אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תפקיד ✔שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
וכאן נסביר בקצרה, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? ומה זה שיווק? מה זה מכירות? ומה התפקיד של השיווק בעסק? ומה התפקיד של המכירות בעסק? ונסביר, האם כדאי יותר להשקיע בשיווק או במכירות? ונסביר מה זה שיווק טוב ומה זה שיווק גרוע? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב ואנשי מכירות טובים? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל שיווק טוב ואנשי שיווק טובים? ונסביר גם בקצרה על מה זה משפך שיווקי (Marketing Funnel)? ומה זה משפך מכירה (Purchase Funnel)? ומה זה מסע לקוח (Customer Journey)? ונסביר גם מה ההבדל בין שיווק לטווח המיידי, לבין שיווק לטווח ארוך, לבין שיווק לטווח קצר? ובגדול נסביר על מהי מערכת היחסים שיש בין השיווק לבין המכירות? ועוד.

אז ברמת העיקרון, העסק רוצה להרוויח כסף, גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. וכדי להרוויח כסף, צריך למכור משהו ברווח כמובן. וכדי למכור משהו, צריך את מה שירצה לקנות וצריך את מי שימכור למי שרוצה לקנות.

ובעצם במילים אחרות ניתן להבין, שיש כאן 2 תהליכים מרכזיים. תהליך 1 - הוא תהליך של איתור הלקוחות, תהליך שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק שלנו, כדי להגדיל את הסיכוי שנוכל למכור למי מהם. תהליך 2 - הוא התהליך שבו אנחנו מנסים למכור ללקוחות שהגיעו לעסק שלנו.

אז לתהליך הראשון שבו אנחנו מנסים לגרום ללקוחות להגיע לעסק, לגרום ללקוחות להתעניין במוצר, לגרום ללקוחות לבקש מידע נוסף וכולי, לתהליך הזה נקרא שיווק. תהליך שבו אנחנו רוצים ליצור ביקושים ולהגדיל ביקושים של העסק שלנו. וברגע שהלקוחות כבר פנו לעסק שלנו, דרך האינטרנט, בטלפון, הגיעו פיזית לחנות וכיו"ב, הרי שכאן מתחיל תהליך של מכירה, על ידי איש המכירות, שאמור להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם.

במילים אחרות, התהליך של איתור הלקוחות, שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק, זה תהליך שנקרא שיווק. התהליך שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות לקנות, זה נקרא מכירות.

ומי שיסתכל על התהליך הזה מבחוץ, יראה שיש לו צורה של משפך. דהיינו, שמשפך הוא רחב בחלק העליון שלו וצר בחלק התחתון שלו. וגם תהליך השיווק והמכירות, הוא דומה למשפך. ולכן קוראים לתהליך הזה משפך שיווקי. דהיינו, שלדוגמה אנחנו מפרסמים מודעה ל 100,000 אנשים, ומתוכם נניח 5,000 אנשים לוחצים על המודעה שלנו. ומתוכם נניח 50 אנשים משאירים לנו פרטים ופונים לעסק לקבל מידע נוסף. ומתוכם נניח שנסגרות 5 עסקאות בפועל. והרי שיש לנו צורה של משפך, שבו בראש המשפך השיווקי, נכנסים המון אנשים שונים, שאנחנו רוצים לגרום להם להתעניין בעסק שלנו, עד שבסוף התהליך מכולם נשארים רק כמה לקוחות בודדים שבאמת סוגרים עסקה.

ובעצם נראה, לקוח עובר כאן סוג של מסע. וזה נקרא מסע לקוח. דהיינו, שהלקוח עובר מסע שמתחיל במסע שיווקי, שבו הוא נחשף לראשונה לעסק שלנו. ואחר כך התהליך מסתיים במסע מכירות, שבו הלקוח עובר תהליך של מכירה. עד שבסוף התהליך הוא הופך להיות לקוח אמיתי של העסק שלנו.

ובניית משפך שיווקי, היא מורכבת מכל מיני חלקים שונים. ולכל חלק צריך את המומחיות שלו. צריך לדוגמה לדעת להגדיר את קהל היעד, מי קהל היעד שלנו, שאנחנו רוצים למכור לו ושאנחנו מניחים שנוכל להרוויח ממנו הכי הרבה כסף, אחרי כל עלויות השיווק והמכירה. ויש כאן כל מיני שאלות שונות מזוויות שונות. לדוגמה צריכים להפריד בין השאלה, מי יכול וירצה לרכוש את המוצר שלנו, לבין מי ירצה לרכוש את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו נרצה למכור לו. וכמה יעלה לנו להגיע לאותם לקוחות שאנחנו רוצים למכור להם. ובאיזה תרחיש נרוויח הכי הרבה כסף וכיו"ב.

ונניח שיש לנו בראש את מי קהל היעד שלנו, עכשיו צריכים לחשוב על איך להגיע לאותו קהל היעד, איפה לפרסם לקהל היעד, מה בדיוק לפרסם לקהל היעד, איזה סוגי תוכן, מה לומר באותה פרסומות, איזה מסרים להעביר בפרסומת, באיזה מילים להשתמש בפרסומות, באיזו גרפיקה להשתמש בפרסומת ועוד. והאם כדאי לפרסם פרסומת אחת, או כמה פרסומות שונות. ואיפה לפרסם, וכמה לפרסם, ומתי לפרסם, ואיך לפרסם, ובאיזה תקציב לפרסם ועוד המון שיקולים שונים, שכולם משפיעים על הרווחיות של העסק.

וכל הדברים האלו, אמורים להביא לידים לעסק, שאיש המכירות אמור לטפל בהם ולהפוך אותם ללקוחות רוכשים ללקוחות משלמים באמת. וכך העסק אמור להרוויח כסף.

וברמת העיקרון, איש המכירות אמור לדעת למכור למי שפונה לעסק. ואיש השיווק אמור להביא אל העסק את הלקוחות שפונים לעסק. זה בגדול.

