אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תלונה ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
להתחיל לחשוב להוציא ממישהו סוד מטפל לתת ללקוח ספק שירות אסיר תודה להפסיק לאהוב בן אדם תהליך נותני שירות למחוק מישהו מהראש למחוק מישהי מהראש איך להתמודד איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח עצבני איך להתמודד עם לקוחות קשים איך לתת שירות טוב ללקוח התמודדות התמודדות עם לקוח התמודדות עם לקוח עצבני התמודדות עם לקוחות קשים טיפול טיפול בלקוח מתלונן טיפול בלקוחות טיפול בתלונות של לקוחות טיפולים כועס כעס כעסים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מרוצה לגרום ללקוחות להיות מרוצה להתלונן להתמודד להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח עצבני להתמודד עם לקוחות קשים לקוח לקוח כועס לקוח לא מרוצה לקוח מרוצה לקוח מתלונן לקוח עצבני לקוחות לקוחות קשים לשכנע לקוח לשכנע לקוח להיות מרוצה לשכנע לקוחות לתת לתת שירות טוב לתת שירות טוב ללקוח מטופל מטופלים מטפל מרוצה עצבנות עצבני רצון שימור לקוחות שירות שירות טוב תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
לבקש אהבה, הימור על אהבה כלפיך, טעויות בחיזור, אתה לא אוהב אותי מספיק, את לא אוהבת אותי מספיק, איך לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר?
לבקש אהבה, הימור על אהבה כלפיך, טעויות בחיזור, אתה לא אוהב אותי מספיק, את לא אוהבת אותי מספיק, איך לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר?
... לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר? מהי השפעת תלונה על מערכת יחסים? איך משפיעה תלונה על כך שמישהו לא אוהב אותך מספיק? כאשר אדם מתלונן בפני אדם אחר על כך שהוא לא אוהב אותו מספיק, עולה שאלה גדולה: האם התלונה תגרום לו לאהוב אותו יותר או פחות? תלונה שכזו עשויה לעורר רגשות שונים אצל הצד השני. מצד אחד, התלונה עשויה להחמיא לו, בכך שהיא משדרת לו שהוא חשוב, ששמים עליו דגש ושהאדם המתלונן מעריך אותו ומצפה ממנו להשקיע יותר במערכת היחסים. מצד שני, תלונה יכולה גם להוביל להשפעה הפוכה. השאלה המרכזית היא איך תגיב התלונה? האם היא תחמיר את המצב או תעזור לו להשתפר? האם תלונה יכולה לגרום לאדם לאהוב אותך יותר? ייתכן שהתלונה תוביל לשינוי בטווח הקצר. כאשר אדם שומע תלונה על כך שהוא לא מספיק אוהב את השני, ייתכן שהוא ירגיש צורך לשפר את יחסו ולתת יותר מתוך רגשות אשמה או כדי לרצות את האדם השני. אך יש ... ייתן תוצאות רצויות בטווח הארוך, מה שיכול להוביל לתסכול ולתחושת חוסר רצון להמשיך במערכת היחסים. דוגמה להשפעת תלונה במערכת יחסים זוגית נניח שיש אדם עם שני חברים טובים, אך הם רבו ביניהם. אחד מהם אומר לו: אם תמשיך להיות חבר של השני, אני לא רוצה ... ולקבל את דרישת חברו, או להמשיך בחברותו עם השני ולהיפרד מהחבר הראשון. כך גם במערכת יחסים זוגית: כאשר מישהו מתלונן שבן או בת הזוג לא אוהבים אותו מספיק, הוא בעצם מציב בפניו אולטימטום שיכול להוביל למערכת יחסים רעועה או אף לפיצול רגשי. איך לבקש יותר אהבה בצורה חכמה? במקום להתלונן על חוסר באהבה, כדאי לבחון את הדרכים בהן אפשר לשפר את הקשר כדי לגרום לאדם השני לאהוב יותר. במקום לומר אתה לא אוהב