אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סגירת עסקה ✔מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
וכאן אסביר על אחת מהמניפולציות הנפוצות ביותר, שעושים מנטורים ואנשי מכירות על לקוחות, והיא נובעת מכשל לוגי שנקרא "הסיבה לא מחייבת את התוצאה ". שבה מרמים את הלקוח להאמין בכל מיני סיבות, שאמורות לגרום לו לתוצאה שהיא לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, למרות שזאת טעות. והסבר הוא כך:

בתהליך מכירה, יש לנו סיבה ותוצאה. כאשר התוצאה היא, שהלקוח רוכש את המוצר. ואיש המכירות תפקידו ליצור אצל הלקוח את הסיבה, שתוביל לתוצאה שבה הלקוח רוכש את המוצר. ובאופן עקרוני, בכל פעם שנתקלים בעניין של סיבה ותוצאה, הרי שיש לנו לוגיקה של ניתוח סיבתיות, שבה מנתחים את הקשר שיש בין הסיבה לתוצאה. ואחת הניתוחים הוא, השאלה, האם הסיבה מחייבת את התוצאה. דהיינו, לשאול, גם במידה והסיבה נכונה, האם זה שהסיבה נכונה, האם זה אמור לגרום לי להסיק את התוצאה.

ובהקשר של מניפולציות במכירות ובהקשר של מניפולציות של אנשי מכירות, אחת המניפולציות המרכזיות, היא שאיש המכירות משכנע אותך כלקוח על כמה דברים, שהם בעצם הסיבה שאמורה לגרום לך בסופו של דבר, להגיע לתוצאה, שהיא שתרכוש ממנו את השירות / מוצר. וזה הולך כך:

איש המכירות ישכנע אותך ש:

1 - שיש לך איזו בעיה כלשהי, כמה שתחשוב שהיא יותר גדולה יותר טוב.

2 - הוא גם ישכנע אותך שאתה רוצה, מאוד רוצה לפתור את הבעיה הזאת.

3 - הוא גם ישכנע אותך שאם תפתור את הבעיה הזאת החיים שלך יהיו הרבה יותר טובים, מאוד מאוד יותר טובים.

4 - איש המכירות יגרום לך להסכים איתו, שמאחר שיש לך בעיה כנ"ל ומאחר שאתה רוצה לפתור אותה כנ"ל ומאחר שהחיים שלך יהיו מאוד טובים אם תפתור את הבעיה שלך כנ"ל, הרי שזה מוביל לתוצאה שאומרת שכדאי לך לשלם המון כסף ומשאבים, בתמורה לזה שתפתור את הבעיה הזאת.

ועד כאן, כל ההנחות היסוד האלו, הן אולי נכונות ואולי לא, במידה כזו או אחרת. כי באמת יתכן שהחיים שלך דפוקים ויתכן שאתה מאוד רוצה לשפר אותם ויתכן גם שאם תשפר אותם השמש תתחיל לזרוח עליך שזה בעצם אומר שכדאי לך לשלם הרבה מאוד כסף ומשאבים, בתמורה לזה שתפתור את הבעיה שלך. עד כאן, הכל אולי נכון ברמה כלשהי.

אלא מה? שהסיבה לא מחייבת את התוצאה. דהיינו, כל הנ"ל שהוא הסיבה, זה לא מחייב את התוצאה שאתה תרכוש את הפתרון לבעיה שלך דווקא ממנו.

כי גם אם יש לך לדוגמה מחלת סרטן סופני, וגם אם אתה ממש לא רוצה למות. וגם אם יהיה מאוד טוב שתחייה. וגם אם מכך ניתן להסיק ששווה לך לשלם את כל מה שיש לך בתמורה לזה שתחייה, עדיין זה לא אומר שאותו מוכר שרלטן ונוכל, שהוא זה שיכול לספק לך את הפתרון לבעיה שלך.

וכאן יש כשל לוגי שנובע מכך שהאדם לא מתרגל ניתוח סיבתיות ובעיקר את העניין של האם הסיבה מחייבת את התוצאה, שאומר שהאדם צריך להתרגל כל הזמן לשאול, האם זה שנניח שהסיבה נכונה, האם זה באמת אמור להוביל אותך לתוצאה הספציפית הזאת?!

