אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםניהוללנהלמנהלאיך לנהל שיחהאיך לנהל עובדיםאיך לנהל עובדאיך לנהל את העובדיםאיך לנהל משא ומתןאיך לנהל עסקאיך לנהל זמןאיך לנהל את הזמןאיך לנהל דיוניםאיך לנהל דיוןאיך לנהל מנהליםאיך לנהל משימותאיך לנהל את המנהלאיך לנהל מנהלאיך ללמוד לנהלאיך לנהל אנשיםאיך לנהל צוותאיך לנהל טובאיך לנהל כסףאיך לנהל פרויקטיםאיך לנהל פרויקטאיך לנהל קמפייןאיך לנהל משא ומתן על שכראיך לנהל משא ומתן על המחיראיך לנהל משא ומתן על מחיראיך לנהל משא ומתן עם לקוחאיך לנהל קמפיין פוליטיאיך לנהל כתאיך לנהל עסק בזמן הקורונהאיך הכי נכון לנהל עובדיםאיך לנהל מוניטין שליליאיך לנהל סטארטאפאיך להתחיל לנהלאיך לנהל משאביםאיך לנהל תזריםאיך לנהל את הזמן במשבר הקורונהאיך לא לנהל קמפיין פוליטיאיך להתחיל לנהל עובדיםאיך זה לנהל עסק עצמאיאיך לנהל מנהלים תחתיךאיך לדעת לנהל אנשיםאיך לנהל סגני מנהלאיך לנהל עובד שכיראיך לנהל קריירהאיך לנהל גאנטעסקמשא🔍הצג עוד...
ויכוחים, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לנהל ויכוח? איך למנוע מריבה? שאלת הבהרה, איך לשאול מה הבנת אותי? איך להתמודד עם ויכוח? חוסר הבנה בויכוח, איך לגרום למישהו להבין אותך? ניהול דיונים, לנהל דיון
ויכוחים, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לנהל ויכוח? איך למנוע מריבה? שאלת הבהרה, איך לשאול מה הבנת אותי? איך להתמודד עם ויכוח? חוסר הבנה בויכוח, איך לגרום למישהו להבין אותך? ניהול דיונים, לנהל דיון איך לגרום למישהו להסכים איתך בוויכוח? כאשר אתם נמצאים בוויכוח או בדיון עם מישהו והוא לא מסכים אתכם, ...
איך לזכור דיונים איך לשכנע מישהו להסכים איתך להתייחס הבנה עצמית לגרום לבחורה לנהל מה זה טיפשות
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא ... בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ... לפי האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו ... כן היה יכול לעשות פעולות יותר טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות יותר טובות במסגרת התהליך ותחומי האחריות שלו, הרי שגם אם אין מכירות מסיבות שאינן ...
איך לסגור עסקה להסיר אחריות איך להסיר אחריות תמחור ארגון מכירה להאשים את המנהל סמכויות
סדר וארגון / ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה?
סדר וארגון / ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה? כפי שכבר ביארתי, ניהול זמן נכון הוא כאשר האדם משקיע את הזמן שלו בצורה היעילה ביותר, שמשיגה לו את התועלת הגדולה ביותר שהוא יכול להשיג, במסגרת הזמן שלו. והשאלה היא, מהי מהותו של ניהול הזמן בצורה נכונה? איך להגיע לניהול זמן נכון? וכפי שכבר ביארתי, כדי לנהל את הזמן נכון, לשם כך על האדם לברר לעצמו טוב יותר את המטרות שלו ואת האפשרויות שלו, ועל פי זה לנהל את הזמן בצורה נכונה. וכאן במאמר ננסה להבהיר, כיצד יכול האדם לעשות את כל הדברים האלו. וניהול זמן נכון, שורשו הוא הסדר של האדם במחשבות שלו. כי כאשר האדם לא מסודר במחשבות שלו, על ידי זה הוא לא מתמקד בעיקר, ועל ידי זה הוא מבזבז את זמנו בצורה לא יעילה, והוא לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. כי כאשר המחשבות של האדם לא מסודרות, על ידי זה סדרי העדיפויות של האדם מתבלבלים, והאדם לא רואה בצורה מסודרת את האפשרויות שלו. ועל ידי זה, האדם לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה נכונה, ולמצוא זמן לדברים החשובים וכולי, עליו לנסות לעבוד בצורה מסודרת. ומי שקשה לו לעבוד ... או הצורה שבה החולצה של האדם מונחת עליו, או אפילו הצורה שבה האדם יושב כאשר הוא אוכל. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה יעילה ולהשיג את המטרות שלו בצורה יעילה, עליו להתחיל ליצור אצל עצמו סדר בדברים הקטנים ...
