אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טווח קצר ✔שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
וכאן נסביר בקצרה, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? ומה זה שיווק? מה זה מכירות? ומה התפקיד של השיווק בעסק? ומה התפקיד של המכירות בעסק? ונסביר, האם כדאי יותר להשקיע בשיווק או במכירות? ונסביר מה זה שיווק טוב ומה זה שיווק גרוע? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב ואנשי מכירות טובים? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל שיווק טוב ואנשי שיווק טובים? ונסביר גם בקצרה על מה זה משפך שיווקי (Marketing Funnel)? ומה זה משפך מכירה (Purchase Funnel)? ומה זה מסע לקוח (Customer Journey)? ונסביר גם מה ההבדל בין שיווק לטווח המיידי, לבין שיווק לטווח ארוך, לבין שיווק לטווח קצר? ובגדול נסביר על מהי מערכת היחסים שיש בין השיווק לבין המכירות? ועוד.

אז ברמת העיקרון, העסק רוצה להרוויח כסף, גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. וכדי להרוויח כסף, צריך למכור משהו ברווח כמובן. וכדי למכור משהו, צריך את מה שירצה לקנות וצריך את מי שימכור למי שרוצה לקנות.

ובעצם במילים אחרות ניתן להבין, שיש כאן 2 תהליכים מרכזיים. תהליך 1 - הוא תהליך של איתור הלקוחות, תהליך שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק שלנו, כדי להגדיל את הסיכוי שנוכל למכור למי מהם. תהליך 2 - הוא התהליך שבו אנחנו מנסים למכור ללקוחות שהגיעו לעסק שלנו.

אז לתהליך הראשון שבו אנחנו מנסים לגרום ללקוחות להגיע לעסק, לגרום ללקוחות להתעניין במוצר, לגרום ללקוחות לבקש מידע נוסף וכולי, לתהליך הזה נקרא שיווק. תהליך שבו אנחנו רוצים ליצור ביקושים ולהגדיל ביקושים של העסק שלנו. וברגע שהלקוחות כבר פנו לעסק שלנו, דרך האינטרנט, בטלפון, הגיעו פיזית לחנות וכיו"ב, הרי שכאן מתחיל תהליך של מכירה, על ידי איש המכירות, שאמור להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם.

במילים אחרות, התהליך של איתור הלקוחות, שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק, זה תהליך שנקרא שיווק. התהליך שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות לקנות, זה נקרא מכירות.

ומי שיסתכל על התהליך הזה מבחוץ, יראה שיש לו צורה של משפך. דהיינו, שמשפך הוא רחב בחלק העליון שלו וצר בחלק התחתון שלו. וגם תהליך השיווק והמכירות, הוא דומה למשפך. ולכן קוראים לתהליך הזה משפך שיווקי. דהיינו, שלדוגמה אנחנו מפרסמים מודעה ל 100,000 אנשים, ומתוכם נניח 5,000 אנשים לוחצים על המודעה שלנו. ומתוכם נניח 50 אנשים משאירים לנו פרטים ופונים לעסק לקבל מידע נוסף. ומתוכם נניח שנסגרות 5 עסקאות בפועל. והרי שיש לנו צורה של משפך, שבו בראש המשפך השיווקי, נכנסים המון אנשים שונים, שאנחנו רוצים לגרום להם להתעניין בעסק שלנו, עד שבסוף התהליך מכולם נשארים רק כמה לקוחות בודדים שבאמת סוגרים עסקה.

ובעצם נראה, לקוח עובר כאן סוג של מסע. וזה נקרא מסע לקוח. דהיינו, שהלקוח עובר מסע שמתחיל במסע שיווקי, שבו הוא נחשף לראשונה לעסק שלנו. ואחר כך התהליך מסתיים במסע מכירות, שבו הלקוח עובר תהליך של מכירה. עד שבסוף התהליך הוא הופך להיות לקוח אמיתי של העסק שלנו.

