אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הרצאה זו של אליעד כהן מתמקדת בניהול תיבת הדואר הנכנס, או כפי שמכונה גם האינבוקס, במטרה למנוע מיילים שלא טופלו מלהלך לאיבוד או להיבלע בתוך המיילים שנעשתה בהם עבודה. אליעד מציין את החשיבות בניהול המיילים בצורה מסודרת ומאורגנת, על מנת לשמור על אפקטיביות בעבודה ובחיים העסקיים. מהי מטרת תיבת הדואר הנכנס? תיבת הדואר הנכנס, לפי אליעד, משמשת כמו הכניסה למשרד. כל ... ובלגן, ומיילים חשובים עלולים להיאבד או להתעכב. מה התהליך הנכון לטיפול במיילים? אליעד מסביר שהמפתח בניהול אפקטיבי של דואר אלקטרוני הוא ההחלטה המיידית על כל מייל. כל אימייל צריך להיות מנותב לפעולה, משימה, או לתיקייה מסוימת. ברגע שמטפלים בו, יש להוציא אותו מהאינבוקס. על ... את המיילים מהמקום שבו הם ממתינים, כך שלא יוותרו מיילים לא מטופלים. האם זה באמת חשוב? החשיבות של ניהול נכון של הדואר הנכנס, לפי אליעד, היא קריטית לשמירה על סדר ואפקטיביות בעבודת היום - יום. תיבת הדואר הנכנס משמשת כשער לכל המשימות והפניות, ואם לא נתנהל בצורה מסודרת, כל מייל שלא מטופל בזמן יכול לגרום לעיכובים בתהליכים ולהחמיץ פניות חשובות. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הנושא המרכזי בהרצאה הוא ניהול תיבת הדואר הנכנס, או האינבוקס, באופן שמונע מצבים בהם מיילים חשובים ילכו לאיבוד או לא יטופלו כראוי. אליעד מסביר את החשיבות בהבנת התהליך של טיפול באימיילים כדי ... עלול לשכוח מהם ולפספס משימות או משובים חשובים. האם זה באמת חשוב? ההבנה המרכזית כאן היא, שהתהליך של ניהול מיילים ופעולות הדואר האלקטרוני הוא קריטי כדי למנוע בלגן ותקלות. תיבת הדואר הנכנס היא השלב הראשון של כל המשימות - היא האזור שבו כל הדברים מתחילים. כל מייל שלא מטופל מיד ישאר שם ויעכב את התהליך, ולכן חשוב כל הזמן לבדוק ולהוציא את המיילים שטופלו מהאינבוקס. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס? איך לנהל את המיילים? איך לנהל את הדואר האלקטרוני? איך לנהל את הדואר הנכנס? ניהול משימות ...
אפקטיבי פגישות איך לנהל את תיבת האינבוקס דרך נכונה איך למנוע דואר נכנס שלא טופל מטפל חשיבות במה לעבוד
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת ... אך הם מצליחים לנהל מדינות, לעסוק במקצועותיהם ולהשפיע באופן חיובי. אליעד מציין כי גם ספרים כמו התנך, או רעיונות דתיים ומפולמלים כמו האמונה ... איך לשכנע לקוחות? ניהול מוניטין באינטרנט איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי באינטרנט הוא מצב שבו כאשר מישהו מחפש את שמך, את שם ... ועדיין, הם מנהלים מדינות. ניקח דוגמה אחרת - התנך, הספר הכי מפורסם בעולם. האם אין עליו ביקורות שליליות? ברור שיש, ועדיין אנשים מעריצים ... שאתה עושה עבורם. ניהול מוניטין באינטרנט איך לשפר תדמית עסקית שיווק ומכירות אסטרטגיות להתמודדות עם ביקורות שליליות איך לבנות אמון עם לקוחות איך למתג ... מותג, שיווק עצמי, ניהול מוניטין, איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם כתבות שליליות באינטרנט? ... למכור ללקוחות, איך לנהל מוניטין שלילי? איך לנהל מוניטין חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים עליך? מה לעשות אם משמיצים אותך? איך להתמודד אם משמיצים ... עצמי בפייסבוק, ניהול מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג ... שיווק עצמי בגוגל, ניהול מוניטין בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך ... חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין שלילי בגוגל? להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע בגוגל, הוצאת שם רע בגוגל, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי ... חיוביות בפייסבוק, איך לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק? להתמודד עם הוצאת דיבה בפייסבוק, איך להתמודד עם לשון הרע בפייסבוק? איך להתמודד עם הוצאת שם רע ...
