אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צרכנות חכמה ✔מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
וכאן אסביר על אחת מהמניפולציות הנפוצות ביותר, שעושים מנטורים ואנשי מכירות על לקוחות, והיא נובעת מכשל לוגי שנקרא "הסיבה לא מחייבת את התוצאה ". שבה מרמים את הלקוח להאמין בכל מיני סיבות, שאמורות לגרום לו לתוצאה שהיא לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, למרות שזאת טעות. והסבר הוא כך:

בתהליך מכירה, יש לנו סיבה ותוצאה. כאשר התוצאה היא, שהלקוח רוכש את המוצר. ואיש המכירות תפקידו ליצור אצל הלקוח את הסיבה, שתוביל לתוצאה שבה הלקוח רוכש את המוצר. ובאופן עקרוני, בכל פעם שנתקלים בעניין של סיבה ותוצאה, הרי שיש לנו לוגיקה של ניתוח סיבתיות, שבה מנתחים את הקשר שיש בין הסיבה לתוצאה. ואחת הניתוחים הוא, השאלה, האם הסיבה מחייבת את התוצאה. דהיינו, לשאול, גם במידה והסיבה נכונה, האם זה שהסיבה נכונה, האם זה אמור לגרום לי להסיק את התוצאה.

ובהקשר של מניפולציות במכירות ובהקשר של מניפולציות של אנשי מכירות, אחת המניפולציות המרכזיות, היא שאיש המכירות משכנע אותך כלקוח על כמה דברים, שהם בעצם הסיבה שאמורה לגרום לך בסופו של דבר, להגיע לתוצאה, שהיא שתרכוש ממנו את השירות / מוצר. וזה הולך כך:

איש המכירות ישכנע אותך ש:

1 - שיש לך איזו בעיה כלשהי, כמה שתחשוב שהיא יותר גדולה יותר טוב.

2 - הוא גם ישכנע אותך שאתה רוצה, מאוד רוצה לפתור את הבעיה הזאת.

3 - הוא גם ישכנע אותך שאם תפתור את הבעיה הזאת החיים שלך יהיו הרבה יותר טובים, מאוד מאוד יותר טובים.

4 - איש המכירות יגרום לך להסכים איתו, שמאחר שיש לך בעיה כנ"ל ומאחר שאתה רוצה לפתור אותה כנ"ל ומאחר שהחיים שלך יהיו מאוד טובים אם תפתור את הבעיה שלך כנ"ל, הרי שזה מוביל לתוצאה שאומרת שכדאי לך לשלם המון כסף ומשאבים, בתמורה לזה שתפתור את הבעיה הזאת.

ועד כאן, כל ההנחות היסוד האלו, הן אולי נכונות ואולי לא, במידה כזו או אחרת. כי באמת יתכן שהחיים שלך דפוקים ויתכן שאתה מאוד רוצה לשפר אותם ויתכן גם שאם תשפר אותם השמש תתחיל לזרוח עליך שזה בעצם אומר שכדאי לך לשלם הרבה מאוד כסף ומשאבים, בתמורה לזה שתפתור את הבעיה שלך. עד כאן, הכל אולי נכון ברמה כלשהי.

אלא מה? שהסיבה לא מחייבת את התוצאה. דהיינו, כל הנ"ל שהוא הסיבה, זה לא מחייב את התוצאה שאתה תרכוש את הפתרון לבעיה שלך דווקא ממנו.

כי גם אם יש לך לדוגמה מחלת סרטן סופני, וגם אם אתה ממש לא רוצה למות. וגם אם יהיה מאוד טוב שתחייה. וגם אם מכך ניתן להסיק ששווה לך לשלם את כל מה שיש לך בתמורה לזה שתחייה, עדיין זה לא אומר שאותו מוכר שרלטן ונוכל, שהוא זה שיכול לספק לך את הפתרון לבעיה שלך.

