אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התחייבות לתוצאות ✔מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
וכאן אסביר על אחת מהמניפולציות הנפוצות ביותר, שעושים מנטורים ואנשי מכירות על לקוחות, והיא נובעת מכשל לוגי שנקרא "הסיבה לא מחייבת את התוצאה ". שבה מרמים את הלקוח להאמין בכל מיני סיבות, שאמורות לגרום לו לתוצאה שהיא לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, למרות שזאת טעות. והסבר הוא כך:

בתהליך מכירה, יש לנו סיבה ותוצאה. כאשר התוצאה היא, שהלקוח רוכש את המוצר. ואיש המכירות תפקידו ליצור אצל הלקוח את הסיבה, שתוביל לתוצאה שבה הלקוח רוכש את המוצר. ובאופן עקרוני, בכל פעם שנתקלים בעניין של סיבה ותוצאה, הרי שיש לנו לוגיקה של ניתוח סיבתיות, שבה מנתחים את הקשר שיש בין הסיבה לתוצאה. ואחת הניתוחים הוא, השאלה, האם הסיבה מחייבת את התוצאה. דהיינו, לשאול, גם במידה והסיבה נכונה, האם זה שהסיבה נכונה, האם זה אמור לגרום לי להסיק את התוצאה.

ובהקשר של מניפולציות במכירות ובהקשר של מניפולציות של אנשי מכירות, אחת המניפולציות המרכזיות, היא שאיש המכירות משכנע אותך כלקוח על כמה דברים, שהם בעצם הסיבה שאמורה לגרום לך בסופו של דבר, להגיע לתוצאה, שהיא שתרכוש ממנו את השירות / מוצר. וזה הולך כך:

איש המכירות ישכנע אותך ש:

1 - שיש לך איזו בעיה כלשהי, כמה שתחשוב שהיא יותר גדולה יותר טוב.

2 - הוא גם ישכנע אותך שאתה רוצה, מאוד רוצה לפתור את הבעיה הזאת.

3 - הוא גם ישכנע אותך שאם תפתור את הבעיה הזאת החיים שלך יהיו הרבה יותר טובים, מאוד מאוד יותר טובים.

4 - איש המכירות יגרום לך להסכים איתו, שמאחר שיש לך בעיה כנ"ל ומאחר שאתה רוצה לפתור אותה כנ"ל ומאחר שהחיים שלך יהיו מאוד טובים אם תפתור את הבעיה שלך כנ"ל, הרי שזה מוביל לתוצאה שאומרת שכדאי לך לשלם המון כסף ומשאבים, בתמורה לזה שתפתור את הבעיה הזאת.

ועד כאן, כל ההנחות היסוד האלו, הן אולי נכונות ואולי לא, במידה כזו או אחרת. כי באמת יתכן שהחיים שלך דפוקים ויתכן שאתה מאוד רוצה לשפר אותם ויתכן גם שאם תשפר אותם השמש תתחיל לזרוח עליך שזה בעצם אומר שכדאי לך לשלם הרבה מאוד כסף ומשאבים, בתמורה לזה שתפתור את הבעיה שלך. עד כאן, הכל אולי נכון ברמה כלשהי.

אלא מה? שהסיבה לא מחייבת את התוצאה. דהיינו, כל הנ"ל שהוא הסיבה, זה לא מחייב את התוצאה שאתה תרכוש את הפתרון לבעיה שלך דווקא ממנו.

כי גם אם יש לך לדוגמה מחלת סרטן סופני, וגם אם אתה ממש לא רוצה למות. וגם אם יהיה מאוד טוב שתחייה. וגם אם מכך ניתן להסיק ששווה לך לשלם את כל מה שיש לך בתמורה לזה שתחייה, עדיין זה לא אומר שאותו מוכר שרלטן ונוכל, שהוא זה שיכול לספק לך את הפתרון לבעיה שלך.

וכאן יש כשל לוגי שנובע מכך שהאדם לא מתרגל ניתוח סיבתיות ובעיקר את העניין של האם הסיבה מחייבת את התוצאה, שאומר שהאדם צריך להתרגל כל הזמן לשאול, האם זה שנניח שהסיבה נכונה, האם זה באמת אמור להוביל אותך לתוצאה הספציפית הזאת?!

כי איש המכירות הנוכל, מגיע איתך בקלות להמון הסכמות. שיש לך בעיה, שאתה רוצה לפתור אותה, שאם תפתור אותה החיים שלך יהיו יותר טובים ושזה אומר שכדאי לך לשלם המון כסף בתמורה לפתרון הבעיה. אבל כמובן שזה לא אומר שכדאי לך לשלם לו המון כסף. כי מי אמר שהוא יפתור לך את הבעיה? ומי אמר שהוא הפתרון הכי טוב לבעיה שלך? ומי אמר שהוא לא יגרום לך לנזקים נוספים על הדרך?