וגם את תהליך השיווק עצמו, ניתן לחלק ל 2 חלקים. חלק אחד הוא שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, חלק שבו רוצים לגרום ללקוחות כאן ועכשיו להגיע לעסק ולהתעניין במוצר שלנו. שאז אנחנו נייצר חומרי שיווק, שמדברים בעיקר על המוצר שלנו באופן מאוד ספציפי וקוראים ללקוחות לבוא לרכוש את המוצר. החלק השני הוא חלק שבו אנחנו עושים שיווק לטווח ארוך, שבו המטרה היא לאו דווקא לגרום לאנשים לבוא לרכוש כאן ועכשיו, אלא המטרה היא לגרום לאנשים כמה שיותר להכיר את העסק שלנו ולאהוב אותו ולהעריך אותו, כדי שבטווח הרחוק יגיעו כמה שיותר אנשים לעסק שלנו. וכאן התכנים יהיו תכנים שפחות קוראים לאנשים לרכוש את המוצר, אלא התכנים יהיו תכנים כלליים על המוצר ועל החברה ועל דברים שאמורים לגרום לאנשים לרצות לרכוש מאיתנו את המוצר בבא היום בעתיד.

לדוגמה, נניח שאתה נגר ורוצה למכור מטבח. אז שיווק לטווח הקצר, כנראה שיהיה בו מסר של "בא לרכוש את המטבח, הכי יפה / חדש / גדול / מאובזר, במחיר הכי טוב" וכיו"ב. כדי לקרוא לאנשים כאן ועכשיו לרכוש את המוצר. ושיווק לטווח רחוק יהיה משהו בסגנון של פרסום תכנים על עיצוב מטבחים, על שיקולים בבחירת מטבח, על איך לתכנן מטבח וכיו"ב. שהתכנים האלו אמורים לגרום ללקוחות להכיר אותך וליצור איתם מערכת יחסים של אמון. כדי שבהמשך כאשר הם או מישהו שהם מכירים ירצה מטבח, אז הוא יבוא אליך לרכוש את המטבח.

וכמו שאמרנו, כאשר בונים משפך שיווקי ומשפך מכירות, צריך להתבונן על איזה סוג שיווק רוצים לעשות ובהתאם לזה לבחור את תכני השיווק שמתאימים למשפך השיווקי ובהתאם לזה לדעת היכן לפרסם את תכני השיווק וכולי.

ואחרי שהבנו את כל זה נאמר, שניתן להבין, שככל השיווק שלך יותר טוב, ככה אתה פחות צריך להשקיע במכירות. וככל שהשיווק שלך יותר גרוע, ככה אתה צריך יותר להשקיע במכירות. דהיינו, אם אתה בונה תהליך שיווקי לטווח הארוך בצורה נכונה, הרי שבעצם אתה תיצור משפך שיווקי מאוד רחב ומאוד איכותי, שיהיו בו המון תכנים והמון חשיפה של לקוחות אליך. ומתוכם בטווח הארוך, יגיעו אליך לקוחות לעסק, לקוחות שכבר מכירים אותך, לקוחות שכבר רוצים לרכוש ממך. וכאשר הם יגיעו אליך, אז כנראה שגם איש מכירות גרוע יוכל למכור להם.

כי ככל שאיכות הלידים הנכנסים גדולה יותר, וככל שהלקוחות שפונים אליך, מכירים אותך יותר, אוהבים אותך ואת המוצר שלך יותר, כך יהיה לך יותר קל לסגור עסקה. ואפילו תוכל לסגור עסקאות בלי מחלקת מכירות בפועל, דהיינו, תוכל לסגור עסקאות און ליין בצורה ממוחשבת, בלי שום בן אנוש מוכשר או טיפש שינהל את המכירה.

כי מחשב, הוא סוג של איש מכירות טיפש. ואם השיווק מצוין, אז גם מחשב שהוא איש מכירות טיפש, גם הוא יוכל לסגור לך עסקאות, בלי אנשי מכירות טובים או רעים. אבל אם השיווק שלך גרוע, אז אתה חייב איש מכירות תותח איש מכירות מצוין, שידע למכור את המוצר שלך. ככה שאם קשה לך למכור ואם יש לך קושי במחלקת המכירות, הרי שאולי הדרך לפתור את זה, היא דרך מחלקת השיווק.

ומה זה שיווק גרוע? שיווק גרוע הוא שיווק שמביא לך לעסק לקוחות, שגם איש מכירות חכם, לא יכול למכור להם. שיווק מצוין יהיה, שיווק שמביא לך לעסק לקוחות שגם איש מכירות טיפש, יכול למכור להם. (חפש גם באתר את הנושא של "הנאצי של המרק"). וכמובן שיש כאן סקאלה של איכות השיווק. כאשר ברמת העיקרון, שיווק טוב, אמור להביא לך לעסק, לקוחות מבושלים, לקוחות חמים, לקוחות שרוצים לרכוש ממך, לקוחות שמכירים אותך, לקוחות שמכירים את המותג שלך, לקוחות שמאמינים בך, לקוחות שסומכים עליך, לקוחות שכבר בנית איתם מערכת יחסים. לעומת שיווק גרוע, שמביא לך לעסק לקוחות סרק, לקוחות משועממים, לקוחות שלא מכירים אותך, לקוחות ששומעים עליך בפעם הראשונה, לקוחות שלא מכירים את המוצר שלך וכולי. וככל שאיכות הלידים יותר טובה, כי השיווק יותר טוב, הרי שיהיה לך יותר קל למכור.

ובמה תלויה איכות השיווק? בהמון דברים כמובן. במסרים ובתכנים של המשפך השיווקי, במקום שבו אתה מפרסם את התכנים האלו ועוד המון דברים נוספים.

ולכן אפשרי לומר, שככל השיווק יותר טוב, ככה תהליך המכירה יותר קל וככל שהשיווק יותר גרוע, ככה תהליך המכירות יותר קשה.

עוד ניתן לומר, כי בטווח הרחוק, השקעה בשיווק לטווח רחוק עדיפה על השקעה במכירות ועל השקעה בשיווק לטווח קצר ובשיווק לטווח מיידי. כי בטווח הרחוק, שיווק טוב, מביא לך לעסק לקוחות, שכמעט ולא צריך למכור להם ושלא צריך להשקיע בהם במכירות.

וכמובן שצריכים להשקיע בשיווק לטווח רחוק, שהוא זה שבונה את מערכת היחסים עם הלקוח והוא זה שגורם ללקוח להאמין בעסק ולאהוב את העסק ולרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. כי שיווק לטווח קצר, הוא סוג של לזרוק כסף לפח. בדיוק כמו איש מכירות שלא מצליח למכור, שהכסף שאתה מוציא עליו, הוא סוג של לזרוק את הכסף לפח. כי רק שיווק לטווח הרחוק, רק הוא מביא תועלת ולא הולך לטמיון, כי הוא מפתח מערכת יחסים עם הלקוחות שלך בעתיד.