וכאן יש כשל לוגי שנובע מכך שהאדם לא מתרגל ניתוח סיבתיות ובעיקר את העניין של האם הסיבה מחייבת את התוצאה, שאומר שהאדם צריך להתרגל כל הזמן לשאול, האם זה שנניח שהסיבה נכונה, האם זה באמת אמור להוביל אותך לתוצאה הספציפית הזאת?!

כי איש המכירות הנוכל, מגיע איתך בקלות להמון הסכמות. שיש לך בעיה, שאתה רוצה לפתור אותה, שאם תפתור אותה החיים שלך יהיו יותר טובים ושזה אומר שכדאי לך לשלם המון כסף בתמורה לפתרון הבעיה. אבל כמובן שזה לא אומר שכדאי לך לשלם לו המון כסף. כי מי אמר שהוא יפתור לך את הבעיה? ומי אמר שהוא הפתרון הכי טוב לבעיה שלך? ומי אמר שהוא לא יגרום לך לנזקים נוספים על הדרך?

שאל את עצמך, האם אותו איש המכירות מוכן להתחייב על התוצאה? אם כן, שהוא מוכן להתחייב על התוצאה, אז האם הוא מוכן לקבל את הכסף ואפילו יותר ממנו, רק אחרי שתהיה תוצאה? וכן, אפילו תהיה מוכן לשים ערבות בנקאית על הכסף מראש, אפילו כפול. אבל את הכסף שהוא יקבל רק אם ורק אחרי שהוא יפתור לך את הבעיה לשביעות רצונך. האם הוא מוכן לזה הנוכל הזה?

למה בעצם שהוא לא יהיה מוכן לזה? למה הוא מתנגד לזה? הרי אם הוא בטוח בתוצאה, למה שלא יסכים לקבל כפול או יותר כסף, אבל רק על התוצאות בלבד?! האם הוא חייב לממן מראש את העלויות שלו? מה האמת? האם ואולי זה אומר שהוא לא באמת בטוח שהוא יביא לך את התוצאות?

מוסיף: כי מי שכמעט ואין לו עלויות, יתכן שיסכים שתשלם יותר על התוצאה בלבד. הוא גם יסכים להחזיר לך כסף אם לא תהיה מרוצה. לא בטוח כמובן שהוא יחזיר לך אותו, אבל הוא יהיה מוכן להחזיר לך אותו. בנוסף יתכן גם שמישהו יהיה מוכן לקבל תשלום רק על תוצאה בלבד, כי סטטיסטית זה מכניס לו יותר כסף, כמו שכבר הסברתי גם כאן. אבל בטוח נכון, שאם מישהו היה בטוח שהוא יכול להביא לך תוצאה, כנראה שהוא היה מוכן לקבל הרבה יותר תשלום על התוצאה.

בכל מקרה, איש המכירות ירמה אותך שיש לך בעיה קשה כנ"ל ושאתה מוכן לשלם הרבה כסף כדי לפתור אותה כנ"ל, אבל אז יעשה דילוג לוגי עם כשל לוגי ועם מניפולציה, שאומרת, שאתה אמור להסיק מכך שאתה רוצה לרכוש ממנו את השירות שלו.

כי צריך לעשות הפרדה, בין זה שאתה אכן מוכן לשלם הרבה כסף תמורת פתרון, לבין זה שהוא יהיה זה שיספק לך את הפתרון שאתה רוצה.

נקודה נוספת באופן כללי שצריכים לזכור היא, שאם מישהו מתחייב לך לתוצאות, כאשר התוצאות לא תלויות בו ואך ורק בו, הרי שהוא או נוכל או טיפש. כי אין שום אפשרות שמישהו יתחייב על משהו שלא תלוי בו ורק בו. אז אם מישהו מתחייב לך שהוא יגרום לך להרגיש טוב / להצליח / להיות מאושר וכיו"ב, הרי שהוא או נוכל או טיפש. כי זה כמובן לא תלוי בו ורק בו, מה שאתה תרגיש ואם אתה תצליח.

