אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? איך להתמודד עם לקוח שמתלבט? ואיך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? או לכל הפחות, איך אפשרי להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה ואיך לקצר את התהליך של הלקוח להחליט שהוא רוצה לרכוש ממך, כדי לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר?

אז ברמת העיקרון אתה מנהל משא ומתן עם לקוח, נותן מידע ללקוח עושה כמיטב יכולתך ובסוף השיחה עם הלקוח, הלקוח אומר לך התנגדויות בסגנון של: "תן לי לחשוב על זה / אני צריך לחשוב על זה / אני צריך להתייעץ עם אשתי / אני צריכה להתייעץ עם בעלי " וכיו"ב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה?

אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו, אתה בסך הכל צריך לתת ללקוח, הצעה שאי אפשר לסרב לה, כמו בסרט הסנדק, שהוא נתן לו הצעה שאי אפשר לסרב לה (offer he can't refuse), שהיא היתה, או שתחתום על העסקה או שאני אהרוג אותך. או כמו שפאבלו אסקובר היה נוהג להציע, "כסף או עופרת" - קח את הכסף שאני מציע לך כדי לשתף פעולה, או שאני אהרוג אותך (plata o plomo). שזאת הצעה שאי אפשר לסרב לה. וזאת כמובן תשובה שהיא חצי בהומור ועכשיו ננסה להעמיק.

אז ברמת העיקרון אנחנו רוצים שהלקוח יסגור איתנו עסקה מיד בסיום שיחת המכירה, בלי שהוא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, צריך לישון על זה, צריך להתלבט לגבי זה וצריך להתייעץ על זה. אבל ננסה לחשוב בהיגיון, באיזה מצבים אתה סוגר עסקה בלי לחשוב על זה ובלי להתלבט על זה? נניח שאתה נכנס למכולת לקנות חלב ואתה רואה חלב על המדף. האם אתה חושב על זה? מתלבט על זה? צריך לישון על זה? או שאתה מרגיש בנוח לסגור עסקה מיד? באיזה מקרים אתה תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום ומתי אתה לא תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום? האם תמיד אתה מרגיש אותו הדבר? ביחס לכל עסקה? במה תלוי שאתה תרצה לסגור עסקה על המקום?

אז מאחר שברור שלפעמים גם אתה לא סוגר עסקה על המקום וגם אתה לא מרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום, אז בעצם כשאתה רוצה לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום בלי לחשוב על זה, איך בעצם אתה רוצה לעשות את זה? האם אתה רוצה להשתמש בשיטה שהוזכרה לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול?

אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום, לסגור עסקה בלי להתלבט ולסגור עסקה בלי לחשוב על זה?

אז העניין הוא, שבמוח של הלקוח יש כמו סוג של מאזניים, של שיקולים בעד ונגד לסגור איתך את העסקה באופן כללי. יש בראש של הלקוח סיבות בעד ונגד לסגור איתך את העסקה. וכאשר הלקוח יהיו לו לפחות 51% אחוז של וודאות לסגור איתך את העסקה, הוא יסגור איתך את העסקה.

עכשיו, לקוח יכול לסגור איתך ויסגור איתך עסקה, כאשר תהיה לו וודאות של 51 אחוז ומעלה לסגור איתך עסקה. וככל שהלקוח בטוח יותר שהוא רוצה את העסקה, דהיינו, ככל שרמת הוודאות של הלקוח בעסקה גבוהה יותר, ככה הלקוח יהיה יותר מרוצה מהעסקה וככה הלקוח יסגור את העסקה יותר בלב שלם וככה הלקוח ירצה יותר לסגור עסקה. אבל מספיק 51 אחוז כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו.

ולמה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? תשובה: כי הלקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו. הלקוח לא בטוח מה הוא רוצה, הלקוח לא בטוח מה הוא צריך, הלקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו, והלקוח לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, כי אולי יש לו אפשרויות אחרות טובות יותר. בנוסף גם באופן כללי, הלקוח לא בטוח בעצמו ולא בטוח שמה שהוא חושב זה נכון, הלקוח חושב שאולי הוא מפספס משהו, שאולי הוא לא מבין משהו, שאולי אתה איש מכירות שמנסה למכור לו משהו שהוא לא צריך וכיו"ב.

ולכן יש 2 סיבות אפשריות, למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו. 1 - כי הוא לא בטוח במידת ההתאמה של המוצר שלך לצורך שלו, גם ביחס לשאר האפשרויות שיש לו. 2 - הלקוח כן חושב שהמוצר שלך מתאים לו ושהמוצר שלך הכי מתאים לו, אבל הלקוח לא סומך על עצמו והלקוח לא בטוח בעצמו והלקוח מפחד לקבל החלטה, כי הלקוח מפחד לטעות וכולי.

כי אם הלקוח היה חושב שהכי טוב לו זה לרכוש את המוצר שלך ואם הלקוח היה בטוח בכך ברמה שהוא היה סומך על עצמו, אפילו ב 51 אחוז. הרי שהוא היה סוגר איתך עסקה במקום כאן ועכשיו.

ושוב, 2 סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו. 1- הוא לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, ביחס לשאר האפשרויות שלו. 2 - הוא לא בטוח שהוא יכול לסמוך על המחשבה שלו, שהוא חושב שהמוצר שלך כן הכי טוב עבורו.

ולכן, במהות יש רק אפשרות אחת איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו. והיא, להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה. דהיינו, לגרום ללקוח להיות יותר בטוח שהוא רוצה את העסקה איתך.

ואת זה אפשרי לעשות ב 2 דרכים. דרך 1 תהיה, לשקר ללקוח, להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע, לאיים על הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו, לעשות מניפולציות על הלקוח, להפחיד את הלקוח, ליצור ללקוח תחושת החמצה, ליצור ללקוח תחושת FOMO, לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע ולעשות את הכל, כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, עסקה בכל מחיר.

