... מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר לעצמו, דרך המוכר. ואסביר: כי לכל אדם יש את
האני שלו, דהיינו, הדבר שאליו האדם מתכוון כאשר הוא אומר את המילה אני. ובכל מקום שאליו ... את אותם האנשים, שהם נפרדים מהאני שלו. ובכל מקום שהאדם רואה דבר שהוא לא
האני שלו, זה יוצר סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין אותו הדבר שאותו הוא רואה. דהיינו, שהאדם מרגיש חוסר שייכות וריחוק, מאותו הדבר שהוא בעצם לא
האני שלו , ושהוא נפרד מהאני שלו. וכאשר האדם מסתכל לדוגמה במראה, אז בעצם האדם רואה את ... חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא
האני שלו. ובין חוויית
האני לבין חוויית הלא אני, יש באמצע טווח רגשי מאוד גדול. שבו האדם מתייחס לדברים מסוימים, כאילו הם
האני שלו למרות שהם לא ממש
האני שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה את המשפחה שלו, שהוא מתייחס אליה כאילו זה
האני שלו. למרות שבאמת, המשפחה שלך זה לא אתה ממש. וכאשר הילד נקלע לאיזו צרה, האדם ... במקום מסוים, כאילו זה הוא עצמו נקלע לצרה הזאת. דהיינו, האדם רואה את
האני שלו, בדברים שהם לא
האני שלו. ואחרי שהבנו את זה, עכשיו יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם
האני שלו. ובדכ האדם מתייחס לדברים שהם
האני שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. זא בדכ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא
האני שלו , ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא
האני שלו. וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיוב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח ... חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם חווה שהמוכר, הוא לא
האני שלו. ובפרט כאשר בדכ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח, כי הוא לא קרוב משפחה ... לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על
האני שלו ועל האינטרסים שלו, ואז הוא מטיל ספק במוכר. ואז כל דבר שהמוכר אומר לו, הוא ... היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך המוכר, את
האני שלו עצמו הלקוח. דהיינו, לגרום ללקוח, שכאשר הוא מסתכל עליך, שהוא ירגיש את מה שהוא ... מסתכל במראה על עצמו. דהיינו, שהלקוח ירגיש, שאתה עצמך המוכר, זה בעצם
האני שלו עצמו. ומי שהוא מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, הוא יודע להביא את הלקוח למצב רגשי ... נראה שהבובה מדברת. והרעיון הוא, פשוט ביותר, והוא לגרום ללקוח להרגיש
שהאני שלו בכבודו ובעצמו, מדבר מתוך גרונך שלך זה שרוצה לשכנע אותו לשנות את דעתו. וכאשר דבר ... שונא את עצמו ורוצה להיות אדם אחר. דהיינו, מקרים שבהם הלקוח היה מעדיף,
שהאני שלו, יהיה אני אחר. ובמקרים כאלו לדוגמה, מי שהוא מומחה לתת מודע ומומחה לקריאת מחשבות, הוא יודע לזהות, כיצד הלקוח היה רוצה
שהאני שלו יהיה. ואז הוא נכנס לתפקיד, לא של
האני הנוכחי של הלקוח, כי את
האני הזה, הלקוח שונא והלקוח מנסה להתרחק ממנו. ולכן הוא נכנס לתפקיד של
האני שהלקוח היה רוצה להזדהות איתו. דהיינו, הוא מאתר עם איזה אני הלקוח רוצה להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק
האני שבו הלקוח רוצה לתת אמון. לדוגמה: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ניסיון ... של דבר, יצירת הזדהות עם הלקוח היא חשובה ביותר, כדי לגרום ללקוח להרגיש,
שהאני שלו בכבודו ובעצמו, מדבר דרך גרונך המוכר. ויש לזכור, שאם הלקוח לא אוהב את
האני שלו עצמו, במקרה כזה הוא לא ייתן אמון, באני שלו שמדבר דרכך. ולכן ישנם מקרים שאתה ... מה בעצם הלקוח לא אוהב בעצמו, ולדעת ליצור הפרדה וחוסר הזדהות, בין
האני של הלקוח, לבינך. וככל שאתה כמוכר, הופך להיות מומחה יותר בהבנת תת המודע של ...