אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לסגור עסקה במקום? ✔לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? איך להתמודד עם לקוח שמתלבט? ואיך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? או לכל הפחות, איך אפשרי להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה ואיך לקצר את התהליך של הלקוח להחליט שהוא רוצה לרכוש ממך, כדי לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר?

אז ברמת העיקרון אתה מנהל משא ומתן עם לקוח, נותן מידע ללקוח עושה כמיטב יכולתך ובסוף השיחה עם הלקוח, הלקוח אומר לך התנגדויות בסגנון של: "תן לי לחשוב על זה / אני צריך לחשוב על זה / אני צריך להתייעץ עם אשתי / אני צריכה להתייעץ עם בעלי " וכיו"ב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה?

אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו, אתה בסך הכל צריך לתת ללקוח, הצעה שאי אפשר לסרב לה, כמו בסרט הסנדק, שהוא נתן לו הצעה שאי אפשר לסרב לה (offer he can't refuse), שהיא היתה, או שתחתום על העסקה או שאני אהרוג אותך. או כמו שפאבלו אסקובר היה נוהג להציע, "כסף או עופרת" - קח את הכסף שאני מציע לך כדי לשתף פעולה, או שאני אהרוג אותך (plata o plomo). שזאת הצעה שאי אפשר לסרב לה. וזאת כמובן תשובה שהיא חצי בהומור ועכשיו ננסה להעמיק.

אז ברמת העיקרון אנחנו רוצים שהלקוח יסגור איתנו עסקה מיד בסיום שיחת המכירה, בלי שהוא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, צריך לישון על זה, צריך להתלבט לגבי זה וצריך להתייעץ על זה. אבל ננסה לחשוב בהיגיון, באיזה מצבים אתה סוגר עסקה בלי לחשוב על זה ובלי להתלבט על זה? נניח שאתה נכנס למכולת לקנות חלב ואתה רואה חלב על המדף. האם אתה חושב על זה? מתלבט על זה? צריך לישון על זה? או שאתה מרגיש בנוח לסגור עסקה מיד? באיזה מקרים אתה תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום ומתי אתה לא תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום? האם תמיד אתה מרגיש אותו הדבר? ביחס לכל עסקה? במה תלוי שאתה תרצה לסגור עסקה על המקום?

אז מאחר שברור שלפעמים גם אתה לא סוגר עסקה על המקום וגם אתה לא מרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום, אז בעצם כשאתה רוצה לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום בלי לחשוב על זה, איך בעצם אתה רוצה לעשות את זה? האם אתה רוצה להשתמש בשיטה שהוזכרה לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול?

אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום, לסגור עסקה בלי להתלבט ולסגור עסקה בלי לחשוב על זה?

אז העניין הוא, שבמוח של הלקוח יש כמו סוג של מאזניים, של שיקולים בעד ונגד לסגור איתך את העסקה באופן כללי. יש בראש של הלקוח סיבות בעד ונגד לסגור איתך את העסקה. וכאשר הלקוח יהיו לו לפחות 51% אחוז של וודאות לסגור איתך את העסקה, הוא יסגור איתך את העסקה.

עכשיו, לקוח יכול לסגור איתך ויסגור איתך עסקה, כאשר תהיה לו וודאות של 51 אחוז ומעלה לסגור איתך עסקה. וככל שהלקוח בטוח יותר שהוא רוצה את העסקה, דהיינו, ככל שרמת הוודאות של הלקוח בעסקה גבוהה יותר, ככה הלקוח יהיה יותר מרוצה מהעסקה וככה הלקוח יסגור את העסקה יותר בלב שלם וככה הלקוח ירצה יותר לסגור עסקה. אבל מספיק 51 אחוז כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו.

ולמה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? תשובה: כי הלקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו. הלקוח לא בטוח מה הוא רוצה, הלקוח לא בטוח מה הוא צריך, הלקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו, והלקוח לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, כי אולי יש לו אפשרויות אחרות טובות יותר. בנוסף גם באופן כללי, הלקוח לא בטוח בעצמו ולא בטוח שמה שהוא חושב זה נכון, הלקוח חושב שאולי הוא מפספס משהו, שאולי הוא לא מבין משהו, שאולי אתה איש מכירות שמנסה למכור לו משהו שהוא לא צריך וכיו"ב.

ולכן יש 2 סיבות אפשריות, למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו. 1 - כי הוא לא בטוח במידת ההתאמה של המוצר שלך לצורך שלו, גם ביחס לשאר האפשרויות שיש לו. 2 - הלקוח כן חושב שהמוצר שלך מתאים לו ושהמוצר שלך הכי מתאים לו, אבל הלקוח לא סומך על עצמו והלקוח לא בטוח בעצמו והלקוח מפחד לקבל החלטה, כי הלקוח מפחד לטעות וכולי.

