אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה משפך שיווקי? ✔שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
וכאן נסביר בקצרה, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? ומה זה שיווק? מה זה מכירות? ומה התפקיד של השיווק בעסק? ומה התפקיד של המכירות בעסק? ונסביר, האם כדאי יותר להשקיע בשיווק או במכירות? ונסביר מה זה שיווק טוב ומה זה שיווק גרוע? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב ואנשי מכירות טובים? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל שיווק טוב ואנשי שיווק טובים? ונסביר גם בקצרה על מה זה משפך שיווקי (Marketing Funnel)? ומה זה משפך מכירה (Purchase Funnel)? ומה זה מסע לקוח (Customer Journey)? ונסביר גם מה ההבדל בין שיווק לטווח המיידי, לבין שיווק לטווח ארוך, לבין שיווק לטווח קצר? ובגדול נסביר על מהי מערכת היחסים שיש בין השיווק לבין המכירות? ועוד.

אז ברמת העיקרון, העסק רוצה להרוויח כסף, גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. וכדי להרוויח כסף, צריך למכור משהו ברווח כמובן. וכדי למכור משהו, צריך את מה שירצה לקנות וצריך את מי שימכור למי שרוצה לקנות.

ובעצם במילים אחרות ניתן להבין, שיש כאן 2 תהליכים מרכזיים. תהליך 1 - הוא תהליך של איתור הלקוחות, תהליך שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק שלנו, כדי להגדיל את הסיכוי שנוכל למכור למי מהם. תהליך 2 - הוא התהליך שבו אנחנו מנסים למכור ללקוחות שהגיעו לעסק שלנו.

אז לתהליך הראשון שבו אנחנו מנסים לגרום ללקוחות להגיע לעסק, לגרום ללקוחות להתעניין במוצר, לגרום ללקוחות לבקש מידע נוסף וכולי, לתהליך הזה נקרא שיווק. תהליך שבו אנחנו רוצים ליצור ביקושים ולהגדיל ביקושים של העסק שלנו. וברגע שהלקוחות כבר פנו לעסק שלנו, דרך האינטרנט, בטלפון, הגיעו פיזית לחנות וכיו"ב, הרי שכאן מתחיל תהליך של מכירה, על ידי איש המכירות, שאמור להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם.

במילים אחרות, התהליך של איתור הלקוחות, שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק, זה תהליך שנקרא שיווק. התהליך שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות לקנות, זה נקרא מכירות.

ומי שיסתכל על התהליך הזה מבחוץ, יראה שיש לו צורה של משפך. דהיינו, שמשפך הוא רחב בחלק העליון שלו וצר בחלק התחתון שלו. וגם תהליך השיווק והמכירות, הוא דומה למשפך. ולכן קוראים לתהליך הזה משפך שיווקי. דהיינו, שלדוגמה אנחנו מפרסמים מודעה ל 100,000 אנשים, ומתוכם נניח 5,000 אנשים לוחצים על המודעה שלנו. ומתוכם נניח 50 אנשים משאירים לנו פרטים ופונים לעסק לקבל מידע נוסף. ומתוכם נניח שנסגרות 5 עסקאות בפועל. והרי שיש לנו צורה של משפך, שבו בראש המשפך השיווקי, נכנסים המון אנשים שונים, שאנחנו רוצים לגרום להם להתעניין בעסק שלנו, עד שבסוף התהליך מכולם נשארים רק כמה לקוחות בודדים שבאמת סוגרים עסקה.

ובעצם נראה, לקוח עובר כאן סוג של מסע. וזה נקרא מסע לקוח. דהיינו, שהלקוח עובר מסע שמתחיל במסע שיווקי, שבו הוא נחשף לראשונה לעסק שלנו. ואחר כך התהליך מסתיים במסע מכירות, שבו הלקוח עובר תהליך של מכירה. עד שבסוף התהליך הוא הופך להיות לקוח אמיתי של העסק שלנו.

