אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טווח ארוך ✔שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
וכאן נסביר בקצרה, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? ומה זה שיווק? מה זה מכירות? ומה התפקיד של השיווק בעסק? ומה התפקיד של המכירות בעסק? ונסביר, האם כדאי יותר להשקיע בשיווק או במכירות? ונסביר מה זה שיווק טוב ומה זה שיווק גרוע? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב ואנשי מכירות טובים? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל שיווק טוב ואנשי שיווק טובים? ונסביר גם בקצרה על מה זה משפך שיווקי (Marketing Funnel)? ומה זה משפך מכירה (Purchase Funnel)? ומה זה מסע לקוח (Customer Journey)? ונסביר גם מה ההבדל בין שיווק לטווח המיידי, לבין שיווק לטווח ארוך, לבין שיווק לטווח קצר? ובגדול נסביר על מהי מערכת היחסים שיש בין השיווק לבין המכירות? ועוד.

אז ברמת העיקרון, העסק רוצה להרוויח כסף, גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. וכדי להרוויח כסף, צריך למכור משהו ברווח כמובן. וכדי למכור משהו, צריך את מה שירצה לקנות וצריך את מי שימכור למי שרוצה לקנות.

ובעצם במילים אחרות ניתן להבין, שיש כאן 2 תהליכים מרכזיים. תהליך 1 - הוא תהליך של איתור הלקוחות, תהליך שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק שלנו, כדי להגדיל את הסיכוי שנוכל למכור למי מהם. תהליך 2 - הוא התהליך שבו אנחנו מנסים למכור ללקוחות שהגיעו לעסק שלנו.

אז לתהליך הראשון שבו אנחנו מנסים לגרום ללקוחות להגיע לעסק, לגרום ללקוחות להתעניין במוצר, לגרום ללקוחות לבקש מידע נוסף וכולי, לתהליך הזה נקרא שיווק. תהליך שבו אנחנו רוצים ליצור ביקושים ולהגדיל ביקושים של העסק שלנו. וברגע שהלקוחות כבר פנו לעסק שלנו, דרך האינטרנט, בטלפון, הגיעו פיזית לחנות וכיו"ב, הרי שכאן מתחיל תהליך של מכירה, על ידי איש המכירות, שאמור להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם.

במילים אחרות, התהליך של איתור הלקוחות, שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק, זה תהליך שנקרא שיווק. התהליך שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות לקנות, זה נקרא מכירות.

ומי שיסתכל על התהליך הזה מבחוץ, יראה שיש לו צורה של משפך. דהיינו, שמשפך הוא רחב בחלק העליון שלו וצר בחלק התחתון שלו. וגם תהליך השיווק והמכירות, הוא דומה למשפך. ולכן קוראים לתהליך הזה משפך שיווקי. דהיינו, שלדוגמה אנחנו מפרסמים מודעה ל 100,000 אנשים, ומתוכם נניח 5,000 אנשים לוחצים על המודעה שלנו. ומתוכם נניח 50 אנשים משאירים לנו פרטים ופונים לעסק לקבל מידע נוסף. ומתוכם נניח שנסגרות 5 עסקאות בפועל. והרי שיש לנו צורה של משפך, שבו בראש המשפך השיווקי, נכנסים המון אנשים שונים, שאנחנו רוצים לגרום להם להתעניין בעסק שלנו, עד שבסוף התהליך מכולם נשארים רק כמה לקוחות בודדים שבאמת סוגרים עסקה.

ובעצם נראה, לקוח עובר כאן סוג של מסע. וזה נקרא מסע לקוח. דהיינו, שהלקוח עובר מסע שמתחיל במסע שיווקי, שבו הוא נחשף לראשונה לעסק שלנו. ואחר כך התהליך מסתיים במסע מכירות, שבו הלקוח עובר תהליך של מכירה. עד שבסוף התהליך הוא הופך להיות לקוח אמיתי של העסק שלנו.