כמו כן ניתן להבין, שכל תהליכי השיווק וכל חומרי השיווק, אמורים להיות מבוססים על תהליכי המכירה. דהיינו, חומרי השיווק, אמורים להיגזר מתוך חומרי המכירה של איש המכירות הטוב ביותר. שצריכים לקחת את תהליך המכירה שלו, בהנחה שהוא לא מוגבל בזמן ובמשאבים, וצריכים לקחת את כל תהליכי המכירה שהוא יודע לעשות, ולהפוך אותם לחומרי שיווק.

כי חומרי השיווק, הם בעצם מסרים של מכירות, מסרים ישירים ומסרים עקיפים, שבמקום שאיש המכירות ידקלם אותם ללקוח, הרי שהחומר השיווקי אמור להסביר אותם ללקוח. ואסביר שוב: חומרי שיווק, התוכן שלהם, אמור להיות מקביל וזהה וטוב יותר משל איש המכירות. אמורים להיות בהם המסרים וההסברים של איש המכירות. והם אמורים להפוך למיותר את איש המכירות ואמורים לעזור לך, למכור בלי איש מכירות.

וחומרי שיווק לטווח קצר, שאומרים בא תקנה מוצר X, הם כמובן לא תחליף לנאומים של איש המכירות. אבל הסברים של איש המכירות, על איכות המוצר וכולי, שהם הופכים לחומרי שיווק, הם התרחיש הטוב ביותר ליצירת חומרי שיווק איכותיים לטווח הארוך.