ובניית משפך שיווקי, היא מורכבת מכל מיני חלקים שונים. ולכל חלק צריך את המומחיות שלו. צריך לדוגמה לדעת להגדיר את קהל היעד, מי קהל היעד שלנו, שאנחנו רוצים למכור לו ושאנחנו מניחים שנוכל להרוויח ממנו הכי הרבה כסף, אחרי כל עלויות השיווק והמכירה. ויש כאן כל מיני שאלות שונות מזוויות שונות. לדוגמה צריכים להפריד בין השאלה, מי יכול וירצה לרכוש את המוצר שלנו, לבין מי ירצה לרכוש את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו נרצה למכור לו. וכמה יעלה לנו להגיע לאותם לקוחות שאנחנו רוצים למכור להם. ובאיזה תרחיש נרוויח הכי הרבה כסף וכיו"ב.

ונניח שיש לנו בראש את מי קהל היעד שלנו, עכשיו צריכים לחשוב על איך להגיע לאותו קהל היעד, איפה לפרסם לקהל היעד, מה בדיוק לפרסם לקהל היעד, איזה סוגי תוכן, מה לומר באותה פרסומות, איזה מסרים להעביר בפרסומת, באיזה מילים להשתמש בפרסומות, באיזו גרפיקה להשתמש בפרסומת ועוד. והאם כדאי לפרסם פרסומת אחת, או כמה פרסומות שונות. ואיפה לפרסם, וכמה לפרסם, ומתי לפרסם, ואיך לפרסם, ובאיזה תקציב לפרסם ועוד המון שיקולים שונים, שכולם משפיעים על הרווחיות של העסק.

וכל הדברים האלו, אמורים להביא לידים לעסק, שאיש המכירות אמור לטפל בהם ולהפוך אותם ללקוחות רוכשים ללקוחות משלמים באמת. וכך העסק אמור להרוויח כסף.

וברמת העיקרון, איש המכירות אמור לדעת למכור למי שפונה לעסק. ואיש השיווק אמור להביא אל העסק את הלקוחות שפונים לעסק. זה בגדול.

וגם את תהליך השיווק עצמו, ניתן לחלק ל 2 חלקים. חלק אחד הוא שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, חלק שבו רוצים לגרום ללקוחות כאן ועכשיו להגיע לעסק ולהתעניין במוצר שלנו. שאז אנחנו נייצר חומרי שיווק, שמדברים בעיקר על המוצר שלנו באופן מאוד ספציפי וקוראים ללקוחות לבוא לרכוש את המוצר. החלק השני הוא חלק שבו אנחנו עושים שיווק לטווח ארוך, שבו המטרה היא לאו דווקא לגרום לאנשים לבוא לרכוש כאן ועכשיו, אלא המטרה היא לגרום לאנשים כמה שיותר להכיר את העסק שלנו ולאהוב אותו ולהעריך אותו, כדי שבטווח הרחוק יגיעו כמה שיותר אנשים לעסק שלנו. וכאן התכנים יהיו תכנים שפחות קוראים לאנשים לרכוש את המוצר, אלא התכנים יהיו תכנים כלליים על המוצר ועל החברה ועל דברים שאמורים לגרום לאנשים לרצות לרכוש מאיתנו את המוצר בבא היום בעתיד.

לדוגמה, נניח שאתה נגר ורוצה למכור מטבח. אז שיווק לטווח הקצר, כנראה שיהיה בו מסר של "בא לרכוש את המטבח, הכי יפה / חדש / גדול / מאובזר, במחיר הכי טוב" וכיו"ב. כדי לקרוא לאנשים כאן ועכשיו לרכוש את המוצר. ושיווק לטווח רחוק יהיה משהו בסגנון של פרסום תכנים על עיצוב מטבחים, על שיקולים בבחירת מטבח, על איך לתכנן מטבח וכיו"ב. שהתכנים האלו אמורים לגרום ללקוחות להכיר אותך וליצור איתם מערכת יחסים של אמון. כדי שבהמשך כאשר הם או מישהו שהם מכירים ירצה מטבח, אז הוא יבוא אליך לרכוש את המטבח.