אא"כ יש לו סעיף בחוזה שאומר, שאם אתה תעשה X, אז הוא מתחייב לך שיקרה Y. שזה אכן הגיוני ויכול להיות, כמו שאני הרבה פעמים מתחייב, שאם אתה תעשה משהו כלשהו, אז אתה תרגיש כך או אחרת וכיו"ב. אבל זה כמובן תלוי בך ובבחירה החופשית שיש לך. ואני לדוגמה מעולם לא התחייבתי למישהו שאני אגרום לו להשיג תוצאה כלשהי, במשהו שלא תלוי בי ורק בי. כן אפשרי להתחייב לנסות לעזור לך, שזה משהו שתלוי במי שמנסה לעזור לך. אבל לא ניתן להתחייב לך שמשהו יצליח, רק באמצעות גורם חיצוני. ואפשרי להעמיק בזה גם בהקשר של כמה טיפולים צריך ועוד.

ולכן באופן כללי, כשמישהו מתחייב לך על תוצאות, שאינן תלויות בו ורק בו, הרי שהוא נוכל או טיפש. וזה שיש לך בעיה שאתה מוכן לשלם המון כדי לפתור אותה, לא אומר שאותו נוכל יהיה זה שיפתור לך אותה. וזה שמישהו מסביר לך מצוין את הבעיה שלך ודורך לך על נקודות הכאב שלך וכיו"ב, זה לא אומר שהוא זה שיספק לך את הפתרון שאתה רוצה.

כי הנוכלים, עושים המון כדי לספר לך כמה רע לך וכמה המצב שלך רע וגרוע. הם גם יספרו לך שגם הם פעם היו כמוך ושהם מבינים אותך. הם גם יסבירו לך כמה שאתה צריך להאמין בעצמך שגם אתה יכול להצליח. הם גם יאשימו אותך בכך שיש לך ספקות / הססנות / קושי לקבל החלטות / חוסר ביטחון עצמי וכיו"ב. שאלו דברים שהם כנראה נכונים אצל רוב האנשים שלא מצליחים בחיים. הם יגרמו לך להאמין שאם תצליח, החיים שלך יהיו מאושרים.

ומכאן הם יקפצו לכשל הלוגי שאומר, שהם אלו שיפתרו לך את הבעיה שלך. ושזה שאתה מהסס ולא סומך עליהם, זאת חלק מהבעיה שלך. כי כבר אמרנו, שהבעיה שלך היא דחיינות, לדחות דברים, הססנות, ספקנות וכולי. שמצד האמת, אלו תכונות שהן לא בהכרח רעות. אבל רוב האנשים מאמינים שהן תכונות רעות. ואז הם ישתמשו בקלף הזה נגדך, שאתה צריך לסגור איתם עסקה כאן ועכשיו, כחלק מהשינוי שלך, שאתה לוקח אחריות על החיים שלך ומפסיק להסס וכיו"ב. כל מיני שקרים משקרים שונים.

כאשר דבר אחד ויחיד הם מסתירים ממך, והוא, שהם לא באמת יכולים לפתור לך את הבעיות שלך, למרות שאתה מאוד רוצה לפתור את הבעיות שלך. ושזה שאתה לא סומך עליהם, זה לא בהכרח אומר משהו רע עליך, אלא זה אומר אולי דברים רעים עליהם.

