אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כמה לקחת אחריות? ✔אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
מי אחראי כשיש עובד שלא עובד טוב, המנהל או העובד?

אחד המצבים הנפוצים בעולם העבודה הוא כאשר מנהל מתלונן על העובדים שלו. לדוגמה, המנהל מתלונן שהעובדים שלו לא יעילים, לא מבצעים משימות, או פשוט לא מתפקדים כראוי. לפי אליעד כהן, כאשר מנהל מתלונן על העובדים, הוא בעצם מתלונן על עצמו ועל יכולות הניהול שלו. אמנם קיימים עובדים שהם באמת דפוקים, כאלה שלא אוהבים לעבוד ושונאים את התפקיד שלהם, עובדים עצלנים או בלתי כשירים, אך חשוב להבין שההתנהגות של העובדים היא במידה רבה תוצר של האופן שבו המנהל מנהל אותם.

האם המנהל אשם בהתנהגות העובדים שלו?

אליעד מסביר שאם אתה כמנהל מתמודד עם עובד שלא עובד טוב, יכול להיות מאוד שאתה אכן מנהל מעולה שעושה את תפקידו מצוין, ושאין מישהו בעולם שהיה מצליח לנהל את העובדים שלך טוב יותר ממך, ולכן הבעיה היא נטו בעובד. אך מצד שני, קיימת אפשרות אחרת, לפיה העובד לא עובד טוב דווקא בגלל משהו בדרך שבה אתה מתנהל מולו. אולי צורת הניהול שלך גורמת לעובד לא לרצות לבצע את העבודה. יכול להיות שמשהו בתקשורת שלך איתו, בציפיות שלך, או באופן בו אתה מגדיר לו את המשימות, הוא הגורם לבעיות.

מה קורה כשכל העובדים לא מתפקדים כמו שצריך?

אליעד מוסיף נקודה חשובה נוספת: אם יש מנהל שמתלונן שרק עובד אחד לא טוב, יש סבירות שהבעיה היא ספציפית בעובד הזה. אולי צריך לפטר את העובד ולהביא מישהו אחר במקומו. אך אם אותו מנהל מתלונן שכל העובדים שלו לא עובדים טוב, כל העובדים לא יעילים, כולם לא מתפקדים, אז ככל שמספר העובדים שהמנהל מתלונן עליהם גדול יותר, כך הסבירות שהבעיה היא במנהל עצמו עולה.

לדוגמה, אם יש לך צוות של עשרה עובדים ואחד או שניים לא מתפקדים כמו שצריך, אולי הבעיה באמת נמצאת באותם עובדים. אך אם כל העשרה לא מתפקדים טוב, המסקנה הברורה תהיה שהבעיה אינה בעובדים אלא בשיטות הניהול שלך כמנהל. במצב כזה יש צורך לבדוק לעומק מה אתה כמנהל עושה לא נכון, אולי אתה לא נותן להם הנחיות ברורות מספיק, אולי אתה לא יודע לתגמל אותם נכון, אולי אתה מעמיס עליהם עבודה באופן לא מאוזן, או שהגישה שלך אליהם גורמת להם להרגיש לא מוערכים ולחוסר מוטיבציה לעבוד.

מה לעשות אם המנהל טוען שכולם אשמים חוץ ממנו?

מצב נפוץ שאליעד מדבר עליו הוא מנהל שמאשים את כל מי שמתחתיו: העובדים לא טובים, הם עצלנים, לא מבינים עניין, לא ממושמעים, כולם אשמים חוץ ממנו. אליעד מסביר שזו נקודת אזהרה גדולה. כאשר מנהל בטוח שהוא עצמו בסדר גמור, שהבעיה לעולם לא בו אלא תמיד בעובדים, ושכל העובדים שתחתיו לא מתפקדים, בדרך כלל המצב יהיה בדיוק הפוך. ככל שהמנהל מתעקש שהבעיה היא אצל העובדים בלבד, בלי לבדוק ולבקר את עצמו, כך עולה הסבירות שהניהול שלו הוא זה שגורם לעובדים לא לתפקד.

לדברי אליעד, אחת הבעיות הגדולות של מנהלים היא חוסר היכולת לקחת אחריות על מצב הצוות. מנהל טוב לא יתנער מאחריות ויגיד שכל העובדים תחתיו לא טובים, אלא ייקח אחריות ויבדוק האם יש משהו שהוא עושה, אפילו באופן לא מודע, שפוגע בתפקוד העובדים שלו.

מתי צריך לפטר את העובד, ומתי לפטר את המנהל?

כאשר מנהל מתלונן על עובד בודד שאינו עובד טוב, הגיוני לפטר את העובד, כי קיימת אפשרות סבירה שהבעיה היא ספציפית בו. אך במצב שבו רוב הצוות מתפקד באופן לא יעיל, החלפת העובדים לא תפתור את הבעיה לאורך זמן. במקרה כזה, יש לשקול את האפשרות להחליף דווקא את המנהל. אליעד מסביר את זה באמצעות דוגמה מפורטת: אם יש לך עסק, ומגיע אליך מנהל שטוען שעובד מסוים גרוע, אתה יכול להחליף את העובד. אבל אם הוא חוזר וטוען שוב ושוב על עוד ועוד עובדים שהם גרועים, בסופו של דבר הבעיה אינה העובדים, אלא בו. העובדה שמספר רב של עובדים שונים לא מתפקדים תחת ניהולו מעידה על כך שהבעיה היא בסגנון הניהול של המנהל עצמו.

לסיכום, איך לזהות מי אחראי לכישלון - העובד או המנהל?

