אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עסקים ✔לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? איך להתמודד עם לקוח שמתלבט? ואיך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? או לכל הפחות, איך אפשרי להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה ואיך לקצר את התהליך של הלקוח להחליט שהוא רוצה לרכוש ממך, כדי לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר?

אז ברמת העיקרון אתה מנהל משא ומתן עם לקוח, נותן מידע ללקוח עושה כמיטב יכולתך ובסוף השיחה עם הלקוח, הלקוח אומר לך התנגדויות בסגנון של: "תן לי לחשוב על זה / אני צריך לחשוב על זה / אני צריך להתייעץ עם אשתי / אני צריכה להתייעץ עם בעלי " וכיו"ב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה?

אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו, אתה בסך הכל צריך לתת ללקוח, הצעה שאי אפשר לסרב לה, כמו בסרט הסנדק, שהוא נתן לו הצעה שאי אפשר לסרב לה (offer he can't refuse), שהיא היתה, או שתחתום על העסקה או שאני אהרוג אותך. או כמו שפאבלו אסקובר היה נוהג להציע, "כסף או עופרת" - קח את הכסף שאני מציע לך כדי לשתף פעולה, או שאני אהרוג אותך (plata o plomo). שזאת הצעה שאי אפשר לסרב לה. וזאת כמובן תשובה שהיא חצי בהומור ועכשיו ננסה להעמיק.

אז ברמת העיקרון אנחנו רוצים שהלקוח יסגור איתנו עסקה מיד בסיום שיחת המכירה, בלי שהוא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, צריך לישון על זה, צריך להתלבט לגבי זה וצריך להתייעץ על זה. אבל ננסה לחשוב בהיגיון, באיזה מצבים אתה סוגר עסקה בלי לחשוב על זה ובלי להתלבט על זה? נניח שאתה נכנס למכולת לקנות חלב ואתה רואה חלב על המדף. האם אתה חושב על זה? מתלבט על זה? צריך לישון על זה? או שאתה מרגיש בנוח לסגור עסקה מיד? באיזה מקרים אתה תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום ומתי אתה לא תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום? האם תמיד אתה מרגיש אותו הדבר? ביחס לכל עסקה? במה תלוי שאתה תרצה לסגור עסקה על המקום?

אז מאחר שברור שלפעמים גם אתה לא סוגר עסקה על המקום וגם אתה לא מרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום, אז בעצם כשאתה רוצה לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום בלי לחשוב על זה, איך בעצם אתה רוצה לעשות את זה? האם אתה רוצה להשתמש בשיטה שהוזכרה לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול?

אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום, לסגור עסקה בלי להתלבט ולסגור עסקה בלי לחשוב על זה?

אז העניין הוא, שבמוח של הלקוח יש כמו סוג של מאזניים, של שיקולים בעד ונגד לסגור איתך את העסקה באופן כללי. יש בראש של הלקוח סיבות בעד ונגד לסגור איתך את העסקה. וכאשר הלקוח יהיו לו לפחות 51% אחוז של וודאות לסגור איתך את העסקה, הוא יסגור איתך את העסקה.

עכשיו, לקוח יכול לסגור איתך ויסגור איתך עסקה, כאשר תהיה לו וודאות של 51 אחוז ומעלה לסגור איתך עסקה. וככל שהלקוח בטוח יותר שהוא רוצה את העסקה, דהיינו, ככל שרמת הוודאות של הלקוח בעסקה גבוהה יותר, ככה הלקוח יהיה יותר מרוצה מהעסקה וככה הלקוח יסגור את העסקה יותר בלב שלם וככה הלקוח ירצה יותר לסגור עסקה. אבל מספיק 51 אחוז כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו.

ולמה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? תשובה: כי הלקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו. הלקוח לא בטוח מה הוא רוצה, הלקוח לא בטוח מה הוא צריך, הלקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו, והלקוח לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, כי אולי יש לו אפשרויות אחרות טובות יותר. בנוסף גם באופן כללי, הלקוח לא בטוח בעצמו ולא בטוח שמה שהוא חושב זה נכון, הלקוח חושב שאולי הוא מפספס משהו, שאולי הוא לא מבין משהו, שאולי אתה איש מכירות שמנסה למכור לו משהו שהוא לא צריך וכיו"ב.

ולכן יש 2 סיבות אפשריות, למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו. 1 - כי הוא לא בטוח במידת ההתאמה של המוצר שלך לצורך שלו, גם ביחס לשאר האפשרויות שיש לו. 2 - הלקוח כן חושב שהמוצר שלך מתאים לו ושהמוצר שלך הכי מתאים לו, אבל הלקוח לא סומך על עצמו והלקוח לא בטוח בעצמו והלקוח מפחד לקבל החלטה, כי הלקוח מפחד לטעות וכולי.

כי אם הלקוח היה חושב שהכי טוב לו זה לרכוש את המוצר שלך ואם הלקוח היה בטוח בכך ברמה שהוא היה סומך על עצמו, אפילו ב 51 אחוז. הרי שהוא היה סוגר איתך עסקה במקום כאן ועכשיו.

ושוב, 2 סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו. 1- הוא לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, ביחס לשאר האפשרויות שלו. 2 - הוא לא בטוח שהוא יכול לסמוך על המחשבה שלו, שהוא חושב שהמוצר שלך כן הכי טוב עבורו.

ולכן, במהות יש רק אפשרות אחת איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו. והיא, להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה. דהיינו, לגרום ללקוח להיות יותר בטוח שהוא רוצה את העסקה איתך.

ואת זה אפשרי לעשות ב 2 דרכים. דרך 1 תהיה, לשקר ללקוח, להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע, לאיים על הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו, לעשות מניפולציות על הלקוח, להפחיד את הלקוח, ליצור ללקוח תחושת החמצה, ליצור ללקוח תחושת FOMO, לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע ולעשות את הכל, כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, עסקה בכל מחיר.

זאת אפשרות אחת, שאותה אני לא אסביר איך לעשות. אני לא אסביר איך לשקר את הלקוח, איך לרמות את הלקוח, איך להפחיד את הלקוח ואיך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, מתוך הפחדה.

מה כן אני אסביר כאן? אני אסביר כאן איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, באמצעות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה באופן ישר. שאת זה, רוב ככל אנשי המכירות לא יודעים לעשות מספיק טוב.

ומה זה אומר? איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה?

אז לשם כך אתה צריך לדעת מספר עקרונות, שאם תעשה אותם, הסיכוי שהלקוח יסגור עסקה כאן ועכשיו, גדל באופן דרמטי. ואלו בדיוק הדברים שמגדילים את הסיכוי שאתה תסגור עסקה כאן ועכשיו. ומהם?

1 - באופן כללי אתה צריך ללמוד איך, להיות חבר של הלקוח ולא להיות איש מכירות. אתה צריך לדעת איך ליצור אמון עם הלקוח, איך להתחבר ללקוח ואיך לגרום ללקוח להתחבר איתך. ובאופן כללי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך.