לסיכום: מומלץ ביותר ללמוד את העניין של ניתוח סיבה ותוצאה ושל ניתוח סיבתיות וכולי. וככה תוכל להגדיל באופן דרמטי את הסיכוי לכך שלא יעבדו עליך ושלא ירמו אותך. בהצלחה.
סיבה ותוצאה להגדיל כשל לוגי לשכנע מישהו רוצה מנהל מכירות טיפולים איך אנשי מכירות מרמים לקוחות יותר כסף מרמה תחושת ביטחון עצמי איך אנשי מכירות מרמים לקוחות איך אנשי מכירות עושים מניפולציות איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות איך מנטורים מרמים אנשים איש מכירות אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר אנשי מכירות אנשי מכירות מרמים לקוחות אנשי מכירות עושים מניפולציות אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות אנשים בצורה מניפולטיבית בתהליך מכירה האם הסיבה מחייבת את התוצאה החזר כספי החזר כספי אם לא תהיה מרוצה הסיבה מחייבת הסיבה מחייבת את התוצאה התחייבות ללקוח לתוצאה התחייבות ללקוח על התוצאה התחייבות לתוצאה התחייבות לתוצאות התחייבות על התוצאה חכם חכמה כסף כספך יוחזר להתחייב להתחייב ללקוח על התוצאה להתחייב ללקוח על תוצאות להתחייב לתוצאות להתחייב על התוצאה לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית לפי תוצאות בלבד לקבל תשלום רק על תוצאה לקוח לקוחות לשקר מחייבת את התוצאה מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מנטור מנטורים מנטורים מרמים אנשים מנטורינג מניפולטיבי מניפולטיבית מניפולציה מניפולציות מניפולציות על לקוחות מניפולציות של אנשי מכירות מניפולציות של מנטור מניפולציות של מנטורים מרוצה ניתוח ניתוח סיבתיות ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה ניתוח סיבתיות ומכירות סגירת עסקאות סגירת עסקה סיבה סיבה ותוצאה סיבה מחייבת סיבות סיבתיות עסק עסקה עסקה בצורה מניפולטיבית עסקים צרכנות צרכנות חכמה צרכנות נבונה צרכנות נכונה רוצה כסף רצון שקר שקרים שקרים של מנטורים שקרנים תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תוצאות תשלום תשלום על תוצאות תשלום על תוצאות בלבד תשלום רק על תוצאות
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימאליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
... איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימאליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, ... וכולי. וכך ברגע שהצרכן יכול לנמק לעצמו סיבות ממשיות למה כן המוצר הזה יהיה טוב עבורו, אז הרי שכבר לא מדובר בבזבזנות, אלא בכלל בצרכנות חכמה , כי העלות של המוצר, שווה את התועלת של המוצר ...
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
... שאוטוטו יזרקו, כך גם בענפים אחרים - לפעמים מבצע הוא דרך להיפטר ממלאי ולצמצם הפסדים. איך צרכנות חכמה קשורה לשאלה למה לא לקנות בזול? צרכנות חכמה דורשת להבין שהמוכר דואג לאינטרסים שלו, ולא בהכרח לאינטרסים של הקונה. כשצרכן קונה מוצר רק בגלל שמציעים אותו ב - ... מלא? אם התשובה היא לא - אולי מוטב לוותר גם כשהמחיר מוזל. איך לחסוך כסף בלי להרגיש חוסר? צרכנות חכמה ותכנון כלכלי איך לא לבזבז כסף על מוצרים מיותרים? הפסיכולוגיה של מבצעים והנחות התמודדות עם התמכרות לשופינג ... נותנים הנחה על מוצר? מבצעי מכירות, קופוני הנחה, אין ארוחות חינם, איך עובדים על צרכנים? צרכנות חכמה, מבצעי אחד ועוד אחד ...
