... - הוא אינו חושב במונחים שלנו, אלא במונחים שלו. למעשה, הוא לא קונה את מה שאנחנו חושבים שאנחנו מוכרים לו, אלא את מה שהוא עצמו תופס ורוצה לקנות.
החשיבות של התאמת השפה לשפת הלקוח ניקח דוגמה: נניח שאנחנו מוכרים יחידת תאורה. בעסק שלנו אנו עשויים לכנות את זה יחידת תאורה, כי כך אנו רגילים להתייחס לזה ... כמה יחידות תאורה מכרנו, נכון יותר למדוד כמה גופי תאורה מכרנו - משום שכך הלקוח עצמו מגדיר זאת. למה זה חשוב? זה אולי נראה כמו פרט קטן, אך יש לכך
חשיבות רבה. כאשר אנו חושבים במונחים שונים מאלה של הלקוח, אנו עלולים למצוא את עצמנו מדברים איתו בשפה שלנו ולא בשפה שלו, מה שעלול להקשות עליו להבין את הערך ...