כי במהות, ככל שאתה סומך יותר על המוכר, שהוא חבר שלך ובא לייעץ לך ואכפת לו ממך, ככה יש יותר סיכוי שאתה תסגור עסקה עם המוכר, כאן ועכשיו. ואתה תעדיף יותר לסמוך על המוכר, מאשר על מישהו אחר, אם תחשוב שהמוכר הוא איש מקצוע שאכפת לו ממך. אז הנושא שצריך ללמוד, הוא הנושא של ליצור אמון עם הלקוח.

2 - אתה צריך ללמוד יותר לעומק את הנושא של איתור צרכי הלקוח ואיך להבין את הלקוח. אתה צריך להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח, ולגרום ללקוח להבין שאתה מבין את הצרכים שלו. כי בלי זה, יתכן שיהיה ללקוח ספק, לגבי התאמת המוצר שלך לצרכים שלו.

3 - אתה צריך ללמוד יותר טוב איך לטפל בהתנגדויות מכירה ומה לענות ללקוח ואיך לשכנע לקוח באופן כללי ואיך להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה להסביר לו.

3 הדברים האלו, אם וככל שתדע לעשות אותם יותר טוב, הרי שתגדיל באופן דרמטי את הסיכוי לכך שהלקוח יסגור עסקה על המקום כאן ועכשיו. כי הם מגדילים את הוודאות של הלקוח בעסקה.

כי שוב, הלקוח לא סוגר עסקה, כי לא ברור לו מה הוא צריך או שלא ברור לו ההתאמה של מה שהוא צריך למה שאתה נותן או שלא ברור לו למה אתה האפשרות הכי טובה מכל האפשרויות של הלקוח. וכאשר הלקוח לא בטוח בדברים האלו, אז ממילא הוא גם לא יודע לסמוך על עצמו.

כי אם הלקוח בטוח שהוא רוצה לקנות חלב, והוא בטוח שאתה מוכר לו חלב, והוא בטוח שאין לו אפשרות יותר טובה לקנות חלב, אז הוא סוגר עסקה על המקום ורוכש חלב. בלי לישון על זה, לחשוב על זה, להתייעץ על זה וכולי.

ואני מחדד כאן, שיכולות להיות הרבה מאוד סיבות למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום. אולי יש טראומה ללקוח, אולי הלקוח מפחד לקבל החלטה, כי בעבר הוא קיבל החלטה ורימו אותו. אולי בעבר הלקוח קיבל החלטה שגויה, אולי הלקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו. וברמת העיקרון, גם לכל הסיבות האלו, יש מענה.

דהיינו, אם לדוגמה היינו יודעים בוודאות שהלקוח חושש לקבל החלטה, כי הלקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו, או שהלקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף, או שהלקוח חושש שאתה מרמה אותו וכיו"ב, לכל הדברים האלו יש מענה אפשרי. אבל במקרים האלו, כל מקרה לגופו. וצריך ללמוד איך לגרום למישהו להתמודד עם פחד לקבל החלטה ואיך להתמודד עם טראומה מהעבר ואיך לא לפחד לקבל החלטות. אבל אלו נושאים יותר ספציפיים.

ולכן אני אומר כאן באופן כללי, ש - הרכיב הראשון של אמון עם הלקוח, הוא פותר חלק גדול מהבעיות שבגללן יש ללקוח קושי להחליט וקושי לקבל החלטה, בהיבט שהלקוח לא סומך על עצמו בכללי. אבל אני מחדד ואומר, שככל שתעשה איתור צרכים של הלקוח יותר טוב, וככל שהלקוח יבין יותר טוב שהמוצר שלך מתאים לו, שאלו 2 הרכיבים הנוספים שלעיל, ככה זה מגדיל את הוודאות של הלקוח בעסקה וכך גם ללקוח יהיה יותר קל לסמוך על עצמו.

דהיינו, אל תאשים את הטראומה של הלקוח, שרק היא הסיבה לכך שהלקוח לא סוגר עסקה. ואל תאשים את הפחד של הלקוח לסגור עסקה באופן כללי. כי הסיבות האלו שהן סיבות רגשיות, הן קיימות רק היכן שיש ללקוח ספק רציונאלי לגבי כמה העסקה טובה לו. אבל כאשר הלקוח בטוח בצורה רציונאלית ושכלית, שהעסקה יותר טובה לו, ככה הטראומות של הלקוח וכיו"ב, פחות יקשו על הלקוח לקבל החלטה כאן ועכשיו.

לסיכום: אתה רוצה לדעת, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. אבל מה יגרום לך לסגור עסקה כאן ועכשיו? האם אתה רוצה שאלמד אותך איך לשקר את הלקוח, איך להטעות את הלקוח, איך לעשות מניפולציה על הלקוח וכולי? האם אתה היית רוצה שמישהו יסגור איתך עסקה בצורה הזאת? כנראה שלא.

מה כן, באיזה מקרים אתה רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו בתחושה טובה, באיזה מקרים טוב לך לסגור עסקה על המקום, לחתום על העסקה במקום? תשובה: כאשר יש לך וודאות מאוד גדולה לגבי העסקה. וזה במה תלוי? זה תלוי בכמה שאתה מבין את הצורך שלך כלקוח, את ההתאמה של המוצר לצורך שלך ואת זה שהמוצר הזה הוא האפשרות הכי טובה שלך. ברגע שאתה בטוח בדברים האלו, אתה תסגור עסקה במקום. וכמובן, שאם אתה סומך על המוכר וכולי, זה מגדיל את הסיכוי שתהיה בטוח בעסקה.

אז נניח שהלקוח אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, נניח שהלקוח אומר שהוא רוצה להתייעץ על זה, עכשיו שאל את עצמך: האם וכמה אתה חושב שהלקוח חושב שאתה חבר שלו ושאכפת לך ממנו? כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע, שמבין בדיוק מה הוא צריך? כמה הלקוח שלך בטוח שהוא וגם שאתה, מבינים מה הוא באמת צריך? כמה הלקוח מבין את המוצר שלך? כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? כמה הלקוח מכיר את המתחרים שלך? כמה הלקוח חושב שאתה האפשרות הכי טובה עבורו?

האם לדעתך הלקוח חושב שהוא מבין את מה שהוא צריך, מבין אותך, מבין שאתה האפשרות הכי טובה עבורו, ועדיין יש ללקוח ספק כי הלקוח לא סומך על עצמו? או שאולי הלקוח לא בטוח מה בדיוק הוא צריך, אולי הלקוח לא מבין מספיק טוב את ההתאמה של המוצר שלך למה שהוא צריך? או שהלקוח לא מבין למה אתה האפשרות הכי טובה עבורו? היכן לדעתך נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה? למה ללקוח קשה לקבל החלטה? מה לדעתך הסיבה? האם הוא מבין את הכל, אבל פשוט קשה לו לקבל החלטה מסיבות שונות, או שהוא לא מבין את הכל? מה האמת שלך?