ובניית משפך שיווקי, היא מורכבת מכל מיני חלקים שונים. ולכל חלק צריך את המומחיות שלו. צריך לדוגמה לדעת להגדיר את קהל היעד, מי קהל היעד שלנו, שאנחנו רוצים למכור לו ושאנחנו מניחים שנוכל להרוויח ממנו הכי הרבה כסף, אחרי כל עלויות השיווק והמכירה. ויש כאן כל מיני שאלות שונות מזוויות שונות. לדוגמה צריכים להפריד בין השאלה, מי יכול וירצה לרכוש את המוצר שלנו, לבין מי ירצה לרכוש את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו נרצה למכור לו. וכמה יעלה לנו להגיע לאותם לקוחות שאנחנו רוצים למכור להם. ובאיזה תרחיש נרוויח הכי הרבה כסף וכיו"ב.

ונניח שיש לנו בראש את מי קהל היעד שלנו, עכשיו צריכים לחשוב על איך להגיע לאותו קהל היעד, איפה לפרסם לקהל היעד, מה בדיוק לפרסם לקהל היעד, איזה סוגי תוכן, מה לומר באותה פרסומות, איזה מסרים להעביר בפרסומת, באיזה מילים להשתמש בפרסומות, באיזו גרפיקה להשתמש בפרסומת ועוד. והאם כדאי לפרסם פרסומת אחת, או כמה פרסומות שונות. ואיפה לפרסם, וכמה לפרסם, ומתי לפרסם, ואיך לפרסם, ובאיזה תקציב לפרסם ועוד המון שיקולים שונים, שכולם משפיעים על הרווחיות של העסק.

וכל הדברים האלו, אמורים להביא לידים לעסק, שאיש המכירות אמור לטפל בהם ולהפוך אותם ללקוחות רוכשים ללקוחות משלמים באמת. וכך העסק אמור להרוויח כסף.

וברמת העיקרון, איש המכירות אמור לדעת למכור למי שפונה לעסק. ואיש השיווק אמור להביא אל העסק את הלקוחות שפונים לעסק. זה בגדול.

וגם את תהליך השיווק עצמו, ניתן לחלק ל 2 חלקים. חלק אחד הוא שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, חלק שבו רוצים לגרום ללקוחות כאן ועכשיו להגיע לעסק ולהתעניין במוצר שלנו. שאז אנחנו נייצר חומרי שיווק, שמדברים בעיקר על המוצר שלנו באופן מאוד ספציפי וקוראים ללקוחות לבוא לרכוש את המוצר. החלק השני הוא חלק שבו אנחנו עושים שיווק לטווח ארוך, שבו המטרה היא לאו דווקא לגרום לאנשים לבוא לרכוש כאן ועכשיו, אלא המטרה היא לגרום לאנשים כמה שיותר להכיר את העסק שלנו ולאהוב אותו ולהעריך אותו, כדי שבטווח הרחוק יגיעו כמה שיותר אנשים לעסק שלנו. וכאן התכנים יהיו תכנים שפחות קוראים לאנשים לרכוש את המוצר, אלא התכנים יהיו תכנים כלליים על המוצר ועל החברה ועל דברים שאמורים לגרום לאנשים לרצות לרכוש מאיתנו את המוצר בבא היום בעתיד.

לדוגמה, נניח שאתה נגר ורוצה למכור מטבח. אז שיווק לטווח הקצר, כנראה שיהיה בו מסר של "בא לרכוש את המטבח, הכי יפה / חדש / גדול / מאובזר, במחיר הכי טוב" וכיו"ב. כדי לקרוא לאנשים כאן ועכשיו לרכוש את המוצר. ושיווק לטווח רחוק יהיה משהו בסגנון של פרסום תכנים על עיצוב מטבחים, על שיקולים בבחירת מטבח, על איך לתכנן מטבח וכיו"ב. שהתכנים האלו אמורים לגרום ללקוחות להכיר אותך וליצור איתם מערכת יחסים של אמון. כדי שבהמשך כאשר הם או מישהו שהם מכירים ירצה מטבח, אז הוא יבוא אליך לרכוש את המטבח.

וכמו שאמרנו, כאשר בונים משפך שיווקי ומשפך מכירות, צריך להתבונן על איזה סוג שיווק רוצים לעשות ובהתאם לזה לבחור את תכני השיווק שמתאימים למשפך השיווקי ובהתאם לזה לדעת היכן לפרסם את תכני השיווק וכולי.