זאת אפשרות אחת, שאותה אני לא אסביר איך לעשות. אני לא אסביר איך לשקר את הלקוח, איך לרמות את הלקוח, איך להפחיד את הלקוח ואיך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, מתוך הפחדה.

מה כן אני אסביר כאן? אני אסביר כאן איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, באמצעות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה באופן ישר. שאת זה, רוב ככל אנשי המכירות לא יודעים לעשות מספיק טוב.

ומה זה אומר? איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה?

אז לשם כך אתה צריך לדעת מספר עקרונות, שאם תעשה אותם, הסיכוי שהלקוח יסגור עסקה כאן ועכשיו, גדל באופן דרמטי. ואלו בדיוק הדברים שמגדילים את הסיכוי שאתה תסגור עסקה כאן ועכשיו. ומהם?

1 - באופן כללי אתה צריך ללמוד איך, להיות חבר של הלקוח ולא להיות איש מכירות. אתה צריך לדעת איך ליצור אמון עם הלקוח, איך להתחבר ללקוח ואיך לגרום ללקוח להתחבר איתך. ובאופן כללי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך.

כי במהות, ככל שאתה סומך יותר על המוכר, שהוא חבר שלך ובא לייעץ לך ואכפת לו ממך, ככה יש יותר סיכוי שאתה תסגור עסקה עם המוכר, כאן ועכשיו. ואתה תעדיף יותר לסמוך על המוכר, מאשר על מישהו אחר, אם תחשוב שהמוכר הוא איש מקצוע שאכפת לו ממך. אז הנושא שצריך ללמוד, הוא הנושא של ליצור אמון עם הלקוח.

2 - אתה צריך ללמוד יותר לעומק את הנושא של איתור צרכי הלקוח ואיך להבין את הלקוח. אתה צריך להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח, ולגרום ללקוח להבין שאתה מבין את הצרכים שלו. כי בלי זה, יתכן שיהיה ללקוח ספק, לגבי התאמת המוצר שלך לצרכים שלו.

3 - אתה צריך ללמוד יותר טוב איך לטפל בהתנגדויות מכירה ומה לענות ללקוח ואיך לשכנע לקוח באופן כללי ואיך להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה להסביר לו.

3 הדברים האלו, אם וככל שתדע לעשות אותם יותר טוב, הרי שתגדיל באופן דרמטי את הסיכוי לכך שהלקוח יסגור עסקה על המקום כאן ועכשיו. כי הם מגדילים את הוודאות של הלקוח בעסקה.

כי שוב, הלקוח לא סוגר עסקה, כי לא ברור לו מה הוא צריך או שלא ברור לו ההתאמה של מה שהוא צריך למה שאתה נותן או שלא ברור לו למה אתה האפשרות הכי טובה מכל האפשרויות של הלקוח. וכאשר הלקוח לא בטוח בדברים האלו, אז ממילא הוא גם לא יודע לסמוך על עצמו.

כי אם הלקוח בטוח שהוא רוצה לקנות חלב, והוא בטוח שאתה מוכר לו חלב, והוא בטוח שאין לו אפשרות יותר טובה לקנות חלב, אז הוא סוגר עסקה על המקום ורוכש חלב. בלי לישון על זה, לחשוב על זה, להתייעץ על זה וכולי.

ואני מחדד כאן, שיכולות להיות הרבה מאוד סיבות למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום. אולי יש טראומה ללקוח, אולי הלקוח מפחד לקבל החלטה, כי בעבר הוא קיבל החלטה ורימו אותו. אולי בעבר הלקוח קיבל החלטה שגויה, אולי הלקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו. וברמת העיקרון, גם לכל הסיבות האלו, יש מענה.

דהיינו, אם לדוגמה היינו יודעים בוודאות שהלקוח חושש לקבל החלטה, כי הלקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו, או שהלקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף, או שהלקוח חושש שאתה מרמה אותו וכיו"ב, לכל הדברים האלו יש מענה אפשרי. אבל במקרים האלו, כל מקרה לגופו. וצריך ללמוד איך לגרום למישהו להתמודד עם פחד לקבל החלטה ואיך להתמודד עם טראומה מהעבר ואיך לא לפחד לקבל החלטות. אבל אלו נושאים יותר ספציפיים.

ולכן אני אומר כאן באופן כללי, ש - הרכיב הראשון של אמון עם הלקוח, הוא פותר חלק גדול מהבעיות שבגללן יש ללקוח קושי להחליט וקושי לקבל החלטה, בהיבט שהלקוח לא סומך על עצמו בכללי. אבל אני מחדד ואומר, שככל שתעשה איתור צרכים של הלקוח יותר טוב, וככל שהלקוח יבין יותר טוב שהמוצר שלך מתאים לו, שאלו 2 הרכיבים הנוספים שלעיל, ככה זה מגדיל את הוודאות של הלקוח בעסקה וכך גם ללקוח יהיה יותר קל לסמוך על עצמו.

דהיינו, אל תאשים את הטראומה של הלקוח, שרק היא הסיבה לכך שהלקוח לא סוגר עסקה. ואל תאשים את הפחד של הלקוח לסגור עסקה באופן כללי. כי הסיבות האלו שהן סיבות רגשיות, הן קיימות רק היכן שיש ללקוח ספק רציונאלי לגבי כמה העסקה טובה לו. אבל כאשר הלקוח בטוח בצורה רציונאלית ושכלית, שהעסקה יותר טובה לו, ככה הטראומות של הלקוח וכיו"ב, פחות יקשו על הלקוח לקבל החלטה כאן ועכשיו.

לסיכום: אתה רוצה לדעת, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. אבל מה יגרום לך לסגור עסקה כאן ועכשיו? האם אתה רוצה שאלמד אותך איך לשקר את הלקוח, איך להטעות את הלקוח, איך לעשות מניפולציה על הלקוח וכולי? האם אתה היית רוצה שמישהו יסגור איתך עסקה בצורה הזאת? כנראה שלא.

