אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול ✔שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
וכאן נסביר בקצרה, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? ומה זה שיווק? מה זה מכירות? ומה התפקיד של השיווק בעסק? ומה התפקיד של המכירות בעסק? ונסביר, האם כדאי יותר להשקיע בשיווק או במכירות? ונסביר מה זה שיווק טוב ומה זה שיווק גרוע? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב ואנשי מכירות טובים? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל שיווק טוב ואנשי שיווק טובים? ונסביר גם בקצרה על מה זה משפך שיווקי (Marketing Funnel)? ומה זה משפך מכירה (Purchase Funnel)? ומה זה מסע לקוח (Customer Journey)? ונסביר גם מה ההבדל בין שיווק לטווח המיידי, לבין שיווק לטווח ארוך, לבין שיווק לטווח קצר? ובגדול נסביר על מהי מערכת היחסים שיש בין השיווק לבין המכירות? ועוד.

אז ברמת העיקרון, העסק רוצה להרוויח כסף, גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. וכדי להרוויח כסף, צריך למכור משהו ברווח כמובן. וכדי למכור משהו, צריך את מה שירצה לקנות וצריך את מי שימכור למי שרוצה לקנות.

ובעצם במילים אחרות ניתן להבין, שיש כאן 2 תהליכים מרכזיים. תהליך 1 - הוא תהליך של איתור הלקוחות, תהליך שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק שלנו, כדי להגדיל את הסיכוי שנוכל למכור למי מהם. תהליך 2 - הוא התהליך שבו אנחנו מנסים למכור ללקוחות שהגיעו לעסק שלנו.

אז לתהליך הראשון שבו אנחנו מנסים לגרום ללקוחות להגיע לעסק, לגרום ללקוחות להתעניין במוצר, לגרום ללקוחות לבקש מידע נוסף וכולי, לתהליך הזה נקרא שיווק. תהליך שבו אנחנו רוצים ליצור ביקושים ולהגדיל ביקושים של העסק שלנו. וברגע שהלקוחות כבר פנו לעסק שלנו, דרך האינטרנט, בטלפון, הגיעו פיזית לחנות וכיו"ב, הרי שכאן מתחיל תהליך של מכירה, על ידי איש המכירות, שאמור להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם.

במילים אחרות, התהליך של איתור הלקוחות, שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק, זה תהליך שנקרא שיווק. התהליך שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות לקנות, זה נקרא מכירות.

ומי שיסתכל על התהליך הזה מבחוץ, יראה שיש לו צורה של משפך. דהיינו, שמשפך הוא רחב בחלק העליון שלו וצר בחלק התחתון שלו. וגם תהליך השיווק והמכירות, הוא דומה למשפך. ולכן קוראים לתהליך הזה משפך שיווקי. דהיינו, שלדוגמה אנחנו מפרסמים מודעה ל 100,000 אנשים, ומתוכם נניח 5,000 אנשים לוחצים על המודעה שלנו. ומתוכם נניח 50 אנשים משאירים לנו פרטים ופונים לעסק לקבל מידע נוסף. ומתוכם נניח שנסגרות 5 עסקאות בפועל. והרי שיש לנו צורה של משפך, שבו בראש המשפך השיווקי, נכנסים המון אנשים שונים, שאנחנו רוצים לגרום להם להתעניין בעסק שלנו, עד שבסוף התהליך מכולם נשארים רק כמה לקוחות בודדים שבאמת סוגרים עסקה.

ובעצם נראה, לקוח עובר כאן סוג של מסע. וזה נקרא מסע לקוח. דהיינו, שהלקוח עובר מסע שמתחיל במסע שיווקי, שבו הוא נחשף לראשונה לעסק שלנו. ואחר כך התהליך מסתיים במסע מכירות, שבו הלקוח עובר תהליך של מכירה. עד שבסוף התהליך הוא הופך להיות לקוח אמיתי של העסק שלנו.

ובניית משפך שיווקי, היא מורכבת מכל מיני חלקים שונים. ולכל חלק צריך את המומחיות שלו. צריך לדוגמה לדעת להגדיר את קהל היעד, מי קהל היעד שלנו, שאנחנו רוצים למכור לו ושאנחנו מניחים שנוכל להרוויח ממנו הכי הרבה כסף, אחרי כל עלויות השיווק והמכירה. ויש כאן כל מיני שאלות שונות מזוויות שונות. לדוגמה צריכים להפריד בין השאלה, מי יכול וירצה לרכוש את המוצר שלנו, לבין מי ירצה לרכוש את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו נרצה למכור לו. וכמה יעלה לנו להגיע לאותם לקוחות שאנחנו רוצים למכור להם. ובאיזה תרחיש נרוויח הכי הרבה כסף וכיו"ב.