הישגים ציר המקום איך לנהל את הזמן סדר בחיים אכילה ציר הזמן איך להתחיל מאיפה להתחיל
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
... משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות איך לתת משימות לעובדים ולהגדיל את הסיכוי לביצוען? כאשר מנהל נותן משימה לעובד, השאיפה שלו היא שהמשימה תבוצע בהצלחה ובזמן. בפועל, לעיתים קרובות העובד אינו מבצע את המשימה בצורה הרצויה או שאינו מבצע אותה כלל. אליעד כהן מסביר שמה שגורם לבעיה הזו הוא הציפייה הלא - ריאלית של מנהלים - הם נותנים את המשימה ומאמינים בטעות שברגע שהעובד אמר הבנתי, הכל ברור והמשימה תתבצע מעצמה. אולם המציאות שונה ... יפגעו בביצוע המשימה. לכן, אליעד מציג גישה מעשית לפתרון בעיה זו - במקום לתת משימה לעובד ולסיים את השיחה, המנהל צריך לשאול אותו שאלות ממוקדות מאוד שמטרתן להציף מראש את הקשיים האפשריים שעלולים להופיע במהלך הביצוע. גישה זו מגדילה ... הדרך. מדוע חשוב להציף מראש את הקשיים בביצוע המשימה? הרציונל העומד מאחורי הצפת הקשיים מראש הוא פשוט: אם מראש המנהל והעובד יבררו אילו קשיים צפויים במהלך ביצוע המשימה, ניתן יהיה להיערך מראש לפתרונם. הגישה הזו מביאה למספר יתרונות משמעותיים: וידוא שהעובד הבין את המשימה: כאשר המנהל שואל שאלות כמו איפה לדעתך יכולים להיות קשיים?, העובד חייב לחשוב לעומק על המשימה ועל השלבים השונים בתהליך הביצוע ... על קשיים אפשריים או מתקשה להסביר היכן המשימה עלולה להסתבך, כנראה שהוא לא מתאים או לא בשל לביצוע המשימה. המנהל יכול לזהות זאת מראש ולהיערך בהתאם. היערכות מוקדמת לבעיות צפויות: על ידי זיהוי מוקדם של קשיים אפשריים, אפשר להתכונן ... בשלב מוקדם להיערך לכך ולמצוא פתרון מתאים מראש. למה הגישה של לתת משימה ולהתעלם ממנה היא בעייתית? אליעד מסביר שמנהלים רבים בטוחים שתפקידם מסתכם בהסבר המשימה והעברת האחריות לעובד. מבחינתם, ברגע שהעובד אמר כן, המשימה ירדה מהם. אבל בפועל, הגישה הזו מובילה לכך שהמשימות לא מבוצעות או מבוצעות באופן לקוי. התוצאה היא שבסוף המנהל נדרש לחזור ולהתעסק שוב ושוב במשימות שלא בוצעו כראוי, ולתקן טעויות רבות שנוצרו בדרך. כיצד לנהל נכון שיחת הצפת קשיים עם העובד? אליעד ממליץ למנהלים לנהל שיחה מפורטת כבר בשלב הראשון של נתינת המשימה. בשיחה זו המנהל חייב לשאול שאלות שיעזרו לעובד לחשוב ולהעלות מראש בעיות אפשריות. לדוגמה: איפה לדעתך יהיו לך קשיים לבצע את המשימה? ... איפה לדעתך התהליך יכול להסתבך או להתעכב? מה אתה חושב שיכול למנוע ממך להשלים את המשימה בזמן? לדוגמה, אם המנהל נותן לעובד משימה לכתוב מסמך או דוח מסוים, עליו לשאול שאלות כגון איפה אתה חושב שיכולים להתעורר קשיים בכתיבת ... איך מתמודדים עם התנגדויות שיכולות לצוץ במהלך ביצוע המשימה? אליעד מוסיף שלא מספיק רק להציף את הקשיים - חשוב לנהל גם דיון על פתרונות אפשריים לאותם קשיים. למשל, אם העובד חושב שיכולות להיות התנגדויות מצד לקוחות או עמיתים לעבודה, ... העובד לגבי המשימה. איתור עובדים שאינם מתאימים למשימה בשלב מוקדם. יצירת תוכנית מראש להתמודדות עם קשיים אפשריים. הפחתת עומס מהמנהל בטווח הארוך, משום שפחות משימות חוזרות אליו לטיפול נוסף. בשורה התחתונה, אליעד כהן מציע שיטת ניהול אפקטיבית ופשוטה: לא לתת משימה לעובד ולהיעלם, אלא להיות נוכח ולנהל שיחה מקדימה ואמיתית שמטרתה לוודא שהמשימה אכן תבוצע על הצד הטוב ביותר. שיטה זו הופכת את העובד לשותף אמיתי בתהליך ולא למישהו שרק מבצע פקודות בצורה עיוורת, מה שמוביל לשיפור משמעותי בתוצאות. ניהול עובדים משימות לעובדים ניהול משימות הצפת קשיים בביצוע משימה קשיים בביצוע משימה איך לתת משימות לעובדים ואיך להגדיל את הסיכוי לביצוען? כדי להגדיל ... להימנע מהפתעות ולוודא שהעובד מבין את המשימה לעומק, ובכך מגדילים את הסיכוי שהוא יבצע אותה בצורה טובה. מה הבעיה בניהול משימות ללא הצפת קשיים? הרבה פעמים, המנהל נותן את המשימה, מצפה שהעובד יבצע אותה, ושוכח ממנה. הציפייה היא שהעובד יבצע את המשימה בצורה עצמאית ומושלמת. אך ... לקוי. איך הצפת הקשיים עוזרת? על מנת להיות בטוחים שהעובד מבין את המשימה