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
... טוני רובינס, איך למכור יעוץ למשכנתאות? איך לשווק יעוץ למשכנתאות? למה שהם יקנו ממני? בלאק פריידי, יום שישי השחור, איך להגדיל מכירות? הנחה על מוצרים, למה נותנים הנחה על מוצר? מבצעי מכירות, איך עובדים על צרכנים? צרכנות חכמה , מבצעי אחד ועוד אחד, איך לפרסם באינטרנט? איך לעשות קמפיין מוצלח? התנסות במוצר, נסיעת מבחן, להתנסות במוצר בחינם, איך לייצר לידים? איך להשיג לידים איכותיים? ...
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
... משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה , איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך ... ספר לי על עצמך, לגרום ללקוח למכור את עצמו, ללקוח למכור לעצמו, פרזנטציה להצגה עצמית, איך להציג את עצמך? איך למכור את עצמך? פרזנטציה ללקוח, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה , תשובות בראיון, איך להציג מוצר? תהליכי ...
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
... לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? ... ועוד אוסיף, שצריך לעשות את כל זה בצורה סמויה ולא בצורה גלויה. כי אם האדם יגלה שמנסים לגרום לו לחשוב דבר כלשהו, לפעמים זה יכול ליצור את התוצאה ההפוכה . כי הוא ירגיש שנאה כלפי אותו הרעיון, מכך שהוא ירגיש ... טוב. ומשום כך, הוא יתחיל לשנוא את אותו רעיון X. ולמה? כי הוא מרגיש את התלות הרגשית שלו באותו הרעיון. ויש לאדם אינטרס להיות חופשי ולא להיות מוכרח להסכים עם אותו הרעיון. ואז זה גורם לאדם עוד יותר לשנוא את ... להסביר לילד, כמה זה חשוב ללמוד ולעשות שעורי בית וכיוב. כדי לגרום לילד להרגיש יותר טוב עם זה שהוא מתאמץ לעשות שעורי בית. ולפעמים זה משיג את התוצאה ההפוכה. שהילד מבין בתת המודע שלו, שהלגיטימציה למאמץ שלו ... שעורי בית, נובעת מהמחשבה שאומרת ששעורי בית זה חשוב. ושאם הוא רק ישתחווה ויסכים עם אותה המחשבה, יהיה לו יותר טוב. ואז אדרבה, לפעמים קורית התוצאה ההפוכה. שהילד מתחיל לשנוא את המחשבה ואת הרעיון שאומר, שזה ... להתחיל לשנוא את הרעיון שאומר שהוא אוהב אותך. כי הוא מבין, שבגלל זה הוא סובל ככ. ולכן, אם האדם השני יבין בצורה מודעת, שאתה מנסה לגרום לו להיות מוכרח לחשוב בצורה כלשהי, זה יכול ליצור אצלו את האפקט הנגדי ואת התוצאה הלא רצויה שהוא יחשוב. ונשאלת השאלה, מתי האדם יתאהב ברעיון ... הרעיון, וגם יכול להשניא עליו את הרעיון, שנותן לגיטימציה חיובית לסיטואציה שגורמת לו להרגיש רע. וגם לשנוא את הרעיון, משום שהוא בעצם מרגיש שהוא מוכרח לחשוב בצורה כלשהי, והאדם לא רוצה להרגיש שהוא מוכרח לחשוב בצורה כלשהי. אז מתי המחשבה שתחושת הטוב שלך תלויה בה, ... והמחשבה האפשרית, שיש אצל האדם. כי יש אצל האדם אמונות שונות. ולכל אמונה שיש אצל האדם, יש דירוג ועוצמה של עד כמה האדם מאמין בצורה מחויבת ומוכרחת באותה המחשבה, ועד כמה האדם מאמין רק בצורה אפשרית בלבד. ... הערכים המחשבתי שלו. ואת כל הדברים האלו, הסברתי לעומקם במקומות אחרים... ואתה, כשאתה פתאום מתחיל לחשוב בצורה כלשהי, האם יכול להיות שהופעלה עליך מניפולציה? ואולי אתה עצמך הפעלת על עצמך מניפולציה בלי ששמת לכך לב? ...