אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? איך להתמודד עם לקוח שמתלבט? ואיך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? או לכל הפחות, איך אפשרי להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה ואיך לקצר את התהליך של הלקוח להחליט שהוא רוצה לרכוש ממך, כדי לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר?

אז ברמת העיקרון אתה מנהל משא ומתן עם לקוח, נותן מידע ללקוח עושה כמיטב יכולתך ובסוף השיחה עם הלקוח, הלקוח אומר לך התנגדויות בסגנון של: "תן לי לחשוב על זה / אני צריך לחשוב על זה / אני צריך להתייעץ עם אשתי / אני צריכה להתייעץ עם בעלי " וכיו"ב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה?

אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו, אתה בסך הכל צריך לתת ללקוח, הצעה שאי אפשר לסרב לה, כמו בסרט הסנדק, שהוא נתן לו הצעה שאי אפשר לסרב לה (offer he can't refuse), שהיא היתה, או שתחתום על העסקה או שאני אהרוג אותך. או כמו שפאבלו אסקובר היה נוהג להציע, "כסף או עופרת" - קח את הכסף שאני מציע לך כדי לשתף פעולה, או שאני אהרוג אותך (plata o plomo). שזאת הצעה שאי אפשר לסרב לה. וזאת כמובן תשובה שהיא חצי בהומור ועכשיו ננסה להעמיק.

אז ברמת העיקרון אנחנו רוצים שהלקוח יסגור איתנו עסקה מיד בסיום שיחת המכירה, בלי שהוא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, צריך לישון על זה, צריך להתלבט לגבי זה וצריך להתייעץ על זה. אבל ננסה לחשוב בהיגיון, באיזה מצבים אתה סוגר עסקה בלי לחשוב על זה ובלי להתלבט על זה? נניח שאתה נכנס למכולת לקנות חלב ואתה רואה חלב על המדף. האם אתה חושב על זה? מתלבט על זה? צריך לישון על זה? או שאתה מרגיש בנוח לסגור עסקה מיד? באיזה מקרים אתה תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום ומתי אתה לא תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום? האם תמיד אתה מרגיש אותו הדבר? ביחס לכל עסקה? במה תלוי שאתה תרצה לסגור עסקה על המקום?

אז מאחר שברור שלפעמים גם אתה לא סוגר עסקה על המקום וגם אתה לא מרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום, אז בעצם כשאתה רוצה לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום בלי לחשוב על זה, איך בעצם אתה רוצה לעשות את זה? האם אתה רוצה להשתמש בשיטה שהוזכרה לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול?

אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום, לסגור עסקה בלי להתלבט ולסגור עסקה בלי לחשוב על זה?

אז העניין הוא, שבמוח של הלקוח יש כמו סוג של מאזניים, של שיקולים בעד ונגד לסגור איתך את העסקה באופן כללי. יש בראש של הלקוח סיבות בעד ונגד לסגור איתך את העסקה. וכאשר הלקוח יהיו לו לפחות 51% אחוז של וודאות לסגור איתך את העסקה, הוא יסגור איתך את העסקה.

עכשיו, לקוח יכול לסגור איתך ויסגור איתך עסקה, כאשר תהיה לו וודאות של 51 אחוז ומעלה לסגור איתך עסקה. וככל שהלקוח בטוח יותר שהוא רוצה את העסקה, דהיינו, ככל שרמת הוודאות של הלקוח בעסקה גבוהה יותר, ככה הלקוח יהיה יותר מרוצה מהעסקה וככה הלקוח יסגור את העסקה יותר בלב שלם וככה הלקוח ירצה יותר לסגור עסקה. אבל מספיק 51 אחוז כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו.

ולמה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? תשובה: כי הלקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו. הלקוח לא בטוח מה הוא רוצה, הלקוח לא בטוח מה הוא צריך, הלקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו, והלקוח לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, כי אולי יש לו אפשרויות אחרות טובות יותר. בנוסף גם באופן כללי, הלקוח לא בטוח בעצמו ולא בטוח שמה שהוא חושב זה נכון, הלקוח חושב שאולי הוא מפספס משהו, שאולי הוא לא מבין משהו, שאולי אתה איש מכירות שמנסה למכור לו משהו שהוא לא צריך וכיו"ב.

ולכן יש 2 סיבות אפשריות, למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו. 1 - כי הוא לא בטוח במידת ההתאמה של המוצר שלך לצורך שלו, גם ביחס לשאר האפשרויות שיש לו. 2 - הלקוח כן חושב שהמוצר שלך מתאים לו ושהמוצר שלך הכי מתאים לו, אבל הלקוח לא סומך על עצמו והלקוח לא בטוח בעצמו והלקוח מפחד לקבל החלטה, כי הלקוח מפחד לטעות וכולי.

כי אם הלקוח היה חושב שהכי טוב לו זה לרכוש את המוצר שלך ואם הלקוח היה בטוח בכך ברמה שהוא היה סומך על עצמו, אפילו ב 51 אחוז. הרי שהוא היה סוגר איתך עסקה במקום כאן ועכשיו.

ושוב, 2 סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו. 1- הוא לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, ביחס לשאר האפשרויות שלו. 2 - הוא לא בטוח שהוא יכול לסמוך על המחשבה שלו, שהוא חושב שהמוצר שלך כן הכי טוב עבורו.

ולכן, במהות יש רק אפשרות אחת איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו. והיא, להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה. דהיינו, לגרום ללקוח להיות יותר בטוח שהוא רוצה את העסקה איתך.

ואת זה אפשרי לעשות ב 2 דרכים. דרך 1 תהיה, לשקר ללקוח, להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע, לאיים על הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו, לעשות מניפולציות על הלקוח, להפחיד את הלקוח, ליצור ללקוח תחושת החמצה, ליצור ללקוח תחושת FOMO, לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע ולעשות את הכל, כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, עסקה בכל מחיר.

זאת אפשרות אחת, שאותה אני לא אסביר איך לעשות. אני לא אסביר איך לשקר את הלקוח, איך לרמות את הלקוח, איך להפחיד את הלקוח ואיך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, מתוך הפחדה.

מה כן אני אסביר כאן? אני אסביר כאן איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, באמצעות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה באופן ישר. שאת זה, רוב ככל אנשי המכירות לא יודעים לעשות מספיק טוב.

ומה זה אומר? איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה?

אז לשם כך אתה צריך לדעת מספר עקרונות, שאם תעשה אותם, הסיכוי שהלקוח יסגור עסקה כאן ועכשיו, גדל באופן דרמטי. ואלו בדיוק הדברים שמגדילים את הסיכוי שאתה תסגור עסקה כאן ועכשיו. ומהם?

