... על ניהול העובדים, אך לא על התוצאה הישירה שלהם. הגישה השנייה היא לשאול את המנהל
ישירות כמה הוא עצמו מכר היום, כאילו הוא באופן אישי אחראי לבצע את המכירות. למרות שזה ברור שהוא לא המוכר הישיר, הגישה הזו משדרת למנהל שהוא האחראי הישיר לתוצאות. לדוגמה, כמה ... תהיה כמה יחידות מכרת היום?, והמנהל נדרש לספק תשובות כאילו הוא עצמו ביצע את המשימה
ישירות. איך השימוש בספק חיצוני ממחיש את חשיבות האחריות על התוצאה? כאשר אנו מזמינים
שירות מספק חיצוני, כמו מתקין מנורות, אנחנו מתמקדים בתוצאה בלבד ולא בדרך. אם הכלים של המתקין נשברים, או יש לו בעיות אחרות, זה לא מעניין אותנו. כל עוד התוצאה הסופית (מנורה ... כמנהלים, אחראים עליו. איך מנהלים עובדים לעומת ניהול מנהלים? כאשר אנחנו מנהלים עובד
ישירות, יש דרך אחת ברורה לעשות זאת - לבדוק את התפוקה שלו. אם מדובר באיש מכירות, נשאל אותו כמה מכר היום, איזה מוצרים מכר, וכיצד עבד. לעומת זאת, כשאנחנו מנהלים מנהל מכירות, הוא אינו אחראי
ישירות למכירה אלא לניהול צוות המכירות. וכאן יש שתי גישות ניהוליות עיקריות: גישה אחת - אנו שואלים אותו: כמה מכרו אנשי המכירות שלך?. כלומר, אנו מתמקדים בתוצאה של עובדיו. גישה שנייה - אנו שואלים אותו: כמה אתה מכרת?, כלומר, מתייחסים אליו כאחראי
ישירות לתוצאה. המשמעות הפסיכולוגית של שתי הגישות כדי להבין את המשמעות של גישות אלו, נתבונן בדוגמה: אם גייסנו מנהל מכירות, אנו יכולים לומר לו שהתפקיד שלו הוא לנהל את אנשי ... לו חופש פעולה רחב יותר. ניהול מנהלים מול עבודה עם ספק חיצוני נניח שאנחנו מזמינים
שירות מספק חיצוני - למשל, מתקין מנורות. אנחנו משלמים לו עבור התוצאה - שהמנורה תותקן. איך הוא עושה זאת? באיזה כלי עבודה הוא משתמש? האם הייתה לו תקלה בדרך? זה לא ענייננו. אנו ...