אותי מספיק, יש ... הדרך הטובה ביותר היא ליצור סביבה חיובית בה האהבה צומחת באופן טבעי, ולא להסתמך על דרישות שמגיעות ממקום של תלונה ולחץ. מה המסקנה? אם רוצים לקבל יותר אהבה, חשוב להבין שהאהבה היא תוצאה של מערכת יחסים טובה ורגש חיובי. במקום להתלונן על חוסר אהבה, כדאי להשקיע ביצירת סביבה בה האהבה יכולה לצמוח מעצמה. תלונות ואולטימטומים עשויים להוביל לתוצאה הפוכה ולגרום לריחוק. לפיכך, חשוב לפעול בחכמה וליצור מציאות בה האהבה תצמח באופן טבעי. איך ... איך לשפר תקשורת זוגית? איך להתמודד עם חוסר תשומת לב בזוגיות? איך לגרום למישהו להעריך אותך יותר? איך משפיעה תלונה על כך שמישהו לא אוהב אותך מספיק? כאשר אדם מתלונן בפני אדם אחר על כך שהוא לא אוהב אותו מספיק, מתעוררת שאלה - האם התלונה הזאת תגרום לשני לאהוב אותו יותר או פחות? מצד אחד, עצם ההתלוננות יכולה להחמיא לצד השני, כי היא משדרת לו שהוא משמעותי, שהדעה שלו חשובה, שהאושר של האדם התלונן תלוי בו. אבל מצד שני, התלונה גם עלולה לגרום לתוצאה ההפוכה - שאותו אדם יאהב פחות, יעריך פחות, או אפילו יתרחק. למה אנשים עלולים לאהוב אותך פחות אחרי תלונה? כאשר מישהו מתלונן אתה לא מספיק אוהב אותי, הוא מציב בפני הצד השני סוג של אולטימטום - או שתאהב אותי יותר, או שאני לא מרוצה ממך. במצב כזה, ייתכן שהצד השני ירגיש מאוים, ירגיש לא מוערך, או שינסה לשכנע את עצמו שהוא לא באמת אוהב את האדם המתלונן, כדי לא להרגיש רע על כך שהוא לא עומד בציפיותיו. בנוסף, אנשים לא אוהבים שמתלוננים עליהם. תלונה על כך שמישהו לא מספיק אוהב או לא מספיק משקיע במערכת היחסים עשויה לגרום לו לרגשות אשמה, לכעס או אפילו לריחוק רגשי. הוא עלול ... שמצפים ממנו, וכך יתחיל לחפש פגמים בקשר או בבן הזוג עצמו, מה שעלול להוביל לריחוק ולפגיעה במערכת היחסים. האם תלונה יכולה לגרום לאדם לאהוב אותך יותר? ייתכן שכן, בטווח הקצר. כאשר מישהו שומע
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם?
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם?
... על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם? מדוע אנשים מתלוננים על אלוהים ועל המציאות? אנשים רבים מתלוננים על אלוהים, או לחלופין על המציאות, ושואלים מדוע ... את זה?, ואילו אנשים שאינם מאמינים באלוהים ישאלו למה המציאות כזאת?. אליעד כהן מסביר שחשוב להבין שכל תלונה שיש לאדם על אלוהים או על המציאות היא למעשה תלונה של האדם על עצמו. הסיבה לכך היא שהאני האמיתי של ... הוא גם זה שרצה ויצר את החלום. כך גם בחיים - כאשר אדם חווה אירוע רע, כמו אובדן, אסון או סבל, והוא מתלונן על כך, הוא בעצם מתלונן על עצמו, כי הוא הישות שיוצרת את הכל. הוא האחראי ... שהם לא חווים את האחדות שבין הבורא לנברא. האדם הממוצע חווה רק את עצמו כישות נפרדת מהמציאות, ולכן מתלונן על דברים שקורים לו. לעומת זאת, אדם מודע יותר ... והנברא, ואין שום הפרדה. מי שאינו מבין זאת חווה פיצול בין אני לאלוהים או מציאות. כך יוצא שכאשר אדם מתלונן על המציאות, הוא בעצם שונא את עצמו, כי הוא ... ממחישה את האחדות? אליעד כהן נותן את דוגמת היד והגוף: אם היד תחווה עצמה כנפרדת מהגוף, היא עלולה להתלונן ולכעוס על הגוף שגורם לה לכאב. אך אם היא תבין שהיא חלק מהגוף, אין