אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה הלקוח לא סוגר עסקה? ✔לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? איך להתמודד עם לקוח שמתלבט? ואיך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? או לכל הפחות, איך אפשרי להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה ואיך לקצר את התהליך של הלקוח להחליט שהוא רוצה לרכוש ממך, כדי לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר?

אז ברמת העיקרון אתה מנהל משא ומתן עם לקוח, נותן מידע ללקוח עושה כמיטב יכולתך ובסוף השיחה עם הלקוח, הלקוח אומר לך התנגדויות בסגנון של: "תן לי לחשוב על זה / אני צריך לחשוב על זה / אני צריך להתייעץ עם אשתי / אני צריכה להתייעץ עם בעלי " וכיו"ב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה?

אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו, אתה בסך הכל צריך לתת ללקוח, הצעה שאי אפשר לסרב לה, כמו בסרט הסנדק, שהוא נתן לו הצעה שאי אפשר לסרב לה (offer he can't refuse), שהיא היתה, או שתחתום על העסקה או שאני אהרוג אותך. או כמו שפאבלו אסקובר היה נוהג להציע, "כסף או עופרת" - קח את הכסף שאני מציע לך כדי לשתף פעולה, או שאני אהרוג אותך (plata o plomo). שזאת הצעה שאי אפשר לסרב לה. וזאת כמובן תשובה שהיא חצי בהומור ועכשיו ננסה להעמיק.

אז ברמת העיקרון אנחנו רוצים שהלקוח יסגור איתנו עסקה מיד בסיום שיחת המכירה, בלי שהוא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, צריך לישון על זה, צריך להתלבט לגבי זה וצריך להתייעץ על זה. אבל ננסה לחשוב בהיגיון, באיזה מצבים אתה סוגר עסקה בלי לחשוב על זה ובלי להתלבט על זה? נניח שאתה נכנס למכולת לקנות חלב ואתה רואה חלב על המדף. האם אתה חושב על זה? מתלבט על זה? צריך לישון על זה? או שאתה מרגיש בנוח לסגור עסקה מיד? באיזה מקרים אתה תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום ומתי אתה לא תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום? האם תמיד אתה מרגיש אותו הדבר? ביחס לכל עסקה? במה תלוי שאתה תרצה לסגור עסקה על המקום?

אז מאחר שברור שלפעמים גם אתה לא סוגר עסקה על המקום וגם אתה לא מרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום, אז בעצם כשאתה רוצה לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום בלי לחשוב על זה, איך בעצם אתה רוצה לעשות את זה? האם אתה רוצה להשתמש בשיטה שהוזכרה לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול?

אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום, לסגור עסקה בלי להתלבט ולסגור עסקה בלי לחשוב על זה?

אז העניין הוא, שבמוח של הלקוח יש כמו סוג של מאזניים, של שיקולים בעד ונגד לסגור איתך את העסקה באופן כללי. יש בראש של הלקוח סיבות בעד ונגד לסגור איתך את העסקה. וכאשר הלקוח יהיו לו לפחות 51% אחוז של וודאות לסגור איתך את העסקה, הוא יסגור איתך את העסקה.

עכשיו, לקוח יכול לסגור איתך ויסגור איתך עסקה, כאשר תהיה לו וודאות של 51 אחוז ומעלה לסגור איתך עסקה. וככל שהלקוח בטוח יותר שהוא רוצה את העסקה, דהיינו, ככל שרמת הוודאות של הלקוח בעסקה גבוהה יותר, ככה הלקוח יהיה יותר מרוצה מהעסקה וככה הלקוח יסגור את העסקה יותר בלב שלם וככה הלקוח ירצה יותר לסגור עסקה. אבל מספיק 51 אחוז כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו.

ולמה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? תשובה: כי הלקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו. הלקוח לא בטוח מה הוא רוצה, הלקוח לא בטוח מה הוא צריך, הלקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו, והלקוח לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, כי אולי יש לו אפשרויות אחרות טובות יותר. בנוסף גם באופן כללי, הלקוח לא בטוח בעצמו ולא בטוח שמה שהוא חושב זה נכון, הלקוח חושב שאולי הוא מפספס משהו, שאולי הוא לא מבין משהו, שאולי אתה איש מכירות שמנסה למכור לו משהו שהוא לא צריך וכיו"ב.

ולכן יש 2 סיבות אפשריות, למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו. 1 - כי הוא לא בטוח במידת ההתאמה של המוצר שלך לצורך שלו, גם ביחס לשאר האפשרויות שיש לו. 2 - הלקוח כן חושב שהמוצר שלך מתאים לו ושהמוצר שלך הכי מתאים לו, אבל הלקוח לא סומך על עצמו והלקוח לא בטוח בעצמו והלקוח מפחד לקבל החלטה, כי הלקוח מפחד לטעות וכולי.

