... במקרה שהמשימה לא בוצעה? אם אדם מקבל אחריות מבלי שיש לו את הסמכות למלא אותה, אין מקום לבוא אליו בתלונות אם לא הצליח לבצע את המשימה. חשוב להבין זאת כאשר מטילים אחריות על אחרים או כאשר מקבלים אחריות על ...
... ב, אך עובד ב אינו מספק את השירות, בשל עומס או סדרי עדיפויות אחרים. במקרה כזה, עובד א עלול להתלונן כי אינו מקבל את מה שהוא צריך. בתרחיש השני - עובד ב דווקא מקפיד לספק שירות לכולם, אך עקב ...
... מפחית מאוד את כמות הטעויות, מונע בזבוז זמן ומשאבים, ויוצר אווירת עבודה נעימה ורגועה יותר. אליעד כהן מציין שהרבה תלונות ותסכולים בעבודה מתרחשים אך ורק בגלל חוסר הבהרה פשוט כזה. בסופו של דבר, אם תתחילו לפעול לפי הכלל הזה, ... הוא לא מבצע את המשימה בצורה הרצויה. אם לא תוודאו את ההבנה מראש, תמצאו את עצמכם שוב ושוב בתסכולים ותלונות. ההמלצה היא להתחיל ולהטמיע את תהליך הוולידציה כחלק משגרת העבודה. כל פעם שנתתם או קיבלתם משימה, בצעו את הוולידציה ...
... על העסק. לדוגמה, כשעסק מוכר מוצרים פחות איכותיים, אלו מוצרים שנוטים להתקלקל מהר יותר. במקרה כזה, הלקוחות יחזרו עם תלונות, יבקשו תיקונים, ידרשו שירות, יגרמו לעסק כאבי ראש מתמשכים, ועלולים להביא להוצאות רבות שיגדילו את ההפסדים ויפגעו ברווחיות הכללית. ... לכלול במחיר המוצר את כל העלויות הנוספות שצפויות להיווצר. כך הרווח מהמכירה יישאר חיובי גם אחרי ההתמודדות עם התיקונים, התלונות והשירות. כאשר המוצר סוג ב הוא כזה שהלקוח מבין מראש מה טיבו ואינו מצפה למוצר מושלם. ישנם מוצרים שהלקוחות ... הנחות אינו גורם נזק ישיר לעסק. ישנם מוצרים פחות איכותיים שבהם הלקוח אמנם מקבל מוצר פחות טוב, אך לא מתלונן ולא מטריד את העסק לאחר הרכישה, פשוט כי המוצר עומד בציפיות המופחתות. איך מוכרים מוצרים סוג ב בלי לפגוע ... ופחות איכותיים, יש לכך מחיר - אותם מוצרים נוטים להתקלקל מהר יותר, מה שגורר פניות רבות מלקוחות, תיקונים, החזרות, תלונות וכאב ראש בלתי נגמר. לכן, על אף שמכירת מוצרים סוג ב מאפשרת לך להגדיל את היקף המכירות ולהגיע ליותר ... שמדובר במוצר נחות, אך זה עדיין מתאים לו כי הוא מקבל תמורה יחסית לכספו. אם הלקוח לא יפנה אליך בתלונות לאחר הרכישה, כי הוא מראש ידע שהוא קונה מוצר סוג ב. במקרים אלו, אפשר להרוויח יותר כסף ולמכור גם ...
... של המוצר, את עלויות הייצור ואת הסיבות המדויקות לתמחור הגבוה. הדרכות כאלו יאפשרו לאנשי המכירות לתת תשובות טובות ללקוחות שמתלוננים על המחיר, ולשכנע אותם שהמחיר הוא פונקציה של איכות ולא של ניסיון לגרוף רווחים מוגזמים. באופן כללי, אליעד מסביר ...
... שנפגע סובל בשקט, שומר את הרגשות בתוכו, וממשיך להתנהג כאילו הכל תקין, למרות שבתוכו הוא אינו מרוצה. האם חוסר תלונה מעיד על שביעות רצון? אליעד כהן מסביר שהיעדר תלונה או היעדר ביקורת אינו בהכרח מעיד על כך שהאדם מרוצה או שהכל בסדר מבחינתו. לעיתים, דווקא השתיקה והיעדר התגובה ... לשפר את המערכת. האם ביקורת תמיד מעידה על אי - שביעות רצון? נקודה נוספת שאליעד מציין היא שלא כל תלונה או ביקורת אכן מעידה על חוסר שביעות רצון עמוק. לפעמים, אנשים מתלוננים מסיבות אחרות לגמרי, למשל בגלל הרגל, צורך בתשומת לב, או מתוך רצון לחוש שליטה. לכן, חשוב לא רק להסתכל על התוכן של הביקורת, אלא גם להבין את הרקע הרגשי שממנו היא באה. באופן דומה, חוסר תלונה גם הוא לא בהכרח מעיד על שביעות רצון, וחשוב לזכור זאת כדי לא להיות מופתעים ברגע שהבעיה מתפרצת. איך ... לכן, לא תמיד כדאי לסמוך על המחשבה שאם תהיה בעיה, נדבר עליה מיידית. חשוב לזכור שגם אם מישהו לא מתלונן, זה לא בהכרח אומר שהוא מרוצה. לסיכום, הגישה של לדבר על זה לפני שנגיע למריבה עשויה להיות אידיאלית, אך ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: האם להתלונן?, כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: האם להתלונן?, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לזוגיות, מאמן אישי לימודים, קואצ'ר בנושאי האם להתלונן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331