לה שום סיבה לתלונות. בצורה דומה, האדם הוא חלק מהמציאות, ולכן כל תלונה על המציאות היא בעצם תלונה של האדם על עצמו. הדרך להתגבר על תלונות וסבל היא להבין שאתה והמציאות - ישות אחת. כיצד ... הגבוהה ביותר, שבה אין עוד שאלות, מכיוון שהכל אחד ואין שום הפרדה. מה המסר העיקרי לגבי אחריות ותלונות? המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שכל תלונה של האדם על אלוהים או המציאות היא תלונה על עצמו. כל דבר שקורה לאדם קורה בגלל רצונו העמוק ... באמת, מתוך אחדות אמיתית ושלמה בין הבורא לנברא, בין החלום לחולם, ובין האדם למציאות. אחריות אישית מול תלונות על המציאות משמעות פיצול האישיות מנקודת מבט ... האחדות כיצד חוויית החלום מלמדת על המצב האמיתי של האדם גילוי שורש הרצון ושחרור מסבל מדוע אנשים מתלוננים על אלוהים ועל המציאות? אנשים מביעים תלונות על אלוהים, או על המציאות, כשבעצם כל אחד תוהה מדוע הדברים קורים כפי שהם קורים. מי שמאמין באלוהים מתלונן על למה אלוהים עושה כך?, ומי שלא מאמין באלוהים מתלונן פשוט על המציאות: למה היא כזו ולא אחרת?. אך לפי ההסבר, חשוב להבין שכל תלונה שיש לאדם על מה שקורה לו, היא בעצם תלונה על עצמו. הסיבה לכך היא שהאני האמיתי של האדם חופף ... אחד. אבל רוב האנשים מפרידים את עצמם מהפרספקטיבות הללו, וחווים רק את הנפרדות. כך יוצא שאדם יכול להתלונן על אלוהים או על המציאות, בלי לקלוט שהוא מתלונן בעצם על עצמו. לדוגמה, אם לאדם קרה אסון כלשהו, ... משם הוא גם תופס את הפרספקטיבה שקדמה לאלוהים, שבה הכל אחד ואין שום שאלה או הפרדה. לכן, כאשר אדם מתלונן על משהו רע שקרה לו, המסר הוא פשוט: כל תלונה על המציאות היא תלונה על עצמך. האחריות מוטלת עליך, כי אתה עצמך הכוח ... מנוכר אליהם. אפשר לראות את הדוגמה של היד והגוף: אם היד חשה עצמה כישות נפרדת, היא עלולה לכעוס או להתלונן על הגוף שגורם לה כאב, אבל כשהיא חווה עצמה כחלק ...
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
... לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על תלונות וההבדל בין לוזרים למצליחנים בהקשר של איך הם מתמודדים עם בעיות בחיים. התלונה עצמה, כמו אכלו לי, שתו לי, אינה בהכרח תכונה של לוזר או וינר. השאלה האמיתית היא מה המטרה מאחורי התלונה: האם היא משמשת כתירוץ כדי לא לפעול, או שהיא נועדה לשפר ולהתמודד עם בעיה. למה לוזרים משתמשים בתלונות? לוזרים, כשהם מתלוננים, עושים זאת כתירוץ להסביר למה הם לא פועלים בצורה אקטיבית או ממצים את המקסימום שלהם. הם מאשימים גורמים חיצוניים, כמו המצב הכלכלי, המצב הפוליטי, או ... ומפנים את האשמה כלפי גורמים אחרים. דוגמה לכך היא כאשר מנהיגים פוליטיים מתלוננים על המצב הכלכלי או המצב הפוליטי במקום לנקוט בפעולות לשיפור המצב. מהו המניע מאחורי תלונה של ווינר? לעומת זאת, ווינר מתלונן מתוך מטרה לשפר את המצב. הוא לא מסיר אחריות מעצמו, אלא מתלונן כדי לשפר את הדברים שלא בסדר. למרות שהוא מתמודד עם קשיים, הוא לא נעצר בגלל שמישהו אכל לו ושתה לו. הוא עדיין פועל במלוא המרץ כדי לשפר את מצבו. הוא רואה בתלונה כלי לעורר שינוי ולתכנן פתרונות למצב בעייתי. מה קורה למי שלא מתלונן בכלל? כמובן, יש גם את סוג האנשים שלא מתלוננים בכלל, ורבים מהם מציגים את עצמם כמי