מה כן, באיזה מקרים אתה רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו בתחושה טובה, באיזה מקרים טוב לך לסגור עסקה על המקום, לחתום על העסקה במקום? תשובה: כאשר יש לך וודאות מאוד גדולה לגבי העסקה. וזה במה תלוי? זה תלוי בכמה שאתה מבין את הצורך שלך כלקוח, את ההתאמה של המוצר לצורך שלך ואת זה שהמוצר הזה הוא האפשרות הכי טובה שלך. ברגע שאתה בטוח בדברים האלו, אתה תסגור עסקה במקום. וכמובן, שאם אתה סומך על המוכר וכולי, זה מגדיל את הסיכוי שתהיה בטוח בעסקה.

אז נניח שהלקוח אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, נניח שהלקוח אומר שהוא רוצה להתייעץ על זה, עכשיו שאל את עצמך: האם וכמה אתה חושב שהלקוח חושב שאתה חבר שלו ושאכפת לך ממנו? כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע, שמבין בדיוק מה הוא צריך? כמה הלקוח שלך בטוח שהוא וגם שאתה, מבינים מה הוא באמת צריך? כמה הלקוח מבין את המוצר שלך? כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? כמה הלקוח מכיר את המתחרים שלך? כמה הלקוח חושב שאתה האפשרות הכי טובה עבורו?

האם לדעתך הלקוח חושב שהוא מבין את מה שהוא צריך, מבין אותך, מבין שאתה האפשרות הכי טובה עבורו, ועדיין יש ללקוח ספק כי הלקוח לא סומך על עצמו? או שאולי הלקוח לא בטוח מה בדיוק הוא צריך, אולי הלקוח לא מבין מספיק טוב את ההתאמה של המוצר שלך למה שהוא צריך? או שהלקוח לא מבין למה אתה האפשרות הכי טובה עבורו? היכן לדעתך נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה? למה ללקוח קשה לקבל החלטה? מה לדעתך הסיבה? האם הוא מבין את הכל, אבל פשוט קשה לו לקבל החלטה מסיבות שונות, או שהוא לא מבין את הכל? מה האמת שלך?