כי אם הלקוח היה חושב שהכי טוב לו זה לרכוש את המוצר שלך ואם הלקוח היה בטוח בכך ברמה שהוא היה סומך על עצמו, אפילו ב 51 אחוז. הרי שהוא היה סוגר איתך עסקה במקום כאן ועכשיו.

ושוב, 2 סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו. 1- הוא לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, ביחס לשאר האפשרויות שלו. 2 - הוא לא בטוח שהוא יכול לסמוך על המחשבה שלו, שהוא חושב שהמוצר שלך כן הכי טוב עבורו.

ולכן, במהות יש רק אפשרות אחת איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו. והיא, להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה. דהיינו, לגרום ללקוח להיות יותר בטוח שהוא רוצה את העסקה איתך.

ואת זה אפשרי לעשות ב 2 דרכים. דרך 1 תהיה, לשקר ללקוח, להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע, לאיים על הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו, לעשות מניפולציות על הלקוח, להפחיד את הלקוח, ליצור ללקוח תחושת החמצה, ליצור ללקוח תחושת FOMO, לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע ולעשות את הכל, כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, עסקה בכל מחיר.

זאת אפשרות אחת, שאותה אני לא אסביר איך לעשות. אני לא אסביר איך לשקר את הלקוח, איך לרמות את הלקוח, איך להפחיד את הלקוח ואיך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, מתוך הפחדה.

מה כן אני אסביר כאן? אני אסביר כאן איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, באמצעות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה באופן ישר. שאת זה, רוב ככל אנשי המכירות לא יודעים לעשות מספיק טוב.

ומה זה אומר? איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה?

אז לשם כך אתה צריך לדעת מספר עקרונות, שאם תעשה אותם, הסיכוי שהלקוח יסגור עסקה כאן ועכשיו, גדל באופן דרמטי. ואלו בדיוק הדברים שמגדילים את הסיכוי שאתה תסגור עסקה כאן ועכשיו. ומהם?

1 - באופן כללי אתה צריך ללמוד איך, להיות חבר של הלקוח ולא להיות איש מכירות. אתה צריך לדעת איך ליצור אמון עם הלקוח, איך להתחבר ללקוח ואיך לגרום ללקוח להתחבר איתך. ובאופן כללי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך.

כי במהות, ככל שאתה סומך יותר על המוכר, שהוא חבר שלך ובא לייעץ לך ואכפת לו ממך, ככה יש יותר סיכוי שאתה תסגור עסקה עם המוכר, כאן ועכשיו. ואתה תעדיף יותר לסמוך על המוכר, מאשר על מישהו אחר, אם תחשוב שהמוכר הוא איש מקצוע שאכפת לו ממך. אז הנושא שצריך ללמוד, הוא הנושא של ליצור אמון עם הלקוח.

2 - אתה צריך ללמוד יותר לעומק את הנושא של איתור צרכי הלקוח ואיך להבין את הלקוח. אתה צריך להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח, ולגרום ללקוח להבין שאתה מבין את הצרכים שלו. כי בלי זה, יתכן שיהיה ללקוח ספק, לגבי התאמת המוצר שלך לצרכים שלו.

3 - אתה צריך ללמוד יותר טוב איך לטפל בהתנגדויות מכירה ומה לענות ללקוח ואיך לשכנע לקוח באופן כללי ואיך להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה להסביר לו.

3 הדברים האלו, אם וככל שתדע לעשות אותם יותר טוב, הרי שתגדיל באופן דרמטי את הסיכוי לכך שהלקוח יסגור עסקה על המקום כאן ועכשיו. כי הם מגדילים את הוודאות של הלקוח בעסקה.

כי שוב, הלקוח לא סוגר עסקה, כי לא ברור לו מה הוא צריך או שלא ברור לו ההתאמה של מה שהוא צריך למה שאתה נותן או שלא ברור לו למה אתה האפשרות הכי טובה מכל האפשרויות של הלקוח. וכאשר הלקוח לא בטוח בדברים האלו, אז ממילא הוא גם לא יודע לסמוך על עצמו.

כי אם הלקוח בטוח שהוא רוצה לקנות חלב, והוא בטוח שאתה מוכר לו חלב, והוא בטוח שאין לו אפשרות יותר טובה לקנות חלב, אז הוא סוגר עסקה על המקום ורוכש חלב. בלי לישון על זה, לחשוב על זה, להתייעץ על זה וכולי.

ואני מחדד כאן, שיכולות להיות הרבה מאוד סיבות למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום. אולי יש טראומה ללקוח, אולי הלקוח מפחד לקבל החלטה, כי בעבר הוא קיבל החלטה ורימו אותו. אולי בעבר הלקוח קיבל החלטה שגויה, אולי הלקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו. וברמת העיקרון, גם לכל הסיבות האלו, יש מענה.