לטפל בהתמכרות חברים התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל נזק המלצות של לקוחות ביקורת חיובית האמת האבסולוטית התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל למה מנהל חייב להיות איש מכירות טוב? אחת מהתכונות החשובות ביותר שמנהל חייב לפתח כדי להצליח בתפקידו היא היכולת להיות איש מכירות טוב. רבים חושבים שלהיות מנהל פירושו רק להנחות צוות עובדים, לקבוע יעדים ולהשיג מטרות עסקיות. בפועל, אליעד כהן מסביר שלנהל עובדים זה תהליך של מכירה לכל דבר. מנהל טוב הוא בהכרח איש מכירות טוב - אפילו אם הוא עצמו ... את התפקיד שלהם? כשאליעד מדבר על כך שמנהל צריך להיות איש מכירות טוב, הוא מתכוון לכך שהמנהל צריך למכור לעובדים את התפקידים שלהם. זהו תהליך מכירה ... העובד עצמו. איש המכירות בתהליך הזה הוא המנהל. התהליך הזה דורש מהמנהל לא רק להטיל משימות אלא לשכנע את העובדים לקבל את ... ושהם עושים זאת למען עצמם ולא רק כי המנהל דרש זאת. איך להתמודד עם התנגדויות של עובדים? כמו בכל ... למה דווקא הוא צריך לבצע את המשימה הזו. מנהל שאינו מומחה במכירות לא ידע איך להתייחס להתנגדויות ... את המשימות בצורה יעילה או מרצון. מנגד, מנהל שיודע למכור לעובדים את התפקיד שלהם בצורה טובה, מבין ... מתוך מוטיבציה אמיתית. מהן התוצאות של ניהול ללא מיומנויות מכירה? מנהל שאינו איש מכירות טוב ינהל את הצוות שלו באופן עקום. מה זאת אומרת עקום? המשמעות היא ... יוביל לתוצאות גרועות בכל הארגון. מנגד, מנהל שהוא איש מכירות טוב יודע לתקשר היטב עם אנשים, יודע ... משפיעות על הצלחת הארגון כולו? ברגע שהמנהל יודע למכור את התפקידים לעובדים שלו, העובדים יבצעו את ... כולו. כלומר, מיומנויות מכירה הן למעשה כלי ניהולי מהותי ביותר, המשפיע ישירות על הצלחת הארגון ועל השגת היעדים העסקיים. האם מנהל יכול להצליח בלי כישורי מכירה טובים? אליעד מדגיש שאין אפשרות למנהל להיות באמת טוב בתפקידו אם הוא לא מבין במכירות או אינו בעל כישורי מכירה. גם אם למנהל יש צוות מכירות ייעודי, עדיין
מנהל צוות עסק פסיכולוגיות לגרום לגבר תפקיד מכירה ישירה איך לנהל עובד לגרום למישהו לקנות
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים הם המשאבים שלך, ויש לדעת כיצד לתקשר איתם ו
איך לנהל עובד האם אני מתאים לתפקיד ניהולי תכונות איך להצליח בתפקיד ניהולי תשובה להתמודד הצלחה לנוח
לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, איך לאהוב את כל המשימות שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית?
לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, איך לאהוב את כל המשימות שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית?
... משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, ... שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית? איך אפשר לאהוב משימות שאתה שונא לעשות בעסק שלך? אנשים רבים שמנהלים עסק מתמודדים לעיתים קרובות עם מצב שבו הם מאוד אוהבים חלק מהמשימות שלהם, אך שונאים או משתעממים ממשימות אחרות. אליעד כהן ... מובילה בהכרח לשעמום. אך אם האדם מחליט שהוא רוצה להיות הכי טוב בעולם בכתיבת הצעות מחיר או בניהול משא ומתן עם לקוחות, הוא מוצא עניין ומוטיבציה בפעולה. לדוגמה, במקום לראות ניהול חשבונות כנטל, אפשר לראות בכך הזדמנות להגיע לשלמות ולדיוק כלכלי. שיחת משא ומתן יכולה להפוך ממשימה מעיקה למשחק אסטרטגי שבו המטרה ... להפוך אותן למרגשות ומהנות, וכך להצליח יותר בעסק וגם ליהנות מהדרך. איך להרוויח כסף מאומנות? איך לנהל עסק מצליח? איך לאהוב למכור ללקוחות? איך לאהוב משימות משעממות? איך להפוך כל דבר ליצירת אומנות? איך למצוא עניין במשימות שנואות? איך אפשר לאהוב משימות בעסק שאתה לא אוהב לעשות? כאשר אדם מנהל עסק, ישנן משימות שהוא אוהב לבצע וישנן משימות שהוא שונא או משתעמם מהן. לדוגמה, אומן עשוי לאהוב לצייר אך לשנוא למכור את ציוריו. כדי ... אך אם מתייחסים אליה כמשהו שדורש מחשבה ודיוק - היא יכולה להפוך למעניינת. למשל, במקום לראות את ניהול החשבונות כטרחה, אפשר לראות זאת כהזדמנות להגיע לשלמות פיננסית בעסק. במקום לראות שיחת משא ומתן עם לקוח כמשהו מעיק, אפשר לראות בה ... להשתפר ולהיות הטוב ביותר, יוכל למצוא עניין בכל משימה שהוא עושה. איך להרוויח כסף מאומנות איך לנהל עסק איך לפתח עסק איך לאהוב משימות משעממות איך לאהוב למכור לצאת ידי חובה, להיות הכי טוב בעולם, לעשות משהו הכי טוב, איך לאהוב ... הצעת מחיר ללקוח? איך לאהוב למכור ללקוחות? איך לאהוב תהליך מכירה? איך לאהוב להתווכח עם לקוח? איך לנהל עסק נכון? משימה משעממת, משימה אפורה, משימה לא מעניינת, איך להצליח בעבודה? איך למצוא עניין בעבודה משעממת? לעשות כסף מאומנות, איך להקים עסק מצליח? הצלחה בעסקים, אימון עסקי, אימון לאנשי מכירות, אימון למנהלי עסקים ...
לעשות כסף מאומנות לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח סיבה אני עושה משהו מנהל חרדת מכירות מיומנויות השקעה
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק ... ספקים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא להתייחס אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. הכוונה היא לכך שהמנהלים מתמקדים במאמץ העובד, בשעות העבודה שלו, ובהתנהגות ... אליעד מדגיש שהשינוי החשוב ביותר בניהול עובדים הוא לראות את העובד כספק שירותים שמחויב לתוצאה ... שהושקע. מה ההבדל בין עובד לבין ספק בניהול עובדים? כדי להבהיר את ההבדל, אליעד משתמש בדוגמה של עבודה ... כשעובד מאחר או לא מתאמץ מספיק, המנהלים לרוב מעירים על כך באופן ישיר: למה איחרת?, למה אתה ... מסוג זה, המסר שעובר לעובד הוא שהמנהל מודד אותו על פי המאמץ ולא על פי התוצאה שהוא מספק. מדוע ... במאמץ של העובד. כיצד שינוי תפיסה בניהול עובדים משפר ביצועים? היתרון בשינוי גישה זו הוא בכך ... אלא להביא תוצאות אמיתיות שירצו את ההנהלה. אליעד חוזר ומדגיש: אל תבחנו את העובדים לפי כמה שעות הם ... לא לאחר? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לנהל עובדים נכון? אחריות על התוצאה או על המאמץ? איך לגרום ... מתחפשן? איך להתייחס לעובד כמו ספק? ניהול עובדים נכון: אחריות על תוצאה ולא על מאמץ שלום חברים, אחת הטעויות הנפוצות בניהול עובדים היא ההתייחסות אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. ההבדל ... לעמוד במסגרת השעות שנקבעו. הטעות בניהול עובדים - התמקדות במאמץ במקום בתוצאה הבעיה מתחילה כאשר מנהלים מתמקדים בביקורת על מאמצי העובדים במקום להתמקד ... אך למעשה, מה שצריך לעניין את המנהל הוא האם העבודה הושלמה כראוי ובזמן. איך נכון להתנהל מול העובד? במקום להעיר לעובד על איחורים או הפסקות, יש ... את התפיסה - לעבור לחשיבה של ספקים בניהול נכון, חשוב להטמיע אצל העובדים את ההבנה שהם מחויבים לתוצאה ולא לשעות. מנהל לא צריך לשאול: למה לא עבדת קשה יותר?, אלא למה המשימה לא ... בזמן ובצורה איכותית. סיכום המפתח לניהול עובדים בצורה נכונה הוא למדוד אותם לפי תוצאות ולא לפי מאמץ. ... רוצים ללמוד עוד על טעויות נפוצות בניהול עובדים, איך לשפר את שיטות הניהול שלכם ואיך לגרום לעובדים שלכם להיות יותר מחויבים, חפשו מידע ... איך לגרום לעובד להגיע בזמן לעבודה? איך לנהל עובדים? תוצאה או מאמץ, איך להעביר ביקורת על עובד? ... שמאחר, התייחסות נכונה לעובד, גישות בניהול עובדים, איך לנהל נכון? חשיבה ניהולית, חשיבה מכוונת תוצאות, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, לדבר עם ...
עובד בעייתי להעיר לעובד שמאחר יעילות גישות בניהול להתרכז הדרך של אליעד כהן איך לטפל בעובד שמאחר לעבודה להצליח
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
... האם כדאי להם להיות עצמאים או שכירים. אליעד כהן מסביר שההבדל בין עצמאי לשכיר הוא קודם כל בחשיבה הכלכלית ובצורת ההתנהלות עם הכסף. בעוד שלשכיר יש ודאות מסוימת לגבי השכר, עצמאים חיים ... זוכר בזמן שהכסף נכנס לקופה, שהרוב המוחלט מהכסף לא באמת שייך לו, אלא מיועד להוצאות עתידיות. מה ההבדל המהותי בין התנהלות כלכלית של שכיר ושל עצמאי? ההבדל המרכזי הוא ששכיר מקבל לחשבון הבנק סכום נטו אחרי כל הניכויים (מס הכנסה, ביטוח לאומי וכו), ולכן קל לו יותר להתנהל. שכיר יודע מראש מה התקציב האמיתי שלו ויכול לחיות לפי הכסף שיש לו באמת ביד. ... למה רוב העסקים נכשלים? רוב העסקים לא נכשלים מחוסר כישרון או יכולת מקצועית, אלא דווקא מכיוון שהבעלים לא מבין כיצד לנהל את הכספים של העסק. הם לא יודעים: להפריד בין הכנסות העסק לבין הרווח האמיתי. ... שלהם. לחשב נכון את ההוצאות הקבועות והמשתנות. להפריש מראש כסף למס הכנסה, מעמ, ביטוח לאומי ותשלומים נוספים. לנהל תזרים מזומנים ולהתכונן לתשלומים עתידיים. החוסר במיומנויות אלו גורם לכך ... של העסק, עלול לגלות בסוף החודש שהוא בכלל הפסיד כסף, גם אם המחזור שלו היה גבוה. מהו ההבדל בין להיות מקצוען לבין לנהל עסק? אליעד מדגיש את ההבדל בין להיות בעל מקצוע טוב לבין היכולת לנהל עסק בצורה רווחית. להיות עצמאי פירושו לא רק לדעת לספק שירות או מוצר טוב, אלא גם לדעת לתמחר נכון, לנהל עובדים, ספקים והוצאות, להבין במסים ובהתנהלות כספית. מי שיודע רק לבצע את