בקיצור, לשפר את יצירת האמון עם הלקוח, לשפר את איתור צרכי הלקוח, לשפר את היכולת לטפל בהתנגדויות מכירה ולשפר את היכולת לשכנע את הלקוח. ככה תוכל לסגור עסקאות במקום כאן ועכשיו.
התלבטויות מנהל מכירות המוכר מניפולציות לסגור עסקה מיד תגובות איך להפחיד את הלקוח התמודדות עם פחדים להרגיש רע להתחבר ללקוח רוצה לדעת איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה איך לגרום ללקוח לסגור עסקה איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו איך להכריח איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה איך להתמודד איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה איך לסגור עסקה איך לסגור עסקה במקום איך לסגור עסקה מיד איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום איך לסגור עסקה עם לקוח איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה איך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה החלטה החלטות החלטיות הלקוח הלקוח שלך הצעה שאי אפשר לסרב לה התמודדות התמודדות עם לקוח כאן ועכשיו לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה לגרום ללקוח לסגור עסקה לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לגרום ללקוחות להחליט להכריח להכריח את הלקוח לסגור עסקה להתמודד להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה לחשוב לישון ללקוח קשה להחליט למה הלקוח למה הלקוח לא סוגר עסקה למה הלקוח מפחד להחליט למה הלקוח מפחד לקבל החלטה למה הלקוח צריך לחשוב על זה למה ללקוח קשה להחליט למה לקוח צריך לחשוב על זה לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה במקום לסגור עסקה כאן ועכשיו לסגור עסקה מיד לסגור עסקה עם הלקוח במקום לסגור עסקה עם לקוח לסגור עסקה עם לקוח במקום לסרב לקבל החלטה לקבל החלטות לקוח לקוח לא סוגר עסקה לקוח מפחד להחליט לקוח מפחד לקבל החלטה לקוח צריך לחשוב על זה לקוח קשה לקוח שצריך לחשוב על זה לקוח שצריך לישון על זה לקוחות לשכנע את הלקוח לסגור עסקה לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתת לתת ללקוח לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה לתת ללקוחות מה הלקוח צריך מה שהלקוח צריך מפחד לקבל סגירת עסקאות סגירת עסקה על מה הלקוח צריך לחשוב עסק עסקה עסקים פחד פחד להחליט פחד לקבל החלטה פחדים צריך לחשוב צריך לחשוב על זה צריך לישון על זה קבלת החלטה קבלת החלטות קושי קשה להחליט קשיים שינה שינה חלומות
סבל בדרך אל האושר, לאן אפשר לברוח, מאמץ יעיל, הסבל הטוב ביותר, חיסרון תמידי, להכריח את עצמך, ענווה, גאווה, אגו, אין שום חיסרון, לא לדעת כלום
סבל בדרך אל האושר, לאן אפשר לברוח, מאמץ יעיל, הסבל הטוב ביותר, חיסרון תמידי, להכריח את עצמך, ענווה, גאווה, אגו, אין שום חיסרון, לא לדעת כלום
... בדרך אל האושר, לאן אפשר לברוח, מאמץ יעיל, הסבל הטוב ביותר, חיסרון תמידי, להכריח את עצמך, ענווה, גאווה, אגו, אין שום חיסרון, לא לדעת כלום מדוע אנשים מנסים לברוח מקשיים? אנשים בדרך כלל מנסים לברוח מקשיים כי הם מזהים את הקושי ... במצב אחר לא יהיה להם קשה. אליעד כהן מסביר שבאופן פרדוקסלי, הבריחה מקושי היא לא בהכרח דבר רע, אלא השאלה היא לאיזה כיוון האדם בורח. לדוגמה, אם אדם מחליט להמציא בירז במקום להתקין צנרת, הוא עדיין בורח מקושי, כי גם להמציא משהו חדש זה קשה, אבל הוא בוחר בקושי שיותר מתאים לו. הנקודה החשובה היא להבין ... מסביר שיש דרך להשתחרר לחלוטין מהסבל, אך היא דורשת מאמץ רב והתבוננות פנימית עמוקה. האדם צריך להגיע למצב תודעתי שבו הוא לא יודע שום דבר בוודאות מוחלטת, כולל העובדה שיש לו בכלל חיסרון. האדם צריך להגיע למצב תודעה שבו הוא רואה שהכל הוא בו זמנית גם יש וגם אין, שהוא מבין לעומק שאין באמת הבדל בין ... שלו, ולכן הוא נאחז בדברים שהוא מגדיר כהישגים. אולם, אליעד מסביר שדווקא הוויתור על ההישגים ועל ההגדרה העצמית כמשהו מיוחד הוא המפתח להשתחררות מוחלטת מסבל. כשהאדם מסכים לוותר לגמרי על התחושה שהוא בעל ערך מיוחד, הוא מגלה שכל העולם נפתח בפניו, מפני שהוא כבר לא תלוי בשום דבר חיצוני ולא מאוים ... עמוקה, שהופכת את האדם לחופשי באמת. הוא מדגיש שהמאמץ הזה אמנם קשה, אך לפחות מדובר במאמץ יעיל ומכוון מטרה, שבסופו האדם מקבל את הפרס של השתחררות מוחלטת מהסבל. איך לברוח מסבל? מה לעשות עם תחושת חיסרון תמידית? האם אפשר להשתחרר לגמרי מסבל? מה המשמעות של לא לדעת כלום? איך מתמודדים עם קשיים ...
בן 10 סודו של האומניטריקס 3, אחדות הצופה עם המציאות, חושך, מניעות, קשיים, התמודדות, להכריח את אלוהים
