אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התמודדות עם לקוח עצבני ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
רגשיות הלקוח לגרום לה להודות בבגידה מרגיש להזדהות אמת טוב יותר לגרום לו לגרום לה להודות מרוצה מרגיש חסר איך להתמודד איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח עצבני איך להתמודד עם לקוחות קשים איך לתת שירות טוב ללקוח התמודדות התמודדות עם לקוח התמודדות עם לקוח עצבני התמודדות עם לקוחות קשים טיפול טיפול בלקוח מתלונן טיפול בלקוחות טיפול בתלונות של לקוחות טיפולים כועס כעס לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מרוצה לגרום ללקוחות להיות מרוצה להתלונן להתמודד להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח עצבני להתמודד עם לקוחות קשים לקוח לקוח כועס לקוח לא מרוצה לקוח מרוצה לקוח מתלונן לקוח עצבני לקוחות לקוחות קשים לשכנע לקוח לשכנע לקוח להיות מרוצה לשכנע לקוחות לתת לתת שירות טוב לתת שירות טוב ללקוח מטופל מטופלים מטפל מרוצה עצבנות עצבני רצון שימור לקוחות שירות שירות טוב תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
איך להתמודד עם...? התמודדות עם... - רשימת נושאים להתמודדות בחיים, רשימה של נושאים להתמודדות בחיים - עם מה אתה מתמודד? איך להתמודד עם כל דבר בחיים?
... איך להתמודד עם כעס? איך להתמודד עם כעס בחיים? איך להתמודד עם כעס ועצבים? איך להתמודד עם לופ זוגי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם לקוח? איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך להתמודד עם מאמץ? איך להתמודד עם מועקה? איך להתמודד עם מחלה? איך להתמודד עם מחשבה? איך להתמודד עם מחשבה טורדנית? איך להתמודד עם מחשבות? איך ... התמודדות עם לחץ התמודדות עם לחץ בעבודה התמודדות עם לחץ מבחינות התמודדות עם לחצים התמודדות עם לימודים התמודדות עם לימודים קשים התמודדות עם לקוח התמודדות עם לקוח עצבני התמודדות עם לקוחות קשים התמודדות עם מאמץ התמודדות עם מאמץ ועבודה התמודדות עם מוות התמודדות עם מוות של הורה התמודדות עם מועקה התמודדות עם מועקות התמודדות עם מועקות נפשיות ...
כעס / עצבנות - ממה נובעים עצבנות וכעס? איך להתמודד עם כעס ועצבים?
כעס עצבנות - ממה נובעים עצבנות וכעס? איך להתמודד עם כעס ועצבים? לפעמים קורים לאדם דברים נגד רצונו, והדבר הזה יוצר אצל האדם כעס. האם זה טוב לכעוס? את זה צריך האדם להבין לבד. על האדם לבדוק, האם הכעס גורם לו להרגיש טוב יותר או לא. מה שכן, השאלה היא, למי שלא רוצה לכעוס, איך בעצם אפשר להפסיק לכעוס? והתשובה היא, כי יש דבר אחד שמנטרל כעס, והוא הבנה. והבנה משמעותה היא, שהאדם מבין מדוע הדברים הם כפי מה ... ביותר להתמודד עם כעס, היא על ידי הבנה. כאשר משהו מכעיס את האדם, על האדם לנסות להבין מה בדיוק מכעיס אותו. ולנסות להבין למה באמת המציאות היא כפי מה שהיא, ולא כפי מה ... יוצר עוד יותר כעס. כי לפעמים הרצון של האדם להבין את מה שקרה, גורם לכך שהוא מנסה ... יותר לא מבינים והכעס יכול בכלל לגדול. אך בסופו של דבר, אם יבין האדם את המציאות, הרי שהוא לא יכעס עליה, אלא יחיה איתה בשלום. ומצד האמת, כדי להתגבר על כעס, באפשרותו של האדם לבחור גם בדרך ההפוכה, שהיא לא לנסות בכלל להבין ... עם המציאות, והכעס נעלם מעצמו. ...
כעס / עצבים - מהי המהות של כעס ושל עצבנות? איך להתמודד עם עצבנות ועם כעס?