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך? בתהליך מכירה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לגרום ללקוח להאמין שהמוצר או השירות שלך מתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלו. אליעד מסביר שכדי לעשות זאת, השיטה המרכזית היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות, שיגרמו לו לחשוב שאתה באמת מתעניין בו ובמה שהוא מחפש, עוד לפני שאתה מציג בפניו את המוצר או השירות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיות, יש שתי דרכים עיקריות בהן אפשר להציע את המוצר ללקוח: הדרך הראשונה היא להציע לו ישירות, בצורה פשוטה ובלי לברר קודם מה הוא צריך. לדוגמה: שלום, אתה מתעניין בטלוויזיה? הנה הטלוויזיה, אתה מוזמן לקחת. אבל בצורה כזו הלקוח לא בהכרח ירגיש שהמוצר מתאים לצרכים שלו, כי לא ביררת בדיוק מה הוא מחפש. אולי הטלוויזיה גדולה מדי או קטנה מדי, או שאין לה את התכונות שהוא ... וזו הדרך שאליעד ממליץ עליה, היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות ומדויקות שיגרמו לו להאמין שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא מחפש. לדוגמה, אפשר לשאול אותו: שלום אדוני, אתה מתעניין בטלוויזיה? ... תכנים אתה רוצה לראות בה?. על ידי השאלות האלו, הלקוח מתחיל להאמין שאתה באמת מנסה להבין לעומק את הצרכים שלו, ולכן המוצר שתציע לו אחר כך יתאים לו בצורה מושלמת. אך אליעד מסביר שזה לא תמיד באמת נכון. כלומר, גם אם תשאל את הלקוח בדיוק רב מה הוא מחפש ומה הוא צריך, זה לא בהכרח אומר שבסופו של דבר המוצר שתציע לו באמת יתאים לצרכיו. יכול להיות מצב שבו, לאחר שאיתרת בדיוק את מה שהלקוח צריך, תציע לו מוצר או שירות שלא בהכרח עונה על הצרכים האמיתיים שלו, אבל עצם השאלות ששאלת אותו יגרמו לו לחשוב שהמוצר שלך אכן מתאים לו. הסיבה לכך שזה עובד, לפי ההסבר של אליעד, היא שבני אדם נוטים להאמין שאם מישהו מתעניין בהם, שואל אותם לפרטי פרטים על הצרכים שלהם ומראה שהוא באמת ... ומתאים לבעיות שלהם. אבל האמת היא, לפי אליעד, שהמוכר יכול לנצל זאת לטובתו ולכוון את הלקוח למוצר שהוא עצמו מעוניין למכור, גם אם הוא לא הכי מתאים. לכן, יש שני צדדים למטבע: כמוכר - כדי לשכנע את הלקוח לקנות, עליך לשאול אותו שאלות רבות ולהראות עניין אמיתי בצרכים שלו, כדי ליצור אצלו את האמונה שאתה נותן לו בדיוק את מה שהוא צריך. כלקוח, אם מישהו מתעניין בך בצורה מפורטת, חשוב לזכור שזה עדיין לא אומר שהוא אכן יציע לך את המוצר שהכי מתאים לך. חשוב להישאר ביקורתי ולא לקבל את ההצעה באופן אוטומטי. איך לשאול את הלקוח שאלות נכונות כדי לזהות את הצרכים שלו? אליעד מפרט שאיתור הצרכים של הלקוח נעשה באמצעות שאילת שאלות ממוקדות על דברים כמו: מה בדיוק אתה צריך? מה אתה מחפש שיהיה במוצר? מה הכי חשוב לך במוצר או בשירות? מה מפריע לך ...
מניפולציות של יועצים עסקיים - לחסוך כסף ללקוח, כמה כסף חסכנו ללקוח? כמה כסף אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו? יועצי משכנתאות, יעוץ משכנתא, כמה כסף אנחנו חוסכים כל חודש ללקוח שלנו? מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של גורואים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מומחים, מניפולציות של בעלי מקצוע, חיסכון כספי ללקוח, לחסוך כסף במשכנתא, סיכון במשכנתא, איזו משכנתא מומלצת? איזה מסלול משכנתא מומלץ?