לסיכום: השיווק מביא את הלקוחות לעסק, אנשי המכירות הופכים את הלקוחות שמתעניינים בעסק, ללקוחות משלמים. ככל שתשקיע יותר בשיווק איכותי, שיגרום ללקוחות לרצות לרכוש ממך, כך תצטרך להשקיע פחות במכירות ולהפך. ולטווח הארוך, עדיף להשקיע בשיווק לטווח הארוך, שיש לו את הלוגיקה שלו וכולי.
מנהל לשכנע לקוח לא מהמתחרים שלך איך להרוויח יותר כסף שיווק לטווח קצר רוצה להרוויח כסף לקוח עלויות השיווק יעוץ שיווקי לוגיקה נאומים של איש המכירות customer journey marketing funnel purchase funnel איך למכור איך למכור בלי איש מכירות איש מכירות איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק בלי איש מכירות גיוס גיוס מנהל גיוס מנהל מכירות גיוס מנהל שיווק גיוס מנהלים גרוע הבדל הבדלה הבדלים ההבדל שבין השקעה השקעות טווח ארוך טווח מיידי טווח קצר יועץ יעוץ יעוץ שיווקי להבדיל להשקיע להשקיע במכירות להשקיע בשיווק למה צריך שיווק למכור למכור בלי איש מכירות לנהל לקוח לקוחות מה ההבדל שבין מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות מה התפקיד של השיווק מה זה מסע לקוח מה זה משפך מכירה מה זה משפך שיווקי מה זה שיווק מה זה שיווק גרוע מה זה שיווק טוב מכירה מכירות מכירות או שיווק מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק מסע לקוח מסע מכירות מסע שיווקי משפך מכירה משפך מכירות משפך שיווקי ניהול שיווק שיווק או מכירות שיווק גרוע שיווק ומכירות שיווק טוב שיווק לטווח ארוך שיווק לטווח מיידי שיווק לטווח קצר תפקיד
איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איזה מקצוע מתאים לי? איזו קריירה מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה
איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איזה מקצוע מתאים לי? איזו קריירה מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה
... מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה איך לבחור מקצוע שתהנה ממנו ותרוויח בו הרבה כסף? כדי לבחור עבודה ... העבודה, כך תרגיש יותר סיפוק והנאה בעבודה. לדוגמה, אם אתה יודע גם לשיר וגם לרקוד, ועובד בתפקיד שדורש רק לשיר או רק לרקוד, תחושת הסיפוק שלך תהיה נמוכה יותר, מכיוון שאתה לא מממש את כל הכישורים שיש לך. לעומת זאת, אם תעבוד במקום שבו ... כדאי לך לעבוד במשרות של שירות לקוחות או מכירות. אם אתה מעדיף עבודה עצמאית ושקטה, אולי תפקיד משרדי או עבודה מול מחשב יתאימו לך יותר. חפש משרה שדורשת שימוש בכמה שיותר מהכישורים שלך, ולא רק בחלק מהם. ככל שהמשרה תנצל יותר מהיכולות ... את השירות שאתה נותן, כך תרוויח יותר כסף. לכן, אם יש לך מספר כישורים מיוחדים, עדיף לך לחפש תפקיד שמשלב את כולם יחד, ולא תפקיד שמשתמש רק באחד מהם. לדוגמה, אם אתה גם זמר וגם רקדן, תהיה שווה יותר בשוק העבודה מאשר מי שיודע רק לשיר או רק לרקוד, כי פחות אנשים יודעים ... לך יותר מיומנויות, כך יהיה לך קל יותר למצוא עבודה שתשלב כמה שיותר מהכישורים שלך. חיפוש תפקידים שבהם תוכל לממש כמה שיותר מהיכולות שלך: כך תגדיל את הערך שלך בעיני המעסיקים. העדפת עבודה שתשתמש במירב הכישורים שלך, מכיוון שכך תוכל לדרוש שכר גבוה יותר, כיוון שיש פחות אנשים המסוגלים למלא תפקידים אלו. האם כדאי לבחור עבודה קלה או מאתגרת? אם אתה מתלבט בין עבודה קלה מדי למאתגרת מדי, ההמלצה של אליעד היא חד משמעית להעדיף עבודה ... שיש לך יותר יכולות, כך יהיה לך קל יותר למצוא עבודה שמשלבת כמה שיותר מהכישורים שלך. לחפש תפקידים שבהם אתה יכול לממש כמה שיותר מהיכולות שלך - כך יהיה לך יותר ערך במקום העבודה. להעדיף עבודה שמנצלת את רוב הכישורים שלך, כי כך תוכל לדרוש שכר גבוה יותר. סיכום כדי ליהנות בעבודה ולמצוא תפקיד שמתאים לך, חשוב לבחור עבודה שלא תהיה קלה מדי ולא קשה מדי, אלא בדיוק ברמת האתגר שמתאימה לך. כמו כן, אם המטרה שלך היא גם להרוויח יותר ... היצע וביקוש איך להרוויח יותר כסף בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך ליהנות בעבודה? איזה תפקיד מתאים לך? האם אני מתאים לתפקיד? מה הכישורים שלי? היצע וביקוש בשוק העבודה, היצע וביקוש בחיפוש עבודה, במה תלוי כמה כסף תרוויח בעבודה? מה היכולות שלי? אובר קווליפייד, ... איך ליהנות מהעבודה? איך לא להשתעמם בעבודה? לעבוד בתור מאבטח, עבודה באבטחה, עבודה בשמירה, תפקיד שהולם את הכישורים שלך, תפקיד קל מידי, תפקיד קשה מידי, איך לעבוד במה שאתה אוהב? מימוש עצמי במקום העבודה, איך לקבל העלאה בשכר? ...
תכלית החיים, יעוד בחיים, מטרת החיים, משמעות החיים, תפקיד בחיים, נעשה ונשמע, מה אתה רוצה? למצוא את עצמך, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, למצוא משמעות בחיים, למצוא מטרה בחיים
תכלית החיים, יעוד בחיים, מטרת החיים, משמעות החיים, תפקיד בחיים, נעשה ונשמע, מה אתה רוצה? למצוא את עצמך, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, למצוא משמעות בחיים, למצוא מטרה בחיים