... של האומניטריקס 3, אחדות הצופה עם המציאות, חושך, מניעות, קשיים, התמודדות, להכריח את אלוהים האם מה שנראה כהתחלה הוא בעצם המשך של משהו קודם? בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק את הרעיון שכל פעולה שנראית לנו כהתחלה, היא למעשה תמיד המשך של פעולות קודמות. לדוגמה, כשאומרים אנחנו מתחילים, האדם עשוי לחשוב שזו נקודת התחלה חדשה, אך למעשה זו רק המשך טבעי של תהליכים ופעולות רבות שקדמו לה. הוא מדגיש כי האדם בטעות תופס את המציאות כמורכבת מנקודות התחלה וסיום נפרדות, ... להבין את האמת. במהלך החיפוש האדם נכנס לתוך חושך - מצב של חוסר הבנה מוחלט - כי הוא מנסה למצוא תשובות במקומות שהשכל הרגיל לא מסוגל להגיע אליהם. במצב כזה, האדם נאלץ לפתח אור פנימי ולמצוא את האמת מתוכו, ללא תלות בתשובות חיצוניות. כיצד ... שמנחה אותו להגיע לתשובות עמוקות יותר, מעבר להיגיון הרגיל. מהי הדרך להכריח את אלוהים לעזור לאדם במסע שלו? אליעד מסביר כי האדם יכול להכריח את אלוהים לעזור לו, אם הוא מתעקש להבין את המציאות. כאשר האדם מתמודד עם קשיים ומחליט שלא לוותר, אלא להמשיך להתעקש על ההבנה עד הסוף, הוא בעצם מכריח את הכוח שיצר אותו - אלוהים - להתגלות לו ולספק לו תשובות. באופן מטפורי, הוא יוצר מצב שבו האלוהים ... של האחדות שממלאת את הנפרדות? בסוף ההרצאה מוסבר כי הדרך להגיע לאחדות מוחלטת היא לראות שהאחדות כבר ממלאת את כל הנפרדות. ככל שהאדם חוקר את עצמו ומבין את השאלות העמוקות של חייו, כך הוא רואה שבפועל האחדות ממלאת את כל המציאות, וכל תחושת ... מה המשמעות של חושך רוחני? מה ההבדל בין שכל רגיל ללא רגיל? איך אפשר להכריח את אלוהים? ...
האם אתה אלוהים? אין דבר העומד בפני הרצון, איך לחזק את הרצון? להכריח את אלוהים, להרגיש שאתה אלוהים, להרגיש כמו אלוהים, הבחירה של אלוהים, להיות אלוהים, איך ליצור רצון חזק? כוח הרצון
האם אתה אלוהים? אין דבר העומד בפני הרצון, איך לחזק את הרצון? להכריח את אלוהים, להרגיש שאתה אלוהים, להרגיש כמו אלוהים, הבחירה של אלוהים, להיות אלוהים, איך ליצור רצון חזק? כוח הרצון
... אתה אלוהים? אין דבר העומד בפני הרצון, איך לחזק את הרצון? להכריח את אלוהים, להרגיש שאתה אלוהים, להרגיש כמו אלוהים, הבחירה של ... רצוננו על המציאות. אליעד טוען שבסופו של דבר, כל אדם הוא אלוהים האמיתי, ואם רק נבין את הכוח המוחלט של הרצון, נוכל לשנות כל דבר בעולם. מה זה אומר להיות אלוהים ... רוצה את הדבר שאתה שואף אליו, אתה יכול להרגיש אותו ולחוות אותו כאילו כבר יש לך אותו. הרצון המוחלט הזה מאפשר לנו לשנות את המציאות באופן שמזכיר את יכולות האלוהים. ... פנימי. המטרה היא לזהות את הרצון האמיתי שלנו, להבין מה גורם לנו לרצות אותו, ולחזק אותו באופן מוחלט. הוא מבהיר שהדרך לחזק את הרצון היא דרך התבוננות פנימית ושאילת ... לשנות את המציאות בעזרת רצון חזק וממוקד. הוא מסביר שברגע שאתה מצליח לחזק את רצונך בצורה מוחלטת, כל דבר שאתה רוצה יכול להתגשם. כדי לעשות זאת, אליעד ממליץ לפתח גישה של חוסר ספק ושלמות ברצון. לדוגמה, אם אדם רוצה כסף, עליו לחוות את הרצון הזה באופן מוחלט, כאילו הוא כבר יש לו את הכסף, ולא לחשוב על ספקות או על קשיים. האם כל אחד יכול להרגיש כמו אלוהים? בסיום, ... הוא מציין כי כל אדם יכול להרגיש שהוא אלוהים אם רק יבין את כוח הרצון וילמד לשלוט בו בצורה מוחלטת. בסופו של דבר, הכל תלוי בהבנה פנימית וביכולת לשלוט ברצונות ...
מאמץ בהתפתחות אישית, האם מחויב להתאמץ בתהליך התפתחות אישית? קושי בתהליך התפתחות אישית, להכריח את עצמך לחקור, לקלוע אל השערה ולא להחטיא, רמות קושי בהתפתחות אישית, קונפליקט פנימי, רצונות מנוגדים, מודעות עצמית, חקירה רגשית
מאמץ בהתפתחות אישית, האם מחויב להתאמץ בתהליך התפתחות אישית? קושי בתהליך התפתחות אישית, להכריח את עצמך לחקור, לקלוע אל השערה ולא להחטיא, רמות קושי בהתפתחות אישית, קונפליקט פנימי, רצונות מנוגדים, מודעות עצמית, חקירה רגשית
... בהתפתחות אישית, האם מחויב להתאמץ בתהליך התפתחות אישית? קושי בתהליך התפתחות אישית, להכריח את עצמך לחקור, לקלוע אל השערה ... כהן מסביר שאחת השאלות המרכזיות בתהליך התפתחות אישית היא האם חייב להיות מאמץ, או שאפשר להתקדם בלי להכריח את עצמך להתאמץ. תחושת ההכרח ... מנוגד. ככל שהפער בין הרצונות קטן יותר, התחושה של אני מכריח את עצמי גוברת. ממה נובע הקושי והצורך להכריח את עצמך? הקושי לחקור או לבצע ... למעשה, בכל רגע נתון האדם מחדש את הבחירה האם להמשיך או להפסיק את הפעולה. כיצד אפשר להפחית את הצורך להכריח את עצמך לחקור? הקונפליקט ... מורכב מיתרונות וחסרונות שהאדם רואה בפעולה עצמה. כאשר היתרונות והחסרונות ברורים, קל יותר לאדם להחליט אם הוא רוצה או לא רוצה לבצע פעולה. אליעד נותן את הדוגמה של אדם שהולך על הליכון מדי יום. בהתחלה הוא צריך להכריח את עצמו ללכת רבע שעה, אך לאחר ... לקושי השכלי, יש גם את הקושי הרגשי בתהליך החקירה. כאשר אדם חוקר ומטיל ספק בדברים שהוא מאמין שהם מוחלטים ומחויבים, הוא עלול לחוות ... הוא ממליץ להעלות את רמת הקושי, כי השעמום נובע מכך שאין אתגר אמיתי. הוא מדגיש שהתחושה שאתה צריך להכריח את עצמך היא לא בגלל שעמום, ... התפתחות גבוהה יותר, שבה נדרשת רמת דיוק ומאמץ גדולה יותר. האם חייב להיות קושי בהתפתחות אישית? איך להכריח את עצמי לחקור פחות? מהו ... קשה בהתפתחות אישית? רמת קושי בהתפתחות אישית, רמת דיוק, קושי מחויב, מרגיש שאני מכריח את עצמי, להכריח את עצמי לחקור, למה אני מרגיש ...
איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים
איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים
... אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? לכאורה, השאלה נראית שאלה טריוויאלית, שכן רוב האנשים יגידו באופן טבעי שאין אפשרות להכריח מישהו לאהוב אותך. אהבה, כך טוענים, היא רגש טבעי שאינו תלוי בכפייה. אולם, כשמתבוננים באופן מעמיק יותר על הדרך שבה רגשות עובדים, מתברר ... ושונא את מה שהוא חושב שעושה לו רע. בהתאם לכך, אם תגרום לאדם לחשוב שאתה עושה לו טוב, סביר להניח שהוא יאהב אותך, ואם הוא יחשוב שאתה מזיק לו, הוא ישנא אותך. מה הטעות בחיזור אובססיבי? הגישה השגויה ביותר ... למישהו לאהוב אותך באמת? הדרך הנכונה לגרום לאדם לאהוב אותך היא לתת לו אהבה ללא תנאים. הכוונה כאן היא לא להציע אהבה תוך ציפייה לאהבה בתמורה, אלא לתת אהבה בצורה חופשית וללא דרישות. כאשר אדם מרגיש שהוא מקבל אהבה ללא הציפיות של תן לי גם את אהבתך בתמורה, הוא מתחיל לפתח תחושת ערך חיובית ... בצורה בריאה וחופשית. מסקנה לסיכום, התשובה לשאלה האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך היא כן, אך לא בדרך של כפייה ישירה או אובססיבית. הדרך להשפיע על רגשותיו של אדם היא על ידי יצירת מצב שבו הוא מרגיש ... עצמי בזוגיות? למה אנשים מתרחקים ממי שאוהב אותם? איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? השאלה האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך נראית בתחילה כמו שאלה שהתשובה עליה ברורה - לא, אי אפשר להכריח רגשות. אך למעשה, אם מבינים איך רגשות עובדים, ניתן לראות שיש דרך מסוימת להשפיע על רגשותיו של אדם אחר ולגרום לו לאהוב אותך. מה גורם לבן ... אנחנו מתייחסים לאנשים ולדברים סביבנו. לכן, אם נגרום למישהו לחשוב שאנחנו עושים לו טוב, הוא יאהב אותנו. ואם הוא יחשוב שאנחנו מזיקים לו, הוא ישנא אותנו. מה הטעות בחיזור אובססיבי? רבים טועים לחשוב שאם יפגינו כלפי מישהו אהבה בלתי פוסקת, אם יראו לו כמה הם רוצים אותו, ואם ידבקו אליו בכל דרך אפשרית - הם יגרמו לו לאהוב אותם. למעשה, ... הדרך הנכונה לעשות זאת היא על ידי נתינה ללא תנאי. כלומר, לתת אהבה בלי לצפות לקבל אהבה בחזרה. כאשר אדם מרגיש שנותנים לו אהבה בחינם, ללא דרישות וללא ציפיות, הוא מתחיל לאהוב את נותן האהבה. זאת משום ... גישה כזו גורמת לאנשים אחרים לרצות בקרבתו. מהי המסקנה? אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך, אבל לא על ידי כפייה ישירה, אלא דרך יצירת מצב שבו הוא מרגיש שטוב לו איתך. הדרך האפקטיבית ביותר לעשות זאת היא על ידי ... אותם? קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, טעויות בזוגיות, רצון לתת ורצון לקבל בזוגיות, טעויות במערכות יחסים, למה היא לא אוהבת אותי למרות שאני אוהב אותה? למה הוא לא אוהב אותי למרות שאני אוהבת אותו? ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
... למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות ... הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם. ... המוצר ולכן לא מבין את ערכו האמיתי. ייתכן שהוא מבקש הנחה פשוט כי הוא רגיל לבקש, או כי חשוב לו להרגיש שעשה עסקה טובה. בשלב הראשון, התגובה הנכונה היא לשאול אותו: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר פשוט גבוה, וזה עדיין לא מידע ... האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל? כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי בדיוק ההתנגדות האמיתית שלו. איך לטפל בהתנגדות האמיתית של הלקוח? לאחר שהלקוח יפרט את כוונתו, הטיפול בהתנגדות ישתנה בהתאם לסיבה שזוהתה: אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר במקום אחר במחיר נמוך יותר, כדאי לבדוק איתו האם זה באמת כך, או אם יש יתרונות משמעותיים לרכישה דווקא מכם. אם הלקוח חושב שהמוצר לא שווה את הכסף, כדאי להדגיש ... המוצר הזה יפתור לך? איך המוצר הזה ישפר את החיים שלך? שאלות כאלה מעבירות את הדיון מהמחיר לתועלת, וכאשר הלקוח מזהה תועלת אמיתית, יהיה לו קל יותר להצדיק לעצמו את המחיר. איך להגיב כשלקוח מבקש הנחה? אם לקוח מבקש הנחה והמוכר לא מעוניין לתת אותה, תגובה נכונה תהיה לשאול: למה אתה רוצה הנחה? המטרה בשאלה זו היא לחשוף את הסיבה האמיתית שמאחורי הבקשה. ייתכן שהלקוח מבקש הנחה מתוך תחושת הרגל או רצון להרגיש הצלחה בעסקה. במקרה כזה, ניתן להציע לו ערך נוסף במקום הנחה, כגון שירות טוב יותר או הטבה מיוחדת שתיתן לו הרגשה טובה של הצלחה מבלי להוריד את המחיר. איך להתמודד עם לקוח שלא משתף פעולה? אם לקוח אינו ... לא מנהל נכון את השיחה. לפי אליעד כהן, איש מכירות טוב הוא מי שמסוגל לשאול את השאלות הנכונות ולהוביל את הלקוח לחשוף את ההתנגדויות האמיתיות שלו. אם לקוח ... על חולשה ביכולת המכירה, ולכן עליו ללמוד כיצד לשפר את יכולותיו. מה לעשות כשבאמת המחיר הוא מעל היכולת של הלקוח? יכול להיות מצב שבו הלקוח באמת רוצה את המוצר, מעריך את הערך שלו, אבל פשוט אין לו אפשרות לשלם כרגע. במקרה כזה, המוכר צריך להחליט אם הוא רוצה לתת הנחה או למצוא פתרון אחר (כמו פריסת תשלומים ... אליעד כהן מדגיש כי טיפול נכון בהתנגדויות לקוח מתחיל קודם כל מהבנה מלאה של ההתנגדות, ומשם אפשר להוביל את הלקוח לפתרון הטוב ביותר עבורו ועבור העסק. איך לשכנע לקוחות לקנות מוצר? איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך להדגיש את היתרונות של מוצר? איך לקוחות מחליטים על רכישה? איך למכור בלי לתת הנחות? איך להתמודד עם טענת לקוח שאומר יקר ... את המשמעות של דבריו. הביטוי יקר לי הוא כללי ויכול להתפרש בכמה אופנים. לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון. שלב ראשון: להבין את המשמעות של יקר לי כאשר הלקוח אומר יקר לי, השאלה המיידית שצריך לשאול ... כשאתה אומר שזה יקר? זאת מכיוון שיקר לי הוא מושג יחסי, שיכול לנבוע ממגוון סיבות: המחיר גבוה יותר ממה שהלקוח ציפה. הוא אינו יכול להרשות לעצמו את המוצר ... אינו מודע לכל היתרונות של המוצר ולכן לא מזהה את ערכו. הוא מבקש הנחה מתוך הרגל או רצון להרגיש שהוא קיבל עסקה טובה. ברוב המקרים, כאשר שואלים לקוח למה ... לכן, יש להמשיך לשאול שאלות שיגרמו לו להסביר את עצמו בצורה ברורה יותר. שלב שני: זיהוי ההתנגדות האמיתית של הלקוח כדי לדעת איך להתמודד עם ההתנגדות, יש להבין את הסיבה המדויקת לכך שהלקוח טוען שיקר לו. ניתן להמשיך ולשאול אותו: ...
