אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לבצע ✔כיפת ברזל כאסון לאומי, טילים נגד טילים, איך להילחם בטרור? האם לפגוע בחפים מפשע? ההגנה הכי טובה היא ההתקפה, להיות פושע מלחמה, לבצע פשעי מלחמה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
כיפת ברזל כאסון לאומי, טילים נגד טילים, איך להילחם בטרור? האם לפגוע בחפים מפשע? ההגנה הכי טובה היא ההתקפה, להיות פושע מלחמה, לבצע פשעי מלחמה, לעשות הסכם שלום, לשחוט פרות קדושות, ההפך הוא הנכון
למה מערכת כיפת ברזל נחשבת לאסון לאומי?

אליעד כהן טוען שהמערכת המכונה "כיפת ברזל" היא אחד האסונות הכי גדולים שקרו למדינת ישראל. לדבריו, המערכת גרמה למדינה נזק חמור, משום שהיא פוגעת ביכולת של ישראל להגן על עצמה באמצעות תגובה התקפית. הוא מסביר שמערכת ההגנה הטובה ביותר היא דווקא ההתקפה: כאשר יורים עליך טיל, במקום לנסות ליירט אותו ולהתגונן, יש לירות מיד טיל בחזרה אל מקור הירי. כך, לדבריו, הצד השני היה מבין במהרה שאין טעם בירי מתמשך על ישראל, משום שהתגובה תהיה קשה ואכזרית מדי מכדי להמשיך להתקיים תחתיה.

אליעד נותן דוגמה פשוטה: אם מישהו בא להרביץ לך ואתה כל הזמן רק מתגונן, הוא ימשיך להכות אותך שוב ושוב. לעומת זאת, אם תחזיר לו מכה חזקה מיד, התוקף יעצור ויחשוב פעמיים לפני שינסה לפגוע בך שוב.

מה הבעיה בפחד לפגוע בחפים מפשע?

אליעד כהן מסביר שלמדינת ישראל יש חשש מתמיד לפגוע בחפים מפשע, ולכן היא אינה מגיבה באופן אגרסיבי ומיידי נגד מקורות הירי. הוא מציג את הבעיה בכך שכאשר ישראל חוששת לפגוע בחפים מפשע בצד השני, היא בעצם פוגעת באזרחים שלה עצמה, שאף הם חפים מפשע. הפחד של המדינה לפגוע באזרחים לא מעורבים בצד השני גורם לכך שאזרחי ישראל עצמם נפגעים מהירי עליהם, וזו תוצאה אבסורדית.

אליעד ממליץ בצורה ברורה להתנער מהפחד הזה ולהגיב באופן בלתי מתפשר - הוא אף מגדיר זאת כ"לבצע פשעי מלחמה" או "להיות פושע מלחמה" במובן ההגנתי, על מנת להגן על אזרחי המדינה.

כיצד אפשר ליישם את הרעיון של התקפה במקום הגנה?

אליעד מציע גישה התקפית מוחלטת: בכל פעם שיורים טיל לעבר ישראל, יש לירות מיד טילים רבים לעבר נקודת הירי המקורית, בלי חשבון. גם אם תהיה פגיעה באזרחים בצד השני, הוא טוען שזו התוצאה של ההחלטה שלהם לירות מלכתחילה. לדבריו, הירי הישראלי האגרסיבי יחייב את הצד השני לחדול מהירי, שכן הוא לא יוכל לעמוד בתוצאות ההרסניות של תגובת ישראל.

איך הרעיון הזה קשור להתמודדות עם המחשבות?

אליעד כהן מקשר את הרעיון המדיני של תגובה התקפית לרעיון פסיכולוגי עמוק יותר - התמודדות עם מחשבות טורדניות ורגשות שליליים. כאשר המוח תוקף אותך עם מחשבה שלילית, כמו "רע לי שאני לבד", התגובה הנכונה לדבריו היא לא לנסות לנתח או להתגונן, אלא מיד להגיב בתוקפנות נגדית ולא לומר לעצמך "אולי המוח צודק, אולי לא", אלא פשוט לטעון מיד: "זה לא נכון. הכי טוב לי להיות לבד".

אליעד מדגיש כי אין לבדוק את האמת באותו רגע, אלא להגיב מיד בצורה הפוכה לחלוטין למה שהמוח טוען. המטרה של הטכניקה הזאת היא לשים את העומס והנטל בחזרה על המוח, מה שגורם לו להתקשות לתקוף שוב באותה צורה. הוא נותן דוגמאות נוספות כמו מחשבה של "לא טוב בזוגיות" - מיד טוענים ההפך, ולא נותנים למוח להתגבר עלינו באמצעות ספקות והיסוסים.

מדוע לפעמים טוב לשקר לעצמך?

לפי אליעד, לפעמים התמודדות אמתית עם האמת אינה אפשרית או אינה יעילה. כאשר המוח מנסה לתקוף אותך באמצעות טיעונים מסוימים, הדרך הטובה ביותר היא לפעמים פשוט לשקר לו בצורה אגרסיבית, להגיד ההפך ממה שהוא אומר, אפילו אם אינך בטוח שזה נכון. רק לאחר שבלמת את ההתקפה שלו, אפשר לחזור ולהתמקד באמת בצורה שקולה ועניינית.

לדוגמה, אם המוח אומר לך משהו לא ברור או טוען טענה מסוימת שאינך מבין עד הסוף...