... החיים, יעוד בחיים, מטרת החיים, משמעות החיים, תפקיד בחיים, נעשה ונשמע, מה אתה רוצה? למצוא ... משמעות בחיים, למצוא מטרה בחיים מה הקשר בין השאלה מה התפקיד שלי לבין משמעות החיים? השיחה עוסקת ... הבסיסיות שכל אדם שואל את עצמו בשלב מסוים בחייו: מה התפקיד שלי?, מה המשמעות של החיים שלי?, בשביל ... שהגיע בשלב מאוחר יותר של החיים. האם באמת חשוב לדעת מה התפקיד שלך? אליעד מבהיר כי כאשר מישהו שואל את עצמו מה התפקיד שלי בחיים?, הוא לרוב אינו מודע למהות ... אך לא יודע מה השכר או התנאים, ובכל זאת מוכן לקבל את התפקיד בלי להבין מה באמת נדרש ממנו. במילים אחרות, אנשים מחפשים תפקיד בחיים מבלי להבין לעומק מה זה ייתן להם ... מה אתה רוצה מעצמך. מדוע אנחנו מרגישים צורך במשימה או בתפקיד? אליעד מסביר שהצורך במשימה או בתפקיד נובע מכך שהאדם חושב שהוא חייב להצדיק את ... שגויה אם האדם רוצה להגיע לאמת, כי לא הגיוני לקחת על עצמך תפקיד מבלי לדעת מראש מה הוא כולל ומה הוא יביא ... שלו. אליעד עונה כי במצבים כאלו, באמת אין מקום לשאלה מה התפקיד או מה המשמעות, כיוון שהאדם לא בוחר ... לשאלה הכי בסיסית: מה אני רוצה מעצמי?. לפני שמחפשים מה התפקיד שלי, מה המשמעות שלי, או מה אנשים אחרים ... שבלי להבין מה באמת הרצון האישי שלך, אין משמעות לרוץ אחרי תפקידים או מטרות חיצוניות. אליעד מסביר שהרצון ... ואיך זה משרת אותך. למה קל לשלוט באדם כשהוא מאמין שיש לו תפקיד או תיקון? אליעד מציין כי קל מאוד לשלוט באדם שאומר לעצמו שיש לו תפקיד מיוחד או תיקון שעליו לבצע בעולם. אם ... לשאלות הבסיסיות של מה אתה רוצה באמת, במקום לקבל הנחות ותפקידים שנכפים מבחוץ. האם אפשר להסתפק רק ברצון האישי ללא תפקיד או משמעות גדולה? לסיכום, אליעד מציע שאפשר לחיות את החיים בלי לחפש משמעות גדולה או תפקיד מוגדר, ופשוט ליהנות מהחוויה עצמה. הוא ... שאם תתחבר למה שאתה באמת רוצה, לא תהיה לך יותר שאלה לגבי התפקיד שלך, כי התפקיד יהיה באופן טבעי לחיות את החיים באופן אותנטי לפי הרצונות שלך. מה התפקיד שלי בחיים? איך למצוא משמעות בחיים? האם ...
איך לבחור מקצוע? איך לבחור קריירה? שאלון לבחירת מקצוע, שאלון לבחירת קריירה, שאלון נטיות תעסוקה, שאלון תעסוקה, שאלון הכוונה מקצועית, מבחן התאמת עבודה, התאמת עבודה לאישיות, שאלון אבחון מקצועי, קבלת החלטות, איך להחליט? שאלון התאמת קריירה, שאלון הכוונה בבחירת מקצוע, שאלון מקצועי
... רצוי לדעת כמה שיותר טוב, מה באמת מתאים לך, למרות שטכנית לא באמת ניתן לעשות כל דבר. עוד אבהיר, שעקרונית כל אחד יכול להיות מאושר בכל תפקיד שהוא יעשה, באושר פנימי שאינו תלוי בתפקיד שהוא עושה. אבל זה נושא אחר שהסברתי אותו במקומות אחרים. בנוסף, להלן רשימת שאלות שיעזרו לך להבין ולהכיר יותר טוב את עצמך. ואחכ המשימה היא, למצוא כמה שיותר נקודות התאמה, בין התפקידים האפשריים שאתה יכול לעשות, לבין האישיות האידיאלית שלך, דהיינו, מי שהיית רוצה להיות במימוש העצמי שלך. להלן חלק מהשאלות שעליך להתבונן בהן: התאמה למטרות שלך ולהתאמת התפקיד להשגת המטרות שלך: מה המטרות שלשמן אתה מחפש עבודה? מה המטרות שאתה רוצה להשיג מהעבודה קריירה תעסוקה שלך? עד כמה חשובה לך כל מטרה מהמטרות האלו? כיצד כל מקצוע, יעזור ... שיש לך, היית רוצה לממש יותר בעבודה שלך? במה אתה מרגיש שאתה לא מביא את עצמך לידי ביטוי בעבודה שלך? התאמה לניסיון תעסוקתי שלך עד כה: בתפקידים ובעיסוקים שעשית עד כה, מה אהבת בהם ולמה? מה לא אהבת בהם ולמה? מה היית רוצה לדעת לעשות? מה היית רוצה לנסות לעשות? מה היית רוצה לשפר? התאמה לתחביבים שלך כולל ... לך יותר מאשר לאחרים? גם ביחס לסביבה הקרובה שלך וגם באופן כללי? איזה תכונות אופי ייחודיות יש לך, בשונה מאשר לאנשים אחרים? איזה דברים ותפקידים נראה לך שהיית עושה שונה מאנשים אחרים? איזה תפקידים נראה לך שהיית עושה יותר טוב מאשר האנשים שעושים אותם כרגע? להסתכל על אחרים: תסתכל על מקצועות של אנשים אחרים, סביבך, חברים, בטלביזיה, בתקשורת, בעולם ותשאל את ... אם המשכורת הייתה זהה: אם בכל המקצועות היו מרווחים את אותה המשכורת ואותם התנאים, במה היית רוצה לעבוד? אם לא היית מקבל משכורת: איזה תפקיד היית עושה, גם אם לא היו משלמים לך עליו משכורת? איזה תפקיד היית הכי פחות מצטער אם בסוף החודש לא היו משלמים לך משכורת חודשית? באיזה תפקיד חשוב לך לקבל הרבה כסף, כדי לפצות על זה שאתה לא אוהב את מה שאתה עושה? אם היית צריך למות בעוד שנה: אם היית צריך למות בעוד שנה, ועדיין היית צריך לעשות משהו בזמן הפנוי שלך, כדי להעביר את הזמן, מה היית בוחר לעשות? אם היית צריך לעבוד במשהו בשנה האחרונה שלך, במה היית בוחר לעבוד? באיזה תפקיד תצטער שלא עבדת? איזה תפקיד תתחרט שלא ניסית לעבוד בו? אם לא היית צריך לחשוב על העתיד, במה היית רוצה לעבוד? אם היית צריך למות בעוד 5 שנים: אותן שאלות שלעיל, רק מפרספקטיבה של 5 שנות חיים אחרונות. התאמה ללא מגבלת אופי - איך האופי שלך, משפיע על הקריירה שלך: אם האופי שלך היה מאפשר לך לעבוד בכל תפקיד שבא לך, באיזה תפקיד היית רוצה לעבוד לנסות לעבוד? איך לדעתך האופי שלך מגביל אותך בתחום התעסוקתי שלך? איזה תכונות אופי היית רוצה לשנות, כדי שתוכל לעבוד בעוד תחומים? אם יכולת לעשות קסם, ובשנייה אחת לקבל איזה אופי שבא לך, איך היית משנה את האופי שלך? ובמה היית עובד אז? איזה תפקידים היית רוצה לעשות, ואתה בוחר שלא לעשות אותם, בגלל מגבלת האופי שלך? התאמה ללא מגבלת יכולת - איך היכולות שלך, משפיעות על הקריירה שלך: אם היו לך יכולות שאינן ... אם היו לך יכולות בלתי מוגבלות, ולא היית צריך לעבוד, מה היית בוחר לעשות כדי שלא ישעמם לך? כדי לממש את עצמך? כדי לעשות לעצמך טוב? איזה תפקידים היית רוצה לעשות, ואתה בוחר שלא לעשות אותם, בגלל מגבלת יכולת? אם הייתה לך כל יכולת שהיא, איזה יכולת