כי איש המכירות הנוכל, מגיע איתך בקלות להמון הסכמות. שיש לך בעיה, שאתה רוצה לפתור אותה, שאם תפתור אותה החיים שלך יהיו יותר טובים ושזה אומר שכדאי לך לשלם המון כסף בתמורה לפתרון הבעיה. אבל כמובן שזה לא אומר שכדאי לך לשלם לו המון כסף. כי מי אמר שהוא יפתור לך את הבעיה? ומי אמר שהוא הפתרון הכי טוב לבעיה שלך? ומי אמר שהוא לא יגרום לך לנזקים נוספים על הדרך?

שאל את עצמך, האם אותו איש המכירות מוכן להתחייב על התוצאה? אם כן, שהוא מוכן להתחייב על התוצאה, אז האם הוא מוכן לקבל את הכסף ואפילו יותר ממנו, רק אחרי שתהיה תוצאה? וכן, אפילו תהיה מוכן לשים ערבות בנקאית על הכסף מראש, אפילו כפול. אבל את הכסף שהוא יקבל רק אם ורק אחרי שהוא יפתור לך את הבעיה לשביעות רצונך. האם הוא מוכן לזה הנוכל הזה?

למה בעצם שהוא לא יהיה מוכן לזה? למה הוא מתנגד לזה? הרי אם הוא בטוח בתוצאה, למה שלא יסכים לקבל כפול או יותר כסף, אבל רק על התוצאות בלבד?! האם הוא חייב לממן מראש את העלויות שלו? מה האמת? האם ואולי זה אומר שהוא לא באמת בטוח שהוא יביא לך את התוצאות?

מוסיף: כי מי שכמעט ואין לו עלויות, יתכן שיסכים שתשלם יותר על התוצאה בלבד. הוא גם יסכים להחזיר לך כסף אם לא תהיה מרוצה. לא בטוח כמובן שהוא יחזיר לך אותו, אבל הוא יהיה מוכן להחזיר לך אותו. בנוסף יתכן גם שמישהו יהיה מוכן לקבל תשלום רק על תוצאה בלבד, כי סטטיסטית זה מכניס לו יותר כסף, כמו שכבר הסברתי גם כאן. אבל בטוח נכון, שאם מישהו היה בטוח שהוא יכול להביא לך תוצאה, כנראה שהוא היה מוכן לקבל הרבה יותר תשלום על התוצאה.

בכל מקרה, איש המכירות ירמה אותך שיש לך בעיה קשה כנ"ל ושאתה מוכן לשלם הרבה כסף כדי לפתור אותה כנ"ל, אבל אז יעשה דילוג לוגי עם כשל לוגי ועם מניפולציה, שאומרת, שאתה אמור להסיק מכך שאתה רוצה לרכוש ממנו את השירות שלו.

כי צריך לעשות הפרדה, בין זה שאתה אכן מוכן לשלם הרבה כסף תמורת פתרון, לבין זה שהוא יהיה זה שיספק לך את הפתרון שאתה רוצה.

נקודה נוספת באופן כללי שצריכים לזכור היא, שאם מישהו מתחייב לך לתוצאות, כאשר התוצאות לא תלויות בו ואך ורק בו, הרי שהוא או נוכל או טיפש. כי אין שום אפשרות שמישהו יתחייב על משהו שלא תלוי בו ורק בו. אז אם מישהו מתחייב לך שהוא יגרום לך להרגיש טוב / להצליח / להיות מאושר וכיו"ב, הרי שהוא או נוכל או טיפש. כי זה כמובן לא תלוי בו ורק בו, מה שאתה תרגיש ואם אתה תצליח.

אא"כ יש לו סעיף בחוזה שאומר, שאם אתה תעשה X, אז הוא מתחייב לך שיקרה Y. שזה אכן הגיוני ויכול להיות, כמו שאני הרבה פעמים מתחייב, שאם אתה תעשה משהו כלשהו, אז אתה תרגיש כך או אחרת וכיו"ב. אבל זה כמובן תלוי בך ובבחירה החופשית שיש לך. ואני לדוגמה מעולם לא התחייבתי למישהו שאני אגרום לו להשיג תוצאה כלשהי, במשהו שלא תלוי בי ורק בי. כן אפשרי להתחייב לנסות לעזור לך, שזה משהו שתלוי במי שמנסה לעזור לך. אבל לא ניתן להתחייב לך שמשהו יצליח, רק באמצעות גורם חיצוני. ואפשרי להעמיק בזה גם בהקשר של כמה טיפולים צריך ועוד.