ונניח שיש לנו בראש את מי קהל היעד שלנו, עכשיו צריכים לחשוב על איך להגיע לאותו קהל היעד, איפה לפרסם לקהל היעד, מה בדיוק לפרסם לקהל היעד, איזה סוגי תוכן, מה לומר באותה פרסומות, איזה מסרים להעביר בפרסומת, באיזה מילים להשתמש בפרסומות, באיזו גרפיקה להשתמש בפרסומת ועוד. והאם כדאי לפרסם פרסומת אחת, או כמה פרסומות שונות. ואיפה לפרסם, וכמה לפרסם, ומתי לפרסם, ואיך לפרסם, ובאיזה תקציב לפרסם ועוד המון שיקולים שונים, שכולם משפיעים על הרווחיות של העסק.

וכל הדברים האלו, אמורים להביא לידים לעסק, שאיש המכירות אמור לטפל בהם ולהפוך אותם ללקוחות רוכשים ללקוחות משלמים באמת. וכך העסק אמור להרוויח כסף.

וברמת העיקרון, איש המכירות אמור לדעת למכור למי שפונה לעסק. ואיש השיווק אמור להביא אל העסק את הלקוחות שפונים לעסק. זה בגדול.

וגם את תהליך השיווק עצמו, ניתן לחלק ל 2 חלקים. חלק אחד הוא שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, חלק שבו רוצים לגרום ללקוחות כאן ועכשיו להגיע לעסק ולהתעניין במוצר שלנו. שאז אנחנו נייצר חומרי שיווק, שמדברים בעיקר על המוצר שלנו באופן מאוד ספציפי וקוראים ללקוחות לבוא לרכוש את המוצר. החלק השני הוא חלק שבו אנחנו עושים שיווק לטווח ארוך, שבו המטרה היא לאו דווקא לגרום לאנשים לבוא לרכוש כאן ועכשיו, אלא המטרה היא לגרום לאנשים כמה שיותר להכיר את העסק שלנו ולאהוב אותו ולהעריך אותו, כדי שבטווח הרחוק יגיעו כמה שיותר אנשים לעסק שלנו. וכאן התכנים יהיו תכנים שפחות קוראים לאנשים לרכוש את המוצר, אלא התכנים יהיו תכנים כלליים על המוצר ועל החברה ועל דברים שאמורים לגרום לאנשים לרצות לרכוש מאיתנו את המוצר בבא היום בעתיד.

לדוגמה, נניח שאתה נגר ורוצה למכור מטבח. אז שיווק לטווח הקצר, כנראה שיהיה בו מסר של "בא לרכוש את המטבח, הכי יפה / חדש / גדול / מאובזר, במחיר הכי טוב" וכיו"ב. כדי לקרוא לאנשים כאן ועכשיו לרכוש את המוצר. ושיווק לטווח רחוק יהיה משהו בסגנון של פרסום תכנים על עיצוב מטבחים, על שיקולים בבחירת מטבח, על איך לתכנן מטבח וכיו"ב. שהתכנים האלו אמורים לגרום ללקוחות להכיר אותך וליצור איתם מערכת יחסים של אמון. כדי שבהמשך כאשר הם או מישהו שהם מכירים ירצה מטבח, אז הוא יבוא אליך לרכוש את המטבח.

וכמו שאמרנו, כאשר בונים משפך שיווקי ומשפך מכירות, צריך להתבונן על איזה סוג שיווק רוצים לעשות ובהתאם לזה לבחור את תכני השיווק שמתאימים למשפך השיווקי ובהתאם לזה לדעת היכן לפרסם את תכני השיווק וכולי.