ואחרי שהבנו את כל זה נאמר, שניתן להבין, שככל השיווק שלך יותר טוב, ככה אתה פחות צריך להשקיע במכירות. וככל שהשיווק שלך יותר גרוע, ככה אתה צריך יותר להשקיע במכירות. דהיינו, אם אתה בונה תהליך שיווקי לטווח הארוך בצורה נכונה, הרי שבעצם אתה תיצור משפך שיווקי מאוד רחב ומאוד איכותי, שיהיו בו המון תכנים והמון חשיפה של לקוחות אליך. ומתוכם בטווח הארוך, יגיעו אליך לקוחות לעסק, לקוחות שכבר מכירים אותך, לקוחות שכבר רוצים לרכוש ממך. וכאשר הם יגיעו אליך, אז כנראה שגם איש מכירות גרוע יוכל למכור להם.

כי ככל שאיכות הלידים הנכנסים גדולה יותר, וככל שהלקוחות שפונים אליך, מכירים אותך יותר, אוהבים אותך ואת המוצר שלך יותר, כך יהיה לך יותר קל לסגור עסקה. ואפילו תוכל לסגור עסקאות בלי מחלקת מכירות בפועל, דהיינו, תוכל לסגור עסקאות און ליין בצורה ממוחשבת, בלי שום בן אנוש מוכשר או טיפש שינהל את המכירה.

כי מחשב, הוא סוג של איש מכירות טיפש. ואם השיווק מצוין, אז גם מחשב שהוא איש מכירות טיפש, גם הוא יוכל לסגור לך עסקאות, בלי אנשי מכירות טובים או רעים. אבל אם השיווק שלך גרוע, אז אתה חייב איש מכירות תותח איש מכירות מצוין, שידע למכור את המוצר שלך. ככה שאם קשה לך למכור ואם יש לך קושי במחלקת המכירות, הרי שאולי הדרך לפתור את זה, היא דרך מחלקת השיווק.

ומה זה שיווק גרוע? שיווק גרוע הוא שיווק שמביא לך לעסק לקוחות, שגם איש מכירות חכם, לא יכול למכור להם. שיווק מצוין יהיה, שיווק שמביא לך לעסק לקוחות שגם איש מכירות טיפש, יכול למכור להם. (חפש גם באתר את הנושא של "הנאצי של המרק"). וכמובן שיש כאן סקאלה של איכות השיווק. כאשר ברמת העיקרון, שיווק טוב, אמור להביא לך לעסק, לקוחות מבושלים, לקוחות חמים, לקוחות שרוצים לרכוש ממך, לקוחות שמכירים אותך, לקוחות שמכירים את המותג שלך, לקוחות שמאמינים בך, לקוחות שסומכים עליך, לקוחות שכבר בנית איתם מערכת יחסים. לעומת שיווק גרוע, שמביא לך לעסק לקוחות סרק, לקוחות משועממים, לקוחות שלא מכירים אותך, לקוחות ששומעים עליך בפעם הראשונה, לקוחות שלא מכירים את המוצר שלך וכולי. וככל שאיכות הלידים יותר טובה, כי השיווק יותר טוב, הרי שיהיה לך יותר קל למכור.

ובמה תלויה איכות השיווק? בהמון דברים כמובן. במסרים ובתכנים של המשפך השיווקי, במקום שבו אתה מפרסם את התכנים האלו ועוד המון דברים נוספים.

ולכן אפשרי לומר, שככל השיווק יותר טוב, ככה תהליך המכירה יותר קל וככל שהשיווק יותר גרוע, ככה תהליך המכירות יותר קשה.

עוד ניתן לומר, כי בטווח הרחוק, השקעה בשיווק לטווח רחוק עדיפה על השקעה במכירות ועל השקעה בשיווק לטווח קצר ובשיווק לטווח מיידי. כי בטווח הרחוק, שיווק טוב, מביא לך לעסק לקוחות, שכמעט ולא צריך למכור להם ושלא צריך להשקיע בהם במכירות.

