אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תלונה ✔אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
מי אחראי כשיש עובד שלא עובד טוב, המנהל או העובד?

אחד המצבים הנפוצים בעולם העבודה הוא כאשר מנהל מתלונן על העובדים שלו. לדוגמה, המנהל מתלונן שהעובדים שלו לא יעילים, לא מבצעים משימות, או פשוט לא מתפקדים כראוי. לפי אליעד כהן, כאשר מנהל מתלונן על העובדים, הוא בעצם מתלונן על עצמו ועל יכולות הניהול שלו. אמנם קיימים עובדים שהם באמת דפוקים, כאלה שלא אוהבים לעבוד ושונאים את התפקיד שלהם, עובדים עצלנים או בלתי כשירים, אך חשוב להבין שההתנהגות של העובדים היא במידה רבה תוצר של האופן שבו המנהל מנהל אותם.

האם המנהל אשם בהתנהגות העובדים שלו?

אליעד מסביר שאם אתה כמנהל מתמודד עם עובד שלא עובד טוב, יכול להיות מאוד שאתה אכן מנהל מעולה שעושה את תפקידו מצוין, ושאין מישהו בעולם שהיה מצליח לנהל את העובדים שלך טוב יותר ממך, ולכן הבעיה היא נטו בעובד. אך מצד שני, קיימת אפשרות אחרת, לפיה העובד לא עובד טוב דווקא בגלל משהו בדרך שבה אתה מתנהל מולו. אולי צורת הניהול שלך גורמת לעובד לא לרצות לבצע את העבודה. יכול להיות שמשהו בתקשורת שלך איתו, בציפיות שלך, או באופן בו אתה מגדיר לו את המשימות, הוא הגורם לבעיות.

מה קורה כשכל העובדים לא מתפקדים כמו שצריך?

אליעד מוסיף נקודה חשובה נוספת: אם יש מנהל שמתלונן שרק עובד אחד לא טוב, יש סבירות שהבעיה היא ספציפית בעובד הזה. אולי צריך לפטר את העובד ולהביא מישהו אחר במקומו. אך אם אותו מנהל מתלונן שכל העובדים שלו לא עובדים טוב, כל העובדים לא יעילים, כולם לא מתפקדים, אז ככל שמספר העובדים שהמנהל מתלונן עליהם גדול יותר, כך הסבירות שהבעיה היא במנהל עצמו עולה.

לדוגמה, אם יש לך צוות של עשרה עובדים ואחד או שניים לא מתפקדים כמו שצריך, אולי הבעיה באמת נמצאת באותם עובדים. אך אם כל העשרה לא מתפקדים טוב, המסקנה הברורה תהיה שהבעיה אינה בעובדים אלא בשיטות הניהול שלך כמנהל. במצב כזה יש צורך לבדוק לעומק מה אתה כמנהל עושה לא נכון, אולי אתה לא נותן להם הנחיות ברורות מספיק, אולי אתה לא יודע לתגמל אותם נכון, אולי אתה מעמיס עליהם עבודה באופן לא מאוזן, או שהגישה שלך אליהם גורמת להם להרגיש לא מוערכים ולחוסר מוטיבציה לעבוד.

מה לעשות אם המנהל טוען שכולם אשמים חוץ ממנו?

מצב נפוץ שאליעד מדבר עליו הוא מנהל שמאשים את כל מי שמתחתיו: העובדים לא טובים, הם עצלנים, לא מבינים עניין, לא ממושמעים, כולם אשמים חוץ ממנו. אליעד מסביר שזו נקודת אזהרה גדולה. כאשר מנהל בטוח שהוא עצמו בסדר גמור, שהבעיה לעולם לא בו אלא תמיד בעובדים, ושכל העובדים שתחתיו לא מתפקדים, בדרך כלל המצב יהיה בדיוק הפוך. ככל שהמנהל מתעקש שהבעיה היא אצל העובדים בלבד, בלי לבדוק ולבקר את עצמו, כך עולה הסבירות שהניהול שלו הוא זה שגורם לעובדים לא לתפקד.

לדברי אליעד, אחת הבעיות הגדולות של מנהלים היא חוסר היכולת לקחת אחריות על מצב הצוות. מנהל טוב לא יתנער מאחריות ויגיד שכל העובדים תחתיו לא טובים, אלא ייקח אחריות ויבדוק האם יש משהו שהוא עושה, אפילו באופן לא מודע, שפוגע בתפקוד העובדים שלו.

מתי צריך לפטר את העובד, ומתי לפטר את המנהל?

כאשר מנהל מתלונן על עובד בודד שאינו עובד טוב, הגיוני לפטר את העובד, כי קיימת אפשרות סבירה שהבעיה היא ספציפית בו. אך במצב שבו רוב הצוות מתפקד באופן לא יעיל, החלפת העובדים לא תפתור את הבעיה לאורך זמן. במקרה כזה, יש לשקול את האפשרות להחליף דווקא את המנהל. אליעד מסביר את זה באמצעות דוגמה מפורטת: אם יש לך עסק, ומגיע אליך מנהל שטוען שעובד מסוים גרוע, אתה יכול להחליף את העובד. אבל אם הוא חוזר וטוען שוב ושוב על עוד ועוד עובדים שהם גרועים, בסופו של דבר הבעיה אינה העובדים, אלא בו. העובדה שמספר רב של עובדים שונים לא מתפקדים תחת ניהולו מעידה על כך שהבעיה היא בסגנון הניהול של המנהל עצמו.