בקיצור, לשפר את יצירת האמון עם הלקוח, לשפר את איתור צרכי הלקוח, לשפר את היכולת לטפל בהתנגדויות מכירה ולשפר את היכולת לשכנע את הלקוח. ככה תוכל לסגור עסקאות במקום כאן ועכשיו.
התמודדות עם פחדים איך להיות בטוח בעצמך לחזק את הביטחון העצמי להוריד ביטחון עצמי להתמודד עם פחדים העצמת הביטחון העצמי אפשרויות לגרום מכירות להתחבר להתמודד עם לקוח איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה איך לגרום ללקוח לסגור עסקה איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו איך להכריח איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה איך להתמודד איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה איך לסגור עסקה איך לסגור עסקה במקום איך לסגור עסקה מיד איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום איך לסגור עסקה עם לקוח איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה איך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה החלטה החלטות החלטיות הלקוח הלקוח שלך הצעה שאי אפשר לסרב לה התמודדות התמודדות עם לקוח כאן ועכשיו לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה לגרום ללקוח לסגור עסקה לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לגרום ללקוחות להחליט להכריח להכריח את הלקוח לסגור עסקה להתמודד להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה לחשוב לישון ללקוח קשה להחליט למה הלקוח למה הלקוח לא סוגר עסקה למה הלקוח מפחד להחליט למה הלקוח מפחד לקבל החלטה למה הלקוח צריך לחשוב על זה למה ללקוח קשה להחליט למה לקוח צריך לחשוב על זה לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה במקום לסגור עסקה כאן ועכשיו לסגור עסקה מיד לסגור עסקה עם הלקוח במקום לסגור עסקה עם לקוח לסגור עסקה עם לקוח במקום לסרב לקבל החלטה לקבל החלטות לקוח לקוח לא סוגר עסקה לקוח מפחד להחליט לקוח מפחד לקבל החלטה לקוח צריך לחשוב על זה לקוח קשה לקוח שצריך לחשוב על זה לקוח שצריך לישון על זה לקוחות לשכנע את הלקוח לסגור עסקה לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתת לתת ללקוח לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה לתת ללקוחות מה הלקוח צריך מה שהלקוח צריך מפחד לקבל סגירת עסקאות סגירת עסקה על מה הלקוח צריך לחשוב עסק עסקה עסקים פחד פחד להחליט פחד לקבל החלטה פחדים צריך לחשוב צריך לחשוב על זה צריך לישון על זה קבלת החלטה קבלת החלטות קושי קשה להחליט קשיים שינה שינה חלומות
מהו השקר של העסקים הגדולים? האם באמת עסקים גדולים מעסיקים המון עובדים? למי המדינה צריכה לדאוג? עסקים קטנים, שולמנים, ביטוח לאומי לעצמאים, זכויות עצמאים בביטוח לאומי, פיצוי לעסקים קטנים, פיצוי לעסקים גדולים, עידוד תחרות במשק
מהו השקר של העסקים הגדולים? האם באמת עסקים גדולים מעסיקים המון עובדים? למי המדינה צריכה לדאוג? עסקים קטנים, שולמנים, ביטוח לאומי לעצמאים, זכויות עצמאים בביטוח לאומי, פיצוי לעסקים קטנים, פיצוי לעסקים גדולים, עידוד תחרות במשק
... השקר של העסקים הגדולים? האם באמת עסקים גדולים מעסיקים המון עובדים? למי המדינה צריכה לדאוג? עסקים קטנים, שולמנים, ביטוח לאומי לעצמאים, זכויות עצמאים בביטוח לאומי, פיצוי לעסקים קטנים, פיצוי לעסקים גדולים, עידוד תחרות במשק מהו השקר של העסקים הגדולים? האם באמת עסקים גדולים מעסיקים המון עובדים? המציאות הכלכלית כיום מציעה תמונה שבה המדינה מסייעת לעסקים הגדולים מתוך ההנחה שהם מפרנסים המוני עובדים ושהם חיוניים לכלכלה. אך האם באמת עסקים גדולים הם המפרנסים את מרבית העובדים, או שמא מדובר בטענה לא מדויקת שנועדה לשרת אינטרסים פוליטיים וכלכליים? בשיחה זו, אליעד בוחן את המניפולציות שמסתתרות מאחורי התמיכה בעסקים הגדולים וההשלכות של אותה עדיפות על פני עסקים קטנים. מהו עסק גדול ומדוע הוא מקבל סיוע מיוחד? עסק גדול מוגדר לעיתים קרובות כעסק המעסיק מספר רב של עובדים. בעסקים קטנים, לדוגמה, עשוי להיות אינסטלטור עצמאי העובד לבדו ללא עובדים כלל. לעומת זאת, עסקים גדולים, כמו רשתות אופנה או חברות טכנולוגיה, עשויים להעסיק אלפי עובדים. על פי הטענה הרווחת, המדינה צריכה לסייע לעסקים הגדולים, כי הם מעניקים פרנסה למאות או אלפי משפחות. כל פיטורין או פשיטת רגל של עסק כזה עלולים לגרום למשבר כלכלי רחב היקף. האם עסקים גדולים באמת מחזיקים את המשק? הטענה המרכזית שעומדת מאחורי התמיכה בעסקים גדולים היא שהקריסה שלהם תוביל לאובדן פרנסה למאות או אלפי עובדים בבת אחת, דבר שיגרום למשבר חברתי וכלכלי. אך אליעד מציין כי אין הכרח שהמצב יהיה כזה. אם עסק גדול כמו רשת בגדים המעסיקה אלפי עובדים ייסגר, עובדים אלו לא יישארו מובטלים. כל עוד יש ביקוש למוצר או לשירות, השוק ימצא דרכים להחיות את הענף עם עסקים קטנים שיתפסו את מקומם, וכך העובדים ימצאו עבודה חדשה באותו תחום. מדוע המדינה מעדיפה עסקים גדולים? הסיבה האמיתית לכך שהמדינה מעניקה עדיפות לעסקים הגדולים אינה בהכרח מתוך דאגה לעובדים, אלא בגלל כוחם הכלכלי, הפוליטי והלוביסטי. בעלי העסקים הגדולים נוטים להיות מקושרים למקבלי החלטות, והם מסוגלים להפעיל לחצים כדי לקבל הטבות מס והעדפות כלכליות. כלומר, ההעדפה לעסקים הגדולים נובעת ממניעים של השפעה פוליטית ולא מתוך דאגה אמיתית לרווחת העובדים. השלכות התמיכה בעסקים גדולים תמיכה בעסקים גדולים אינה תמיד משרתת את טובת הציבור. אליעד מציין כי כאשר המדינה מעניקה סיוע לעסקים גדולים, היא למעשה מחזקת את המונופולים ומפחיתה את התחרות בשוק. הריכוזיות במשק פוגעת בצרכנים, שכן כאשר יש ... השוק. המוצר והשרות יהיו פחות טובים ומחירים גבוהים יותר, כי אין תחרות. למה עדיף לתמוך בעסקים קטנים? 1. יותר תחרות = מחירים נמוכים יותר: כאשר יש יותר