כי אם הלקוח היה חושב שהכי טוב לו זה לרכוש את המוצר שלך ואם הלקוח היה בטוח בכך ברמה שהוא היה סומך על עצמו, אפילו ב 51 אחוז. הרי שהוא היה סוגר איתך עסקה במקום כאן ועכשיו.

ושוב, 2 סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו. 1- הוא לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, ביחס לשאר האפשרויות שלו. 2 - הוא לא בטוח שהוא יכול לסמוך על המחשבה שלו, שהוא חושב שהמוצר שלך כן הכי טוב עבורו.

ולכן, במהות יש רק אפשרות אחת איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו. והיא, להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה. דהיינו, לגרום ללקוח להיות יותר בטוח שהוא רוצה את העסקה איתך.

ואת זה אפשרי לעשות ב 2 דרכים. דרך 1 תהיה, לשקר ללקוח, להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע, לאיים על הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו, לעשות מניפולציות על הלקוח, להפחיד את הלקוח, ליצור ללקוח תחושת החמצה, ליצור ללקוח תחושת FOMO, לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע ולעשות את הכל, כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, עסקה בכל מחיר.

זאת אפשרות אחת, שאותה אני לא אסביר איך לעשות. אני לא אסביר איך לשקר את הלקוח, איך לרמות את הלקוח, איך להפחיד את הלקוח ואיך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, מתוך הפחדה.

מה כן אני אסביר כאן? אני אסביר כאן איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, באמצעות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה באופן ישר. שאת זה, רוב ככל אנשי המכירות לא יודעים לעשות מספיק טוב.

ומה זה אומר? איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה?

אז לשם כך אתה צריך לדעת מספר עקרונות, שאם תעשה אותם, הסיכוי שהלקוח יסגור עסקה כאן ועכשיו, גדל באופן דרמטי. ואלו בדיוק הדברים שמגדילים את הסיכוי שאתה תסגור עסקה כאן ועכשיו. ומהם?

1 - באופן כללי אתה צריך ללמוד איך, להיות חבר של הלקוח ולא להיות איש מכירות. אתה צריך לדעת איך ליצור אמון עם הלקוח, איך להתחבר ללקוח ואיך לגרום ללקוח להתחבר איתך. ובאופן כללי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך.

כי במהות, ככל שאתה סומך יותר על המוכר, שהוא חבר שלך ובא לייעץ לך ואכפת לו ממך, ככה יש יותר סיכוי שאתה תסגור עסקה עם המוכר, כאן ועכשיו. ואתה תעדיף יותר לסמוך על המוכר, מאשר על מישהו אחר, אם תחשוב שהמוכר הוא איש מקצוע שאכפת לו ממך. אז הנושא שצריך ללמוד, הוא הנושא של ליצור אמון עם הלקוח.

2 - אתה צריך ללמוד יותר לעומק את הנושא של איתור צרכי הלקוח ואיך להבין את הלקוח. אתה צריך להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח, ולגרום ללקוח להבין שאתה מבין את הצרכים שלו. כי בלי זה, יתכן שיהיה ללקוח ספק, לגבי התאמת המוצר שלך לצרכים שלו.

3 - אתה צריך ללמוד יותר טוב איך לטפל בהתנגדויות מכירה ומה לענות ללקוח ואיך לשכנע לקוח באופן כללי ואיך להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה להסביר לו.

3 הדברים האלו, אם וככל שתדע לעשות אותם יותר טוב, הרי שתגדיל באופן דרמטי את הסיכוי לכך שהלקוח יסגור עסקה על המקום כאן ועכשיו. כי הם מגדילים את הוודאות של הלקוח בעסקה.

כי שוב, הלקוח לא סוגר עסקה, כי לא ברור לו מה הוא צריך או שלא ברור לו ההתאמה של מה שהוא צריך למה שאתה נותן או שלא ברור לו למה אתה האפשרות הכי טובה מכל האפשרויות של הלקוח. וכאשר הלקוח לא בטוח בדברים האלו, אז ממילא הוא גם לא יודע לסמוך על עצמו.

כי אם הלקוח בטוח שהוא רוצה לקנות חלב, והוא בטוח שאתה מוכר לו חלב, והוא בטוח שאין לו אפשרות יותר טובה לקנות חלב, אז הוא סוגר עסקה על המקום ורוכש חלב. בלי לישון על זה, לחשוב על זה, להתייעץ על זה וכולי.