חוצפה טובה, עזות פנים דקדושה, לשגע את המשוגע, להטיל ספק בשכל, מצח הנחש, מצח הרצון
התמודדות עם טרור אובססיה טורדנית תחושות הכחשה מחשבה טורדנית טיפול ב או סי די להתחצף להתמודד עם ליישם שלום אולי ההפך הוא הנכון איך להילחם ב איך להילחם בטרור אסון לאומי אסונות האם לפגוע בחפים מפשע הגנה ההגנה הכי טובה ההגנה הכי טובה היא ההתקפה ההפך ההפך הוא הנכון היא ההתקפה הכי טוב הסכם הסכם שלום הסכמים התקפה חפים מפשע טומאה טילים נגד טילים טרור כיפת ברזל כיפת ברזל כאסון לאומי לבצע לבצע פשעי מלחמה להיות פושע להיות פושע מלחמה להילחם להילחם ב להילחם בטרור לעשות הסכם שלום לפגוע לפגוע בחפים מפשע לשחוט פרות לשחוט פרות קדושות מלחמה מלחמות פושע פרות קדושות פשעי מלחמה פשעים קדושה
חידת LeetCode Solution - Minimum Cost to Equalize Array, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים
... לדוגמה בדרך הבאה: בנוסף אומרים לנו את הדבר הבא: באפשרותך לבצע פעולה אחת בכל פעם, של הוספת הערך 1, כדי להגדיל את כל המספרים, לערך הגדול ביותר, דהיינו, לבצע 9 פעולות של הגדלה ב 1, כנל. אבל כמו כן, ... כך: דהיינו, במקום 9 פעולות של הוספת הערך 1, במקום זה נוכל לבצע 5 פעולות של הוספת 1, כדי ליישר את כל הערכים ... 1 עד שכל הערכים יהיו זהים ערך הגדול ביותר. ואנחנו יכולים לבצע את זה, או באמצעות פעולת הוספה של 1 בכל פעם, או ... 100 פחות הערך בכל מיקום. וכך נקבל את כמות ההוספות שעלינו לבצע כדי להביא את המספר הנוכחי, אל הערך המקסימאלי, ... 2 - הגדלת כל המספרים וסכימה של הערכים וכולי. האם ניתן לבצע את 2 התהליכים האלו תוך כדי ריצה אחת על הרשימה, ... הרשימה, כדי לאתר את המספר הגדול ביותר. ורק אחר כך בשלב 2 לבצע את פעולות ההגדלה, הסכימה, ההכפלה וכולי? אז ... 1 + הערך במיקום 2 + הערך במיקום 3 וכולי, כמו שהם, בלי לבצע שום חישוב נוסף. בסוף ריצה אחת על כל הרשימה, נוכל לדעת מהו המספר הגדול ביותר. ואז מכך נוכל לבצע חישוב של: הערך הגדול ביותר, כפול כמות המספרים ... (2,3,3,3,5) כנל. דהיינו: MAX = 5 N = 5 אז לכאורה עלינו לבצע את הפעולות הבאות: (5-2=3) + (5-3=2) + (5-3=2) + ... סכום נוכחי של כל הערכים. ואז: 25-16=9. דהיינו, עלינו לבצע 9 הגדלות, כדי ליישר את כל הערכים כלפי מעלה. ... שונים בבת אחת. האם היינו יודעים לחשב את כמות הפעמים שניתן לבצע את פעולת ההגדלה הזאת? ואסביר: נשים רגע אחד בצד ... פעולות ההגדלה. ננסה לחשוב אך ורק על החלק של כמה פעמים ניתן לבצע פעולת הגדלה כפולה, שבה בבת אחת מגדילים שני ... לפתור את השאלה הגדולה. אז איך בעצם יודעים כמה פעמים ניתן לבצע הגדלה כפולה, דהיינו, שמגדילים שני ערכים בבת ... המספר הגדול ביותר. יש לנו גם תהליך של לחשב כמה פעמים נצטרך לבצע הגדלה של כל המספרים בכל פעם מספר אחד, עד למקסימום. יש לנו גם תהליך של לחשב, כמה מקסימום פעמים נוכל לבצע הגדלה כפולה של שני ערכים בבת אחת. ומכאן נובעת ... את כל המספרים נניח בסכום של 500. אז כעיקרון, במידה ונרצה לבצע כמה שיותר הגדלות כפולות, ורק לאחר מכן הגדלות בודדות, כמה פעמים נוכל לבצע הגדלות כפולות, לפני שנהיה חייבים לבצע הגדלות בודדות. ואחרי שנדע את כל זה, עכשיו נוכל ... נבצע הגדלה בודדת או הגדלה כפולה. 2 - זה כן משנה ולכן עלינו לבצע כמה שיותר, הגדלות כפולות ורק לאחר מכן הגדלות בודדות. 3 - זה כן משנה ולכן עלינו לבצע אך ורק הגדלות בודדות. ומאחר שבסופו של דבר, יש ... כפולות. אבל אם מחיר2 הוא 100 ומחיר1 הוא 1, אז ברור שנעדיף לבצע כמה שיותר הגדלות בודדות. ואם מחיר1 הוא 1 ומחיר2 ... עם 2 מחירים שונים. אז בשלב הראשון עלינו להבין האם כדאי לנו לבצע כמה שיותר הגדלות בודדות או כפולות, באמצעות חישוב המחיר כנל. ואז, אם עלינו לבצע כמה שיותר הגדלות בודדות, או במידה וזה לא משנה ... הגדלה כפולה, הוא קטן ממחיר1 כפול 2, דהיינו, שאז אנחנו נרצה לבצע כמה שיותר הגדלות כפולות ורק אחר כך בודדות, אז בעצם אנחנו נצטרך לדעת, איך יודעים כמה הגדלות כפולות ניתן לבצע. ואז, ניקח את סך כל ההגדלות שצריך לבצע, נניח 500. ונניח שניתן לבצע מתוך זה 100 הגדלות כפולות. אז נוכל להסיק, שנעשה 100 הגדלות כפולות (סהכ 200) ונצטרך לבצע עוד 300 הגדלות בודדות. ומכך נוכל לחשב את העלות ... הכל עלינו לגלות איך יודעים כמה מקסימום הגדלות כפולות ניתן לבצע. אז איך ניגשים לזה? אז איך ניגשים לזה? אז נתחיל ...
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
... לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון מהו התפקיד העיקרי של המנהל בארגון? התפקיד המרכזי של המנהל בארגון הוא לבצע כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שגם אחרים מסוגלים לבצע . כאשר המנהל מתלבט איזו משימה עליו לעשות מתוך אותן משימות ייחודיות, עליו לבחור תמיד במשימה שתביא את התועלת הרבה ביותר לארגון. הרעיון ... אחד ושתי משימות - העובד יבצע את המשימה שתביא הכי הרבה ערך לארגון. אם יש שני עובדים ומשימה אחת - העובד שיכול לבצע את המשימה בצורה הכי טובה הוא שיבצע אותה. אם יש שני עובדים ושתי משימות, ושני העובדים יכולים לבצע את שתי המשימות באותה הרמה - כל אחד יכול לבחור באיזו משימה ירצה לעסוק. אם יש שני עובדים ושתי משימות, אך את המשימה הראשונה שני העובדים יכולים לבצע, ואת המשימה השנייה יכול לבצע רק אחד מהם - במקרה כזה המשימה השנייה תבוצע על ידי העובד היחיד שיכול לבצע אותה, ואת המשימה הראשונה יבצע העובד שלא יכול לבצע את המשימה השנייה. כך לא יהיה מצב שבו עובד אחד פנוי ועובד אחר עמוס יתר על המידה. מה עושים כאשר ישנן שלוש משימות לשני עובדים? במקרה בו יש שני עובדים ושלוש משימות, כאשר את המשימה הראשונה יכולים לבצע שני העובדים ואת שתי המשימות הנוספות יכול לבצע רק עובד אחד, התכנון יהיה כך: את המשימה הראשונה יבצע העובד