שאל את עצמך, האם אותו איש המכירות מוכן להתחייב על התוצאה? אם כן, שהוא מוכן להתחייב על התוצאה, אז האם הוא מוכן לקבל את הכסף ואפילו יותר ממנו, רק אחרי שתהיה תוצאה? וכן, אפילו תהיה מוכן לשים ערבות בנקאית על הכסף מראש, אפילו כפול. אבל את הכסף שהוא יקבל רק אם ורק אחרי שהוא יפתור לך את הבעיה לשביעות רצונך. האם הוא מוכן לזה הנוכל הזה?

למה בעצם שהוא לא יהיה מוכן לזה? למה הוא מתנגד לזה? הרי אם הוא בטוח בתוצאה, למה שלא יסכים לקבל כפול או יותר כסף, אבל רק על התוצאות בלבד?! האם הוא חייב לממן מראש את העלויות שלו? מה האמת? האם ואולי זה אומר שהוא לא באמת בטוח שהוא יביא לך את התוצאות?

מוסיף: כי מי שכמעט ואין לו עלויות, יתכן שיסכים שתשלם יותר על התוצאה בלבד. הוא גם יסכים להחזיר לך כסף אם לא תהיה מרוצה. לא בטוח כמובן שהוא יחזיר לך אותו, אבל הוא יהיה מוכן להחזיר לך אותו. בנוסף יתכן גם שמישהו יהיה מוכן לקבל תשלום רק על תוצאה בלבד, כי סטטיסטית זה מכניס לו יותר כסף, כמו שכבר הסברתי גם כאן. אבל בטוח נכון, שאם מישהו היה בטוח שהוא יכול להביא לך תוצאה, כנראה שהוא היה מוכן לקבל הרבה יותר תשלום על התוצאה.

בכל מקרה, איש המכירות ירמה אותך שיש לך בעיה קשה כנ"ל ושאתה מוכן לשלם הרבה כסף כדי לפתור אותה כנ"ל, אבל אז יעשה דילוג לוגי עם כשל לוגי ועם מניפולציה, שאומרת, שאתה אמור להסיק מכך שאתה רוצה לרכוש ממנו את השירות שלו.

כי צריך לעשות הפרדה, בין זה שאתה אכן מוכן לשלם הרבה כסף תמורת פתרון, לבין זה שהוא יהיה זה שיספק לך את הפתרון שאתה רוצה.

נקודה נוספת באופן כללי שצריכים לזכור היא, שאם מישהו מתחייב לך לתוצאות, כאשר התוצאות לא תלויות בו ואך ורק בו, הרי שהוא או נוכל או טיפש. כי אין שום אפשרות שמישהו יתחייב על משהו שלא תלוי בו ורק בו. אז אם מישהו מתחייב לך שהוא יגרום לך להרגיש טוב / להצליח / להיות מאושר וכיו"ב, הרי שהוא או נוכל או טיפש. כי זה כמובן לא תלוי בו ורק בו, מה שאתה תרגיש ואם אתה תצליח.

אא"כ יש לו סעיף בחוזה שאומר, שאם אתה תעשה X, אז הוא מתחייב לך שיקרה Y. שזה אכן הגיוני ויכול להיות, כמו שאני הרבה פעמים מתחייב, שאם אתה תעשה משהו כלשהו, אז אתה תרגיש כך או אחרת וכיו"ב. אבל זה כמובן תלוי בך ובבחירה החופשית שיש לך. ואני לדוגמה מעולם לא התחייבתי למישהו שאני אגרום לו להשיג תוצאה כלשהי, במשהו שלא תלוי בי ורק בי. כן אפשרי להתחייב לנסות לעזור לך, שזה משהו שתלוי במי שמנסה לעזור לך. אבל לא ניתן להתחייב לך שמשהו יצליח, רק באמצעות גורם חיצוני. ואפשרי להעמיק בזה גם בהקשר של כמה טיפולים צריך ועוד.

ולכן באופן כללי, כשמישהו מתחייב לך על תוצאות, שאינן תלויות בו ורק בו, הרי שהוא נוכל או טיפש. וזה שיש לך בעיה שאתה מוכן לשלם המון כדי לפתור אותה, לא אומר שאותו נוכל יהיה זה שיפתור לך אותה. וזה שמישהו מסביר לך מצוין את הבעיה שלך ודורך לך על נקודות הכאב שלך וכיו"ב, זה לא אומר שהוא זה שיספק לך את הפתרון שאתה רוצה.