וכמו שאמרנו, כאשר בונים משפך שיווקי ומשפך מכירות, צריך להתבונן על איזה סוג שיווק רוצים לעשות ובהתאם לזה לבחור את תכני השיווק שמתאימים למשפך השיווקי ובהתאם לזה לדעת היכן לפרסם את תכני השיווק וכולי.

ואחרי שהבנו את כל זה נאמר, שניתן להבין, שככל השיווק שלך יותר טוב, ככה אתה פחות צריך להשקיע במכירות. וככל שהשיווק שלך יותר גרוע, ככה אתה צריך יותר להשקיע במכירות. דהיינו, אם אתה בונה תהליך שיווקי לטווח הארוך בצורה נכונה, הרי שבעצם אתה תיצור משפך שיווקי מאוד רחב ומאוד איכותי, שיהיו בו המון תכנים והמון חשיפה של לקוחות אליך. ומתוכם בטווח הארוך, יגיעו אליך לקוחות לעסק, לקוחות שכבר מכירים אותך, לקוחות שכבר רוצים לרכוש ממך. וכאשר הם יגיעו אליך, אז כנראה שגם איש מכירות גרוע יוכל למכור להם.

כי ככל שאיכות הלידים הנכנסים גדולה יותר, וככל שהלקוחות שפונים אליך, מכירים אותך יותר, אוהבים אותך ואת המוצר שלך יותר, כך יהיה לך יותר קל לסגור עסקה. ואפילו תוכל לסגור עסקאות בלי מחלקת מכירות בפועל, דהיינו, תוכל לסגור עסקאות און ליין בצורה ממוחשבת, בלי שום בן אנוש מוכשר או טיפש שינהל את המכירה.

כי מחשב, הוא סוג של איש מכירות טיפש. ואם השיווק מצוין, אז גם מחשב שהוא איש מכירות טיפש, גם הוא יוכל לסגור לך עסקאות, בלי אנשי מכירות טובים או רעים. אבל אם השיווק שלך גרוע, אז אתה חייב איש מכירות תותח איש מכירות מצוין, שידע למכור את המוצר שלך. ככה שאם קשה לך למכור ואם יש לך קושי במחלקת המכירות, הרי שאולי הדרך לפתור את זה, היא דרך מחלקת השיווק.

ומה זה שיווק גרוע? שיווק גרוע הוא שיווק שמביא לך לעסק לקוחות, שגם איש מכירות חכם, לא יכול למכור להם. שיווק מצוין יהיה, שיווק שמביא לך לעסק לקוחות שגם איש מכירות טיפש, יכול למכור להם. (חפש גם באתר את הנושא של "הנאצי של המרק"). וכמובן שיש כאן סקאלה של איכות השיווק. כאשר ברמת העיקרון, שיווק טוב, אמור להביא לך לעסק, לקוחות מבושלים, לקוחות חמים, לקוחות שרוצים לרכוש ממך, לקוחות שמכירים אותך, לקוחות שמכירים את המותג שלך, לקוחות שמאמינים בך, לקוחות שסומכים עליך, לקוחות שכבר בנית איתם מערכת יחסים. לעומת שיווק גרוע, שמביא לך לעסק לקוחות סרק, לקוחות משועממים, לקוחות שלא מכירים אותך, לקוחות ששומעים עליך בפעם הראשונה, לקוחות שלא מכירים את המוצר שלך וכולי. וככל שאיכות הלידים יותר טובה, כי השיווק יותר טוב, הרי שיהיה לך יותר קל למכור.

ובמה תלויה איכות השיווק? בהמון דברים כמובן. במסרים ובתכנים של המשפך השיווקי, במקום שבו אתה מפרסם את התכנים האלו ועוד המון דברים נוספים.

ולכן אפשרי לומר, שככל השיווק יותר טוב, ככה תהליך המכירה יותר קל וככל שהשיווק יותר גרוע, ככה תהליך המכירות יותר קשה.