הראשון שיכול לעשות רק אותה. את שתי המשימות הנוספות יבצע העובד השני, שרק הוא יכול לבצע אותן, ובתוך אותן שתי משימות עליו לתעדף את המשימה שתביא הכי הרבה תועלת לארגון. כיצד להתמודד עם מצב בו המנהל יכול לבצע משימה בצורה טובה יותר מהעובד? אם קיימת משימה שגם המנהל וגם העובד יכולים לבצע, אבל המנהל מסוגל לעשות אותה ברמה גבוהה יותר, חשוב להסתכל על המשימה כשתי משימות נפרדות: משימה אחת ברמת ביצוע בסיסית שהעובד יכול לבצע (למשל ב - 50% מהיכולת המקסימלית). משימה שנייה של שיפור, שאותה רק המנהל יכול לבצע, מרמה בסיסית (50%) לרמת ביצוע גבוהה (100%). במקרה כזה, המנהל צריך להחליט אם עדיף לו להתמקד בשיפור הביצוע של העובד, או האם עדיף לו לעשות משימה אחרת, שרק הוא מסוגל לבצע ושתביא לארגון תועלת רבה יותר. כיצד מנהל צריך להחליט אילו משימות לבצע בעצמו ואילו להאציל לעובדים? המנהל צריך באופן עקבי לשאול את עצמו: האם את המשימה הזאת יכול לבצע גם מישהו אחר? אם התשובה חיובית, עדיף לתת לאותו עובד לבצע את המשימה. אם העובדים מבצעים משימות בצורה פחות טובה מהמנהל, עליו לשקול האם שיפור העבודה שלהם חשוב יותר ממשימה ייחודית אחרת שרק הוא מסוגל לעשות. בכל מצב המנהל צריך לתעדף את אותן משימות שיביאו את הערך המקסימלי לארגון ושרק הוא יכול לבצע אותן, כדי לא לבזבז את זמנו על משימות שאחרים יכולים לבצע גם אם ברמה מעט נמוכה יותר. למה חשוב שהמנהל לא יבצע משימות שגם עובדים יכולים לעשות? בארגונים רבים מנהלים נוטים לעשות משימות שגם עובדים אחרים מסוגלים לבצע, ולעיתים אפילו בצורה טובה יותר. זו טעות נפוצה שמורידה את היעילות של הארגון, מכיוון שכאשר המנהל עושה משימות פשוטות, הוא מונע מעצמו לבצע את המשימות החשובות ביותר, אלו שרק הוא יכול לבצע, כגון קבלת החלטות אסטרטגיות או תכנון ארוך טווח. לדוגמה, אם המנהל יכול לכתוב דוח או לנהל משא ומתן חשוב מול לקוח אסטרטגי, עדיף שהוא ... ישנה נוסחה פשוטה וברורה לחלוקת משימות בארגון: קודם כל, לזהות את כל המשימות בארגון. לזהות אילו משימות יכול לבצע כל עובד, ובאיזו רמה. את המשימות שיכולים לבצע כמה עובדים, להאציל לאלו שאין להם יכולת לבצע משימות ייחודיות אחרות. משימות שרק אדם אחד יכול לבצע יוטלו על אותו אדם באופן מיידי. המנהל יבצע רק משימות שהוא היחיד שמסוגל לבצע, או משימות שתרומתן לארגון גבוהה בהרבה אם הוא יבצע אותן בעצמו. חשוב לזכור שלא מספיק לעשות דברים טוב - צריך לעשות את הדברים הטובים ביותר ...
חידת LeetCode Solution - Strong Password Checker, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? איך לנתח תהליכים?
... סיסמה חזקה, ניתן לבצע עליה 3 פעולות כדי להפוך אותה לחזקה. ניתן להוסיף לה אותיות, ניתן להסיר ממנה אותיות, וניתן להחליף בה אותיות. דהיינו, ניתן לבצע פעולת הוספה מחיקה החלפה. עכשיו השאלה היא כזאת, נותנים לנו סיסמה כלשהי, ואנחנו צריכים לומר, מהו המספר המינימאלי ההכרחי של פעולות שחייבים לעשות, כדי להפוך את הסיסמה לחזקה. ... היא נניח 1Aa2, עלינו לבצע 2 פעולות כדי לגרום לסיסמה להיות באורך של 6 תווים. נתון נוסף שנותנים לנו הוא, שסיסמה יכולה להיות בין אורך של 1 לאורך של 50. וגם סיסמה יכולה יכולה להכיל נקודה . או סימן קריאה ! ... פעולות אנחנו צריכים לבצע כדי להפוך את הסיסמה לתקינה? וכאן אפשרי להניח שרוב האנשים יגידו שכן. כי אם אורך הסיסמה קטן מ 6 תווים, אז צריך להוסיף תווים. ואם אורך הסיסמה גדול מ 20 תווים, אז צריכים למחוק ... אות 1 קטנה, אז עלינו לבצע פעולה 1 של הוספה של אות קטנה או פעולה 1 של החלפה של אות כלשהי, לאות קטנה, כדי שהסיסמה תהיה חוקית. ומה אם הסיסמה צריכה להכיל אות 1 גדולה? ומה אם הסיסמה צריכה להכיל ספרה אחת ... להכיל. ועכשיו עלינו לבצע עוד סוג של בדיקות ידניות, ולחלק לחלקים בצורה הבאה: נניח שהיתה רק פעולה אחת אפשרית, פעולה של מחיקה בלבד. האם היינו יודעים לפתור את כל המצבים? האם היינו יכולים לפתור פעולות של ... אז בטוח נכון שעלינו לבצע 6-N פעולות של הוספה. לדוגמה, אם יש לנו 3 תווים, אז בוודאות של מאה אחוז, שעלינו לבצע 3 פעולות של הוספה כדי שהסיסמה תהיה באורך של 6. דהיינו, יש לנו וודאות של מאה אחוז 1 - גם לגבי כמות הפעולות שאנחנו צריכים לבצע, כי אנחנו בוודאות צריכים לבצע 3 פעולות. 2 - וגם יש לנו וודאות של מאה אחוז, לגבי סוג הפעולות שאנחנו צריכים לבצע, כי אנחנו צריכים לבצע בוודאות פעולות של הוספה ולא של מחיקה או של החלפה. ואם הסיסמה ארוכה מ 20 לדוגמה היא באורך של 5, אז יש לנו וודאות של מאה אחוז שאנחנו צריכים לבצע 5 פעולות מסוג פעולה של מחיקה. דהיינו, בדיקת החוק של האורך, נותן לנו וודאות גם לגבי כמות הפעולות שצריכים לבצע וגם לגבי סוג הפעולות שצריכים לבצע, כדי להתאים את הסיסמה לחוק של האורך. עכשיו נבדוק את החוק של האותיות הנדרשות, אם נסתכל נראה כי נניח שאנחנו צריכים שתהיה אות אחת קטנה, הרי שאם אין אות אחת קטנה, הרי שיש לנו ... כמות הפעולות שעלינו לבצע, דהיינו, שעלינו לבצע פעולה 1 כלשהי. אבל יש לנו ספק לגבי סוג הפעולה שעלינו לבצע, כי אולי נצטרך לעשות הוספה של אות 1 או החלפה של אות 1. ואם חסר לנו אות גדולה + מספר, הרי שבוודאות עלינו לבצע 2 פעולות. אבל הן יכולות להיות או 2 פעולות הוספה או 2 פעולות החלפה או 1 פעולה הוספה + 1 פעולת החלפה וכולי. במילים אחרות, החוק השני של תווים הכרחיים, נותן לנו וודאות לגבי כמות פעולות שצריכים לבצע, אבל משאיר לנו ספק לגבי סוג הפעולות שצריכים לבצע. ועכשיו נעבור לחוק 3 שאסור שיהיו 3 תווים רצופים. ואם נחקור אותו נראה, כי הוא משאיר לנו ספק, גם לגבי כמות הפעולות וגם לגבי סוג הפעולות. לדוגמה במקרה של 8 תווים רצופים לדוגמה כך: ... אז הרי שעלינו או לבצע 6 פעולות של מחיקה או לבצע 3 פעולות של הוספה או לבצע 2 פעולות של החלפה דהיינו, יש לנו