לסיכום, איך לזהות מי אחראי לכישלון - העובד או המנהל?

אליעד מבהיר כי הדרך לדעת מי באמת אחראי לכישלון תלויה בהיקף הבעיה:
  • אם הבעיה היא נקודתית, וקשורה בעובד בודד או בשניים, ייתכן שהבעיה נמצאת אצל העובדים עצמם, וניתן לנסות להחליף אותם.
  • אם הבעיה היא רחבה יותר ומרבית הצוות אינו מתפקד כראוי, יש לבדוק באופן יסודי ועמוק יותר דווקא את שיטת הניהול ואת התפקוד של המנהל.
  • מנהל שמסרב להכיר באחריות שלו לבעיה, וטוען שהאשמה תמיד בעובדים, הוא בדרך כלל מנהל לא טוב שיגרום לתפקוד לקוי של הצוות כולו.
בכל מקרה, מנהל טוב צריך לקחת אחריות אישית ולבדוק קודם כל את עצמו, לפני שהוא מאשים אחרים.
מנהל שמתלונן על העובדים שלו

שלום חברים, הפעם נדבר על מנהל שמתלונן על העובדים שלו - בין אם בפני עצמו או בפני מישהו אחר - על האנשים שכפופים לו.

מה שצריך לדעת זה שיש עובדים שהם באמת בעייתיים - אנשים שלא אוהבים לעבוד, שונאים את העבודה, חסרי אחריות, מניפולטיביים, נצלנים או שקרנים. ייתכן בהחלט שחלק מהעובדים שתחתיך שייכים לאותה קטגוריה של עובדים שלא מבצעים את תפקידם כראוי. אבל חשוב להבין שאם אתה כמנהל מתלונן על העובדים שלך, ייתכן מאוד שאתה בעצם מתלונן גם על עצמך.

ההתנהגות של העובדים שלך קשורה ישירות אליך וליכולות שלך כמנהל. כלומר, ברגע שאתה אומר: "העובד שלי לא עושה את העבודה", עליך להבין שבעצם אתה לא מתלונן רק עליו - אתה גם מתלונן על התפקוד שלך כמנהל. זה שהוא לא מבצע את המשימות שלו כמו שצריך, זו אחריות שלך.

האחריות של המנהל

כמובן, ייתכן שהעובד פשוט לא טוב בתפקידו, וזו באמת הבעיה שלו. אך מצד שני, ייתכן גם שהוא לא עושה את העבודה כראוי בגללך - אולי משהו בגישה הניהולית שלך גורם לו להיות פחות יעיל או פחות מחויב.

כשמנהל מאשים את הכפופים לו, קיימת אפשרות שהוא צודק ושהוא עושה את עבודתו בצורה מושלמת - כלומר, שאין שום אדם בעולם שיכול לנהל את העובדים האלה טוב יותר ממנו. ולמרות זאת, העובדים עדיין לא מתפקדים כראוי. אך יש גם אפשרות אחרת - ייתכן שהניהול שלך הוא זה שגורם לעובדים שלך להיות לא יעילים.

איך יודעים איפה הבעיה?

כדי להבין אם הבעיה באמת נעוצה בעובד או דווקא במנהל, אפשר להסתכל על התמונה הרחבה:
  • אם יש לך עובד אחד שלא עובד טוב - ייתכן שהבעיה היא בעובד עצמו.
  • אם כל העובדים שלך לא עובדים טוב - ייתכן שהבעיה בך.
אם אתה מנהל צוות ומרגיש שרוב האנשים תחתיך אינם יעילים, חשוב לשאול את עצמך - האם מדובר במקרה או שאולי הדרך שבה אתה מנהל אותם היא שגורמת לכך? ככל שיש לך בעיות עם יותר עובדים, כך עולה הסבירות שהבעיה אינה דווקא בהם, אלא בך.

אם מנהל טוען שכל עובד שהוא מקבל אינו טוב, שהעובדים לא מבצעים את המשימות כמו שצריך ושכולם "לא מתאימים", ייתכן מאוד שהבעיה היא בגישה הניהולית שלו. כמובן, זה לא בהכרח נכון תמיד - אבל ברוב המקרים, כאשר מנהל חווה בעיות חוזרות ונשנות עם עובדיו, עליו לבדוק את הדרך שבה הוא מוביל את הצוות.

לסיכום

אם אתה רוצה לשפר את תפקוד העובדים שלך, ייתכן שהפתרון הוא לשפר קודם כל את הגישה שלך כמנהל.

