... השני הוא מכירת המוצר או
השירות במהלך השיחה. אנשים רבים עושים טעות נפוצה כאשר הם מתחילים את השיחה בהצגה עצמית ארוכה, או נותנים מידע לא ... לעבור לשלב של מכירת המוצר או
השירות עצמו. לדוגמה, אם נאמר ללקוח בטלפון אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך (כמובן דוגמה קיצונית להמחשה ... שהעניין שיצרתם יהיה קשור
ישירות למוצר או
לשירות שיציעו בהמשך השיחה, ושלא יעורר עוינות או התנגדות. האם כדאי להציג את עצמך בתחילת השיחה? הצגה עצמית קצרה ... לעבור לשלב של מכירת המוצר או
השירות באופן מפורט יותר. השאלה שכל איש מכירות חייב לשאול את עצמו לפני תחילת שיחת הטלפון היא: מה המשפטים ... החלק השני - מכירת המוצר או
השירות במהלך השיחה. הרבה אנשי מכירות מתחילים את שיחת המכירה בהצגה עצמית ארוכה או בהסבר מיותר כיצד הגיעו למספר ... השיחה יהיה רלוונטי למוצר או
לשירות שנמכר בהמשך, ושלא ייצור עוינות או התנגדות בצד השני. כלומר, העניין הראשוני צריך להיות קשור גם למה שתציע ... לעבור למכירת המוצר או
השירות. השאלה המרכזית שכל איש מכירות צריך לשאול את עצמו בתחילת השיחה היא: מה אני יכול לומר ללקוח במשפטים ... מה אתה רוצה למכור נגיד בטלפון
שירות ל...? ש: אנטנה לאוטו לא משנה. אליעד: אנטנה לאוטו, מה אתה רוצה למכור בטלפון? ש: שיעברו לסלקום מחברה ...