... זה שהם הגיעו, בזבזו את זמנם ונתנו את היכולת להשתמש בגז (גם אם בפועל לא עשו כלום) מצדיק את התשלום שהם דורשים. טכנאים רבים חושבים שהלקוח משלם על
הזמן שלהם, ולא על תוצאה מדויקת או על החלפת ... אדם שהולך לרופא מנתח ומקבל טיפול קצר שעולה סכום גדול מאוד. המטופל לא מתלונן, מכיוון שהוא יודע שהוא משלם על המקצועיות והמיומנות של הרופא, ולא על
הזמן או המאמץ שהושקע ספציפית בניתוח הזה. ... העבודה שלהם. אליעד מסביר שהטכנאי חושב שאם הוא יגיד את האמת (לא עשיתי כלום), הוא לא יקבל כסף בכלל, מכיוון שהלקוחות לא מעריכים מספיק את הביקור
והזמן שלו. לכן הוא מעדיף לשקר ולומר שהחליף משהו כדי לקבל תגמול על
הזמן שהקדיש. מה ההבדל בין תשלום על תוצאה ... שבעל המקצוע הגיע, בדק ונתן שירות, גם אם לא הייתה בעיה או לא הייתה עבודה ממשית. אליעד מסביר שאם מראש היה ברור לטכנאי שהוא מקבל תשלום על השירות
והזמן, לא הייתה נוצרת אצלו מוטיבציה לרמות, ... למנוע מקרי רמאות? לסיום, אליעד מדגיש שתי דרכים מרכזיות להפחתת מקרי הרמאות מצד נותני השירות: שהלקוח יעריך מראש את השירות שניתן לו, ויבין שגם
הזמן והמאמץ של נותן השירות שווים כסף. שתהיה ...