לקריאה נוספת על אחריות המנהל, ניהול עובדים, התמודדות עם עובדים בעייתיים ותהליכי פיטורין, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע נוסף בנושא. בהצלחה!
בעיות עם עובדים, עובד שלא עובד, להתלונן על העובדים, אחריות המנהל על העובדים, אחריות של ראש הממשלה
מי אחראי ל מחויב אתה יכול לפטר את העובד איזון יועץ תחושות לבדוק הרגשה חוסר היכולת איך יודעים אחריות אחריות אישית אחריות המנהל אחריות ניהולית ארגון אשם אשמה בעיה בעיה עם בעיות בעיות עם בעיות עם העובד בעיות עם העובדים בעיות עם עובדים בעיות של מנהלים עם עובדים האם המנהל האם המנהל אחראי האם העובד האם העובד אחראי האם לפטר את האם לפטר את המנהל האם לפטר את העובד המנהל המנהל או העובד המנהל אחראי הסרת אחריות העובד או המנהל העובד אחראי יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ למנהלים להאשים להסיר אחריות להתלונן למה העובד לא עובד למנהלים לנהל לפטר לפטר את המנהל לפטר את העובד לקחת אחריות לקיחת אחריות מי אשם המנהל או העובד מנהל מנהל או עובד מנהל אחראי מנהלים ניהול עובד עובדים פיטורים רגשות אשם תלונה תלונות תלונות על עובד תלונות על עובדים
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
... לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על תלונות וההבדל בין לוזרים למצליחנים בהקשר של איך הם מתמודדים עם בעיות בחיים. התלונה עצמה, כמו אכלו לי, שתו לי, אינה בהכרח תכונה של לוזר או וינר. השאלה האמיתית היא מה המטרה מאחורי התלונה : האם היא משמשת כתירוץ כדי לא לפעול, או שהיא נועדה לשפר ולהתמודד עם בעיה. למה לוזרים משתמשים בתלונות? לוזרים, כשהם מתלוננים, עושים זאת כתירוץ להסביר למה הם לא פועלים בצורה אקטיבית או ממצים את המקסימום שלהם. הם מאשימים גורמים ... להשקיע את כל המאמצים הדרושים להשגת מטרותיהם, ומפנים את האשמה כלפי גורמים אחרים. דוגמה לכך היא כאשר מנהיגים פוליטיים מתלוננים על המצב הכלכלי או המצב הפוליטי במקום לנקוט בפעולות לשיפור המצב. מהו המניע מאחורי תלונה של ווינר? לעומת זאת, ווינר מתלונן מתוך מטרה לשפר את המצב. הוא לא מסיר אחריות מעצמו, אלא מתלונן כדי לשפר את הדברים שלא בסדר. למרות שהוא מתמודד עם קשיים, הוא לא נעצר בגלל שמישהו אכל לו ושתה לו. הוא עדיין פועל במלוא המרץ כדי לשפר את מצבו. הוא רואה בתלונה כלי לעורר שינוי ולתכנן פתרונות למצב בעייתי. מה קורה למי שלא מתלונן בכלל? כמובן, יש גם את סוג האנשים שלא מתלוננים בכלל, ורבים מהם מציגים את עצמם כמי שממשיכים להחיות באופטימיות. יש המעמידים פנים שהם מניחים את העבר מאחור, אך ... הדבר דומה למישהו ששהה בבית כלא ולא מנסה לברוח ממנו, אלא פשוט אומר ברוך השם שאני נושם, מבלי לנסות לשפר את המצב. האם תלונה יכולה להיות מניפולציה? נוכלים ועסקנים מניפולטיביים עלולים לנצל את הרעיון של למה אתה מתלונן כל הזמן? כדי להמעיט בתלונות ולמנוע מאנשים לתבוע את זכויותיהם. הם עשויים להציג את התלונה כהתנהגות של לוזרים, ובכך לשלול את הלגיטימיות של התלונה ולמנוע מהקורבן לפעול לשיפור המצב. איך להבחין אם התלונה בונה או הורסת? המבחן הוא האם התלונה מגיעה ממקום של שיפור או ממקום של קבלה. אם אדם מ
לבקש אהבה, הימור על אהבה כלפיך, טעויות בחיזור, אתה לא אוהב אותי מספיק, את לא אוהבת אותי מספיק, איך לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר?
לבקש אהבה, הימור על אהבה כלפיך, טעויות בחיזור, אתה לא אוהב אותי מספיק, את לא אוהבת אותי מספיק, איך לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר?
... לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר? מהי השפעת תלונה על מערכת יחסים? איך משפיעה תלונה על כך שמישהו לא אוהב אותך מספיק? כאשר אדם מתלונן בפני אדם אחר על כך שהוא לא אוהב אותו מספיק, עולה שאלה גדולה: האם התלונה תגרום לו לאהוב אותו יותר או פחות? תלונה שכזו עשויה לעורר רגשות שונים אצל הצד השני. מצד אחד, התלונה עשויה להחמיא לו, בכך שהיא משדרת לו שהוא חשוב, ששמים עליו דגש ושהאדם המתלונן מעריך אותו ומצפה ממנו להשקיע יותר במערכת היחסים. מצד שני, תלונה יכולה גם להוביל להשפעה הפוכה. השאלה המרכזית היא איך תגיב התלונה? האם