ובניית משפך שיווקי, היא מורכבת מכל מיני חלקים שונים. ולכל חלק צריך את המומחיות שלו. צריך לדוגמה לדעת להגדיר את קהל היעד, מי קהל היעד שלנו, שאנחנו רוצים למכור לו ושאנחנו מניחים שנוכל להרוויח ממנו הכי הרבה כסף, אחרי כל עלויות השיווק והמכירה. ויש כאן כל מיני שאלות שונות מזוויות שונות. לדוגמה צריכים להפריד בין השאלה, מי יכול וירצה לרכוש את המוצר שלנו, לבין מי ירצה לרכוש את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו נרצה למכור לו. וכמה יעלה לנו להגיע לאותם לקוחות שאנחנו רוצים למכור להם. ובאיזה תרחיש נרוויח הכי הרבה כסף וכיו"ב.

ונניח שיש לנו בראש את מי קהל היעד שלנו, עכשיו צריכים לחשוב על איך להגיע לאותו קהל היעד, איפה לפרסם לקהל היעד, מה בדיוק לפרסם לקהל היעד, איזה סוגי תוכן, מה לומר באותה פרסומות, איזה מסרים להעביר בפרסומת, באיזה מילים להשתמש בפרסומות, באיזו גרפיקה להשתמש בפרסומת ועוד. והאם כדאי לפרסם פרסומת אחת, או כמה פרסומות שונות. ואיפה לפרסם, וכמה לפרסם, ומתי לפרסם, ואיך לפרסם, ובאיזה תקציב לפרסם ועוד המון שיקולים שונים, שכולם משפיעים על הרווחיות של העסק.

וכל הדברים האלו, אמורים להביא לידים לעסק, שאיש המכירות אמור לטפל בהם ולהפוך אותם ללקוחות רוכשים ללקוחות משלמים באמת. וכך העסק אמור להרוויח כסף.

וברמת העיקרון, איש המכירות אמור לדעת למכור למי שפונה לעסק. ואיש השיווק אמור להביא אל העסק את הלקוחות שפונים לעסק. זה בגדול.

וגם את תהליך השיווק עצמו, ניתן לחלק ל 2 חלקים. חלק אחד הוא שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, חלק שבו רוצים לגרום ללקוחות כאן ועכשיו להגיע לעסק ולהתעניין במוצר שלנו. שאז אנחנו נייצר חומרי שיווק, שמדברים בעיקר על המוצר שלנו באופן מאוד ספציפי וקוראים ללקוחות לבוא לרכוש את המוצר. החלק השני הוא חלק שבו אנחנו עושים שיווק לטווח ארוך, שבו המטרה היא לאו דווקא לגרום לאנשים לבוא לרכוש כאן ועכשיו, אלא המטרה היא לגרום לאנשים כמה שיותר להכיר את העסק שלנו ולאהוב אותו ולהעריך אותו, כדי שבטווח הרחוק יגיעו כמה שיותר אנשים לעסק שלנו. וכאן התכנים יהיו תכנים שפחות קוראים לאנשים לרכוש את המוצר, אלא התכנים יהיו תכנים כלליים על המוצר ועל החברה ועל דברים שאמורים לגרום לאנשים לרצות לרכוש מאיתנו את המוצר בבא היום בעתיד.

לדוגמה, נניח שאתה נגר ורוצה למכור מטבח. אז שיווק לטווח הקצר, כנראה שיהיה בו מסר של "בא לרכוש את המטבח, הכי יפה / חדש / גדול / מאובזר, במחיר הכי טוב" וכיו"ב. כדי לקרוא לאנשים כאן ועכשיו לרכוש את המוצר. ושיווק לטווח רחוק יהיה משהו בסגנון של פרסום תכנים על עיצוב מטבחים, על שיקולים בבחירת מטבח, על איך לתכנן מטבח וכיו"ב. שהתכנים האלו אמורים לגרום ללקוחות להכיר אותך וליצור איתם מערכת יחסים של אמון. כדי שבהמשך כאשר הם או מישהו שהם מכירים ירצה מטבח, אז הוא יבוא אליך לרכוש את המטבח.