דהיינו, אם לדוגמה היינו יודעים בוודאות שהלקוח חושש לקבל החלטה, כי הלקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו, או שהלקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף, או שהלקוח חושש שאתה מרמה אותו וכיו"ב, לכל הדברים האלו יש מענה אפשרי. אבל במקרים האלו, כל מקרה לגופו. וצריך ללמוד איך לגרום למישהו להתמודד עם פחד לקבל החלטה ואיך להתמודד עם טראומה מהעבר ואיך לא לפחד לקבל החלטות. אבל אלו נושאים יותר ספציפיים.

ולכן אני אומר כאן באופן כללי, ש - הרכיב הראשון של אמון עם הלקוח, הוא פותר חלק גדול מהבעיות שבגללן יש ללקוח קושי להחליט וקושי לקבל החלטה, בהיבט שהלקוח לא סומך על עצמו בכללי. אבל אני מחדד ואומר, שככל שתעשה איתור צרכים של הלקוח יותר טוב, וככל שהלקוח יבין יותר טוב שהמוצר שלך מתאים לו, שאלו 2 הרכיבים הנוספים שלעיל, ככה זה מגדיל את הוודאות של הלקוח בעסקה וכך גם ללקוח יהיה יותר קל לסמוך על עצמו.

דהיינו, אל תאשים את הטראומה של הלקוח, שרק היא הסיבה לכך שהלקוח לא סוגר עסקה. ואל תאשים את הפחד של הלקוח לסגור עסקה באופן כללי. כי הסיבות האלו שהן סיבות רגשיות, הן קיימות רק היכן שיש ללקוח ספק רציונאלי לגבי כמה העסקה טובה לו. אבל כאשר הלקוח בטוח בצורה רציונאלית ושכלית, שהעסקה יותר טובה לו, ככה הטראומות של הלקוח וכיו"ב, פחות יקשו על הלקוח לקבל החלטה כאן ועכשיו.

לסיכום: אתה רוצה לדעת, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. אבל מה יגרום לך לסגור עסקה כאן ועכשיו? האם אתה רוצה שאלמד אותך איך לשקר את הלקוח, איך להטעות את הלקוח, איך לעשות מניפולציה על הלקוח וכולי? האם אתה היית רוצה שמישהו יסגור איתך עסקה בצורה הזאת? כנראה שלא.

מה כן, באיזה מקרים אתה רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו בתחושה טובה, באיזה מקרים טוב לך לסגור עסקה על המקום, לחתום על העסקה במקום? תשובה: כאשר יש לך וודאות מאוד גדולה לגבי העסקה. וזה במה תלוי? זה תלוי בכמה שאתה מבין את הצורך שלך כלקוח, את ההתאמה של המוצר לצורך שלך ואת זה שהמוצר הזה הוא האפשרות הכי טובה שלך. ברגע שאתה בטוח בדברים האלו, אתה תסגור עסקה במקום. וכמובן, שאם אתה סומך על המוכר וכולי, זה מגדיל את הסיכוי שתהיה בטוח בעסקה.

אז נניח שהלקוח אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, נניח שהלקוח אומר שהוא רוצה להתייעץ על זה, עכשיו שאל את עצמך: האם וכמה אתה חושב שהלקוח חושב שאתה חבר שלו ושאכפת לך ממנו? כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע, שמבין בדיוק מה הוא צריך? כמה הלקוח שלך בטוח שהוא וגם שאתה, מבינים מה הוא באמת צריך? כמה הלקוח מבין את המוצר שלך? כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? כמה הלקוח מכיר את המתחרים שלך? כמה הלקוח חושב שאתה האפשרות הכי טובה עבורו?

האם לדעתך הלקוח חושב שהוא מבין את מה שהוא צריך, מבין אותך, מבין שאתה האפשרות הכי טובה עבורו, ועדיין יש ללקוח ספק כי הלקוח לא סומך על עצמו? או שאולי הלקוח לא בטוח מה בדיוק הוא צריך, אולי הלקוח לא מבין מספיק טוב את ההתאמה של המוצר שלך למה שהוא צריך? או שהלקוח לא מבין למה אתה האפשרות הכי טובה עבורו? היכן לדעתך נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה? למה ללקוח קשה לקבל החלטה? מה לדעתך הסיבה? האם הוא מבין את הכל, אבל פשוט קשה לו לקבל החלטה מסיבות שונות, או שהוא לא מבין את הכל? מה האמת שלך?