היא תחמיר את המצב או תעזור לו להשתפר? האם תלונה יכולה לגרום לאדם לאהוב אותך יותר? ייתכן שהתלונה תוביל לשינוי בטווח הקצר. כאשר אדם שומע תלונה על כך שהוא לא מספיק אוהב את השני, ייתכן שהוא ירגיש צורך לשפר את ... של דבר לא ייתן תוצאות רצויות בטווח הארוך, מה שיכול להוביל לתסכול ולתחושת חוסר רצון להמשיך במערכת היחסים. דוגמה להשפעת תלונה במערכת יחסים זוגית נניח שיש אדם עם שני חברים טובים, אך הם רבו ... עם חבר אחד ולקבל את דרישת חברו, או להמשיך בחברותו עם השני ולהיפרד מהחבר הראשון. כך גם במערכת יחסים זוגית: כאשר מישהו מתלונן שבן או בת הזוג לא אוהבים אותו מספיק, הוא בעצם מציב בפניו אולטימטום שיכול להוביל למערכת יחסים רעועה או אף לפיצול רגשי. איך לבקש יותר אהבה בצורה חכמה? במקום להתלונן על חוסר באהבה, כדאי לבחון את הדרכים בהן אפשר לשפר את הקשר כדי לגרום ... או נדרשת בכוח. הדרך הטובה ביותר היא ליצור סביבה חיובית בה האהבה צומחת באופן טבעי, ולא להסתמך על דרישות שמגיעות ממקום של תלונה ולחץ. מה המסקנה? אם רוצים לקבל יותר אהבה, חשוב להבין שהאהבה היא תוצאה של מערכת יחסים טובה ורגש חיובי. במקום להתלונן על חוסר אהבה, כדאי להשקיע ביצירת סביבה בה האהבה יכולה לצמוח מעצמה. תלונות ואולטימטומים עשויים להוביל לתוצאה הפוכה ולגרום לריחוק. לפיכך, חשוב ... נפוצות בחיזור איך לשפר תקשורת זוגית? איך להתמודד עם חוסר תשומת לב בזוגיות? איך לגרום למישהו להעריך אותך יותר? איך משפיעה תלונה על כך שמישהו לא אוהב אותך מספיק? כאשר אדם מתלונן בפני אדם אחר על כך שהוא לא אוהב אותו מספיק, מתעוררת שאלה - האם התלונה הזאת תגרום לשני לאהוב אותו יותר או פחות? מצד אחד, עצם ההתלוננות יכולה להחמיא לצד השני, כי היא משדרת לו שהוא משמעותי, שהדעה שלו חשובה, שהאושר של האדם התלונן תלוי בו. אבל מצד שני, התלונה גם עלולה לגרום לתוצאה ההפוכה - שאותו אדם יאהב פחות, יעריך פחות, או אפילו יתרחק. למה אנשים עלולים לאהוב אותך פחות אחרי תלונה? כאשר מישהו מתלונן אתה לא מספיק אוהב אותי, הוא מציב בפני הצד השני סוג של אולטימטום - ... לא מרוצה ממך. במצב כזה, ייתכן שהצד השני ירגיש מאוים, ירגיש לא מוערך, או שינסה לשכנע את עצמו שהוא לא באמת אוהב את האדם המתלונן, כדי לא להרגיש רע על כך שהוא לא עומד בציפיותיו. בנוסף, אנשים לא אוהבים שמתלוננים עליהם. תלונה על כך שמישהו לא מספיק אוהב או לא מספיק משקיע במערכת היחסים עשויה ... מעניק את האהבה שמצפים ממנו, וכך יתחיל לחפש פגמים בקשר או בבן הזוג עצמו, מה שעלול להוביל לריחוק ולפגיעה במערכת היחסים. האם תלונה יכולה לגרום לאדם לאהוב אותך יותר? ייתכן שכן, בטווח הקצר. כאשר מישהו ...
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם?
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם?
... על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם? מדוע אנשים מתלוננים על אלוהים ועל המציאות? אנשים רבים מתלוננים על אלוהים, או לחלופין על המציאות, ושואלים מדוע הדברים מתרחשים כפי שהם מתרחשים. אנשים המאמינים באלוהים ישאלו למה אלוהים עשה את זה?, ואילו אנשים שאינם מאמינים באלוהים ישאלו למה המציאות כזאת?. אליעד כהן מסביר שחשוב להבין שכל תלונה שיש לאדם על אלוהים או על המציאות היא למעשה תלונה של האדם על עצמו. הסיבה לכך היא שהאני האמיתי של האדם אינו נפרד מהמציאות עצמה. אליעד משתמש ... אך למעשה הן ישות אחת ויחידה. האדם הסובל בחלום הוא גם זה שרצה ויצר את החלום. כך גם בחיים - כאשר אדם חווה אירוע רע, כמו אובדן, אסון או סבל, והוא מתלונן על כך, הוא בעצם מתלונן על עצמו, כי הוא הישות שיוצרת את הכל. הוא האחראי הישיר למה שקורה לו, גם אם הוא לא מודע לכך. מה ... מדרגה מסוימת של פיצול אישיות רוחני, המתבטא בכך שהם לא חווים את האחדות שבין הבורא לנברא. האדם הממוצע חווה רק את עצמו כישות נפרדת מהמציאות, ולכן מתלונן על דברים שקורים לו. לעומת זאת, אדם מודע יותר יכול לחוות בו - זמנית שלוש פרספקטיבות שונות: ... ביותר, שבה הוא חווה אחדות מוחלטת בין הבורא והנברא, ואין שום הפרדה. מי שאינו מבין זאת חווה פיצול בין אני לאלוהים או מציאות. כך יוצא שכאשר אדם מתלונן על המציאות, הוא בעצם