ויוכל להתמודד איתה בצורה אפקטיבית, על המנהל לשאול את העובד שאלות שמחדדות את הקשיים האפשריים. לדוגמה: מה יכול להקשות עליך בביצוע המשימה?, איפה זה יכול להסתבך?, ... איתם בצורה מתוכננת ולמצוא פתרונות מראש. איך לגרום לעובדים לבצע את המשימות? במקום לברוח מהמשימה אחרי שמסבירים אותה, חשוב שהמנהל יישאר מעורב לאורך כל הדרך, יבדוק אם יש בעיות צפויות, ויעזור לפתור אותן יחד עם העובד. אליעד מדגיש שהמטרה לא צריכה להיות להיפטר מהמשימה, אלא לוודא שהמשימה תבוצע בצורה הטובה ביותר. לשם כך, על המנהל להיות קשוב ולשאול שאלות מקדימות על הקשיים האפשריים בביצוע המשימה. מהן ההתנגדויות שבדרך, ואיך להתמודד איתן? העובד עשוי להיתקל בהתנגדויות או בעיות ביצוע במהלך המשימה. חשוב לא רק לשאול על הקשיים הצפויים, אלא גם לנהל שיחה על איך ניתן להתמודד עם אותם קונפליקטים או בעיות. כך, המנהל מוודא שלא רק שהעובד מבין את המשימה, אלא גם מבין כיצד להתמודד עם האתגרים שעשויים לעלות במהלך ביצוע המשימה. ניהול עובדים משימות לעובדים ניהול משימות הצפת קשיים בביצוע משימה קשיים בביצוע משימה
טיפול ראוי לשכנע עובדים למצוא את הדרך רציונליות הצפת התנגדויות משימה תוכנית שיטה
אחריות ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית
אחריות ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית מדוע לא כדאי להאשים את העובדים שלך כמנהל? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם נמצא בתפקיד ניהולי ומנהל עובדים, עליו להימנע מלהאשים את עובדיו, לא בפני עצמו ולא בפני המנהל שמעליו. להאשים את העובדים ישירות בפניהם עשוי להיות לגיטימי לפעמים, אך בשום פנים ואופן אסור למנהל להאשים אותם מול עצמו או מול ההנהלה הגבוהה יותר. הסיבה לכך היא שהעובדים הם למעשה הכלים של המנהל. אליעד נותן דוגמה מוחשית של מקדחה כדי להמחיש את הנקודה הזו: אם מישהו רוכש מקדחה והיא לא פועלת, הרי ... להשתמש בה נכון, או את מי שצריך להחליף אותה. אותו הדבר נכון גם לגבי עובדים - הם הכלים של המנהל. אם העובדים לא מצליחים בתפקידם, הרי שהמנהל אחראי על כך, בין אם הוא לא מצליח להדריך אותם בצורה נכונה, ובין אם הוא לא מצליח לנהל אותם ביעילות. למה האשמת עובדים היא בעצם הסרת אחריות ניהולית? כאשר מנהל מאשים את עובדיו, הוא למעשה מסיר מעל עצמו את האחריות לכישלון או לתוצאות לא רצויות. לדוגמה, אם הפרויקט נכשל והמנהל מסביר למנהל שמעליו שהסיבה לכך היא חוסר היעילות של העובדים, הוא למעשה אומר בצורה ברורה שהוא עצמו נכשל בתפקידו. בדיוק כפי ... יכול להאשים את הכלי שאיתו הוא עובד, כמו מברג שהתקלקל, מכיוון שהעובד אחראי להביא או לתקן את המברג, כך המנהל לא יכול להאשים את עובדיו - הם הכלים שלו, והאחריות להפעילם כראוי היא אך ורק שלו. לכן, חשוב להבין שכל פעם שמנהל מאשים את העובדים, הוא בעצם אומר זה לא אני, אלא הם, ובכך למעשה הוא מודה בחוסר יכולתו לנהל. במקום להאשים, המנהל צריך לקחת אחריות מלאה על התוצאות ועל אופן התפקוד של הצוות שלו. מהו הרעיון של אחריות ניהולית לפי אליעד כהן? הרעיון המרכזי של אחריות ניהולית הוא שהמנהל חייב להכיר באחריות המלאה שלו על התפקוד של העובדים. אם הדברים לא מסתדרים, הוא זה שצריך לבדוק איפה הטעות ... לא ברור לעובדים, מדוע הם לא מקשיבים לו, או איך הוא יכול לשפר את ההסבר או את ההדרכה. האחריות הניהולית לא נמצאת אצל העובדים, אלא תמיד אצל המנהל עצמו. אליעד מציין גם שאי אפשר באמת לדעת בצורה חד - משמעית מי אשם כאשר פרויקט לא מצליח: האם זה המנהל שלא יודע לנהל, העובדים שלא מוכנים לקבל את הניהול, או אולי אפילו שניהם לא מתואמים. לפעמים, ייתכן בכלל שאף אחד לא אשם, וזה סתם חוסר מזל או צירוף נסיבות. אך מאחר שמטרת המנהל היא שהעסק או הפרויקט יצליח, עליו תמיד לקחת את מלוא האחריות על עצמו. כיצד מנהל צריך להתייחס לעובדים שלו כדי להצליח בתפקיד? אליעד מסביר שהגישה הנכונה של המנהל כלפי עובדיו היא לראות בהם כלים שהוא אחראי עליהם. כפי שעובד משתמש בכלי עבודה ואחראי לתחזוקתו ולשימוש נכון בו, כך המנהל צריך להסתכל על עובדיו. אם הם לא מתפקדים, עליו לבדוק כיצד לשפר את אופן הניהול שלו, כיצד להסביר להם טוב יותר, ואיך לגרום להם להבין את הדברים בצורה ברורה יותר. עליו לראות בעצמו אחראי ... העובדים, ולא לראות בהם גורמים עצמאים שאפשר להאשים בכישלון. לסיכום הנושא, אליעד כהן מדגיש שנטילת אחריות היא המפתח להצלחה בניהול. האשמת העובדים היא תמיד צורה של התחמקות מאחריות אישית, ובסופו של דבר, מראה על כישלון ניהולי. ההמלצה שלו למנהלים היא תמיד לקחת אחריות, לבדוק איפה נמצאת הבעיה אצלם, ואיך הם יכולים לשפר את דרכי הניהול שלהם. מהי אחריות ניהולית? