... של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה?
בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה,
בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח מדוע אנשי מכירות לא מצליחים ... שגויות. במקרה שהמכירה לא מתקדמת או נתקעת, מומלץ לחזור לשלב
בירור הצרכים ולבדוק אם באמת מה שהלקוח אמר הובן באופן מדויק, או שייתכן והוכנסו לשם פרשנויות מיותרות. ... הוא באמת מה שהוא מתכוון אליו. על ידי שאלות מדויקות והקפדה על
בירור הצרכים, ניתן להימנע מטעויות, להבין את הלקוח באמת, ובסופו של דבר להצליח לסגור יותר עסקאות בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי? שיטות לשיפור מיומנויות מכירה
בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית כיצד עלולה אי הבנה של צרכי ... גדול. התוצאה היא שהלקוח לא יקנה, והעסקה תיפול רק בגלל שלא נעשה
בירור צרכים מדויק. האם שולחן יפה זו עובדה או פירוש? המרצה מדגים שכשאומרים זה שולחן - זוהי עובדה, ... בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי שיטות לשיפור מיומנויות מכירה
בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית שלום לכולם הפעם אני רוצה ...