שונא את עצמו, כי הוא והמציאות אחד הם. איך דוגמת היד והגוף ממחישה את האחדות? אליעד כהן נותן את דוגמת היד והגוף: אם היד תחווה עצמה כנפרדת מהגוף, היא עלולה להתלונן ולכעוס על הגוף שגורם לה לכאב. אך אם היא תבין שהיא חלק מהגוף, אין לה שום סיבה לתלונות. בצורה דומה, האדם הוא חלק מהמציאות, ולכן כל תלונה על המציאות היא בעצם תלונה של האדם על עצמו. הדרך להתגבר על תלונות וסבל היא להבין שאתה והמציאות - ישות אחת. כיצד ניתן להגיע לאחדות מלאה ולהפסיק לסבול? אליעד כהן ... שהוא עצמו המציאות. כתוצאה מכך, האדם מגיע לפרספקטיבה הגבוהה ביותר, שבה אין עוד שאלות, מכיוון שהכל אחד ואין שום הפרדה. מה המסר העיקרי לגבי אחריות ותלונות? המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שכל תלונה של האדם על אלוהים או המציאות היא תלונה על עצמו. כל דבר שקורה לאדם קורה בגלל רצונו העמוק ביותר. לכן, האדם נדרש לקחת אחריות מלאה, להכיר ... הפנימי שלו. רק כך האדם יכול לחיות חיים טובים באמת, מתוך אחדות אמיתית ושלמה בין הבורא לנברא, בין החלום לחולם, ובין האדם למציאות. אחריות אישית מול תלונות על המציאות משמעות פיצול האישיות מנקודת מבט רוחנית הקשר בין בורא לנברא בחוויית האחדות כיצד חוויית החלום מלמדת על המצב האמיתי של האדם גילוי שורש הרצון ושחרור מסבל מדוע אנשים מתלוננים על אלוהים ועל המציאות? אנשים מביעים תלונות על אלוהים, או על המציאות, כשבעצם כל אחד תוהה מדוע הדברים קורים כפי שהם קורים. מי שמאמין באלוהים מתלונן על למה אלוהים עושה כך?, ומי שלא מאמין באלוהים מתלונן פשוט על המציאות: למה היא כזו ולא אחרת?. אך לפי ההסבר, חשוב להבין שכל תלונה שיש לאדם על מה שקורה לו, היא בעצם תלונה על עצמו. הסיבה לכך היא שהאני האמיתי של האדם חופף למציאות עצמה. אפשר לקרוא לכוח שמניע את הדברים ... בגוף, גם שהוא הכוח שרוצה את כל המציאות, וגם שהכל אחד. אבל רוב האנשים מפרידים את עצמם מהפרספקטיבות הללו, וחווים רק את הנפרדות. כך יוצא שאדם יכול להתלונן על אלוהים או על המציאות, בלי לקלוט שהוא מתלונן בעצם על עצמו. לדוגמה, אם לאדם קרה אסון כלשהו, והוא אומר למה אלוהים עשה לי את זה?, הוא למעשה ... הראשונה, אותו כוח שקורא לו אלוהים או מציאות. משם הוא גם תופס את הפרספקטיבה שקדמה לאלוהים, שבה הכל אחד ואין שום שאלה או הפרדה. לכן, כאשר אדם מתלונן על משהו רע שקרה לו, המסר הוא פשוט: כל תלונה על המציאות היא תלונה על עצמך. האחריות מוטלת עליך, כי אתה עצמך הכוח שפועל בתוך המציאות הזו. ראייה זו מרפאת את פיצול ... טוב אמיתי. הוא אינו נפרד מן הדברים, ולכן אינו מנוכר אליהם. אפשר לראות את הדוגמה של היד והגוף: אם היד חשה עצמה כישות נפרדת, היא עלולה לכעוס או להתלונן על הגוף שגורם לה כאב, אבל כשהיא חווה עצמה כחלק מהגוף, אין שום סכסוך או
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... מעבירה מסר שלילי סמוי. איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות בלי ליצור אנטגוניזם? כאשר לקוח מתלונן ואומר המוצר שקניתי הוא גרוע, לא כדאי לומר לו: אתה היחיד שמתלונן, כל השאר מרוצים, כיוון שזה יוצר התנגדות ... שמבינים אותו, והאחריות עוברת אליו בלי להעליב אותו או ליצור תחושת ניכור. האם להפוך תלונה של לקוח לסובייקטיבית זה מספיק? לפי אליעד, התגובה שהופכת תלונה לסובייקטיבית (בעיניך המוצר לא טוב) לא פותרת ... המוצר לא טוב, ואולי אפילו לשכנע אותו שבעצם המוצר כן מתאים לו. המטרה העיקרית בהפיכת התלונה לסובייקטיבית היא להפחית את עוצמת ההתנגדות ולהעביר את המשקל חזרה אל המתלונן. מדוע עדיף להגיד מראש שמישהו טועה ולא להמתין? אם ... לטפל בהתנגדויות של לקוחות? מהי רטוריקה בשכנוע? איך לזהות מניפולציות בשיחה? כיצד להפוך תלונה לסובייקטיבית? מהן שאלות פרדוקסליות? ש: יש איזו ... High כזה. אליעד: למי זה נותן? ש: לי. אליעד: אוקי, למה אמרתי ולמי זה נותן כי תכף הוא יתלונן על הפעם השנייה אז אם אני אסכים איתו על הפעם ... הפעם השנייה או החמישית ואני אומר בוא מראש כבר נלך על זה שזה ביקורתי ואז אחר כך כשאתה מתלונן יכול אחר כך להגיד שזה עליך. ש: זהו שאין לי תלונה לגבי הספר להפך. אליעד: בסדר הוספת תלונה כלשהי נכון. ש: לא