אליעד מבהיר כי הדרך לדעת מי באמת אחראי לכישלון תלויה בהיקף הבעיה:
  • אם הבעיה היא נקודתית, וקשורה בעובד בודד או בשניים, ייתכן שהבעיה נמצאת אצל העובדים עצמם, וניתן לנסות להחליף אותם.
  • אם הבעיה היא רחבה יותר ומרבית הצוות אינו מתפקד כראוי, יש לבדוק באופן יסודי ועמוק יותר דווקא את שיטת הניהול ואת התפקוד של המנהל.
  • מנהל שמסרב להכיר באחריות שלו לבעיה, וטוען שהאשמה תמיד בעובדים, הוא בדרך כלל מנהל לא טוב שיגרום לתפקוד לקוי של הצוות כולו.
בכל מקרה, מנהל טוב צריך לקחת אחריות אישית ולבדוק קודם כל את עצמו, לפני שהוא מאשים אחרים.
מנהל שמתלונן על העובדים שלו

שלום חברים, הפעם נדבר על מנהל שמתלונן על העובדים שלו - בין אם בפני עצמו או בפני מישהו אחר - על האנשים שכפופים לו.

מה שצריך לדעת זה שיש עובדים שהם באמת בעייתיים - אנשים שלא אוהבים לעבוד, שונאים את העבודה, חסרי אחריות, מניפולטיביים, נצלנים או שקרנים. ייתכן בהחלט שחלק מהעובדים שתחתיך שייכים לאותה קטגוריה של עובדים שלא מבצעים את תפקידם כראוי. אבל חשוב להבין שאם אתה כמנהל מתלונן על העובדים שלך, ייתכן מאוד שאתה בעצם מתלונן גם על עצמך.

ההתנהגות של העובדים שלך קשורה ישירות אליך וליכולות שלך כמנהל. כלומר, ברגע שאתה אומר: "העובד שלי לא עושה את העבודה", עליך להבין שבעצם אתה לא מתלונן רק עליו - אתה גם מתלונן על התפקוד שלך כמנהל. זה שהוא לא מבצע את המשימות שלו כמו שצריך, זו אחריות שלך.

האחריות של המנהל

כמובן, ייתכן שהעובד פשוט לא טוב בתפקידו, וזו באמת הבעיה שלו. אך מצד שני, ייתכן גם שהוא לא עושה את העבודה כראוי בגללך - אולי משהו בגישה הניהולית שלך גורם לו להיות פחות יעיל או פחות מחויב.

כשמנהל מאשים את הכפופים לו, קיימת אפשרות שהוא צודק ושהוא עושה את עבודתו בצורה מושלמת - כלומר, שאין שום אדם בעולם שיכול לנהל את העובדים האלה טוב יותר ממנו. ולמרות זאת, העובדים עדיין לא מתפקדים כראוי. אך יש גם אפשרות אחרת - ייתכן שהניהול שלך הוא זה שגורם לעובדים שלך להיות לא יעילים.

איך יודעים איפה הבעיה?

כדי להבין אם הבעיה באמת נעוצה בעובד או דווקא במנהל, אפשר להסתכל על התמונה הרחבה:
  • אם יש לך עובד אחד שלא עובד טוב - ייתכן שהבעיה היא בעובד עצמו.
  • אם כל העובדים שלך לא עובדים טוב - ייתכן שהבעיה בך.
אם אתה מנהל צוות ומרגיש שרוב האנשים תחתיך אינם יעילים, חשוב לשאול את עצמך - האם מדובר במקרה או שאולי הדרך שבה אתה מנהל אותם היא שגורמת לכך? ככל שיש לך בעיות עם יותר עובדים, כך עולה הסבירות שהבעיה אינה דווקא בהם, אלא בך.

אם מנהל טוען שכל עובד שהוא מקבל אינו טוב, שהעובדים לא מבצעים את המשימות כמו שצריך ושכולם "לא מתאימים", ייתכן מאוד שהבעיה היא בגישה הניהולית שלו. כמובן, זה לא בהכרח נכון תמיד - אבל ברוב המקרים, כאשר מנהל חווה בעיות חוזרות ונשנות עם עובדיו, עליו לבדוק את הדרך שבה הוא מוביל את הצוות.

לסיכום

אם אתה רוצה לשפר את תפקוד העובדים שלך, ייתכן שהפתרון הוא לשפר קודם כל את הגישה שלך כמנהל.