ואני מחדד כאן, שיכולות להיות הרבה מאוד סיבות למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום. אולי יש טראומה ללקוח, אולי הלקוח מפחד לקבל החלטה, כי בעבר הוא קיבל החלטה ורימו אותו. אולי בעבר הלקוח קיבל החלטה שגויה, אולי הלקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו. וברמת העיקרון, גם לכל הסיבות האלו, יש מענה.

דהיינו, אם לדוגמא היינו יודעים בוודאות שהלקוח חושש לקבל החלטה, כי הלקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו, או שהלקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף, או שהלקוח חושש שאתה מרמה אותו וכיו"ב, לכל הדברים האלו יש מענה אפשרי. אבל במקרים האלו, כל מקרה לגופו. וצריך ללמוד איך לגרום למישהו להתמודד עם פחד לקבל החלטה ואיך להתמודד עם טראומה מהעבר ואיך לא לפחד לקבל החלטות. אבל אלו נושאים יותר ספציפיים.

ולכן אני אומר כאן באופן כללי, ש - הרכיב הראשון של אמון עם הלקוח, הוא פותר חלק גדול מהבעיות שבגללן יש ללקוח קושי להחליט וקושי לקבל החלטה, בהיבט שהלקוח לא סומך על עצמו בכללי. אבל אני מחדד ואומר, שככל שתעשה איתור צרכים של הלקוח יותר טוב, וככל שהלקוח יבין יותר טוב שהמוצר שלך מתאים לו, שאלו 2 הרכיבים הנוספים שלעיל, ככה זה מגדיל את הוודאות של הלקוח בעסקה וכך גם ללקוח יהיה יותר קל לסמוך על עצמו.

דהיינו, אל תאשים את הטראומה של הלקוח, שרק היא הסיבה לכך שהלקוח לא סוגר עסקה. ואל תאשים את הפחד של הלקוח לסגור עסקה באופן כללי. כי הסיבות האלו שהן סיבות רגשיות, הן קיימות רק היכן שיש ללקוח ספק רציונאלי לגבי כמה העסקה טובה לו. אבל כאשר הלקוח בטוח בצורה רציונאלית ושכלית, שהעסקה יותר טובה לו, ככה הטראומות של הלקוח וכיו"ב, פחות יקשו על הלקוח לקבל החלטה כאן ועכשיו.

לסיכום: אתה רוצה לדעת, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. אבל מה יגרום לך לסגור עסקה כאן ועכשיו? האם אתה רוצה שאלמד אותך איך לשקר את הלקוח, איך להטעות את הלקוח, איך לעשות מניפולציה על הלקוח וכולי? האם אתה היית רוצה שמישהו יסגור איתך עסקה בצורה הזאת? כנראה שלא.

מה כן, באיזה מקרים אתה רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו בתחושה טובה, באיזה מקרים טוב לך לסגור עסקה על המקום, לחתום על העסקה במקום? תשובה: כאשר יש לך וודאות מאוד גדולה לגבי העסקה. וזה במה תלוי? זה תלוי בכמה שאתה מבין את הצורך שלך כלקוח, את ההתאמה של המוצר לצורך שלך ואת זה שהמוצר הזה הוא האפשרות הכי טובה שלך. ברגע שאתה בטוח בדברים האלו, אתה תסגור עסקה במקום. וכמובן, שאם אתה סומך על המוכר וכולי, זה מגדיל את הסיכוי שתהיה בטוח בעסקה.

אז נניח שהלקוח אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, נניח שהלקוח אומר שהוא רוצה להתייעץ על זה, עכשיו שאל את עצמך: האם וכמה אתה חושב שהלקוח חושב שאתה חבר שלו ושאכפת לך ממנו? כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע, שמבין בדיוק מה הוא צריך? כמה הלקוח שלך בטוח שהוא וגם שאתה, מבינים מה הוא באמת צריך? כמה הלקוח מבין את המוצר שלך? כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? כמה הלקוח מכיר את המתחרים שלך? כמה הלקוח חושב שאתה האפשרות הכי טובה עבורו?

האם לדעתך הלקוח חושב שהוא מבין את מה שהוא צריך, מבין אותך, מבין שאתה האפשרות הכי טובה עבורו, ועדיין יש ללקוח ספק כי הלקוח לא סומך על עצמו? או שאולי הלקוח לא בטוח מה בדיוק הוא צריך, אולי הלקוח לא מבין מספיק טוב את ההתאמה של המוצר שלך למה שהוא צריך? או שהלקוח לא מבין למה אתה האפשרות הכי טובה עבורו? היכן לדעתך נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה? למה ללקוח קשה לקבל החלטה? מה לדעתך הסיבה? האם הוא מבין את הכל, אבל פשוט קשה לו לקבל החלטה מסיבות שונות, או שהוא לא מבין את הכל? מה האמת שלך?