וכמובן שצריכים להשקיע בשיווק לטווח רחוק, שהוא זה שבונה את מערכת היחסים עם הלקוח והוא זה שגורם ללקוח להאמין בעסק ולאהוב את העסק ולרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. כי שיווק לטווח קצר, הוא סוג של לזרוק כסף לפח. בדיוק כמו איש מכירות שלא מצליח למכור, שהכסף שאתה מוציא עליו, הוא סוג של לזרוק את הכסף לפח. כי רק שיווק לטווח הרחוק, רק הוא מביא תועלת ולא הולך לטמיון, כי הוא מפתח מערכת יחסים עם הלקוחות שלך בעתיד.

כמו כן ניתן להבין, שכל תהליכי השיווק וכל חומרי השיווק, אמורים להיות מבוססים על תהליכי המכירה. דהיינו, חומרי השיווק, אמורים להיגזר מתוך חומרי המכירה של איש המכירות הטוב ביותר. שצריכים לקחת את תהליך המכירה שלו, בהנחה שהוא לא מוגבל בזמן ובמשאבים, וצריכים לקחת את כל תהליכי המכירה שהוא יודע לעשות, ולהפוך אותם לחומרי שיווק.

כי חומרי השיווק, הם בעצם מסרים של מכירות, מסרים ישירים ומסרים עקיפים, שבמקום שאיש המכירות ידקלם אותם ללקוח, הרי שהחומר השיווקי אמור להסביר אותם ללקוח. ואסביר שוב: חומרי שיווק, התוכן שלהם, אמור להיות מקביל וזהה וטוב יותר משל איש המכירות. אמורים להיות בהם המסרים וההסברים של איש המכירות. והם אמורים להפוך למיותר את איש המכירות ואמורים לעזור לך, למכור בלי איש מכירות.

וחומרי שיווק לטווח קצר, שאומרים בא תקנה מוצר X, הם כמובן לא תחליף לנאומים של איש המכירות. אבל הסברים של איש המכירות, על איכות המוצר וכולי, שהם הופכים לחומרי שיווק, הם התרחיש הטוב ביותר ליצירת חומרי שיווק איכותיים לטווח הארוך.