שממשיכים להחיות באופטימיות. יש המעמידים פנים שהם מניחים את העבר מאחור, אך לעיתים הם מעדיפים לא להתמודד עם ... ממנו, אלא פשוט אומר ברוך השם שאני נושם, מבלי לנסות לשפר את המצב. האם תלונה יכולה להיות מניפולציה? נוכלים ועסקנים מניפולטיביים עלולים לנצל את הרעיון של למה אתה מתלונן כל הזמן? כדי להמעיט בתלונות ולמנוע מאנשים לתבוע את זכויותיהם. הם עשויים להציג את התלונה כהתנהגות של לוזרים, ובכך לשלול את הלגיטימיות של התלונה ולמנוע מהקורבן לפעול לשיפור המצב. איך להבחין אם התלונה בונה או הורסת? המבחן הוא האם התלונה מגיעה ממקום של שיפור או ממקום של קבלה. אם אדם מ
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... מחמאה תמימה לכאורה מעבירה מסר שלילי סמוי. איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות בלי ליצור אנטגוניזם? כאשר לקוח מתלונן ואומר המוצר שקניתי הוא גרוע, לא כדאי לומר לו: אתה היחיד שמתלונן, כל השאר מרוצים, כיוון שזה יוצר התנגדות ואנטגוניזם. עדיף להראות אמפתיה: אני מבין ... בצורה הזו הלקוח מרגיש שמבינים אותו, והאחריות עוברת אליו בלי להעליב אותו או ליצור תחושת ניכור. האם להפוך תלונה של לקוח לסובייקטיבית זה מספיק? לפי אליעד, התגובה שהופכת תלונה לסובייקטיבית (בעיניך המוצר לא טוב) לא פותרת בהכרח את הבעיה עצמה, אך היא מפחיתה את ... איתו מדוע לדעתו המוצר לא טוב, ואולי אפילו לשכנע אותו שבעצם המוצר כן מתאים לו. המטרה העיקרית בהפיכת התלונה לסובייקטיבית היא להפחית את עוצמת ההתנגדות ולהעביר את המשקל חזרה אל המתלונן. מדוע עדיף להגיד מראש שמישהו טועה ולא להמתין? אם רוצים לתקוף אמירה של מישהו או ... בוויכוחים? איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות? מהי רטוריקה בשכנוע? איך לזהות מניפולציות בשיחה? כיצד להפוך תלונה לסובייקטיבית? מהן שאלות פרדוקסליות? ש: יש איזו נקודה שאני רוצה לחדד קצת לבדוק ... נותן לי boost של High כזה. אליעד: למי זה נותן? ש: לי. אליעד: אוקי, למה אמרתי ולמי זה נותן כי תכף הוא יתלונן על הפעם השנייה אז אם אני אסכים איתו על הפעם הראשונה אני אצטרך להסכים איתו גם על הפעם השנייה או החמישית ואני אומר בוא מראש כבר נלך על זה שזה ביקורתי ואז אחר כך כשאתה מתלונן יכול אחר כך להגיד שזה עליך. ש: זהו שאין לי תלונה לגבי הספר להפך. אליעד: בסדר הוספת תלונה כלשהי נכון. ש: לא תלונה. אליעד: תהיה תמיהה תהיה קושייה תהיה משהו. עכשיו ברגע שהוא מתחיל שאלה שימו לב ... אמרתי את זה. ש: לא אבל מה המטרה, המטרה היא לבטל את השאלה? אליעד: המטרה היא להחליש את השאלה נגיד שלקוח מתלונן נגיד הוא אומר לך תקשיב המוצר שמכרת לי הוא מוצר גרוע אז אתה יכול להגיד לו אני מבין ... כאלו שכן מרוצים ממנו אז הוא יבין שהוא לא היחידי שיש עוד כאלו. אליעד: אבל זה יהיה פחות טוב אם מישהו מתלונן על מוצר. ש: לא ברור שזה יהיה פחות טוב זה משהו לא נורא לבוא להגיד המוצר הזה על ... כי זה מחזק שיש לא מעט שהם לא מרוצים. אליעד: לא, מסיבה נוספת כי אתה גם לא מגלה כלפיו אמפתיה הוא מנסה להתלונן אתה אומר לו תקשיב אתה מטומטם יכולת להגיד לו כל הלקוחות מרוצים חוץ ממך אתה הראשון שמתלונן אז זה גם גרוע, למה כי אתה כאילו אומר לו הדעה שלך לא לגיטימית תגיד לו אני מבין ...