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? למה לא להאשים את העובדים? מי אחראי, העובד או המנהל? כיצד לנהל עובדים בצורה נכונה? מה המשמעות של הסרת אחריות ניהולית?
הלקאה עצמית איך להחליף מתי אני לא אוהב את עצמי האם זו טעות לגיטימי צורה חד משמעית פרויקט שונאת את עצמי
משימות לעובדים, ניהול עובדים, מהי דרך ביצוע המשימה? באיזו דרך תתבצע המשימה? חשיבות דרך ביצוע המשימה בפרויקט, ניהול פרויקטים, ניהול משימות בפרויקטים, איך לתת משימה לעובדים? איך לנהל עובדים? אפשרויות לביצוע משימה, להיות מנהל
משימות לעובדים, ניהול עובדים, מהי דרך ביצוע המשימה? באיזו דרך תתבצע המשימה? חשיבות דרך ביצוע המשימה בפרויקט, ניהול פרויקטים, ניהול משימות בפרויקטים, איך לתת משימה לעובדים? איך לנהל עובדים? אפשרויות לביצוע משימה, להיות מנהל
משימות לעובדים, ניהול עובדים, מהי דרך ביצוע המשימה? באיזו דרך תתבצע המשימה? חשיבות דרך ביצוע המשימה בפרויקט, ניהול פרויקטים, ניהול משימות בפרויקטים, איך לתת משימה לעובדים? איך לנהל עובדים? אפשרויות לביצוע משימה, להיות מנהל למה חשוב לדעת כיצד העובד יבצע את המשימה? כאשר נותנים משימה לעובד, לא מספיק רק לוודא שהוא הבין את ... באיזו דרך הוא הולך לבצע את המשימה. הסיבה לכך היא שלכל משימה יש מספר דרכים לבצע אותה. לעיתים אתה כמנהל מעדיף שהמשימה תבוצע בדרך מסוימת ולא בדרך אחרת. לדוגמה, אם המשימה תתבצע בדרך אחת, התוצאות שיושגו יהיו שונות מאשר ... יכול להיות שהמשימה אמנם הושלמה בהצלחה, אך הנזק שייגרם להמשך הפרויקט יהיה גדול מהתועלת שהושגה באותה משימה נקודתית. מהו ניהול נכון של שיחת משימה עם העובד? כאשר אתה מנהל שיחה עם עובד על ביצוע משימה, צריך לעשות זאת באופן חכם ורגיש. למשל, אפשר לשאול שאלות כמו האם יש ... קודם ואז להציע רעיון אחר, כדי ליצור שיחה פרודוקטיבית שתביא להסכמה על דרך הביצוע. עם זאת, חשוב לא להגזים בניהול הדרך שבה העובד מבצע את המשימה. יש עובדים שירגישו חוסר אמון אם גם נותנים להם משימה וגם אומרים להם ... לקבל את המשימה בלי לקבל הסבר מפורט על איך לבצע אותה, בעוד אחרים יעדיפו דווקא הדרכה מפורטת. לכן, חשוב לנהל את השיחה בצורה שתתאים לעובד הספציפי. מתי צריך להתעקש ומתי לשחרר? ניהול נכון דורש להבין מתי חשוב לך להתעקש על דרך מסוימת, ומתי אפשר להרפות ולתת לעובד לנהל את המשימה בדרך שלו. לעיתים, עדיף שתציג קודם את הדרך שלך ואז תיתן לעובד להגיב ולהציע אפשרויות נוספות. במקרים אחרים, עדיף לשמוע קודם את הצעות העובד ואז להציע אפשרויות נוספות או להבהיר את הדרך הרצויה לך. ההחלטה כיצד לנהל את השיחה תלויה בהבנת המצב, באופי העובד, ובתוצאות הרצויות מבחינת הפרויקט. האם התוצאה חשובה יותר מדרך הביצוע? הרבה מנהלים מתמקדים רק בשאלה האם המשימה בוצעה?. אך כפי שהוסבר, דרך ביצוע המשימה יכולה להשפיע רבות על הצלחת הפרויקט כולו. ... שלא תמיד התוצאה הסופית חשובה יותר מהדרך שבה הושגה. לעיתים הדרך היא זו שתבטיח הצלחה כוללת לטווח הרחוק. לסיכום, בניהול עובדים ובניהול משימות בפרויקטים, יש חשיבות רבה גם לתהליך וגם לתוצאה. מנהל טוב צריך לדעת כיצד לתת משימות בצורה נכונה, לשאול את השאלות המתאימות, ולנהל שיחה אפקטיבית על דרך ביצוע המשימות. יש לשים לב להבדלים בין עובדים שונים, ולבחור את הגישה המתאימה ביותר לכל עובד ולכל סיטואציה בנפרד. איך לתת משימות לעובדים? מהי הדרך הנכונה לניהול עובדים? ניהול פרויקטים ומשימות איך לדבר עם עובדים על ביצוע משימות? למה דרך ביצוע המשימה חשובה בפרויקט? איך להשיג תוצאות טובות בניהול עובדים?
