכעס להיעלם מעצמו, על האדם לחקור את השורש של הכעס. ככל שהאדם מבין טוב יותר ממה בדיוק הכעס נובע, כך הכעס נעלם מעצמו. אם האדם חוקר את הכעס וכועס יותר, הרי שהוא עדיין לא הגיע לשורש האמיתי של הכעס. פשוט יש להמשיך לשאול שאלות, לנסות להבין מה באמת מכעיס ונראה כרע בסיטואציה? מה הופך את המצב לרע? מי אמר שזה רע? מדוע הרע קיים? האם זו האמת? וכולי. כאשר מגיעים לשורש ולהבנה מלאה, הכעס נעלם מעצמו = שמחה = אושר. שלמות = לא להרגיש שום תחושה של חיסרון מכל סוג שהוא. רק כאשר האדם מבין מה טוב במה שקרה = שלמות = אהבה של המציאות כפי שהיא. כל טריק אחר של מניעת הכעס, חוץ להבין מה היה טוב במה שקרה, תמיד יהיה בו חיסרון כלשהו. שלמות = תחושה של אהבה למציאות בכל מצב. ...
להסתכל בשכל שיש בכל דבר - מהו שכל? איך להסתכל על השכל? - ליקוטי מוהרן ח"א א (ברסלב)
להסתכל בשכל שיש בכל דבר - מהו שכל? איך להסתכל על השכל? - ליקוטי מוהרן ח"א א (ברסלב)
... ההצלחה. אך מכיוון שהצורך הפנימי הזה לא באמת טופל, הוא נותר לא מסופק גם לאחר ההצלחה. איך אפשר לגלות מה באמת עומד מאחורי הרצונות שלנו? אליעד נותן שיטה פרקטית להבין מה עומד מאחורי ... שרק מי שמצליח להבין לעומק את הרצון האמיתי שלו ולטפל בו בצורה ישירה, יוכל להפסיק את המרוץ אחרי מטרות חיצוניות ולמצוא את האושר והסיפוק שהוא באמת מחפש. איך לגלות מה אני באמת רוצה? ... מישהו מקלל אותך זה כרטיס כניסה לגן עדן, מישהו מעצבן אותך זה כרטיס כניסה לגן עדן. איך אני יכול לממש את ההטבה של הכניסה לגן עדן? על ידי שתסתכל בשכל שיש בכל דבר. ואם תסתכל בשכל, דרכו ... כמו ירח. זה כמו שאתה לא יכול להסתכל על השמש ישירות, אלא בצורה עקיפה כמו מהירח. זה הסיפור של המתווכים, הדת, הרבנים, שאומרים לך שאתה לא יכול להיות ישר קרוב לאלוהים, למעשה אתה צריך תיווך ... סילפו את רבי נחמן, שאמרו שאי אפשר ללמוד ממנו ישירות, אלא צריך רבנים שיסבירו לך את דבריו. וזה כמובן פירוש מעוות. אבל רבי נחמן אומר, שצריך להתקרב ישירות לצדיק, ולא רק זה, אתה צריך להיות הצדיק עצמו, אתה עצמך צריך להתחבר לשורש של הכל, ואתה עצמך תהפוך להיות השמש. אז למה התכוון רבי נחמן ... אבל אם אתה נמצא באור היום, אז אתה נהנה מהשמש ישירות. כאשר שומעים הרצאות של רבני ברסלב, רואים שהם מיד פונים לאמרות חזל ולרבנים אחרים. אבל רבי נחמן אמר שהוא גדול מהתורה, אז מדוע בכל זאת ...