וכמו שאמרנו, כאשר בונים משפך שיווקי ומשפך מכירות, צריך להתבונן על איזה סוג שיווק רוצים לעשות ובהתאם לזה לבחור את תכני השיווק שמתאימים למשפך השיווקי ובהתאם לזה לדעת היכן לפרסם את תכני השיווק וכולי.

ואחרי שהבנו את כל זה נאמר, שניתן להבין, שככל השיווק שלך יותר טוב, ככה אתה פחות צריך להשקיע במכירות. וככל שהשיווק שלך יותר גרוע, ככה אתה צריך יותר להשקיע במכירות. דהיינו, אם אתה בונה תהליך שיווקי לטווח הארוך בצורה נכונה, הרי שבעצם אתה תיצור משפך שיווקי מאוד רחב ומאוד איכותי, שיהיו בו המון תכנים והמון חשיפה של לקוחות אליך. ומתוכם בטווח הארוך, יגיעו אליך לקוחות לעסק, לקוחות שכבר מכירים אותך, לקוחות שכבר רוצים לרכוש ממך. וכאשר הם יגיעו אליך, אז כנראה שגם איש מכירות גרוע יוכל למכור להם.

כי ככל שאיכות הלידים הנכנסים גדולה יותר, וככל שהלקוחות שפונים אליך, מכירים אותך יותר, אוהבים אותך ואת המוצר שלך יותר, כך יהיה לך יותר קל לסגור עסקה. ואפילו תוכל לסגור עסקאות בלי מחלקת מכירות בפועל, דהיינו, תוכל לסגור עסקאות און ליין בצורה ממוחשבת, בלי שום בן אנוש מוכשר או טיפש שינהל את המכירה.

כי מחשב, הוא סוג של איש מכירות טיפש. ואם השיווק מצוין, אז גם מחשב שהוא איש מכירות טיפש, גם הוא יוכל לסגור לך עסקאות, בלי אנשי מכירות טובים או רעים. אבל אם השיווק שלך גרוע, אז אתה חייב איש מכירות תותח איש מכירות מצוין, שידע למכור את המוצר שלך. ככה שאם קשה לך למכור ואם יש לך קושי במחלקת המכירות, הרי שאולי הדרך לפתור את זה, היא דרך מחלקת השיווק.

ומה זה שיווק גרוע? שיווק גרוע הוא שיווק שמביא לך לעסק לקוחות, שגם איש מכירות חכם, לא יכול למכור להם. שיווק מצוין יהיה, שיווק שמביא לך לעסק לקוחות שגם איש מכירות טיפש, יכול למכור להם. (חפש גם באתר את הנושא של "הנאצי של המרק"). וכמובן שיש כאן סקאלה של איכות השיווק. כאשר ברמת העיקרון, שיווק טוב, אמור להביא לך לעסק, לקוחות מבושלים, לקוחות חמים, לקוחות שרוצים לרכוש ממך, לקוחות שמכירים אותך, לקוחות שמכירים את המותג שלך, לקוחות שמאמינים בך, לקוחות שסומכים עליך, לקוחות שכבר בנית איתם מערכת יחסים. לעומת שיווק גרוע, שמביא לך לעסק לקוחות סרק, לקוחות משועממים, לקוחות שלא מכירים אותך, לקוחות ששומעים עליך בפעם הראשונה, לקוחות שלא מכירים את המוצר שלך וכולי. וככל שאיכות הלידים יותר טובה, כי השיווק יותר טוב, הרי שיהיה לך יותר קל למכור.