בקיצור, לשפר את יצירת האמון עם הלקוח, לשפר את איתור צרכי הלקוח, לשפר את היכולת לטפל בהתנגדויות מכירה ולשפר את היכולת לשכנע את הלקוח. ככה תוכל לסגור עסקאות במקום כאן ועכשיו.
יכולת לשכנע לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו לדעת איך שיחה עם הלקוח הראשון לסגור עסקה באופן מיידי טובות יותר להסביר ללקוח בהתנגדויות לאיים על הלקוח לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה איך לגרום ללקוח לסגור עסקה איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו איך להכריח איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה איך להתמודד איך להתמודד עם איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה איך לסגור עסקה איך לסגור עסקה במקום איך לסגור עסקה מיד איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה החלטה החלטות החלטיות הלקוח הלקוח מפחד לקבל החלטה הצעה שאי אפשר לסרב לה התמודדות התמודדות עם התמודדות עם לקוח כאן ועכשיו כיצד להתמודד עם לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה לגרום ללקוח לסגור עסקה לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לגרום ללקוחות להחליט להכריח להכריח את הלקוח לסגור עסקה להתמודד להתמודד עם להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח ש להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה לחשוב לחשוב על לישון ללקוח קשה להחליט למה הלקוח למה הלקוח לא סוגר עסקה למה הלקוח מפחד להחליט למה הלקוח מפחד לקבל החלטה למה הלקוח צריך לחשוב על זה למה ללקוח קשה להחליט למה לקוח צריך לחשוב על זה לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה במקום לסגור עסקה כאן ועכשיו לסגור עסקה מיד לסגור עסקה עם הלקוח במקום לסגור עסקה עם לקוח לסגור עסקה עם לקוח במקום לסרב לפחד לקבל החלטה לקבל החלטה לקבל החלטות לקוח לקוח לא סוגר עסקה לקוח מפחד להחליט לקוח מפחד לקבל החלטה לקוח צריך לחשוב על זה לקוח קשה לקוח שצריך לחשוב על זה לקוח שצריך לישון על זה לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתת לתת ללקוח לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה לתת ללקוחות מה הלקוח צריך מה שהלקוח צריך מפחד מפחד לקבל מפחד לקבל החלטה מפחדים סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקים פחד פחד ל פחד להחליט פחד לקבל החלטה פחדים צריך צריך לחשוב צריך לחשוב על זה צריך לישון על זה קבלת החלטה קבלת החלטות קושי קשה להחליט קשיים שינה שינה חלומות
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
... חשוב להצלחתו של איש מכירות הוא היכולת שלו לדבר בשפה המתאימה ללקוחות, להבין את אופן החשיבה שלהם ולהימנע מהטעויות שצוינו, ובראשן - שימוש במושגים מקצועיים מדי. איך לדבר בשפת הלקוח? מהן הטעויות הנפוצות במכירות? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לחשוב כמו הלקוח במכירות? מה חשיבות איש מכירות מקצועי בארגון? ...
בן 10 סודו של האומניטריקס 3, אחדות הצופה עם המציאות, חושך, מניעות, קשיים, התמודדות, להכריח את אלוהים
... אחדות הצופה עם המציאות, חושך, מניעות, קשיים, התמודדות, להכריח את אלוהים האם מה שנראה כהתחלה הוא בעצם המשך של משהו קודם? בהרצאה זו אליעד כהן ... פנימי ולמצוא את האמת מתוכו, ללא תלות בתשובות חיצוניות. כיצד להתמודד עם פחדים וקשיים שמופיעים בדרך הרוחנית? אליעד מתאר כיצד להתמודד עם פחדים וקשיים, באמצעות התבוננות ישירה בהם. במקום לברוח מפחד, יש להתקרב אליו, ... להגיע לתשובות עמוקות יותר, מעבר להיגיון הרגיל. מהי הדרך להכריח את אלוהים לעזור לאדם במסע שלו? אליעד מסביר כי האדם יכול להכריח את אלוהים לעזור לו, אם הוא מתעקש להבין את המציאות. כאשר האדם מתמודד עם קשיים ... וכל תחושת הנפרדות היא אשליה זמנית בלבד. מי אני? איך להתמודד עם פחדים? מהו האני המתבונן? איך להגיע לאחדות? מה המשמעות של חושך רוחני? מה ההבדל בין שכל רגיל ללא רגיל? איך אפשר להכריח את אלוהים? ...
איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים
איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים
... אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? לכאורה, השאלה נראית שאלה טריוויאלית, שכן רוב האנשים יגידו באופן טבעי שאין אפשרות להכריח מישהו לאהוב אותך. אהבה, כך טוענים, היא רגש טבעי שאינו תלוי בכפייה. אולם, כשמתבוננים באופן מעמיק יותר על הדרך שבה רגשות עובדים, מתברר שיש ... אך בפועל, גישה זו לרוב תוביל לתוצאה הפוכה. אדם שמרגיש שמישהו מנסה ללקט ממנו אהבה או שמישהו תלוי בו רגשית, חווה זאת כעול, דבר שגורם לו להימנע מלהיות קרוב אליו. איך לגרום למישהו לאהוב אותך באמת? הדרך הנכונה לגרום לאדם לאהוב אותך היא לתת לו אהבה ללא תנאים. הכוונה כאן היא לא להציע אהבה תוך ציפייה לאהבה בתמורה, ... מהצד השני. אין צורך לאלץ את הצד השני לאהוב אותך - כאשר אתה אוהב את עצמך, אתה תוכל גם לאהוב את אחרים בצורה בריאה וחופשית. מסקנה לסיכום, התשובה לשאלה האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך היא כן, אך לא בדרך של כפייה ישירה או אובססיבית. הדרך להשפיע על רגשותיו של אדם היא על ידי יצירת מצב שבו הוא מרגיש שטוב לו ... ביותר לגרום למישהו לאהוב אותך היא נתינה אמיתית של אהבה ללא ציפיות, בלי תלות רגשית ובלי איום על החופש שלו. ככל שתאהב את עצמך יותר, כך אחרים יאהבו אותך יותר. איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להימנע מחיזור אובססיבי? איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לפתח ביטחון עצמי בזוגיות? למה אנשים מתרחקים ממי שאוהב אותם? איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? השאלה האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך נראית בתחילה כמו שאלה שהתשובה עליה ברורה - לא, אי אפשר להכריח רגשות. אך למעשה, אם מבינים איך רגשות עובדים, ניתן לראות שיש דרך מסוימת להשפיע על רגשותיו של אדם אחר ולגרום לו לאהוב אותך. מה גורם לבן אדם ... לו לאהוב אותם. למעשה, גישה זו בדרך כלל מביאה לתוצאה ההפוכה. כאשר אדם מרגיש שמנסים לקחת ממנו אהבה, או שמישהו תלוי בו רגשית, הוא חווה זאת כלחץ, דבר שמרחיק אותו. איך לגרום למישהו לאהוב אותך באמת? אם רוצים לגרום למישהו לאהוב אותנו, הדרך הנכונה לעשות זאת היא על ידי נתינה ללא תנאי. כלומר, לתת אהבה בלי לצפות לקבל ... את עצמך באמת. כאשר אדם אוהב את עצמו, הוא לא מחפש אישור מבחוץ, ולכן הוא משדר ביטחון, עצמאות ורוגע. גישה כזו גורמת לאנשים אחרים לרצות בקרבתו. מהי המסקנה? אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך, אבל לא על ידי כפייה ישירה, אלא דרך יצירת מצב שבו הוא מרגיש שטוב לו איתך. הדרך האפקטיבית ביותר לעשות זאת היא על ידי נתינה אמיתית, ללא ציפיות וללא תלות רגשית. ככל שתאהב את עצמך יותר, כך אחרים יאהבו אותך יותר. איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להימנע מחיזור אובססיבי? איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לפתח ביטחון עצמי בזוגיות? למה אנשים מתרחקים ממי שאוהב אותם? איך לגרום לה לרצות אותי? איך לגרום לו לרצות אותי? איך לשכנע מישהו לאהוב משהו? למה אנשים לא אוהבים את מי שאוהב אותם? קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, טעויות בזוגיות, רצון לתת ...
מאמץ בהתפתחות אישית, האם מחוייב להתאמץ בתהליך התפתחות אישית? קושי בתהליך התפתחות אישית, להכריח את עצמך לחקור, לקלוע אל השערה ולא להחטיא, רמות קושי בהתפתחות אישית, קונפליקט פנימי, רצונות מנוגדים, מודעות עצמית, חקירה רגשית
מאמץ בהתפתחות אישית, האם מחוייב להתאמץ בתהליך התפתחות אישית? קושי בתהליך התפתחות אישית, להכריח את עצמך לחקור, לקלוע אל השערה ולא להחטיא, רמות קושי בהתפתחות אישית, קונפליקט פנימי, רצונות מנוגדים, מודעות עצמית, חקירה רגשית