כי הנוכלים, עושים המון כדי לספר לך כמה רע לך וכמה המצב שלך רע וגרוע. הם גם יספרו לך שגם הם פעם היו כמוך ושהם מבינים אותך. הם גם יסבירו לך כמה שאתה צריך להאמין בעצמך שגם אתה יכול להצליח. הם גם יאשימו אותך בכך שיש לך ספקות / הססנות / קושי לקבל החלטות / חוסר ביטחון עצמי וכיו"ב. שאלו דברים שהם כנראה נכונים אצל רוב האנשים שלא מצליחים בחיים. הם יגרמו לך להאמין שאם תצליח, החיים שלך יהיו מאושרים.

ומכאן הם יקפצו לכשל הלוגי שאומר, שהם אלו שיפתרו לך את הבעיה שלך. ושזה שאתה מהסס ולא סומך עליהם, זאת חלק מהבעיה שלך. כי כבר אמרנו, שהבעיה שלך היא דחיינות, לדחות דברים, הססנות, ספקנות וכולי. שמצד האמת, אלו תכונות שהן לא בהכרח רעות. אבל רוב האנשים מאמינים שהן תכונות רעות. ואז הם ישתמשו בקלף הזה נגדך, שאתה צריך לסגור איתם עסקה כאן ועכשיו, כחלק מהשינוי שלך, שאתה לוקח אחריות על החיים שלך ומפסיק להסס וכיו"ב. כל מיני שקרים משקרים שונים.

כאשר דבר אחד ויחיד הם מסתירים ממך, והוא, שהם לא באמת יכולים לפתור לך את הבעיות שלך, למרות שאתה מאוד רוצה לפתור את הבעיות שלך. ושזה שאתה לא סומך עליהם, זה לא בהכרח אומר משהו רע עליך, אלא זה אומר אולי דברים רעים עליהם.