תלונה. אליעד: תהיה תמיהה תהיה קושייה תהיה משהו. עכשיו ... לא אבל מה המטרה, המטרה היא לבטל את השאלה? אליעד: המטרה היא להחליש את השאלה נגיד שלקוח מתלונן נגיד הוא אומר לך תקשיב המוצר שמכרת לי הוא מוצר ... ממנו אז הוא יבין שהוא לא היחידי שיש עוד כאלו. אליעד: אבל זה יהיה פחות טוב אם מישהו מתלונן על מוצר. ש: לא ברור שזה יהיה פחות טוב זה משהו לא ... לא מעט שהם לא מרוצים. אליעד: לא, מסיבה נוספת כי אתה גם לא מגלה כלפיו אמפתיה הוא מנסה להתלונן אתה אומר לו תקשיב אתה מטומטם יכולת להגיד לו כל הלקוחות מרוצים חוץ ממך אתה הראשון שמתלונן אז זה גם גרוע, למה כי אתה כאילו אומר לו הדעה שלך ...
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
... משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת איך להתמודד עם ביקורת באמצעות רטוריקה והפרכת הנחות יסוד? כאשר אדם נתקל בביקורת, תלונות, או שאלות עוינות, קיימות שתי דרכים מרכזיות להגיב לדבריו: להתייחס ישירות לטענה או לשאלה שהוצגה, תוך קבלת הנחות היסוד הטמונות ... פגישה שנדרש להגיע אליה בזמן. מהי הטכניקה לשגע את הצד השני על ידי הפרכת הנחות יסוד? כדי לזעזע או לשגע את האדם שמביע את הביקורת או התלונה, במקום להתייחס ישירות, יש לזהות את הנחות היסוד מאחורי הדברים שהוא אומר ולשלול אותן לחלוטין. פעולה זו יוצרת אצלו בלבול, תהייה ... ושכנוע איך להתמודד עם ביקורת? איך לנצח ויכוחים? איך לשבור דפוסי חשיבה? איך לפתח חשיבה חדה? איך לשגע מישהו רטורית ואיך להתמודד עם תלונות וביקורת? כאשר מישהו מביע ביקורת, מתלונן או שואל שאלה, קיימות שתי דרכים עיקריות להתמודד עם הדברים שהוא אומר: להתייחס ישירות לדבריו ולענות בהתאם להנחות היסוד שהוא מציג. ... הטיעון שלו, ניתן לבחור שלא להסכים עם הנחות היסוד שהוא מציג. במקום להגיב ישירות, מנסים לבדוק אילו הנחות מובלעות קיימות בשאלה או בתלונה, ואז להפריך אותן. דוגמאות לפרכת הנחות יסוד אם מישהו אומר: למה איחרת לפגישה? - ניתן לשלול את עצם קיום הפגישה ולהשיב: איזו פגישה? ... בטכניקה הזו כנגד המוח של עצמנו, היא יכולה לעזור לשבור דפוסי חשיבה לא רצויים ולהתמודד עם פחדים או הרגלים שליליים. לסיכום בכל דיון, תלונה, ביקורת או מחשבה פנימית יש הנחות יסוד שניתן לבחור האם להסכים איתן או להפריך אותן. אם רוצים לנהל שיחה עניינית - אפשר להסכים עם ... הבא מתייחס לגבי איך אפשר לשגע לבן אדם. מה זאת אומרת לשגע לבן אדם? לא במובן שרוצים לשלוח אותו לבית משוגעים אלא במובן שבן אדם בא מתלונן נגיד שזאת תלונה ורוצים להיפטר ממנו רוצים לכסח אותו לכסח אותו במובן המטאפורי והדרך היא כדלקמן, כאשר בן אדם בא שואל שאלה מגיש תלונה מתלונן מביע דעה, מביע ביקורת מה שזה לא יהיה ברמה הלוגית יש שתי דרכים איך אפשר להגיב למה שהוא אומר דרך אחת אומרת הוא ... אבל אם רוצים לזעזע את הבן אדם שעומד בצד השני ולהפריך את מה שהוא אומר מה שבעצם צריך לעשות זה לקחת את מה שהוא שאל או את מה שהוא התלונן או את מה שהוא אומר למה איחרת לפגישה?, אוקי ולשאול מה הנחות היסוד בן אדם צריך לעשות את זה בראש של עצמו ולשאול מה הנחות היסוד של ... ככה להפריך את הנחת היסוד, כמובן יש כאלה אולי שלא אהבו את הדוגמא הזאת אבל בגדול הנושא הוא די פשוט ברגע שמישהו בא עוין משתלט תוקף, מתלונן לא בצדק אז צריך לדעת לא לשתף פעולה עם האויב. אוקי לדוגמא נגיד למה צהל הרג חפים מפשע במלחמה תוך כדי שהוא רצה להרוג מחבלים, מה ...
הטרדות מיניות, סטטיסטיקה, תלונות שווא על הטרדה מינית, תלונות שווא תקיפה מינית, תלונות שווא נגד גברים, תלונות שווא של נשים, תלונות שווא במשטרה, משה איבגי, ינון מגל, אחרי רבים להטות
הטרדות מיניות, סטטיסטיקה, תלונות שווא על הטרדה מינית, תלונות שווא תקיפה מינית, תלונות שווא נגד גברים, תלונות שווא של נשים, תלונות שווא במשטרה, משה איבגי, ינון מגל, אחרי רבים להטות