היית רוצה שתהיה לך (לא במובן המיסטי, אלא הריאלי)? ואיך לדעתך ... איזה פחדים לא היית רוצה שיהיו לך? ואם הם לא היו, במה היית בוחר לעבוד? במה היית רוצה לנסות לעבוד: אם יכולת לבחור לנסות לעבוד בכל תפקיד שהוא, בלי מגבלה כלשהי, ובלי עלות כלשהי, במה היית בוחר לנסות לעבוד? איזה תפקידים מסקרנים אותך? איזה תחומים מסקרנים אותך? במה היית רוצה לנסות לעבוד לתקופה קצרה? אם יכולת לעבוד בכל תפקיד שבא לך בעולם: אם יכולת להתקבל לכל תפקיד שבא לך, באיזה תפקיד היית רוצה לעבוד? האם נראה לך שהיית מצליח בתפקיד הזה? האם היית אוהב או לא אוהב את התפקיד הזה ולמה? מה עושה לך טוב רע בחיים באופן כללי: מה עושה לך טוב רע בחיים באופן כללי? איזה דברים משמחים אותך ולמה? איזה דברים מעציבים אותך ולמה? איך בכל תפקיד נראה לך שתוכל להשיג כמה שיותר דברים שמשמחים אותך? באיזה תפקיד תשמח לקום בבוקר כדי לעשות אותו? באיזה תפקיד תתרגש לעשות אותו? באיזה מקצוע תהיה שמח גם בסוף יום עבודה? באיזה מקצוע תהיה שמח, גם כאשר יהיה לך קשה בעבודה? באיזה מקצוע תהיה מוכן יותר להתמודד עם קשיים? באיזה תפקיד תהיה גאה שעשית אותו? באיזה קריירה לא תתחרט שעשית אותה? באיזה מקצועות תוכל להרגיש כמה שיותר רגעי אושר ותחושת אושר במשך היום? ...
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
... עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש איך לדעת האם המועמד באמת רוצה לעשות את העבודה? כאשר אנחנו מראיינים מועמד לעבודה, חשוב לנו לבדוק שני ... לבצע אותה. אליעד מדגיש כי הרצון של המועמד לבצע את התפקיד הוא משמעותי לא פחות מהיכולת שלו לעשות את העבודה, ולעיתים הוא אף משמעותי יותר. מועמד שיש לו יכולת מקצועית גבוהה אך אין לו רצון או מוטיבציה לבצע את התפקיד, ייכשל בסופו של דבר בתפקידו. מה כדאי לשאול כדי להבין את הרצון האמיתי של המועמד? אליעד מציע לשאול את המועמד שאלות פתוחות ויצירתיות, למשל: אם זה היה תלוי ... בחיים? שאלה ממוקדת יותר - אם זה היה תלוי בך, באיזה תפקיד בתוך הארגון הזה היית רוצה לעבוד? השאלה הכללית יכולה להוביל לתשובות שלא קשורות כלל לעבודה המוצעת. לדוגמה, אם אנחנו מראיינים ... יעילה יותר? לפי אליעד, השאלה אם זה היה תלוי בך, באיזה תפקיד היית רוצה לעבוד בארגון הזה? היא יעילה יותר, כי היא מעודדת את המועמד לענות באופן אותנטי ומדויק, כיוון שהתשובה שלו נתפסת כפחות ... שאלה דומה, אך מזווית אחרת: אם זה היה תלוי בך, לאיזה תפקיד בארגון אתה חושב שאתה הכי מתאים? השאלה הזו משלבת בין הרצון של המועמד ליכולות שלו בפועל. איך להבין יותר לעומק את ההעדפות והסלידה ... השאלה ההפוכה - מה הוא לא רוצה לעשות. למשל לשאול: איזה תפקידים לא היית רוצה לעשות בכלל, בלי קשר למשרה הזו? התשובה לשאלה זו יכולה לחשוף מידע קריטי על אופיו של המועמד, ועל התאמתו לתפקידים ספציפיים. לדוגמה, אם התפקיד שאנו מציעים כולל עבודה עם אנשים ויכולות מכירה, והמועמד אומר שהוא לא אוהב עבודה בתחום המכירות, זה יכול להעיד שהוא לא יתאים לתפקיד, גם אם יש לו יכולות מקצועיות גבוהות. כך בעצם השאלה הזו עוזרת לנו להבין מה האדם באמת אוהב או לא אוהב לעשות בפועל. איך להפוך את ... שאלה נוספת פשוטה מאוד - למה?. כאשר המועמד מציין תפקיד מסוים שהוא היה רוצה לעשות, צריך לשאול אותו למה דווקא התפקיד הזה מושך אותו. לדוגמה, אם מועמד אומר: הייתי רוצה להיות מנהל פרויקטים, נשאל אותו - למה דווקא מנהל פרויקטים? מה בדיוק מושך אותך ... הלא - מודעים, ואת ההתאמה האמיתית של המועמד לאופי התפקיד. גם אם הוא אומר שהוא לא היה רוצה לעשות תפקיד מסוים, חשוב לשאול - למה לא?, וכך לגלות מידע נוסף שיסייע לנו להבין האם המועמד באמת יתאים לאופי העבודה או לא. מה לעשות אם אתה ... אליעד נותן דוגמה ברורה למצב שבו אתם אלו שמתראיינים לתפקיד מסוים, למשל לתפקיד מנהל מכירות. במקרה כזה, אם שואלים אתכם מה התפקיד שהייתם רוצים לעשות, התשובה חייבת להיות מנהל מכירות. כשישאלו למה, חשוב מאוד שתכינו מראש סיפור קצר והגיוני שיסביר מדוע אתם מתאימים לתפקיד ולמה אתם רוצים אותו. בנוסף, אם שואלים אתכם איזה תפקיד לא הייתם רוצים לעשות, חשוב לענות בצורה שתדגיש דווקא את ההתאמה שלכם לתפקיד הנוכחי. לדוגמה, מועמד למשרת מנהל מכירות צריך לומר: לא הייתי רוצה לעבוד בתפקיד שדורש ישיבה מול מחשב ללא תקשורת עם אנשים. כך המראיין יבין שאתם אכן אוהבים לדבר עם אנשים, תכונה שמתאימה למשרת מנהל מכירות. אליעד מציין כי יש אנשים שנהנים מאוד מהתפקיד שלהם ויש אנשים שנהנים ממנו פחות, ולכן השאלות האלה הן מהותיות להצלחת הראיון וההתאמה למשרה. לסיכום, שאלות אלו עוזרות לכם לבדוק לעומק האם המועמד מתאים לתפקיד מבחינת אופי, רצון ומוטיבציה, מעבר ליכולת מקצועית טכנית. מצד המרואיין, התשובות צריכות להיות תואמות ומדויקות לתפקיד הרצוי, וכדאי תמיד להכין מראש סיפור אותנטי ומשכנע מדוע התפקיד הזה מתאים לכם בדיוק. איך לראיין עובדים? חוסר התאמה לתפקיד איך להכיר את האופי של העובד? איזה
כישורים, איך לדעת מה הכישורים שלי? איך לדעת במה אני טוב? במה אני יותר טוב מאחרים? איזה כישורים יש לי? מה זה כישורים? סוגים של כישורים, איזה תפקיד מתאים לי? זיהוי כישורים, מימוש עצמי, כישורים ייחודיים, כישורים נפוצים, האם אני מוכשר?