ובמה תלויה איכות השיווק? בהמון דברים כמובן. במסרים ובתכנים של המשפך השיווקי, במקום שבו אתה מפרסם את התכנים האלו ועוד המון דברים נוספים.

ולכן אפשרי לומר, שככל השיווק יותר טוב, ככה תהליך המכירה יותר קל וככל שהשיווק יותר גרוע, ככה תהליך המכירות יותר קשה.

עוד ניתן לומר, כי בטווח הרחוק, השקעה בשיווק לטווח רחוק עדיפה על השקעה במכירות ועל השקעה בשיווק לטווח קצר ובשיווק לטווח מיידי. כי בטווח הרחוק, שיווק טוב, מביא לך לעסק לקוחות, שכמעט ולא צריך למכור להם ושלא צריך להשקיע בהם במכירות.

וכמובן שצריכים להשקיע בשיווק לטווח רחוק, שהוא זה שבונה את מערכת היחסים עם הלקוח והוא זה שגורם ללקוח להאמין בעסק ולאהוב את העסק ולרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. כי שיווק לטווח קצר, הוא סוג של לזרוק כסף לפח. בדיוק כמו איש מכירות שלא מצליח למכור, שהכסף שאתה מוציא עליו, הוא סוג של לזרוק את הכסף לפח. כי רק שיווק לטווח הרחוק, רק הוא מביא תועלת ולא הולך לטמיון, כי הוא מפתח מערכת יחסים עם הלקוחות שלך בעתיד.

כמו כן ניתן להבין, שכל תהליכי השיווק וכל חומרי השיווק, אמורים להיות מבוססים על תהליכי המכירה. דהיינו, חומרי השיווק, אמורים להיגזר מתוך חומרי המכירה של איש המכירות הטוב ביותר. שצריכים לקחת את תהליך המכירה שלו, בהנחה שהוא לא מוגבל בזמן ובמשאבים, וצריכים לקחת את כל תהליכי המכירה שהוא יודע לעשות, ולהפוך אותם לחומרי שיווק.

כי חומרי השיווק, הם בעצם מסרים של מכירות, מסרים ישירים ומסרים עקיפים, שבמקום שאיש המכירות ידקלם אותם ללקוח, הרי שהחומר השיווקי אמור להסביר אותם ללקוח. ואסביר שוב: חומרי שיווק, התוכן שלהם, אמור להיות מקביל וזהה וטוב יותר משל איש המכירות. אמורים להיות בהם המסרים וההסברים של איש המכירות. והם אמורים להפוך למיותר את איש המכירות ואמורים לעזור לך, למכור בלי איש מכירות.

וחומרי שיווק לטווח קצר, שאומרים בא תקנה מוצר X, הם כמובן לא תחליף לנאומים של איש המכירות. אבל הסברים של איש המכירות, על איכות המוצר וכולי, שהם הופכים לחומרי שיווק, הם התרחיש הטוב ביותר ליצירת חומרי שיווק איכותיים לטווח הארוך.