כעס עצבים - מהי המהות של כעס ושל עצבנות? איך להתמודד עם עצבנות ועם כעס? כעס. רוגז. עצבים. מהי מהותם? ממה הם נובעים? ומה עושים? כעס = כאשר הרצון של האדם אינו עולה בקנה אחד עם המציאות. מציאות = רצון = אחדות = רוגע = שמחה = רחמים = אהבה. מציאות שונה מ: רצון = פירוד = כעס = עצבות = רוגז = אכזריות. הפירוד שבין האדם לבין המציאות, נובע אך ורק מחוסר הבנה של האדם את המציאות. מה נתפס בעיני האדם לטוב? תשובה: דבר שהאדם מבין את התכלית הטובה שלו. מה ... אותך, הרי שהיא אינה הסיבה האמיתית. זא אם האדם חושב שהוא הבין את הסיבה מדוע המציאות כרגע כפי שהיא, ועדיין אינו מרוצה ממנה בשלמות אמיתית, הרי שהוא עדיין לא הבין את הסיבה האמיתית. כאשר האדם מבין את הסיבה האמיתית, הוא מבין מדוע המציאות ברגע הזה מושלמת כפי שהיא בשלמות שאין שלמות אחריה. ... לסיבה הראשונה = הבנה שלמה של המציאות = הבנת הסיבה האמיתית שבגללה המציאות כרגע כפי שהיא = אמת = שלמות. סיכום: כעס = חוסר ידיעה = חוסר הבנת המצב בשלמות = טיפשות = הוצאת דברים מהפרופורציה הנכונה = דמיון = שקר = עצבות = חוסר קבלת המציאות = חוסר אהבה = שנאה = רע. סבלנות = ארך רוח = ידיעה ... כאשר האדם מגיע לידיעה שלמה = חוסר ספקות = וודאות מוחלטת = ידיעה שלמה = הבנה מלאה = טוב. ברמה המעשית: כדי לגרום לכעס להיעלם מעצמו, על האדם לחקור את השורש של הכעס. ככל שהאדם מבין טוב יותר ממה בדיוק הכעס נובע, כך הכעס נעלם מעצמו. אם האדם חוקר את הכעס וכועס יותר, הרי שהוא עדיין לא הגיע לשורש האמיתי של הכעס. פשוט יש להמשיך לשאול שאלות, לנסות להבין מה באמת מכעיס ונראה כרע בסיטואציה? מה הופך את המצב לרע? מי אמר שזה רע? מדוע הרע קיים? האם זו האמת? וכולי. כאשר מגיעים לשורש ולהבנה מלאה, הכעס נעלם מעצמו = שמחה = אושר. שלמות = לא להרגיש שום תחושה של חיסרון מכל סוג שהוא. רק כאשר האדם מבין מה טוב במה שקרה = שלמות = אהבה של המציאות כפי שהיא. כל טריק אחר של מניעת הכעס, חוץ להבין מה היה טוב במה שקרה, תמיד יהיה בו חיסרון כלשהו. שלמות = תחושה של אהבה למציאות בכל מצב. ...
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל איך להתמודד עם כעס בצורה נכונה ובלי להיפגע? אחת השאלות המרכזיות שאליעד עוסק בהן בהרצאה היא כיצד להתמודד עם כעס, התפרצויות זעם ואלימות בצורה שתמנע פגיעה עצמית ופגיעה באחרים. לטענתו, עצם קיומו של הכעס אינו בהכרח בעיה, אלא הנזקים שנגרמים בעקבותיו - ההתפרצויות, האלימות, הפגיעה ביחסים ובמשאבים. אליעד מדגיש שוב ושוב שהבעיה המרכזית היא לא הכעס עצמו, אלא המחיר שמשלמים בגללו. לדוגמה, אם אדם כועס ומתחיל לריב, הנזק הוא לא מעצם הרגש, אלא מכך שהריב עלול לגרום לאובדן של כסף, מערכות יחסים, או משאבים אחרים. כדי להמחיש זאת, אליעד משתמש בדוגמה מעשית: אם אדם אומר הכעס עולה לי ביוקר, הפתרון שלו הוא לא בהכרח להפסיק לכעוס, אלא להגדיל