החלטות להשפיע עובד להצליח משימות לתת משימה לעובדים חופש מנהל טוב
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא בין השורות? איך להרגיש אנשים? איך לנתח אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא בין השורות? איך להרגיש אנשים? איך לנתח אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP
... לקרוא בין השורות? איך להרגיש אנשים? איך לנתח אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP איך לקרוא אנשים ולהבין את משמעות המילים? ההרצאה עוסקת בכישורי שיחה וביכולת להבין בין ... טוב יותר את כוונותיו של הצד השני. איך לקרוא בין השורות? הבנת משמעות המילים כישורי שיחה ניתוח אנשים כיצד לנהל משא ומתן? מה זה NLP? ההרצאה עוסקת בכישורי שיחה, איך להבין את משמעות המילים, לקרוא בין השורות ולנתח את ... סוג של הצהרה נחלשה, במקום הצהרה על משהו שמתרחש כעת, כמו באני חושב. כיצד ניתוח של מילים יכול לסייע בניהול משא ומתן? במהלך ההרצאה, אליעד נותן דוגמאות ממסגרות של משא ומתן שבהן ניתן לזהות את הכוונות האמיתיות של אדם ... באמצעות שפת גוף או מילים לא ישירות. איך לקרוא בין השורות? הבנת משמעות המילים כישורי שיחה ניתוח אנשים כיצד לנהל משא ומתן? מה זה NLP?
איך לבטא את עצמי איך ללמוד להסביר ללמוד אוכל חוויית זמן לזהות מניפולציות חשיבות
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות מי אחראי באמת על ביצוע המשימה בארגון? כאשר מנהל או אחראי נותן לעובד משימה, התהליך הניהולי אינו מסתיים בנקודת העברת המשימה לעובד. אליעד כהן מסביר שאומנם האחריות הישירה לביצוע המשימה עוברת לעובד, אך האחריות הכוללת להשלמת המשימה בצורה תקינה עדיין מוטלת על מי שנתן את המשימה, כלומר, על המנהל. זהו עיקרון חשוב ביותר בניהול משימות וארגון עבודה: ברגע שנתת משימה, נולדה לך משימה חדשה - משימת המעקב והפיקוח על ביצועה. הדבר דומה למערכת כפולה של אחריות: מצד אחד, העובד אחראי לבצע את המשימה, ומצד שני, המנהל אחראי לוודא שהעובד אכן מבצע את המשימה כפי שנדרש. מדוע שגר ושכח הוא גישה שגויה בניהול משימות? אליעד כהן מדגיש ומסביר את הטעות הנפוצה בניהול משימות - גישת שגר ושכח, שבה מנהלים חושבים שברגע שנתנו משימה, הסתיימה אחריותם עליה. הטעות היא בהנחה שהעובד בוודאות יטפל במשימה כהלכה ללא צורך במעקב. בפועל, כאשר מנהל מפסיק לעקוב אחרי המשימה, הוא בעצם מפקיר אותה, ומשאיר את התוצאות בידי המזל או הרצון הטוב של העובד. לדוגמה, אם המנהל נותן לעובד משימה לארגן פגישה או לייצר דוח מסוים, ברור שהעובד אחראי לביצוע המשימה, אך אם המנהל לא יבדוק שהמשימה אכן בוצעה או מה מצבה, אין שום ערובה שהמשימה תתבצע במועד או באופן הנדרש. לפיכך, הגישה ... והאפקטיבית ביותר היא של פיקוח אקטיבי ומתמשך. מהי הדרך הנכונה למעקב אחרי ביצוע משימות בארגון? אליעד מדגיש שהאחריות של המנהל כוללת לא רק לתת משימות, אלא גם לוודא שהן אכן מתבצעות כראוי. לפיכך, בכל פעם שאתה נותן משימה לעובד, ... לעצמך באופן אוטומטי משימת מעקב. משימת המעקב לא חייבת להיות מעיקה או מפריעה לעובד, אך היא חייבת להתקיים במודעות הניהולית שלך. כלומר, על המנהל מוטל לשאול את עצמו שאלות כמו: האם העובד התחיל לטפל במשימה שנתתי? מה מצב ההתקדמות במשימה? האם העובד נתקל ... בעיות? האם יש צורך לספק לעובד כלים או עזרה נוספת להשלמת המשימה? האם המשימה בוצעה לשביעות רצוני והושלמה במועד? המנהל חייב להיות מעורב באופן פעיל בניהול המשימה, תוך הקפדה על מעקב ברור, תקופתי וקבוע אחריה. מה ההבדל בין אחריות לביצוע לבין אחריות לפיקוח? אליעד כהן ... אחריות ביצועית: העובד אחראי באופן