הטרדות מיניות, סטטיסטיקה, תלונות שווא על הטרדה מינית, תלונות שווא תקיפה מינית, תלונות שווא נגד גברים, תלונות שווא של נשים, תלונות שווא במשטרה, משה איבגי, ינון מגל, אחרי רבים להטות
הטרדות מיניות, סטטיסטיקה, תלונות שווא על הטרדה מינית, תלונות שווא תקיפה מינית, תלונות שווא נגד גברים, תלונות שווא של נשים, תלונות שווא במשטרה, משה איבגי, ינון מגל, אחרי רבים להטות
... מיניות, סטטיסטיקה, תלונות שווא על הטרדה מינית, תלונות שווא תקיפה מינית, תלונות שווא נגד גברים, תלונות שווא של נשים, תלונות שווא במשטרה, משה איבגי, ינון מגל, אחרי רבים להטות האם כמות המתלוננות משפיעה על סיכוי האמיתות של התלונה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד כמות המתלוננות משפיעה על הסיכוי לאמיתות של התלונה. הוא מציין את הדעה הרווחת לפיה ככל שיש יותר נשים שמתלוננות על אותו אדם, כך יש יותר סיכוי שהתלונה תהיה נכונה. עם זאת, הוא מעלה את השאלה אם זו הנחה נכונה. האם באמת כשיש יותר מתלוננות, יש יותר סיכוי שהן אומרות את האמת, או שאולי מדובר בניסיון להרעיל את שמו של אדם על ידי קבוצת נשים שעשויות להמציא סיפור שקרי? אליעד מציין שבני אדם באופן כללי נוטים להאמין שהתלונה נכונה אם יש יותר נשים שמתלוננות, וזאת משום שהתפיסה האנושית מבוססת על האמונה שאם עשר נשים התלוננו, כנראה שזה אמיתי. הוא גם שואל את השאלה כיצד עלינו להבין את המציאות כשיש מספר גדול של מתלוננים. האם כל תלונה נוספת אכן משמעה שיותר סביר שההטרדה התרחשה, או שאולי יש כאן ניסיון ממוקד לפגוע במישהו מסוים? מהם השיקולים המנחים את המוח שלנו בקביעת סיכוי אמיתות של תלונה? בהמשך, אליעד עובר לדון כיצד המוח שלנו פועל במקרים כאלה. הוא מציין שהמוח שלנו נוטה להניח שיותר תלונות מעידות על כך שהן אמיתיות, אך מציין שייתכן שההנחה הזאת אינה נכונה. כלומר, כשיש הרבה מתלוננים, ייתכן שזו לא עדות לאמיתות המקרה, אלא דווקא ניסיון לפגוע באדם מסוים. הוא מביא את דוגמתו של משה איבגי, בה השחקן נמצא במרכז שורת תלונות על הטרדה מינית, ומדבר על כך שבמקרים של ידוענים, מספר התלונות עשוי להיגרם גם מתוך מניעים של רצון להרעיל את שמו של אדם או להכניס אותו למתקפה ציבורית. האם כמות המתלוננים היא מדד אמיתי לאמיתות התלונה? בהמשך, אליעד שואל אם כמות המתלוננים באמת משקפת את סיכוי האמיתות של התלונה. הוא טוען שלפעמים, אם יש יותר מתלוננים, זה לא בהכרח מעיד על כך שהתלונה אמיתית. לפעמים דווקא כשיש יותר נשים שמתלוננות, יש סיכוי שהן עשויות להיות חלק ממזימה לפגוע באדם מסוים. הוא מסביר שחשוב לבחון גם את סוג הקשר של המתלוננים עם הנילון כדי להבין את מידת האמיתות של ה
תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח בשותפות? מניעת מריבות, סיבות למריבה
תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח בשותפות? מניעת מריבות, סיבות למריבה
... סובל בשקט, שומר את הרגשות בתוכו, וממשיך להתנהג כאילו הכל תקין, למרות שבתוכו הוא אינו מרוצה. האם חוסר תלונה מעיד על שביעות רצון? אליעד כהן מסביר שהיעדר תלונה או היעדר ביקורת אינו בהכרח מעיד על כך שהאדם מרוצה או שהכל בסדר ... מתוך כוונה לשפר את המערכת. האם ביקורת תמיד מעידה על אי - שביעות רצון? נקודה נוספת שאליעד מציין היא שלא כל תלונה או ביקורת אכן מעידה על חוסר שביעות רצון עמוק. לפעמים, אנשים מתלוננים מסיבות אחרות לגמרי, למשל בגלל הרגל, צורך בתשומת לב, או מתוך רצון ... לכן, חשוב לא רק להסתכל על התוכן של הביקורת, אלא גם להבין את הרקע הרגשי שממנו היא באה. באופן דומה, חוסר תלונה גם הוא לא בהכרח מעיד על שביעות רצון, וחשוב לזכור זאת כדי לא להיות ... בבעיה. לכן, לא תמיד כדאי לסמוך על המחשבה שאם תהיה בעיה, נדבר עליה מיידית. חשוב לזכור שגם אם מישהו לא מתלונן, זה לא בהכרח אומר שהוא מרוצה. לסיכום, הגישה של לדבר על זה לפני ...