וודאות כלשהי, אבל הכי פחות וודאות. גם לגבי כמות הפעולות וגם לגבי סוג הפעולות. במילים אחרות אנחנו מבינים, שהחוק של האורך התקין, מספק לנו הכי ... או סוג הפעולות שעלינו לבצע. מהי החוקיות של הפעולות עצמן? מה היחס ביניהן? ואם נעמיק עוד קצת לגבי הפעולות האפשריות לתקן סיסמה, וננסה לשאול את עצמנו, אם יכולנו לבחור פעולה אחת או 2 פעולות בלבד, מה היינו ... בוודאות שאנחנו צריכים לבצע 3 פעולות של הוספה. מהחוק של התווים החסרים, אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו צריכים לבצע 2 פעולות של הוספה או של החלפה. ומהחוק של התווים הרצופים, אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו צריכים לבצע פעולה 1 של החלפה הסרה מחיקה. ומאחר שבטוח נכון שאנחנו צריכים לבצע 3 פעולות של הוספה, בגלל חוק האורך, הרי שבעצם ב 3 פעולות של הוספה, נוכל גם להתאים את הסיסמה לחוק של התווים החסרים וגם של התווים הרצופים. לדוגמה כך: AaAA12. דהיינו, ב 3 פעולות של ... דהיינו, שבטוח צריך לבצע אותן ובאמצעותן נפתור את כל שאר הפעולות שאולי צריך
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, לבצע כמה משימות בו זמנית, ביצוע מספר משימות בבת אחת, התייעלות ויעילות, שיפור החשיבה, הפרעת קשב וריכוז, שיפור יכולות הריכוז, לעשות כמה דברים במקביל, יכולות קוגנטיביות, איך לבצע פעולות במקביל?
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, לבצע כמה משימות בו זמנית, ביצוע מספר משימות בבת אחת, התייעלות ויעילות, שיפור החשיבה, הפרעת קשב וריכוז, שיפור יכולות הריכוז, לעשות כמה דברים במקביל, יכולות קוגנטיביות, איך לבצע פעולות במקביל?
... ריבוי משימות, לבצע כמה משימות בו זמנית, ביצוע מספר משימות בבת אחת, התייעלות ויעילות, שיפור החשיבה, הפרעת קשב וריכוז, שיפור יכולות הריכוז, לעשות כמה דברים במקביל, יכולות קוגנטיביות, איך לבצע פעולות במקביל? מה זה מולטי - טסקינג ואיך אפשר לשפר אותו? מולטי - טסקינג, או ריבוי משימות, הוא היכולת לבצע מספר פעולות בו זמנית. בעולם המודרני, בו יש דרישות רבות, פיתוח יכולת זו מאפשר להשיג יותר במינימום זמן. אך, בניגוד למחשבים, שניתן ... ריבוי משימות בזכות יכולות עיבוד חזקות, בבני אדם ישנן מגבלות שקשורות במשאבי הקשב והריכוז. איך מחשבים מבצעים מולטי - טסקינג? המחשבים המודרניים יכולים לבצע מספר משימות בו זמנית, וזה תלוי בכמה משאבים הם יכולים להקצות. כל פעולה מחשבית דורשת כוח עיבוד, זיכרון, ועוד משאבים. ככל שהמערכת של ... שהוא לא יפול. בנוסף, כל שיחה טלפונית היא גם תהליך מולטי - טסקינג, כי בה בעת אתה עוסק לא רק בשיחה עצמה אלא גם במטרה שלה, ובניסוח המילים הנכונות. מתי קשה לבצע ריבוי משימות? ישנם מקרים שבהם המשימות דורשות ריכוז מוחלט, כמו בעת נהיגה. כאשר משימה אחת, כמו נהיגה, דורשת תשומת לב מלאה, כל משימה נוספת עלולה לפגוע בביצועים ולגרום לכשל או לתאונה. כאשר אדם מנסה לבצע מספר משימות שמצריכות ריכוז גבוה באותו זמן, הדבר עשוי להוביל לטעויות. איך לשפר את יכולת המולטי - טסקינג? לפי אליעד, הדרך לשפר את ... או את הזיכרון כך שהמחשב יוכל להתמודד עם יותר משימות בו זמנית. באופן דומה, כאשר אדם מפתח את החשיבה שלו ומתרגל לתרגילים שמחייבים ריכוז, הוא משפר את היכולת לבצע מספר משימות בו זמנית. מה קורה כשאין מספיק משאבים פנויים? כאשר יש מחסור במשאבים פנימיים, כמו ריכוז או תשומת לב, האדם לא מצליח לבצע את המשימות בצורה מיטבית. לדוגמה, אם משימה אחת דורשת תשומת לב רבה מדי, אז השאר לא יבוצע כראוי. הדבר יכול להוביל להרגשה של חוסר הצלחה בעשייה. הקשר בין ריבוי משימות להפרעת קשב וריכוז כאשר אדם מתקשה להתרכז במטלה אחת, הוא עלול להרגיש שהיכולת שלו לבצע משימות במקביל פוחתת. זו אחת התופעות שיכולות להתפרש כהפרעת קשב וריכוז. פיתוח המוח ותרגול של יכולות ריכוז הוא קריטי כדי להתמודד עם משימות בצורה טובה יותר ולהגביר את היכולת לבצע מספר משימות במקביל. מהם הצעדים שיכולים לשפר את המולטי - טסקינג? כדי לשפר את יכולת המולטי - טסקינג, חשוב לעבוד על פיתוח השכל והחשיבה. ככל שהמוח חזק ומאומן יותר, ניתן לבצע מספר משימות במקביל בצורה הרבה יותר יעילה. בשיטה זו, המוח מסוגל להתמודד עם יותר מטלות, ואפילו אם מדובר במשימות שמצריכות ריכוז, ... ההשפעה של פיתוח שכל על איכות החיים כיצד להתמקד ולהפחית הסחות דעת מהו מולטי - טסקינג ולמה חשוב לפתח אותו? מולטי - טסקינג, או ריבוי משימות, משמעותו היכולת לבצע כמה פעולות במקביל. הרעיון דומה לדרך שבה מחשב יכול לעסוק ביותר מתהליך אחד בו - זמנית, כמו להשמיע מוזיקה, להוריד קובץ מהאינטרנט ... דורשת ריכוז גבוה מאוד והמשימה הנוספת צורכת משאבי קשב נוספים שאין באפשרות האדם להקצות במקביל. כיצד מחשבים מדגימים עיקרון של ריבוי משימות? במחשב, האפשרות לבצע ריבוי משימות תלויה בכמות המשאבים המוקצים. יש מעבד (CPU), זיכרון (RAM) ומשאבי מערכת נוספים. ככל שהמעבד חזק יותר וככל שיש יותר זיכרון פנוי, המחשב יכול לבצע יותר משימות במקביל. אם מעמיסים מאוד את המערכת, היא לא תוכל להתמודד עם כמה משימות כבדות בו - זמנית. כיצד בני אדם מפעילים מולטי - ... עדיין קיימת מגבלת משאבי קשב וריכוז. במקרים שהמשימות דורשות משאבים גדולים יותר ממה שיש לאדם באותו רגע, הן לא יתבצעו בצורה איכותית במקביל. מדוע קיים קושי לבצע משימות מסוימות במקביל? קיימות משימות שמחייבות 100 אחוז ריכוז, כמו נהיגה זהירה. ברגע שמשלבים תוך כדי נהיגה פעולה שמצריכה חשיבה גבוהה או מיקוד (לדוגמה, הקלדת הודעות), תפוקת הקשב אינה מספיקה לשתי המשימות יחד, וכך עלולים להתרחש כשלים ובמקרה של נהיגה - גם תאונות. איך להגדיל את היכולת לבצע כמה משימות בו - זמנית? בדומה למחשב שמשדרגים לו את המעבד והזיכרון, גם אדם יכול לפתח את החומרה הפנימית שלו, כלומר, את יכולות ...