לסיכום: מומלץ ביותר ללמוד את העניין של ניתוח סיבה ותוצאה ושל ניתוח סיבתיות וכולי. וככה תוכל להגדיל באופן דרמטי את הסיכוי לכך שלא יעבדו עליך ושלא ירמו אותך. בהצלחה.
כאבים התחייבות לתוצאה יכול להיות לפתור את הבעיה מנטורינג הרבה כסף לסגור לשדר ביטחון עצמי לשאול להיות בטוח בעצמך הסבר איך אנשי מכירות מרמים לקוחות איך אנשי מכירות עושים מניפולציות איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות איך מנטורים מרמים אנשים איש מכירות אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר אנשי מכירות אנשי מכירות מרמים לקוחות אנשי מכירות עושים מניפולציות אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות בצורה מניפולטיבית האם הסיבה מחייבת את התוצאה החזר כספי החזר כספי אם לא תהיה מרוצה הסיבה מחייבת הסיבה מחייבת את התוצאה התחייבות ללקוח לתוצאה התחייבות ללקוח על התוצאה התחייבות לתוצאה התחייבות לתוצאות התחייבות על התוצאה חכם חכמה כסף כספך יוחזר להתחייב להתחייב ללקוח על התוצאה להתחייב ללקוח על תוצאות להתחייב לתוצאות להתחייב על התוצאה לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית לפי תוצאות בלבד לקבל תשלום רק על תוצאה לקוח לקוחות לשקר מחייבת את התוצאה מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מנטור מנטורים מנטורינג מניפולטיבי מניפולטיבית מניפולציה מניפולציות מניפולציות על לקוחות מניפולציות של אנשי מכירות מניפולציות של מנטור מניפולציות של מנטורים מרוצה ניתוח סיבתיות ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה ניתוח סיבתיות ומכירות סגירת עסקאות סגירת עסקה סיבה סיבה ותוצאה סיבה מחייבת סיבות סיבתיות עסק עסקה עסקה בצורה מניפולטיבית עסקים צרכנות צרכנות חכמה צרכנות נבונה צרכנות נכונה רוצה כסף רצון שקר שקרים שקרים של מנטורים שקרנים תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תוצאות תשלום תשלום על תוצאות תשלום על תוצאות בלבד תשלום רק על תוצאות
יעוץ עם מאה אחוז התחייבות לתוצאות, יעוץ עם תעודת אחריות לתוצאות, טיפול עם אחריות לתוצאות, בחירת יועץ עסקי עם התחייבות לתוצאות, יעוץ עסקי עם מאה אחוז אחריות לתוצאות, איך לבחור חברת יעוץ עסקי? בחירת מנטור
יעוץ עם מאה אחוז התחייבות לתוצאות, יעוץ עם תעודת אחריות לתוצאות, טיפול עם אחריות לתוצאות, בחירת יועץ עסקי עם התחייבות לתוצאות, יעוץ עסקי עם מאה אחוז אחריות לתוצאות, איך לבחור חברת יעוץ עסקי? בחירת מנטור
... עם מאה אחוז התחייבות לתוצאות, יעוץ עם תעודת אחריות לתוצאות, טיפול עם אחריות לתוצאות, בחירת יועץ עסקי עם התחייבות לתוצאות, יעוץ עסקי עם מאה אחוז אחריות לתוצאות, איך לבחור חברת יעוץ עסקי? בחירת מנטור מהו ייעוץ עסקי באחריות ואיך לבחור יועץ עסקי נכון? הסוגיה של ייעוץ עסקי עם התחייבות לתוצאות מעוררת שאלות רבות לגבי האפשרות להבטיח הצלחה בעולם העסקי. ייעוץ עסקי באחריות הוא נושא מורכב, ... כאן מניפולציה שבה הלקוח משלם אך לא מקבל תמורה הוגנת לשירותים שקיבל. סיכום לסיום, חשוב להבין שייעוץ עסקי עם התחייבות לתוצאה הוא נושא רגיש ויש להעריך היטב את אמינות היועץ. בחרו יועץ עם ניסיון מוכח ובדקו את התנאים ... מצד היועץ, וודאו שהשירותים שאתם מקבלים תואמים את עלותם. אל תשכחו גם לבדוק מה קורה אם התוצאות לא מתקבלות. התחייבות לתוצאות שלא תלויות בך האם אפשרי להתחייב לתוצאות? מניפולציות של מנטורים עסקיים מניפולציות של יועצים ... יודעים אם העסק משתפר? כיצד להגדיל רווחים ולא רק מחזור מכירות? טעויות נפוצות של בעלי עסקים בבחירת יועצים התחייבות לתוצאות שלא תלויות בך, האם אפשרי להתחייב לתוצאות? מניפולציות של מנטורים עסקיים, מניפולציות של ...
התחייבות לתוצאות, מי מתחייב לתוצאות? מאה אחוז הצלחה, כמה פגישות צריך? כמה טיפולים צריך? שקרים של יועצים, שקרים של מטפלים, שקרים של מנטורים, שקרים של מאמנים, בחירת יועץ, בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת מנטור, לבחור יועץ
