... ופשוטה: יש להתמקד רק בעובדות. אל תנסה להאמין או לשכנע את עצמך שהמוצר שלך יכול לעשות יותר ממה שהוא באמת מסוגל, ואל תבטיח ללקוח תועלות או תוצאות שאינך יכול לספק בפועל. ככל שתתמקד באמת ובמציאות
האובייקטיבית , תוכל להעלות את רמת הביטחון העצמי שלך באופן טבעי. לדוגמה, אם המוצר שלך הוא כזה שלא פותר את כל הבעיות שהלקוח היה רוצה לפתור, אולי אפילו לא פותר שום בעיה באופן מלא, עדיין קיימת ... באמת, תעניק לך ביטחון עצמי, כי לא תחשוש להתגלות כמי שמטעה את הלקוחות או את הסביבה שלך. מהי הגישה האופטימלית לביטחון עצמי במכירה ובחיים? הגישה שאליעד כהן מציע היא לבחון תמיד ובכל מצב מהי התועלת
האובייקטיבית שאתה יכול לספק. לא מה היית רוצה לתת, לא מה אתה מאמין שאתה יכול לתת, אלא אך ורק מה אתה מסוגל לתת במציאות. כשאתה מציג רק את מה שאתה באמת יכול לעשות, הביטחון העצמי יגיע באופן ...