... נותן דוגמה של ילד שלוקח ביסלי שלא שייך לו. הוא מסביר שהילד לא מבין מדוע
אסור לקחת משהו של מישהו אחר. המבוגר, לעומת זאת, תופס את זה כמחויב ולא כאפשרי, כלומר, הוא מבין בצורה אוטומטית שזה לא בסדר ולא ... מידי, הילד יכול ללמוד מכך. לדוגמה, אם הילד מתעקש לקחת את הביסלי למרות
שאסור , המבוגר לא יכול פשוט לכעוס עליו או לומר לו
שאסור. הוא צריך להבין את השכל שמאחורי הרצון של הילד, את ההיגיון שמניע את הילד לקחת את הביסלי, ואז להראות לילד שיש גם היגיון אחר ...