... וזה אמור לגרום לו לרצות להגיע לפגישת יעוץ, שאמורה להוביל לסגירת עסקה לכתיבת הסכם ממון. לגבי דף הנחיתה, הוסבר כי אפשרי להסביר ללקוח את
המורכבויות שיש בתהליך כתיבת הסכם ממון. גם ברמה הבין אישית בין בני הזוג, וגם ברמת ההסכמות האישיות של הצדדים. לגבי זה, ניתן להראות ... מקצועי, להראות ללקוח כל מיני פרטים שצריכים לקחת בחשבון, בתהליכים של כתיבת הסכם הממון. דברים שיגרמו ללקוח להבין שיש כאן משהו שעשוי להיות
מורכב ושלכן רצוי לעשות אותו עם עורך דין מקצועי. במהות: 1 - להבין את תהליך המכירה בעולם הממשי. 2 - לגזור ממנו מה הכאב של הלקוח, שיגרום לו לרצות לרכוש דווקא ממך. 3 - אפשרי להסביר ללקוח את
המורכבות של השירות שהוא מחפש, כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה להגיע דווקא אליך. איך מודדים את ההצלחה של דף נחיתה לפי אליעד ... מתי הוקמה החברה?, מה חלקה של אשתך בחברה?, על שם מי רשומה הדירה שלכם?, מי שילם את המשכנתא? השאלות האלה מעלות ספקות ומראות ללקוח את
המורכבות של הסכם ממון. אליעד מבהיר, צריך להסביר ללקוח למה מקרים שנראים פשוטים יכולים להיות מסובכים
ומורכבים בבית משפט בהליך גירושין אפשרי. מה הטעויות המרכזיות בכתיבת דף נחיתה להסכם ממון? אחת הטעויות הנפוצות שאליעד מזהה היא דפים ... המתחרה יותר קרוב אליו גאוגרפית? כלומר, הסיבות שהלקוח יעדיף אותך חייבות להיות ספציפיות, כמו: העורך דין הזה יודע להתמודד עם הסכמי ממון
מורכבים במיוחד, שבהם מעורבים מניות של חברה, נכסים מעבר לים, או היבטים ייחודיים כמו זכויות פנסיה וחלוקת נכסים. למה כדאי להדגיש את
המורכבות המשפטית בדף הנחיתה? אליעד מדגים כיצד עורך דין יכול להציג ללקוח את הסכנות העתידיות שעלולות להתרחש אם ההסכם ייכתב ... פני עתיד, ולנסח את ההסכם כך שיעמוד במבחן גם בפני דיינים בבתי הדין הרבניים. כיצד להפוך את דף הנחיתה לאפקטיבי? אליעד מסביר שהדף צריך להיות
מורכב משאלות שמעוררות אצל הגולש צורך ודחיפות. דוגמאות לשאלות שניתן לשלב בדף הנחיתה הן: על שם מי רשומה הדירה שלכם? מי שילם את ... לכספים שחסכתם ביחד? הוא מדגיש שהמטרה היא לגרום ללקוח להבין שהוא לא יודע מספיק, ולכן הוא זקוק לפגישת ייעוץ מקצועית. כאשר לקוח מבין את
המורכבות של הנושא, הסיכוי שהוא ישאיר פרטים ויגיע לפגישה עולה משמעותית. איך לפנות ללקוח בדף הנחיתה בצורה מדויקת יותר? אליעד ... חברה צריך להבין מי בעלי המניות, מה המשכורות שנמשכו, איפה הופקדו, איך הופקדו, אם לא נמשכו דיבידנדים - כל אלה נקודות שמראות ללקוח עד כמה
מורכב העניין וכמה חשוב להיעזר במומחה. עוד הוא אומר על כך: מספיק שאני אחדש לו שלושה דברים אז הוא אומר אוקיי, הוא חידש לי משהו שלא ... בעתיד, האישה יכולה לטעון שאמנם החברה שלך, אבל המשכורת מהחברה אמורה להתחלק חצי - חצי והוא לא משך משכורת, הוא עקץ אותי. איך להסביר את
המורכבות של הסכם ממון ללקוח? אליעד מפרט עוד בנושא
המורכבות: הלקוח צריך להבין למה זה לא כזה פשוט ומה יכול להסתבך. גם כשלצורך העניין רושמים בפירוש, שהדירה היא ככה וככה, למה זה יכול להסתבך? או למה מקרים שאפשר לחשוב שהם פשוטים, בפועל יכולים להיות מאוד
מורכבים ומסובכים. זה יכול להיות שההסכם לא בתוקף ממגוון סיבות, או שההסכם בתוקף אבל לגבי כספים אחרים לא, או שהוא בתוקף חלקית. הדוגמאות, הציטוטים וההסברים האלה ממחישים את החשיבות של דיוק בשיווק, מיקוד בכאב של הלקוח, והבהרת הצורך האמיתי
והמורכבות בתחום הסכמי הממון. לסיכום, מה הן המטרות החשובות בדף נחיתה להסכם ממון? איתור צרכים מדויק של הגולש באמצעות שאלות רלוונטיות. להראות לגולש את
המורכבות הפוטנציאלית של הסכם ממון. להבהיר מדוע יש צורך בליווי של עורך דין מקצועי המתמחה בהסכמים
מורכבים. להציג בצורה ברורה למה דווקא עורך הדין הספציפי הזה הוא הבחירה הטובה ביותר. הדף לא צריך רק לתת מידע, אלא בעיקר לעורר ספקות ... שכל התהליך הזה חייב להתחיל בשיווק נכון, מתוך הבנה עמוקה של תהליך המכירה עצמו ושל התהליך הפסיכולוגי שעובר הגולש בדרכו להפוך ללקוח משלם.
המורכבות של הסכם ממון איך להסביר ללקוח את הצורך בהסכם ממון? דוגמאות לדף נחיתה מוצלח להסכם ממון למה כדאי להתמקד בכאב של הלקוח? ...