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
... והפרכת הנחות יסוד? כאשר אדם נתקל בביקורת, תלונות, או שאלות עוינות, קיימות שתי דרכים מרכזיות להגיב לדבריו: להתייחס ישירות לטענה או לשאלה שהוצגה, תוך קבלת הנחות היסוד הטמונות בדברים. ... כדי לזעזע או לשגע את האדם שמביע את הביקורת או התלונה, במקום להתייחס ישירות, יש לזהות את הנחות היסוד מאחורי הדברים שהוא אומר ולשלול אותן לחלוטין. פעולה זו יוצרת אצלו בלבול, תהייה ואיבוד ... חדה? איך לשגע מישהו רטורית ואיך להתמודד עם תלונות וביקורת? כאשר מישהו מביע ביקורת, מתלונן או שואל שאלה, קיימות שתי דרכים עיקריות להתמודד עם הדברים שהוא אומר: להתייחס ישירות לדבריו ולענות בהתאם להנחות היסוד שהוא מציג. להפריך ... מנסים לבדוק אילו הנחות מובלעות קיימות בשאלה או בתלונה, ואז להפריך אותן. דוגמאות לפרכת הנחות יסוד אם מישהו אומר: למה איחרת לפגישה? - ניתן לשלול את עצם קיום הפגישה ולהשיב: איזו פגישה? בכלל לא ... עם פחדים או הרגלים שליליים. לסיכום בכל דיון, תלונה, ביקורת או מחשבה פנימית יש הנחות יסוד שניתן לבחור האם להסכים איתן או להפריך אותן. אם רוצים לנהל שיחה עניינית - אפשר להסכים עם הנחות ... לשלוח אותו לבית משוגעים אלא במובן שבן אדם בא מתלונן נגיד שזאת תלונה ורוצים להיפטר ממנו רוצים לכסח אותו לכסח אותו במובן המטאפורי והדרך היא כדלקמן, כאשר בן אדם בא שואל שאלה מגיש תלונה מתלונן מביע דעה, מביע ביקורת מה שזה לא יהיה ברמה הלוגית יש שתי דרכים איך אפשר להגיב למה שהוא אומר דרך אחת אומרת הוא אמר משהו ... לעשות זה לקחת את מה שהוא שאל או את מה שהוא התלונן או את מה שהוא אומר למה איחרת לפגישה?, אוקי ולשאול מה הנחות היסוד בן אדם צריך לעשות את זה בראש של עצמו ולשאול מה הנחות היסוד של מה שהוא ... הוא די פשוט ברגע שמישהו בא עוין משתלט תוקף, מתלונן לא בצדק אז צריך לדעת לא לשתף פעולה עם האויב. אוקי לדוגמה נגיד למה צהל הרג חפים מפשע במלחמה תוך כדי שהוא רצה להרוג מחבלים, מה פתאום הם ...