ניהול עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? למה מסעדות נסגרות? טעויות בפתיחת עסק, להיות עצמאי או להיות שכיר, טעויות של עסקים
ניהול עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? למה מסעדות נסגרות? טעויות בפתיחת עסק, להיות עצמאי או להיות שכיר, טעויות של עסקים
... עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? למה מסעדות נסגרות? טעויות בפתיחת עסק, להיות עצמאי או להיות שכיר, טעויות של עסקים איך יכול להיות ששף מוצלח פושט רגל? כאשר אדם מאוד מצליח בתחום מסוים, כמו שף שמוכר את המנות שלו כטעימות ומיוחדות ברמה הגבוהה ביותר, והשף אפילו זוכה בתחרות בין - לאומית, איך יכול להיות שמסעדה שלו תיכשל? השאלה הזו מתעוררת כשיש פער בין היכולת המקצועית של אדם לבין יכולתו לנהל עסק בצורה מוצלחת. העניין הוא שכדי להצליח בעסק לא מספיק להיות טוב בתחום מסוים. יש צורך בידע נוסף שאינו קשור ישירות למקצוע שבו אתה עוסק. כמו לדוגמה, שף שמצליח מאוד בתחום האוכל, אך נכשל בניהול מסעדה בגלל חוסר ידע בניהול עסקי. מהם שלושת התנאים להצלחה בעסק? כדי להצליח בכל תחום, שלושה תנאים נדרשים: ידע, יכולת ורצון. כל אחד מהתנאים האלה חשוב להצלחה. לדוגמה, אם אתה יודע איך להכין אוכל מצוין, ויש לך את היכולת להגיש אותו ללקוחות, ... את המוצר, אך אין לך את הרצון להרוויח כסף - גם אז לא תצליח. כדי להצליח עליך לשלב בין שלושת המרכיבים: ידע, יכולת ורצון. היכן מסתתרת הבעיה של בעלי העסקים המומחים? הבעיה שהרבה אנשים שמצליחים בתחום מסוים כמו שף טוב או בעלי מקצוע אחרים, נכנסים לעסק ונתקלים בכישלון, היא שהם לא מבינים שהידע במקצוע שלהם הוא רק חלק מהתמונה. למרות שהשף יכול להיות מצוין במקצועו, הוא יכול להיכשל בניהול העסק אם אין לו את הידע הניהולי הנדרש. ניהול עסק דורש יכולות נוספות כמו שיווק, ניהול עובדים, תמחור המוצר ויכולת גיוס לקוחות - כל אלה הם חלק בלתי נפרד מהצלחה בעסק. למה שף טוב לא בהכרח יצליח בעסק? שף שמוכר אוכל מצוין לא בהכרח יצליח בניהול מסעדה אם הוא לא מבין איך לתמחר את המנות נכון, איך לשווק את המסעדה ולמשוך לקוחות, ואיך לנהל את הצוות בצורה אפקטיבית. זהו המפתח להצלחה בעסק: לא די בכישרון המקצועי בלבד. תהליך ניהול עסק מצליח כולל מיומנויות רבות מעבר למקצוע עצמו. טעויות נפוצות של בעלי עסקים רבים מבעלי העסקים המתחילים עושים את הטעות להאמין שהם יכולים להצליח בעסק רק כי הם טובים במקצועם. אם אתה שף טוב מאוד, זה לא בהכרח אומר שתצליח בפתיחת מסעדה. המיומנות בניהול עסק היא קריטית לא פחות מהכישרון המקצועי שלך. תחום אחד בו אפשר להיתקל בבעיה כזו הוא היכולת לשווק את העסק ולהביא לקוחות. אם לא תדע כיצד למכור את המוצר שלך ולהגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים, כישרונך לא יספיק. האם כדאי להיות עצמאי או שכיר? לא תמיד כדאי להיות עצמאי, במיוחד אם יש לך כישורים רק בתחום אחד. לפעמים, להיות שכיר יכול להיות המהלך הנכון. כעצמאי, אתה לא רק אחראי על העבודה המקצועית שלך, אלא גם על כל ההיבטים הניהוליים של העסק, וזה יכול להוות אתגר גדול אם אתה לא מיומן בזה. לפעמים, הדרך הטובה ביותר היא להיות שותף בעסק, כשמישהו אחר מנהל את התחום העסקי, ואתה ממקד את עצמך במקצוע שבו אתה מצטיין. האם הביטחון העצמי יכול להזיק? הרבה פעמים, אנשים שמצליחים בתחום מסוים מפתחים ביטחון עצמי מופרז, שגורם להם לחשוב שהם מצליחים גם בתחומים אחרים. שף מצוין שמצליח מאוד במטבח, יחשוב שגם ניהול עסק יצליח לו באופן טבעי. זהו ביטחון עצמי שקרי, שמוביל אותם למקום של כישלון בעסק. עליהם להבין שהצלחה בתחום אחד אינה מבטיחה הצלחה גם בתחום ניהול העסק. סיכום לסיכום, הצלחה בתחום אחד לא מבטיחה בהכרח הצלחה בעסק. כדי להצליח כעצמאי או בבעלותו של עסק, יש צורך לא רק בכישורים המקצועיים אלא גם בידע הניהולי שכולל מיומנויות כמו ניהול עובדים, שיווק, תמחור ויכולת גיוס לקוחות. רבים מבעלי ה
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
... בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי מקצוע הרוצים לפתוח עסק? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר את הטעויות הנפוצות של אנשי מקצוע שמעוניינים לפתוח עסק עצמאי. על פי אליעד, הטעות הגדולה ביותר היא ההנחה שניהול עסק מסתכם רק ביכולות המקצועיות של בעל העסק. לדוגמה, אדם שהוא צייר מוכשר או מתכנת מבריק עשוי להאמין כי הצלחה עסקית תלויה רק במיומנות האישית שלו במלאכת הציור או התכנות. אולם, על פי אליעד, עסק מצליח חייב לכלול הרבה יותר ממחלקת ייצור בלבד. העסק צריך לפעול בכמה תחומים בו זמנית: שיווק, פרסום, גבייה, גיוס עובדים, יחסי ציבור ועוד. אם בעל העסק מתמקד אך ורק במקצוע שלו, הוא עלול להחמיץ את הצורך בפונקציות אחרות הנדרשות להצלחת העסק. לדוגמה, אם הצייר או המתכנת ישקיעו את כל זמנם בכדי לפתח את המוצר המושלם, הם לא ישקיעו מספיק בשיווק או בשירות לקוחות, מה שיפגע בהצלחת העסק. מדוע אי אפשר להשקיע רק במחלקת היצור? אליעד מסביר שלעסק מצליח יש כמה מחלקות, ולא ניתן להסתפק רק בהשקעה במחלקת היצור. גם חברות גדולות כמו מייקרוסופט ו - גוגל משקיעות לא רק בפיתוח המוצר אלא גם בשיווק, פרסום, גבייה, הכשרת עובדים ועוד. אם לא תהיה השקעה בשיווק, בלקוחות וביחסי ציבור, המוצר הטוב ביותר לא יביא בהכרח להצלחה עסקית. כיצד לפתור את הבעיה ולהתמקד בעוד תחומים? ישנן כמה דרכים להתמודד עם הבעיה ולהפוך את העסק להצלחה: 1. ללמוד להרחיב את תחומי העיסוק - בעל עסק יכול ללמוד תחומים נוספים כמו שיווק, מכירות, שירות לקוחות ויחסי ציבור, או לפחות להכיר בחשיבותם. 