... קטגוריה, צריך לעשות דירוג, של היתרונות החשובים יותר ברורים יותר יותר קל להבין אותם אין אותם אצל המתחרים יש פחות סיכוי שהמתחרים יגידו שיש את היתרונות האלו אצלהם וכולי. ובעצם כל השאלות הנל נועדו
לעזור לך כאיש מכירות, לא רק להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, אלא גם איך להעביר את המסר הזה ללקוח שלך, בהתאם לסיטואציה ולסוג הלקוח שלך. שלב 4: למד להכיר את ... בהתנגדויות אפשריות למוצר שלך. ועכשיו מה שעליך לעשות, זה להתמקד ביתרונות של המוצר שלך. לחשוב על היתרונות של המוצר שלך. לחשוב על איזה טוב המוצר שלך יעשה ללקוחות שלך. לחשוב על איך המוצר שלך יכול
לעזור ולשמח את הלקוח שלך. ואיך כל החסרונות שיש, אם בכלל יש במוצר שלך, איך הם בכלל לא הכרחיים ושניתן ליהנות מהמוצר בכל זאת. ולגבי השאלה של איך ליצור תסריט שיחה, בעיקרון, תסריט ...