... הלקוח ויעזור לו. למשל, במקום להדגיש את המאפיינים של המוצר כמו 5 שנים
אחריות, כדאי להדגיש את התועלת שהלקוח יקבל מכך: עם
אחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש שקט. איך להבין את שפת הלקוח? לקוח לא חושב במונחים טכניים, הוא ... מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה. במקום לומר: - למוצר יש
אחריות של 5 שנים. עדיף לומר: - עם
האחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש שקט. איך להבין מה הלקוח באמת רוצה? כדי להצליח למכור ... כל תיאור של המוצר קח את הפרטים שיש לך על המוצר המוצר הזה הוא יש לו נגיד
אחריות 5 שנים, מה זה נותן ללקוח שיש למוצר
אחריות 5 שנים הלקוח רוצה
אחריות 5 שנים? זה לא אכפת ללקוח כמה זמן
אחריות יש על המוצר, מה הלקוח צריך? הלקוח צריך לדוגמה ראש שקט תראה אם למוצר יש חמש שנות
אחריות זה ייתן ללקוח ראש שקט לחמש שנים שהלקוח יודע שיש לו על מי לסמוך חמש שנים. יפה אז במקום לספר ללקוח שלמוצר הזה יש חמש שנות
אחריות תספר ללקוח תקשיב אתה 5 שנים לא תצטרך לדאוג לטיפולים ותיקונים כי 5 שנים אנחנו נותנים לך
אחריות, אוקי כנל לגבי כל תיאור אחר של המוצר אתה המוכר קח את הפרמטרים של המוצר, את המאפיינים של המוצר קח כל פרמטר תשאל את עצמך איזה תועלות הלקוח ...