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים
... לוודא שהמנהל שמתחתיך אכן מנהל, ולא מבצע פעולות שהעובדים שתחתיו יכולים לבצע. הנקודה העיקרית שאליעד מציג בנושא הזה היא שהמנהל צריך לעשות אך ורק משימות שאף עובד מתחתיו לא מסוגל לבצע. התפקיד המרכזי שלך כמנהל מנהלים הוא לדאוג שהמנהל שאתה אחראי עליו לא יבצע שום משימה שניתן להאציל לעובדים שלו. מדוע מנהל לא צריך לבצע משימות של עובדים? הסיבה המרכזית לכך היא שהמנהל מתוגמל בשכר גבוה יותר מאשר העובדים שתחתיו, ולכן אין שום היגיון כלכלי או ניהולי בכך שיבצע בעצמו ... להיעשות על ידי עובד זוטר, הארגון משלם בעצם שכר גבוה עבור עבודה שניתן לבצע בעלות נמוכה יותר. לדוגמה, אם המנהל אחראי על הכנת דוחות פשוטים שהעובדים שלו יודעים ויכולים להכין, הוא מבזבז את הזמן שלו ואת הכסף של הארגון. ... או קביעת יעדים ואסטרטגיה לצוות. המטרה של מנהל היא לנהל את האנשים, ולא לבצע את העבודה שלהם. אם המנהל שלך מתמקד בעבודה של פועלים, הצוות שלו לא מנוהל, והביצועים בארגון יורדים. חשוב להבין שהצלחת המנהל נמדדת על פי איכות ... את זה במקומך? מדוע לא נתת לעובדים שלך לעשות את זה? האם יש עובד שיכול לבצע את המשימה הזאת בצורה טובה מספיק כדי שאתה לא תצטרך לבצע אותה בעצמך? השאלות האלה יאפשרו לך לוודא שהמנהל שלך מתמקד במשימות שבאמת מצדיקות את תפקידו, ושהוא מפנה את זמנו לניהול איכותי ואפקטיבי. דוגמה ... בסיסיים, אתה צריך לשאול אותו ישירות: האם אחד העובדים שלך יכול היה לבצע את המשימה הזו?. אם הוא עונה בחיוב, עליך לדרוש ממנו להעביר את המשימה הלאה לעובד שזו אחריותו. אם הוא משיב לך שאף עובד לא מסוגל לבצע את המשימה, אז עליך לבדוק האם אכן זה המצב, או שמא מדובר בחוסר הכשרה של העובדים. במקרה כזה, תפקידו של המנהל יהיה דווקא להכשיר את העובדים כדי ... מהעובדים שלו את העבודה שלהם ולבצע אותה בעצמו. כל משימה שהעובד מסוגל לבצע, עליו להאציל אל העובד. המנהל אמור לבצע אך ורק משימות מורכבות שהצוות אינו יכול או לא מוסמך לבצע . איך לגרום למנהל לנהל טוב יותר? כדי לגרום למנהל שתחתיך לנהל טוב יותר, עליך להבהיר לו בדיוק את הגדרת התפקיד שלו: תפקידו הוא לא לעבוד, אלא להוביל. תפקידך כמנהל - מנהלים הוא להדגיש את המשמעות של ניהול נכון, לבצע בקרה רציפה על מה שהוא עושה, ולדרוש ממנו להעביר משימות לעובדים בכל פעם שזה אפשרי. ברגע שתגרום למנהל שתחתיך להבין שהוא לא נמצא שם כדי לבצע עבודה טכנית, אלא להוביל את הצוות להישגים, גם הביצועים שלו ישתפרו וגם הביצועים של הצוות כולו. איך לנהל מנהלים? מה תפקידו של מנהל בארגון? ניהול ... מאוד היבטים, ואחד המרכזיים שבהם הוא ההבנה שתפקידו של המנהל תחתיך אינו לבצע משימות שהעובדים שלו יכולים לבצע. אם המנהל שאתה מנהל מבצע משימות שהעובדים שלו יכולים לעשות, הוא למעשה מבזבז את זמנו ולא ממלא את תפקידו כמנהל. במקום זאת, הוא מתפקד כפועל, וזה ... להבהיר לו שהוא צריך להתמקד אך ורק במשימות שאף אחד מהעובדים שלו לא יכול לבצע. מדוע זה קריטי? כאשר המנהל שלך עושה משימות שהעובדים שלו יכולים לבצע, הוא לא מתפנה לעסוק במשימות ניהוליות חיוניות כמו קביעת אסטרטגיה, פיקוח על תהליכים והנעת הצוות. במילים אחרות, הוא לא באמת מנהל - הוא עובד בעצמו. ... אותו באופן קבוע: מה עשית היום? האם יש מישהו מהעובדים שלך שיכול היה לבצע את המשימה הזו במקומך? אם כן, מדוע עשית זאת בעצמך? כך תוכל לוודא שהוא באמת מתמקד בניהול ולא בביצוע משימות שבזבוז עבורו לבצע. מסקנה המנהל תחתיך צריך להבין שהוא נמצא שם כדי להוביל, לנהל ולשפר את ביצועי הצוות - לא כדי לעשות את העבודה של העובדים שלו. עליו להתמקד במשימות אסטרטגיות ובהובלת הצוות, במקום לבצע משימות טכניות שניתן להאציל. ברגע שהוא יאמץ את הגישה הזו, גם הביצועים שלו וגם הביצועים של העובדים שתחתיו ישתפרו. לקריאה נוספת בנושא ניהול מנהלים, ...