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
... צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה? האם צריך state of mind מסוים כדי ... (כמו ביטחון עצמי או שמחה) כדי להגיע לתוצאה הרצויה. לדוגמה, אם אדם מגדיר הצלחה כהרגשה טובה, אז לכאורה הוא צריך לחשוב באופן שגורם לו להרגיש טוב. אך גם כאן אליעד מדגיש כי זה לא מחויב, כי אפשר לבצע את הפעולות הנכונות שיביאו לתחושה טובה גם בלי מצב ... זאת, זה לא מחויב. גם אם הוא לא מרגיש טוב לגבי הדירה, אך מצליח להציג אותה בצורה נכונה ומדויקת, עדיין אפשר שהלקוחות ירצו לקנות. ההבדל הוא ברמת הקושי והסבירות להצליח. הדוגמה של שחקן על במה: האם הוא חייב להרגיש שמח באמת? עוד דוגמה שאליעד כהן מביא היא ... הוא אוהב או שונא אותו, העיקר שהוא מבטא בצורה הנכונה את מה שיגרום לאדם האחר להרגיש נאהב. למה בכל זאת כדאי לחשוב בצורה חיובית? אליעד מסביר שהיתרון הגדול של חשיבה חיובית הוא בכך שהיא עוזרת לאדם לפעול נכון בסיטואציות לא מתוכננות. אם אדם לא יודע מראש ... טעות קטנה או יקרין חוסר אמינות. אז האם ה - state of mind הוא חובה או רק עוזר? בשיחה מתבהר שזה לא חובה מוחלטת (לא מחויב) להיות ב - state of mind חיובי או ספציפי, כי אדם מסוגל להצליח גם אם הוא לא מרגיש ככה באמת, בתנאי שיבצע בפועל את המעשים ... שזה עוזר לך להתגמש במהלך הפעולה ולהתאים את עצמך לצרכי המציאות, בין אם מדובר בראיון עבודה, בדייט רומנטי, בעסקת מכירה או בכל מטרה אחרת הקשורה להצלחה. הצלחה בקריירה וראיונות עבודה כיצד להתמודד עם דיכאון ולהמשיך לפעול שיפור יחסי אנוש ודייטים הקשר ... ב - state of mind מסוים, מה אתה אומר אתה הבנת את השאלה האם זה יהיה נכון לומר שבן אדם שרוצה להצליח בחיים צריך לחשוב בצורה מסוימת האם זה נכון או לא נכון? ש: השאלה איך הוא מפרש את המושג הזה להצליח בחיים. אליעד: אוקי אז איך בא לך לפרש אותו מה שבא ... מה יגידו לך תלוי פה תלוי שם תלוי באלף גורמים אז בגלל שלא ניתן להגיד לך מראש מה לעשות לכן מסבירים לך מה אתה צריך לחשוב אם תחשוב ככה כנראה שהתשובות יהיו לך יותר הגיוניות. בן אדם אומר אני אלך לראיון עבודה מה אני צריך לעשות? תקשיב אתה צריך לשדר להם ... אבל אי אפשר ללכת על כל האופציות. ולכן יש דבר שאומר state of mind תקשיב אתה צריך להאמין בעקרונות האלו אתה צריך לחשוב משהו מסוים תחשוב שאתה אוהב אותם תחשוב שאתה שונא אותם תחשוב x, תחשוב את זה אם תחשוב את זה כנראה שמה שתעשה יהיה יותר נכון אבל ההצלחה ... או תתחברי בתוכך למקום שאת חברה שלו ואז כנראה יש יותר סיכוי שתגידי לו את הדברים הנכונים. ש: אבל היא יכולה לחשוב את הדברים הלא נכונים וזה יחבל. אליעד: נכון ולכן זה משנה מה ה - state of mind שאתה נמצא בו לפני שאתה עושה את הפעולה. ש: אז זה כן משנה. ... לא יכול להגיד לו את זה עכשיו תרים את יד ימין אין אפשרות להגיד את זה מראש ולכן אתה אומר לו תקשיב בא תנסה לחשוב שאתה רוצה אותה תנסה לחשוב שאתה לא רוצה אותה יותר מדי, תנסה לחשוב שאתה מעריך אותה תנסה לחשוב שאתה לא מעריך אותה לא משנה תנסה לחשוב, אם אתה תחשוב ככה כנראה שיצאו לך הדברים הנכונים אבל אז הוא אומר לך אז מה אני חייב לחשוב ככה מצד האמת הוא לא חייב לחשוב ככה אתה חייב לעשות דברים מסוימים אבל כדי לעשות אותם אתה כנראה צריך לחשוב ככה. אלא אם כן אתה יודע בדיוק מה לאתה צריך לעשות ואז אתה יכול לחשוב מה שבא לך ולעשות את מה שצריך נגיד שחקן בהופעה נגיד סטנדאפיסט האם הוא צריך להיות שמח כדי להצחיק את הקהל לא הוא יודע מה להגיד הוא יודע ...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב? כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר ... שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור בעוד שעה. לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה. מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני? אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה מתי השליח יגיע? היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים. לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא ... איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך. הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת. גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר אין מים, אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב. גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות. איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. ... או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה. מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס? אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים. איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן? אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית. כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא נודניק, יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא ... גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו. איך להרגיע לקוח כועס? שיפור שירות לקוחות מה עושים עם לקוח חסר סבלנות? טיפים לשימור לקוחות אמפתיה בשירות לקוחות איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך להתמודד עם תלונות לקוחות? ...