ואחרי שהבנו את כל זה נאמר, שניתן להבין, שככל השיווק שלך יותר טוב, ככה אתה פחות צריך להשקיע במכירות. וככל שהשיווק שלך יותר גרוע, ככה אתה צריך יותר להשקיע במכירות. דהיינו, אם אתה בונה תהליך שיווקי לטווח הארוך בצורה נכונה, הרי שבעצם אתה תיצור משפך שיווקי מאוד רחב ומאוד איכותי, שיהיו בו המון תכנים והמון חשיפה של לקוחות אליך. ומתוכם בטווח הארוך, יגיעו אליך לקוחות לעסק, לקוחות שכבר מכירים אותך, לקוחות שכבר רוצים לרכוש ממך. וכאשר הם יגיעו אליך, אז כנראה שגם איש מכירות גרוע יוכל למכור להם.

כי ככל שאיכות הלידים הנכנסים גדולה יותר, וככל שהלקוחות שפונים אליך, מכירים אותך יותר, אוהבים אותך ואת המוצר שלך יותר, כך יהיה לך יותר קל לסגור עסקה. ואפילו תוכל לסגור עסקאות בלי מחלקת מכירות בפועל, דהיינו, תוכל לסגור עסקאות און ליין בצורה ממוחשבת, בלי שום בן אנוש מוכשר או טיפש שינהל את המכירה.

כי מחשב, הוא סוג של איש מכירות טיפש. ואם השיווק מצוין, אז גם מחשב שהוא איש מכירות טיפש, גם הוא יוכל לסגור לך עסקאות, בלי אנשי מכירות טובים או רעים. אבל אם השיווק שלך גרוע, אז אתה חייב איש מכירות תותח איש מכירות מצוין, שידע למכור את המוצר שלך. ככה שאם קשה לך למכור ואם יש לך קושי במחלקת המכירות, הרי שאולי הדרך לפתור את זה, היא דרך מחלקת השיווק.

ומה זה שיווק גרוע? שיווק גרוע הוא שיווק שמביא לך לעסק לקוחות, שגם איש מכירות חכם, לא יכול למכור להם. שיווק מצוין יהיה, שיווק שמביא לך לעסק לקוחות שגם איש מכירות טיפש, יכול למכור להם. (חפש גם באתר את הנושא של "הנאצי של המרק"). וכמובן שיש כאן סקאלה של איכות השיווק. כאשר ברמת העיקרון, שיווק טוב, אמור להביא לך לעסק, לקוחות מבושלים, לקוחות חמים, לקוחות שרוצים לרכוש ממך, לקוחות שמכירים אותך, לקוחות שמכירים את המותג שלך, לקוחות שמאמינים בך, לקוחות שסומכים עליך, לקוחות שכבר בנית איתם מערכת יחסים. לעומת שיווק גרוע, שמביא לך לעסק לקוחות סרק, לקוחות משועממים, לקוחות שלא מכירים אותך, לקוחות ששומעים עליך בפעם הראשונה, לקוחות שלא מכירים את המוצר שלך וכולי. וככל שאיכות הלידים יותר טובה, כי השיווק יותר טוב, הרי שיהיה לך יותר קל למכור.

ובמה תלויה איכות השיווק? בהמון דברים כמובן. במסרים ובתכנים של המשפך השיווקי, במקום שבו אתה מפרסם את התכנים האלו ועוד המון דברים נוספים.

ולכן אפשרי לומר, שככל השיווק יותר טוב, ככה תהליך המכירה יותר קל וככל שהשיווק יותר גרוע, ככה תהליך המכירות יותר קשה.

עוד ניתן לומר, כי בטווח הרחוק, השקעה בשיווק לטווח רחוק עדיפה על השקעה במכירות ועל השקעה בשיווק לטווח קצר ובשיווק לטווח מיידי. כי בטווח הרחוק, שיווק טוב, מביא לך לעסק לקוחות, שכמעט ולא צריך למכור להם ושלא צריך להשקיע בהם במכירות.

וכמובן שצריכים להשקיע בשיווק לטווח רחוק, שהוא זה שבונה את מערכת היחסים עם הלקוח והוא זה שגורם ללקוח להאמין בעסק ולאהוב את העסק ולרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. כי שיווק לטווח קצר, הוא סוג של לזרוק כסף לפח. בדיוק כמו איש מכירות שלא מצליח למכור, שהכסף שאתה מוציא עליו, הוא סוג של לזרוק את הכסף לפח. כי רק שיווק לטווח הרחוק, רק הוא מביא תועלת ולא הולך לטמיון, כי הוא מפתח מערכת יחסים עם הלקוחות שלך בעתיד.