מהירות והתייעלות, איך להצליח לעשות משימות מהר בצורה איכותית? איך לעשות דברים מהר בלי שזה יבוא על חשבון האיכות? איך לבצע משימות במהירות? איך לעשות דברים מהר ובצורה איכותית? איך להתייעל? איך להיות יותר יעיל? איך לחסוך זמן?
מהירות והתייעלות, איך להצליח לעשות משימות מהר בצורה איכותית? איך לעשות דברים מהר בלי שזה יבוא על חשבון האיכות? איך לבצע משימות במהירות? איך לעשות דברים מהר ובצורה איכותית? איך להתייעל? איך להיות יותר יעיל? איך לחסוך זמן?
... שזה יבוא על חשבון האיכות? איך לבצע משימות במהירות? איך לעשות דברים מהר ובצורה איכותית? איך להתייעל? איך להיות יותר יעיל? איך לחסוך זמן? איך לעשות דברים במהירות מבלי ... איתה ביומיום היא כיצד אפשר לבצע משימות מהר מאוד, אך בלי להתפשר על איכות התוצאות. כל אחד רוצה להספיק יותר בפחות זמן, אבל בדרך כלל, ככל שמנסים להאיץ את הקצב, התוצאה ... במהירות גבוהה מדי, הוא עלול לבצע את התרגיל בצורה לא נכונה. אם מנסים לשכנע מישהו מהר מדי, יכול להיות שהשכנוע לא יהיה יעיל. אליעד מדגיש את החשיבות של ביצוע איטי ומדויק ... גבוהה יותר? לדוגמה, אדם שרוצה לבצע תרגיל סקוואט בצורה נכונה ומהירה, צריך תחילה להתאמן על כך בצורה איטית במיוחד. אם באופן רגיל הוא מבצע סקוואט במשך מספר שניות, הוא צריך לבצע את התרגיל הזה במשך 20 שניות לפחות, תוך תשומת לב מירבית לכל פרט קטן - מיקום הגוף, תנועת השרירים, היציבות ודיוק הביצוע. הדגש הוא על ... באיטיות, האדם יכול לאחר מכן לבצע אותה מהר יותר, בלי לפגוע באיכות התרגיל. אליעד מוסיף דוגמה דומה מעולם הרכיבה על אופנוע, שבו אומרים לאדם לנסוע בקו ישר, אך בצורה הכי ... יותר בעתיד, וכך הוא יוכל לבצע את המכירה בצורה מהירה, אך באיכות גבוהה. איך לפתח רפלקסים ומהירות תגובה גבוהה? אליעד כהן נותן דוגמה נוספת מעולם אומנויות הלחימה. לוחם ... כך הוא יהיה מסוגל בעתיד לבצע משימות במהירות ובאיכות גבוהה הרבה יותר. סיכום - איך להשיג מהירות בלי להתפשר על האיכות? לסיכום, כדי להצליח לבצע משימות מהר מבלי לפגוע באיכותן, אליעד מציע גישה פרדוקסלית לכאורה: לבצע את אותן פעולות לאט מאוד ובצורה יסודית ומדויקת ככל האפשר. האימון האיטי והעמוק הוא זה שיאפשר לבצע את אותן פעולות במהירות גבוהה בעתיד, מבלי להקריב את האיכות ואף לשפר אותה. הגישה הזאת תקפה לכל תחום: אימונים פיזיים, קריאה, מכירות, ...
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
... גישה ברורה ופשוטה: בכל פעם שיש משימה שעליך לבצע כמנהל, יש לשאול את עצמך אילו חלקים במשימה הם כאלה שרק אתה יכול לבצע, ואילו חלקים אחרים אפשר להעביר לעובדים שלך בארגון. הרעיון המרכזי כאן הוא שהמנהל לא אמור לבצע את כל המשימות בעצמו, אלא דווקא לחלק אותן לאנשים אחרים ולשמור לעצמו את התפקידים שהכי חשובים, קריטיים או שאף עובד אחר לא יכול לבצע אותם. מהי השיטה הנכונה לחלק משימות בארגון? לפי אליעד, כל משימה צריכה להיות מפורקת לשלבים או חלקים שונים. בשלב הראשון עליך לשאול את עצמך בבירור: האם יש מישהו אחר בארגון שלי שיכול לבצע חלק מהמשימה הזו במקום שאני אעשה אותה? אם התשובה היא כן, המשימה או החלק הרלוונטי צריך לעבור אליו. רק לאחר שהעובדים בארגון סיימו לבצע את כל מה שביכולתם, אתה כמנהל צריך להיכנס לתמונה ולסגור את הדברים האחרונים - אותם הדברים שהעובדים אינם יכולים לבצע בעצמם. לדוגמה, נניח שיש משימה בארגון, ונדמה לך שרק אתה יכול לבצע אותה. לפני שאתה מתחיל לעבוד, חשוב שוב: אולי אפשר לפרק את המשימה ולגלות שיש חלקים שאינם חייבים להיות בידיך, ואפשר להעביר אותם לאחרים? כך, העובדים יכולים לבצע 90% מהעבודה ואתה תגיע רק בסוף, לבצע את 10% האחרונים, החשובים ביותר, שרק אתה יכול לעשות. הדבר נכון אפילו למשימות שנראות תחילה שרק אתה מסוגל לבצע - תמיד כדאי לבדוק שוב. למה הזמן של המנהל שווה הרבה יותר מזמנם של העובדים? אליעד מדגיש נקודה קריטית: הזמן של המנהל חשוב הרבה יותר מאשר הזמן של העובדים. הוא ... מאשר שאתה תבצע בעצמך עבודה שהעובדים יכולים לבצע. אם אתה עובד במקום העובדים, אתה בעצם מבזבז את המשאב הכי יקר וחשוב בארגון - הזמן שלך כמנהל. לדוגמה, נניח שיש לך פרויקט גדול שדורש הרבה שעות עבודה. במקום לעבוד 100 שעות בעצמך, תן לעובדים שלך לבצע את רוב העבודה - כל מה שאפשרי - ואתה תגיע רק בסוף לביצוע ההשלמות הנדרשות. כך תחסוך לעצמך זמן יקר שבו תוכל להתמקד במשימות ניהול, תכנון ואסטרטגיה. מהו היתרון ... קדימה. כך למעשה, כאשר אתה מאפשר לעובדים לבצע את המשימות, אתה מתפנה לפעולות המורכבות והחשובות באמת, כגון ניהול הארגון, זיהוי הזדמנויות חדשות וקידום מטרות עסקיות ארוכות טווח. מה לעשות בפועל עם כל משימה ... חלקים במשימה שלי מישהו אחר בארגון יכול לבצע במקומי? אליעד ממליץ להקפיד ליישם את השאלה הזו תמיד, כהרגל ניהולי קבוע. בצורה זו, אתה שומר לעצמך את היכולת לנהל את הארגון בצורה מיטבית, במקום להיות עובד נוסף ... החלק האחרון והחיוני במשימה, שרק אתה מסוגל לבצע. האם תמיד כדאי להעביר משימות לעובדים? כן. על פי אליעד, תמיד כדאי לבדוק כל משימה ולא להניח מראש שאתה היחיד שיכול לבצע אותה. גם אם נדמה לך שהמשימה מסובכת או ייחודית מדי, תמיד שווה לבדוק שוב. ככל שיותר חלקים של המשימות יבוצעו על ידי עובדים אחרים, כך לך כמנהל יהיה זמן רב יותר ... לסיכום, התפקיד המרכזי של מנהל הוא לא לבצע את העבודה בעצמו, אלא לוודא שכל עבודה שאפשר לתת לעובדים תבוצע על ידם. בצורה כזו, הארגון מתנהל טוב יותר ואתה כמנהל יכול לממש את הפוטנציאל המלא שלך ושל הארגון ...