לסיכום: השיווק מביא את הלקוחות לעסק, אנשי המכירות הופכים את הלקוחות שמתעניינים בעסק, ללקוחות משלמים. ככל שתשקיע יותר בשיווק איכותי, שיגרום ללקוחות לרצות לרכוש ממך, כך תצטרך להשקיע פחות במכירות ולהפך. ולטווח הארוך, עדיף להשקיע בשיווק לטווח הארוך, שיש לו את הלוגיקה שלו וכולי.
לקוחות שלא מכירים את המוצר שיווק לטווח רחוק תהליכים מיתוג תהליכי שיווק בטלפון עסקה באיזו גרפיקה להשתמש הלקוח מחלקת מכירות לפרסם לקהל היעד customer journey marketing funnel purchase funnel איך למכור איך למכור בלי איש מכירות איש מכירות איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק בלי איש מכירות גיוס גיוס מנהל גיוס מנהל מכירות גיוס מנהל שיווק גיוס מנהלים גרוע הבדל הבדלה הבדלים ההבדל שבין השקעה השקעות טווח ארוך טווח מיידי טווח קצר יועץ יעוץ יעוץ שיווקי להבדיל להשקיע להשקיע במכירות להשקיע בשיווק למה צריך שיווק למכור למכור בלי איש מכירות לנהל לקוח לקוחות מה ההבדל שבין מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות מה התפקיד של השיווק מה זה מסע לקוח מה זה משפך מכירה מה זה משפך שיווקי מה זה שיווק מה זה שיווק גרוע מה זה שיווק טוב מכירה מכירות מכירות או שיווק מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק מסע לקוח מסע מכירות מסע שיווקי משפך מכירה משפך מכירות משפך שיווקי ניהול שיווק שיווק או מכירות שיווק גרוע שיווק ומכירות שיווק טוב שיווק לטווח ארוך שיווק לטווח מיידי שיווק לטווח קצר תפקיד
איך לגרום לגבר לרצות אותך? איך להתחיל עם בחור? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לגרום לבחור לרצות אותך? מערכות יחסים, קשר רציני, קשר לא רציני, זוגיות
איך לגרום לגבר לרצות אותך? איך להתחיל עם בחור? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לגרום לבחור לרצות אותך? מערכות יחסים, קשר רציני, קשר לא רציני, זוגיות
... זוגיות איך לגרום לגבר לרצות אותך? אליעד כהן מסביר בצורה מקיפה ומפורטת מהי הדרך הנכונה לגרום לגבר לרצות אותך, בין אם מדובר בקשר רציני לטווח ארוך או בקשר לא מחייב לטווח קצר. הנושא הזה, למרות שנראה פשוט ברמה הכללית (אם תגרמי לו להרגיש טוב, הוא ירצה אותך), הוא למעשה מורכב מאוד כשמתחילים ליישם אותו במציאות ... ישקלל בראשו את היתרונות מול החסרונות של להיות איתך לעומת להיות עם מישהי אחרת או להישאר לבד. בנוסף, השקלול הזה מתבצע גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. לכן, אם את רוצה שירצה אותך, את צריכה לגרום לו לחשוב (לאו דווקא שיהיה כך במציאות, אלא שיחשוב) שאם הוא יהיה איתך, יהיה לו יותר טוב מאשר בכל אלטרנטיבה אחרת. איך לזהות ... היא הביעה פליאה איך הוא עדיין לא עזב אותה, ובעצם יצרה בכך רושם מוטעה והורידה מהערך של עצמה. אליעד מדגיש שאם הגבר לא רוצה להתחייב לטווח ארוך, זה לא בהכרח אומר שהוא לא רוצה אותך בכלל. כל מה שהגבר אומר זה שהוא רוצה לשמור על חופש ועל אפשרויות פתוחות. לדעתו של אליעד, אם תהיי מספיק טובה בעיני הגבר, הוא יישאר ... תהיי בלעדיו, תמשיכי. ש: אז סתם לדוגמה השיחה האחרונה שבגללה לדעתי כאילו הוא לגמרי ויתר זה זה שהוא אמר שהוא רוצה קשר, הוא לא רוצה משהו לטווח ארוך כי הוא רוצה לדעת שהוא יכול ללכת מתי שהוא רוצה. אליעד: ללכת לאיפה לעזוב? ש: לעזוב מתי שהוא רוצה אז אמרתי לו אני מתפלאת שעד עכשיו לא הלכת. אליעד: רגע