כישורים, איך לדעת מה הכישורים שלי? איך לדעת במה אני טוב? במה אני יותר טוב מאחרים? איזה כישורים יש לי? מה זה כישורים? סוגים של כישורים, איזה תפקיד מתאים לי? זיהוי כישורים, מימוש עצמי, כישורים ייחודיים, כישורים נפוצים, האם אני מוכשר?
... איזה כישורים יש לי? מה זה כישורים? סוגים של כישורים, איזה תפקיד מתאים לי? זיהוי כישורים, מימוש עצמי, כישורים ייחודיים, כישורים נפוצים, האם אני מוכשר? איך אפשר לדעת מהם הכישורים שלי? הרבה אנשים ... שאלות כמו במה אני טוב?, איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים?, איזה תפקיד מתאים לכישורים שלי?, או איך לזהות את הכישורים הייחודיים שלי?. אליעד כהן מסביר שכדי לענות על שאלות אלו, קודם כל צריך להבין מה המשמעות ... אפילו בדבר קטן ושולי לכאורה, היא למעשה כישור שלך. איך למצוא את התפקיד המתאים לכישורים שלי? לאחר זיהוי הכישורים שלך, השלב הבא הוא להבין באילו תפקידים אפשר להשתמש בהם. אם הכנת רשימה של הדברים שבהם אתה טוב יותר מאחרים, אתה יכול להתחיל לחפש איזה מקצוע או תפקיד זקוק לכישורים האלו. לדוגמה, אם אתה טוב בתקשורת עם אנשים, אולי מתאים לך תפקיד בתחום המכירות או השירות. אם אתה יודע לחקור דברים בצורה טובה, אולי מתאים לך תפקיד של חוקר או אנליסט. האם יכול להיות שאין לי כישורים בכלל? אליעד כהן מתייחס לאפשרות שמישהו יחשוב שאין לו שום כישורים. הוא טוען שמבחינה ... מאחרים. עם הזמן, תוכל להבין טוב יותר במה אתה טוב במיוחד ואילו תפקידים או מסלולי חיים מתאימים לך על סמך הכישורים הללו. איך לדעת מהם הכישורים שלי? כיצד למצוא את התפקיד המתאים לי? מהם כישורים ייחודיים? איך לזהות במה אני טוב? כישורים נפוצים וייחודיים מהם הכישורים שלי בהשוואה לאחרים? ...
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
... הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה איך להתנהל נכון מול דילמות בקידום או שינוי תפקיד בעבודה? בהרצאה זו אליעד כהן מתייחס לעומק לדילמה נפוצה: עובד חדש שמרגיש שהתפקיד אליו התקבל אינו מתאים לכישוריו, ושוקל מעבר לתפקיד אחר בארגון תוך זמן קצר. דרך דוגמה מפורטת של עובדת שהתחילה תפקיד חדש לאחרונה ומתלבטת אם לבקש מעבר לתפקיד אחר בארגון, אליעד מראה איך לנתח מצבים של שינוי וקידום בעבודה, וכיצד ... שמתעוררים במצב כזה. ההרצאה מתארת בפרטי פרטים את השלבים שאדם צריך לעבור כאשר הוא שוקל שינוי תעסוקתי או קידום לתפקיד חדש, במיוחד אם מדובר בשינוי מהיר לאחר תחילת תפקיד מסוים. איך מחליטים מה חשוב יותר - כסף או עניין בתפקיד? אליעד פותח בשאלה מהותית: מה חשוב יותר, כסף או עניין בתפקיד? הוא מעלה את האפשרות שייתכן מצב שבו העובד יבחר בתפקיד פחות מעניין עם יותר כסף או תפקיד מאתגר ומעניין יותר עם אותו שכר או פחות. הוא ממחיש את הבחירה הזו כדילמה נפוצה אצל עובדים. אליעד מסביר שלפעמים תפקיד מאתגר נתפס בטעות רק כמשהו שקשה לעשותו, אך בפועל האתגר יכול להתבטא גם ביכולת לבטא יצירתיות ועצמאות, מה שמגביר תחושת סיפוק ומימוש עצמי. מה ההבדל בין עבודה עצמאית לתפקיד מאתגר? אליעד מדגיש שהמושג מאתגר לרוב מתפרש כקושי או סיכון לכישלון, ... ומספקת יותר מאשר במצב שבו הוא מגיב לפניות (שיחות נכנסות). כיצד להתמודד עם תחושת חוצפה כאשר רוצים לעבור תפקיד? אליעד מתייחס לדילמה של העובדת שחשה חוצפה בכך שהיא רוצה לעבור תפקיד אחרי זמן קצר מאוד בארגון. הוא מבהיר שהתחושה הזו טבעית, כי היא מבטאת ... להתכחש לתחושת החוצפה, אלא להכיר בה ולחפש דרך לעקוף אותה באופן חכם. לדוגמה, במקום להגיד ישירות אני רוצה לעבור תפקיד, להציע רעיונות בעדינות או לרמוז על כך, ולספק הסבר מנומק כיצד המעבר יכול לתרום גם למחלקה הנוכחית, וכך להפחית התנגדויות אפשריות. איך לנתח אינטרסים של מנהלים ועמיתים לקראת מעבר תפקיד? השלב החשוב ביותר, לפי אליעד, הוא להבין לעומק את האינטרסים של כל ... המעורבים בהחלטה: אינטרס של הבוסית הנוכחית, שעלולה לאבד עובדת טובה שרק נקלטה אינטרס של המנהלת החדשה שמגייסת לתפקיד, והאם היא בכלל מודעת לכישורים של העובדת אינטרס של הנהלת הארגון או ... כל הצדדים באופן מדויק, ולהציע פתרונות שיוכלו לספק את האינטרסים האלו ככל האפשר. מה לעשות בפועל כששוקלים מעבר תפקיד או קידום? אליעד מציע תהליך מובנה וברור: להבין מה בדיוק את ה רוצה באופן אישי, ומה המטרה שלך בתפקיד החדש. לנתח באופן מפורט את הסיבות לכך שהמציאות היא כפי שהיא (מדוע נקלטת לתפקיד הנוכחי ומה המשמעות של עזיבה מוקדמת). לזהות את האינטרסים של הצדדים ... הקשר בין קבלת החלטות בעבודה לתהליכים פנימיים של חשיבה? אליעד מדגיש שמה שנראה על פניו כהחלטה פשוטה של שינוי תפקיד בעבודה, משקף בעצם תהליך עמוק של חשיבה פנימית, המבטא את היחס שלנו ... ניהול סיכונים, והכרת האינטרסים הפנימיים שלנו. הוא מראה שהאופן שבו מנהלים את ההחלטה ברמה המעשית (המעבר לתפקיד חדש) דומה מאוד לאופן שבו אדם יכול לנהל קונפליקטים פנימיים אחרים ... בצורה עמוקה, הדבר עוזר גם לפתור בעיות בתחומי חיים נוספים. לסיכום, איך לשפר סיכויים לקבלת קידום או שינוי תפקיד בעבודה? המסר המרכזי של אליעד הוא שהבנה מעמיקה ויסודית של האינטרסים, המניעים והחששות של כל הגורמים המעורבים היא הדרך הטובה ביותר להצליח לעבור לתפקיד חדש או לקבל קידום בעבודה, ולהימנע מסכסוכים או תחושות של חוסר נעימות. איך לבקש קידום בעבודה? מה חשוב יותר כסף או עניין בתפקיד? איך לעבור תפקיד בארגון בלי לפגוע ביחסים? האם זה חוצפה לבקש שינוי תפקיד אחרי זמן קצר? איך להבין את האינטרסים של המנהלים שלי? איך להתכונן ...