לסיכום: השיווק מביא את הלקוחות לעסק, אנשי המכירות הופכים את הלקוחות שמתעניינים בעסק, ללקוחות משלמים. ככל שתשקיע יותר בשיווק איכותי, שיגרום ללקוחות לרצות לרכוש ממך, כך תצטרך להשקיע פחות במכירות ולהפך. ולטווח הארוך, עדיף להשקיע בשיווק לטווח הארוך, שיש לו את הלוגיקה שלו וכולי.
צריך למכור השקעה בשיווק לטווח רחוק מאמינים לרכוש טווח קצר תהליכי שיווק מוצר הראשון לקוח פוטנציאלי באיזה מילים להשתמש בפרסומות לסגור עסקה customer journey marketing funnel purchase funnel איך למכור איך למכור בלי איש מכירות איש מכירות איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק בלי איש מכירות במכירות גיוס גיוס מנהל גיוס מנהל מכירות גיוס מנהל שיווק גיוס מנהלים גרוע הבדל הבדלה הבדלים ההבדל ההבדל שבין השקעה השקעות טווח ארוך טווח מיידי טווח קצר יועץ יעוץ יעוץ שיווקי להבדיל להשקיע להשקיע במכירות להשקיע בשיווק למה צריך למה צריך שיווק למכור למכור בלי איש מכירות לנהל לקוח לקוחות מה ההבדל שבין מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות מה התפקיד של השיווק מה זה מסע לקוח מה זה משפך מכירה מה זה משפך שיווקי מה זה שיווק מה זה שיווק גרוע מה זה שיווק טוב מכירה מכירות מכירות או שיווק מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק מסע לקוח מסע מכירות מסע שיווקי משפך מכירה משפך מכירות משפך שיווקי ניהול צריך שיווק שיווק או מכירות שיווק גרוע שיווק ומכירות שיווק טוב שיווק לטווח ארוך שיווק לטווח מיידי שיווק לטווח קצר תפקיד
איך לגרום לאקסית לא להתאהב במישהו חדש? איך לגרום למישהו לא להתאהב במישהו? איך לחזור לאקסית? האקסית הכירה גבר חדש, האקסית יוצאת עם מישהו, איך להחזיר את האקסית שיש לה חבר? לאקסית יש חבר
איך לגרום לאקסית לא להתאהב במישהו חדש? איך לגרום למישהו לא להתאהב במישהו? איך לחזור לאקסית? האקסית הכירה גבר חדש, האקסית יוצאת עם מישהו, איך להחזיר את האקסית שיש לה חבר? לאקסית יש חבר
... הקודם הציע, סביר שההתרחקות לא תועיל אלא תזיק. טווח קצר מול טווח ארוך יש השערה: אולי לטווח קצר אפשר ליצור חיסרון שבאמת יכעיס או יצור געגוע, אבל לטווח ארוך, אנשים מוצאים מענה לצרכים שלהם במוקדם או ... זה נכון ומאיזה היבט זה לא נכון. ש: אם זה לטווח קצר זה לא נכון. אליעד: לא שנייה, אם האמת היא שיש לך איזה משהו ייחודי שהיא חייבת לרצות אותו ושאין שום אפשרות ...
האם אני בדרך הנכונה? מה שעושה לך טוב היום עלול לעשות לך רע מחר? הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, האם הגעתי לאושר? האם הגעתי להארה רוחנית? האם אני מתנהל נכון? האם קיבלתי החלטה נכונה? החלטה נכונה, קבלת החלטות
האם אני בדרך הנכונה? מה שעושה לך טוב היום עלול לעשות לך רע מחר? הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, האם הגעתי לאושר? האם הגעתי להארה רוחנית? האם אני מתנהל נכון? האם קיבלתי החלטה נכונה? החלטה נכונה, קבלת החלטות