ולכן באופן כללי, כשמישהו מתחייב לך על תוצאות, שאינן תלויות בו ורק בו, הרי שהוא נוכל או טיפש. וזה שיש לך בעיה שאתה מוכן לשלם המון כדי לפתור אותה, לא אומר שאותו נוכל יהיה זה שיפתור לך אותה. וזה שמישהו מסביר לך מצוין את הבעיה שלך ודורך לך על נקודות הכאב שלך וכיו"ב, זה לא אומר שהוא זה שיספק לך את הפתרון שאתה רוצה.

כי הנוכלים, עושים המון כדי לספר לך כמה רע לך וכמה המצב שלך רע וגרוע. הם גם יספרו לך שגם הם פעם היו כמוך ושהם מבינים אותך. הם גם יסבירו לך כמה שאתה צריך להאמין בעצמך שגם אתה יכול להצליח. הם גם יאשימו אותך בכך שיש לך ספקות / הססנות / קושי לקבל החלטות / חוסר ביטחון עצמי וכיו"ב. שאלו דברים שהם כנראה נכונים אצל רוב האנשים שלא מצליחים בחיים. הם יגרמו לך להאמין שאם תצליח, החיים שלך יהיו מאושרים.

ומכאן הם יקפצו לכשל הלוגי שאומר, שהם אלו שיפתרו לך את הבעיה שלך. ושזה שאתה מהסס ולא סומך עליהם, זאת חלק מהבעיה שלך. כי כבר אמרנו, שהבעיה שלך היא דחיינות, לדחות דברים, הססנות, ספקנות וכולי. שמצד האמת, אלו תכונות שהן לא בהכרח רעות. אבל רוב האנשים מאמינים שהן תכונות רעות. ואז הם ישתמשו בקלף הזה נגדך, שאתה צריך לסגור איתם עסקה כאן ועכשיו, כחלק מהשינוי שלך, שאתה לוקח אחריות על החיים שלך ומפסיק להסס וכיו"ב. כל מיני שקרים משקרים שונים.

כאשר דבר אחד ויחיד הם מסתירים ממך, והוא, שהם לא באמת יכולים לפתור לך את הבעיות שלך, למרות שאתה מאוד רוצה לפתור את הבעיות שלך. ושזה שאתה לא סומך עליהם, זה לא בהכרח אומר משהו רע עליך, אלא זה אומר אולי דברים רעים עליהם.