מהתחלה זה מישהו ... בקשר. אליעד: זה לא מישהו שעכשיו את מנסה לפתח איתו קשר אוקי. ש: לא, הייתי איתו כאילו ממש בהתחלה ואני כאילו שידרתי לו שאני רוצה משהו לטווח ארוך והוא לאט לאט התחיל לשדר שהוא רוצה משהו לטווח קצר. אליעד: שזה גם כן שתדעי לך משהו שברמת העיקרון אם את תהיי מספיק טובה בעיניו הוא ירצה אותך לטווח ארוך ואם לא לא וזה לא משנה מה שידרת לו או מה תשדרי לו כאילו מהיבט מסוים זה מיותר כי אם את תהיי מספיק טובה אז הוא בכל מקרה יישאר איתך ואם לא תהיי מספיק טובה הוא בכל מקרה לא יישאר איתך לכן זה לא משנה להגיד לו אני רוצה לטווח ארוך. אלא מה מתי זה כן רלוונטי אם הוא רוצה שתרצי את זה אם הוא נגיד רוצה עכשיו לעשות איזה פרויקט לטווח ארוך ואת תגידי לו אתה יודע גם אני רוצה לטווח ארוך אז זה יגרום לו לרצות אותך אבל ברמה העקרונית זה שאת אומרת לו אני רוצה לטווח ארוך זה לא יגרום לו לרצות אותך יותר או פחות זה דווקא יכול לגרום לתוצאה הפוכה כי זה לא באמת עוזר שאת אומרת לו אני רוצה לטווח ארוך כי אם את לא תהיי מספיק טובה זה כאילו זה לא, הוא בכל מקרה לא יהיה איתך הוא יתחתן ויתגרש ואם את תהיי מספיק טובה הוא יתגרש ויתחתן איתך, זאת אומרת הוא יתגרש ממישהי ... רצה להיות בלטווח קצר כאילו גם את לא צריכה להתייחס כל כך למה שהוא אמר אלא מה שאף על פי כן את צריכה לבדוק אם באמת מחויב לך שזה יהיה לטווח ארוך ויכול להיות שאת חושבת שיהיה לך מאוד קשה לגרום לו להישאר לטווח ארוך זה כן יכול להיות ואז זה כבר שיכול שלך, אוקי תמשיכי. ש: אז הוא אמר כזה שאני יכול ללכת מתי שאני רוצה אז אמרתי לו שאני מתפלאת שעד עכשיו הוא לא הלכת. אליעד: אוקי רגע לא הבנתי באת לבחור אמרת לו אני רוצה לטווח ארוך, יפה מה הוא אמר לך אני לא רוצה לטווח ארוך אני רוצה שתהיה לי אפשרות ללכת כאילו לא רוצה קשר מחייב משהו כזה מעין זה אוקי אז. ש: אז אמרתי לו. אליעד: והוא כבר נפרד ממך מזה, לא הוא רק אמר שהוא לא רוצה הוא לא אמר ... כל מה שהיה אני מתפלאת שעד עכשיו לא הוא לא הלך. אליעד: אני לא הבנתי עוד פעם חכי, קודם כל אמרת לבחור ישבתם דיברתם הוא אמר לך אני רוצה לטווח ארוך את אמרת לו. ש: זה היה בהתכתבות זה לא היה ככה. אליעד: כתבת לו אני רוצה שהקשר שלנו יהיה לטווח ארוך ואז הוא אמר תקשיבי אני רוצה לטווח קצר אבל זה לא אומר שהוא נפרד ממך עדיין הוא רק אמר. ש: הוא לא נפרד. אליעד: יפה אז את, לא אנחנו מדברים על המקרה הקודם של הפרידה או ... ש: שאלתי אותו אז איך זה שכאילו בהתחשב בעובדה שאתה, לא יודעת שכל פעם כשאני מה שהיה לי בראש זה זה שאני כל הזמן אומרת לו שאני רוצה קשר לטווח ארוך ואז אני לחוצה מדי ואז אמרתי לו אני מתפלאת שעד עכשיו כאילו על בסיס זה שהוא אמר אני רוצה לדעת שאני יכול ללכת מתי שאני רוצה. אליעד: אבל למה שהוא ילך הוא אמר שהוא רוצה ... אסרטיבית. אליעד: זה לא נכון, תקשיבי מה שהוא אומר זה לא נכון רוב הסיכויים אם זה היה נכון אז הוא לא היה נלחץ מזה שאת אומרת לו אני רוצה לטווח ארוך למה לטווח ארוך, מישהי שיודעת מה היא רוצה שהיא זה לא הוא לא רוצה, הוא רוצה מישהי שהיא לא יודעת מה היא רוצה לבוא ללכת לחזור זה מה שהוא רוצה. ש: אני לא דיברתי על קיצוניות כזאתי. ... ש: אז היא תקבל את מה שהיא רוצה, היא רוצה אהבה היא רוצה זוגיות. אליעד: מה אתה יודע מה היא רוצה, מה האמת כששאלתי אותה מה את רוצה את רוצה טווח ארוך היא אמרה לי לא אני רוצה אותו, זה מה היא רוצה זה מה שהיא רוצה סוף פסוק. ש: לא אני יודע, אין תשובה אני רציתי לראות ברמת הבנה אפשר להתמקד בכל זווית וללכת איתה זה ...