חוסר ביטחון עצמי, איך לרכוש ביטחון עצמי? איך להעלות ביטחון עצמי? איך ליצור ביטחון עצמי? איך להיות בטוח בעצמך? איך להעריך את עצמך? הערכה עצמית, איך לשפר ביטחון עצמי? שיפור ביטחון עצמי, חלק 1
חוסר ביטחון עצמי, איך לרכוש ביטחון עצמי? איך להעלות ביטחון עצמי? איך ליצור ביטחון עצמי? איך להיות בטוח בעצמך? איך להעריך את עצמך? הערכה עצמית, איך לשפר ביטחון עצמי? שיפור ביטחון עצמי, חלק 1
... עצמי מתארים תחושה שאינם מספיק טובים כדי לבצע פעולות מסוימות. אליעד כהן מסביר שתחושה זו אינה בהכרח נכונה או מוצדקת, ומציע דרך מפורטת ושיטתית לבדוק ... טוב: למה יש לי חוסר ביטחון עצמי? האם כדי לבצע פעולה כלשהי אני באמת חייב להיות טוב? האם נדרש בכלל ביטחון עצמי כדי לפעול? האם העובדה שאיני טוב מספיק אומרת שלא אצליח לבצע את הפעולה? טוב ביחס למה בדיוק? מה מידת הסיכון או הנזק שייגרם אם אנסה לבצע את הפעולה, לעומת התועלת שאקבל? איך בודקים את הנחות היסוד שיוצרות חוסר ביטחון עצמי? הדרך לבדיקת הנחות ... טוב, יש לבדוק האם הפעולה שהוא מעוניין לבצע דורשת יכולות ברמה גבוהה או שאולי מספיקות לו יכולות בסיסיות כדי להצליח. לדוגמה, אדם יכול להיות לא מספיק ... לכך. לבדוק את האמת: האם באמת אינני יכול לבצע זאת? אם האדם מגלה שהוא דווקא כן יכול, הביטחון העצמי יגיע אוטומטית. אם מתברר שחסר ידע או יכולת מסוימת, ... האם תמיד חייבים שיהיה ביטחון עצמי כדי לבצע פעולה? אליעד מדגיש שלא תמיד חייב להיות ביטחון עצמי כדי להתחיל לפעול. לעיתים אפשר ואף כדאי לפעול גם כשיש ... נכונות בהתאם למצב: אם האמת היא שהוא יכול לבצע את הפעולה, אז ביטחון עצמי יגיע עם ההבנה שהוא אכן מסוגל. אם האמת היא שאינו יכול לבצע פעולה מסוימת בגלל חוסר מיומנות שניתן לשפר - אז הדרך לפתח ביטחון עצמי תהיה ללמוד, להתאמן ולשפר את היכולת. אם האמת היא שאינו יכול לבצע פעולה מסוימת ולא ניתן לשפר זאת - הוא יכיר במציאות ויפעל בהתאם, ללא צורך בביטחון עצמי מזויף. התהליך של ... 4. האם באמת חייבים להיות מספיק טובים כדי לבצע פעולה מסוימת? 5. מה זה אומר לא מספיק טוב ביחס למה? 6. ואם אינך מספיק טוב, האם זה בהכרח אומר שאינך יכול לבצע את הפעולה? כיצד בודקים את הנחות היסוד האלה? בשיחה מוסבר שיש לבדוק את האמת שמאחורי כל הנחת יסוד. לדוגמה: ... הוא דווקא כן טוב ביחס לפעולה שהוא צריך לבצע. גם אם אינו מספיק טוב, יש לבדוק האם בכל זאת אפשר לבצע את הפעולה. ייתכן שהפעולה דורשת יכולת בינונית בלבד, ובעל החוסר בביטחון חושב בטעות שנדרש לו כישרון על. לכן ... מישהו לא מספיק טוב, אז בהכרח הוא לא יכול לבצע את הפעולה בביטחון. בשיחה מודגש שייתכן שאפילו אם אינך בטוח או מיומן ב - 100 אחוז, זה לא אומר שאסור לנסות. ... האמת לגבי היכולות: האם באמת אינך יודע לבצע את הפעולה? אם מסתבר שאתה כן יודע, אז אפשר להתחיל להרגיש ביטחון עצמי. אם מתברר שאכן חסרים לך ידע או ... אם מתברר שהבעיה אמיתית ושאינך יכול לבצע את הדבר בשום אופן, אין טעם ליצור ביטחון עצמי שקרי. במצב כזה ההבנה האמיתית עדיפה, כי אז תוכל לשקול פעולות ... תמיד חייבים להיות מלאי ביטחון עצמי כדי לבצע פעולה, וייתכן שלפעמים כדאי לפעול גם מתוך ספק. כל התהליך נשען על גילוי האמת: למה יש לי חוסר ביטחון עצמי, ... אך ברמה בסיסית די לו במה שיש כדי להצליח לבצע את המעשה הרצוי. כמו כן, ייתכן שהנזק האפשרי מהניסיון קטן בהרבה מהתועלת, ואז מוטב לפעול אף שחשים חוסר ... הוא רוצה לעשות? 2. האם הוא באמת מסוגל לבצע זאת? ואם לא, האם הוא יכול לשפר את יכולותיו? 3. האם בכלל נדרש ביטחון עצמי מלא כדי להתחיל לפעול? 4. האם יש ... ביטחון עצמי שהוא מרגיש לא בטוח בעצמו לבצע את המשימה כדי להשיג ביטחון להשיג ביטחון עצמי אתה לבדוק מה האמת למה אני מרגיש שאני לא בטוח בעצמי לבצע את המשימה מה האמת אם יתברר שאתה טועה ואתה יכול להיות בטוח בעצמך שיש לך את היכולת והסיכוי להצליח ואתה ... בא נראה מה האמת, מהה המשימה שאתה צריך לבצע ולמה אתה לא בטוח בעצמך כשאתה צריך לבצע אותה בא נראה מה האמת כל השאר זה סיפורים ואגדות. אם האמת היא שאתה יכול לבצע תבצע אם האמת היא שאתה לא יודע אם אתה יכול לבצע או לא אז האמת היא שאתה לא יודע זאת האמת, עדיף שמראש תהיה עם חצי ביטחון עצמי כי מה האמת שיכול להיות ... ביטחון עצמי. ואם האמת היא שאתה לא יכול לבצע ולא ניתן לפתור את זה אז עדיף שלא יהיה לך ביטחון עצמי כי מה יקרה אם יהיה לך ביטחון עצמי שקרי אתה בטוח ...