העבודה אך לא יודע לנהל עסק, צפוי להיכשל כלכלית. למה כל כך קשה להצליח בתור עצמאי? הקושי להצליח בתור ... הוא יקבל. עצמאי, לעומת זאת, יכול לגלות רק אחרי חודשים של עבודה שהוא בכלל הפסיד כסף, פשוט בגלל טעויות בחישוב ובהתנהלות הכספית. לסיכום, להצליח כעצמאי דורש הבנה עמוקה של ניהול כספים, משמעת עצמית והיכולת לחשוב בצורה כלכלית נכונה. אליעד מדגיש שמי שלא ... בעסק? מהן טעויות נפוצות של עצמאים? איך לתמחר מוצרים נכון? למה רוב העסקים הקטנים נכשלים? מה עדיף, עצמאי או שכיר? איך לנהל תזרים מזומנים נכון? עבודה של עצמאים מול עבודה של שכירים - מה ההבדל? אחד ... חופש ושליטה על ההכנסות שלהם. אך האמת היא שההבדל המהותי בין עצמאים לשכירים אינו רק בשאלה כמה מרוויחים, אלא כיצד מתנהלים עם הכסף וכיצד חושבים כלכלית. השאלה הפשוטה שמבדילה בין שכיר לעצמאי ... ליפול בפח כלכלי אם הוא לא מבין כמה באמת נשאר לו אחרי כל ההוצאות, המסים, והמחויבויות האחרות. מדוע קל יותר לשכיר להתנהל כלכלית? שכיר מקבל משכורת שממנה כבר נוכו כל המיסים, כך שהוא רואה ישירות את הסכום נטו ויכול לתכנן את הוצאותיו בהתאם. זה הופך את ההתנהלות הכלכלית לפשוטה יותר. עצמאי, לעומת זאת, רואה את כל ההכנסות שלו ... תפעול ועוד חייבים לרדת מהסכום הזה, אך לעיתים קרובות עצמאים מתייחסים לכל מה שנכנס כרווח, מה שגורם להם לבצע טעויות ניהוליות חמורות. תופעת המאניה - דיפרסיה של עצמאים רבים מהעצמאים סובלים מתופעה ... מגיע השלב של ההלם והחרדה. במצב כזה, העצמאי מרגיש מרומה ונכנס למצוקה כלכלית, למרות שהבעיה היא בעיקר חוסר הבנה של ההתנהלות הכספית בעסק. למה עצמאים נכשלים? רוב העצמאים לא נכשלים בגלל חוסר כישרון מקצועי, אלא בגלל חוסר יכולת לנהל את הכספים שלהם נכון. הם לא מבינים: שלא כל הכסף שנכנס לעסק הוא שלהם. שיש ... קבועות ומשתנות שמכרסמות ברווחים. לעומת זאת, שכירים מוגנים יחסית מהסיכונים הללו, כי כל החישובים נעשים עבורם מראש. ניהול עסק - יותר מסובך ממה שחושבים ניהול עסק הוא לא רק למכור שירות או מוצר. עצמאי חייב להבין שהוא לא רק בעל מקצוע, אלא גם מנהל כספים, מתמחר, אחראי על ספקים, שירות לקוחות ועוד. עצמאי טוב צריך לדעת: לחשב רווחיות אמיתית - להבין כמה באמת נשאר לו בסוף החודש. לנהל תזרים מזומנים נכון - לא להוציא כסף לפני שהוא בטוח שהוא באמת שלו. לחשב מראש ... לקוחות. מסקנה - לא כל אחד מתאים להיות עצמאי להיות עצמאי זה לא רק חופש כלכלי, אלא גם אחריות גדולה. זה אומר לדעת להתנהל נכון, להבין מספרים ולהיות עם אצבע על הדופק. לעומת זאת, שכירים נהנים מוודאות פיננסית ומניהול כספים פשוט יותר. אם אתם חושבים להיות עצמאים, חשוב שתבינו את המשמעות האמיתית של ניהול עסק. למידע נוסף חפשו באתר EIP.co.il. נושאים קשורים: איך להיות עצמאי מצליח? איך לנהל עסק נכון? תמחור מוצרים ושירותים איך להתנהל כלכלית בצורה חכמה? הבדלים בין שכיר לעצמאי השוואה בין עצמאי לשכיר, טעויות של ... עסקים, כישלון עסקי, כישלון בעסקים, איך להצליח בעסקים? איך לא להיכשל בעסקים? איך למנוע כישלון עסקי? איך לא להיכשל בניהול עסק? חשיבה של עצמאי, חשיבה של שכיר, מבוא לכלכלה, איך לנהל עסק? איך לחשוב בצורה עסקית? מהי חשיבה עסקית? מהי חשיבה כלכלית? מאניה ...