איך לגרום לאקסית לא להתאהב במישהו חדש? איך לגרום למישהו לא להתאהב במישהו? איך לחזור לאקסית? האקסית הכירה גבר חדש, האקסית יוצאת עם מישהו, איך להחזיר את האקסית שיש לה חבר? לאקסית יש חבר
איך לגרום לאקסית לא להתאהב במישהו חדש? איך לגרום למישהו לא להתאהב במישהו? איך לחזור לאקסית? האקסית הכירה גבר חדש, האקסית יוצאת עם מישהו, איך להחזיר את האקסית שיש לה חבר? לאקסית יש חבר
... ומגיע אדם אחר שמציע אפילו יותר ממה שהקשר הקודם הציע, סביר שההתרחקות לא תועיל אלא תזיק. טווח קצר מול טווח ארוך יש השערה: אולי לטווח קצר אפשר ליצור חיסרון שבאמת יכעיס או יצור געגוע, אבל לטווח ארוך , אנשים מוצאים מענה לצרכים שלהם במוקדם או במאוחר. לכן, למי שרוצה סיכוי אמיתי לחידוש הקשר, עדיף לשמור על ערוץ תקשורתי חם. מדוע ...
האם אני בדרך הנכונה? מה שעושה לך טוב היום עלול לעשות לך רע מחר? הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, האם הגעתי לאושר? האם הגעתי להארה רוחנית? האם אני מתנהל נכון? האם קיבלתי החלטה נכונה? החלטה נכונה, קבלת החלטות
האם אני בדרך הנכונה? מה שעושה לך טוב היום עלול לעשות לך רע מחר? הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, האם הגעתי לאושר? האם הגעתי להארה רוחנית? האם אני מתנהל נכון? האם קיבלתי החלטה נכונה? החלטה נכונה, קבלת החלטות
... לא הצליחה וזו החדשה מצליחה. אך כאן טמונה טעות לוגית: שינוי בהצלחה לא בהכרח מעיד על כך שהשינוי היה אידיאלי לטווח ארוך. טעויות אפשריות בהסקת מסקנות אליעד מסביר שמדובר בכמה ... מספיק זמן כדי לראות תוצאות ארוכות טווח. 2. הצלחה זמנית: ייתכן שהשיטה החדשה מועילה בטווח הקצר אך תגרום לבעיות בטווח הארוך. 3. חיפוש פתרון אחר: ייתכן שיש דרך שלישית טובה יותר מזו ... מרגיש יותר אנרגטי. הוא מסיק שהתזונה החדשה היא הנכונה, אך לא יודע שזו עשויה להוביל לבעיות בריאותיות חמורות בטווח הארוך, כמו סוכרת והשמנה. 2. התמודדות עם בעיות אישיות: אדם ... להשקעה חדשה שמניבה רווחים, מסיק שההשקעה החדשה היא מצוינת, אך אינו יודע שיכול להיות שהמניה הישנה היתה משתפרת בטווח הארוך. האם פתרון זמני הוא פתרון נכון? המסר המרכזי של אליעד ... זה לא בהכרח אומר שמצאנו את הדרך הנכונה או אידיאלית. ייתכן שפשוט נמנענו מבעיה מסוימת, אך יצרנו בעיה חדשה בטווח הארוך. לכן, חשוב להימנע מהסקת מסקנות שגויות רק על פי תוצאות מיידיות. השאלות שצריכות להנחות אותנו הן: - האם הדרך שלי היא הדרך האידיאלית? - מה יהיו ההשלכות שלה בטווח הארוך? - האם יש דרך שלישית שעדיין לא בחנתי? - האם אני רואה את ... הנכונה? איך לדעת אם משהו באמת טוב? ההשפעה של פתרונות זמניים טעויות בהסקת מסקנות שגויות ההשקעות לטווח קצר מול טווח ארוך האם אני רואה את התמונה המלאה? האם אתה באמת עושה את הדבר ... נכונה, אך לא התמידת בה מספיק זמן כדי לראות תוצאות. ייתכן שהשיטה החדשה מועילה בטווח הקצר אך תגרום לבעיות בטווח הארוך. ייתכן שיש דרך שלישית טובה יותר מזו הקודמת ומזו החדשה. ... אנרגטי יותר. מכאן הוא מסיק שהתזונה החדשה היא הנכונה עבורו. אך מה שהוא אינו יודע זה שהפתרון הזה עלול לגרום לו בטווח הארוך לבעיות בריאותיות חמורות כמו סוכרת והשמנה. כלומר, העובדה ... התקשורת