עוד ניתן לומר, כי בטווח הרחוק, השקעה בשיווק לטווח רחוק עדיפה על השקעה במכירות ועל השקעה בשיווק לטווח קצר ובשיווק לטווח מיידי. כי בטווח הרחוק, שיווק טוב, מביא לך לעסק לקוחות, שכמעט ולא צריך למכור להם ושלא צריך להשקיע בהם במכירות.

וכמובן שצריכים להשקיע בשיווק לטווח רחוק, שהוא זה שבונה את מערכת היחסים עם הלקוח והוא זה שגורם ללקוח להאמין בעסק ולאהוב את העסק ולרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. כי שיווק לטווח קצר, הוא סוג של לזרוק כסף לפח. בדיוק כמו איש מכירות שלא מצליח למכור, שהכסף שאתה מוציא עליו, הוא סוג של לזרוק את הכסף לפח. כי רק שיווק לטווח הרחוק, רק הוא מביא תועלת ולא הולך לטמיון, כי הוא מפתח מערכת יחסים עם הלקוחות שלך בעתיד.

כמו כן ניתן להבין, שכל תהליכי השיווק וכל חומרי השיווק, אמורים להיות מבוססים על תהליכי המכירה. דהיינו, חומרי השיווק, אמורים להיגזר מתוך חומרי המכירה של איש המכירות הטוב ביותר. שצריכים לקחת את תהליך המכירה שלו, בהנחה שהוא לא מוגבל בזמן ובמשאבים, וצריכים לקחת את כל תהליכי המכירה שהוא יודע לעשות, ולהפוך אותם לחומרי שיווק.

כי חומרי השיווק, הם בעצם מסרים של מכירות, מסרים ישירים ומסרים עקיפים, שבמקום שאיש המכירות ידקלם אותם ללקוח, הרי שהחומר השיווקי אמור להסביר אותם ללקוח. ואסביר שוב: חומרי שיווק, התוכן שלהם, אמור להיות מקביל וזהה וטוב יותר משל איש המכירות. אמורים להיות בהם המסרים וההסברים של איש המכירות. והם אמורים להפוך למיותר את איש המכירות ואמורים לעזור לך, למכור בלי איש מכירות.

וחומרי שיווק לטווח קצר, שאומרים בא תקנה מוצר X, הם כמובן לא תחליף לנאומים של איש המכירות. אבל הסברים של איש המכירות, על איכות המוצר וכולי, שהם הופכים לחומרי שיווק, הם התרחיש הטוב ביותר ליצירת חומרי שיווק איכותיים לטווח הארוך.