... מיניות, סטטיסטיקה, תלונות שווא על הטרדה מינית, תלונות שווא תקיפה מינית, תלונות שווא נגד גברים, תלונות שווא של נשים, תלונות שווא במשטרה, משה איבגי, ינון מגל, אחרי רבים להטות האם כמות המתלוננות משפיעה על סיכוי האמיתות של התלונה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד כמות המתלוננות משפיעה על הסיכוי לאמיתות של התלונה. הוא מציין את הדעה הרווחת לפיה ככל שיש יותר נשים שמתלוננות על אותו אדם, כך יש יותר סיכוי שהתלונה תהיה נכונה. עם זאת, הוא מעלה את השאלה אם זו הנחה נכונה. האם באמת כשיש יותר מתלוננות, יש יותר סיכוי שהן אומרות את האמת, או שאולי מדובר בניסיון להרעיל את שמו של אדם על ידי קבוצת נשים שעשויות להמציא סיפור שקרי? אליעד מציין שבני אדם באופן כללי נוטים להאמין שהתלונה נכונה אם יש יותר נשים שמתלוננות, וזאת משום שהתפיסה האנושית מבוססת על האמונה שאם עשר נשים התלוננו, כנראה שזה אמיתי. הוא גם שואל את השאלה כיצד עלינו להבין את המציאות כשיש מספר גדול של מתלוננים. האם כל תלונה נוספת אכן משמעה שיותר סביר שההטרדה התרחשה, או שאולי יש כאן ניסיון ממוקד לפגוע במישהו מסוים? מהם השיקולים המנחים את המוח שלנו בקביעת סיכוי אמיתות של תלונה? בהמשך, אליעד עובר לדון כיצד המוח שלנו פועל במקרים כאלה. הוא מציין שהמוח שלנו נוטה להניח שיותר תלונות מעידות על כך שהן אמיתיות, אך מציין שייתכן שההנחה הזאת אינה נכונה. כלומר, כשיש הרבה מתלוננים, ייתכן שזו לא עדות לאמיתות המקרה, אלא דווקא ניסיון לפגוע באדם מסוים. הוא מביא את דוגמתו של משה איבגי, בה השחקן נמצא במרכז שורת תלונות על הטרדה מינית, ומדבר על כך שבמקרים של ידוענים, מספר התלונות עשוי להיגרם גם מתוך מניעים של רצון להרעיל את שמו של אדם או להכניס אותו למתקפה ציבורית. האם כמות המתלוננים היא מדד אמיתי לאמיתות התלונה? בהמשך, אליעד שואל אם כמות המתלוננים באמת משקפת את סיכוי האמיתות של התלונה. הוא טוען שלפעמים, אם יש יותר מתלוננים, זה לא בהכרח מעיד על כך שהתלונה אמיתית. לפעמים דווקא כשיש יותר נשים שמתלוננות, יש סיכוי שהן עשויות להיות חלק ממזימה לפגוע באדם מסוים. הוא מסביר שחשוב לבחון גם את סוג הקשר של המתלוננים עם הנילון כדי להבין את מידת האמיתות של ה
מחלוקת על הצדיק, חסרונות במציאות, סם החיים וסם המוות, צדיק ורשע, בריאת העולם, ליקוטי מוהרן ח"א יב, רבי נחמן מברסלב, לימוד תורה, העולם הבא, לשם שמים, קושיות על הצדיק, חלק 1
מחלוקת על הצדיק, חסרונות במציאות, סם החיים וסם המוות, צדיק ורשע, בריאת העולם, ליקוטי מוהרן ח"א יב, רבי נחמן מברסלב, לימוד תורה, העולם הבא, לשם שמים, קושיות על הצדיק, חלק 1
... האפשריים. איך אדם חולק על הצדיק הפנימי שבו עצמו? אליעד אומר שכל אדם בעצם חולק על הצדיק הפנימי שלו, שהוא בעצם המציאות עצמה. כאשר אדם מתלונן שהחיים רעים לו, שהוא סובל, שיש לו בעיות - הוא בעצם חולק על עצמו ועל המציאות. הוא מאשים את המציאות ברוע, ולא מבין שהמציאות חייבת להכיל גם טוב וגם רע, משום שזה מה שמאפשר לה להתקיים. כל תלונה של האדם נגד המציאות היא למעשה תלונה נגד עצמו, כי בסוף הוא עצמו האחראי על חוויית החיים שלו. מה ... של הריחוק היא רק בפרספקטיבה של האדם. לסיכום, מה המסר המרכזי של אליעד כהן? המסר המרכזי שאליעד מעביר הוא שכל המחלוקת על הצדיקים וכל התלונות של האדם על המציאות הן בגלל שהאדם חי בצורה שטחית ולא מבין את ...
לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 1
לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 1
... את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 1 למה אנשים מתלוננים על מורה רוחני כמו אליעד כהן? אנשים מתלוננים על מורה רוחני מסיבות שונות, וכל אחד מציג את תלונתו בדרך אחרת. אליעד כהן מסביר שכל תלונה של אדם על מורה רוחני היא שיקוף של החסרונות שלו עצמו. לדוגמה, אם אדם חושב שהמורה שלו טיפש, הוא בעצם רואה את הטיפשות של עצמו דרך המורה. אם הוא חושב שהמורה חמדן, זה אומר שהחמדנות נמצאת אצלו. כלומר, כל ביקורת או תלונה שאדם מעביר על אחרים בכלל ועל מורים רוחניים בפרט היא למעשה מנורה שמאירה את החסרונות של המתלונן. אליעד מביא את הסיפור על בן מלך שבנה מנורה מיוחדת אשר חושפת את החסרונות של אנשים שמסתכלים עליה. כאשר אנשים התלוננו על המנורה הזאת, כל אחד בחר לתאר את המנורה בהתאם לחסרונות האישיים שלו. זה ממחיש את הרעיון שכל אדם רואה במציאות השתקפות של עצמו. כיצד תלונות על מורה רוחני חושפות את החסרונות האישיים? אליעד מסביר שישנם כמה רבדים כאשר מישהו