... בהתפתחות אישית, האם מחוייב להתאמץ בתהליך התפתחות אישית? קושי בתהליך התפתחות אישית, להכריח את עצמך לחקור, לקלוע אל השערה ולא להחטיא, רמות קושי בהתפתחות אישית, קונפליקט פנימי, רצונות מנוגדים, ... כהן מסביר שאחת השאלות המרכזיות בתהליך התפתחות אישית היא האם חייב להיות מאמץ, או שאפשר להתקדם בלי להכריח את עצמך להתאמץ. תחושת ההכרח היא סימן לקיומו של קונפליקט פנימי: מצד אחד, יש רצון לפעול, ומצד שני, ... מנוגד. ככל שהפער בין הרצונות קטן יותר, התחושה של אני מכריח את עצמי גוברת. ממה נובע הקושי והצורך להכריח את עצמך? הקושי לחקור או לבצע פעולות מסוימות נובע מכך שהאדם נמצא במצב של קונפליקט. הקונפליקט הוא מצב ... בכל רגע נתון האדם מחדש את הבחירה האם להמשיך או להפסיק את הפעולה. כיצד אפשר להפחית את הצורך להכריח את עצמך לחקור? הקונפליקט שמוביל לתחושת המאמץ מורכב מיתרונות וחסרונות שהאדם רואה בפעולה עצמה. כאשר ... רוצה או לא רוצה לבצע פעולה. אליעד נותן את הדוגמה של אדם שהולך על הליכון מדי יום. בהתחלה הוא צריך להכריח את עצמו ללכת רבע שעה, אך לאחר זמן מה זה נהיה קל כי הגוף מתרגל. כך גם בחקירה עצמית: רמת הקושי ... הוא ממליץ להעלות את רמת הקושי, כי השעמום נובע מכך שאין אתגר אמיתי. הוא מדגיש שהתחושה שאתה צריך להכריח את עצמך היא לא בגלל שעמום, אלא דווקא מכיוון שיש אתגר אמיתי, ולכן מאמץ נדרש כדי להתגבר עליו. מה הדרך ... התפתחות גבוהה יותר, שבה נדרשת רמת דיוק ומאמץ גדולה יותר. האם חייב להיות קושי בהתפתחות אישית? איך להכריח את עצמי לחקור פחות? מהו קונפליקט פנימי? למה קשה לי לחקור את עצמי? איך להעלות את רמת הדיוק בחקירה ... קשה בהתפתחות אישית? רמת קושי בהתפתחות אישית, רמת דיוק, קושי מחוייב, מרגיש שאני מכריח את עצמי, להכריח את עצמי לחקור, למה אני מרגיש מוכרח? ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
... לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם. ייתכן שאין לו כרגע מספיק כסף לרכישה. ייתכן שהוא חושב שאפשר לקנות את המוצר במקום ... המחיר. ייתכן שהוא אינו מודע ליתרונות המוצר ולכן לא מבין את ערכו האמיתי. ייתכן שהוא מבקש הנחה פשוט כי הוא רגיל לבקש, או כי חשוב לו להרגיש שעשה עסקה טובה. בשלב הראשון, התגובה הנכונה היא לשאול אותו: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר פשוט גבוה, וזה עדיין לא מידע שמספיק לטפל בהתנגדות. במקרה כזה, צריך להמשיך לשאול שאלות ממוקדות יותר כמו: ביחס ... האם המחיר יקר ביחס לתקציב שיש לך כרגע? האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל? כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי בדיוק ההתנגדות האמיתית שלו. איך לטפל בהתנגדות האמיתית של הלקוח? לאחר שהלקוח יפרט את כוונתו, הטיפול בהתנגדות ישתנה בהתאם לסיבה שזוהתה: אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר במקום אחר במחיר נמוך יותר, כדאי לבדוק איתו האם זה באמת כך, או אם יש יתרונות משמעותיים לרכישה דווקא מכם. אם הלקוח חושב שהמוצר לא שווה את הכסף, כדאי להדגיש לו שוב את כל היתרונות והערך של המוצר ולהסביר מדוע המחיר מוצדק. אם הבעיה היא ... כרגע, היית קונה את המוצר? איזו בעיה המוצר הזה יפתור לך? איך המוצר הזה ישפר את החיים שלך? שאלות כאלה מעבירות את הדיון מהמחיר לתועלת, וכאשר הלקוח מזהה תועלת אמיתית, יהיה לו קל יותר להצדיק לעצמו את המחיר. איך להגיב כשלקוח מבקש הנחה? אם לקוח מבקש הנחה והמוכר לא מעוניין לתת אותה, תגובה נכונה תהיה לשאול: למה אתה רוצה הנחה? המטרה בשאלה זו היא לחשוף את הסיבה האמיתית שמאחורי הבקשה. ייתכן שהלקוח מבקש הנחה מתוך תחושת הרגל או רצון להרגיש הצלחה בעסקה. במקרה כזה, ניתן להציע לו ערך נוסף במקום הנחה, כגון שירות טוב יותר או הטבה מיוחדת שתיתן לו הרגשה טובה של הצלחה מבלי להוריד את המחיר. איך להתמודד עם לקוח שלא משתף פעולה? אם לקוח אינו משתף פעולה ואינו חושף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו, המשמעות היא שאיש המכירות לא מנהל נכון את השיחה. לפי אליעד כהן, איש מכירות טוב הוא מי שמסוגל לשאול את השאלות הנכונות ולהוביל את הלקוח לחשוף את ההתנגדויות האמיתיות שלו. אם