2. לצרף שותפים או עובדים - אם אדם אוהב לצייר או לתכנת, הוא יכול לשתף פעולה עם שותף שיתמחה בשיווק או בגביית תשלומים. כך כל אחד יוכל להתמקד במה שהוא טוב בו, וכך יכוסו כל תחומי העסק. האם עיקרון זה נכון גם לשכירים? העקרונות המובאים על ידי אליעד לא תקפים רק לעסקים עצמאים, אלא גם לשכירים. עובדים אשר מצטיינים במקצוע שלהם, אך לא מפתחים את הכישורים החברתיים, ניהוליים ושיווקיים שלהם, עשויים להיתקע באותו תפקיד. על פי ... עליהם להשקיע לא רק במקצועיות שלהם אלא גם בכישורים ניהוליים, חברתיים ותקשורתיים על מנת להצליח ולקדם את הקריירה שלהם. מה כדאי לזכור כדי להתקדם? כמו בעסק עצמאי, גם כשכיר חשוב לזכור ששיפור מקצועי הוא רק חלק מהפאזל. אם השכיר רוצה להרוויח יותר ולהתפתח, עליו להשקיע לא רק בכישוריו המקצועיים אלא גם בתחומים נוספים כמו שיווק ... קשרים ארגוניים. עליהם לבדוק איפה להשקיע את המשאבים: האם לפתח את יכולות התקשורת, ללמוד ניהול או לשפר את השיווק העצמי? לסיכום, מה חשוב לעשות? בפתיחת עסק, חשוב לזכור שאין להסתמך רק על המיומנויות המקצועיות כדי להצליח. יש להשקיע גם בתחומים נוספים כמו שיווק, פרסום, גבייה, שירות לקוחות ויחסי ציבור. אם אינך יכול להשקיע ... בתחומים האלה. גם כשכיר, השקעה בכישורים ניהוליים ושיווקיים היא חיונית להתקדמות בקריירה. אל תשכח לראות את הבוס שלך כלקוח, ולבצע שיווק עצמי, בדיוק כמו בעסק עצמאי. איך לנהל עסק ולהגדיל את הרווחים טיפים לעצמאים ולפתיחת עסק חדש דרכים להתפתחות מקצועית ושיווק עצמי לשכירים התגברות על פחד ממכירות ומכישלון עסקי מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי מקצוע הרוצים לפתוח
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
... לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה איך הפחד משפיע על ההחלטות העסקיות שלנו? הסיבה המרכזית שגורמת לאנשים לקבל החלטות לא נכונות בעסקים, לפי אליעד כהן, היא הפחד. אדם יכול לרצות להקים עסק, להיות עצמאי, אך בפועל הוא מוצא עצמו בוחר במסלול של לימודים או תעסוקה אחרת, רק בגלל הפחד להתמודד עם האפשרות של כישלון עסקי. הפחד הזה, בין אם הוא מודע ובין אם הוא תת - מודע, גורם לאנשים ... ביטוח - דרך שתאפשר להם להרגיש שהם עדיין במסלול בטוח גם אם החלום העסקי לא יתגשם. אליעד מדגיש שכדי להפסיק לפחד, אדם חייב להכיר בכך שהפחד ... של הפחד ושל ההחלטה שהוא לוקח בעקבותיו. מדוע אנשים בורחים מלפתח את העסק שלהם? אליעד מסביר שלרוב, אנשים מפחדים לקחת אחריות מלאה על העסק שלהם. כדוגמה, הוא מביא אדם שחלם להקים עסק, אך הלך ללמוד לתואר אקדמי מתוך מחשבה שאם העסק לא יצליח, לפחות תהיה לו אפשרות נוספת לפרנסה. אליעד אומר שהאדם הזה לא באמת הלך ללמוד מתוך רצון אמיתי, אלא כי פחד מכישלון בתחום העסקי. אם אותו אדם לא היה מפחד להיכשל בעסק, הוא לא היה מרגיש צורך ללמוד לתואר. מכאן הוא מדגים כיצד אדם יכול לשכוח ... את הבחירה שלו, במקום להודות שפשוט פחד. איך להפחית את הפחד מכישלון בעסקים? כדי להתמודד עם פחד מכישלון, אליעד מסביר שיש צורך להכיר בכך ... לא באמת כל כך חמורה. ברגע שאדם מבין שהערך העצמי שלו אינו תלוי בהצלחת העסק, הוא משתחרר מהפחד, או לפחות מפחית אותו משמעותית, ויכול להתחיל לפעול באופן פרקטי לפיתוח העסק. איך קבלת החלטות לקויה משפיעה על העסק? אחד ההסברים המרכזיים של אליעד הוא שהקושי לקבל החלטות בעסק נובע מתחושת חוסר הבהירות לגבי האפשרויות השונות. הוא מביא דוגמה מעשית של אדם שהתלבט אם לפתוח סניף נוסף לעסק שלו או להשקיע בשיפור הסניף הקיים. במקום לחשוב מה יהיה הכי טוב באופן ... מה ההוצאות ההכרחיות והחיוניות, כמו שיווק ופרסום, שכן אם לא תפרסם את העסק, לא יהיה משנה כמה תשקיע בשיפור המוצר או המקום - הלקוחות פשוט לא יגיעו. ... קודם כל להבין מה המחויב, כלומר, מה הדבר שהוא הכרחי ביותר כרגע עבור העסק. אחרי שפתרת את המחויב, תוכל לעבור להשקעות אחרות שהן בגדר אפשריות או ... יש להשקיע בפרסום, ורק אם נשאר תקציב עודף, תוכל להשקיע בשיפור נוסף של העסק או בהקמת סניף נוסף. האם תמיד צריך להשקיע בשיפור המוצר? אליעד טוען שנטייה נפוצה של בעלי עסקים היא לחשוב שהמוצר שלהם תמיד דורש שיפור נוסף, מה שמוביל ללופ ...
איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום
איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום
... לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום האם כדאי לקבל עצות דווקא מאדם מצליח? אחד הדברים הנפוצים שאנשים עושים כאשר הם מחפשים עצה להצלחה בעסק, הוא לחפש אדם שכבר הצליח בתחום שלהם או שהקים עסקים מצליחים. לכאורה, זה נשמע הגיוני - אם אדם הצליח, הוא ודאי מכיר דרך מסוימת ויכול גם להסביר אותה לאחרים, וזו כנראה ... לדוגמה, כאשר אנשים מחפשים יועץ עסקי, לעיתים הם ילכו לאדם שעשה אקזיט בסטארט - אפ ויגידו: הוא בטוח יודע, כי הוא הצליח. אבל בפועל, אליעד מסביר שלפעמים מדובר ... זאת. באופן דומה, אדם שהצליח מאוד בעסקים או עשה אקזיט גדול לא בהכרח יודע להסביר את ההצלחה שלו או לשכפל אותה. יכול להיות שהמוכר במכולת שלא עשה אקזיט, אבל עובד בצורה מחושבת ויסודית, מבין יותר בעסקים מהיזם שעשה אקזיט מקרי. למעשה, אם היו מחליפים ביניהם את הנסיבות, ייתכן שהמוכר מהמכולת היה עושה הצלחה גדולה הרבה ... שמלמדים באוניברסיטה שיווק או מנהל עסקים, אך בפועל הם בעצמם מתקשים כלכלית ולא מצליחים בעסקים. מנגד, ישנם אנשים ללא השכלה פורמאלית שמצליחים מאוד בעסקים ומרוויחים הרבה כסף. המסקנה מכאן היא שהצלחה או השכלה פורמאלית לא בהכרח מלמדת על הבנת התחום. מדוע הבנת העקרונות ... מסביר שכאשר מחפשים יועץ אישי או עסקי, לא מספיק שהיועץ הצליח בעבר. חשוב יותר לבדוק האם הוא באמת מבין את מה שהוא עושה, והאם הוא מסוגל להסביר זאת בצורה ... כאשר אדם מחפש עצה כיצד להצליח בעסק , הוא לרוב מחפש מישהו עם עסק מצליח או אדם שהקים עסקים מצליחים, מתוך ההנחה שאותו אדם יודע את הדרך, מסוגל להסביר אותה, ושדרך זו גם מתאימה למי שמבקש את העצה. זו הנחה ... אותם. דוגמאות לכך ניתן למצוא בעולם העסקים, בו אנשים עושים אקזיט מוצלח למרות טעויות ניהוליות רבות, מה שלא הופך אותם למומחים בניהול עסקים. דוגמת עולם הספורט - מי יכול לייעץ לך? הקבלה טובה לכך מגיעה מעולם הספורט: אם מישהו מרימי משקולות מעיר למישהו ... מחושבת ומדויקת יכול להיות מבין יותר בעסקים מאותו יזם שעשה אקזיט במקרה. האם השכלה פורמאלית מבטיחה הצלחה? מצד שני, ניתן למצוא דוגמאות הפוכות - ישנם פרופסורים למנהל עסקים ולשיווק שמלמדים תאוריות כלכליות, אך בפועל לא הצליחו להקים עסק רווחי בעצמם. מנגד, יש אנשים עם פחות השכלה פורמאלית שהצליחו להקים עסקים משגשגים. מכאן עולה כי הידע התיאורטי והיכולת האישית ליישם אותו לא תמיד הולכים יד ביד. האם יכולת טבעית מספיקה? ... שלהם אומר כזה דבר נגיד לדוגמה שיש לך עסק אתה רוצה עצה איך להצליח בעסק מה אתה עושה אתה מחפש מישהו שיש לו עסק מאוד מצליח או מישהו שהקים עסקים מצליחים ואתה הולך לבקש ממנו עצה. יש בזה היגיון? ש: יש בזה היגיון. אליעד: יש בזה היגיון למה כי אתה מניח שאם הוא הקים עסקים מצליחים אז כנראה הוא יודע את הדרך וכנראה שהוא גם יודע להסביר לך את הדרך וכנראה שהדרך הזאת מתאימה גם לך ואם אתה ... דוגמה כאלה שמלמדים באוניברסיטה מנהל עסקים שיווק עניינים הם בקושי סוגרים את החודש ויש כאלה שאין להם הרבה השכלה לדוגמה על העניין הזה וכן הצליחו יש להם ... לפחות במה שאני בדבר ספציפי שאני מתעסק בגלל העומק שלי של ההבנה שמה כאילו משאיר עשן לכולם. אליעד: אוקי. ש: באופן יחסי אני גם מרגיש שאני גם באונליין אני כאילו יותר ...
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
... או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? רבים מתלבטים האם כדאי להם להיות עצמאים או שכירים. אליעד כהן מסביר שההבדל בין עצמאי לשכיר הוא ... הזה משפיע באופן מהותי על היכולת להצליח או להיכשל בעסק עצמאי. מהי הטעות הגדולה ביותר של עצמאים? לפי אליעד, הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים היא שהם חושבים שכל הכסף שנכנס לעסק הוא שלהם. עצמאי שמקבל כסף נוטה לראות את ההכנסות שלו כרווח נקי ושוכח שהרוב המוחלט מהסכום כלל לא שייך לו. שכיר שמרוויח 20 אלף שקל ברוטו יודע שהסכום ... לאומי, חשבונות חשמל ומים, משכורות עובדים והוצאות עסקיות אחרות, ופתאום העצמאי מגלה שאין לו כסף לשלם את החובות. בשלב הזה הוא נכנס לדיפרסיה - דיכאון, חרדה ולחץ כלכלי. השינויים האלה נגרמים מכיוון ... זאת נכון, וכך הם נכנסים לבעיות כלכליות. למה רוב העסקים נכשלים? רוב העסקים לא נכשלים מחוסר כישרון או יכולת מקצועית, אלא דווקא מכיוון שהבעלים לא מבין כיצד לנהל את הכספים של העסק. הם לא יודעים: להפריד בין הכנסות העסק לבין הרווח האמיתי. לתמחר נכון את המוצרים והשירותים שלהם. לחשב נכון את ההוצאות הקבועות והמשתנות. להפריש מראש כסף למס הכנסה, מעמ, ביטוח לאומי ... שעצמאים רבים נופלים כלכלית. איך לחשב רווחיות של עסק עצמאי? אליעד נותן דוגמה מעשית: עצמאי שקונה 100 קילו עגבניות בשקל לקילו ומוכר כל קילו ב - 10 שקלים, חושב שהוא הרוויח הרבה כסף מיד כשהוא מוכר את ... עובדים, חשמל, מים, ספקים וכדומה. רק אחרי שהכנסות העסק עוברות את סך כל ההוצאות, מתחיל העצמאי להרוויח באמת. עצמאי שלא יודע לחשב את הרווחיות המדויקת של העסק, עלול לגלות בסוף החודש שהוא בכלל הפסיד כסף, גם אם המחזור שלו היה גבוה. מהו ההבדל בין להיות מקצוען לבין לנהל עסק? אליעד מדגיש את ההבדל בין להיות בעל מקצוע טוב לבין היכולת לנהל עסק בצורה רווחית. להיות עצמאי פירושו לא רק לדעת לספק שירות או מוצר טוב, אלא גם לדעת לתמחר נכון, לנהל עובדים, ספקים והוצאות, להבין במסים ובהתנהלות כספית. מי שיודע רק לבצע את העבודה אך לא יודע לנהל עסק, צפוי להיכשל כלכלית. למה כל כך קשה להצליח בתור עצמאי? הקושי להצליח בתור עצמאי נובע מחוסר הוודאות, מהאחריות הגבוהה ומהצורך לבצע אינספור חישובים ... שכיר. איך להיות עצמאי מצליח? איך לחשב רווחיות בעסק? מהן טעויות נפוצות של עצמאים? איך לתמחר מוצרים נכון? למה רוב העסקים הקטנים נכשלים? מה עדיף, עצמאי או שכיר? איך לנהל תזרים מזומנים נכון? עבודה של עצמאים מול עבודה של שכירים - מה ההבדל? אחד הוויכוחים ... שוכח שלמעשה חלק גדול מהכסף אינו באמת שלו. הוצאות העסק, מסים, ספקים, עלויות תפעול ועוד חייבים לרדת מהסכום הזה, אך לעיתים קרובות עצמאים מתייחסים לכל מה שנכנס כרווח, מה שגורם להם לבצע טעויות ניהוליות ... השני - דיפרסיה: מגיע מועד תשלום המסים וההוצאות העסקיות , ופתאום העצמאי מגלה