לסיכום: מומלץ ביותר ללמוד את העניין של ניתוח סיבה ותוצאה ושל ניתוח סיבתיות וכולי. וככה תוכל להגדיל באופן דרמטי את הסיכוי לכך שלא יעבדו עליך ושלא ירמו אותך. בהצלחה.
איך להעצים את הביטחון העצמי הגיוני עסקה להחזיר נוכל לשפר ביטחון עצמי העלאת ביטחון עצמי במה להאמין אתה מוכן לשלם תמורה בטוח בעצמי איך אנשי מכירות מרמים לקוחות איך אנשי מכירות עושים מניפולציות איך לסגור עסקאות איך לסגור עסקה איך מנטורים מרמים אנשים איש מכירות אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר אנשי מכירות אנשי מכירות מרמים לקוחות אנשי מכירות עושים מניפולציות אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות בצורה מניפולטיבית האם הסיבה מחייבת את התוצאה האם לסגור את העסק החזר כספי החזר כספי אם לא תהיה מרוצה הסיבה מחייבת הסיבה מחייבת את התוצאה התחייבות ללקוח לתוצאה התחייבות ללקוח על התוצאה התחייבות לתוצאה התחייבות לתוצאות התחייבות על התוצאה חכם חכמה כסף כספך יוחזר להתחייב להתחייב ללקוח על התוצאה להתחייב ללקוח על תוצאות להתחייב לתוצאות להתחייב על התוצאה לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית לפי תוצאות בלבד לקבל לקבל תשלום רק על תוצאה לקוח לקוחות מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מנטור מנטורים מנטורינג מניפולטיבי מניפולטיבית מניפולציה מניפולציות מניפולציות על לקוחות מניפולציות של אנשי מכירות מניפולציות של מנטור מניפולציות של מנטורים מרוצה מתי לסגור עסקה ניתוח סיבתיות ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה ניתוח סיבתיות ומכירות סגירת עסקאות סגירת עסקה סיבה סיבה ותוצאה סיבה מחייבת סיבות סיבתיות עסק עסקה עסקה בצורה מניפולטיבית עסקים צרכנות צרכנות חכמה צרכנות נבונה צרכנות נכונה רוצה כסף רצון שקר שקרים שקרים של מנטורים שקרנים תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תוצאה תוצאות תשלום תשלום על תוצאות תשלום על תוצאות בלבד תשלום רק על תוצאות
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... אותה לסובייקטיבית (בעיניך זה ככה) ולהציג את הדעה שלנו כאפשרית (אולי זה ככה). איך מעבירים את הלקוח ממחויב ואפשרי לסגירת עסקה? למעבר מהתנגדות לסגירת עסקה, יש לנקוט בגישה של גם וגם כאשר הלקוח מציג התנגדות. לאחר מכן, במטרה להגיע להסכמה ולסגור את העסקה, יש להחזיר את השיחה למחויב ולהציג את הרעיון כלא ניתן להימנע ממנו. ברגע שהלקוח מקבל את הרעיון כוודאי, הוא ... שמישהו אומר לא נכון, ניתן להוסיף גם וגם ולטעון שיש מקום לראות את הדברים גם בצורה אחרת. במצבים של סגירת עסקה, הכרחי לחזור לרמת המחויב ולשדר כי אין אפשרות אחרת. סיכום העיקרון המחויב והאפשרי בשכנוע השימוש בעיקרון המחויב והאפשרי מאפשר ... מחויב, קשה לשנות אותה, ולכן אנחנו הופכים אותה לאפשרי כדי להוסיף רעיון אחר לצידה. אבל כשמגיעים לשלב הסופי של סגירת העסקה, צריך לחזור לדיבור מחויב (זה הדבר הנכון, אין אופציה אחרת) כדי לגרום ללקוח לפעול. למה דווקא גם ולא רק ... לכך, בהפגת התנגדות עדיף להשתמש במילים כמו אולי, אפשר, ובסגירה להשתמש במילים כמו בטוח, חייב, בוודאות. איך עוברים מהתנגדות לסגירת העסקה באמצעות המחויב והאפשרי? המעבר מתנגדות לסגירה מתרחש בשלבים: ראשית, לוקחים את ההתנגדות (שבאה בצורת רק או בטוח לא) והופכים ... כל תהליך שכנוע דורש הבנה מתי לדבר באפשרי (לריכוך התנגדויות, להראות נקודות מבט שונות, גם וגם) ומתי לדבר במחויב (לסגור עסקה, להוביל לפעולה, רק ככה, בטוח נכון). בטבע, אפשרויות הן בלתי מוגבלות, אבל בפועל תמיד קורה דבר אחד ספציפי - ... מוחלט אין פה ספקות. אותו דבר לדוגמה המחויב והאפשרי אותו דבר נגיד וודאי