קונפליקט בקבוצה, דינמיקה קבוצתית, איך לבחור בין כמה אנשים בלי שאף אחד יפגע? מיומנויות חברתיות, איך לבצע בחירה בין אנשים בלי לריב עם אף אחד? התנהגות בקבוצה, דילמת האסיר, בחירתה של סופי, אסטרטגיות תורת המשחקים, פסיכולוגיה חברתית
קונפליקט בקבוצה, דינמיקה קבוצתית, איך לבחור בין כמה אנשים בלי שאף אחד יפגע? מיומנויות חברתיות, איך לבצע בחירה בין אנשים בלי לריב עם אף אחד? התנהגות בקבוצה, דילמת האסיר, בחירתה של סופי, אסטרטגיות תורת המשחקים, פסיכולוגיה חברתית
... בקבוצה, דינמיקה קבוצתית, איך לבחור בין כמה אנשים בלי שאף אחד יפגע? מיומנויות חברתיות, איך לבצע בחירה בין אנשים בלי לריב עם אף אחד? התנהגות בקבוצה, דילמת האסיר, בחירתה של סופי, אסטרטגיות ... שאנשים יפרשו את הבחירה כמשהו אישי או כהבעת העדפה ברורה ומכוונת. השאלה היא האם קיימת דרך אמיתית לבצע בחירה מבלי להסתכסך או ליצור קונפליקט. התשובה של אליעד כהן לשאלה זו היא חד - משמעית: בהחלט כן, ... לכך באופן אישי, כי כולם מבינים שלא הייתה כאן שום כוונת זדון או העדפה. דוגמאות לדרכים שונות לבצע בחירה אקראית יש מגוון רחב של שיטות שניתן להשתמש בהן כדי ליצור מצב שבו הבחירה תיראה אקראית ... אין חשיבות אמיתית אם באמת זו הגרלה או לא, כל עוד האנשים מאמינים שהיא התבצעה באופן אקראי. אפשר לבצע הגרלה באמצעות משחקי ילדים, כמו אינדנדינו או איצו פאלי. זה יוצר תחושה קלה ובלתי אישית לחלוטין. ... ללכת ישר ולומר שהאדם הראשון בו אתה נתקל יהיה זה שנבחר. לדברי אליעד כהן, אין הגבלה לכמות הדרכים לבצע בחירה אקראית, כי יש אינספור אפשרויות ליצור מצב שבו אף אחד לא יכול להפנות אליך האשמות או לטעון ... מלבד מניעת הקונפליקט האישי, הוא הפיכתך לאסטרטג טוב יותר. במצב שבו מופעל עליך לחץ חיצוני לבצע בחירה בין אנשים במטרה לסכסך ביניכם, הבחירה האקראית מקלקלת לאדם שיצר את הסיטואציה את הכוונה ... למנוע קונפליקט בקבוצה, לשמור על יחסים חברתיים טובים, ולהימנע מהאשמות ומסכסוכים מיותרים. איך לבצע בחירה אקראית בקבוצה? איך לא לריב עם אנשים? מניעת קונפליקטים חברתיים דינמיקה קבוצתית איך לא ...
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
... התנאים הם: שהאדם יבין את המשימה, ירצה לבצע אותה, ויהיה מסוגל לבצע אותה. הוא מדגים זאת על ידי העוזרת שאמורה לשטוף את הבית. בכדי שתבצע זאת, היא ... ייתכן שהוא מבין היטב, אבל פשוט לא רוצה לבצע אותה, או שהוא דווקא רוצה אבל אינו יכול טכנית. אליעד מדגיש את החשיבות של בידוד ... באמת מבין את המשימה שנדרשת ממנו. באמת רוצה לבצע את המשימה. באמת מסוגל לבצע את המשימה בפועל. לכל אחד משלושת הגורמים האלה יש להתייחס בנפרד. אליעד נותן ... אולי הוא מבין, אבל אין לו רצון מספיק חזק לבצע את ההוראה? או שאולי הוא רוצה מאוד לבצע אותה, אך חסרה לו יכולת מעשית? מה המשמעות של רוצה אבל לא מספיק רוצה? אליעד מסביר ... זה מספיק. לדוגמה, עובד יכול לומר שהוא רוצה לבצע משימה, אבל בפועל לא לבצע אותה כי הרצון שלו לא מספיק חזק מול הסיבות לא לבצע אותה (כגון עייפות, קושי, חוסר מוטיבציה וכו). אליעד ממליץ לבדוק לעומק האם הרצון של האדם אכן חזק יותר מההתנגדות שלו לבצע את המשימה. כיצד שלוש הידיעות משפיעות על הפעולה? אליעד מפרק את התהליך לשלוש ידיעות שונות שהאדם צריך להחזיק כדי לבצע פעולה: הידיעה הראשונה: האדם צריך לדעת בבירור מהי המשימה שהוא נדרש לבצע. הידיעה השנייה: האדם צריך לדעת כיצד בדיוק לבצע את המשימה (הפן הטכני או המעשי). הידיעה השלישית: האדם צריך לדעת שהוא רוצה לבצע את המשימה (מודעות לרצון). לדוגמה, עובד יכול לדעת בדיוק מה הבוס מבקש ממנו (למשל: ... איך מבצעים אותה? האם הוא יודע שהוא רוצה לבצע אותה? רק אחרי שמבינים בדיוק איזה גורם חסר, אפשר לגשת לטיפול בבעיה ולהגיע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כיפת ברזל כאסון לאומי, טילים נגד טילים, איך להילחם בטרור? האם לפגוע בחפים מפשע? ההגנה הכי טובה היא ההתקפה, להיות פושע מלחמה, לבצע פשעי מלחמה, לעשות הסכם שלום, לשחוט פרות קדושות, ההפך הוא הנכון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לבצע, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לבצע, איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי רוחני, מגשר, מאמן אישי ועסקי בנושאי לבצע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 05:34:40 - wesi1