בקיצור, לשפר את יצירת האמון עם הלקוח, לשפר את איתור צרכי הלקוח, לשפר את היכולת לטפל בהתנגדויות מכירה ולשפר את היכולת לשכנע את הלקוח. ככה תוכל לסגור עסקאות במקום כאן ועכשיו.
גורם ללקוח איך ליצור אמון איש מקצוע נאמנות כאן ועכשיו תחושה איך להתחבר היגיון מקום ללא זמן החמצה אמון עם לקוח איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה איך לגרום ללקוח לסגור עסקה איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו איך להכריח איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה איך להתמודד איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה איך לסגור עסקה איך לסגור עסקה במקום איך לסגור עסקה מיד איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום איך לסגור עסקה עם לקוח איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה איך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה החלטה החלטות החלטיות הלקוח הלקוח שלך הצעה שאי אפשר לסרב לה התמודדות התמודדות עם לקוח כאן ועכשיו לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה לגרום ללקוח לסגור עסקה לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לגרום ללקוחות להחליט להכריח להכריח את הלקוח לסגור עסקה להתמודד להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה לחשוב לישון ללקוח קשה להחליט למה הלקוח למה הלקוח לא סוגר עסקה למה הלקוח מפחד להחליט למה הלקוח מפחד לקבל החלטה למה הלקוח צריך לחשוב על זה למה ללקוח קשה להחליט למה לקוח צריך לחשוב על זה לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה במקום לסגור עסקה כאן ועכשיו לסגור עסקה מיד לסגור עסקה עם הלקוח במקום לסגור עסקה עם לקוח לסגור עסקה עם לקוח במקום לסרב לקבל החלטה לקבל החלטות לקוח לקוח לא סוגר עסקה לקוח מפחד להחליט לקוח מפחד לקבל החלטה לקוח צריך לחשוב על זה לקוח קשה לקוח שצריך לחשוב על זה לקוח שצריך לישון על זה לקוחות לשכנע את הלקוח לסגור עסקה לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתת לתת ללקוח לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה לתת ללקוחות מה הלקוח צריך מה שהלקוח צריך מפחד לקבל סגירת עסקאות סגירת עסקה על מה הלקוח צריך לחשוב עסק עסקה עסקים פחד פחד להחליט פחד לקבל החלטה פחדים צריך לחשוב צריך לחשוב על זה צריך לישון על זה קבלת החלטה קבלת החלטות קושי קשה להחליט קשיים שינה שינה חלומות
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
... למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום? וכאן אסביר, איך למנוע מראש את זה שהלקוח אומר לך בסוף השיחה אני צריך לחשוב על זה וכיוב? דהיינו, איך מראש להגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח לא יגיד בסוף השיחה שהוא ...
האם אתה אלוהים? אין דבר העומד בפני הרצון, איך לחזק את הרצון? להכריח את אלוהים, להרגיש שאתה אלוהים, להרגיש כמו אלוהים, הבחירה של אלוהים, להיות אלוהים, איך ליצור רצון חזק? כוח הרצון
האם אתה אלוהים? אין דבר העומד בפני הרצון, איך לחזק את הרצון? להכריח את אלוהים, להרגיש שאתה אלוהים, להרגיש כמו אלוהים, הבחירה של אלוהים, להיות אלוהים, איך ליצור רצון חזק? כוח הרצון
... אתה אלוהים? אין דבר העומד בפני הרצון, איך לחזק את הרצון? להכריח את אלוהים, להרגיש שאתה אלוהים, להרגיש כמו אלוהים, הבחירה של אלוהים, להיות אלוהים, איך ליצור רצון חזק? כוח הרצון האם אתה אלוהים? ... אלוהים ולכפות את רצוננו על המציאות. אליעד טוען שבסופו של דבר, כל אדם הוא אלוהים האמיתי, ואם רק נבין את הכוח המוחלט של הרצון, נוכל לשנות כל דבר בעולם. מה זה אומר להיות אלוהים האמיתי? ההסבר מתחיל בכך שאליעד מתאר את אלוהים האמיתי כמצב שבו אין ... אליעד, אם אתה באמת רוצה את הדבר שאתה שואף אליו, אתה יכול להרגיש אותו ולחוות אותו כאילו כבר יש לך אותו. הרצון המוחלט הזה מאפשר לנו לשנות את המציאות באופן שמזכיר את יכולות האלוהים. למשל, אם אדם באמת רוצה את הבחורה שהוא אוהב, על פי אליעד, ככל ... לא בגלל רצון פנימי. המטרה היא לזהות את הרצון האמיתי שלנו, להבין מה גורם לנו לרצות אותו, ולחזק