וספק כשאתה רוצה למכור מוצר כשרוצים לסגור עסקה, כשרוצים לבטא רעיון כשרוצים שמישהו ילך אחריך דבר בצורה וודאית בוודאות ש... מוכרח ש... וודאי, מה זה ספק? יכול ... אולי אין אולי, אין ספקות חייב ש... אין ספקות לא לבטא ספק. המהות היא כשבן אדם רוצה לדבר במוחלטות לסגור את העסקה, לדחוף את הלקוח לחתימה לשכנע את האנשים לבצע את הפעולה דבר במוחלטות לא בספקות אסור לבטא ספק, יש התנגדות ... או לקנות או לא לקנות, בסוף או שיש עסקה או שאין עסקה אין אפשרות להישאר באפשרות כי בסוף עסקה סגירת עסקה, רכישה הסכמה פעולה מה שזה לא יהיה זה כבר דבר שקורה לא בעולם האפשרויות אלא בעולם המעשים בעולם המעשי. ...
פרקטיקה פילוסופית - האם יש תועלת בפילוסופיה?
פרקטיקה פילוסופית - האם יש תועלת בפילוסופיה?
... המציאות המעשית שלו בצורה חיובית ומוחשית. האם ידיעת האחדות באמת עוזרת בחיים? אליעד מציג דוגמה מעשית של אדם שרוצה לסגור עסקה מול לקוח, אך הלקוח מתחיל לריב איתו. האדם מתעצבן וכועס. השאלה שנשאלת היא כיצד הידיעה הפילוסופית לכאורה, שלפיה הכל אחד, יכולה לסייע במצב זה. אליעד מסביר כי הסיבה שהאדם רוצה לסגור את העסקה היא כדי להרגיש טוב. אילו האדם היה מבין זאת לעומק, ולא רק אומר זאת כפילוסופיה ריקה, הוא היה חווה ... שאם האדם יהיה מודע באמת למטרה הסופית שלו, הוא יראה שכל פעולה, החל מהרמת יד ועד אכילת אוכל או סגירת עסקה, מכוונת למטרה אחת ויחידה: להרגיש טוב. המודעות הזאת הופכת להיות פרקטית ומעשית כאשר משהו לא הולך לפי רצונו. במקום ... ביום יום. ואדם שואל, נגיד שהבנתי שהכל טוב ואין הבדל בין הרע לטוב, מה זה עוזר כשלדוגמה: אדם רוצה לסגור עסקה מול הלקוח, והלקוח מתחיל לריב איתו, והאדם שרוצה לסגור את העסקה כועס ומתעצבן, מה זה עוזר עכשיו שהוא יודע, תיאורטית פילוסופית שהכל טוב ואחד? אז אני שואל את האדם: למה אתה רוצה לסגור את העסקה שלך? האדם משיב שהוא רוצה להרגיש טוב. ואיך זה פתר לי את הבעיה מול הלקוח, שאני יודע שאני רוצה להרגיש טוב מסגירת העסקה. וזה אומר שאם היו לך הבנות אמיתיות, ולא היית חושב שזו פילוסופיה, אם היית באמת מבין את זה שהכל ... ויודע לאן הוא רוצה להגיע. ונחזור לעסקה עם הלקוח, ואם הלקוח רב איתי, אני אזכור מה המטרה שלי הסופית, לסגור את העסקה, וההיגיון אומר, שאני לא יריב איתו ולא אכעס עליו. ואם השכל של האדם הוא אמיתי, והשכל שלו קצת יותר ...
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
... או משא ומתן. הדיוק והמודעות הזו מאפשרים לחדד את כושר השכנוע והמכירה בצורה משמעותית. כיצד תשומת לב למילים מסייעת בסגירת עסקאות? בדוגמה שנתן אליעד על איש המכירות שהציג מחיר ולא ציין את פתרון הבעיה, הוא מסביר שבחירת המילים נכונה משפיעה מאוד על סגירת עסקה בפועל. אם המוכר היה מדגיש כיצד הוא פותר את בעיית הלקוח במקום להתמקד בעלויות החומר, הלקוח היה מרגיש צורך ... כשנמצאים מול לקוח או מול אדם שרוצים לשכנע, הדיוק הזה משפר את כושר השכנוע ואת התועלת של השיחה. איך לסגור עסקה בפועל בעזרת בחירת מילים נכונה? עלתה דוגמה שבה איש מכירות מציע מחיר, אך שוכח להדגיש כי הוא פותר בעיה ...
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... גם אם הוא יסגור עסקאות. ואיש מכירות גרוע, יכול כמובן לשרוף כספים של לידים טובים, כי הוא לא יצליח לסגור עסקאות וכולי. בקיצור, עליך לשפר את היכולת שלך, 1 - למכור את המוצרים של הלקוחות שלך, לדוגמה להתמקצע בתחום כלשהו. 