בנקים להישאר להפוך איך להרוויח יותר כסף לעשות הרבה כסף הדרך של אליעד כהן איך לנהל עסק תמחור מוצרים ושירותים
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון מהו התפקיד העיקרי של המנהל בארגון? התפקיד המרכזי של המנהל בארגון הוא לבצע כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שגם אחרים מסוגלים לבצע. כאשר המנהל מתלבט איזו משימה עליו לעשות מתוך אותן משימות ייחודיות, עליו לבחור תמיד במשימה שתביא את התועלת הרבה ביותר לארגון. הרעיון המרכזי הוא שלכל עובד בארגון, ובמיוחד למנהל, יש משימות ספציפיות שאם הוא לא יעשה אותן, אף אחד אחר לא יבצע אותן בצורה מספקת או בכלל. איך נכון לחלק משימות בין עובדים בארגון? חלוקת המשימות בארגון צריכה ... הכי הרבה תועלת לארגון. כיצד להתמודד עם מצב בו המנהל יכול לבצע משימה בצורה טובה יותר מהעובד? אם קיימת משימה שגם המנהל וגם העובד יכולים לבצע, אבל המנהל מסוגל לעשות אותה ברמה גבוהה יותר, חשוב להסתכל על המשימה כשתי משימות נפרדות: משימה אחת ברמת ביצוע בסיסית שהעובד יכול לבצע (למשל ב - 50% מהיכולת המקסימלית). משימה שנייה של שיפור, שאותה רק המנהל יכול לבצע, מרמה בסיסית (50%) לרמת ביצוע גבוהה (100%). במקרה כזה, המנהל צריך להחליט אם עדיף לו להתמקד בשיפור הביצוע של העובד, או האם עדיף לו לעשות משימה אחרת, שרק הוא מסוגל לבצע ושתביא לארגון תועלת רבה יותר. כיצד מנהל צריך להחליט אילו משימות לבצע בעצמו ואילו להאציל לעובדים? המנהל צריך באופן עקבי לשאול את עצמו: האם את המשימה הזאת יכול לבצע גם מישהו אחר? אם התשובה חיובית, עדיף לתת לאותו עובד לבצע את המשימה. אם העובדים מבצעים משימות בצורה פחות טובה מהמנהל, עליו לשקול האם שיפור העבודה שלהם חשוב יותר ממשימה ייחודית אחרת שרק הוא מסוגל לעשות. בכל מצב המנהל צריך לתעדף את אותן משימות שיביאו את הערך המקסימלי לארגון ושרק הוא יכול לבצע אותן, כדי לא לבזבז את זמנו על משימות שאחרים יכולים לבצע גם אם ברמה מעט נמוכה יותר. למה חשוב שהמנהל לא יבצע משימות שגם עובדים יכולים לעשות? בארגונים רבים מנהלים נוטים לעשות משימות שגם עובדים אחרים מסוגלים לבצע, ולעיתים אפילו בצורה טובה יותר. זו טעות נפוצה שמורידה את היעילות של הארגון, מכיוון שכאשר המנהל עושה משימות פשוטות, הוא מונע מעצמו לבצע את המשימות החשובות ביותר, אלו שרק הוא יכול לבצע, כגון קבלת החלטות אסטרטגיות או תכנון ארוך טווח. לדוגמה, אם המנהל יכול לכתוב דוח או לנהל משא ומתן חשוב מול לקוח אסטרטגי, עדיף שהוא יתמקד במשא ומתן וייתן לעובד את הכנת הדוח. גם אם העובד יעשה את הדוח ברמה של 70% ממה שהמנהל היה עושה, התרומה לארגון תהיה גדולה יותר אם המנהל ינהל את המשא ומתן במקום לכתוב את הדוח בעצמו. מהי הנוסחה לחישוב חלוקת המשימות בארגון? ישנה נוסחה פשוטה וברורה לחלוקת משימות בארגון: קודם כל, לזהות ... אדם