מתלונן או מעביר ביקורת על מורה רוחני: מה באמת מציק לו ברובד העמוק ביותר, שלעיתים האדם לא מודע אליו כלל. מה האדם חושב שמציק לו (המודע שלו). מה האדם אומר שמציק לו (מה שהוא מוכן להודות). כיצד האדם מציג את הדברים (הדרך שבה הוא מביע את החסרונות). אליעד טוען שהרבה פעמים אנשים מסתירים מעצמם את הסיבה האמיתית לתלונותיהם, ומספרים לעצמם סיבות ותירוצים, כי לא נעים להם להודות בחסרונות שלהם מול עצמם. למה אנשים מפחדים לפגוש את האמת על עצמם דרך אליעד כהן? אנשים לא תמיד מוכנים ... וברצונותיו. איך הסכסוכים הפנימיים בתוך האדם משתקפים בביקורת שלו על אחרים? אליעד מסביר שהאדם הוא עולם מלא בתוכו, וכל הסכסוכים, הביקורות והתלונות שלו על אחרים הם למעשה שיקוף של הקונפליקטים הפנימיים שיש בתוכו. הוא טוען שאם האדם לוקח אחריות מלאה על חייו, הוא היה רואה שכל הביקורת שהוא מפנה לאחרים היא בעצם ... פנימית על עצמו. כאשר אדם מתייחס כך למציאות, כבר לא חשוב לו אם המורה הרוחני שלו מושלם או לא, כי הוא רואה שהכל משתקף בתוכו. למה אנשים מתלוננים על מורים רוחניים? איך מתמודדים עם ביקורת על מורה רוחני? מהי מסירות נפש לפי רבי נחמן? כיצד להתמודד עם חסרונות אישיים? איך לקחת אחריות על החיים שלך? מהי ...
אם יש ספק אין ספק, כשיש ספק אין ספק, להתמודד עם ספקות בזוגיות, כשיש ספק אז אין ספק, התמודדות עם ספקות בחיים, לאהוב עם ספקות באהבה, ספקות בקשר, ספקות לפני החתונה, ספקות רומנטיים
אם יש ספק אין ספק, כשיש ספק אין ספק, להתמודד עם ספקות בזוגיות, כשיש ספק אז אין ספק, התמודדות עם ספקות בחיים, לאהוב עם ספקות באהבה, ספקות בקשר, ספקות לפני החתונה, ספקות רומנטיים
... למציאות אתה צריך להטיל ספק בדברים שוודאי לך בכל האמונות שלך להטיל ספק ואז כשלא תהיה בטוח בשום דבר אתה תראה שאתה אוהב את המציאות איך שהיא אין לך שום תלונה עליה שום תלונה מקובלת עליך פיקס מאה אחוז אבל ביומיום של בני האדם אין דבר כזה אין ספק יש מציאות ויש ספק וכל דבר יש לו טוב ורע ותמיד יהיה ספק וזה מה יש ... מוחלטת, מה זה אומר לחשוב בצורה מוחלטת אם אתה לא בטוח במשהו במאה אחוז שהוא נכון אתה לא חושב אותו אם מי שיעשה את זה הוא לא יחשוב כלום ואז אין לו שום תלונות על המציאות אלא מה שאתה מוכן לשפוט את המציאות בדברים שאתה לא בטוח שהם נכונים ואתה מבקש לאהוב את המציאות בלי ספק. זאת אומרת הבן אדם שופט ...
האם ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי? למה ראש ממשלה מחליפים בקלפי? חסינות לראש הממשלה ביבי נתניהו, דמוקרטיה, שלטון החוק, דיקטטורה בישראל, שוויון בפני החוק, הפרדת הרשויות, חוק ומשפט, הפיכה שלטונית, הפיכה דמוקרטית, נגד מערכת המשפט
האם ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי? למה ראש ממשלה מחליפים בקלפי? חסינות לראש הממשלה ביבי נתניהו, דמוקרטיה, שלטון החוק, דיקטטורה בישראל, שוויון בפני החוק, הפרדת הרשויות, חוק ומשפט, הפיכה שלטונית, הפיכה דמוקרטית, נגד מערכת המשפט
... להוות התנקשות חוקית בדמוקרטיה. דוגמה נוספת היא החשש שניתן יהיה לנצל תלונות וחקירות ככלי פוליטי נגד ראש ממשלה. כך כל אדם יוכל להגיש תלונה במשטרה, ליצור חקירה או כתב אישום, ולהדיח את ראש הממשלה בלי שהרוב יבחר בכך. הדגשה של ... הכרעת הרוב לבין הגנה מפני שחיתות וניצול לרעה של הכוח. זה אומר שלא כל תלונה או כתב אישום יוביל להדחת ראש ממשלה, אך במקרים חמורים של עבירות פליליות, חייב להיות ... - אם נאפשר חקירות נגד ראש ממשלה לשמש ככלי פוליטי, ניתן יהיה להגיש תלונות כוזבות כדי לסלק ראש ממשלה מתפקידו. שחיתות משפטית - אנשים בתוך מערכת המשפט יכולים ... אפשרות להעמיד ראש ממשלה לדין אם הוא מבצע פשעים חמורים, אבל לא על בסיס תלונות פוליטיות חסרות יסוד. חוקי החסינות צריכים להיות ברורים - האם ראש ממשלה יכול להיות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תלונה, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תלונה, איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לזוגיות, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, ייעוץ טיפולי בנושאי תלונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 16:02:19 - wesi1