אותו באופן מוחלט. הוא מבהיר שהדרך לחזק את הרצון היא דרך התבוננות פנימית ושאילת שאלות על עצמנו. האם אתה יכול לשנות את המציאות? המרצה מדבר על היכולת לשנות את המציאות בעזרת רצון חזק וממוקד. הוא מסביר שברגע שאתה מצליח לחזק את רצונך בצורה מוחלטת, כל דבר שאתה רוצה יכול להתגשם. כדי לעשות זאת, אליעד ממליץ לפתח גישה של חוסר ספק ושלמות ברצון. לדוגמה, אם אדם רוצה כסף, עליו לחוות את הרצון הזה באופן מוחלט, כאילו הוא כבר יש לו את הכסף, ולא לחשוב על ספקות או על קשיים. האם כל אחד יכול להרגיש כמו אלוהים? בסיום, אליעד חוזר לשאלה האם כל אחד יכול להיות אלוהים. הוא מציין כי כל אדם יכול להרגיש שהוא אלוהים אם רק יבין את כוח הרצון וילמד לשלוט בו בצורה מוחלטת. בסופו של דבר, הכל תלוי בהבנה פנימית וביכולת לשלוט ברצונות ובמחשבות. איך לחזק את הרצון? האם יש בחירה חופשית? מה זה אומר להיות ...
סבל בדרך אל האושר, לאן אפשר לברוח, מאמץ יעיל, הסבל הטוב ביותר, חיסרון תמידי, להכריח את עצמך, ענווה, גאווה, אגו, אין שום חיסרון, לא לדעת כלום
סבל בדרך אל האושר, לאן אפשר לברוח, מאמץ יעיל, הסבל הטוב ביותר, חיסרון תמידי, להכריח את עצמך, ענווה, גאווה, אגו, אין שום חיסרון, לא לדעת כלום
... אל האושר, לאן אפשר לברוח, מאמץ יעיל, הסבל הטוב ביותר, חיסרון תמידי, להכריח את עצמך, ענווה, גאווה, אגו, אין שום חיסרון, לא לדעת כלום מדוע ... לא בהכרח דבר רע, אלא השאלה היא לאיזה כיוון האדם בורח. לדוגמה, אם אדם מחליט להמציא בירז במקום להתקין צנרת, הוא עדיין בורח מקושי, כי גם ... עמוקה. האדם צריך להגיע למצב תודעתי שבו הוא לא יודע שום דבר בוודאות מוחלטת, כולל העובדה שיש לו בכלל חיסרון. האדם צריך להגיע למצב תודעה ... הוויתור על ההישגים ועל ההגדרה העצמית כמשהו מיוחד הוא המפתח להשתחררות מוחלטת מסבל. כשהאדם מסכים לוותר לגמרי על התחושה שהוא בעל ערך מיוחד, ... מדובר במאמץ יעיל ומכוון מטרה, שבסופו האדם מקבל את הפרס של השתחררות מוחלטת מהסבל. איך לברוח מסבל? מה לעשות עם תחושת חיסרון תמידית? האם ...
בן 10 סודו של האומניטריקס 3, אחדות הצופה עם המציאות, חושך, מניעות, קשיים, התמודדות, להכריח את אלוהים
... סודו של האומניטריקס 3, אחדות הצופה עם המציאות, חושך, מניעות, קשיים, התמודדות, להכריח את אלוהים האם מה שנראה כהתחלה הוא בעצם המשך של משהו קודם? בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק את הרעיון שכל פעולה שנראית לנו ... למעשה תמיד המשך של פעולות קודמות. לדוגמה, כשאומרים אנחנו מתחילים, האדם עשוי לחשוב שזו נקודת התחלה חדשה, אך למעשה זו רק המשך טבעי של תהליכים ופעולות רבות שקדמו לה. הוא מדגיש כי האדם בטעות תופס את המציאות ... מסוגל להבין את האמת. במהלך החיפוש האדם נכנס לתוך חושך - מצב של חוסר הבנה מוחלט - כי הוא מנסה למצוא תשובות במקומות שהשכל הרגיל לא מסוגל להגיע אליהם. במצב כזה, האדם נאלץ לפתח אור פנימי ולמצוא את האמת ... שמנחה אותו להגיע לתשובות עמוקות יותר, מעבר להיגיון הרגיל. מהי הדרך להכריח את אלוהים לעזור לאדם במסע שלו? אליעד מסביר כי האדם יכול להכריח את אלוהים לעזור לו, אם הוא מתעקש להבין את המציאות. כאשר האדם מתמודד עם קשיים ומחליט שלא לוותר, אלא להמשיך להתעקש על ההבנה עד הסוף, הוא בעצם מכריח את הכוח שיצר אותו - אלוהים - להתגלות לו ולספק לו תשובות. ... של האחדות שממלאת את הנפרדות? בסוף ההרצאה מוסבר כי הדרך להגיע לאחדות מוחלטת היא לראות שהאחדות כבר ממלאת את כל הנפרדות. ככל שהאדם חוקר את עצמו ומבין את השאלות העמוקות של חייו, כך הוא רואה שבפועל ... לאחדות? מה המשמעות של חושך רוחני? מה ההבדל בין שכל רגיל ללא רגיל? איך אפשר להכריח את אלוהים? ...
איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים
איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים
... אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? ... חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? לכאורה, השאלה נראית שאלה טריוויאלית, ... יגידו באופן טבעי שאין אפשרות להכריח מישהו לאהוב אותך. אהבה, כך טוענים, היא רגש טבעי שאינו ... לו רע. בהתאם לכך, אם תגרום לאדם לחשוב שאתה עושה לו טוב, סביר להניח שהוא יאהב אותך, ואם הוא ... הנכונה לגרום לאדם לאהוב אותך היא לתת לו אהבה ללא תנאים. הכוונה כאן היא לא להציע אהבה תוך ציפייה לאהבה בתמורה, אלא לתת אהבה בצורה חופשית וללא דרישות. כאשר אדם מרגיש שהוא מקבל ... לסיכום, התשובה לשאלה האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך היא כן, אך לא בדרך של כפייה ישירה או ... מתרחקים ממי שאוהב אותם? איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? השאלה האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך נראית בתחילה כמו שאלה שהתשובה עליה ברורה - לא, אי אפשר להכריח רגשות. אך למעשה, אם מבינים איך רגשות עובדים, ניתן לראות ... סביבנו. לכן, אם נגרום למישהו לחשוב שאנחנו עושים לו טוב, הוא יאהב אותנו. ואם הוא יחשוב ... בחיזור אובססיבי? רבים טועים לחשוב שאם יפגינו כלפי מישהו אהבה בלתי פוסקת, אם יראו לו כמה הם ... על ידי נתינה ללא תנאי. כלומר, לתת אהבה בלי לצפות לקבל אהבה בחזרה. כאשר אדם מרגיש שנותנים לו ... לרצות בקרבתו. מהי המסקנה? אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך, אבל לא על ידי כפייה ישירה, אלא דרך ... בזוגיות, טעויות בזוגיות, רצון לתת ורצון לקבל בזוגיות, טעויות במערכות יחסים, למה היא לא ...
מאמץ בהתפתחות אישית, האם מחויב להתאמץ בתהליך התפתחות אישית? קושי בתהליך התפתחות אישית, להכריח את עצמך לחקור, לקלוע אל השערה ולא להחטיא, רמות קושי בהתפתחות אישית, קונפליקט פנימי, רצונות מנוגדים, מודעות עצמית, חקירה רגשית
מאמץ בהתפתחות אישית, האם מחויב להתאמץ בתהליך התפתחות אישית? קושי בתהליך התפתחות אישית, להכריח את עצמך לחקור, לקלוע אל השערה ולא להחטיא, רמות קושי בהתפתחות אישית, קונפליקט פנימי, רצונות מנוגדים, מודעות עצמית, חקירה רגשית
... בהתפתחות אישית, האם מחויב להתאמץ בתהליך התפתחות אישית? קושי בתהליך התפתחות אישית, להכריח את עצמך לחקור, לקלוע אל השערה ולא להחטיא, רמות קושי ... אליעד כהן מסביר שאחת השאלות המרכזיות בתהליך התפתחות אישית היא האם חייב להיות מאמץ, או שאפשר להתקדם בלי להכריח את עצמך להתאמץ. תחושת ההכרח היא סימן לקיומו של ... קיים רצון מנוגד. ככל שהפער בין הרצונות קטן יותר, התחושה של אני מכריח את עצמי גוברת. ממה נובע הקושי והצורך להכריח את עצמך? הקושי לחקור או לבצע פעולות מסוימות נובע מכך ... להמשיך. למעשה, בכל רגע נתון האדם מחדש את הבחירה האם להמשיך או להפסיק את הפעולה. כיצד אפשר להפחית את הצורך להכריח את עצמך לחקור? הקונפליקט שמוביל לתחושת המאמץ מורכב מיתרונות וחסרונות שהאדם רואה בפעולה עצמה. כאשר היתרונות והחסרונות ברורים, קל יותר לאדם להחליט אם הוא רוצה או לא רוצה לבצע פעולה. אליעד נותן את הדוגמה של אדם שהולך על הליכון מדי יום. בהתחלה הוא צריך להכריח את עצמו ללכת רבע שעה, אך לאחר זמן מה זה נהיה קל כי ... בנוסף לקושי השכלי, יש גם את הקושי הרגשי בתהליך החקירה. כאשר אדם חוקר ומטיל ספק בדברים שהוא מאמין שהם מוחלטים ומחויבים, הוא עלול לחוות קושי רגשי גדול, פחדים ... במצב כזה, הוא ממליץ להעלות את רמת הקושי, כי השעמום נובע מכך שאין אתגר אמיתי. הוא מדגיש שהתחושה שאתה צריך להכריח את עצמך היא לא בגלל שעמום, אלא דווקא מכיוון שיש אתגר ... נמצא ברמת התפתחות גבוהה יותר, שבה נדרשת רמת דיוק ומאמץ גדולה יותר. האם חייב להיות קושי בהתפתחות אישית? איך להכריח את עצמי לחקור פחות? מהו קונפליקט פנימי? למה קשה לי ... מחויב שיהיה קשה בהתפתחות אישית? רמת קושי בהתפתחות אישית, רמת דיוק, קושי מחויב, מרגיש שאני מכריח את עצמי, להכריח את עצמי לחקור, למה אני מרגיש מוכרח? ...
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 4
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 4