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל איך להתמודד עם כעס בצורה נכונה ובלי להיפגע? אחת השאלות המרכזיות שאליעד עוסק בהן בהרצאה היא כיצד להתמודד עם כעס, התפרצויות זעם ואלימות בצורה שתמנע פגיעה עצמית ופגיעה באחרים. לטענתו, עצם קיומו של הכעס אינו בהכרח בעיה, אלא הנזקים שנגרמים בעקבותיו - ההתפרצויות, האלימות, הפגיעה ביחסים ובמשאבים. אליעד מדגיש שוב ושוב שהבעיה המרכזית היא לא הכעס עצמו, אלא המחיר שמשלמים בגללו. לדוגמה, אם אדם כועס ומתחיל לריב, הנזק הוא לא מעצם הרגש, אלא מכך שהריב עלול לגרום לאובדן של כסף, מערכות יחסים, או משאבים אחרים. כדי להמחיש זאת, אליעד משתמש בדוגמה מעשית: אם אדם אומר הכעס עולה לי ביוקר, הפתרון שלו הוא לא בהכרח להפסיק לכעוס, אלא להגדיל את המשאבים שלו עד כדי כך שהכעס כבר לא יהיה יקר עבורו. כלומר, אם יש לך יותר כסף, יותר חברים, יותר תמיכה סביבך, אז גם אם תכעס ותאבד חלק ממשאביך, עדיין לא תהיה לך בעיה אמיתית כי נשארו לך מספיק משאבים אחרים. האם הפתרון הנכון לכעס הוא להפסיק לכעוס? לדברי אליעד, הפתרון האידיאלי אינו להפסיק לכעוס או לשלוט בכעס בצורה מלאכותית, אלא להגיע למצב של בחירה חופשית אמיתית - שתוכל לכעוס או לא לכעוס בהתאם לרצונך, ללא חשש מתוצאות שליליות. במקום ללמד אנשים לשלוט בכעס או להדחיק רגשות, אליעד מציע פתרון עמוק יותר - לבנות כיפת ברזל נפשית. הוא משתמש במונח כיפת ברזל כדי להדגים מערכת הגנה פנימית, שמטרתה לא רק ... אלא גם למנוע כל נזק רגשי. הוא מתאר זאת בצורה מטפורית: דמיינו מערכת הגנה כל כך משוכללת, שכאשר יורים עליך (מתעצבנים עליך, תוקפים אותך, מבקרים אותך), הפגיעה לא רק שלא חודרת אליך, אלא שהתגובה לכך דווקא מחזקת אותך. כלומר, כל פגיעה מבחוץ הופכת למקור של ... כאשר מקור האושר והכוח שלך נמצא בתוכך, אין שום דבר חיצוני שיכול לפגוע בך באמת. זו ההגנה הטובה ביותר מפני כעסים ופגיעות. ברגע שאתה מגיע למצב כזה, הכעס עצמו כבר אינו בעיה עבורך - אתה חופשי לבטא או לא לבטא אותו, וזה לא משנה, כי בפועל אתה חסין מנזקים. מדוע שליטה או הדחקת רגשות אינה פתרון אמיתי? אליעד מתנגד לשיטה שבה אנשים מנסים לשלוט בכעס או להדחיק אותו, כי לדבריו זו שיטה שכרוכה במלחמה פנימית מתמדת. בכל פעם שאדם מנסה לשלוט בעצמו בכוח או להדחיק את הכעס, הוא למעשה מדכא חלק פנימי טבעי בתוכו, וזה מוביל להצטברות של מתח, חרטות וייסורי מצפון. במקום זאת, אליעד מציע להבין את שורש הכעס, לשאול שאלות פנימיות כגון: למה אני כועס?, מה אני מרוויח מהכעס?, למה אני לא מרוצה מהמציאות כפי שהיא?. התבוננות פנימית כזו תביא את האדם להבנה עמוקה של עצמו ושל מנגנוני הכעס, ותעניק לו חופש בחירה אמיתי בהתמודדות עם הרגש. האם יש יתרונות לאלימות או להתפרצות כעס? אליעד לא שולל את עצם קיומה של האלימות או ההתפרצות כאפשרות לגיטימית לפעמים, אלא מציין כי הבעיה היא המחיר שמשלמים בעקבותיהן. הוא משתמש בדוגמה ... עצמו, גורמת לו לחרטה או לייסורי מצפון. כדי להמחיש נקודה זו, הוא משתמש בדוגמה של אדם שמתחרט על כך שהתפרץ בכעס, ומציע כפתרון הומוריסטי להסיר את המצפון שלו במקום להילחם ב