לקריאה נוספת על אחריות המנהל, ניהול עובדים, התמודדות עם עובדים בעייתיים ותהליכי פיטורין, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע נוסף בנושא. בהצלחה!
בעיות עם עובדים, עובד שלא עובד, להתלונן על העובדים, אחריות המנהל על העובדים, אחריות של ראש הממשלה
האם לפטר איך להצליח לנהל לבדוק מתנהל לפטר מנהל איך למצוא לפטר עובד איך לדבר ראש הממשלה במה לעבוד לנהל את העובד אחריות אחריות אישית אחריות המנהל אחריות ניהולית איך לפטר את המנהל ארגון אשם אשמה בעיה בעיות בעיות עם העובד בעיות עם העובדים בעיות עם עובדים בעיות של מנהלים עם עובדים האם המנהל אחראי האם העובד אחראי האם לפטר האם לפטר את המנהל האם לפטר את העובד האם לפטר מנהל האם לפטר עובד האם לפטר עובדים המנהל או העובד המנהל אחראי הסרת אחריות העובד או המנהל העובד אחראי יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ למנהלים להאשים להסיר אחריות להתלונן למה העובד לא עובד למנהלים לנהל לפטר לפטר את המנהל לפטר את העובד לפטר מנהל לפטר עובד לפטר עובדים לקחת אחריות לקיחת אחריות מי אשם מי אשם המנהל או העובד מנהל מנהל או עובד מנהל אחראי מנהלים ניהול עובד עובדים פיטורים רגשות אשם תלונה תלונות תלונות על עובד תלונות על עובדים
איך לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? איך להסיר אחריות מעצמך? איך לא לקחת אחריות על בעיות של אחרים? איך להתמודד עם רגשות אשמה בגלל פגיעה באחרים? איך להתמודד עם ייסורי מצפון? איך להתמודד עם סחיטה רגשית?
איך לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? איך להסיר אחריות מעצמך? איך לא לקחת אחריות על בעיות של אחרים? איך להתמודד עם רגשות אשמה בגלל פגיעה באחרים? איך להתמודד עם ייסורי מצפון? איך להתמודד עם סחיטה רגשית?
... לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? איך להסיר אחריות מעצמך? איך לא לקחת אחריות על בעיות של אחרים? איך להתמודד עם רגשות אשמה בגלל פגיעה באחרים? איך להתמודד עם ייסורי מצפון? איך להתמודד עם סחיטה רגשית? איך לא להאשים את עצמך בצרות של ... מסביבנו מאשימים אותנו בצרותיהם, מה שעלול לגרום לנו להרגיש אחראים ולסחוב רגשות אשם מיותרים. מטרת ההרצאה היא להסביר איך ניתן להתגבר על רגשות אשמה אלו ולהימנע מלשאת אחריות על בעיות של אחרים. איך לזהות מניפולציה רגשית ואשמות שווא? ישנם אנשים המשתמשים בסחיטה רגשית כדי לגרום לנו להרגיש אשמים. הם עשויים לומר דברים כמו: תראה מה עשית לי, ... עוצמתיים. למשל, במקרה של תאונת דרכים בה נפגע אדם אחר, תחושת האשמה יכולה להיות קשה מנשוא. עם זאת, חשוב להבין שאין זה מועיל לשאת את האשמה לנצח. הדרך להתמודד היא לקחת אחריות על המעשה, ללמוד ממנו ולהמשיך הלאה, מבלי להטיל על עצמנו עול נפשי מיותר. כל מה שנדרש הוא לדעת כיצד לקחת אחריות על המעשה מבלי להטיל על עצמנו אשמה מיותרת. איך להימנע מלקיחת אחריות על בעיות של אחרים? אחד הרעיונות המרכזיים בהרצאה הוא שככל שאדם פחות מאשים אחרים בצרותיו, כך יהיה לו קל יותר לא להיות מושפע כאשר אחרים ינסו להאשים אותו ... כאשר אחרים מאשימים אותנו. ההבנה שמה שאנחנו חווים הוא תוצאה של הבחירות שלנו ושל ההתמודדות שלנו עם המציאות, עוזרת לנו להימנע מאשמה מיותרת. איך למצוא את האיזון בין לקיחת אחריות להסרת אחריות? הדרך להגיע לאיזון בין לקיחת אחריות להסרת אחריות היא להבין שהמציאות לא תמיד ניתנת לשליטה. ישנם מקרים בהם אין לנו שליטה על מה שקורה מסביבנו, אך תמיד יש לנו שליטה על איך אנחנו מגיבים למציאות. עלינו להיות מודעים לכך שהרגשות שלנו לא תמיד נגרמים כתוצאה ממה שקורה לנו, אלא באופן שבו אנחנו בוחרים להגיב אליו. לא תמיד עלינו לקחת אחריות מלאה, ולעיתים עלינו לדעת להסיר אחריות, במיוחד כאשר מדובר במניפולציות רגשיות של אחרים. מהי הדרך להגיע לשחרור מוחלט מרגשות אשמה? הדרך להימנע מרגשות אשמה מיותרת היא ללמוד לא להאשים אחרים. ברגע ... יש להתחיל בכך שאנחנו עצמנו נפסיק להאשים אחרים על כך שרע לנו. אדם שמסוגל לא להאשים אחרים כשהוא חווה קושי, יהיה חסין יותר כאשר אחרים ינסו להאשים אותו. חשוב ללמוד לקחת אחריות על הרצון שלנו ועל תחושותינו, גם כשלא מדובר במצב אידיאלי. לסיום, ההרצאה מדגישה את החשיבות של איזון בחיים. ישנם מקרים בהם עלינו לקחת אחריות וישנם מקרים בהם עלינו להסיר אחריות. העיקרון המנחה הוא שעלינו להבין אם רע לנו - זה תלוי בנו, ואם רע לאחרים - זה תלוי בהם. איך לא להאשים אחרים בצרות שלך? לקיחת אחריות סחיטה רגשית ניהול רגשות התמודדות עם מניפולציות רגשיות הסרת אחריות איך לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? ההרצאה עוסקת בשאלה כיצד להתמודד עם רגשות אשמה שנובעים מהאשמות של אחרים, בין אם בצדק ובין אם מתוך מניפולציה רגשית. פעמים רבות, אנשים מאשימים אותנו במצבם הרע, מה שעלול לגרום לנו להרגיש אחריות ולשאת רגשות אשם מיותרים. איך לזהות מניפולציה רגשית ואשמות שווא? אנשים מסוימים משתמשים בסחיטה רגשית כדי לגרום לנו להרגיש אשמים. הם עשויים לומר דברים כמו: תראה מה ... אם מישהו היה מעורב בתאונת דרכים שבה נפגע אדם אחר, תחושת האשמה יכולה להיות מכבידה מאוד. עם זאת, חשוב להבין שאין זה מועיל לשאת את האשמה לנצח. הדרך להתמודד עם זה היא לקחת אחריות על המעשה, ללמוד ממנו ולהמשיך הלאה מבלי להטיל על עצמנו עול נפשי מיותר. איך להימנע מלקיחת אחריות על בעיות של אחרים? אחד הרעיונות המרכזיים בהרצאה הוא שככל שאדם פחות מאשים אחרים בצרותיו, כך גם יהיה לו קל יותר לא להיות מושפע כאשר אחרים ינסו להאשים אותו ... החברה, הגנטיקה, הגורל ואפילו את אלוהים במצבם. אך ככל שאנו מאשימים פחות את העולם, כך אנחנו גם מפסיקים להרגיש אשמה כאשר אחרים מאשימים אותנו. איך למצוא את האיזון בין לקיחת אחריות להסרת אחריות? יש צורך בגישה מאוזנת: מצד אחד, אין צורך להיות קרים וחסרי רגש, אך מצד שני, חשוב לדעת להימנע מהשפעה של סחיטה רגשית. אמפתיה כלפי אחרים היא תכונה חשובה, אך יש ... אדם שמסוגל לא להאשים אחרים כאשר הוא חווה קושי, יהיה חסין יותר כאשר אחרים ינסו להאשים אותו. לבסוף, ההרצאה מדגישה כי בחיים יש צורך למצוא את האיזון: יש מקרים בהם כדאי לקחת אחריות, ויש מקרים שבהם יש לשחרר. העיקרון המנחה הוא שברמה הפנימית, עלינו להבין כי אם רע לנו - זה תלוי בנו, ואם רע לאחרים - זה תלוי בהם. רגשות אשמה לקיחת אחריות סחיטה רגשית ניהול רגשות התמודדות עם מניפולציות רגשיות הסרת אחריות איך לא להאשים אחרים בצרות שלך? להאשים את ההורים, להאשים את השכנים, להאשים את הגנטיקה, לקיחת אחריות והסרת אחריות, האם לקחת אחריות? כמה לקחת אחריות? איך לנטרל רגשות? איך לחשוב כמו פסיכופט? ...
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות מהי אחריות ניהולית, וכיצד היא קשורה לסמכות? כאשר נותנים לאדם אחריות לבצע משימה מסוימת, הכרחי לבדוק האם בנוסף לאחריות שניתנה לו יש בידיו גם את הסמכות הדרושה כדי להבטיח שהתוצאה הרצויה אכן תתרחש. אחריות ניהולית היא מושג מרכזי המגדיר שאדם חייב להיות מסוגל להשפיע על הגורמים הרלוונטיים על מנת לעמוד באחריות שלו. לדוגמה, אם אומרים לאדם שהוא אחראי שהבית ייבנה, יש לשאול: האם יש לו את היכולת והסמכות לגייס עובדים, לרכוש חומרים, או לאשר החלטות בנייה חשובות? אם התשובה היא כן, אז האחריות שנתנו לו היא בעלת משמעות. אך אם התשובה שלילית והוא אינו יכול להשפיע על תהליך הבנייה, האחריות שניתנה לו היא ריקה מתוכן. מה הבעיה עם אחריות שאין לה סמכות? אחריות שאין לה סמכות נקראת גם אחריות ללא שיניים. זו אחריות ריקה, שבה האדם אחראי לתוצאה שהוא אינו יכול להשפיע עליה ישירות. דוגמה לכך היא אדם שקיבל אחריות לשמור על דלת ולמנוע כניסת אנשים. אם האדם יכול לומר לאנשים אסור לכם להיכנס ולהכריח אותם לצאת, אז הוא קיבל אחריות יחד עם סמכות מתאימה. במקרה זה, האחריות משמעותית והאדם יכול לעמוד בה. אבל אם הוא רק אחראי לוודא שאנשים לא ייכנסו, אך בפועל אין לו סמכות לגרום לכך שהאנשים יצייתו להוראותיו, למשל אם אסור לו לדבר אליהם בצורה סמכותית או שהוא אינו יכול לנעול את הדלת, אז האחריות שלו היא חסרת משמעות. זוהי אחריות מדומה שלא מאפשרת לו באמת לבצע את המשימה שעליה הוא מופקד. כיצד להאציל סמכויות בצורה נכונה? כדי להאציל סמכויות ואחריות בצורה נכונה, יש לבדוק היטב את הנקודות הבאות: האם האדם שמקבל אחריות מקבל גם את הסמכויות הדרושות לביצוע המשימה? האם האדם יכול לפעול באופן עצמאי כדי להבטיח את השגת התוצאה הרצויה? האם אותו אדם יכול לקחת אחריות מלאה על המשימה ולתת דין וחשבון במקרה שהמשימה לא תושלם כראוי? אם התשובות לכל השאלות הללו הן חיוביות, משמעות הדבר היא שהאצלת הסמכות והאחריות נעשתה בצורה נכונה. אך אם התשובה לאחת השאלות היא שלילית, אז יש כאן בעיה משמעותית של אחריות ללא סמכות. מה עושים אם האחריות היא בלי יכולת? במצב שבו נותנים לאדם אחריות אך לא מעניקים לו את היכולת או את הסמכות לפעול, נוצר מצב בעייתי. לדוגמה, מנהל שמטיל על עובד
2 סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר
2 סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר
... סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר מהם שני סוגי העצות ללא אחריות וכיצד ניתן לתת עצות טובות? כאשר אנו נותנים או מקבלים עצות, חשוב להבין את המשמעות של האחריות וההשלכות של העצה. אליעד מסביר שמהות נתינת העצה נוגעת לשני סוגים עיקריים של גישות לייעוץ, שכל אחת מהם נושאת ... האפשרויות השונות ומסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן, היתרון הוא שנקבל מידע מקיף ומגוון, אך החיסרון יכול להיות בלבול או קושי בבחירה. איך לקחת אחריות על העצות שניתנות? אליעד מציין כי לרוב, היועץ לא ייקח אחריות על הנזק שעלול להיגרם בעקבות העצה שהוא נתן. כאשר אנו נותנים עצה, עלינו להבין שיכולות להיות לכך תוצאות לא ... הכעס, ששומר על שלום פנימי. כל החלטה כרוכה במחיר, ולכן כדאי לשקול את היתרונות והחסרונות של כל החלטה ולהבין את המחיר שהיא עלולה להחייב. האם יש אחריות ליועץ על ההמלצות שהוא נותן? לסיכום, אליעד מציין שכל עצה נושאת עמה יתרונות וחסרונות, ולכן יש להציג את כל האפשרויות ... של העצה, ולכן הדרך הטובה ביותר היא להנחות את האדם בתהליך קבלת ההחלטות ולא להכתיב לו החלטה חד משמעית. ייעוץ טוב היתרונות והחסרונות של כל עצה אחריות על עצות איך לייעץ נכון השלכות של עצות מהם שני סוגי העצות ללא אחריות וכיצד ניתן לתת עצות טובות? כאשר אנחנו נותנים עצה למישהו או מקבלים עצה, חשוב להבין את האחריות וההשלכות של העצה שניתנת. אליעד מציין שישנם שני סוגים עיקריים של עצות: 1. הסוג הראשון - מדובר במצב בו מישהו ... את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן. לדוגמה, כאשר מישהו מציע לנו להתגרש או להתפטר מעבודתנו מבלי להסביר את כל האפשרויות. במקרה כזה, היועץ לא לוקח אחריות על ההשלכות של העצה שניתנה, ומעשיו יכולים לגרום לנזקים שיחזרו אליו כבומרנג במקרה שהעצה לא תצלח. בכל עצה יש גם ... אם להתפטר או להישאר בעבודתו, היועץ יסביר לו את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות, ויאפשר לו להחליט בעצמו מה לעשות. הגישה הזו נותנת יותר אחריות למי שמקבל את העצה, משום שהיא מציגה את כל האפשרויות באופן שקוף ומאפשרת בחירה חופשית. כך, לא ניתן להאשים את היועץ אם ... והחסרונות של כל אחת מהן, היתרון הוא שאנחנו מקבלים מידע מקיף ומגוונים, אך החיסרון יכול להיות בלבול או קושי לבחור את האפשרות הנכונה לנו. איך לקחת אחריות על העצות שניתנות? האם יש על היועץ אחריות על ההשלכות של העצה? אליעד מציין שברוב המקרים היועץ לא ייקח אחריות על הנזק שיכול להיגרם בעקבות העצה שהוא נתן. כאשר אנחנו נותנים עצה, חשוב לקחת בחשבון שיכולות להיות לכך תוצאות ... שמסייע לשמור על שלום פנימי. כל החלטה כרוכה במחיר, ולכן כדאי לשקול את היתרונות והחסרונות של כל החלטה ולהבין את המחיר שהיא עלולה להחייב. האם יש אחריות ליועץ על ההמלצות שהוא נותן? לסיכום, כאשר אנחנו נותנים עצות, חשוב לקחת בחשבון שלכל עצה יש יתרונות וחסרונות, ולוודא ... של העצה, ולכן הדרך הטובה ביותר היא להנחות את האדם בתהליך קבלת ההחלטות ולא להכתיב לו החלטה חד - משמעית. ייעוץ טוב היתרונות והחסרונות של כל עצה אחריות על עצות איך לייעץ נכון השלכות של עצות לכל עצה יש יתרונות וחסרונות, בכל דבר יש טוב ורע, בכל עצה יש טוב ורע, בכל עצה יש חסרונות, החסרונות של כל עצה, האחריות של היועץ, האם ליועץ יש אחריות? הסרת אחריות של היועץ, להאשים את היועץ, להאשים את נותן העצה, איך לקחת אחריות על עצות? מה לייעץ למישהו? איזו עצה לתת? איך לתת עצה טובה? ...
מערכות יחסים הרסניות, מערכות יחסים במשפחה, מערכות יחסים מתעללות, מערכות יחסים בעבודה, השתקפות עצמית, מערכת יחסים רעילה, מערכת יחסים אלימה, מערכת יחסים לא בריאה, לא אוהבים אותי, לא מכבדים אותי, לא מעריכים אותי, מערכת יחסים במשבר
מערכות יחסים הרסניות, מערכות יחסים במשפחה, מערכות יחסים מתעללות, מערכות יחסים בעבודה, השתקפות עצמית, מערכת יחסים רעילה, מערכת יחסים אלימה, מערכת יחסים לא בריאה, לא אוהבים אותי, לא מכבדים אותי, לא מעריכים אותי, מערכת יחסים במשבר
... החיצוניות ייפתרו באופן טבעי, וכתוצאה מכך מערכות היחסים שלו יהפכו לבריאות וטובות יותר. איך מתייחסים אלי? איך אני מתייחס לעצמי? לקחת אחריות במערכת יחסים בעיות במערכות יחסים כעס במערכות יחסים ריצוי במערכות יחסים ניצול במערכות יחסים תקשורת בין אישית, איך מתייחסים אלי? איך אני מתייחס לעצמי? בגידה במערכת יחסים, נרקיסיסט במערכת יחסים, להאשים את עצמי, לקחת אחריות בזוגיות, לקחת אחריות במערכת יחסים, גבולות במערכות יחסים, ניצול במערכות יחסים, ריצוי במערכות יחסים, כעס במערכות יחסים, קנאה במערכות יחסים, בעיות בזוגיות, בעיות במערכות יחסים ...