כמו כן ניתן להבין, שכל תהליכי השיווק וכל חומרי השיווק, אמורים להיות מבוססים על תהליכי המכירה. דהיינו, חומרי השיווק, אמורים להיגזר מתוך חומרי המכירה של איש המכירות הטוב ביותר. שצריכים לקחת את תהליך המכירה שלו, בהנחה שהוא לא מוגבל בזמן ובמשאבים, וצריכים לקחת את כל תהליכי המכירה שהוא יודע לעשות, ולהפוך אותם לחומרי שיווק.

כי חומרי השיווק, הם בעצם מסרים של מכירות, מסרים ישירים ומסרים עקיפים, שבמקום שאיש המכירות ידקלם אותם ללקוח, הרי שהחומר השיווקי אמור להסביר אותם ללקוח. ואסביר שוב: חומרי שיווק, התוכן שלהם, אמור להיות מקביל וזהה וטוב יותר משל איש המכירות. אמורים להיות בהם המסרים וההסברים של איש המכירות. והם אמורים להפוך למיותר את איש המכירות ואמורים לעזור לך, למכור בלי איש מכירות.

וחומרי שיווק לטווח קצר, שאומרים בא תקנה מוצר X, הם כמובן לא תחליף לנאומים של איש המכירות. אבל הסברים של איש המכירות, על איכות המוצר וכולי, שהם הופכים לחומרי שיווק, הם התרחיש הטוב ביותר ליצירת חומרי שיווק איכותיים לטווח הארוך.