ישיר לבצע את המשימה. זו אחריותו הישירה והבלעדית להוציא לפועל את הפעולות שנקבעו. אחריות ניהולית לפיקוח: זו אחריותו של המנהל לוודא ולפקח שהמשימה אכן מבוצעת כנדרש. אחריות זו אינה פוסקת ברגע שנתת את המשימה. להפך, היא נמשכת לאורך כל חיי המשימה, עד השלמתה. לדוגמה, אם מנהל מחלקת מכירות ביקש מנציג מכירות ליצור קשר עם לקוח ספציפי, הנציג הוא האחראי לבצע את השיחה, אך המנהל הוא זה שצריך לוודא שהשיחה אכן התקיימה ולוודא שהיא התנהלה בצורה נכונה ויעילה. למה האחריות על מעקב היא חלק מהאחריות הניהולית? הסיבה שהאחריות על מעקב נופלת תחת האחריות הניהולית היא שהצלחת המשימות של העובדים היא בסופו של דבר הצלחתו של המנהל עצמו. אי ביצוע או ביצוע לא תקין של משימות שהמנהל נתן משקף כשל ניהולי. לפיכך, מנהל שלא עוקב אחרי המשימות לא מבצע את תפקידו בצורה מלאה ונכונה. כאשר מנהל אינו מנהל את המעקב באופן פעיל, ... המשימות, המנהל חייב להגדיר מראש נקודות ביקורת ברורות: להגדיר מראש מועדי בדיקה להתקדמות המשימות. להשתמש בכלים טכנולוגיים או שיטות ניהול משימות שמאפשרים מעקב אחר שלבים במשימה. לוודא שיש תיעוד ברור של משימות שהועברו ושל סטטוס הביצוע שלהן. להקפיד על ... יבטיח שהמשימות לא יישכחו ושהעובדים ייקחו את המשימות ברצינות, בידיעה שהן נמצאות תחת פיקוח קבוע. סיכום העיקרון המרכזי של ניהול אחריות בארגון: העיקרון המרכזי הוא שהאחריות על ביצוע משימות מתחלקת לשני חלקים בלתי נפרדים: ביצוע המשימה עצמו, שהוא באחריות ... שהוא באחריות המנהל. רק כאשר שתי רמות האחריות הללו מתקיימות במקביל ובצורה אפקטיבית, ניתן להבטיח שהמשימות יבוצעו בצורה מיטבית. ניהול משימות אחריות ניהולית העברת סמכויות ניהול עובדים פיקוח על משימות איך מנהלים משימות ומוודאים שהן מתבצעות? מי אחראי על ביצוע המשימה? כאשר אתה נותן משימה למישהו, חשוב להבין שתהליך זה אינו ... רק בהעברת המשימה. עליך לדאוג שהיא תבוצע, ואם אתה לא עוקב אחריה, אתה בעצם לא מנהל אותה בצורה נכונה. ניהול משימות אחריות ניהולית העברת סמכויות ניהול עובדים פיקוח על משימות
לקוחות להסביר ניהול ניהול מנהלים איך להסביר לנהל את העובדים העובד אחראי הנחה
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני איך להתמודד נכון עם טעויות של עובדים ולמנוע את חזרתן? ניהול עובדים בצורה יעילה דורש לא רק זיהוי טעויות, אלא גם הבנת הסיבות שהובילו אליהן ומציאת פתרונות מעשיים למניעת חזרתן בעתיד. אליעד כהן מדגיש כי אחד התפקידים החשובים ביותר של מנהל הוא לאתר טעויות, אך לא להסתפק בכך בלבד. זיהוי הטעות הוא השלב הראשוני, אך הטיפול האמיתי הוא להבין לעומק ... עשה ומה לא עשה. יחד עם זאת, לומר לעובד עשית טעות אינו מספיק. אליעד מסביר שכדי שהטעות לא תחזור, המנהל חייב להבין עם העובד מדוע הטעות נעשתה מלכתחילה. לא מדובר בביקורת בלבד, אלא בחקירה מעמיקה כדי למצוא את שורש הבעיה. אם המנהל לא יבין את סיבת הטעות, היא עלולה לחזור על עצמה שוב ושוב, ויהיה צורך לטפל בה מחדש בכל פעם. ... האם זה קרה בגלל חוסר הבנה של המשימה, עומס יתר, חוסר סדר או אולי חוסר מוטיבציה? לאחר איתור הגורם, המנהל יוכל לטפל בו בצורה נקודתית ולהפחית את הסיכוי שהטעות תחזור. איך מונעים חזרה של טעויות בעבודה? השלב הבא אחרי הבנת הטעות הוא בניית נוהל או תהליך ברור למניעת הישנות הטעות בעתיד. אליעד מדגיש כי חובה ליצור מנגנון ברור שמטרתו למנוע את הטעות. זה ... כך שלא יהיה ספק לגבי מה שנדרש ממנו. לדוגמה, אם עובד טעה בגלל שלא עקב אחר סדר פעולות נכון, המנהל יכול לנסח נוהל מפורט עם שלבים מדויקים, שיוודא שהעובד לא יפספס אף פרט. נוהל