שאין לו מספיק כסף כדי לשלם את מה שהוא חייב. כאן מגיע השלב של ההלם והחרדה. במצב כזה, העצמאי מרגיש מרומה ונכנס למצוקה ... שהבעיה היא בעיקר חוסר הבנה של ההתנהלות הכספית בעסק. למה עצמאים נכשלים? רוב העצמאים לא נכשלים בגלל חוסר כישרון מקצועי, אלא בגלל חוסר יכולת לנהל את הכספים שלהם נכון. הם לא מבינים: שלא כל הכסף שנכנס לעסק הוא שלהם. שיש להפריש חלק משמעותי מההכנסות לטובת הוצאות עתידיות. שעליהם לתכנן תמחור נכון כדי להבטיח רווחיות. שיש הוצאות קבועות ומשתנות שמכרסמות ... הללו, כי כל החישובים נעשים עבורם מראש. ניהול עסק - יותר מסובך ממה שחושבים ניהול עסק הוא לא רק למכור שירות או מוצר. עצמאי חייב להבין שהוא לא רק בעל מקצוע, אלא גם מנהל כספים, מתמחר, אחראי על ספקים, שירות לקוחות ועוד. עצמאי טוב צריך ... עצמאים, חשוב שתבינו את המשמעות האמיתית של ניהול עסק. למידע נוסף חפשו באתר EIP.co.il. נושאים קשורים: איך להיות עצמאי מצליח? איך לנהל עסק נכון? תמחור מוצרים ושירותים איך להתנהל כלכלית בצורה חכמה? הבדלים בין שכיר לעצמאי השוואה בין עצמאי לשכיר, טעויות של עצמאים, טעויות של בעלי עסקים, למה הרבה עסקים נסגרים? למה המון עסקים נופלים? למה המון עסקים נסגרים? למה המון
2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
... סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ... לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב איך לגרום ללקוחות לרדוף אחריך בעסק? כאשר מדובר בניהול עסק , ישנה דינמיקה מובהקת בין בעלי העסק לבין הלקוחות. לעיתים בעלי עסקים סבורים שעליהם לרדוף אחרי הלקוחות שלהם, אך האמת היא שזו גישה שמאפיינת עסקים פחות מצליחים. עסקים אלו נאלצים לפתח גישות שיווקיות כדי ... את הלקוחות לעבוד איתם, ובשלב מסוים הם מתחילים להוריד מחירים, להציע מבצעים או לעבוד עם לקוחות לא אידיאליים - כל זאת כדי לשמור על העסק רווחי. מה קורה כאשר העסק מצליח? במצב בו העסק מצליח, דינמיקת היחסים משתנה באופן דרמטי. אז, לא רק שהבעלים לא צריכים לרדוף אחרי הלקוחות, אלא להיפך - הלקוחות מתחילים לנסות להרשים את בעלי העסק כדי שיסכימו לעבוד איתם. במקום שהבעלים יפנו ללקוחות, הלקוחות הם אלו שפונים ומציעים את עצמם, וזהו סמן להצלחה עסקית. למעשה, בעלי העסק יכולים לבחור את לקוחותיהם, ובכך לבחור לעבוד רק עם מי שמתאים להם או עם מי ששואף לעבוד איתם. כיצד מגיעים למצב זה? כדי להגיע למצב שבו העסק בוחר את לקוחותיו ולא להיפך, יש צורך בהשקעה מתמשכת באיכות המוצר או השירות. ככל שהמוצר או השירות יהיו יותר איכותיים ומושכים, כך תגדל הביקוש והעסק יוכל להרשות לעצמו לסנן את הלקוחות שאינם מתאימים לו. בעסק מצליח, לקוחות צריכים להבין שהמוצר או השירות לא מיועדים לכל אדם - אלא אך ורק לאלו שמתאימים לפילטרים ולקריטריונים שנקבעים על ידי בעל העסק. מהם הקריטריונים לסינון לקוחות? על מנת שהעסק יוכל לבחור את הלקוחות שלו, יש להפעיל קריטריונים ... הבאים: האם הלקוח משלם את המחיר הנדרש ללא התמקחויות מיותרות? האם מדובר באדם שנעים לעבוד איתו? האם הלקוח מכבד את תהליכי העבודה של העסק? האם העבודה עם הלקוח מתאימה לחזון ולערכים של העסק? ככל שהעסק מצליח יותר, כך הקריטריונים הללו הופכים להיות יותר חשובים. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל כסף, אלא ... סיפוק והנאה. לכן, הם בוחרים לעבוד עם לקוחות שנעים להם לעבוד איתם ושיש להם ערכים דומים. איך מגיעים למצב שבו הלקוחות רודפים אחרי העסק? השלב בו העסק מגיע למצב שבו הלקוחות מתחילים למכור את עצמם לו הוא תוצאה ישירה של הצלחה מתמשכת. כאשר העסק הופך למבוקש, כל פעולה שיווקית אגרסיבית אינה נדרשת, שכן הלקוחות עצמם פונים בשמחה ומוכנים להוציא כסף נוסף כדי לקבל את השירותים שהעסק מציע. זו היא למעשה הדרך שבה העסק מבדל את עצמו ממתחרים, ומציב את עצמו כמותג מבוקש. לסיכום כדי להפוך לעסק שהלקוחות רודפים אחריו, יש להשקיע באיכות המוצר או השירות ולהיות מוכנים לסנן את הלקוחות שלא מתאימים לערכים ולחוזה העסקי של ה
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
... ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? עסקים רבים מתמודדים עם אתגרים משמעותיים ... כהן מציג בהרצאה דרך מעמיקה לחשוב מחדש על הניהול העסקי בתקופה זו, ומציע נקודות חשיבה חדשות לגבי מה שבעלי עסקים יכולים לעשות כשאין לקוחות. האם העסק יכול להרוויח כסף רק מלקוחות? לכאורה, עסק חייב לקוחות כדי להרוויח כסף, והמשוואה ברורה: אין לקוחות - אין כסף - אין עסק. אליעד מחדד שזו אמנם אמת בסיסית, אבל היא אינה ... כסף מעבר למכירה ישירה ללקוחות. הוא מבקש מבעלי עסקים לבדוק אם התפיסה שלהם מוגבלת רק למכירות. אם התשובה היא כן, יש כאן בעיה עמוקה בעסק, מכיוון שזה אומר שכל הרווח של העסק מוגבל אך ורק בכמות המכירות הנוכחית. מה עושים כדי ... גם כשיש לקוחות? אליעד מציע תרגיל מחשבתי חשוב: אם העסק שלך מצליח ויש לך לקוחות רבים, האם אתה יודע מה אתה ... ורק למכור יותר, סימן שהגישה שלך מוגבלת. לעומת זאת, עסק בריא הוא עסק שמבין שישנן דרכים נוספות להרוויח כסף מעבר ללמכור יותר ללקוחות הקיימים. אילו פעולות נוספות עסק יכול לעשות להגדלת הרווחיות? אליעד כהן מפרט מספר ... מעבר להגדלת המכירות: לשפר את השיווק ואת הנראות של העסק. לפתח מוצרים ושירותים חדשים. לעצב מחדש מוצרים ... הערך הנתפס שלהם בעיני הלקוחות. לבנות ולפתח רעיונות עסקיים חדשניים. לשפר את המבנה הארגוני של העסק כדי לשפר יעילות ולהקטין עלויות. לדברי אליעד, ... הן רק דוגמאות חלקיות. יש הרבה מאוד דברים נוספים שכל עסק יכול לעשות על מנת להגדיל את הרווחיות שלו, גם ללא ... ניתן לנצל את הזמן לפעולות משמעותיות שיכולות לקדם את העסק לטווח הארוך, דברים שבדרך כלל קשה לבצע כאשר יש עומס לקוחות. בתקופה כזו, בעלי עסקים יכולים להקדיש זמן ומשאבים לפיתוח ... לתקופה שאחרי המשבר. אליעד מדגיש שבתקופה רגילה, כשהעסק פעיל, לעיתים אי אפשר לבצע את כל הדברים האלה בגלל ... פיתוח מוצרים חדשים או כל פעולה אחרת שתשרת את העסק לטווח הארוך, כדי שהעסק יצא מהמשבר חזק יותר ממה שהוא נכנס אליו. מדוע עסקים רבים נתקלים בבעיה בזמן הקורונה? לדברי ...