את המשאבים שלו עד כדי כך שהכעס כבר לא יהיה יקר עבורו. כלומר, אם יש לך יותר כסף, יותר חברים, יותר תמיכה סביבך, אז גם אם תכעס ותאבד חלק ממשאביך, עדיין לא תהיה לך בעיה אמיתית כי נשארו לך מספיק משאבים אחרים. האם הפתרון הנכון לכעס הוא להפסיק לכעוס? לדברי אליעד, הפתרון האידיאלי אינו להפסיק לכעוס או לשלוט בכעס בצורה מלאכותית, אלא להגיע למצב של בחירה חופשית אמיתית - שתוכל לכעוס או לא לכעוס בהתאם לרצונך, ללא חשש מתוצאות שליליות. במקום ללמד אנשים לשלוט בכעס או להדחיק רגשות, אליעד מציע פתרון עמוק יותר - לבנות כיפת ברזל נפשית. הוא משתמש במונח כיפת ברזל כדי להדגים מערכת הגנה ... דמיינו מערכת הגנה כל כך משוכללת, שכאשר יורים עליך (מתעצבנים עליך, תוקפים אותך, מבקרים אותך), הפגיעה לא רק שלא חודרת אליך, אלא שהתגובה לכך דווקא מחזקת אותך. כלומר, כל ... דבר חיצוני שיכול לפגוע בך באמת. זו ההגנה הטובה ביותר מפני כעסים ופגיעות. ברגע שאתה מגיע למצב כזה, הכעס עצמו כבר אינו בעיה עבורך - אתה חופשי לבטא או לא לבטא אותו, וזה לא משנה, כי בפועל אתה חסין מנזקים. מדוע שליטה או ... אינה פתרון אמיתי? אליעד מתנגד לשיטה שבה אנשים מנסים לשלוט בכעס או להדחיק אותו, כי לדבריו זו שיטה שכרוכה במלחמה פנימית מתמדת. בכל פעם שאדם מנסה לשלוט בעצמו בכוח או להדחיק את הכעס, הוא למעשה מדכא חלק פנימי טבעי בתוכו, וזה מוביל להצטברות של מתח, חרטות וייסורי מצפון. במקום זאת, אליעד מציע להבין את שורש הכעס, לשאול שאלות פנימיות כגון: למה אני כועס?, מה אני מרוויח מהכעס?, למה אני לא מרוצה מהמציאות כפי שהיא?. התבוננות פנימית כזו תביא את האדם להבנה עמוקה של עצמו ושל מנגנוני הכעס, ותעניק לו חופש בחירה אמיתי בהתמודדות עם הרגש. האם יש יתרונות לאלימות או להתפרצות כעס? אליעד לא שולל את עצם קיומה של האלימות או ההתפרצות כאפשרות לגיטימית לפעמים, אלא מציין כי הבעיה היא המחיר שמשלמים ... נקודה זו, הוא משתמש בדוגמה של אדם שמתחרט על כך שהתפרץ בכעס, ומציע כפתרון הומוריסטי להסיר את המצפון שלו במקום להילחם ב
אושר, התפתחות אישית, מודעות עצמית, העצמה אישית, רוחניות, סיבת הסבל האנושי, למה יש סבל? למה באמת רע לך? כעס ועצבים, איך להיות מאושר? הדרך אל האושר
אושר, התפתחות אישית, מודעות עצמית, העצמה אישית, רוחניות, סיבת הסבל האנושי, למה יש סבל? למה באמת רע לך? כעס ועצבים, איך להיות מאושר? הדרך אל האושר
... האנושי, למה יש סבל? למה באמת רע לך? כעס ועצבים, איך להיות מאושר? הדרך אל האושר למה בעצם יש סבל ואיך אפשר להפסיק לסבול? ... הופכת מיד לסבל משמעותי. לדוגמה, האדם מתלונן על מתח בשרירים בבוקר, אבל לפי אליעד זה לא אמיתי שהכאב הגופני הוא הבעיה המרכזית, כי אם לאדם ... וסיפורים לא חשובים במקום להגיע ישירות לבעיה. אליעד נותן דוגמה של אדם רעב שמתחיל לספר שלא אכל שלושה ימים, במקום פשוט לומר שהוא רעב ...