לקוח לא חושף את הסיבה, על איש המכירות להמשיך לשאול שאלות מכוונות וליצור סביבה פתוחה ונוחה שתאפשר ללקוח לחשוף את מה שהוא באמת חושב. אם איש המכירות לא מצליח לעשות זאת, זה מעיד על חולשה ביכולת המכירה, ולכן עליו ללמוד כיצד לשפר את יכולותיו. מה לעשות כשבאמת המחיר הוא מעל היכולת של הלקוח? יכול להיות מצב שבו הלקוח באמת רוצה את המוצר, מעריך את הערך שלו, אבל פשוט אין לו אפשרות לשלם כרגע. במקרה כזה, המוכר צריך להחליט אם הוא רוצה לתת ... מימון), מתוך הבנה שהבעיה כאן היא בעיה כספית אמיתית, ולא התמקחות או חוסר הבנת ערך. בסופו של דבר, אליעד כהן מדגיש כי טיפול נכון בהתנגדויות לקוח מתחיל קודם כל מהבנה מלאה של ההתנגדות, ומשם אפשר להוביל את הלקוח לפתרון הטוב ביותר עבורו ועבור העסק. איך לשכנע לקוחות לקנות מוצר? איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך להדגיש את היתרונות של מוצר? איך לקוחות מחליטים על רכישה? איך למכור בלי לתת הנחות? איך להתמודד עם טענת
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
... צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך ... היא האם בכל אחת מההגדרות הללו נדרש מצב מנטלי מסוים (כמו ביטחון עצמי או שמחה) כדי להגיע לתוצאה הרצויה. לדוגמה, אם אדם מגדיר הצלחה כהרגשה טובה, אז לכאורה הוא צריך לחשוב באופן שגורם לו להרגיש טוב. אך גם כאן אליעד מדגיש כי זה לא מחויב, כי אפשר לבצע את ... יגיב בצורה חיובית, משכנעת ואמיתית יותר. הדוגמה של מכירת דירה: האם חייבים להאמין במוצר כדי להצליח? אליעד נותן דוגמה מעולם המכירות, שבה איש מכירות מציג דירה ללקוחות . הוא לא חייב בהכרח להאמין בלב שלם שהדירה מושלמת, אבל אם הוא באמת מאמין בדירה ומרגיש בנוח איתה, יש סיכוי טוב יותר שהוא ישדר ללקוחות אמינות והתלהבות שיקלו על המכירה. עם זאת, זה לא מחויב. גם אם הוא לא מרגיש טוב לגבי הדירה, אך מצליח להציג אותה בצורה נכונה ומדויקת, עדיין אפשר שהלקוחות ירצו לקנות. ההבדל הוא ברמת הקושי והסבירות להצליח. הדוגמה של שחקן על במה: האם ... שמתקשים לתכנן כל פרט, מומלץ מאוד לשנות את החשיבה שלהם למצב חיובי ואופטימי יותר, כי זה בפועל מקל ומגביר את הסיכוי להצלחה. הצלחה בקריירה וראיונות עבודה כיצד להתמודד עם דיכאון ולהמשיך לפעול שיפור יחסי אנוש ודייטים הקשר בין מחשבות ופעולות בחיי ... הפעולה ולהתאים את עצמך לצרכי המציאות, בין אם מדובר בראיון עבודה, בדייט רומנטי, בעסקת מכירה או בכל מטרה אחרת הקשורה להצלחה. הצלחה בקריירה וראיונות עבודה כיצד להתמודד עם דיכאון ולהמשיך לפעול שיפור יחסי אנוש ודייטים הקשר בין מחשבות ופעולות בחיי היומיום עכשיו האם כדי להצליח בחיים צריך להיות ב - state of mind מסוים, מה אתה אומר אתה הבנת את השאלה האם זה יהיה נכון לומר שבן אדם שרוצה להצליח בחיים צריך לחשוב בצורה מסוימת האם זה נכון או לא נכון? ש: השאלה איך הוא מפרש את המושג הזה להצליח ... לעבור את ראיון העבודה גם אם הוא יהיה בדיכאון באבל בזה. ש: לא מה שאמרתי שהוא. אליעד: אז צריך להיות ב - state of mind מסוים או לא צריך, את עכשיו הולכת להראות ללקוחות דירה נכון. ש: כן. אליעד: עכשיו ואת רוצה להצליח שהם יקנו את הדירה עכשיו האם לא ... ואי אפשר להגיד לו מה צריך לעשות כי זה מורכב תלוי מה יגידו לך תלוי פה תלוי שם תלוי באלף גורמים אז בגלל שלא ניתן להגיד לך מראש מה לעשות לכן מסבירים לך מה אתה צריך לחשוב אם תחשוב ככה כנראה שהתשובות יהיו לך יותר הגיוניות. בן אדם אומר אני אלך לראיון ... יגידו לי ככה לא יודע מה אפשר להתכונן על כמה דברים אבל אי אפשר ללכת על כל האופציות. ולכן יש דבר שאומר state of mind תקשיב אתה צריך להאמין בעקרונות האלו אתה צריך לחשוב משהו מסוים תחשוב שאתה אוהב אותם תחשוב שאתה שונא אותם תחשוב x, תחשוב את זה אם ... שיצאו לך הדברים הנכונים אבל אז הוא אומר לך אז מה אני חייב לחשוב ככה מצד האמת הוא לא חייב לחשוב ככה אתה חייב לעשות דברים מסוימים אבל כדי לעשות אותם אתה כנראה צריך לחשוב ככה. אלא אם כן אתה יודע בדיוק מה לאתה צריך לעשות ואז אתה יכול לחשוב מה שבא לך ...