1 - באופן כללי אתה צריך ללמוד איך, להיות חבר של הלקוח ולא להיות איש מכירות. אתה צריך לדעת איך ליצור אמון עם הלקוח, איך להתחבר ללקוח ואיך לגרום ללקוח להתחבר איתך. ובאופן כללי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך.

כי במהות, ככל שאתה סומך יותר על המוכר, שהוא חבר שלך ובא לייעץ לך ואכפת לו ממך, ככה יש יותר סיכוי שאתה תסגור עסקה עם המוכר, כאן ועכשיו. ואתה תעדיף יותר לסמוך על המוכר, מאשר על מישהו אחר, אם תחשוב שהמוכר הוא איש מקצוע שאכפת לו ממך. אז הנושא שצריך ללמוד, הוא הנושא של ליצור אמון עם הלקוח.

2 - אתה צריך ללמוד יותר לעומק את הנושא של איתור צרכי הלקוח ואיך להבין את הלקוח. אתה צריך להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח, ולגרום ללקוח להבין שאתה מבין את הצרכים שלו. כי בלי זה, יתכן שיהיה ללקוח ספק, לגבי התאמת המוצר שלך לצרכים שלו.

3 - אתה צריך ללמוד יותר טוב איך לטפל בהתנגדויות מכירה ומה לענות ללקוח ואיך לשכנע לקוח באופן כללי ואיך להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה להסביר לו.

3 הדברים האלו, אם וככל שתדע לעשות אותם יותר טוב, הרי שתגדיל באופן דרמטי את הסיכוי לכך שהלקוח יסגור עסקה על המקום כאן ועכשיו. כי הם מגדילים את הוודאות של הלקוח בעסקה.

כי שוב, הלקוח לא סוגר עסקה, כי לא ברור לו מה הוא צריך או שלא ברור לו ההתאמה של מה שהוא צריך למה שאתה נותן או שלא ברור לו למה אתה האפשרות הכי טובה מכל האפשרויות של הלקוח. וכאשר הלקוח לא בטוח בדברים האלו, אז ממילא הוא גם לא יודע לסמוך על עצמו.

כי אם הלקוח בטוח שהוא רוצה לקנות חלב, והוא בטוח שאתה מוכר לו חלב, והוא בטוח שאין לו אפשרות יותר טובה לקנות חלב, אז הוא סוגר עסקה על המקום ורוכש חלב. בלי לישון על זה, לחשוב על זה, להתייעץ על זה וכולי.

ואני מחדד כאן, שיכולות להיות הרבה מאוד סיבות למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום. אולי יש טראומה ללקוח, אולי הלקוח מפחד לקבל החלטה, כי בעבר הוא קיבל החלטה ורימו אותו. אולי בעבר הלקוח קיבל החלטה שגויה, אולי הלקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו. וברמת העיקרון, גם לכל הסיבות האלו, יש מענה.

דהיינו, אם לדוגמה היינו יודעים בוודאות שהלקוח חושש לקבל החלטה, כי הלקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו, או שהלקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף, או שהלקוח חושש שאתה מרמה אותו וכיו"ב, לכל הדברים האלו יש מענה אפשרי. אבל במקרים האלו, כל מקרה לגופו. וצריך ללמוד איך לגרום למישהו להתמודד עם פחד לקבל החלטה ואיך להתמודד עם טראומה מהעבר ואיך לא לפחד לקבל החלטות. אבל אלו נושאים יותר ספציפיים.

ולכן אני אומר כאן באופן כללי, ש - הרכיב הראשון של אמון עם הלקוח, הוא פותר חלק גדול מהבעיות שבגללן יש ללקוח קושי להחליט וקושי לקבל החלטה, בהיבט שהלקוח לא סומך על עצמו בכללי. אבל אני מחדד ואומר, שככל שתעשה איתור צרכים של הלקוח יותר טוב, וככל שהלקוח יבין יותר טוב שהמוצר שלך מתאים לו, שאלו 2 הרכיבים הנוספים שלעיל, ככה זה מגדיל את הוודאות של הלקוח בעסקה וכך גם ללקוח יהיה יותר קל לסמוך על עצמו.

דהיינו, אל תאשים את הטראומה של הלקוח, שרק היא הסיבה לכך שהלקוח לא סוגר עסקה. ואל תאשים את הפחד של הלקוח לסגור עסקה באופן כללי. כי הסיבות האלו שהן סיבות רגשיות, הן קיימות רק היכן שיש ללקוח ספק רציונאלי לגבי כמה העסקה טובה לו. אבל כאשר הלקוח בטוח בצורה רציונאלית ושכלית, שהעסקה יותר טובה לו, ככה הטראומות של הלקוח וכיו"ב, פחות יקשו על הלקוח לקבל החלטה כאן ועכשיו.

לסיכום: אתה רוצה לדעת, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. אבל מה יגרום לך לסגור עסקה כאן ועכשיו? האם אתה רוצה שאלמד אותך איך לשקר את הלקוח, איך להטעות את הלקוח, איך לעשות מניפולציה על הלקוח וכולי? האם אתה היית רוצה שמישהו יסגור איתך עסקה בצורה הזאת? כנראה שלא.

מה כן, באיזה מקרים אתה רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו בתחושה טובה, באיזה מקרים טוב לך לסגור עסקה על המקום, לחתום על העסקה במקום? תשובה: כאשר יש לך וודאות מאוד גדולה לגבי העסקה. וזה במה תלוי? זה תלוי בכמה שאתה מבין את הצורך שלך כלקוח, את ההתאמה של המוצר לצורך שלך ואת זה שהמוצר הזה הוא האפשרות הכי טובה שלך. ברגע שאתה בטוח בדברים האלו, אתה תסגור עסקה במקום. וכמובן, שאם אתה סומך על המוכר וכולי, זה מגדיל את הסיכוי שתהיה בטוח בעסקה.

אז נניח שהלקוח אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, נניח שהלקוח אומר שהוא רוצה להתייעץ על זה, עכשיו שאל את עצמך: האם וכמה אתה חושב שהלקוח חושב שאתה חבר שלו ושאכפת לך ממנו? כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע, שמבין בדיוק מה הוא צריך? כמה הלקוח שלך בטוח שהוא וגם שאתה, מבינים מה הוא באמת צריך? כמה הלקוח מבין את המוצר שלך? כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? כמה הלקוח מכיר את המתחרים שלך? כמה הלקוח חושב שאתה האפשרות הכי טובה עבורו?