התקף נפשי של: חרדה, פאניקה, דיכאון, כעס, עצבים, לחץ, אימה, בכי, זעם, סכיזופרניה, פסיכוטי, פרנויה
... נפשי של: חרדה, פאניקה, דיכאון, כעס, עצבים, לחץ, אימה, בכי, זעם, סכיזופרניה, פסיכוטי, פרנויה ובו יתבארו סוגי התקפים של בעיות נפשיות שונות. ... עד כדי כך שמופיעים אצל האדם, תסמינים של חרדה וכולי. התקפי זעם התקפי כעס התקפי עצבים - האדם חווה התקף עצבים התקף כעס התקף זעם, על דברים ספציפיים בחיים שלו בכלל, ועל המציאות באופן כללי, גם בלי לדעת ממה נובעים ההתקפים האלו. התקפי ... אותו בפני עצמו, לקרוא לו בשם ייחודי בפני עצמו, ולנסות למצוא לו טיפול ותרופה, בפני עצמו. ומצד שני, מי שיתבונן לעומקם של דברים יראה, כי כל התקף נפשי באשר הוא, כולם נובעים מאותו הדבר ... את האפשרות, שהיא תהיה נגד רצונו. או לדוגמה: התקף של זעם התקף של כעס התקף של עצבים - שהוא נובע, מכך שהאדם חווה ניגוד קונפליקט ועימות, בין מה שהוא רוצה שיקרה, לבין המצב של המציאות באותו הרגע. ואם לא ... בין הרצון של האדם, לבין המציאות באותו הרגע, האדם לא היה נכנס להתקפת עצבים, ולא היה חווה התקפת כעס, מכך שהמציאות היא נגד רצונו. או לדוגמה: התקף של אימה התקף של לחץ - שהאדם חווה התקפת אימה והתקפת לחץ, מעצם המחשבה ... ולא מופיע מעצמו פתאום, אלא הוא נובע, מכך שבתת המודע של האדם, יש המון כעסים והמון תסכול מהמציאות. מה שיוצר אצל האדם התפרצויות, כמו של הר געש, של כעס חרדה תסכול דיכאון בכי וכיוב. ומי שרוצה להתמודד עם ההתקפים הנפשיים שלו, עליו לדעת את האמת, שיש פתרון קסמים לכל התקף נפשי באשר הוא. אבל, פתרון הקסמים הזה, דורש מהאדם טיפול נפשי פנימי ועמוק. עמוק, עד לשורש הרצון של האדם עצמו. עמוק, עד שהוא יביא את האדם לעשות שלום עם המציאות שבה הוא חי. עמוק, עד כדי כך שהאדם לא ידחיק בתת המודע שלו, כל מיני דברים שהוא לא מרוצה מהמציאות. עמוק, עד שהאדם יחיה בהרמוניה עם המציאות. והטיפול הנפשי שאותו אמור האדם לעבור, הוא לא בהכרח מול פסיכולוג פסיכיאטר מאמן אישי מטפל נפשי וכיוב. כי אלו, לא בהכרח ... אך ורק בגלל המלחמה שיש, בין הרצון של האדם, לבין המציאות. ומי שרוצה טיפול נפשי אמיתי, אמור להתבונן אל תוכו (גם באמצעות סיוע, של אדם חכם מאוד, שכן מכיר את הנושא הזה לעומקו ולרוחבו), ולנסות ... שום רע כלל. מנקודת מבט, שבה אין שום רצון עצמי מוגדר כלל. ונסכם, רק טיפול נפשי עמוק, שעוזר לאדם לצאת מכל התסכולים שלו, על ידי הבנה מלאה של הרצון האנושי, כפי שכבר ביארתי את כל זה במקומות אחרים, רק טיפול נפשי כזה, רק הוא יכול לעזור לאדם לצאת מכל התקפי החרדה שלו ולתת לו לחיות חיים טובים באמת. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תלונות של לקוחות, איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תלונות של לקוחות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא גישור, מאמן למציאת עבודה, אימון אישי להרזיה בתחום תלונות של לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3101 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 01:09:51 - wesi1