... יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא
לוקח אחריות , מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים?
אחריות של עובד,
אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד
לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את ... להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את
האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ... איך לדעת מי אחראי לכך שאין תוצאות? ואיך לדעת איפה לשים את
האחריות? כי השאלה היא לא איך להאשים את העובד, ואיך לגרום לעובד
לקחת אחריות, אלא קודם כל איך לדעת מי אחראי. ורק אחר כך להבין איך לפעול מול העובד. והתשובה היא שצריכים לעשות הפרדה בין השאלה למה אין תוצאות, לבין השאלה האם העובד ... לנסות להבין למה התהליך לא מצליח באופן כללי ויתכן שהעובד
שמסיר אחריות, הוא באמת צודק, שהוא לא אחראי לכך שאין הצלחה בתהליך בכללותו. אבל כאשר אנחנו באים למדוד את העובד בפני עצמו, עלינו לא למדוד את העובד לפי הצלחת התהליך, ... לפי האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת
האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את ... פעולות יותר טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות
ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות יותר טובות במסגרת התהליך ותחומי
האחריות שלו, הרי שגם אם אין מכירות מסיבות שאינן קשורות בהכרח לאותו איש מכירות, הרי שעדיין כן צריך לגרום לעובד לקחת את
האחריות, על מה שהוא כן אחראי עליו. ועלינו לשתול לעובד במוח את ההבנה, שהוא אחראי לעשות את המקסימום שלו, בלי קשר לכך שהוא חושב או טוען שהתהליך יצליח או לא ...