התחייבות לתוצאות, מי מתחייב לתוצאות? מאה אחוז הצלחה, כמה פגישות צריך? כמה טיפולים צריך? שקרים של יועצים, שקרים של מטפלים, שקרים של מנטורים, שקרים של מאמנים, בחירת יועץ, בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת מנטור, לבחור יועץ
התחייבות לתוצאות, מי מתחייב לתוצאות? מאה אחוז הצלחה, כמה פגישות צריך? כמה טיפולים צריך? שקרים של יועצים, שקרים של מטפלים, שקרים של מנטורים, שקרים של מאמנים, בחירת יועץ, בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת מנטור, לבחור יועץ האם התחייבות לתוצאות תמיד אמיתית? הרצאה של אליעד כהן עוסקת בסוגיה של התחייבות לתוצאות במסגרת ייעוץ או טיפול, במיוחד בתחום הייעוץ העסקי, הבריאותי או הנפשי. מדובר בשאלה האם ניתן להסתמך על התחייבות לתוצאה או האם מדובר בהבטחות שקריות. ככלל, רבים מעדיפים לקבל ייעוץ ממישהו שמתחייב לתוצאות, כיוון שזה מעניק להם תחושת ביטחון. לעיתים קרובות, יועצים, מאמנים או מטפלים ... כיוון שתוצאות רבות, במיוחד בתחומים כמו ייעוץ עסקי, לא תלויות רק במטפל או יועץ אלא גם בלקוח עצמו ובנסיבות חיצוניות. כיצד מתחייבים לתוצאה? אליעד מסביר שהתחייבות לתוצאה יכולה להיות בעייתית כאשר תוצאה מסוימת תלויה במשהו שאינו בשליטת היועץ בלבד. לדוגמה, יועץ עסקי יכול להתחייב שהכנסות של בעל עסק יוכפלו, אך זה תלוי במגוון גורמים כמו מצב השוק, התנאים החיצוניים ויכולת הלקוח. הוא מחדד את ההבדל בין התחייבות על תוצאה הנמצאת בשליטת היועץ לבין התחייבות על תוצאה המושפעת גם מהלקוח. האם התחייבות לתוצאות היא רמאות? כאשר יועץ או מטפל מתחייב לתוצאה שלא תלויה רק בו, אליעד טוען באופן חד משמעי שזו רמאות. לדוגמה, אם יועץ מתחייב שתהיה לך הצלחה בעסק, אך לא יכול לשלוט על ... כזו, חשוב להיות ערני ולהבין שההבטחה עשויה להיות רמאות. כדי להימנע מטעויות, כדאי לבחור יועץ שמדבר בכנות ומבצע תחזית ריאלית על סמך יכולותיו והנסיבות. התחייבות לתוצאות שקרים של מנטורים לקחת אחריות שיטות שקריות ייעוץ כנה האם לקבל ייעוץ ממי שמתחייב לתוצאות או ממי שלא מתחייב לתוצאות? הפעם נדבר על נושא של אנשים שמקבלים ייעוץ ... לקבל ייעוץ ממישהו שמבטיח הצלחה. מצד שני, יש חשיבות גדולה לשאלה האם אותו אדם פשוט משקר, או שהוא באמת מסוגל להבטיח את מה שהוא אומר. למה אנשים מעדיפים התחייבות לתוצאות? הרעיון הוא שכאשר היועץ מבטיח תוצאות, זה נותן למקבל הייעוץ ביטחון. רבים מעדיפים יועץ שמבטיח הצלחה על פני יועץ כנה שאומר שאינו מתחייב לדבר. אבל בפועל, הרצון הזה עלול לגרום לכך שירמו אותך. כדי שהיועץ יענה על הדרישה להבטיח תוצאות, הוא עשוי להציג את הדברים בצורה מופרזת או שקרית, וכך אנשים לפעמים נופלים בפח. האם התחייבות לתוצאות תמיד אמיתית? כאשר מישהו מתחייב לך על תוצאה, יש לבחון אם התוצאה תלויה רק בו או גם בך. אם זה דבר שלא תלוי בו בכלל - כמו לזכות בלוטו, להיכנס להיריון באופן טבעי, או ...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
... יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק? וכאן נדבר על כל העניין של התחייבות לתוצאות, בתהליך של עסקה. לדוגמה לקוח שמבקש שהמוכר יתחייב לו על תוצאות. או מישהו שמתחייב על תוצאות. או מישהו שאומר, תשלם לי רק על תוצאות בלבד, או מישהו שאומר, אם לא ... של היצע וביקוש. ואתה צריך לפעול לפי האלטרנטיבות שיש לך. אם יש לך אפשרות לעבוד עם מישהו אחר שיהיה מוכן לשלם לך גם עבור המאמץ שלך בלי התחייבות לתוצאות, כי הוא מעריך את עצם המאמץ שלך, הרי שעדיף לך לקבל כסף עבור המאמץ שלך ולא רק עבור התוצאות, כי ככה תרוויח יותר. כמובן שאתה צריך לעשות את החישוב כמו שכתבתי ...
תורת הקבלה ומהותה, רבנים מקובלים, עולמות עליונים, שיטות רוחניות, הדרך של אליעד כהן, תרגול רוחני, בעל הסולם, הסוד של המציאות, לימוד חכמת הקבלה, לימודי קבלה, שיעורי קבלה
... על עולמות עליונים ללא התחייבות להגיע אליהם במאה אחוז, הן שיטות חסרות. מה החסרונות שאליעד רואה בחכמת הקבלה? אליעד מתאר את החיסרון העיקרי בחכמת הקבלה: חוסר ההתחייבות לתוצאה מוחלטת של הצלחה. הוא מציין שגם רבנים גדולים כמו ...