עלול להוביל לניכור, חוסר חיבור ואף לפרידה. כלומר, מה שנראה כפתרון נכון לטווח הקצר, עשוי להיות טעות לטווח הארוך. השקעות וכספים משקיע שהחזיק במניה מסוימת שירדה בערכה ... לשיפור רגעי, זה לא בהכרח אומר שמצאנו את הדרך הנכונה. ייתכן שפשוט נמנענו מבעיה מסוימת, אבל יצרנו בעיה אחרת לטווח הארוך. לכן, במקום לשאול האם הדרך שלי טובה יותר מהקודמת? יש ... המלאה, או רק שיפרתי בעיה אחת זמנית? סיכום לא כל שינוי שמביא תוצאות טובות בטווח הקצר הוא באמת השינוי הנכון לטווח הארוך. לכן, חשוב תמיד להמשיך לבדוק, לחקור ולחפש את הפתרון ...
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
... כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי. ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר טווח בינוני טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין ...
זוגיות / מערכות יחסים - האם בן / בת הזוג שלך, מתאים לך? האם הקשר הזוגי שלך טוב?
... לא רק על הטווח הקרוב של הקשר הזוגי שאותו אתה רוצה לבנות, אלא גם על הטווח הארוך של הקשר הזוגי. נסה לדמיין, בעיקר את השגרה הזוגית בטווח הארוך, כי לא תוכל להתחמק ממנה, והיא תהיה שגרת חייך בעתיד. ועכשיו, אחרי שאתה מבין טוב יותר, להיכן אתה רוצה להגיע בסוף, עכשיו תנסה לראות, האם ועד כמה אתה והאדם השני, מתאימים ...
דע מאין באת ולאן אתה הולך? מהי המטרה שלך? ולהיכן דרכך מובילה אותך? חלק 2
... שזה לא אומר שהיא נכונה בשלמות, ושהיא בסופו של דבר תוביל אותו להיכן שהוא רוצה להגיע. כי הדרך יכולה להיות נכונה באופן חלקי, והיא יכולה לייצר תוצאות טובות באופן חלקי, אבל בטווח הארוך, היא יכולה להתגלות כצרה צרורה. וניתן דוגמה מאסון הקולומביה (אסון מעבורת החלל קולומביה), שבו מעבורת החלל קולומביה המריאה לחלל, הגיעה לחלל, עשתה את כל מה שרצו שהיא תעשה ...
משוגעים - למה כולם משוגעים - לשגע את המשוגע?
משוגעים - למה כולם משוגעים - לשגע את המשוגע?
... לך בחירה חופשית אמיתית בשום דבר. ואם יש לך בחירה חופשית, מדוע שתבחר בדבר שאינו גורם לך הנאה? למה האדם ממשיך לרצות דברים שלא מספקים אותו? אליעד מציין שאנשים כל הזמן משיגים דברים שהם מראש יודעים שלא ייתנו להם אושר לטווח ארוך . האדם רודף אחרי הישגים חומריים, או אחרי זוגיות, ...
שלמות עצמית וזיכרון רגשי טוב - מהו זיכרון רגשי טוב בשלמות?
שלמות עצמית וזיכרון רגשי טוב - מהו זיכרון רגשי טוב בשלמות?
... באופן מעשי: האדם צריך לרשום לעצמו את כל האירועים השליליים שקרו לו בחיים. עליו לנסות לחוות מחדש כל אירוע בצורה חיובית וטובה. הוא לא ממליץ להשתמש בשיטות חשיבה חיובית או דמיון מודרך, כיוון שאלו אינן מועילות באמת לטווח ארוך. הפתרון האמיתי הוא להבין בצורה עמוקה ואמיתית את סיבת כל ...
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
... באמת וללא שום תנאי חיצוני. למה דווקא אהבה ללא תנאי עובדת באמת? אליעד מדגיש שרק אהבה ללא תנאי עובדת בטווח הארוך . אהבה שתלויה בתנאים (יופי, הצלחה, כסף, מחמאות) היא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טווח ארוך, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: טווח ארוך, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומלץ, אימון אישי לביטחון עצמי, ייעוץ נפשי בנושאי טווח ארוך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 03:28:46 - wesi1