להיפרד בלי לפגוע, לפטר עובד, לסיים קשר בצורה יפה, איך לפטר עובד בלי לריב? איך להיפרד כידידים? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך להתגרש כחברים? איך למנוע נקמנות של עובד? מניעת נקמנות של עובד, איך להתנתק ממישהו?
להיפרד בלי לפגוע, לפטר עובד, לסיים קשר בצורה יפה, איך לפטר עובד בלי לריב? איך להיפרד כידידים? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך להתגרש כחברים? איך למנוע נקמנות של עובד? מניעת נקמנות של עובד, איך להתנתק ממישהו?
... לתפקיד. בדרך כלל עובד מפוטר יחפש מישהו להאשים, ויעדיף להטיל את האחריות על האדם שפיטר אותו מאשר להאשים את עצמו. מה גורם לעובד לרצות לנקום לאחר פיטורים? הסיבה לרצון לנקום או לפגוע במעסיק לאחר ... במקום להגיד לו אתה לא טוב, ולכן אתה מפוטר, יש להעביר את האשמה או האחריות אלינו. לדוגמה, ניתן לומר לעובד משהו כמו: אני מפטר אותך כי אני לא מצליח לנהל אותך נכון. אני לא יודע להסתדר איתך, זה לא ... ביותר הם: להימנע מפגיעה ישירה באגו ובערך העצמי של הצד השני. לקחת אחריות על הסיטואציה ולומר זה לא אתה - זה אני. להדגיש את הפוטנציאל וההזדמנויות שהעתיד טומן בחובו לצד השני, ולהפוך את הפרידה ... כי אני חושב שתוכל להצליח במקום שמתאים לך יותר. כלומר, להעביר את האחריות על ההחלטה אלינו. להשתמש במה שהוא עצמו אמר - אם לאורך השנים הוא התלונן שהמנהל קשוח, לא מפרגן, או דורש יותר מדי, אפשר ...
ניתוח מחשבה לא הגיונית, תיאור מקרה טיפולי, מאשים את עצמי בהתנהגות של אחרים, לוקח אחריות על התנהגות של אחרים, איך לא להאשים את עצמי? למה אני חושב מחשבה לא הגיונית? איך להתמודד עם מחשבות טורדניות? טיפול במחשבות אובססיביות
ניתוח מחשבה לא הגיונית, תיאור מקרה טיפולי, מאשים את עצמי בהתנהגות של אחרים, לוקח אחריות על התנהגות של אחרים, איך לא להאשים את עצמי? למה אני חושב מחשבה לא הגיונית? איך להתמודד עם מחשבות טורדניות? טיפול במחשבות אובססיביות
... מחשבה לא הגיונית, תיאור מקרה טיפולי, מאשים את עצמי בהתנהגות של אחרים, לוקח אחריות על התנהגות של אחרים, איך לא להאשים את עצמי? למה אני חושב מחשבה לא הגיונית? איך להתמודד עם מחשבות טורדניות? טיפול במחשבות אובססיביות למה אני חושב ... את אמו, יפחד מכל סימן או רמז קטן לאלימות, כי זה מזכיר לו את הטראומה. אליעד מסביר שכדי להבין את הסיבה לפחד, צריך להיכנס עמוק ולזהות את הסיפור האישי. למה אני מרגיש אחריות להתנהגות של אחרים? לפעמים האדם כלל לא מפחד שהשכן יהיה אלים כלפיו, אלא שהוא חושש שהשכן יפגע במישהו אחר, למשל באשתו של השכן, בגלל שהכלב שלו נובח. זה נשמע אפילו פחות הגיוני, כי לכאורה לא ברור מדוע אכפת לו מהשכן ואשתו. כשבודקים זאת לעומק מתברר שהאדם מרגיש אחריות אישית על ההתנהגות של השכן. מדוע הוא מרגיש אחריות כזו? כי בתוך תוכו הוא מזהה בעצמו דפוס דומה של התנהגות. לפעמים הוא עצמו מתנהג באופן לא יפה לאחרים כשהוא עצבני או כועס, והוא מצדיק את ההתנהגות הזאת ... באשתו, ואז הוא ירגיש אשם כי זה התחיל מהכלב שלו. האם אני באמת אחראי להתנהגות של אחרים? אליעד מציע כאן שני מסלולים של התמודדות עם הסיטואציה: אפשרות ראשונה: האדם מקבל אחריות מלאה למעשיו בלבד. כלומר, כל אדם אחראי להתנהגות שלו בלבד. אם השכן יתנהג באלימות כלפי אשתו, זו תהיה אשמת השכן בלבד. היתרון הוא שהוא כבר לא ירגיש ... שלה, נוכל להבין מדוע היא נוצרה ולמצוא לה פתרון. במקרה הנוכחי, הפתרון הוא להבין את הקשר בין ההתנהגות של האדם עצמו לבין הפחד מאלימות של אחרים, ולקבל החלטה מודעת על לקיחת אחריות אישית בלבד. הכלב שלי מפריע לשכן לקיחת אחריות על התנהגות של אחרים להאשים אחרים בצרות שלך השכן והכלב הכלב והשכן מחשבה טורדנית לא הגיונית איך להתמודד עם פחד מאלימות? דוגמה לטיפול במחשבה לא ... לפתח פחד קיצוני ממנה. אם היה עד לאדם אחר שעבר התעללות, זה יכול להשפיע עליו בצורה עמוקה. אם ראה הורה מתנהג באלימות, הוא עלול לחשוש לשחזר את הדפוס הזה. הקשר בין הפחד לאחריות אישית לעיתים, כאשר מעמיקים בחקירת המחשבה, מגלים שהאדם כלל אינו מפחד מאלימות כלפיו, אלא שהוא מפחד מהאפשרות שהשכן יתנהג באלימות כלפי מישהו אחר ... מהנביחות של הכלב שלי. לכאורה, זה נשמע אפילו פחות הגיוני - הרי מה אכפת לו אם השכן יפגע במישהו אחר? אך כאשר ממשיכים לחקור, מגלים שהסיבה האמיתית לפחד היא שהוא מרגיש אחריות למעשה של השכן. כלומר, בתת המודע שלו, הוא רואה קשר בין הכעס של השכן לבין אלימות אפשרית - וזה מעורר בו אשמה. השלכת הפחד על המציאות הסיבה לכך שהאדם מרגיש אחריות למעשה של השכן עשויה לנבוע מדפוסי חשיבה