איך להשיג מטרות? איך לעשות כסף גדול? האם להשוות מחירים? טעויות בהשגת מטרות, תעדוף שגוי בהשגת מטרות, למה חשוב לתעדף נכון? איך להצליח לעשות כסף גדול? איך לא להפסיד כסף גדול? הקצאת משאבים בצורה נכונה, חלוקת משאבים, איך לתעדף משאבים? כמות מוגבלת של משאבים, תעדוף משאבים מוגבלים, קביעת סדר עדיפויות, קביעת סולם עדיפות, לקבוע סדר עדיפויות, השוואת מחירים, איך לחסוך כסף? לעשות כסף קטן, לחשוב בגדול, לא לחשוב בקטן, להגדיל ראש, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה
... להשיג מטרות? איך לעשות כסף גדול? האם להשוות מחירים? טעויות בהשגת מטרות, תעדוף שגוי בהשגת מטרות, למה חשוב לתעדף נכון? איך להצליח לעשות כסף גדול? איך לא להפסיד כסף גדול? הקצאת משאבים בצורה נכונה, חלוקת משאבים, ... מוגבלת של משאבים, תעדוף משאבים מוגבלים, קביעת סדר עדיפויות, קביעת סולם עדיפות, לקבוע סדר עדיפויות, השוואת מחירים, איך לחסוך כסף? לעשות כסף קטן, לחשוב בגדול, לא לחשוב בקטן, להגדיל ראש, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה וכאן נדבר על אחת הטעויות של אנשים ... את הכל כדי להשיג את המטרה שהם רוצים להשיג, ובגלל זה הם לא משיגים את המטרה שלהם. ואני אסביר. נניח שבן אדם החליט שהוא רוצה לעשות כסף. ונניח שהוא מחליט מעכשיו, כל פעולה ופעולה שהוא עושה, לנסות למקסם אותה, כדי שיהיה לו כמה שיותר כסף. דהיינו, בכל פעולה שהוא עושה, לעשות אותה בצורה שתשיג לו הכי הרבה כסף בטווח הקצר רחוק וכולי. עכשיו, לכאורה זאת הדרך הנכונה להשיג את המטרה. דהיינו, לכאורה הדרך הנכונה להשיג את המטרה לעשות כסף, היא באמצעות זה שכל פעולה שעושים, צריכים לשים לב שהיא מקדמת אותך להשיג כסף. אלא מה, שצורת החשיבה הזאת, תגרום לך לא להצליח לעשות כסף, להפסיד כסף וכולי. ולמה? כי יש משהו שצריכים תמיד לזכור, ... שלך. ועליך לדעת, שהקצאת משאבים למשהו אחד, תבוא על חשבון הקצאת משאבים למשהו אחר. דהיינו, כדי להשיג מטרה לדוגמה של להרוויח כסף, צריך לשם כך לעשות פעולות שיגרמו לכך שיהיה לך יותר כסף. וכל פעולה, דורשת משאבים מסוימים. דהיינו, אין ... בלי שום מאמץ כלשהו. כל פעולה, דורשת משאב כלשהו. לדוגמה, נניח שאתה רוכש משהו, ואתה עושה פעולה פשוטה של השוואת מחירים, כדי לחסוך כסף. לכאורה פעולה מאוד פשוטה. אלא מה, שהפעולה ... זה בעצם אומר, שאם אתה תשקיע משאבים בלעשות השוואת מחירים, הרי שזה בהכרח יבוא על חשבון משהו אחר, שגם הוא יכול להשפיע על כמה כסף יהיה לך. דהיינו, במשך היום יש המון פעולות שאתה עושה ויכול לעשות שיכולות להשפיע על כמות הכסף שיש לך. כמו כן יש הרבה פעולות שאתה בכלל לא עושה ולא מגיע אליהן, כי אין לך אליהן זמן, יכולת תשומת לב וכולי, שגם הן יכולות להשפיע על כמות הכסף שיש לך. ועליך לדעת, שכמות המשאבים הנפשיים ... ולא של 100. אז איזה מוצרים הכי כדאי לעשות בהם השוואת מחירים? תשובה: במוצרים שבהם אתה חושב שההשוואה שלך, אולי תחסוך לך הכי הרבה כסף. כי המשאבים מוגבלים. ואם תשקיע משאבים בלחסוך ... 100 שח ומפספס הזדמנות להרוויח 100,000 שח. ולא תמיד רואים את זה בצורה ישירה. אבל יתכן שאם לדוגמה היית מפסיק להשקיע משאבים בלחסוך כסף קטן, אולי היה לך את הזמן והריכוז, לפתח את המוח לעשות כסף גדול. ואתן דוגמה נוספת: נניח שהבן אדם יודע ... לדעת, מה כמות המשאבים הנפשיים העומדת לרשותו. והוא צריך לדעת כבר בהתחלת השבוע, שאם הוא יקדיש יותר מידי משאבים לעשות משא ומתן על כסף קטן, יתכן שלא יהיה לו את הקשב ותשומת הלב והריכוז בהמשך השבוע, לעשות משא ומתן על כסף גדול. או ניקח לדוגמה בן אדם שרוצה להתאמן ... פעולות קטנות באופן מדויק בכל תחום ואז זה בא לו בסופו של דבר, על חשבון השגת המטרה הגדולה יותר, שהוא רוצה להשיג אותה. כי הוא מתעסק בטפל ולא בעיקר. ומה המהות של העצה? המהות היא, ... המטרה שלך. כי לכל פעולה יש עלות. והעלות לבצע פעולה אחת שמביאה תועלת, היא תמיד על חשבון לבצע פעולה אחרת שגם היא מביאה תועלת. והחוכמה היא, לדעת לזהות את כל הפעולות שאתה יכול ... לפעמים צריך לא לעשות פעולה שתקדם אותך, כדי שיהיו לך משאבים לעשות פעולה אחרת שהיא תקדם אותך יותר. ולכן לדוגמה, אם אתה רוצה לעשות כסף גדול, תתמקד בלעשות כסף גדול ואל תתמקד בלהשקיע משאבים בלעשות כסף קטן. כי כמות המשאבים מוגבלת וכולי. לסיכום: ...