כזה מפחית משמעותית את הסיכון לטעות נוספת. מה לעשות אם הטעות חוזרת שוב? אם למרות יצירת הנוהל הטעות חוזרת שוב, חשוב לבצע בירור נוסף. כאן אליעד מחדד שיש שתי אפשרויות מרכזיות: האפשרות הראשונה - שהנוהל עצמו לא היה מספיק ברור או לא יעיל, ולכן יש צורך לשפר אותו ולהבהיר לעובד מחדש מה הוא צריך לעשות. האפשרות השנייה - שהנוהל היה תקין, אבל העובד לא פעל לפיו. במקרה כזה, צריך לבדוק מדוע העובד לא ביצע את הנוהל - האם הוא לא הבין אותו, האם לא הקפיד על פרטיו או שאולי יש בעיה אחרת הדורשת התערבות נוספת. אליעד מדגיש שהמטרה היא לא לחפש אשמים, אלא להבין את הסיבה המדויקת ולהבטיח שהפתרון יהיה אפקטיבי. אם הנוהל נבנה נכון והעובד עדיין לא מצליח ליישם אותו, ייתכן שיידרשו הכשרה, הסבר נוסף, או אפילו שינוי בתפקיד העובד. חשיבות תהליך הלמידה מטעויות בארגון נקודה חשובה נוספת שאליעד כהן מדגיש היא שהניהול האמיתי הוא תהליך מתמשך של למידה ושיפור. כל טעות היא הזדמנות לארגון להשתפר ולייעל את התהליכים שלו. טעויות הן ... של הפקת לקחים לא רק מונע חזרת טעויות, אלא גם משפר את הביצועים הכלליים של הצוות ושל הארגון כולו. מנהל טוב יראה בכל טעות הזדמנות ללמידה, שיפור והתקדמות. לסיכום, מה השלבים לניהול נכון של טעויות עובדים? זיהוי מדויק של הטעות - להבין מה קרה בדיוק. בירור הסיבות לטעות - לגלות למה הטעות נעשתה. יצירת פתרון ברור - כתיבת נוהל או תהליך ברור שימנע את הטעות. בקרה על היישום - לוודא שהנוהל עובד והעובד מבין ומיישם אותו. תיקון ושיפור מתמיד - אם הטעות חוזרת, לבדוק את הנוהל או את ביצועו מחדש. בשורה התחתונה, אליעד כהן מציין שהמטרה המרכזית של מנהל טוב היא לוודא שהטעויות לא יחזרו, ובכך להוביל לשיפור מתמיד בארגון. מניעת טעויות בעבודה כיצד לנהל עובדים שיפור נהלי עבודה הדרכה והכוונה בעבודה הפקת לקחים מהטעויות איך ניתן למנוע טעויות של עובדים ולנהל אותם בצורה יעילה? כאשר מדובר בניהול עובדים, אחד הגורמים המרכזיים שמנהל צריך להתמודד איתם הוא טעויות שמבצעים העובדים. נשאלת השאלה איך להתמודד עם טעויות בצורה נכונה ולהימנע מהן בעתיד. השלב הראשון הוא להבין את מהות הטעות ולהגיב בהתאם. כשהמנהל מזהה שהעובד לא ביצע את המשימה כראוי, הצעד הראשון הוא לבדוק מה נעשה ומה לא נעשה. חשוב לבדוק את ... לעובד שעשית טעות, אלא חשוב להבין את הסיבה שבגללה הטעות התרחשה. השלב הבא הוא ללמוד מהטעויות ולמנוע את הישנותן. המנהל צריך לבדוק מה גרם לטעות ולמצוא דרכים למנוע את חזרתה. זהו השלב הקריטי, כי אם לא נמצא נוהל למניעת חזרה על טעויות, המנהל עשוי למצוא את עצמו במצב בו העובד יבצע את אותה הטעות שוב. בסופו של דבר, גילוי הטעות הוא שלב ... תחזור על עצמה. לכן, המטרה היא לא רק לאתר את הטעות, אלא גם להבין את סיבת התרחשותה. אם נעשה נוהל שמונע את חזרת הטעות, ומצד שני הטעות חוזרת, יש לבדוק אם הנוהל היה לא מספיק טוב, או אם העובד לא עמד בו כראוי. יש לבדוק באופן יסודי את כל המרכיבים של הנוהל ולוודא שהוא נכון ויעיל. המנהל צריך להקפיד על כך שכל מקרה ייבחן לגופו, אבל תמיד לשאוף למנוע טעויות בעתיד. לא מדובר רק בתהליך של ... דבר, המטרה היא למנוע חזרה על טעויות, ובכך לשפר את הביצועים הכלליים של הצוות והארגון. מניעת טעויות בעבודה כיצד לנהל עובדים שיפור נהלי עבודה הדרכה והכוונה בעבודה הפקת לקחים מהטעויות
סיכוי להגיב למנוע טעויות לייעל תהליכים מבצע אפקטיבי צורה יעילה מתי ללמוד מטעויות
גיוס עובדים, איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד? איך לבדוק התאמה לתפקיד? איך לראיין עובד? ניתוח אופי של מרואיין, איך לנהל ראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לבדוק עובדים? האם מישהו מתאים לתפקיד? משאבי אנוש, כוח אדם, לגייס עובדים