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו עובד אחד עוזב או מתפטר, ונוצר צורך שעובד אחר ייקח על עצמו את התפקיד שהתפנה. השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף או תוספת אחריות, מבלי לתת לו הצעה כספית גדולה או משמעותית שתכביד על הארגון. איך לגרום לעובד להרגיש ... לעובד שהקודם עזב ולכן הוא חייב לבצע את תפקידו , כי אז העובד ירגיש מנוצל. במקום זאת, יש להדגיש את האחריות והחשיבות של המחלקה, ואת העובדה שהעבודה הנוספת היא חלק אינטגרלי מהתפקיד שלו. אליעד מדגיש שחשוב להציג את המהלך בצורה חיובית, כחלק משדרוג אישי ומקצועי של העובד. מה השלבים לשכנוע ... הוא לא רוצה). לברר מדוע הוא עלול להתנגד לתפקיד החדש או לתוספת האחריות. להסביר לו בבירור כיצד ביצוע התפקיד יאפשר לו להשיג את מה שהוא רוצה ולהימנע ממה שהוא חושש ממנו. לדוגמה, אם העובד רוצה להרגיש שמעריכים אותו ... רוצה ביטחון תעסוקתי, יש להדגיש כי קבלת התפקיד החדש תחזק את הערכת ההנהלה כלפיו ואת ביטחונו התעסוקתי. מנגד, אם הוא חושש מפיטורים או מאווירה שלילית, יש ... לומר לעובד שכבר כיום הוא יכול לבצע את התפקיד הנוסף במסגרת שעות העבודה הקיימות, פשוט על ידי עבודה יעילה יותר. כך תימנע תחושה של ניצול מצד העובד, ומנגד ... לדוגמה, לומר לעובד שהוא חייב לקחת את התפקיד החדש כי העובד הקודם התפטר זו טעות. העובד מיד ישאל: מדוע עלי לעשות עבודה של שני אנשים? אליעד מסביר שהדרך ... מצד העובד? אם בכל זאת העובד מתנגד מאוד לתפקיד החדש, אליעד מציע להשתמש באסטרטגיית הלחץ המתון: להסביר לעובד שהארגון נמצא בתהליך של התייעלות, וכי רק ... לדרוש תגמול משמעותי. איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף? שיטות שכנוע עובדים בעבודה ניהול עובדים ללא העלאת שכר איך לזהות מה העובד באמת רוצה? ניהול משא ומתן ... איך לשכנע עובד בעבודה מהר, לשכנע לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר אליעד: איך לשכנע עובד לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר. ש: שהוא מקביל לו, אוקי? אליעד: אבל צריך לתת לו הצעה שהוא לא יכול לסרב לה. ש: זהו, ... מהתחלה. יש לך עובד שאתה רוצה שהוא יבצע תפקיד מסוים. אל תתמקד באיך אני משכנע אותו לעשות תפקיד של מישהו אחר שהיה ועזב. זה לא מעניין הסיפור. תתמקד במהות איך אני גורם ל - X לעשות Y, זה הכל. ש: לעשות Y ... הוא בעצם שאל איך אפשר לשכנע עובד לבצע תפקיד מסוים. נכון? זה השאלה. מה אנחנו עושים? שלב ראשון בודקים מה הוא רוצה. שלב שני בודקים מה הוא לא רוצה. ואז ... הנה, אתה אומר לו לדוגמה אני מקדם אותך לתפקיד עוד יותר ניהולי, נגיד אני רוצה להגדיל לך את המחלקה. נגיד שאתה אומר לו אנחנו מגדילים את המחלקה, אני רוצה ... אעשה עבודה של שניים. זה מה שצריכים, זה התפקיד שלך. זה שהוא לא ידע זה בסדר, אבל אתה לא צריך להגיד את זה. הוא ידע הרבה דברים אבל אתה אל תדחוף הוא עזב ... חושב שהוא חייב. הוא חושב שהוא חייב לבצע תפקיד מסוים, נכון? הוא חושב שהוא חייב לבצע תפקיד מסוים, אמת? זה התפקיד שלו בשביל לקבל משכורת. אתה צריך לשכנע אותו שמה שאתה רוצה שהוא יעשה זה במסגרת התפקיד שהוא חושב שהוא חייב לעשות. ש: כן עכשיו עוד פעם הוא צריך לעשות, זה תפקיד של זה, מה התכוונתי להגיד בזה. אליעד: הוא לא עושה את זה, הוא לא בחברה יותר. מה זה? זה תפקיד שלא קשור בשום צורה למחלקה? ש: את מה שהוא עשה? אליעד: כן את המחלקה שלו, לא קשור בשום צורה? אני אגיד לך ... הלוגית, נגיד שהוא אומר לך אני עושה את התפקיד שלו, תן לי את המשכורת שלו, מה אתה אומר לו? אז אתה אומר לו קודם כל מה האמת. האמת האם הוא באמת הולך לעבוד ... שלוש שעות ביום. אחר כך אנחנו נוסיף לך את התפקיד שלו וניתן לך עוד שלושת אלפים, ארבעת אלפים שקל למשכורת. מתאים לך?, זהו. אם העובד אומר לך אז אני רוצה עוד ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
... לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, ... בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים ... המטרה הכללית של הארגון ולגרום להם להרגיש שהם שותפים להצלחה הזאת. האם כל עובד יכול לחשוב על טובת החברה? השאלה המרכזית היא האם כל עובד יכול להתעלות מעל התפקיד שלו ולחשוב על טובת החברה? ... המנהל לא יכול לבקש מהעובד לבצע את העבודה בצורה האופטימלית אם הוא לא יודע איך לשפר את המוטיבציה האישית של העובד. כל עובד מגיע עם מאפיינים שונים, ותפקיד המנהל הוא לזהות את הדרך ...
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
... עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול ... של העובד, והעובד מספק לו שירותים שנדרשים. מה זה אומר לגבי תפישת המעביד כלקוח? מנגד, אם אתה בתפקיד המעביד, אתה יכול להסתכל על עצמך כלקוח של העובדים שלך. במקום לחשוב עליהם ככפופים לך, תוכל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תפקיד, כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תפקיד, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי מומלץ, קואצ'ר אישי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בתחום תפקיד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2650 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 00:03:57 - wesi1