אחד יכול לבצע יוטלו על אותו אדם באופן מיידי. המנהל יבצע רק משימות שהוא היחיד שמסוגל לבצע, או משימות שתרומתן לארגון גבוהה בהרבה אם הוא יבצע אותן בעצמו. חשוב לזכור שלא מספיק לעשות דברים טוב - צריך לעשות את ... ביותר לארגון, לפי סדר עדיפויות ברור ומדויק. איך לנהל צוות? איך לחלק משימות לעובדים? מהו תפקיד המנהל בארגון? איך להיות מנהל טוב? איך לחלק את התפקידים בארגון? ייעוץ ארגוני איך להקצות משימות לעובדים? תפקידו של המנהל בארגון שלום חברים, הפעם נסביר לגבי תפקידו של המנהל בארגון - מה הוא אמור לעשות, מה הוא לא אמור לעשות, ומה צריך לעשות כדי שארגון יצליח. הנושא הזה נכון לא רק למנהל, אלא גם לעובדים, ולכל ארגון שבו יש מספר עובדים. נדון בשאלה איך לדעת מה כל עובד אמור לעשות, איך לסדר את המשימות של הארגון בהתאם לעובדים, ואיך לבצע חלוקת משימות באופן מיטבי. מהו תפקידו של המנהל? התשובה הבסיסית היא שה
לקבל החלטה מי אמור לעשות מה בארגון איך לחלק את התפקידים בארגון השיטה של אליעד כהן לנהל מנהל תפקידו של מנהל כמה משימות לתת לעובד לתכנן
ניהול דיונים, איך לנתח דברים? איך לברר מה האמת? מה לעשות כשלא מסכימים? איך ליצור הסכמה? על מה כן מסכימים? על מה בטוח מסכימים? לא לשאול שאלות מורכבות, לשאול שאלות פשוטות, לפרק שאלה לגורמים, להסכים על העובדות, להתווכח על הפירושים
ניהול דיונים, איך לנתח דברים? איך לברר מה האמת? מה לעשות כשלא מסכימים? איך ליצור הסכמה? על מה כן מסכימים? על מה בטוח מסכימים? לא לשאול שאלות מורכבות, לשאול שאלות פשוטות, לפרק שאלה לגורמים, להסכים על העובדות, להתווכח על הפירושים
ניהול דיונים, איך לנתח דברים? איך לברר מה האמת? מה לעשות כשלא מסכימים? איך ליצור הסכמה? על מה כן מסכימים? על מה בטוח מסכימים? לא לשאול ... לשאול שאלות פשוטות, לפרק שאלה לגורמים, להסכים על העובדות, להתווכח על הפירושים איך לנהל דיון נכון ולהגיע לאמת? אליעד כהן מסביר בהרחבה כיצד לנהל דיונים בצורה נכונה ומועילה, בין אם מדובר בשיחה עם אדם אחר ובין אם בשיחה עם עצמך, במטרה להגיע לאמת. הוא מדגיש כי הבעיה המרכזית ... מתווכחים בלי לוודא קודם שהם מסכימים על העובדות הבסיסיות. אליעד מציע דרך ברורה לנהל את הדיון כך שיהיה יעיל ומדויק, תוך התמקדות במספר עקרונות מרכזיים. מה עושים כשאין הסכמה? כאשר מתגלה חוסר הסכמה בדיון, הדבר ... בסיסיות יותר כמו מהו שולחן?, ורק אז לבדוק מה המחלוקת ביניהם לגבי המושג הזה. כיצד לנהל ויכוח עם עצמך? אליעד מבהיר שהעיקרון הזה נכון גם כשאדם מנהל דיון פנימי עם עצמו. אם מישהו שואל את עצמו האם אני רוצה להתחתן או להתגרש?, עליו ליצור מחלוקת פנימית ולשאול שאלות פשוטות וברורות ... לסיכום, מהם הכללים לדיון מוצלח? לסיכום ההרצאה, אליעד מספק מספר כללים בסיסיים לניהול דיונים יעילים וברורים: לשאול שאלות פשוטות ולא מורכבות. לפרק כל שאלה