2 - אתה צריך לשפר את היכולת שלך לסגור עסקאות עם הלקוחות שלך, שיתנו לך את ההזדמנות לעשות כסף, מכך שתמכור את המוצרים שלהם. שיווק עצמי ויצירת לידים אתה ... שלך? תשובה: למי שתרוויח איתו כמה שיותר כסף. וזה לא חייב להיות לדוגמה מי שמשלם לך כמה שיותר על סגירת עסקה, כי יכול להיות שאיתו לא תוכל לסגור הרבה עסקאות. זה גם לא חייב להיות מישהו שתוכל לסגור איתו הרבה עסקאות, כי אולי הוא לא משלם הרבה על סגירת העסקאות. זה כן חייב להיות העסק, שבסופו של דבר, תעשה הכי הרבה כסף מלמכור את המוצרים שלו. ומכאן בעצם נעבור ... רווח לכל מכירה שהוא יהיה מוכן לתת לך גם 100K עמלה לכל מכירה, אבל יכול להיות שכמעט ולא תוכל לסגור עסקאות עבור העסק הזה, מסיבות שונות כאלו ואחרות. תלוי במוצר, תלוי בשיווק, תלוי בלידים, תלוי במותג, תלוי במתחרים של המוצר, ...
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
... המחיר ללקוח. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא כמובן איך הצגת המחיר ללקוח, תשפיע על האם בסוף הלקוח ירצה לסגור עסקה או לא. וקביעת מחיר, היא אומנות בפני עצמה ויש בה המון שיקולים, כמו שניתן לראות כאן. כי המחיר יכול ... בראש כל חוצות. ועד כאן אלו היו שיקולים, שבעיקרם עוסקים בשאלה, של איך תזמון הצגת המחיר ללקוח, משפיעה על סגירת עסקה עם הלקוח. אבל כאשר באים להחליט לגבי תזמון הצגת המחיר ללקוח, צריכים לקחת בחשבון גם את ניתוח משפך המכירות ... ומה איכות הלידים? כמה לקוחות לא רוכשים בגלל התנגדות מחיר וכמה בגלל התנגדות אחרת? כמה המחיר משפיע על היכולת לסגור עסקה? איך המחיר נתפש בעיני הלקוח? והאם אנחנו חושבים שאחרי פגישה / שיחה, יש יותר סיכוי שהמחיר יתאים ללקוח או ...
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה? וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? איך להתמודד עם לקוח שמתלבט? ואיך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? או לכל הפחות, איך אפשרי להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה ואיך לקצר את התהליך של הלקוח להחליט שהוא רוצה לרכוש ממך, כדי לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר? אז ברמת העיקרון אתה מנהל משא ומתן עם לקוח, נותן מידע ללקוח עושה כמיטב ... זה / אני צריך להתייעץ עם אשתי / אני צריכה להתייעץ עם בעלי וכיוב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה? אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו, אתה בסך הכל צריך לתת ללקוח, הצעה שאי אפשר לסרב לה, כמו בסרט הסנדק, שהוא נתן לו ... חלב על המדף. האם אתה חושב על זה? מתלבט על זה? צריך לישון על זה? או שאתה מרגיש בנוח לסגור עסקה מיד? באיזה מקרים אתה תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום ומתי אתה לא תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום? האם תמיד אתה מרגיש אותו הדבר? ביחס לכל עסקה? במה תלוי שאתה תרצה לסגור עסקה על המקום? אז מאחר שברור שלפעמים גם אתה לא סוגר עסקה על המקום וגם אתה לא מרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום, אז בעצם כשאתה רוצה לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום בלי לחשוב על זה, איך בעצם אתה רוצה לעשות את זה? האם אתה רוצה להשתמש בשיטה שהוזכרה לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול? אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום, לסגור עסקה בלי להתלבט ולסגור עסקה בלי לחשוב על זה? אז העניין הוא, שבמוח של הלקוח יש כמו סוג של מאזניים, של שיקולים בעד ונגד ... יותר, ככה הלקוח יהיה יותר מרוצה מהעסקה וככה הלקוח יסגור את העסקה יותר בלב שלם וככה הלקוח ירצה יותר לסגור עסקה. אבל מספיק 51 אחוז כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. ולמה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? תשובה: כי הלקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו. הלקוח ... איש מכירות שמנסה למכור לו משהו שהוא לא צריך וכיוב. ולכן יש 2 סיבות אפשריות, למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו. 1 - כי הוא לא בטוח במידת ההתאמה של המוצר שלך לצורך שלו, גם ביחס לשאר האפשרויות ... שלו, שהוא חושב שהמוצר שלך כן הכי טוב עבורו. ולכן, במהות יש רק אפשרות אחת איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו. והיא, להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה. דהיינו, לגרום ללקוח להיות יותר בטוח שהוא ... תחושת החמצה, ליצור ללקוח תחושת FOMO, לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע ולעשות את הכל, כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, עסקה בכל מחיר. זאת אפשרות אחת, שאותה אני לא אסביר איך לעשות. אני לא אסביר איך לשקר את הלקוח, איך לרמות את הלקוח, איך להפחיד את הלקוח ואיך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, מתוך הפחדה. מה כן אני אסביר כאן? אני אסביר כאן איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, באמצעות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה באופן ישר. שאת זה, רוב ככל אנשי המכירות לא יודעים לעשות מספיק טוב. ומה זה אומר? איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה? אז לשם כך אתה צריך לדעת מספר עקרונות, שאם תעשה אותם, הסיכוי שהלקוח יסגור עסקה כאן ועכשיו, גדל באופן ... תאשים את הטראומה של הלקוח, שרק היא הסיבה לכך שהלקוח לא סוגר עסקה. ואל תאשים את הפחד של הלקוח לסגור עסקה באופן כללי. כי הסיבות האלו שהן סיבות רגשיות, הן קיימות רק היכן שיש ללקוח ספק רציונאלי לגבי כמה העסקה ... הטראומות של הלקוח וכיוב, פחות יקשו על הלקוח לקבל החלטה כאן ועכשיו. לסיכום: אתה רוצה לדעת, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. אבל מה יגרום לך לסגור עסקה כאן ועכשיו? האם אתה רוצה שאלמד אותך איך לשקר את הלקוח, איך להטעות את הלקוח, איך לעשות מניפולציה על ... וכולי? האם אתה היית רוצה שמישהו יסגור איתך עסקה בצורה הזאת? כנראה שלא. מה כן, באיזה מקרים אתה רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו בתחושה טובה, באיזה מקרים טוב לך לסגור עסקה על המקום, לחתום על העסקה במקום? תשובה: כאשר יש לך וודאות מאוד גדולה לגבי העסקה. וזה במה תלוי? זה ... לשפר את איתור צרכי הלקוח, לשפר את היכולת לטפל בהתנגדויות מכירה ולשפר את היכולת לשכנע את הלקוח. ככה תוכל לסגור עסקאות במקום כאן ועכשיו.
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
... לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה? איך לדעת מה האדם השני באמת רוצה במשא ומתן? כשמנהלים משא ומתן, השאלה המרכזית שעולה היא כיצד לזהות בדיוק ... נשאל אותו ישירות, אנו עלולים לגרום לו להגיד רצונות מנוגדים או שונים לחלוטין מההצעה שלנו, מה שיפגע בסיכויים שלנו לסגור את העסקה. מה הסיכון הגדול בשאלה ישירה מדי במשא ומתן? כשאדם מבטא במפורש את הרצון שלו, הוא נוטה להיאחז בו בחוזקה ... קשה להזיז אותו מהעמדה שלו. אם הרצון שהביע מנוגד להצעה שלנו, כל המשא ומתן יכול להיתקע. לכן, אם רוצים לסגור עסקה בצורה חלקה וקלה, חשוב להיזהר ולא תמיד לשאול את השאלה מה אתה רוצה? ישירות מדי. איך לגרום לאדם להרגיש ... הוא לא רק יסכים עם ההצעה שלנו אלא גם ירגיש שהוא בחר אותה באופן עצמאי, וכך יהיה קל יותר לסגור את העסקה. לסיכום: מתי להשתמש בשאלה ישירה במשא ומתן ומתי להימנע ממנה? שאלת המפתח מה אתה רוצה? היא כלי עוצמתי במשא ... עצמו יבחר במה שאנחנו רוצים להציע לו. לדעת מתי להשתמש בשאלה הישירה ומתי להימנע ממנה, היא המיומנות שתאפשר לכם לסגור עסקאות בקלות, בצורה מהירה ואפקטיבית יותר. ניהול משא ומתן איך לסגור עסקאות בקלות איך לקרוא מחשבות במשא ומתן איתור צרכי הלקוח טעויות במשא ומתן