קורונה והתפתחות אישית, איך ניתן להתפתח ממשבר הקורונה? מה ניתן ללמוד ממשבר הקורונה? תלות בדברים ומשבר הקורונה, למה לא להיות תלוי בדברים? איך להרגיש טוב בלי תנאים? איך להתמודד עם משבר הקורונה? עסקים וקורונה, קורונה ועסקים
קורונה והתפתחות אישית, איך ניתן להתפתח ממשבר הקורונה? מה ניתן ללמוד ממשבר הקורונה? תלות בדברים ומשבר הקורונה, למה לא להיות תלוי בדברים? איך להרגיש טוב בלי תנאים? איך להתמודד עם משבר הקורונה? עסקים וקורונה, קורונה ועסקים
... להתמודד עם משבר הקורונה? עסקים וקורונה, קורונה ועסקים איך משבר הקורונה חושף את התלות שלנו בדברים? משבר הקורונה העלה למודעות את התלות הגבוהה של אנשים בגורמים חיצוניים שונים, ... שלו תלוי בהכנסה יציבה מהעסק שלו, נפגע משמעותית כשפרץ משבר הקורונה וההכנסות ירדו. אם הטוב שלו לא היה תלוי בהכנסות מהעסק, המשבר לא היה פוגע בהרגשתו הטובה. באופן דומה, אם אדם שמח רק כאשר הוא יוצא לבלות, לאכול במסעדות או לפגוש אנשים, ברגע שהקורונה הגבילה ... תלוי בפרנסה, בכבוד, בהצלחה עסקית, או בכל דבר אחר, כל איום עליהם הוא בעצם איום על האושר האישי שלו. הקורונה מחדדת בדיוק את הנקודה הזו. היא מצביעה על הנקודות ... רגשית כזו. מה הקשר בין עסקים וקורונה וכיצד ניתן להיערך טוב יותר למשבר הבא? משבר הקורונה הציג בחדות את התלות של עסקים בגורמים חיצוניים שונים. עסקים רבים ספגו פגיעה קשה משום שהיו תלויים בתנועה של לקוחות, בהכנסות יומיות קבועות וביכולת לפעול בשגרה. אליעד כהן מסביר כי המסקנה העיקרית שעל בעלי עסקים לקחת ממשבר הקורונה היא שעליהם לפתח יכולת לעבוד ולהרוויח כסף גם בתנאים של משברים עתידיים. הוא מדגיש כי הקורונה היא הזדמנות לבעלי עסקים לזהות את החולשות והתלות העסקית שלהם, ולהכין את עצמם טוב יותר למשבר הבא. לדוגמה, אם עסק התבסס בעיקר על מכירות פרונטליות, כדאי לבעל העסק לשאול את עצמו כיצד יוכל להמשיך להרוויח גם כאשר חנויות נסגרות ואנשים נשארים בבתיהם. ייתכן שזה אומר מעבר לאינטרנט, שיווק ישיר, או מודל עסקי אחר שאינו תלוי בקשר פיזי עם לקוחות. אליעד מדגיש שהרעיון הוא להיות מוכנים למשברים עתידיים מראש, כך שהעסק יוכל לשרוד ואף לפרוח, גם כאשר התנאים החיצוניים משתנים בצורה קיצונית. איך להתמודד עם משבר הקורונה? איך להרגיש טוב בלי להיות תלוי ... איך להיערך למשברים בעסק? איך להגיע לאושר ללא תנאים? איך להפוך משברים להזדמנות? ...
מהו איש עסקים מצליח? ייצור הכנסה פאסיבית, איך לעשות כסף בלי לעבוד? לעבוד בלי תשלום, לעבוד בעבודה שעושה לך טוב, ליהנות מהעבודה, ליהנות מהדרך אל המטרה, ביומו תתן שכרו, עשייה למען עשייה, מה יותר קשה מלעשות כסף?
מהו איש עסקים מצליח? ייצור הכנסה פאסיבית, איך לעשות כסף בלי לעבוד? לעבוד בלי תשלום, לעבוד בעבודה שעושה לך טוב, ליהנות מהעבודה, ליהנות מהדרך אל המטרה, ביומו תתן שכרו, עשייה למען עשייה, מה יותר קשה מלעשות כסף?
... איש עסקים מצליח? ייצור הכנסה פאסיבית, איך לעשות כסף בלי לעבוד? לעבוד בלי תשלום, לעבוד בעבודה שעושה לך טוב, ... עשייה למען עשייה, מה יותר קשה מלעשות כסף? מהו איש עסקים מצליח? בהרצאה, אליעד כהן מתחיל בדיון על מהו איש עסקים מצליח, ומדוע יש להגדיר את המונח הזה בצורה ברורה לפני שמדברים על הצלחה בעסקים. הוא שואל כיצד ניתן לדעת אם אדם הוא איש עסקים מצליח, ומציע את המבחן של הכסף שהוא מרוויח. עם זאת, אליעד מציין שכסף לא בהכרח מעיד על הצלחה אמיתית, ... תחביב, והנאה. התהליך של מימוש תחביבים אישיים בעסק מצליח הוא תהליך המוביל לסיפוק פנימי וליכולת ליצור ערך אישי, מה שיכול להוביל להצלחה בעסקים. כיצד לנהל עסק מצליח? הצעד הבא הוא הכרת הדרך להצלחה בעסקים, אשר לא תמיד קשור רק לכסף. אליעד מציין שברגע שאתה עוסק במשהו שאתה נהנה ממנו, אתה לא רק מרוויח כסף, ... צריך לשלם כדי לעשות זאת? היא דרך לבחון את הצלחתך בעסק. אם אתה עוסק במשהו שאתה אוהב, תוכל לעבוד עליו בשמחה, מבלי לחשוב על התגמול הפיננסי, וזה בעצם מוביל להצלחה אמיתית בעסקים. בסופו של דבר, אליעד מחדד את הרעיון, כי ההצלחה בעסקים טמונה ביכולת לשלב בין עבודה למנוחה, בין הכנסה לפסיביות, ובין סיפוק אישי ממה שעושים. אם תוכל לעבוד ... הפיננסית והאישית תבוא באופן טבעי. איך להפוך תחביב לעסק? מהי הכנסה פאסיבית? איך לעבוד במה שאוהבים? מהו איש עסקים מצליח? כיצד ליצור איזון בין עבודה להנאה? להתפרנס מתחביב? להפוך אומנות לכסף, להתפרנס מאומנות, לעבוד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עסקים, איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: עסקים, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן רוחני, אימון אישי לילדים, אימון אישי קואצ'ינג בנושאי עסקים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 23:12:59 - wesi1