לסיכום: השיווק מביא את הלקוחות לעסק, אנשי המכירות הופכים את הלקוחות שמתעניינים בעסק, ללקוחות משלמים. ככל שתשקיע יותר בשיווק איכותי, שיגרום ללקוחות לרצות לרכוש ממך, כך תצטרך להשקיע פחות במכירות ולהפך. ולטווח הארוך, עדיף להשקיע בשיווק לטווח הארוך, שיש לו את הלוגיקה שלו וכולי.
עתיד לרצות לקנות טווח רחוק איך להגדיל איך להרוויח יותר כסף איכות הלידים הנכנסים איך לקבל מידע להבדיל שיווק לטווח המיידי להתעשר זוויות customer journey marketing funnel purchase funnel איך להשקיע איך למכור איך למכור בלי איש מכירות איך לנהל איש מכירות איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק בלי איש מכירות גיוס גיוס מנהל גיוס מנהל מכירות גיוס מנהל שיווק גיוס מנהלים גרוע האם להשקיע הבדלה השקעה השקעות טווח ארוך טווח מיידי טווח קצר יועץ יעוץ יעוץ שיווקי כמה להשקיע להבדיל להשקיע להשקיע במכירות להשקיע בשיווק למה צריך שיווק למכור למכור בלי איש מכירות לנהל לקוח לקוחות מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות מה התפקיד של השיווק מה זה מסע לקוח מה זה משפך מכירה מה זה משפך שיווקי מה זה שיווק מה זה שיווק גרוע מה זה שיווק טוב מכירה מכירות מכירות או שיווק מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק מסע הלקוח מסע לקוח מסע מכירות מסע שיווקי משפך מכירה משפך מכירות משפך שיווקי ניהול שיווק שיווק או מכירות שיווק גרוע שיווק ומכירות שיווק טוב שיווק לטווח ארוך שיווק לטווח הארוך שיווק לטווח המיידי שיווק לטווח הקצר שיווק לטווח מיידי שיווק לטווח קצר תפקיד
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של ... משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
...היכן אולי מסתובבים הלקוחות הפוטנציאלים שלך? ושם, תנסה לפרסם את השירות ואת המוצר שלך. כמו כן, תנסה לחשוב האם אתה צריך להמציא את השוק או שאתה פונה לשוק חדש. דהיינו, אם לדוגמה אתה מוכר תרופה לסרטן, אז כבר קיים שוק של אנשים שמחפשים תרופה לסרטן. והם צריכים לדעת עליך ולרצות לרכוש דווקא ממך, דהיינו, בלי שלב 2 הנל. אבל יש מצבים שבהם אתה רוצה להמציא את השוק. לדוגמה, אתה רוצה למכור שירות חדש שאנשים עדיין לא רגילים לצרוך אותו או לרכוש אותו. שוק שהוא עדיין לא תחרותי, יש לך פטנט, אתה מקים סטרטאפ, יש לך רעיון...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
...וקצרה, שהיא אומנם קשה וארוכה, אבל היא הרבה יותר קצרה בטווח הבינוני והארוך. והדרך היא, לעשות המון שיווק עקיף ולא רק שיווק ישיר ואני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור שירותי עיצוב פנים, אז כנל באפשרותך לפרסם שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים, לכל מי שמחפש בגוגל שירותי עיצוב פנים וכיוב. אבל יש לך אפשרות אחרת, שהיא לצורך העניין ליצור תכנים המון תכנים בנושא של עיצוב פנים, ולפרסם את התכנים האלו. ולגרום לכל מי שחשוב לו ושהוא מתעניין בעיצוב פנים, להכיר אותך. כדי שכאשר הוא ירצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, הוא יפנה אליך...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
...לדוגמה מישהו שיודע לשווק מוצרים לחברות, אבל לא לאנשים פרטיים. או שהוא יודע לשווק לחברות שלא חסר להן כסף, ולא ידע לשווק לאנשים מעוטי יכולת. או לדוגמה מישהו שיודע לשווק ללקוחות אקראיים ברכישה מהירה אקראית ורגשית, אבל הוא לא ידע לשווק היכן שצריכים לבנות תהליך ארוך של המון מסרים ללקוחות שעוברים מסע לקוח שלם, לפני שהם מקבלים החלטה האם לרכוש או לא לרכוש. או לדוגמה מישהו שיודע לשווק, כאשר יש תקציב שיווקי מסוים ושצריכים להביא תוצאות בלוחות זמנים מסויימים, אבל הוא לא ידע למקסם את התוצאות בתקציב יותר קטן...
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