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך ... לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה והפעם נסביר, כי כאשר מנהלים משא ומתן ורוצים לגרום ללקוח לסגור עסקה, אז צריכים לזכור כי ברמת העיקרון אנשים מעדיפים לפעול מתוך אהבה ולא מתוך פחד. דהיינו, שהרבה יותר קל לבן ... שכאשר מנסים למכור למישהו משהו, צריכים לחשוב על חוויית הלקוח בתהליך המכירה. דהיינו, האם הלקוח מקבל מאיתנו דרייב חיובי לסגור עסקה, כי ככה יהיה לו יותר טוב, או שכדאי לו לסגור עסקה, כי אם לא, אז יהיה לו יותר רע. דהיינו, שיש הרבה פעמים שמנהל המכירות מנסה לשכנע את הלקוח לקנות, ... ובמהות, מנסים לגרום ללקוח להרגיש רע, מכך שהוא לא יסגור עסקה. במילים אחרות משדרים למוח של הלקוח, שהוא חייב לסגור עסקה, כי אם לא, אז יקרה דבר רע, שאינו עצם איבוד העסקה הטובה על ידי הלקוח. ואני אסביר: בעיקרון הלקוח ...
איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות
איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה ... שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות וכאן אסביר, מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה? איך לסגור עסקה בכל מחיר? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות, לסגור עסקה? ויש לזה כל מיני תשובות. והדרך הנכונה להסתכל על זה היא, לשאול את עצמך את השאלה הבאה: אם אתה היית הלקוח שלך, האם אתה היית סוגר את העסקה? האם אתה באמת חושב שהעסקה הזאת היא האפשרות הכי טובה של הלקוח שלך? אם הלקוח היה הבן אדם שאתה הכי אוהב בעולם, האם היית ממליץ לו לסגור עסקה? אם היית מקבל תגמול מהלקוח רק עבור ייעוץ בלבד, האם לדעתך כדאי ללקוח לסגור את העסקה? אם התשובה היא שלא, דהיינו, שאתה לא היית סוגר את העסקה עם הלקוח, אז אני כנראה לא הולך ללמד אותך איך לעשות מניפולציה על לקוח ואיך לרמות לקוח וכולי. וזה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: סגירת עסקה, כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סגירת עסקה, איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
השפעת הטלת ספק המנגנון של האושר לא חייב שיהיה כרצונך למה אלוהים השתגע? יצירת תקשורת ילד עקשן פחדים של גברים פחד מכלבים איך להעלות ביטחון עצמי עם אנשים? איך לגרום למישהו להעריך את עצמו? למה אני לא מוצאת אהבה? האם אפשר לאהוב את מה שיש? לגרום ללקוח שמח אושר וסבל ילדים בתהליך גירושים מריבות עם האקסים תהליך קבלת החלטות בחיים ניתוח הסיבתיות של הקושי להחליט איך להתמודד עם אובדן של ילד? איך להתמודד עם הלבד? מוטיבציה לניקיון מטרות מנוגדות איך למכור פגישה? משא ומתן על שכר עבודה לגרום לילד לא להיות אלים הוא אוהב יותר את הילד מחסום רוחני איך מגיעים להארה רוחנית? אשתי סכיזופרנית האם מחלת נפש היא גנטית? אקסית מיתולוגית איך ליצור אמון עם האקסית? איך לבחור סוג אימון כושר? האם אפשרי לעבוד על שריר? איך תפשו פעם את המושג אלוהים? להתחלף עם אלוהים מורה רוחני מואר הארה שלמה להיות אלוהים להיות אלוהים שקרי כסף מהר כסף בלי לצאת מהבית מטרת החיים של מטרת החיים אובדן משמעות החיים חשיבה חיובית אמיתית איך ליהנות משעורי הבית? הרגשת הבחירה החופשית אפשרות הבחירה היקומים המקבילים הם אחד מתי נברא העולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל התנהגותי קוגניטיבי, אימון אישי לילדים, מאמן אישי להצלחה בתחום סגירת עסקה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1406 שניות - עכשיו 17_10_2025 השעה 17:32:21 - wesi1