שנאה, סליחה, אהבה, כעס, עצבים, לקיחת אחריות, לאהוב, לשנוא, לסלוח, גירושים, זוגיות, התמודדות עם פרידה, תסכול, מועקה
שנאה, סליחה, אהבה, כעס, עצבים, לקיחת אחריות, לאהוב, לשנוא, לסלוח, גירושים, זוגיות, התמודדות עם פרידה, תסכול, מועקה
... סליחה, אהבה, כעס, עצבים, לקיחת אחריות, לאהוב, ... זאת, לסלוח דורש מאמץ נפשי של לקיחת אחריות והכרה בכך שלא הכל תלוי באדם השני. איך לקיחת אחריות משפיעה על רגשות שליליים? לפי אליעד, המקור לרגשות שליליים כמו כעס, תסכול ושנאה, הוא חוסר היכולת לקחת ... הוא תפס את עצמו ואת החיים. אם האדם היה לוקח אחריות מלאה, הוא היה מבין שהבעיה החלה כבר כאשר הוא לא קיבל את עצמו במלואו, הרבה לפני האירועים החיצוניים. מדוע כעס ושנאה הם בחירה אישית? אליעד טוען שהחלטה ... יוצרת תמונה שלילית מוגזמת. לכן מומלץ לראות את הדברים כפי שהם - לא להגזים, לא להוסיף ולא להפחית. איך להפסיק לסבול מהאגו שנפגע? אליעד מדגיש כי רוב הסבל והכעס בזוגיות נובעים מפגיעה באגו. אדם נפגע כאשר ... ופחות כואבת. איך להפוך שנאה לאהבה? למה קשה לסלוח לאחרים? איך להתמודד עם פגיעה באגו? איך להפסיק לסבול מפרידה? מדוע קשה לקחת אחריות אישית? איך להפסיק לכעוס? למה אנשים סובלים מתסכול ומועקה? ...
התקף נפשי של: חרדה, פאניקה, דיכאון, כעס, עצבים, לחץ, אימה, בכי, זעם, סכיזופרניה, פסיכוטי, פרנויה
... נפשי של: חרדה, פאניקה, דיכאון, כעס, עצבים, לחץ, אימה, בכי, זעם, סכיזופרניה, פסיכוטי, פרנויה ובו יתבארו סוגי התקפים של בעיות נפשיות שונות. למה וכיצד ... פאניקה - האדם חווה התקף חרדה חזקה התקף פאניקה ופחד פתאומי, עד כדי כך שמופיעים אצל האדם, תסמינים של חרדה וכולי. התקפי זעם התקפי כעס התקפי עצבים - האדם חווה התקף עצבים התקף כעס התקף זעם, על דברים ספציפיים בחיים שלו בכלל, ועל המציאות באופן כללי, גם בלי לדעת ממה נובעים ההתקפים האלו. התקפי אימה - האדם ... התקף פאניקה, כאשר הוא חווה עימות, עם זה שהמציאות מכילה בתוכה את האפשרות, שהיא תהיה נגד רצונו. או לדוגמה: התקף של זעם התקף של כעס התקף של עצבים - שהוא נובע, מכך שהאדם חווה ניגוד קונפליקט ועימות, בין מה שהוא רוצה שיקרה, לבין המצב של המציאות באותו הרגע. ואם לא הייתה התנגדות, בין הרצון של האדם, לבין המציאות באותו הרגע, האדם לא היה נכנס להתקפת עצבים, ולא היה חווה התקפת כעס, מכך שהמציאות היא נגד רצונו. או לדוגמה: התקף של אימה התקף של לחץ - שהאדם חווה התקפת אימה והתקפת לחץ, מעצם המחשבה שלו, שהמציאות ... של האדם, ביחס למציאות. וההתקף הנפשי, הוא לא נוצר מעצמו ולא מופיע מעצמו פתאום, אלא הוא נובע, מכך שבתת המודע של האדם, יש המון כעסים והמון תסכול מהמציאות. מה שיוצר אצל האדם התפרצויות, כמו של הר געש, של כעס חרדה תסכול דיכאון בכי וכיוב. ומי שרוצה להתמודד עם ההתקפים הנפשיים שלו, עליו לדעת את האמת, שיש פתרון קסמים לכל התקף נפשי באשר ... עמוק, עד שהוא יביא את האדם לעשות שלום עם המציאות שבה הוא חי. עמוק, עד כדי כך שהאדם לא ידחיק בתת המודע שלו, כל מיני דברים שהוא לא מרוצה מהמציאות. עמוק, עד שהאדם יחיה בהרמוניה עם המציאות. והטיפול הנפשי שאותו אמור האדם לעבור, הוא לא בהכרח מול פסיכולוג פסיכיאטר ...