האם לדעתך הלקוח חושב שהוא מבין את מה שהוא צריך, מבין אותך, מבין שאתה האפשרות הכי טובה עבורו, ועדיין יש ללקוח ספק כי הלקוח לא סומך על עצמו? או שאולי הלקוח לא בטוח מה בדיוק הוא צריך, אולי הלקוח לא מבין מספיק טוב את ההתאמה של המוצר שלך למה שהוא צריך? או שהלקוח לא מבין למה אתה האפשרות הכי טובה עבורו? היכן לדעתך נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה? למה ללקוח קשה לקבל החלטה? מה לדעתך הסיבה? האם הוא מבין את הכל, אבל פשוט קשה לו לקבל החלטה מסיבות שונות, או שהוא לא מבין את הכל? מה האמת שלך?

בקיצור, לשפר את יצירת האמון עם הלקוח, לשפר את איתור צרכי הלקוח, לשפר את היכולת לטפל בהתנגדויות מכירה ולשפר את היכולת לשכנע את הלקוח. ככה תוכל לסגור עסקאות במקום כאן ועכשיו.
לסגור עסקה בלי להתלבט באמצעות מה יגרום לך המקום איך להיות בטוח בעצמי כמה לפתח ביטחון עצמי מהו ביטחון עצמי איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה שידור ביטחון עצמי מחיר איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה איך לגרום ללקוח לסגור עסקה איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו איך להכריח איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה איך להתמודד איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה איך לסגור עסקה איך לסגור עסקה במקום איך לסגור עסקה מיד איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה החלטה החלטות החלטיות הלקוח הלקוח מפחד לקבל החלטה הלקוח שלך הצעה שאי אפשר לסרב לה התמודדות התמודדות עם לקוח כאן ועכשיו לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה לגרום ללקוח לסגור עסקה לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לגרום ללקוחות להחליט להכריח להכריח את הלקוח לסגור עסקה להתמודד להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה לחשוב לישון ללקוח קשה להחליט למה הלקוח למה הלקוח לא סוגר עסקה למה הלקוח מפחד להחליט למה הלקוח מפחד לקבל החלטה למה הלקוח צריך לחשוב על זה למה ללקוח קשה להחליט למה לקוח צריך לחשוב על זה לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה במקום לסגור עסקה כאן ועכשיו לסגור עסקה מיד לסגור עסקה עם הלקוח במקום לסגור עסקה עם לקוח לסגור עסקה עם לקוח במקום לסרב לפחד לקבל החלטה לקבל החלטה לקבל החלטות לקוח לקוח לא סוגר עסקה לקוח מפחד להחליט לקוח מפחד לקבל החלטה לקוח צריך לחשוב על זה לקוח קשה לקוח שצריך לחשוב על זה לקוח שצריך לישון על זה לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתת לתת ללקוח לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה לתת ללקוחות מה הלקוח צריך מה שהלקוח צריך מפחד לקבל מפחד לקבל החלטה סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקים פחד פחד להחליט פחד לקבל החלטה פחדים צריך צריך לחשוב צריך לחשוב על זה צריך לישון על זה קבלת החלטה קבלת החלטות קושי קשה להחליט קשיים שינה שינה חלומות
סבל בדרך אל האושר, לאן אפשר לברוח, מאמץ יעיל, הסבל הטוב ביותר, חיסרון תמידי, להכריח את עצמך, ענווה, גאווה, אגו, אין שום חיסרון, לא לדעת כלום
סבל בדרך אל האושר, לאן אפשר לברוח, מאמץ יעיל, הסבל הטוב ביותר, חיסרון תמידי, להכריח את עצמך, ענווה, גאווה, אגו, אין שום חיסרון, לא לדעת כלום
... בדרך אל האושר, לאן אפשר לברוח, מאמץ יעיל, הסבל הטוב ביותר, חיסרון תמידי, להכריח את עצמך, ענווה, גאווה, אגו, אין שום חיסרון, לא לדעת כלום מדוע אנשים מנסים לברוח מקשיים? אנשים בדרך כלל מנסים לברוח מקשיים כי הם מזהים את הקושי עם סבל, וחושבים ... שבאופן פרדוקסלי, הבריחה מקושי היא לא בהכרח דבר רע, אלא השאלה היא לאיזה כיוון האדם בורח. לדוגמה, אם אדם מחליט להמציא בירז במקום להתקין צנרת, הוא עדיין בורח מקושי, כי גם להמציא משהו חדש זה קשה, אבל הוא בוחר בקושי שיותר מתאים לו. הנקודה החשובה היא להבין שבריחה מקושי ... היא דורשת מאמץ רב והתבוננות פנימית עמוקה. האדם צריך להגיע למצב תודעתי שבו הוא לא יודע שום דבר בוודאות מוחלטת, כולל העובדה שיש לו בכלל חיסרון. האדם צריך להגיע למצב תודעה שבו הוא רואה שהכל הוא בו זמנית גם יש וגם אין, שהוא מבין לעומק שאין באמת הבדל בין מה שהוא תופס ... אולם, אליעד מסביר שדווקא הוויתור על ההישגים ועל ההגדרה העצמית כמשהו מיוחד הוא המפתח להשתחררות מוחלטת מסבל. כשהאדם מסכים לוותר לגמרי על התחושה שהוא בעל ערך מיוחד, הוא מגלה שכל העולם נפתח בפניו, מפני שהוא כבר לא תלוי בשום דבר חיצוני ולא מאוים משום דבר. איך ... שהמאמץ הזה אמנם קשה, אך לפחות מדובר במאמץ יעיל ומכוון מטרה, שבסופו האדם מקבל את הפרס של השתחררות מוחלטת מהסבל. איך לברוח מסבל? מה לעשות עם תחושת חיסרון תמידית? האם אפשר להשתחרר לגמרי מסבל? מה המשמעות של לא לדעת כלום? איך מתמודדים עם קשיים בחיים? מה הקשר בין ...
בן 10 סודו של האומניטריקס 3, אחדות הצופה עם המציאות, חושך, מניעות, קשיים, התמודדות, להכריח את אלוהים
