... חושב שאמור לעלות השירות לבין המחיר שאתה רוצה בתמורה לשירות, אתה יכול
לגלות אמפתיה ללקוח ולנסות לשאול אותו איך הוא היה מתמחר. לפתוח איתו בדיאלוג ולנסות לגרום לו להבין מעצמו, ששיטת התמחור שלו לא הגיונית. כי עלות העבודה ... אם הלקוח יבין את זה מעצמו, זה כמובן עדיף. באותו עניין אני אוסיף, כי צריך
לגלות אמפתיה כלפי הלקוח. כי הלקוח רכש תמונה ב 50 שח, כי כנראה הוא ניסה לחסוך כסף ולכן הוא רכש את התמונה הכי זולה. והוא לא העלה בדעתו, שהתמונה הזאת ... לדעתו את השירות. ומפה לשם להסביר לו את ההיגיון של התמחור וכולי. וכמובן,
לגלות אמפתיה ללקוח, שמבחינתו עשה טעות כשהוא רכש את המוצר, כי הוא לא לקח בחשבון את עלות ההרכבה שלו. בצורה הזאת, אתה לא אויב של הלקוח, אלא אתה מגלה ...