... תוצאות ארוכות טווח. 2. הצלחה זמנית: ייתכן שהשיטה החדשה מועילה בטווח הקצר אך תגרום לבעיות בטווח הארוך. 3. חיפוש פתרון אחר: ייתכן שיש דרך ... מלחץ וחרדה מחליט לאמץ גישה של שום דבר לא משנה, ומרגיש הקלה בטווח הקצר. אך בהמשך הגישה הזאת עלולה להוביל לאפאתיה ולעדר התמודדות עם בעיות ... נכון? המסר המרכזי של אליעד כהן הוא: כאשר משהו עושה לנו טוב בטווח הקצר, זה לא בהכרח אומר שמצאנו את הדרך הנכונה או אידיאלית. ייתכן שפשוט ... ההשפעה של פתרונות זמניים טעויות בהסקת מסקנות שגויות ההשקעות לטווח קצר מול טווח ארוך האם אני רואה את התמונה המלאה? האם אתה באמת עושה את ... בה מספיק זמן כדי לראות תוצאות. ייתכן שהשיטה החדשה מועילה בטווח הקצר אך תגרום לבעיות בטווח הארוך. ייתכן שיש דרך שלישית טובה יותר מזו ... לניכור, חוסר חיבור ואף לפרידה. כלומר, מה שנראה כפתרון נכון לטווח הקצר, עשוי להיות טעות לטווח הארוך. השקעות וכספים משקיע שהחזיק במניה ... רק שיפרתי בעיה אחת זמנית? סיכום לא כל שינוי שמביא תוצאות טובות בטווח הקצר הוא באמת השינוי הנכון לטווח הארוך. לכן, חשוב תמיד להמשיך לבדוק, ... שעובד זמנית. איך לדעת אם משהו באמת טוב? השקעה לטווח רחוק מול טווח קצר איך לדעת שאני בדרך הנכונה? מהי הדרך האידיאלית להצלחה? איך לראות ...
איך לגרום לגבר לרצות אותך? איך להתחיל עם בחור? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לגרום לבחור לרצות אותך? מערכות יחסים, קשר רציני, קשר לא רציני, זוגיות
איך לגרום לגבר לרצות אותך? איך להתחיל עם בחור? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לגרום לבחור לרצות אותך? מערכות יחסים, קשר רציני, קשר לא רציני, זוגיות
... זוגיות איך לגרום לגבר לרצות אותך? אליעד כהן מסביר בצורה מקיפה ומפורטת מהי הדרך הנכונה לגרום לגבר לרצות אותך, בין אם מדובר בקשר רציני לטווח ארוך או בקשר לא מחייב לטווח קצר. הנושא הזה, למרות שנראה פשוט ברמה הכללית (אם תגרמי לו להרגיש טוב, הוא ירצה אותך), הוא ... ביחס לכל האפשרויות האחרות שיש לו. הוא תמיד ישקלל בראשו את היתרונות מול החסרונות של להיות איתך לעומת להיות עם מישהי אחרת או להישאר לבד. בנוסף, השקלול הזה מתבצע גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. לכן, אם את רוצה שירצה אותך, את צריכה לגרום לו לחשוב (לאו דווקא שיהיה כך ... לספק אותם באופן מלא. לשם כך, כדאי ליצור סימולציה בראש שלו, מצב שבו הוא כבר מתמכר ליתרונות הספציפיים האלו, מה שיגרום לו להתקשות לוותר עלייך. מה לעשות כשהגבר רוצה קשר לטווח קצר בלבד? אליעד נתן דוגמה ספציפית של בחורה שהייתה בקשר עם בחור שרצה להשאיר לעצמו אפשרות ... אם תהיי מספיק טובה בעיני הגבר, הוא יישאר איתך גם אם טען בתחילה שהוא מעוניין בקשר קצר בלבד. גבר תמיד יבחר להישאר איפה שטוב לו כרגע. ולכן, כשגבר אומר אני רוצה קשר לטווח קצר, אין טעם להתווכח איתו או להביע פליאה - עדיף פשוט לגרום לו להרגיש טוב בנוכחותך, וכך הוא ... לא מישהו שעכשיו את מנסה לפתח איתו קשר אוקי. ש: לא, הייתי איתו כאילו ממש בהתחלה ואני כאילו שידרתי לו שאני רוצה משהו לטווח ארוך והוא לאט לאט התחיל לשדר שהוא רוצה משהו לטווח קצר. אליעד: שזה גם כן שתדעי לך משהו שברמת העיקרון אם את תהיי מספיק טובה בעיניו הוא ירצה אותך ... בכל מקרה לא יהיה איתך הוא יתחתן ויתגרש ואם את תהיי מספיק טובה הוא יתגרש ויתחתן איתך, זאת אומרת הוא יתגרש ממישהי ויהיה איתך, הלאה. ש: זהו אז הוא אמר שהוא רוצה משהו לטווח קצר ושאלתי אותו למה אז הוא אמר לי. אליעד: רגע תעצרי אבל גם כשמישהו אומר לך אני רוצה משהו לטווח קצר הרי הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה זה סתם מילים. הוא רוצה משהו שהוא חושב שיעשה לו טוב יהיה לו טוב הוא יישאר איתך לא יהיה לו טוב הוא לא יישאר איתך, מה זה אני רוצה משהו לטווח קצר ואם מחר תהיי מספיק טובה בעיניו אז הוא יהיה איתך גם מחר כאילו הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה, אם הוא יצא לרחוב ויהיה לו קר אז הוא יחזור הביתה כאילו גם כשהוא רצה להיות בלטווח קצר כאילו גם את לא צריכה להתייחס כל כך למה שהוא אמר אלא מה שאף על פי כן את צריכה לבדוק אם ... דיברתם הוא אמר לך אני רוצה לטווח ארוך את אמרת לו. ש: זה היה בהתכתבות זה לא היה ככה. אליעד: כתבת לו אני רוצה שהקשר שלנו יהיה לטווח ארוך ואז הוא אמר תקשיבי אני רוצה לטווח קצר אבל זה לא אומר שהוא נפרד ממך עדיין הוא רק אמר. ש: הוא לא נפרד. אליעד: יפה אז את, לא ... היה אחר כך? ש: ואז הוא אמר כאילו למה את מורידה מהערך של עצמך. אליעד: אבל למה שאלת אותו אני מתפלאת על זה שלא הלכת לא הבנתי מה מהות השאלה. ש: הוא אמר שהוא רוצה משהו לטווח קצר והוא לא הסביר למה ואז ניסיתי. אליעד: כי הוא לא רצה להתחייב הוא לא רוצה להרגיש שלוקחים לו ...
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
... הוא היה מוצא הכל בקלות רבה יותר. איך אפשר לשכנע את הילד שהבית יהיה מסודר גם בלי תשלום כספי? אליעד מסביר שהשכנוע באמצעות כסף הוא פתרון לטווח קצר ולא מומלץ כפתרון קבוע. הוא מדגיש שבסופו של דבר, לילדים יש מטרות אישיות משלהם. המטרה היא לגרום לילדים לראות ... אליעד: יש שוט. ש: זה גם טוב. אליעד: אז תשתמשי בשוט ומה יקרה אחרי שהשוט לא יעבוד יפעילו את השוט עליך. יש פתרונות לאורך זמן יש פתרונות לטווח קצר כי אז יהיו לך בעיות יותר קשות אם תשתמשי בשוט כי אז הוא יחשוב ששוט זה פתרון לבעיות ואז זה יהיה ככה ואז ככה. ש: ...
שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות טיפוליות, במה להתחיל להטיל ספק? ממה להתחיל לשכנע? מה הכי קל לשכנע? מה הכי קשה לשכנע? קל להטיל ספק, קשה להטיל ספק, סיכוי או סיכון, איך לשנות את דעתו של מישהו? מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל
שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות טיפוליות, במה להתחיל להטיל ספק? ממה להתחיל לשכנע? מה הכי קל לשכנע? מה הכי קשה לשכנע? קל להטיל ספק, קשה להטיל ספק, סיכוי או סיכון, איך לשנות את דעתו של מישהו? מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל
... מישהו אחר, צריך לעשות חישוב של סיכוי וסיכון: כמה אני חושב שיהיה לי קל לשכנע אותו בהנחה מסוימת? מה התשואה שאקבל מכך שאשכנע אותו? האם זה ישפיע עליו לטווח קצר או ארוך? מה הסיכונים הכרוכים בכך? האם הפתרון הקל לטווח קצר עלול ליצור בעיות גדולות יותר בעתיד? החישוב הזה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: טווח קצר, איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: טווח קצר, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן קריירה, מאמן אישי קריירה, טיפול נפשי בתחום טווח קצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 12:15:06 - wesi1