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
... למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים? וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם הם רואים ברכישת מותגי יוקרה סוג של בזבזנות כספית וכולי. כי יש בעולם אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה מאוד כסף, בגלל השם של המותג. ויש אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה כסף, כדי לרכוש את המוצר הכי יקר, רק בגלל שהוא הכי יקר, כי ככה כולם יחשבו שיש להם כסף, כי הרי יש להם את המוצר הכי יקר. ... מסוים הוא המותג הכי טוב והמותג הכי יוקרתי, הם יעדיפו לרכוש אותו, בלי הנחה, בלי מבצע וכולי. ואלו צרכנים מסוג מסוים. והם רוכשים את המוצר מסיבות מסוימות וכולי. אבל יש המון צרכנים או אפילו רוב הצרכנים , הם לא כן רואים בבזבזנות כספית , משהו רע. והמון צרכנים כן היו מעדיפים לחסוך כסף יותר מאשר לבזבז אותו על מותגי ... לרכוש מותג, נתפס כפלצנות שחצנות וכולי. והם יסרבו לרכוש מוצר, רק כי הוא נתפש כהכי טוב. ויש אפילו צרכנים, שלא ירכשו מוצר אפילו שהם כן רוצים ... רכב יותר זול ומוצר יותר עממי, כדי לא להיתפס כנובורשים וכולי. כי לפעמים גם מי שיש לו ושלא חסר לו כסף, הוא לא רוצה להוציא את העיניים ... מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא וכולי. ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ... עם מסר שמסביר למה המוצר הזה הכי טוב שיש ולמה המוצר הזה יותר טוב מאחרים, במובן של היכולת של הצרכן לנמק את הסיבה, שהוא לא סתם רוכש את המוצר שנחשב ... אולי אפילו יסתיר את הסממנים החיצוניים של היוקרה, אבל הוא בהחלט ירכוש את המוצר הכי יקר, כשיש לו סיבה טובה שהוא צריך את המאפיינים הספציפיים של המוצר הכי טוב שיש. במילים אחרות, צרכן חכם, לא רוכש מוצר כי הוא ... והספציפיים של המוצר, מה שיש במוצר שאין במוצרים אחרים בפועל? מה באמת התועלת הממשית שתצא ללקוח מהמוצר? הרי שבמצב כזה, רכישת המוצר ...
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
... משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי? מהי הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין? הדינמיקה שבין מוכר לקונה, ומראיין למרואיין, אינה מוגבלת רק למכירות מוצרים, אלא נוגעת גם למקרים של חיפוש עבודה, שבו אתה בעצם מוכר את עצמך למעסיק. לעיתים קרובות בתהליך מכירה, המוכר ינסה להוציא מהקונה כמה שיותר מידע על מה שהוא מחפש או מה שהוא רוצה, בעוד שהקונה יעדיף שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר או השירות לפני שהוא חושף את הצרכים האישיים שלו. במילים אחרות, ישנו מאבק סמוי שבו כל צד מנסה לשמור על שליטה על התהליך. המוכר מעוניין שהקונה יחשוף את צרכיו קודם, כדי להקל עליו למכור את המוצר בצורה מותאמת אישית, בעוד שהקונה יעדיף להאזין למוכר לפני שיספר לו מה הוא מחפש, כדי לקבל מידע יותר אובייקטיבי. איך זה מתבטא בתהליך מכירה? לרוב, כאשר קונה נכנס לחנות ומסביר למוכר את מה שהוא מחפש, כמו אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה ואחרות, המוכר עשוי להיעזר במילים שהקונה אמר כדי לשווק לו את המוצר המתאים, בין אם הוא מתאים באמת ובין אם לא. מה שחשוב להבין כאן הוא שהמוכר, באמצעות המילים שהקונה השתמש בהן, יכול להסתמך על הצרכים של הקונה כדי לשווק לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, וזה עלול להוביל לכך שהמוכר יוצר התאמה בין המילים של הקונה למוצר שהוא מציע, גם אם המוצר לא בהכרח מתאים לו באמת. אבל אם הקונה שואל את המוכר מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת? במקום לציין בדיוק מה הוא מחפש, הוא יוכל לקבל תשובה יותר אובייקטיבית ומדויקת מבלי שהמוכר ינסה להתאים את המוצר למה שהוא אמר מראש. הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח אחת האמיתות החשובות בעולם המכירות היא אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח. הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת המוצר, המוכר חייב להבין מה בדיוק הקונה רוצה וצריך. כאשר ה