לסיכום: השיווק מביא את הלקוחות לעסק, אנשי המכירות הופכים את הלקוחות שמתעניינים בעסק, ללקוחות משלמים. ככל שתשקיע יותר בשיווק איכותי, שיגרום ללקוחות לרצות לרכוש ממך, כך תצטרך להשקיע פחות במכירות ולהפך. ולטווח הארוך, עדיף להשקיע בשיווק לטווח הארוך, שיש לו את הלוגיקה שלו וכולי.
לקוחות שמאמינים בך עיצוב לשאול שאלות ממך ולא מהמתחרים שיווק טוב להפריד לחשוב להתעשר יצירת חומרים שיווקיים מומחיות להשקיע customer journey marketing funnel purchase funnel איך למכור איך למכור בלי איש מכירות איש מכירות איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק בלי איש מכירות גיוס גיוס מנהל גיוס מנהל מכירות גיוס מנהל שיווק גיוס מנהלים גרוע הבדל הבדלה הבדלים השקעה השקעות טווח ארוך טווח מיידי טווח קצר יועץ יעוץ יעוץ שיווקי להבדיל להשקיע להשקיע במכירות להשקיע בשיווק למה צריך שיווק למכור למכור בלי איש מכירות לנהל לקוח לקוחות מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות מה התפקיד של השיווק מה זה מסע לקוח מה זה משפך מכירה מה זה משפך שיווקי מה זה שיווק מה זה שיווק גרוע מה זה שיווק טוב מכירה מכירות מכירות או שיווק מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק מסע לקוח מסע מכירות מסע שיווקי משפך מכירה משפך מכירות משפך שיווקי ניהול שיווק שיווק או מכירות שיווק גרוע שיווק ומכירות שיווק טוב שיווק לטווח ארוך שיווק לטווח מיידי שיווק לטווח קצר תפקיד
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הרצאה זו של אליעד כהן מתמקדת בניהול תיבת הדואר הנכנס, או כפי שמכונה גם האינבוקס, במטרה למנוע מיילים שלא טופלו מלהלך לאיבוד או להיבלע בתוך המיילים שנעשתה בהם עבודה. אליעד מציין את החשיבות בניהול המיילים בצורה מסודרת ומאורגנת, על מנת לשמור על אפקטיביות בעבודה ובחיים העסקיים. מהי מטרת תיבת הדואר הנכנס? תיבת הדואר הנכנס, לפי אליעד, משמשת ... אליעד מסביר שהמפתח בניהול אפקטיבי של דואר אלקטרוני הוא ההחלטה המיידית על כל מייל. כל אימייל צריך להיות מנותב לפעולה, משימה, או לתיקייה מסוימת. ברגע שמטפלים בו, יש להוציא ... חשוב? החשיבות של ניהול נכון של הדואר הנכנס, לפי אליעד, היא קריטית לשמירה על סדר ואפקטיביות בעבודת היום - יום. תיבת הדואר הנכנס משמשת כשער לכל המשימות והפניות, ואם לא נתנהל בצורה מסודרת, כל מייל שלא מטופל בזמן יכול לגרום לעיכובים בתהליכים ולהחמיץ פניות חשובות. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הנושא המרכזי בהרצאה הוא ניהול תיבת הדואר הנכנס, או האינבוקס, באופן שמונע מצבים בהם מיילים חשובים ילכו לאיבוד או לא יטופלו כראוי. אליעד מסביר את החשיבות בהבנת התהליך של טיפול ... כאן היא, שהתהליך של ניהול מיילים ופעולות הדואר האלקטרוני הוא קריטי כדי למנוע בלגן ותקלות. תיבת הדואר הנכנס היא השלב הראשון של כל המשימות - היא האזור שבו כל הדברים ... שטופלו מהאינבוקס. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס? איך לנהל את המיילים? איך לנהל את הדואר האלקטרוני? איך לנהל את הדואר הנכנס? ניהול משימות ...
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
ניהול לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ומתן עסקי ניהול נכון ניהול סיכונים ניהול סיכונים פיננסיים ניהול עובדים
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה באמת? כדי לנהל יומן משימות באופן יעיל, אליעד כהן מסביר שישנם שני עקרונות חשובים ומשלימים שצריך להקפיד עליהם. אף שהם עשויים להיראות מנוגדים זה לזה, הם למעשה מאזנים אחד את השני ותורמים לניהול זמן נכון ולמניעת עומס ובלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות פתוחות? העיקרון הראשון בניהול יומן משימות הוא לא לסגור אף פעם משימה שעדיין פתוחה או שעדיין דורשת טיפול. הטעות הנפוצה היא לסמן משימה כסגורה למרות שהיא עדיין לא טופלה ... היא פשוט להסיר אותה מהשדה החזותי, כך שהמוח יתמקד רק במה שבאמת צריך להיעשות כרגע. איך האיזון בין שני העקרונות תורם לניהול זמן וארגון נכון? האיזון בין שני העקרונות - לא לסגור משימות שעדיין פתוחות ולא להשאיר ברשימה משימות שכבר הושלמו - מאפשר לנו למקסם את היעילות, לשפר את ניהול הזמן ולהפחית עומס נפשי מיותר. מצד אחד, כל משימה שנדרשת לטיפול מופיעה מולנו בבירור, ואיננו מפספסים אף פעולה חשובה. מצד שני, רשימת המשימות תמיד מעודכנת, נקייה, ומכילה רק את הדברים החשובים והפעילים. בשורה התחתונה, אליעד מסביר שניהול נכון של יומן המשימות כרוך בשמירה על בהירות מקסימלית. על ידי הקפדה על סגירה נכונה ומדויקת של משימות שהושלמו ועל השארת המשימות הפתוחות בלבד מול העיניים, אנחנו מאפשרים למוח לעבוד בצורה אופטימלית, להגדיל את הפרודוקטיביות ולהפחית לחץ נפשי. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה? כשמנהלים יומן משימות, ישנם שני עקרונות חשובים שצריך להקפיד עליהם, שיכולים להיראות כנגדים אבל למעשה הם משלימים אחד את השני. חשוב להבין איך לנהל את המשימות באופן שמסייע לניהול זמן ויעילות, ולמנוע מצבים שמעמיסים על המוח או יוצרים בלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות פתוחות? העיקרון הראשון שצריך לשים אליו לב הוא: לא ... אנחנו רוצים שהמוח לא יתאמץ לעבור עליה, לכן יש להוריד את המשימות הסגורות מהרשימה, כדי שהיא תישאר נקייה ונוחה להתמצאות. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות ...