...להבין קודם כל מי הוא האדם שעומד מאחורי המסך. כדי לעשות זאת, יש לבצע מחקר עומק, להיכנס לפורומים וקבוצות, ולקרוא מה אנשים כותבים בנושא. למשל, אם מוכרים סדנה לירידה במשקל, צריך לבדוק בגוגל ובפורומים מה הבעיות שאנשים מציגים, מה הם כותבים שמפריע להם, ומה הם רוצים להשיג. אחרי שבונים רשימה מסודרת של הצרכים והרצונות האלה, אפשר להתחיל לבנות את המסר השיווקי סביב הרצונות האלו. לדוגמה, אם מזהים שאנשים רוצים לרדת במשקל כדי להרגיש יותר בנוח בבגד ים בים, המסר השיווקי יפנה בדיוק לרצון הזה ויציג את הסדנה כדרך המהירה...
למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
...שהופך את איש המכירות למיותר, בהגזמה. דהיינו, שכל דבר שאיש המכירות יכול ורוצה להסביר, הכל יהיו חומרי שיווק שיסבירו את זה במקומו. שים לעצמך מטרה, לא לעשות את אותה הפעולה, פעמיים. ולכן, אם אתה בתור איש המכירות, או אם איש המכירות שלך שאתה כל חודש משלם לו כסף, אם הוא עושה שוב ושוב את אותה הפעולה, להסביר שוב ושוב את אותם ההסברים, לענות ללקוחות שוב ושוב על אותן השאלות, אז תיצור חומרי שיווק, שיסבירו את זה במקום איש המכירות. ונכון, שיש כאן עלות גדולה מהמון שיקולים. וצריכים לדעת באיזה סדר לבנות את תהליך יצירת...
למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
...לשפר את תהליך המכירה של אנשי המכירות שלך. אבל מה שצריכים לדעת, שבהרבה מובנים (לא בכל מובן, אלא בהרבה מובנים), אנשי המכירות שלך, הם יחידה עצמאית, ישות עצמאית, עסק עצמאי, שכרגע מספק לך שירותי מכירה. דהיינו, מצד האמת, איש המכירות שלך, הוא סוג של נותן שירות, שכרגע מספק לך שירותי מכירה לעסק שלך. והיום הוא מספק לך שירותי מכירה, ומחר הוא עשוי לספק שירותי מכירה למישהו אחר ואולי אפילו למתחרה שלך. ולכן כאשר אתה משקיע באיש המכירות שלך, לעשות לו הדרכת אנשי מכירות וכיוב, הרי שבעצם אתה מפתח ומשקיע בעסק של הספק...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
...שרוצים רק לדלג עליה. התוכן עצמו הרבה יותר קשה להעתקה על ידי המתחרים שלך. הוא משדר יותר אמינות, כי הוא משקף משהו אמיתי על המוצר שלך. הוא פחות מכירתי, כי הוא שיווק באופן עקיף, שאז הלקוח מסיר את המגננות שיש לו כאשר הוא צורך תוכן שיווקי רגיל, שהוא אוטומטית שם לעצמו מסנן נגד שכנוע של פרסומות וכולי. במילים אחרות, הדרך הארוכה אבל הקצרה, היא להכין רשימה של הבדלים בין המוצר שלך למוצרים אחרים. ולהכין חומרי שיווק על בסיס ההבדלים האלו, זה העיקר. כאשר צריכים לנסות להכין חומרי שיווק, שגם יספקו ערך אמיתי של למידה...
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
...ביקוש, תמיד יותר טוב. כי בעיקרון, יש מצבים שעוד ביקוש יכול לגרום לך נזק. לדוגמה, אם תהיה חייב למכור המון יחידות, ברמה שאתה לא יכול לעמוד בקצב הייצור, שאז לדוגמה אתה יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת. אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא לעסק שלך, עוד לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, כנראה שתהיה לך יותר תועלת מאשר נזק. ולכן כנראה ששיווק יעזור לך, תמיד. כמובן שלא כל שיווק, כנל...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
...הוא איזון של המשפט, אני לא רוצה להצליח בחיים. כי כדי להצליח צריך ללמוד, ובלי ללמוד אי אפשר להצליח. והילד לא אומר שהוא לא רוצה להצליח בחיים, אלא הוא אומר שהוא בסך הכל לא רוצה ללמוד וכיוב. ובכל מקרה הרעיון הוא, שהרעיונות שבני אדם מבטאים, הם אף פעם לא רעיונות קיצוניים ב 100%. אלא תמיד כל רעיון שהוא, יכול להיות רעיון אחר טוב יותר ממנו או רע יותר ממנו. וכל משפט שכל אדם אומר, הוא תמיד ביטוי של שני רעיונות מנוגדים כלשהם. לדוגמה אני רוצה להצליח בחיים. זה ביטוי ממוצע של אני רוצה תמיד להיות במצב של הצלחה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה זה משפך שיווקי?, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מה זה משפך שיווקי?, איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, מאמן אישי טלפוני, מטפל אישי מומלץ בתחום מה זה משפך שיווקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0471 שניות - עכשיו 03_09_2025 השעה 00:55:57 - wesi1