אישיים. למשל, אם הוא בעצמו פוגע לעיתים באנשים כאשר הוא כועס, הוא עשוי להאמין שזו תגובה טבעית אצל אחרים. במקרה כזה, הוא משליך את התנהגותו על השכן ומאמין שגם השכן עשוי להתנהג באלימות בגלל עצבים. ייתכן גם שהוא בעצמו חווה מצבים בעבר שבהם פגע באנשים ולא לקח אחריות, אלא תלה זאת בכך שמישהו אחר עיצבן אותו. למשל: אני התנהגתי כך כי ההורים שלי עיצבנו אותי או אני פגעתי במישהו כי מישהו אחר פגע בי. בחירה בין לקיחת אחריות להשלכת האשמה לבסוף, האדם צריך להחליט כיצד הוא רוצה להתייחס לאחריותו למעשי אחרים. יש לו שתי אפשרויות: לקבל שכל אחד אחראי למעשיו. כלומר, אם הוא פוגע במישהו - זו אחריותו, ואם השכן יתעצבן ויפגע במישהו אחר - זו אחריותו של השכן. להמשיך להאמין שהכל קשור זה בזה, ואז להמשיך לחוש אחריות גם על מעשי אחרים. הבחירה היא בידיו. סיכום זו הייתה דוגמה לכך שאפילו מחשבות שנראות לא הגיוניות לחלוטין יכולות להכיל היגיון פנימי עמוק. כאשר חוקרים ... אשמה, והתמודדות עם כעסים, אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולחפש: איך לטפל במחשבות לא הגיוניות איך להשתחרר מפחדים לא רציונליים איך לא להרגיש אשמה על דברים שלא בשליטתי איך לקחת אחריות על עצמי בלי להאשים אחרים חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il והעמיקו בנושא. בהצלחה! הכלב שלי מפריע לשכן, לקיחת אחריות על התנהגות של אחרים, להאשים אחרים בצרות שלך, השכן והכלב, הכלב והשכן, מחשבה טורדנית לא הגיונית ...
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
... אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות מי אחראי באמת על ביצוע המשימה בארגון? כאשר מנהל או אחראי נותן לעובד משימה, התהליך הניהולי אינו מסתיים בנקודת העברת המשימה לעובד. אליעד כהן מסביר שאומנם האחריות הישירה לביצוע המשימה עוברת לעובד, אך האחריות הכוללת להשלמת המשימה בצורה תקינה עדיין מוטלת על מי שנתן את המשימה, כלומר, על המנהל. זהו עיקרון חשוב ביותר בניהול משימות וארגון עבודה: ברגע שנתת משימה, נולדה לך משימה חדשה - משימת המעקב והפיקוח על ביצועה. הדבר דומה למערכת כפולה של אחריות: מצד אחד, העובד אחראי לבצע את המשימה, ומצד שני, המנהל אחראי לוודא שהעובד אכן מבצע את המשימה כפי שנדרש. מדוע שגר ושכח הוא גישה שגויה בניהול משימות? אליעד כהן מדגיש ומסביר את הטעות הנפוצה בניהול משימות - גישת שגר ושכח, שבה מנהלים חושבים שברגע שנתנו משימה, הסתיימה אחריותם עליה. הטעות היא בהנחה שהעובד בוודאות יטפל במשימה כהלכה ללא צורך במעקב. בפועל, כאשר מנהל מפסיק לעקוב אחרי המשימה, הוא בעצם ... במועד או באופן הנדרש. לפיכך, הגישה הנכונה והאפקטיבית ביותר היא של פיקוח אקטיבי ומתמשך. מהי הדרך הנכונה למעקב אחרי ביצוע משימות בארגון? אליעד מדגיש שהאחריות של המנהל כוללת לא רק לתת משימות, אלא גם לוודא שהן אכן מתבצעות כראוי. לפיכך, בכל פעם שאתה נותן משימה לעובד, עליך להוסיף ... האם המשימה בוצעה לשביעות רצוני והושלמה במועד? המנהל חייב להיות מעורב באופן פעיל בניהול המשימה, תוך הקפדה על מעקב ברור, תקופתי וקבוע אחריה. מה ההבדל בין אחריות לביצוע לבין אחריות לפיקוח? אליעד כהן מסביר בבירור את ההבדל החשוב בין שתי רמות של אחריות: אחריות ביצועית: העובד אחראי באופן ישיר לבצע את המשימה. זו אחריותו הישירה והבלעדית להוציא לפועל את הפעולות שנקבעו. אחריות ניהולית לפיקוח: זו אחריותו של המנהל לוודא ולפקח שהמשימה אכן מבוצעת כנדרש. אחריות זו אינה פוסקת ברגע שנתת את המשימה. להפך, היא נמשכת לאורך כל חיי המשימה, עד השלמתה. לדוגמה, אם מנהל מחלקת מכירות ביקש מנציג ... ליצור קשר עם לקוח ספציפי, הנציג הוא האחראי לבצע את השיחה, אך המנהל הוא זה שצריך לוודא שהשיחה אכן התקיימה ולוודא שהיא התנהלה בצורה נכונה ויעילה. למה האחריות על מעקב היא חלק מהאחריות הניהולית? הסיבה שהאחריות על מעקב נופלת תחת האחריות הניהולית היא שהצלחת המשימות של העובדים היא בסופו של דבר הצלחתו של המנהל עצמו. אי ביצוע או ביצוע לא תקין של משימות ... פעיל, הוא עלול לגלות באיחור שמשימות לא הושלמו, נעשו באופן שגוי או לא הושלמו בזמן. מצב זה עלול ליצור בעיות ארגוניות ואף לגרום לנזקים. לכן, חובה על המנהל לקחת אחריות מלאה, לא רק על מתן המשימות אלא גם על הבקרה ועל הפיקוח. כיצד לנהל נכון את המעקב אחרי משימות בארגון? כדי לנהל נכון את ... המשימות. באופן זה, המנהל יבטיח שהמשימות לא יישכחו ושהעובדים ייקחו את המשימות ברצינות, בידיעה שהן נמצאות תחת פיקוח קבוע. סיכום העיקרון המרכזי של ניהול אחריות בארגון: העיקרון המרכזי