כעס הפנים, כעס הלב, התמודדות עם כעס, מה טוב בכעס? מה רע בכעס? פגיעה בכבוד, התייחסות אופטימאלית, איך לא לכעוס? להתמודד עם עצבים, התקפת עצבים, עצבנות יתר, איך לכעוס?
כעס הפנים, כעס הלב, התמודדות עם כעס, מה טוב בכעס? מה רע בכעס? פגיעה בכבוד, התייחסות אופטימאלית, איך לא לכעוס? להתמודד עם עצבים, התקפת עצבים, עצבנות יתר, איך לכעוס?
כעס הפנים, כעס הלב, התמודדות עם כעס, מה טוב בכעס? מה רע בכעס? פגיעה בכבוד, התייחסות אופטימאלית, איך לא לכעוס? להתמודד עם עצבים, התקפת עצבים, עצבנות יתר, איך לכעוס? מהו כעס הפנים וכעס הלב, ואיך להתמודד איתם? ההרצאה עוסקת בכעס ובדרכים להתמודד איתו, תוך הבחנה בין כעס הפנים (כעס שמראה כלפי חוץ) לבין כעס הלב (כעס פנימי). אליעד מתאר את המשמעות של כל סוג כעס, את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, ומסביר כיצד ניתן להתמודד עם כעס בצורה האופטימלית. מהו כעס הפנים וכעס הלב? אליעד מסביר את ההבדל בין כעס הפנים (כשהאדם מראה כלפי חוץ שהוא כועס, אך בליבו לא) לבין כעס הלב (כשהאדם כועס גם בליבו). הוא טוען שלמרות שנראה כי כעס הפנים טוב יותר כי הוא לא מעורר רגשות פנימיים שליליים, יש לו חיסרונות בכך שהאדם עדיין לא חווה את התסכול בצורה כנה. מהם היתרונות והחסרונות של כעס הפנים? היתרון של כעס הפנים הוא שהאדם יכול להיראות כועס כלפי חוץ, אך אין לו את התסכול הפנימי. בכך, הוא יכול לשלוט בצורה חיצונית על רגשותיו ולמנוע מהם להשפיע על התנהגותו הפנימית. החיסרון, לפי אליעד, הוא שבעצם הכעס לא אמיתי. הוא יכול לשדר לאנשים מסביבו שהוא כועס, אך בפנים הוא לא מרגיש את ...
שנאה עצמית טובה, למה לשנוא את עצמך? למה להאשים את עצמך? רגשות אשמה טובים, למה לקחת אחריות? למה לכעוס על עצמך? כעס עצמי, להתעצבן על עצמך, לעשות לעצמך רע, לקיחת אחריות, בחירה חופשית
שנאה עצמית טובה, למה לשנוא את עצמך? למה להאשים את עצמך? רגשות אשמה טובים, למה לקחת אחריות? למה לכעוס על עצמך? כעס עצמי, להתעצבן על עצמך, לעשות לעצמך רע, לקיחת אחריות, בחירה חופשית
... עצמית טובה, למה לשנוא את עצמך? למה להאשים את עצמך? רגשות אשמה טובים, למה לקחת אחריות? למה לכעוס על עצמך? כעס עצמי, להתעצבן על עצמך, לעשות לעצמך רע, לקיחת אחריות, בחירה חופשית מהי השנאה העצמית הטובה ומה תפקידה? הנושא המרכזי בהרצאה עוסק בשנאה עצמית כמרכיב ... פעולה של לקיחת אחריות, שהיא הכרחית כדי לשנות את מצבו. הוא מתאר איך כל תהליך של צמיחה דורש את היכולת לשאול למה אני כאן? ולחפש את התשובה בתוכנו. מה התפקיד של כעס עצמי? אליעד מציין כי אחד הדברים שמונעים מאדם להיות מאושר הוא הכעס על עצמו. אדם שאינו מסוגל להתמודד עם טעויותיו או לקחת אחריות על מעשיו, יישאר תקוע במקום. הכעס העצמי , כמו השנאה העצמית, יש לו צדדים חיוביים - הוא יכול להיות תמריץ לשינוי. הוא לא בהכרח שורף את האדם, אלא מביא אותו להתפתחות אישית ולהבנה מעמיקה יותר של עצמו. הכעס מסייע לאדם להבין את הגבולות האישיים שלו ולהשתמש בו כדי ללמוד ולהשתפר. לקיחת אחריות - למה זה חשוב? המושג של לקיחת אחריות הוא אחד ... במצבים קשים ולראות את עצמך כאחראי. הוא מדבר על כך שאדם שמפסיק להאשים את הסביבה או את המציאות, בעצם מכיר בכך שיש לו שליטה על המתרחש בחייו. אליעד טוען שהכעס וההאשמה כלפי אחרים מסיתים את האדם מלקחת אחריות אישית, ובכך חוסמים את הדרך לשיפור עצמי. האם כל אדם יכול לשנות את עצמו? אליעד מתאר כיצד ... את המחשבות שמובילות אליו. שינוי בתפיסת העולם והקשר עם המציאות יכול להפוך את התסכול למניע לצמיחה ולהצלחה. שנאה עצמית טובה רגשות אשמה טובים לקיחת אחריות כעס עצמי תסכולים בחיים התמודדות עם רגשות הצלחה אישית ...