מניפולציות של יועצים עסקיים - לחסוך כסף ללקוח, כמה כסף חסכנו ללקוח? כמה כסף אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו? יועצי משכנתאות, יעוץ משכנתא, כמה כסף אנחנו חוסכים כל חודש ללקוח שלנו? מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של גורואים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מומחים, מניפולציות של בעלי מקצוע, חיסכון כספי ללקוח, לחסוך כסף במשכנתא, סיכון במשכנתא, איזו משכנתא מומלצת? איזה מסלול משכנתא מומלץ? וכאן נספר על עוד מניפולציה פשוטה שעושים יועצים עסקיים ובעלי מקצוע שונים, לקהל הרחב, בכך שהם מתגאים שהם חוסכים ללקוחות שלהם הרבה כסף. ונסביר גם מניפולציות שעושים יועצי משכנתאות. והאם באמת ואיך יועצי משכנתאות חוסכים כסף ללקוחות? ואיך ישנם יועצי משכנתאות שמרמים לקוחות, בתואנה שהם חוסכים ללקוח הרבה כסף? ועוד. והמניפולציה היא כזאת: כעיקרון, אנשים רוצים לחסוך כסף, כמה שיותר. אנשים לא אוהבים לבזבז כסף. ובן אדם יהיה מוכן להוציא 100 שקלים, כדי ... 100 שקלים כדי לחסוך הוצאה של 1000 שקלים וכולי. אז מה עושה המומחה בתחומו שרוצה שתרכוש את השירותים שלו? הוא מספר לך, כיצד הוא חסך ללקוח שלו סכום כסף כלשהו. מתוך הרצון לגרום גם לך לרצות לשלם לאותו בעל מקצוע קצת כסף, כדי שגם לך הוא יחסוך סכום כל כך גדול של כסף. ... כמה בדיוק. ואתה גם מבין שאתה לא ממש מבין בזה. ואז אתה יכול להיתקל בסרטון של איש מיזוג שאומר משהו בסגנון של: בואו תראו איך חסכנו ללקוח שלנו 100,000 שח בהתקנת מערכת המיזוג שלו, באמצעות תכנון חכם כלשהו. כאשר המבנה הכללי של המשפט יהיה משהו בסגנון של: בואו תראה איך חסכנו איך אנחנו חוסכים (בלשון עבר או הווה), ללקוחות ללקוח ספציפי כלשהו (בלשון יחיד או רבים), מידי חודש בזמן כלשהו (תיאור זמן מתמשך או חד פעמי), הוצאה סכום של כלשהו של כסף. כאשר סכום הכסף אמור להישמע הגיוני, למי ששומע אותו. במובן שיהיה הגיוני למי ששומע את הסכום שאכן יש את האפשרות שאכן חסכו ללקוח כזה סכום. והיכן היא המניפולציה? המניפולציה היא, שזה נכון שכדאי מאוד שתשלם למישהו 100 שח כדי שיחסוך לך 101 שח וכל שכן כדי שיחסוך לך 1,000 שח. אבל זה שמישהו אומר שהוא חסך למישהו אחר ערמה של כסף, זה עדיין לא אומר שזה אכן קרה. כי האם הוא חסך לו כסף אמיתי שבאמת יצא ממנו מידי חודש בפועל? האם אותו לקוח שנחסך לו הכסף, אכן באמת קיבל כמה הצעות מחיר על אותו סכום גבוה, ורק אותו מומחה הציל אותו מהסכום הגבוה, וסיפק לו מוצר באותה איכות ... יותר גדול ולשלם למישהו רק 1 שח ולחסוך הוצאה של 100 שח ובכך בעצם חסכנו 99 שח? ובאותו הקשר, קיימת תופעה של יועצי משכנתאות, שחוסכים ללקוחות שלהם הרבה כסף בדרך הרבה. היועץ לוקח את הצעת המשכנתא שקיבלת מהבנק, מכניס אותה למחשב, ממלא במחשב תחזיות בנוגע לעתיד, שאינן בהכרח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: צרכנות חכמה, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: צרכנות חכמה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, פסיכותרפיה הוליסטית, טיפול אישי בתחום צרכנות חכמה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0918 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 03:13:12 - wesi1