... 10 סודו של האומניטריקס 3, אחדות הצופה עם המציאות, חושך, מניעות, קשיים, התמודדות, להכריח את אלוהים האם מה שנראה כהתחלה הוא בעצם המשך של משהו קודם? בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק את הרעיון שכל פעולה שנראית לנו ... שיצר אותו כדי לתקן את השכל שלו, כי האדם מזהה שהשכל שלו מקולקל ולא מסוגל להבין את האמת. במהלך החיפוש האדם נכנס לתוך חושך - מצב של חוסר הבנה מוחלט - כי הוא מנסה למצוא תשובות במקומות שהשכל הרגיל לא מסוגל להגיע אליהם. במצב כזה, האדם נאלץ לפתח אור פנימי ולמצוא את האמת מתוכו, ... תשובות הגיוניות, הוא נאלץ להשתמש בשכל הלא רגיל - שכל פנימי, אינטואיטיבי, שמנחה אותו להגיע לתשובות עמוקות יותר, מעבר להיגיון הרגיל. מהי הדרך להכריח את אלוהים לעזור לאדם במסע שלו? אליעד מסביר כי האדם יכול להכריח את אלוהים לעזור לו, אם הוא מתעקש להבין את המציאות. כאשר האדם מתמודד עם קשיים ומחליט שלא לוותר, אלא להמשיך להתעקש על ההבנה עד הסוף, הוא בעצם מכריח את הכוח שיצר אותו - אלוהים - להתגלות לו ולספק לו תשובות. באופן ... נמצאת בתוכו, ושקיים תמיד GPS פנימי שיודע להוביל אותו לאמת. מה המשמעות של האחדות שממלאת את הנפרדות? בסוף ההרצאה מוסבר כי הדרך להגיע לאחדות מוחלטת היא לראות שהאחדות כבר ממלאת את כל הנפרדות. ככל שהאדם חוקר את עצמו ומבין את השאלות העמוקות של חייו, כך הוא רואה שבפועל האחדות ... בלבד. מי אני? איך להתמודד עם פחדים? מהו האני המתבונן? איך להגיע לאחדות? מה המשמעות של חושך רוחני? מה ההבדל בין שכל רגיל ללא רגיל? איך אפשר להכריח את אלוהים? ...
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
... לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה מה ההבדל בין דיבור אובייקטיבי לדיבור סובייקטיבי? אובייקטיבי הוא דבר שנכון מצד עצמו, ללא קשר לדעתו או תחושתו של ... עשוי לחוש חוסר ודאות ולהתנגד ביתר קלות. לדוגמה, אם מוכר אומר ללקוח הבית הזה מתאים לך, האמירה נשמעת משכנעת ואמינה יותר מאשר יכול להיות שהבית מתאים לך. מתי דווקא כדאי להשתמש בדיבור סובייקטיבי? יש מצבים שבהם דיבור מוחלט ואובייקטיבי עלול לעורר התנגדות חזקה מצד האדם השני. במקרים כאלה, עדיף לדבר בצורה סובייקטיבית כדי לאפשר לצד השני להישאר פתוח לשכנוע. למשל, במקום להגיד ללקוח הבית הזה מתאים לך בוודאות, אפשר לומר נראה לי שהבית הזה יכול להתאים לך. כך, ההתנגדות מופחתת, והשומע יכול להיות פתוח יותר לקבל את ההצעה. איך להפוך טענה אובייקטיבית של אחר ... אפשר להחליש את העמדה שלו על ידי הפיכתה לסובייקטיבית. למשל, אם לקוח אומר המוצר הזה יקר, אפשר להשיב אני מבין שאתה חושב שהמוצר הזה יקר או בעיניך המוצר הזה יקר. כך הופכים את האמירה מעובדה מוחלטת לדעה אישית, ופותחים אפשרות לשכנע אותו אחרת. לדוגמה נוספת, אם מישהו אומר אתה טיפש, אפשר לענות אני מבין שאתה חושב שאני טיפש, ובכך להבהיר שזו רק דעה שלו ולא עובדה מוצקה. איך שימוש ... משפיע על השומע? לעיתים כדאי לנסח את דברי האדם האחר בצורה פחות החלטית מכפי שהוא אמר בפועל, כדי לשתול ספק בראשו. למשל, אם לקוח טוען המוצר לא מתאים לי, אפשר לענות אני מבין שאתה חושב שאולי המוצר הזה לא מתאים לך. כך יוצרים תחושה שהשומע עצמו לא בטוח בטענה שלו, וזה פותח פתח להמשך שכנוע. דוגמה נוספת לכך היא ... כשיש חשש מהתנגדות חזקה. עם זאת, יש להיזהר לא לעוות את דברי הלקוח יותר מדי, כיוון שהוא עלול להקצין את ההתנגדות שלו. למשל, אם לקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי, ונענה לו אתה חושב שאולי הוא לא מתאים לך, הלקוח יכול להתעקש ולומר בצורה חזקה יותר אמרתי שהוא בוודאות לא מתאים לי. לכן צריך לנהוג בחוכמה ולהתאים את צורת הדיבור לסיטואציה. איך לזהות נקודות תורפה בדברי האחר? כשאדם משתמש במונחים ... להתמקד בה כדי להציג נקודת מבט אחרת ולהחליש את עמדתו. למשל, לקוח שאומר אני חושב שהמוצר יקר מדי, מאותת בעצמו על נקודת תורפה, וזה המקום לשאול שאלות או להציע אלטרנטיבות שיעזרו לו לחשוב מחדש על הדברים. האם דיבור אובייקטיבי הוא תמיד נכון? חשוב ... להשתמש בו בהתאם למטרות השיחה. איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? שיטות לשכנוע והשפעה בדיבור ישיר כיצד לשלב ביטחון עצמי בשיחה מול מתנגדים כלים מעשיים למכירות ולהשפעה איך להחליש התנגדות באמצעות דיבור סובייקטיבי? מהי המשמעות של אובייקטיבי ... בעיני המתבונן. אובייקטיבי פירושו דבר שאפשר לאמת אותו באופן מוחלט, למשל הטמפרטורה בחוץ היא 30 מעלות (בהנחה שהמדידה מאשרת זאת). לעומת זאת, סובייקטיבי משקף תחושה או פירוש אישי, כגון חם בחוץ. ייתכן שיש אדם שירגיש חום רב, ויש אדם אחר שמבחינתו זה ... מנסים לשכנע אדם אחר, מועיל להציג את העמדה כאילו היא עובדה מוחלטת ולא רק דעה אישית. במקום לומר אני חושב שאתה צריך ככה וככה, עדיף לומר אתה צריך ככה וככה. ניסוחים כמו נראה לי, לדעתי, יכול להיות ש... משדרים חוסר ביטחון באמירה ומעבירים לשומע את ... למרות יתרון הדיבור האובייקטיבי, יש מקרים שבהם דיבור מוחלט עלול לעורר התנגדות חזקה אצל האדם שמנסים לשכנע. אם חוששים שהצגת רעיון כעובדה בלתי ניתנת לערעור תגרום לאדם השני להתנגד מיידית, אפשר לעדן זאת באמצעות ביטויים כמו נראה לי, יכול ... על ידי תוספת אתה חושב או בעיניך, מצמצמים את הטענה מעובדה מוחלטת לתפיסה אישית. פעולה דומה אפשר לבצע גם בהתבטאויות כמו אתה טיפש, ולהשיב אני מבין שאתה חושב שאני