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה? ניהול מנהלי עבודה שונה מניהול עובדים רגילים. כשאנו מנהלים עובד רגיל, התהליך הוא פשוט וברור. לדוגמה, אם אנו מנהלים עובד שאחראי להרכיב ... נשאל אותו באופן ישיר האם הרכיב, כיצד הרכיב, וכמה יחידות הוא הספיק להרכיב. אך כאשר מדובר בניהול מנהל עבודה או מנהל בכיר יותר, התהליך מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה. לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ניהול מרכזיות: גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות כמה משה מכר היום? ומה קורה עם העובדים שלך? בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על הדרך שבה מתבצעות המכירות, כלומר, הוא אחראי על ניהול העובדים, אך לא על התוצאה הישירה שלהם. הגישה השנייה היא לשאול את המנהל ישירות כמה הוא עצמו מכר היום, ... באופן אישי אחראי לבצע את המכירות. למרות שזה ברור שהוא לא המוכר הישיר, הגישה הזו משדרת למנהל שהוא האחראי הישיר לתוצאות. ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל ... את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול ... אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, ... את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? ... וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, ... אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיוב. אבל עוד הבדל אחד מרכזי ... בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש ... לא מדויק, אבל זה בגדול. ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של ... מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של ... נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור לדעת לעשות בקרות ואנליזות על תהליכי המכירה, לנסות לנתח את ... ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ ...
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים איך לנהל מנהלים בכירים בצורה יעילה? כאשר אתה אחראי על מנהלים בכירים בארגון, קיימות גישות רבות כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. אליעד מציג גישה ייחודית וברורה המסבירה את הדרך האופטימלית לניהול מנהלים של עובדים, תוך התמקדות מלאה בתוצאה ובאחריות ניהולית. איך להעביר סמכויות למנהל בצורה נכונה? אחת ההמלצות המרכזיות שאליעד מציג היא להתייחס למנהל הבכיר שמתחתיך כאילו הוא בעצמו עובד שלך. כלומר, הדרך הטובה ביותר לנהל מנהל בכיר, היא לדמיין שאתה עצמך מנהל ישירות את העובדים שתחתיו, ולהטיל על אותו מנהל בדיוק את אותן המשימות שהיית מטיל על העובדים הישירים. לדוגמה, נניח שאתה אחראי על מנהל המכירות, שתחתיו ישנם אנשי מכירות רבים. במקום לנהל את אנשי המכירות ישירות, אתה בא למנהל המכירות ואומר לו: אדוני, אני מצפה ממך למכור כמה שיותר, וזאת המשימה שלך. במילים אחרות, אתה מעביר אליו את כל האחריות שיש לך מול העובדים שלו. כיצד מתבטאת האחריות הניהולית של המנהל על העובדים? האחריות של המנהל על העובדים שלו דומה לאחריות של ספק שירותים. כשאתה מזמין בעל מקצוע לבצע עבודה עבורך, אתה לא אומר לו איך בדיוק להשתמש במקדחה או ... לקבל בסוף העבודה, ולא מתעניין באילו כלים או שיטות הוא משתמש. בדיוק כך, המנהל שתחתיך צריך להבין שהוא ספק שירותים שלך. הוא זה שאחראי על העובדים, והם מבחינתך רק כלי העבודה שלו. כיצד מתייחסים לעובדים ככלי עבודה של המנהל? אליעד נותן דוגמה מעשית: נניח שיש לך
כסף ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי
כסף ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי
... ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז ... חיסכון כספי האם כדאי לנהל תקציב ולהגביל הוצאות? אליעד כהן עוסק בנושא של ניהול כסף, תקציב משפחתי ואישי, אושר ... לכן יש אנשים שמעדיפים לא לנהל מעקב כלל, ופשוט לחיות בתחושה ... נכנסים למינוס. מה היתרון בניהול תקציב מפורט של ההוצאות? למרות ... כהן מסביר שלפעמים כן כדאי לנהל מעקב מדויק אחר ההוצאות, ... לדוגמה, אם אדם מתחיל לנהל רשימת הוצאות, הוא יכול לזהות ... מדוע אנשים נמנעים מלנהל מעקב תקציבי מדויק? אליעד מסביר שאנשים רבים נמנעים מניהול תקציב מסודר כי עצם הפעולה הזו ... מחסור. למשל, כאשר אדם מנהל מעקב על כל הוצאה, אפילו הוצאה ... שאין באמת פתרון מושלם לניהול הכסף. היחס האופטימלי הוא כזה ... שאליעד כהן מציג בנוגע לניהול תקציב וכסף מדגישה את הצורך ... גורם אושר ומה מיותר. איך לנהל תקציב משפחתי? האם כדאי לעקוב ... מה הקשר בין כסף לאושר? ניהול כסף בצורה נכונה איך להימנע ...
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים הם המשאבים שלך, ויש לדעת כיצד לתקשר איתם ו
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם חייב להגיע לשלמות ב
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ניהול, מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ טיפולי, מאמן אישי, מומחה בתחום ניהול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 14:44:51 - wesi1