... הפחד שלו מהפיטורים, ולהציע לו מה לעשות כדי שלא יפטרו אותו. והאפשרות השנייה היא, לא להזדהות עם הפחד שלו, ולנסות
להסביר לו, שגם אם יפטרו אותו, לא יקרה לו שום דבר רע. וכאשר נותנים לאדם עצות מה לעשות כדי שלא יפטרו אותו, בעצם גורמים לו לחזק את הפחד שלו מהפיטורים. וכל ... שאכן הפחד הוא ראוי, והעצות מחזקות אצל האדם את הפחד שלו. וצריך לשלול מכל וכל את הפחד של האדם בשורשו. על ידי זה
שמסבירים לו, שגם אם יקרה הגרוע מכל, עדיין לא יקרה שום דבר שראוי לפחד ממנו מצד האמת. (כי מבחינה אובייקטיבית, אין טוב ורע, ואין טעם לפחד משום דבר כלשהו). ... שהדבר שנראה לו ממש רע, הוא לא ממש רע כפי מה שנראה לו. ואז האדם לא מצליח באופן מלא, להיאחז במה שהמטפל שלו
מסביר לו, ועל ידי זה החרדה והפחד של האדם ממשיכים. ובפשיטות, לא תמיד האדם מסוגל להכיל בתוכו בבת אחת, את ההבנה ואת החוויה, שכל מה שנראה לו כרע, זה הכל יחסי ... עצמית של האדם, להגיע למצב שהוא באמת יחווה את כל הרע שהוא מפחד ממנו, כמשהו יחסי בלבד. ומצד שני, בו זמנית
להסביר לאדם, שגם מבחינה יחסית שבה כן יש טוב ורע, ושבה כן אולי יכול לקרות לו דבר רע, עדיין יש עצות יחסיות, איך להתמודד עם הפחד והחרדה שלו. ואם האדם מחפש ... והשיטה הטובה ביותר היא, להראות לאדם את כל הצדדים. לדוגמה, שצריך לנסות להרגיע את הילד, גם על ידי זה שמנסים
להסביר לו שאין מפלצת, ושגם אם תהיה מפלצת, עדיין הוא לא צריך לפחד ממנה, ושגם אם יש מפלצת, עדיין אפשר להתמודד איתה. ובסיכומו של דבר, צריך לראות תמיד את כל ...