טיפש. כך מחדדים שהעובדה היא רק בעיני הדובר, ולא אמת אובייקטיבית. כיצד שימוש ... המוצר הזה יכול לא להתאים לך. כך משדרים: שהדעה שלו אולי לא מוחלטת. שהוא עצמו אמר רק אפשרות, גם אם במקור טען שלא מתאים לו באופן ברור. ביטויים כמו אולי, נראה לי או יכול להיות מצמצמים ומקהים את עוצמת ההתנגדות, ולכן יכולים להטות את השיחה למקום ... מרחב לדעה שונה. יש לשים לב שלא תמיד כדאי לצמצם חזק מדי את מה שהלקוח אומר. אם הופכים המוצר הזה לא מתאים לי לאתה חושב שאולי המוצר הזה לא מתאים והוא מרגיש שעיוותו את דבריו, ייתכן שהוא יחריף את התנגדותו במקום להחליש אותה. לכן כל בחירת ניסוח תלויה ... אנשים יכולים להציג דבר שהוא לא נכון כאילו הוא עובדה מוחלטת. במקביל, אדם יכול לדבר בצורה סובייקטיבית גם כשהוא צודק לחלוטין. לכן לא מספיק לסמוך רק על סגנון הביטוי, אבל בהקשר של שכנוע, צורת הדיבור משפיעה מאוד על אופן הקליטה של הדברים אצל ... ודאית או להשאיר מקום לגמישות. איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? שיטות לשכנוע והשפעה בדיבור ישיר כיצד לשלב ביטחון עצמי בשיחה מול מתנגדים כלים מעשיים למכירות ולהשפעה שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין של שכנוע ומכירות ולהשפיע ... פה של הסיפור הוא לקחת את מה שהשומע אמר מה שהבן אדם המתנגד, הלקוח עם ההתנגדות של הלקוח מה שהוא אמר המוכר צריך לשאול את עצמו באיזה מקרה המשפט הזה יכול להיות נכון כי הקונה שמביע התנגדות הביע אותה באופן כללי אמר לא מתאים לי לא רוצה את זה ואז צריך לשאול באיזה מקרה ... מסוימת זה לא יתאים לך צמצמנו את זה הקטנו את רמת ההתנגדות של הלקוח למה שניסינו להגיד לו לרעיון שניסינו למכור לו. אוקי ולכן אותו דבר כמובן לכיוון ההפוך כשבן אדם מוכר את הדבר הוא צריך לדבר בצורה אובייקטיבית, מה זה אומר לדבר בצורה אובייקטיבית? ... נכון ושכולם מסכימים על זה ללא צל צלו של ספק ושזה בוודאות מוחלטת נכון, בן אדם צריך כמו שהוא אומר את המילה אני קיים ואין לו ספק לגבי המילה אני ככה הוא צריך כשהוא אומר את העמדה שלו להגיד ככה זה אין פה ספקות. לעומת זאת כמו שבן אדם לא מאמין שיש ... שלפעמים לדבר בצורה אובייקטיבית מדי תקיפה מידי, ברורה מדי מוחלטת מדי זה בעיה ואז צריך דווקא לדבר בצורה סובייקטיבית כדי למכור לבן אדם את הרעיון לפעמים בן אדם מתנגד והדרך לשכנע אותו זה במקום להגיד לו ככה צריך להגיד לו אני חושב שאתה צריך או ... אם רוצים לתקוף מישהו שמישהו טוען איזו תענה מישהו אומר אמירה, הלקוח אומר אתה יודע המוצר הזה לא יכול להתאים לי כי אני חושב שככה וככה אוטומטית על מה הוא אמר אני חושב על הדבר הזה הוא טען שלוש טענות המשפט השני שהוא אמר הוא אמר את המילים אני חושב, ... דבר בצורה סובייקטיבית זה עדיין לא אומר שזה לא נכון באופן מוחלט, יכול להיות שמישהו לוקח דבר שהוא נכון באופן מוחלט והוא מציג אותו בצורה סובייקטיבית ויכול להיות מישהו לוקח דבר שהוא בכלל לא נכון והוא מציג אותו כעובדה אובייקטיבית. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה. ...
האם אתה אלוהים? אין דבר העומד בפני הרצון, איך לחזק את הרצון? להכריח את אלוהים, להרגיש שאתה אלוהים, להרגיש כמו אלוהים, הבחירה של אלוהים, להיות אלוהים, איך ליצור רצון חזק? כוח הרצון
האם אתה אלוהים? אין דבר העומד בפני הרצון, איך לחזק את הרצון? להכריח את אלוהים, להרגיש שאתה אלוהים, להרגיש כמו אלוהים, הבחירה של אלוהים, להיות אלוהים, איך ליצור רצון חזק? כוח הרצון
... אתה אלוהים? אין דבר העומד בפני הרצון, איך לחזק את הרצון? להכריח את אלוהים, להרגיש שאתה אלוהים, להרגיש כמו אלוהים, הבחירה של אלוהים, ... שלנו כדי להרגיש כמו אלוהים ולכפות את רצוננו על המציאות. אליעד טוען שבסופו של דבר, כל אדם הוא אלוהים האמיתי, ואם רק נבין את הכוח המוחלט של הרצון, נוכל לשנות כל דבר בעולם. מה זה אומר להיות אלוהים האמיתי? ... רוצה להשיג משהו. על פי אליעד, אם אתה באמת רוצה את הדבר שאתה שואף אליו, אתה יכול להרגיש אותו ולחוות אותו כאילו כבר יש לך אותו. הרצון המוחלט הזה מאפשר לנו לשנות את המציאות באופן שמזכיר את יכולות האלוהים. למשל, ... בגלל ההשפעות החיצוניות, לא בגלל רצון פנימי. המטרה היא לזהות את הרצון האמיתי שלנו, להבין מה גורם לנו לרצות אותו, ולחזק אותו באופן מוחלט. הוא מבהיר שהדרך לחזק את הרצון היא דרך התבוננות פנימית ושאילת שאלות ... יכול לשנות את המציאות? המרצה מדבר על היכולת לשנות את המציאות בעזרת רצון חזק וממוקד. הוא מסביר שברגע שאתה מצליח לחזק את רצונך בצורה מוחלטת, כל דבר שאתה רוצה יכול להתגשם. כדי לעשות זאת, אליעד ממליץ לפתח גישה של חוסר ספק ושלמות ברצון. לדוגמה, אם אדם רוצה כסף, עליו לחוות את הרצון הזה באופן מוחלט, כאילו הוא כבר יש לו את הכסף, ולא לחשוב על ספקות או על קשיים. האם כל ... חוזר לשאלה האם כל אחד יכול להיות אלוהים. הוא מציין כי כל אדם יכול להרגיש שהוא אלוהים אם רק יבין את כוח הרצון וילמד לשלוט בו בצורה מוחלטת . בסופו של דבר, הכל תלוי בהבנה פנימית וביכולת לשלוט ברצונות ...
איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים
איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים
... אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? לכאורה, השאלה נראית שאלה טריוויאלית, שכן רוב האנשים יגידו באופן טבעי שאין אפשרות להכריח מישהו לאהוב אותך. אהבה, כך טוענים, היא רגש טבעי שאינו תלוי בכפייה. אולם, כשמתבוננים באופן מעמיק יותר על הדרך שבה רגשות עובדים, מתברר שיש דרכים שבהן אפשר להשפיע על ... דבר שגורם לו להימנע מלהיות קרוב אליו. איך לגרום למישהו לאהוב אותך באמת? הדרך הנכונה לגרום לאדם לאהוב אותך היא לתת לו אהבה ללא תנאים. הכוונה כאן היא לא להציע אהבה תוך ציפייה לאהבה בתמורה, אלא לתת אהבה בצורה חופשית ... מסקנה לסיכום, התשובה לשאלה האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך היא כן, אך לא בדרך של כפייה ישירה או אובססיבית. הדרך להשפיע על רגשותיו של אדם היא על ידי יצירת מצב שבו הוא מרגיש שטוב לו איתך. הדרך האפקטיבית ביותר ... עצמך יותר, כך אחרים יאהבו אותך יותר. איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להימנע מחיזור אובססיבי? איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לפתח ביטחון עצמי בזוגיות? למה אנשים מתרחקים ממי שאוהב אותם? איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? השאלה האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך נראית בתחילה כמו שאלה שהתשובה עליה ברורה - לא, אי אפשר להכריח רגשות. אך למעשה, אם מבינים איך רגשות עובדים, ניתן לראות שיש דרך מסוימת להשפיע על רגשותיו של אדם אחר ולגרום לו לאהוב אותך. מה גורם לבן אדם לאהוב משהו? בני אדם מחפשים ... הוא חווה זאת כלחץ, דבר שמרחיק אותו. איך לגרום למישהו לאהוב אותך באמת? אם רוצים לגרום למישהו לאהוב אותנו, הדרך הנכונה לעשות זאת היא על ידי נתינה ללא תנאי. כלומר, לתת אהבה בלי לצפות לקבל אהבה בחזרה. כאשר אדם מרגיש ... אחרים לרצות בקרבתו. מהי המסקנה? אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך, אבל לא על ידי כפייה ישירה, אלא דרך יצירת מצב שבו הוא מרגיש שטוב לו איתך. הדרך האפקטיבית ביותר לעשות זאת היא על ידי נתינה אמיתית, ללא ציפיות וללא ... עצמך יותר, כך אחרים יאהבו אותך יותר. איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להימנע מחיזור אובססיבי? איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לפתח ביטחון עצמי בזוגיות? למה אנשים מתרחקים ממי שאוהב אותם? איך לגרום לה לרצות אותי? איך לגרום לו לרצות אותי? איך לשכנע מישהו לאהוב משהו? למה אנשים לא אוהבים את מי שאוהב אותם? קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, טעויות בזוגיות, רצון לתת ורצון לקבל בזוגיות, טעויות ...
מאמץ בהתפתחות אישית, האם מחויב להתאמץ בתהליך התפתחות אישית? קושי בתהליך התפתחות אישית, להכריח את עצמך לחקור, לקלוע אל השערה ולא להחטיא, רמות קושי בהתפתחות אישית, קונפליקט פנימי, רצונות מנוגדים, מודעות עצמית, חקירה רגשית
מאמץ בהתפתחות אישית, האם מחויב להתאמץ בתהליך התפתחות אישית? קושי בתהליך התפתחות אישית, להכריח את עצמך לחקור, לקלוע אל השערה ולא להחטיא, רמות קושי בהתפתחות אישית, קונפליקט פנימי, רצונות מנוגדים, מודעות עצמית, חקירה רגשית
... בהתפתחות אישית, האם מחויב להתאמץ בתהליך התפתחות אישית? קושי בתהליך התפתחות אישית, להכריח את עצמך לחקור, לקלוע אל השערה ולא ... התפתחות אישית? אליעד כהן מסביר שאחת השאלות המרכזיות בתהליך התפתחות אישית היא האם חייב להיות מאמץ, או שאפשר להתקדם בלי להכריח את עצמך להתאמץ. תחושת ההכרח היא ... לפעול, ומצד שני, קיים רצון מנוגד. ככל שהפער בין הרצונות קטן יותר, התחושה של אני מכריח את עצמי גוברת. ממה נובע הקושי והצורך להכריח את עצמך? הקושי לחקור או לבצע פעולות ... קל להתחיל אבל קשה להמשיך. למעשה, בכל רגע נתון האדם מחדש את הבחירה האם להמשיך או להפסיק את הפעולה. כיצד אפשר להפחית את הצורך להכריח את עצמך לחקור? הקונפליקט שמוביל לתחושת המאמץ מורכב מיתרונות וחסרונות שהאדם רואה בפעולה עצמה. כאשר היתרונות והחסרונות ברורים, קל יותר לאדם להחליט אם הוא רוצה או לא רוצה לבצע פעולה. אליעד נותן את הדוגמה של אדם שהולך על הליכון מדי יום. בהתחלה הוא צריך להכריח את עצמו ללכת רבע שעה, אך לאחר זמן ... משפיעה על הקושי? בנוסף לקושי השכלי, יש גם את הקושי הרגשי בתהליך החקירה. כאשר אדם חוקר ומטיל ספק בדברים שהוא מאמין שהם מוחלטים ומחויבים, הוא עלול לחוות קושי ... במהלך החקירה. במצב כזה, הוא ממליץ להעלות את רמת הקושי, כי השעמום נובע מכך שאין אתגר אמיתי. הוא מדגיש שהתחושה שאתה צריך להכריח את עצמך היא לא בגלל שעמום, אלא ... התקדמת, אלא שאתה נמצא ברמת התפתחות גבוהה יותר, שבה נדרשת רמת דיוק ומאמץ גדולה יותר. האם חייב להיות קושי בהתפתחות אישית? איך להכריח את עצמי לחקור פחות? מהו קונפליקט ... עד אין סוף, האם מחויב שיהיה קשה בהתפתחות אישית? רמת קושי בהתפתחות אישית, רמת דיוק, קושי מחויב, מרגיש שאני מכריח את עצמי, להכריח את עצמי לחקור, למה אני מרגיש מוכרח? ...
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
... צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך ... לדוגמה, אם אדם מגדיר הצלחה כהרגשה טובה, אז לכאורה הוא צריך לחשוב באופן שגורם לו להרגיש טוב. אך גם כאן אליעד מדגיש כי זה לא מחויב, כי אפשר לבצע את ... אליעד נותן דוגמה מעולם המכירות, שבה איש מכירות מציג דירה ללקוחות . הוא לא חייב בהכרח להאמין בלב שלם שהדירה מושלמת, אבל אם הוא באמת מאמין בדירה ומרגיש בנוח איתה, יש סיכוי טוב יותר שהוא ישדר ללקוחות אמינות והתלהבות שיקלו על המכירה. עם זאת, זה לא מחויב. גם אם הוא לא מרגיש טוב לגבי ... אך מצליח להציג אותה בצורה נכונה ומדויקת, עדיין אפשר שהלקוחות ירצו לקנות. ההבדל הוא ברמת הקושי והסבירות להצליח. הדוגמה של שחקן על במה: האם ... of mind הוא חובה או רק עוזר? בשיחה מתבהר שזה לא חובה מוחלטת (לא מחויב) להיות ב - state of mind חיובי או ספציפי, כי אדם מסוגל להצליח גם אם הוא לא ... לצרכי המציאות, בין אם מדובר בראיון עבודה, בדייט רומנטי, בעסקת מכירה או בכל מטרה אחרת הקשורה להצלחה. הצלחה בקריירה וראיונות עבודה כיצד להתמודד עם ... את השאלה האם זה יהיה נכון לומר שבן אדם שרוצה להצליח בחיים צריך לחשוב בצורה מסוימת האם זה נכון או לא נכון? ש: השאלה איך הוא מפרש את המושג הזה להצליח בחיים. ... - state of mind מסוים או לא צריך, את עכשיו הולכת להראות ללקוחות דירה נכון. ש: כן. אליעד: עכשיו ואת רוצה להצליח שהם יקנו את הדירה עכשיו האם לא משנה ... שלא ניתן להגיד לך מראש מה לעשות לכן מסבירים לך מה אתה צריך לחשוב אם תחשוב ככה כנראה שהתשובות יהיו לך יותר הגיוניות. בן אדם אומר אני אלך לראיון עבודה ... state of mind תקשיב אתה צריך להאמין בעקרונות האלו אתה צריך לחשוב משהו מסוים תחשוב שאתה אוהב אותם תחשוב שאתה שונא אותם תחשוב x, תחשוב את זה אם תחשוב את ... אתה חייב לעשות דברים מסוימים אבל כדי לעשות אותם אתה כנראה צריך לחשוב ככה. אלא אם כן אתה יודע בדיוק מה לאתה צריך לעשות ואז אתה יכול לחשוב מה שבא לך ולעשות ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... שיווק שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח התנגדויות קשות לקוח קשה לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב שאתה רק טועה, לחשוב שאתה רק צודק? וכיצד אפשר לגרום לאדם ... את דעתו? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי יש 3 נקודות מבט אפשריות, על כל רעיון בעולם. והלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, ב 3 דרכים שונות. ונקודת המבט הראשונה היא, נקודת מבט של רק כן. דהיינו, שהאדם חושב שהרעיון המסוים הוא רק כן נכון ושכל שאר הרעיונות ששונים ממנו, הם רק לא נכונים. וזה מצב שבו, הלקוח שלך חושב שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך טוב עבורו, ושכל שאר המוצרים של המתחרים, הם רק לא טובים עבורו, והם רעים ... לא צריך אותם, אלא שהוא צריך להתרחק מהם כמה שיותר. והמצב הזה נקרא, מוצר מחויב. שהלקוח מרגיש, שהוא מחויב להשיג את המוצר שלך. ויש גם נקודת מבט נוספת מנוגדת והפוכה, שהיא המצב הגרוע ביותר עבורך כמוכר שמנסה לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולשכנע את האדם ברעיון שלך, והמצב הזה, הוא כאשר הלקוח מתייחס למוצר שלך, בהתייחסות שנקראת רק לא. דהיינו, שהלקוח מבחינתו חושב שהוא בטוח בדבר אחד, והוא, שהוא צריך להתרחק מהמוצר שלך כמה שיותר. ושאפילו עדיף לו להישאר בלי שום אלטרנטיבה, העיקר שהוא לא ירכוש ממך את המוצר שלך. וגם מצבים כאלו קיימים, כגון כאשר הלקוח חווה כעס שנאה נקמנות וכיוב. שלפעמים במקרים כאלו, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל רק לא. שזה מצב, שבו הלקוח מרגיש שמחויב עבורו, שהוא יהיה בלי המוצר שלך. שאז הלקוח הוא לקוח קשה מאוד ואפילו לקוח עוין. כך שנקודת המבט הראשונה היא: מחויב + יש + המוצר שלך. דהיינו, שהלקוח חושב שהוא מחויב שיהיה לו את המוצר שלך. ונקודת המבט הנגדית שלה היא: מחויב + אין + המוצר שלך. שהלקוח חושב שהוא מחויב שלא יהיה לו את המוצר שלך. ואלו שני הקצוות האפשריים שהלקוח יכול להתייחס אל המוצר שלך. בקצה אחד יש אהבה אין סופית למוצר שלך. שזה נקרא מחויב + יש + המוצר שלך. שהלקוח מרגיש שהוא רק + כן + רוצה את המוצר שלך. ויש את נקודת המבט הנגדית שהיא הגרועה ביותר עבור המוצר שלך, והיא שהלקוח מרגיש שהוא מחויב + אין + המוצר שלך. דהיינו, רק + לא + רוצה את המוצר שלך. ובין הטווח הרגשי הזה של ההתייחסות של הלקוח אל המוצר שלך ואל הרעיון שלך, באמצע יש את כל שאר הטווח. דהיינו, שהלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר שהוא לא מחויב שכן או שלא, אלא שהוא רק מוצר אפשרי שכן או שלא. ושהלקוח לא מתייחס למוצר שלך כאל רק כן או רק לא. אלא הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל גם כן וגם לא. וזאת בדכ ההתייחסות הנפוצה ביותר של הלקוח אל המוצר שלך. וכאן יש לשים לב, שסיכויי המכירה להתבצע גדלים יותר, ככל שהלקוח מתקרב יותר אל התפישה של המוצר שלך, כ: רק + מחויב + יש + המוצר שלך. ככל שהלקוח בטוח יותר ומשוכנע יותר שהוא צריך וחייב רק את המוצר שלך, כך הסיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר. וכאן נבאר את הסוד ואת הדרך, כיצד ...
מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, הצורך בהתמדה, ירידה במשקל, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, רוצה לראות תוצאות מהר, שינוי כאן ועכשיו, משקיע ולא רואה תוצאות, מתאמץ ולא מצליח לראות תוצאות, שינוי מהיר, לתת מאה אחוז, דברים לוקחים זמן
מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, הצורך בהתמדה, ירידה במשקל, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, רוצה לראות תוצאות מהר, שינוי כאן ועכשיו, משקיע ולא רואה תוצאות, מתאמץ ולא מצליח לראות תוצאות, שינוי מהיר, לתת מאה אחוז, דברים לוקחים זמן
... להתמדה לאורך זמן, הצורך בהתמדה, ירידה במשקל, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, רוצה לראות תוצאות מהר, שינוי כאן ועכשיו, משקיע ולא רואה תוצאות, מתאמץ ולא מצליח לראות תוצאות, שינוי ... שאנשים משקיעים מאמץ משמעותי ומרגישים שהם נותנים מאה אחוז, הם לעיתים לא רואים תוצאות. הוא משתמש בדוגמה של אדם שרוצה לרדת במשקל, אשר שוקל 180 קג ומחליט שהוא חייב להגיע למשקל של 80 קג כדי להציל את חייו. אותו אדם הולך ... מתבלבלים מכיוון שהם מצפים לתוצאות מהירות ודרמטיות מיד לאחר שהם עושים שינוי או משקיעים מאמץ. הוא מדגים זאת דרך דוגמה מתחום הזוגיות, כאשר אחד מבני הזוג מחליט יום אחד לשפר את התנהגותו ומצפה לשינוי מיידי במערכת היחסים. אליעד ... כנות ואמיתות ברגע אחד, הוא היה פותר את כל הבעיות שלו מידית. אולם, הוא מדגיש שלרוב אנשים לא באמת נותנים את המאה אחוז שלהם, כי יש לכך משמעות של שלמות מוחלטת , ללא כל ספק או מגבלה. מצד שני, אליעד מדבר על החיים המעשיים שבהם ... יש להשקיע לפחות עשרת אלפים שעות אימון. הוא מציין שהתיאוריה הזאת היא מטאפורה ולא אמת מדויקת. לדעתו, השקעת שעות רבות היא חשובה, אך היא לא מספר קבוע או מוחלט. מה שחשוב באמת הוא איכות ההשקעה וההתמדה לאורך זמן. לפעמים אדם ...
איך לא לפחד לקבל החלטות? איך לקבל החלטות בקלות? איך ללמוד לקבל החלטות? איך ללמוד להחליט? למה קשה להחליט? למה קשה לקבל החלטה? פחד מהחמצה, fomo, איך להתמודד עם פחד להחליט? למה אני לא מסוגל להחליט?
איך לא לפחד לקבל החלטות? איך לקבל החלטות בקלות? איך ללמוד לקבל החלטות? איך ללמוד להחליט? למה קשה להחליט? למה קשה לקבל החלטה? פחד מהחמצה, fomo, איך להתמודד עם פחד להחליט? למה אני לא מסוגל להחליט?
... לא לפחד לקבל החלטות? איך לקבל החלטות בקלות? איך ללמוד לקבל החלטות? איך ללמוד להחליט? למה קשה להחליט? למה קשה לקבל החלטה? פחד מהחמצה, fomo, איך להתמודד עם פחד להחליט? למה אני לא מסוגל להחליט? למה אנשים מפחדים לקבל החלטות? הקושי בקבלת החלטות הוא בעיה נפוצה בקרב אנשים רבים, והיא נובעת בעיקר מרצונו של האדם להרגיש כמה שיותר טוב ולמנוע תחושה של רע. כל החלטה שאדם נדרש לקבל משפיעה באופן ישיר על תחושת הטוב או הרע שלו. כאשר אדם עומד מול מספר אפשרויות, הוא בעצם מהמר שהאפשרות שבחר תגרום לו להרגיש ... לחוש פחד ולהימנע מקבלת ההחלטה. מהן שתי הסיבות העיקריות לקושי בקבלת החלטות? ישנן שתי סיבות עיקריות שמקשות על אדם להחליט: הסיבה הראשונה היא חוסר ידיעה או אי ודאות לגבי איזו אפשרות תספק יותר טוב או פחות רע. במצב כזה האדם אינו יודע להעריך מראש את תוצאות הבחירה. ... ממחישה את פחד הצמצום בקבלת החלטות? הדוגמה של רכישת מרצדס ממחישה את הפחד להחליט דרך המחשה פשוטה וברורה. אדם שמחזיק מיליון שקלים יכול לבחור לרכוש מרצדס יוקרתית או להישאר עם הכסף בכיס לשימושים שונים. אם הוא בוחר במרצדס, הוא ... ולכן אנשים מתקשים לקבל החלטה שתגביל אותם. מה עושים כשלא יודעים איזו החלטה תביא יותר טוב? כאשר אדם אינו יודע איזו החלטה היא הטובה ביותר עבורו, עליו ללמוד כיצד לקבל החלטות בצורה מובנית ומושכלת. השיטה כוללת מספר שלבים: להגדיר במדויק מהי ההחלטה שצריך לקבל (למשל, באיזה מקום לגור). לרשום את כל האפשרויות הרלוונטיות (לדוגמה, מקומות מגורים שונים). לבדוק אם ישנן אפשרויות נוספות שלא ... החיים. דרך זו של קבלת החלטות בצורה מובנית מפחיתה את חוסר הוודאות והפחד מחרטה, ומקנה תחושת שליטה וביטחון בתהליך. איך להתמודד עם פחד מצמצום האפשרויות? כאשר אדם יודע ... אך עדיין מתקשה לקבל החלטה בגלל הפחד מהצמצום וההגבלה שתיווצר, הפתרון הוא לחזק את יכולתו להרגיש טוב ללא תלות מוחלטת בתוצאה הספציפית של ההחלטה. לדוגמה, אדם המתלבט היכן לגור צריך לפתח יכולת להרגיש טוב ולהיות מאושר באופן עצמאי, בלי קשר למקום שבו יבחר לגור. ככל שההנאה והסיפוק שלו ... כך יהיה לו קל יותר לקבל החלטות, מכיוון שהפחד מהצמצום יהיה פחות משמעותי. למה המוח האנושי מסוגל לקבל החלטות מורכבות אך מתקשה בהחלטות פשוטות? המוח האנושי מסוגל לקבל החלטות מורכבות מאוד באופן אוטומטי, כמו שמירה על שיווי משקל בעמידה או הליכה. הוא עושה מיליוני חישובים קטנים בכל רגע. עם זאת, כשמדובר בהחלטות מודעות ומשמעותיות, האדם מרגיש לחץ גדול יותר, כי הוא מודע להשפעות ארוכות הטווח של
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למה הלקוח מפחד להחליט?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה הלקוח מפחד להחליט?, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לעסקים, מאמן אישי קשב וריכוז, מומחה בנושא למה הלקוח מפחד להחליט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 10:16:53 - wesi1