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
... בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב? איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות? קיימות שתי גישות עיקריות להתמודדות עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות. הגישה הראשונה אומרת שכדי להצליח בחיים ובעסקים, עלינו להימנע ככל האפשר מלקוחות לא טובים ומעסקאות בעייתיות, מאחר והם יוצרים כאבי ראש, בעיות והפסדים. לפי גישה זו, עסק מצליח הוא עסק שיודע לזהות מראש לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות, ולהימנע מהם בצורה מוחלטת. הגישה השנייה שאליעד מציג היא גישה יצירתית יותר, שאינה מתבססת על בריחה מלקוחות או עסקאות שנראות בעייתיות במבט ראשון, אלא מחפשת איך להפוך אותן לעסקאות משתלמות. כלומר, במקום להגיד מיד: זה לקוח בעייתי, העסקה לא כדאית, לא נכנס לזה, מומלץ לעצור ולשאול: איך אפשר להפוך דווקא את העסקה הזאת לעסקה טובה, כך שהלקוח יהיה מרוצה וגם אני ארוויח? האם תמיד צריך לסמוך על האינטואיציה שלנו בעסקים? אנשים רבים נוטים לסמוך על האינטואיציה שלהם בעסקים. הם מרגישים מיד מי לקוח בעייתי ואיזו עסקה תהיה בעייתית. אבל במקום להשתמש בתחושת הבטן כדי להימנע מהעסקה לחלוטין, אפשר להיעזר באינטואיציה דווקא ככלי ליצירתיות, כלומר, לשאול את עצמנו: למה העסקה הזו נראית לי בעייתית? אילו תנאים צריכים להתקיים כדי שהיא תהפוך לטובה? איך להפוך
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
... התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה והפעם נענה לשאלה, איך ... של תסריט שיחה ותסריט מכירה שהוא רוצה לעשות מול הלקוח, אבל הלקוח מחבל לאיש המכירות בתסריט השיחה שלו, והלקוח ישר קופץ אל המחיר ושואל, כמה זה עולה לי, מה המחיר של המוצר, או במקרה היותר רע הלקוח שואל מה הנזק הכספי שלי כמה כסף אני הולך להפסיד וכיוב. והשאלה היא, איך להגיב ללקוח ששואל מה המחיר של המוצר, בשלב שבו אנחנו לא ... ללקוח? אז קודם כל נסביר את ההתלבטות. לכאורה הלקוח שואל מה המחיר של המוצר, והרי בכל מקרה מתישהו נצטרך להציג לו את המחיר של המוצר, אז לכאורה מה ההתלבטות לגבי הצגת המחיר ללקוח? ... המוצר יכול להיות יקר או זול, גם ביחס ליתרונות שהלקוח רואה במוצר עצמו. ואם הלקוח קודם כל יבין את היתרונות של המוצר וקודם כל נעשה איתור צרכים של הלקוח ונעשה התאמת המוצר ללקוח ונסביר ללקוח על היתרונות של המוצר ביחס למוצרים אחרים, הרי שאז כאשר נציג לו את המחיר של המוצר, יכול להיות שהלקוח כן ירצה לרכוש את המוצר, אחרי שהלקוח עבר את מסע הלקוח שאנחנו רוצים להעביר את הלקוח. אבל איש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג ללקוח את המחיר של המוצר, דהיינו, את החסרונות של המוצר, לפני שהוא הציג ללקוח את היתרונות של המוצר, הרי שהלקוח אוטומטית יחשוב שהמוצר לא בשבילו. ואחר כך יהיה הרבה יותר קשה לסגור עסקה עם הלקוח, כי הלקוח כבר נגד המוצר, בגלל המחיר וכולי. ולכן יש שיקול לא לרצות לענות ללקוח על מה המחיר של המוצר, בשלב מוקדם של תהליך המכירה. ולכן עולה השאלה, איך להתמודד עם לקוח ששואל על ההתחלה, מה המחיר של המוצר, כמה זה עולה לי?! ויש כאן עוד בעיה נוספת והיא, שמצד אחד אנחנו לא רוצים לומר ללקוח את המחיר של המוצר מיד על ההתחלה, לפני שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, אבל מצד שני, להתחמק מלענות ללקוח מה המחיר של המוצר ולתת ללקוח תחושה שאתה לא רוצה לומר לו כמה זה עולה לו, הרי שגם זה מחבל בתהליך המכירה. ולמה? כי 1 - לא בטוח שהלקוח ימשיך איתך את השיחה, אם אתה לא תענה לו מה המחיר של המוצר וכמה זה עולה. 2 - ברגע שלקוח שואל אותך שאלה ואתה מסרב לענות לו, ... יקר מידי, שאתה לא שלם עם המחיר, שאתה חושב שהלקוח יחשוב שהמחיר לא מתאים לו. הלקוח מרגיש את אי הנוחות של איש המכירות להציג את המחיר. כי המחיר, זה כאילו החיסרון של המוצר. ואם אתה מסרב לומר מה המחיר, הרי שאתה ... אולי כבר היית מפרסם לפני כל דבר אחר. ואולי הלקוח היה שואל אותך, איפה הקאצ של המוצר שלך, בגלל המחיר הזול של המוצר שלך. במילים אחרות, אם היתרון של המוצר שלך, הוא המחיר הזול של ... כמה זה עולה. ואם תחשוש, זה אולי כי אתה לא רוצה שהלקוח יחשוב שאם זה זול מידי, אז כנראה שהמוצר בעייתי. אבל ברמה העקרונית, אם אתה מסתיר את המחיר מהלקוח, הרי שהלקוח מרגיש שאתה חושב שהמחיר לא מתאים לו. כי אחרת, למה לא להציג ללקוח את המחיר, כאשר הלקוח שואל כמה זה עולה?! ולכן קודם כל צריכים לדעת, שיש יתרונות וחסרונות בלהציג ללקוח את המחיר, מיד כאשר הלקוח שואל כמה זה עולה. כי או שאתה תאבד את
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב, האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב, איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, אימון אישי לילדים, מאמן אישי להרזייה בנושא להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 19:36:54 - wesi1