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
... מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה והפעם אסביר, לגבי איך מבצע משפיע על הלקוח ואיך מבצעי מכירות משפיעים על המוח של האדם? ואיך עושים מניפולציה על תת המודע של האדם, כדי למכור לו דברים? ואיך מבצע שובר שוק, עשוי לגרום לאדם להתייחס למוצר גרוע כאילו הוא מוצר מצוין? ואיך המוח של האדם בוחר אפשרות גרועה בגלל שהיא יותר טובה מאפשרויות ... שהיא טובה בעיניו ביחס לאפשרויות רעות אחרות שיש לו. לדוגמה נניח שרוצים למכור לך מוצר שאתה לא צריך ושאפילו יגרום לך נזק, במקרה כזה כמובן שאתה לא תרצה לרכוש את המוצר, כי הוא יעשה לך רע ואתה לא צריך אותו. כי כדי שתרכוש את המוצר, אתה ... למרות שבפני עצמו הוא לא באמת טוב. ובעניין הזה יש לוגיקה שלמה של לתת ללקוח לבחור מבין כמה אפשרויות גרועות באופן ספציפי וגם באופן כללי לתת אפשרויות בחירה ללקוח, ודרך אפשרויות הבחירה לנתב אותו להיכן ולמה שרוצים שהוא יעשה. לסיכום: כדאי לשים לב לכך, שזה שמשהו טוב ואולי אפילו מצוין ביחס לאפשרות גרועה אחרת, זה לא ...
הדרכת אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה, איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה
... אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה, איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה וכאן נסביר, כי המחלה הגדולה ביותר של אנשי המכירות, היא שהלקוח מוכר להם שהוא לא יכול או לא רוצה את העסקה מסיבות שונות. ואיש המכירות קונה את זה שהלקוח לא יכול או לא רוצה את העסקה מסיבות שונות. לדוגמה: הלקוח אומר, אין לי כסף. ואז אם איש המכירות הוא
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
... לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו ... ושתילת מחשבות בצורה מתוחכמת שעובדת ברמות העמוקות של תת המודע של האדם. ובין השאר יתבאר גם: איך לגרום למישהו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ... זה יכול ליצור את התוצאה ההפוכה. כי הוא ירגיש שנאה כלפי אותו הרעיון, מכך שהוא ירגיש שהוא תלוי באותו הרעיון. זא לפעמים האדם יכול ... להיות חופשי ולא להיות מוכרח להסכים עם אותו הרעיון. ואז זה גורם לאדם עוד יותר לשנוא את הרעיון. כמו לדוגמה מתחום חינוך הורים וילדים. ... ולפעמים זה משיג את התוצאה ההפוכה. שהילד מבין בתת המודע שלו, שהלגיטימציה למאמץ שלו לעשות שעורי בית, נובעת מהמחשבה שאומרת ששעורי ... אדרבה, לפעמים קורית התוצאה ההפוכה. שהילד מתחיל לשנוא את המחשבה ואת הרעיון שאומר, שזה חשוב לעשות שעורי בית. כי הוא רואה את חוסר ... מנסה לגרום לו להיות מוכרח לחשוב בצורה כלשהי, זה יכול ליצור אצלו את האפקט הנגדי ואת התוצאה הלא רצויה שהוא יחשוב. ונשאלת השאלה, מתי האדם יתאהב ברעיון שמגן עליו ומתי האדם ישנא את הרעיון שמגן עליו? ... שהוא בעצם מרגיש שהוא מוכרח לחשוב בצורה כלשהי, והאדם לא רוצה להרגיש שהוא מוכרח לחשוב בצורה כלשהי. אז מתי המחשבה שתחושת הטוב שלך תלויה בה, מתי אתה מתאהב בה יותר ומתי אתה מתחיל לשנוא ... מאמין בצורה מחויבת ומוכרחת באותה המחשבה, ועד כמה האדם מאמין רק בצורה אפשרית בלבד. וברגע שיש אצל האדם התנגשות בין מחשבות שונות, ... יכול להיות שהופעלה עליך מניפולציה? ואולי אתה עצמך הפעלת על עצמך מניפולציה בלי ששמת לכך לב? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התחייבות לתוצאות, איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: התחייבות לתוצאות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תמיכה נפשית, אימון אישי לילדים, פסיכותרפיה הוליסטית בתחום התחייבות לתוצאות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 16:29:49 - wesi1