מחלוקת על הצדיק, חסרונות במציאות, סם החיים וסם המוות, צדיק ורשע, בריאת העולם, ליקוטי מוהרן ח"א יב, רבי נחמן מברסלב, לימוד תורה, העולם הבא, לשם שמים, קושיות על הצדיק, חלק 1
מחלוקת על הצדיק, חסרונות במציאות, סם החיים וסם המוות, צדיק ורשע, בריאת העולם, ליקוטי מוהרן ח"א יב, רבי נחמן מברסלב, לימוד תורה, העולם הבא, לשם שמים, קושיות על הצדיק, חלק 1
... בעצם המציאות עצמה. כאשר אדם מתלונן שהחיים רעים לו, שהוא סובל, שיש לו בעיות - הוא בעצם חולק על עצמו ועל המציאות. הוא מאשים את המציאות ברוע, ולא מבין שהמציאות חייבת להכיל גם טוב וגם רע, משום שזה מה שמאפשר לה להתקיים. כל תלונה של האדם נגד המציאות היא למעשה תלונה נגד עצמו, כי בסוף הוא עצמו האחראי על חוויית החיים שלו. מה הכוונה של תורה שבעל פה מול תורה שבכתב? אליעד מסביר שרבי נחמן אומר שתורה שבכתב היא הפנימיות, המהות, הדברים ... שכל המחלוקת על הצדיקים וכל התלונות של האדם על המציאות הן בגלל שהאדם חי בצורה שטחית ולא מבין את מהות המציאות. מי שחי בתודעה פנימית, לשם שמיים, יחווה את המציאות כאחדות וכטובה, ויבין שגם החסרונות הם חלק הכרחי ...
לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 1
לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 1
... את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של ... לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 1 למה אנשים מתלוננים על מורה רוחני כמו אליעד כהן? אנשים מתלוננים על מורה רוחני מסיבות שונות, וכל אחד מציג את תלונתו בדרך אחרת. אליעד כהן מסביר שכל תלונה של אדם על מורה רוחני היא שיקוף של החסרונות ... אם הוא חושב שהמורה חמדן, זה אומר שהחמדנות נמצאת אצלו. כלומר, כל ביקורת או תלונה שאדם מעביר על אחרים בכלל ועל מורים רוחניים בפרט היא למעשה מנורה שמאירה את החסרונות של המתלונן. אליעד מביא את הסיפור על בן מלך שבנה מנורה מיוחדת אשר חושפת את החסרונות של אנשים שמסתכלים עליה. כאשר אנשים התלוננו על המנורה הזאת, כל אחד בחר לתאר את המנורה ... שלו. זה ממחיש את הרעיון שכל אדם רואה במציאות השתקפות של עצמו. כיצד תלונות על מורה רוחני חושפות את החסרונות האישיים? אליעד מסביר שישנם כמה רבדים כאשר מישהו מתלונן או מעביר ביקורת על מורה רוחני: מה באמת מציק ... החסרונות). אליעד טוען שהרבה פעמים אנשים מסתירים מעצמם את הסיבה האמיתית לתלונותיהם, ומספרים לעצמם סיבות ותירוצים, כי לא נעים ... על אחרים? אליעד מסביר שהאדם הוא עולם מלא בתוכו, וכל הסכסוכים, הביקורות והתלונות שלו על אחרים הם למעשה שיקוף של הקונפליקטים ... אם המורה הרוחני שלו מושלם או לא, כי הוא רואה שהכל משתקף בתוכו. למה אנשים מתלוננים על מורים רוחניים? איך מתמודדים עם ביקורת ...
אם יש ספק אין ספק, כשיש ספק אין ספק, להתמודד עם ספקות בזוגיות, כשיש ספק אז אין ספק, התמודדות עם ספקות בחיים, לאהוב עם ספקות באהבה, ספקות בקשר, ספקות לפני החתונה, ספקות רומנטיים
אם יש ספק אין ספק, כשיש ספק אין ספק, להתמודד עם ספקות בזוגיות, כשיש ספק אז אין ספק, התמודדות עם ספקות בחיים, לאהוב עם ספקות באהבה, ספקות בקשר, ספקות לפני החתונה, ספקות רומנטיים
... שלך להטיל ספק ואז כשלא תהיה בטוח בשום דבר אתה תראה שאתה אוהב את המציאות איך שהיא אין לך שום תלונה עליה שום תלונה מקובלת עליך פיקס מאה אחוז אבל ביומיום של בני האדם אין דבר כזה אין ספק יש מציאות ויש ספק וכל דבר יש לו טוב ורע ותמיד יהיה ספק וזה ... במאה אחוז שהוא נכון אתה לא חושב אותו אם מי שיעשה את זה הוא לא יחשוב כלום ואז אין לו שום תלונות על המציאות אלא מה שאתה מוכן לשפוט את המציאות בדברים שאתה לא בטוח שהם נכונים ואתה מבקש לאהוב את המציאות בלי ספק. זאת אומרת הבן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תלונה, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תלונה, מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזייה, אימון אישי לחיים, קואצ'ינג אישי בנושא תלונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 21:28:11 - wesi1