לחלקים פשוטים וברורים. לוודא תחילה הסכמה מלאה על העובדות. ... מורכבות עד לרמת הבסיס. לוודא שכל המשתתפים בדיון מפרשים את הטענה באותו אופן. איך לנהל דיון נכון? איך לבדוק אם טענה נכונה? למה חשוב לפרק שאלות לגורמים? איך ליצור הסכמה בדיון? איך להימנע מטעויות בדיונים? איך ... או פירושים, לא להסכים על עובדה עם מספר פירושים, האם יש מספר פירושים אפשריים? איך לנהל דיונים עם עצמך? איך ליצור מחלוקת עם עצמך? האם משהו נכון? איך לדעת האם טענה נכונה? דיבייט, למה משהו הנכון? מהי התשובה ...
עובדות מול פירושים איזו שאלה לשאול להימנע מטעויות ניהול דיונים איך לשאול שאלות מורכבות עובדות או פירושים טעות פירוש כעובדה
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות ... לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה באמת? כדי לנהל יומן משימות באופן יעיל, אליעד כהן מסביר שישנם שני עקרונות חשובים ומשלימים שצריך להקפיד ... זה לזה, הם למעשה מאזנים אחד את השני ותורמים לניהול זמן נכון ולמניעת עומס ובלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות פתוחות? העיקרון הראשון בניהול יומן משימות הוא לא לסגור אף פעם משימה שעדיין פתוחה או שעדיין דורשת טיפול. הטעות הנפוצה היא ... כרגע. איך האיזון בין שני העקרונות תורם לניהול זמן וארגון נכון? האיזון בין שני העקרונות - לא לסגור משימות שעדיין פתוחות ולא להשאיר ברשימה ... הושלמו - מאפשר לנו למקסם את היעילות, לשפר את ניהול הזמן ולהפחית עומס נפשי מיותר. מצד אחד, כל משימה שנדרשת לטיפול מופיעה מולנו בבירור, ואיננו ... החשובים והפעילים. בשורה התחתונה, אליעד מסביר שניהול נכון של יומן המשימות כרוך בשמירה על בהירות מקסימלית. על ידי הקפדה על סגירה נכונה ומדויקת ... להגדיל את הפרודוקטיביות ולהפחית לחץ נפשי. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה? כשמנהלים יומן משימות, ישנם שני עקרונות חשובים שצריך להקפיד עליהם, שיכולים להיראות כנגדים אבל למעשה הם משלימים אחד את השני. חשוב להבין איך לנהל את המשימות באופן שמסייע לניהול זמן ויעילות, ולמנוע מצבים שמעמיסים על המוח או יוצרים בלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות ... מהרשימה, כדי שהיא תישאר נקייה ונוחה להתמצאות. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות ...
אליעד כהן בצורה יעילה עייפות נפשית מטופלים לנהל זמן פסיכולוגיה קוגניטיבית עומס מחיקת משימות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לנהל?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לנהל?, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל?, איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, פסיכותרפיה הוליסטית, רטוריקה בנושאי איך לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 16:05:48 - wesi1