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב? כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או ... הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח ... הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה. מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני? אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה מתי השליח ... במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים. לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש ... שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות. איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל? במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, ... X, הוא רואה בגי - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך. הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת. גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר ... נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב. גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות. איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא ... אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה. מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס? אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים. איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן? אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך ...
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
... בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב? איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות? קיימות שתי גישות עיקריות להתמודדות עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות. הגישה הראשונה אומרת שכדי להצליח בחיים ובעסקים, עלינו להימנע ככל האפשר מלקוחות לא טובים ומעסקאות בעייתיות, מאחר והם יוצרים כאבי ראש, בעיות והפסדים. לפי גישה זו, עסק מצליח הוא עסק שיודע לזהות מראש לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות, ולהימנע מהם בצורה מוחלטת. הגישה השנייה שאליעד מציג היא גישה יצירתית יותר, שאינה מתבססת על בריחה מלקוחות או עסקאות שנראות בעייתיות במבט ראשון, אלא מחפשת איך להפוך אותן לעסקאות משתלמות. כלומר, במקום להגיד מיד: זה לקוח בעייתי, העסקה לא כדאית, לא נכנס לזה, מומלץ לעצור ולשאול: איך אפשר להפוך דווקא את העסקה הזאת לעסקה טובה, כך שהלקוח יהיה מרוצה וגם אני ארוויח? האם תמיד צריך לסמוך על האינטואיציה שלנו בעסקים? ... לסמוך על האינטואיציה שלהם בעסקים. הם מרגישים מיד מי לקוח בעייתי ואיזו עסקה תהיה בעייתית. אבל במקום להשתמש בתחושת הבטן כדי להימנע מהעסקה לחלוטין, אפשר להיעזר באינטואיציה דווקא ככלי ליצירתיות, כלומר, לשאול את עצמנו: למה העסקה הזו נראית לי בעייתית? אילו תנאים צריכים להתקיים כדי שהיא תהפוך לטובה? איך להפוך עסקה שנראית גרועה לעסקה משתלמת? אליעד נותן דוגמה מעשית וברורה: נניח שיש לך מוצר שהמחיר שלו הוא 1,000 שקלים, ויש לך לקוח שמתעניין במוצר, אך יש לו רק 500 שקלים. במצב כזה, הדרך הפשוטה היא לומר לעצמך: הלקוח הזה בעייתי, העסקה הזו לא כדאית לי, ואז לוותר על העסקה. אך אליעד מדגיש שאפשר גם לחשוב אחרת: איך אפשר להפוך את העסקה הזאת למשתלמת גם עבורי וגם עבור הלקוח? למשל, אפשר לחשוב על פתרונות יצירתיים כגון למכור ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה הלקוח לא סוגר עסקה?, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למה הלקוח לא סוגר עסקה?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר אישי, מאמן אישי לתזונה נכונה, אימון אישי לעסקים בתחום למה הלקוח לא סוגר עסקה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 2.8281 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 01:43:04 - wesi1