... זה אותו עיגול, ומצד שני זה עיגול חדש. כך המציאות הזאת היא כמו סרט, יש בה המון פריימים, מצד אחד זה באותו מקום ומצד שני זה אחד חדש. זה כאילו הספר התיישן בשנייה אחת, משהו השתנה בו, וגם סביבו דברים ... כך ששניהם קשורים אחד לשני. כדי שלדבר מסוים תהיה משמעות, חייב שיהיה במציאות עוד דבר. למה? כי אם יש רק דבר אחד, אז אין לו משמעות כלל. אם היית יכול לחשוב רק על כסא, אז לא הייתה משמעות לכסא. ואם היה ... להגיד ישות אחת, רק ביחס לאופציה שיהיו שתי ישויות. כדי שתהיה משמעות צריך לפחות שתיים, אבל גם לא יכול להיות מצב שאין שתיים. מכאן הכלום הוא לא האחד המוחלט. גם לאין יש ההפך שזה היש. אם אתה אומר שאלוהים ... רצון, אז לא היית יכול לחוות רצון. אם לא היית יודע מה זה אין רצון, לא היית יכול לדעת מה זה רצון. אם לא היה מקום, והייתה רק נקודה אחת, אז היית יכול לחשוב רק מחשבה אחת, כמו אני רוצה, אז לא היית יודע מה ... את כל המקום ומדמיין נקודה, אבל זה עדיין מקום, כי זה נקודה. ומה יקרה אם לא תחשוב על הנקודה הזאת, אז שוב תחשוב על מקום ריק. כנל לגב זמן, אם אתה רוצה לחשוב על אין זמן, אתה צריך לחשוב על אין עבר ואין עתיד, כי אתה לא יכול לחשוב על אין הווה. אבל מה אני טוען, שרגע אחד של זמן, ... רק נקודה אחת, אז אין מרחב ולכן אין מקום. בתכלס כדי שתחווה זמן אין סופי אתה צריך שנייה, וכדי שתחווה מקום אתה זקוק לנקודה כדי שתחווה מקום שלם, כשאתה חולם חלום , בתוך נקודה קטנה נכנס עולם שלם, ... הבנו שנקודה אחת של מקום ונקודה אחת של זמן, זה אין זמן ואין מקום, וזה לא נכון. למה? כי אם יש מקום יש זמן, ואם יש זמן יש מקום, ולכן זה לא האחד המוחלט. האחד המוחלט הוא לפני הזמן והמקום. אם אתה עדיין מצליח להפריד ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
... יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע ... מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה ... לבקש, או כי חשוב לו להרגיש שעשה עסקה טובה. בשלב הראשון, התגובה ... לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר פשוט גבוה, וזה עדיין ... שאתה חושב שתקבל? כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי בדיוק ההתנגדות האמיתית שלו. איך לטפל בהתנגדות האמיתית של הלקוח? לאחר שהלקוח יפרט את כוונתו, הטיפול בהתנגדות ישתנה בהתאם לסיבה שזוהתה: אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר ... משמעותיים לרכישה דווקא מכם. אם הלקוח חושב שהמוצר לא שווה את הכסף, ... את הדיון מהמחיר לתועלת, וכאשר הלקוח מזהה תועלת אמיתית, יהיה לו קל ... אם לקוח מבקש הנחה והמוכר לא מעוניין לתת אותה, תגובה נכונה תהיה לשאול: למה ... הסיבה האמיתית שמאחורי הבקשה. ייתכן שהלקוח מבקש הנחה מתוך תחושת הרגל או רצון להרגיש הצלחה בעסקה. במקרה כזה, ניתן להציע לו ערך ... טובה של הצלחה מבלי להוריד את המחיר. איך להתמודד עם לקוח שלא משתף פעולה? אם ... לשאול את השאלות הנכונות ולהוביל את הלקוח לחשוף את ההתנגדויות האמיתיות ... כשבאמת המחיר הוא מעל היכולת של הלקוח? יכול להיות מצב שבו הלקוח באמת רוצה את המוצר, מעריך את ... לשלם כרגע. במקרה כזה, המוכר צריך להחליט אם הוא רוצה לתת הנחה או למצוא פתרון אחר (כמו ... של ההתנגדות, ומשם אפשר להוביל את הלקוח לפתרון הטוב ביותר עבורו ועבור העסק. איך לשכנע לקוחות לקנות מוצר? איך להתמודד ... את היתרונות של מוצר? איך לקוחות מחליטים על רכישה? איך למכור בלי לתת הנחות? איך להתמודד עם טענת לקוח ... לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון. שלב ראשון: להבין את המשמעות של יקר לי כאשר הלקוח אומר יקר לי, השאלה המיידית שצריך ... ממגוון סיבות: המחיר גבוה יותר ממה שהלקוח ציפה. הוא אינו יכול להרשות לעצמו ... מתוך הרגל או רצון להרגיש שהוא קיבל עסקה טובה. ברוב המקרים, כאשר שואלים ... שלב שני: זיהוי ההתנגדות האמיתית של הלקוח כדי לדעת איך להתמודד עם ... יש להבין את הסיבה המדויקת לכך שהלקוח טוען שיקר לו. ניתן להמשיך ולשאול ...
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
... צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? ... (כמו ביטחון עצמי או שמחה) כדי להגיע לתוצאה הרצויה. לדוגמה, אם אדם מגדיר הצלחה כהרגשה טובה, אז לכאורה הוא צריך לחשוב באופן שגורם לו להרגיש טוב. אך גם כאן אליעד מדגיש כי זה לא ... זאת, זה לא מחויב. גם אם הוא לא מרגיש טוב לגבי הדירה, אך מצליח להציג אותה בצורה נכונה ומדויקת, עדיין אפשר שהלקוחות ירצו לקנות. ההבדל הוא ברמת הקושי והסבירות להצליח. הדוגמה של ... הוא אוהב או שונא אותו, העיקר שהוא מבטא בצורה הנכונה את מה שיגרום לאדם האחר להרגיש נאהב. למה בכל זאת כדאי לחשוב בצורה חיובית? אליעד מסביר שהיתרון הגדול של חשיבה חיובית הוא ... טעות קטנה או יקרין חוסר אמינות. אז האם ה - state of mind הוא חובה או רק עוזר? בשיחה מתבהר שזה לא חובה מוחלטת (לא מחויב) להיות ב - state of mind חיובי או ספציפי, כי אדם ... שזה עוזר לך להתגמש במהלך הפעולה ולהתאים את עצמך לצרכי המציאות, בין אם מדובר בראיון עבודה, בדייט רומנטי, בעסקת מכירה או בכל מטרה אחרת הקשורה להצלחה. הצלחה בקריירה וראיונות ... ב - state of mind מסוים, מה אתה אומר אתה הבנת את השאלה האם זה יהיה נכון לומר שבן אדם שרוצה להצליח בחיים צריך לחשוב בצורה מסוימת האם זה נכון או לא נכון? ש: השאלה איך הוא ... מה יגידו לך תלוי פה תלוי שם תלוי באלף גורמים אז בגלל שלא ניתן להגיד לך מראש מה לעשות לכן מסבירים לך מה אתה צריך לחשוב אם תחשוב ככה כנראה שהתשובות יהיו לך יותר הגיוניות. בן אדם ... אבל אי אפשר ללכת על כל האופציות. ולכן יש דבר שאומר state of mind תקשיב אתה צריך להאמין בעקרונות האלו אתה צריך לחשוב משהו מסוים תחשוב שאתה אוהב אותם תחשוב שאתה שונא אותם ... או תתחברי בתוכך למקום שאת חברה שלו ואז כנראה יש יותר סיכוי שתגידי לו את הדברים הנכונים. ש: אבל היא יכולה לחשוב את הדברים הלא נכונים וזה יחבל. אליעד: נכון ולכן זה משנה מה ה - ... לא יכול להגיד לו את זה עכשיו תרים את יד ימין אין אפשרות להגיד את זה מראש ולכן אתה אומר לו תקשיב בא תנסה לחשוב שאתה רוצה אותה תנסה לחשוב שאתה לא רוצה אותה יותר מדי, תנסה לחשוב שאתה מעריך אותה תנסה לחשוב שאתה לא מעריך אותה לא משנה תנסה לחשוב, אם אתה תחשוב ככה כנראה שיצאו לך הדברים הנכונים אבל אז הוא אומר לך אז מה אני חייב לחשוב ככה מצד האמת הוא לא חייב לחשוב ככה אתה חייב לעשות דברים מסוימים אבל כדי לעשות אותם אתה כנראה צריך לחשוב ככה. אלא אם כן אתה יודע בדיוק מה לאתה צריך לעשות ואז אתה יכול לחשוב מה שבא לך ולעשות את מה שצריך נגיד שחקן בהופעה נגיד סטנדאפיסט ...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב? כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא ... לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה. מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני? אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה מתי השליח יגיע? ... אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים. לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה ... הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת. גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר אין מים, אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב. גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות. איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, ... יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה. מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס? אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים. איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן? אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית. כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא נודניק, יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש ... לקוחות מה עושים עם לקוח חסר סבלנות? טיפים לשימור לקוחות אמפתיה בשירות לקוחות איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך להתמודד עם תלונות לקוחות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לסגור עסקה במקום?, איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לסגור עסקה במקום?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, מאמן אישי למתבגרים, אימון אישי לימודים בתחום איך לסגור עסקה במקום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6563 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 15:25:05 - wesi1