גיוס עובדים, איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד? איך לבדוק התאמה לתפקיד? איך לראיין עובד? ניתוח אופי של מרואיין, איך לנהל ראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לבדוק עובדים? האם מישהו מתאים לתפקיד? משאבי אנוש, כוח אדם, לגייס עובדים
גיוס עובדים, איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד? איך לבדוק התאמה לתפקיד? איך לראיין עובד? ניתוח אופי של מרואיין, איך לנהל ראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לבדוק עובדים? האם מישהו מתאים לתפקיד? משאבי אנוש, כוח אדם, לגייס עובדים ... מספיק איכותי. עובד איכותי ירצה להבין לעומק את המשימות, האתגרים, והדרישות לפני שיקבע אם הוא באמת מתאים. לסיכום, כיצד לנהל ראיון עבודה מוצלח? כדי לנהל ראיון עבודה מוצלח, חשוב לשים דגש על השאלות שיאפשרו לך להבין את מידת הרצינות וההבנה של המועמד לגבי התפקיד. ... לעומק מה התפקיד דורש - הוא ככל הנראה פחות מתאים לתפקיד. השמת עובדים בכירים יעוץ ארגוני מבחני התאמה לתפקיד ניהולי איך לעשות מבחני התאמה לתפקיד? מבחני התאמה אישיותית שאלות התאמה לתפקיד חוסר התאמה לתפקיד איך לדעת אם עובד מתאים ... לדעת אם מישהו מתאים לתפקיד, ועוד נושאים קשורים. בהצלחה! השמת עובדים, יעוץ ארגוני, השמת עובדים בכירים, מבחני התאמה לתפקיד ניהולי, חוסר התאמה לתפקיד, איך לעשות מבחני התאמה לתפקיד? שאלות התאמה לתפקיד, מבחני התאמה לעבודה, מבחני התאמה למקצוע, מבחני התאמה אישיותית, מבחני התאמה לניהול
להיות איש מכירות טוב יכולת מכירה גיוס טענה איך לגייס עובד האם איש מכירות טוב לשים לב לנהל ראיון עבודה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לנהל?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לנהל?, איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל?, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להבין יותר טוב בעיית תקשורת בין העובדים בארגון לשתוק כלפי מה שקורה להיות בחרדה חיזוי העתיד מפורסם איך לא להיכנס לחרדה מאזעקות? סימנים מוקדמים לדיכאון איך נוצרת הרגשת ביטחון עצמי? איך לגרום לילד לאהוב את עצמו? איך לאהוב את עצמך ללא תנאים? שנאה שיוצרת אהבה אימון להיות מאושר ליצור אושר העדפת תנוחה מינית לא מתחיל עם בחורה שיטה לקבלת החלטה לקבל החלטה בקלות להתמודד עם התאבדות במשפחה להתמודד עם רגשות רעים אחרי בגידה חוסר מוטיבציה אצל עובדים מוטיבציה לעשות ספורט איך להפחיד את הלקוח? מניפולציות פוליטיות להתמודד עם ילד שמעשן לא מצליחים להביא ילדים לשלוט בתת המודע כמה הגיעו להארה רוחנית? למה קשה לטפל בהפרעות? מחלות נפשיות גנטיקה לחזר אחרי אקס האם אפשרי לשכוח לגמרי את האקסית? אימון פירמידות היכן השריר מחובר לגוף? שאלת אלוהים בשואה האם האמונה באלוהים מתנגשת עם סגר הקורונה? איך לשחזר הארה רוחנית? סמים והארה רוחנית החיסרון בלהיות אלוהים לימוד הספר להיות אלוהים כסף מקורסים למה לא לעשות כסף בלי להתאמץ? מהי משמעות החיים? מטרת החיים היא גן עדן איך מבשרים בשורה שלילית? ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל רצון חופשי לעשות כרצונך הרגשה של בחירה חופשית העולם הבא אין בורא ראשון יחיד עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, אימון אישי לתזונה נכונה, מאמן אישי למתבגרים בנושאי איך לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4219 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 18:10:35 - wesi1