הוא שהאחריות על ביצוע משימות מתחלקת לשני חלקים בלתי נפרדים: ביצוע המשימה עצמו, שהוא באחריות העובד, והמעקב אחר ביצוע המשימה, שהוא באחריות המנהל. רק כאשר שתי רמות האחריות הללו מתקיימות במקביל ובצורה אפקטיבית, ניתן להבטיח שהמשימות יבוצעו בצורה מיטבית. ניהול משימות אחריות ניהולית העברת סמכויות ניהול עובדים פיקוח על משימות איך מנהלים משימות ומוודאים שהן מתבצעות? מי אחראי על ביצוע המשימה? כאשר אתה נותן משימה למישהו, חשוב להבין שתהליך זה אינו נגמר עם ההעברה של המשימה בלבד. ברגע שנתת משימה, אין מדובר בשגר ושכח. גם אם המשימה נמסרה לאחר, האחריות על ביצועה נשארת עליך. ההסבר הוא כדלקמן: כאשר אתה נותן משימה לעובד, המשימה היא על אחריות העובד לבצע אותה, אך אתה נשאר אחראי על המעקב אחרי ביצוע המשימה. עליך לוודא שהעובד אכן מבצע את המשימה בצורה טובה ונכונה, גם אם באופן פורמאלי המשימה לא נמצאת תחת אחריותך הישירה. למשל, כאשר אתה נותן לעובד משימה מסוימת, אתה לא יכול להניח שהוא יטפל בה כמו שצריך בלי לעקוב. אתה יכול לשאול את עצמך: ... נותן משימה לעובד, אתה לא יכול להסתפק רק בהעברת המשימה. עליך לדאוג שהיא תבוצע, ואם אתה לא עוקב אחריה, אתה בעצם לא מנהל אותה בצורה נכונה. ניהול משימות אחריות ניהולית העברת סמכויות ניהול עובדים פיקוח על משימות ...
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
... עשוי לטעון שלא הוא בחר אותו, ולכן אין זו אשמתו. זה יוצר בעיית אחריות ברורה. לעומת זאת, אם המנהל הישיר הוא זה שבחר, ראיין ואישר את העובד, הוא נושא באחריות מלאה כלפי ההצלחה או הכישלון של העובד. ... חדשה. אם בעל המקצוע עצמו בוחר את המקדחה שהוא רוצה לעבוד איתה, האחריות על תקינות הכלי מוטלת עליו בלבד. הוא ... תמיד יוכל להגיד שהמקדחה לא מתאימה או לא תקינה, והוא יסיר מעצמו אחריות. בדיוק באותו אופן עובד התהליך של גיוס ... של תהליך ראיון הדרגתי? תהליך הראיון המדורג יוצר מחויבות ואחריות ברורה כלפי העובד החדש. המנהל הישיר יודע שהוא זה שבחר את העובד, ולכן אין לו אפשרות להתחמק מאחריות במקרה של תקלות או בעיות ביצועים בעתיד. ... ועד להנהלה הגבוהה יותר, בהתאם לדרג התפקיד. הגישה המדורגת יוצרת אחריות ברורה על העובד, ומונעת בעיות של חוסר ... בארגון גדול עם כמה רמות ניהוליות, מי צריך לבצע את הראיון? הגדרת האחריות בתהליך הגיוס אם אתה מנהל עסק קטן ויש ... שהמנהל הישיר היה מעורב בתהליך, עלול להיווצר מצב שבו המנהל יתקשה לקחת אחריות על העובד החדש. לדוגמה, אם העובד לא ... אותו. אבל כאשר המנהל הישיר הוא זה שמראיין ומאשר את ההעסקה, האחריות על הצלחת העובד נשארת אצלו. התהליך - ...
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
... מייצרת אי סדר בארגון, כי היא פוגעת באחריות ובסמכות של מנהלי הביניים. לדוגמה, אם המנהל הבכיר פנה ישירות לעובד ונתן לו משימה, והמנהל הישיר של אותו ... בצורה מסודרת. המנהל הבכיר יכול להטיל אחריות על המנהל תחתיו ולדרוש ממנו דין וחשבון, משום שלא נוצר מצב שהעובדים תחתיו מקבלים הנחיות סותרות או מתעלמים ... הוא לוקח על עצמו תפקידים שנמצאים באחריות העובד. למרות שלמנהל יש את הסמכות לעשות זאת, הוא בעצם יוצר בכך בלאגן, כי העובד יאשים אחר כך את המנהל בכך ... לבצע את המשימה שלו כראוי. העובד מאבד אחריות והופך לפחות עצמאי ופחות אפקטיבי, והמנהל לא יכול לאחר מכן להאשים את העובד אם התוצאות אינן טובות, כי העובד ... לשמור על סדר ברור, סמכויות ברורות, ואחריות מוגדרת לכל עובד ולכל מנהל בארגון. שימוש לרעה בכוח הניהולי עקיפת סמכויות בארגון איך לנהל מנהלים? למה לא ... העובד לא יבין מה תפקידו, לא יוכל לקחת אחריות , ואחר כך, כשהעבודה תתעכב, הוא יוכל להאשים אותך בכך שהתערבת. לכן, גם אם אתה המנהל הישיר - תן לעובד ... בהצלחה! שימוש לרעה בכוח הניהולי, אחריות ארגונית, הסרת אחריות בארגון, ריבוי מנהלים לעובד בארגון, מי המנהל של העובד? עובד מול כמה מנהלים, עקיפת סמכויות בתוך ... למה לא לנהל את העובדים בצורה ישירה? הסרת אחריות של מנהלים בארגון, יעוץ ארגוני, ניהול ארגונים, תפקידו של המנהל בארגון, מנהל ישיר, חלוקת תפקידים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: כמה לקחת אחריות?, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כמה לקחת אחריות?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לחיים, מאמן אישי למנהלים, מאמן מכירות בנושא כמה לקחת אחריות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.6875 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 04:39:42 - wesi1