כעס ועצבים, למה לא לכעוס? למה כן לכעוס? מתי כן לכעוס? למה צריך לכעוס? איך לכעוס פחות? איך להתמודד עם כעס? איך לטפל בכעס? איך לא לכעוס?
כעס ועצבים, למה לא לכעוס? למה כן לכעוס? מתי כן לכעוס? למה צריך לכעוס? איך לכעוס פחות? איך להתמודד עם כעס? איך לטפל בכעס? איך לא לכעוס?
כעס ועצבים, למה לא לכעוס? למה כן לכעוס? מתי כן לכעוס? למה צריך לכעוס? איך לכעוס פחות? איך להתמודד עם כעס? איך לטפל בכעס? איך לא לכעוס? למה האדם ממשיך לכעוס למרות הרצון להפסיק? כאשר מישהו פוגע בנו, באופן טבעי מתעורר כעס. אליעד כהן מסביר שהכעס נוצר מתוך תחושת פגיעה, והזדהות עם רצון שלנו שהמציאות תהיה שונה. האדם חש מחויב לכעוס כי הוא תופס את הפגיעה כמצב שמחייב תגובה שלילית. אך אם נשאל מדוע אנחנו ממשיכים לכעוס למרות הרצון להפסיק, נגלה שיש סתירה פנימית: מצד אחד, אנחנו מרגישים חובה לכעוס, כי נפגענו, ומצד שני, אנחנו סובלים מתחושת הכעס עצמה. לדוגמה, כשמישהו פוגע בנו, אנחנו יכולים לומר שאנחנו רוצים לכעוס עליו כי זה נראה לנו הגיוני וצודק, אך בו - זמנית רוצים להפסיק את הכעס, כי הוא מכביד על חיינו. מצב זה יוצר סתירה: רצון פנימי גם להרגיש צודקים וגם להשתחרר מהכעס, וכך האדם ממשיך לכעוס אך גם מתוסכל מהכעס עצמו. האם כעס הוא בחירה או תגובה אוטומטית? אליעד כהן מדגיש כי מצד אחד האדם אומר שהוא בוחר לכעוס, אבל מצד שני הוא גם מעוניין להפסיק. אם האדם באמת היה בוחר לכעוס, הרי שהוא יכול היה גם לבחור להפסיק לכעוס. אך בפועל, ברגע שהאדם חושב הוא פגע בי, הוא מרגיש שהוא חייב לכעוס ואין לו שליטה מלאה על הרגש. האמת לפי אליעד היא שהאדם מחזיק שתי תפיסות סותרות: הוא רואה בכעס דבר מוצדק והגיוני, אך בו - זמנית מרגיש שזה מפריע לו לחיות. הסתירה הזאת היא הגורם לקושי להפסיק לכעוס. מה נדרש כדי להפסיק לכעוס לגמרי? כדי להפסיק לכעוס באופן מוחלט, אליעד כהן מסביר שיש דרך אחת ברורה: על האדם להפסיק להזדהות עם כל רצונותיו באופן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: התמודדות עם לקוח עצבני, איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: התמודדות עם לקוח עצבני, איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקשב וריכוז, ייעוץ אישי, מורה רוחני מומלץ בתחום התמודדות עם לקוח עצבני - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.9219 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 07:17:36 - wesi1