אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להתנגד ✔ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך עסקת ברטר?
הבהרה:

עסקת ברטר דורשת גם שיקולי מיסוי / מס הכנסה - וצריכים להוציא בגינה חשבוניות מס כחוק. בתוכן הבא, יש התייחסות רק לעצם הרצון לשכנע מישהו לעשות ברטר של 2 שירותים שונים, בלי קשר לענייני מיסוי.

איך לגרום למישהו לרצות לבצע איתך עסקת ברטר מוצלחת?

הסיכום הבא מציג תובנות מפורטות מתוך שיחה של אליעד כהן עם איש הייטק (שאינו בעל עסק), שהתייעץ עם אליעד, כיצד הוא יכול לשכנע בעלת עסק לבצע איתו עסקת ברטר. אותו אדם ציין, שהוא יודע שאותה בעלת עסק, הייתה רוצה לעשות שינוי בקריירה שלה. והוא היה רוצה לעשות איתה עסקת ברטר, כלומר, שהוא יציע לה ייעוץ עסקי וקריירה בתמורה לכך שהיא תתן לו מוצרים ושירותים בחינם, במקום שהוא ימשיך לשלם על המוצרים שהוא מקבל ממנה כרגע.

האדם הבהיר כי מטרתו העיקרית היא לשכנע אותה לבצע איתו עסקת סחר חליפין יעילה ואטרקטיבית עבורה, בלי להציג זאת באופן ישיר מדי. בפרט שבפועל הוא לא מנהל כרגע עסק של שירותי יעוץ כלשהם. ולכן הוא רוצה לדעת, איך לשכנע את בעלת העסק לעשות איתו ברטר מסחרי, על שירות שכרגע בפועל הוא לא מוכר אותו לאנשים בכללי וגם היא עצמה לא יודעת שהוא מספק שירות כזה.

מהן הטעויות הנפוצות בביצוע עסקת ברטר ואיך להימנע מהן?

האדם שיתף שהוא גילה בשיחה עם אותה בעלת עסק, שהחלום שלה הוא להיות מקעקעת, ושהוא יכול לעזור לה להתקדם בכך. הוא חשב לנצל זאת על מנת לקבל ממנה שירות בתמורה לייעוץ. אליעד הסביר לאדם את החשיבות של להבדיל בין "עזרה חברית" לבין "שירות מקצועי". כאשר אתה עוזר כחבר, הצד השני לא מרגיש מחויבות לתת תמורה, אולם כאשר אתה מציג את זה כשירות מקצועי - הצד השני מבין שיש לכך ערך כלכלי אמיתי ולכן פתוח יותר לעסקת ברטר.

מדוע חשוב להבחין בין יחס מקצועי ליחס אישי כשמציעים ברטר?

אותו אדם תיאר את בעלת העסק כ"מושלמת". אליעד פתח את הדיון בכך שהדגיש כמה חשוב להבהיר מראש שמדובר בהתרשמות אישית ולא במציאות אובייקטיבית. אליעד העיר לו להיזהר בניסוחים כאלו, כי תפיסתו יכולה לנבוע מכך שהיא סיפקה לו שירות מקצועי שנועד לגרום לו להרגיש טוב. אליעד הבהיר שיכול להיות שבסיטואציה אחרת לגמרי (כמו דייט אישי), החוויה הייתה שונה לחלוטין, ולכן חשוב להיזהר לא לערבב בין החוויה האישית לשירות המקצועי.

כיצד לגרום לצד השני להעריך את השירות שלך?

אחת ההמלצות המרכזיות של אליעד הייתה להראות לצד השני מראש שהשירות שלך הוא שירות מקצועי אמיתי ששווה כסף בשוק. אם האדם יציע את עזרתו כחבר בלבד, הצד השני יראה זאת כ"מתנת חינם", ולא ירגיש צורך או נוחות להציע תמורה הולמת. לעומת זאת, אם האדם יציג זאת כשירות מקצועי שבדרך כלל משלמים עבורו כסף רב, יהיה לצד השני ברור ומוצדק לבצע עסקת ברטר.

כדוגמה, אליעד הסביר שאם היא מבינה שהייעוץ העסקי או הקריירה שהאדם מציע שווה כסף משמעותי (לדוגמה, "5000 דולר"), יהיה לה קל יותר להסכים לעסקת ברטר משום שהיא תבין את הערך הכלכלי של ההצעה.

איך להציג את ההצעה לעסקת ברטר בצורה נכונה?

אליעד המליץ לא להציג את ההצעה לעסקת הברטר באופן ישיר מדי בהתחלה. במקום זאת, הוא הציע את השלבים הבאים:
  • תחילה יש ליצור מצב בו הצד השני מכיר בערך המקצועי שלך - לתת ייעוץ ראשוני בעל ערך ברור וממשי, למשל "כתיבת קורות חיים". לאחר שהצד השני יראה את הערך של העזרה, יהיה פתוח יותר לרעיון הברטר.
  • להציג את ההצעה כשירות מקצועי - לא "עזרה חברית". כך הצד השני ירגיש שזה לגיטימי לעשות עסקת ברטר בגלל שהוא ירגיש אי נעימות לקבל שירות בחינם.
  • לא להציג אפשרויות יעוץ ספציפיות, אלא להציג שיש המון אפשרויות איך הוא יכול לעזור לה באופן כללי להתקדם בקריירה. וככה לתת לצד השני לגלות בעצמו את הצורך ואז להציע עזרה בהתאם.
האם להציע שירות שלא התבקש במפורש?

אליעד הסביר לאדם שלא כדאי להציע שירות שלא התבקש מראש, כמו למשל ייעוץ זוגי, אם זה לא עלה בשיחה עם הצד השני. ההצעה צריכה להיות תמיד מותאמת לצרכים שהצד השני הביע במפורש. אליעד הדגיש שאם אתה מציע שירות שהצד השני כלל לא ביקש, הוא עלול להרגיש שאתה דוחף משהו לא רלוונטי ולא נחוץ, וזה יפגע באמינות ההצעה.

אם במהלך השיחה הצד השני מעלה נושא נוסף כמו קושי בזוגיות, רק אז זה יהיה לגיטימי להציע ייעוץ בנושא. אליעד הציג את הנושא באופן הבא: "אם היא לא אמרה לך בפירוש שהיא זקוקה לייעוץ זוגי, אז אל תכניס את זה מיוזמתך, אלא אם זה עולה באופן מפורש בשיחה".

איך לטפל מראש בהתנגדויות אפשריות?

אליעד ציין שלושה כלים מרכזיים שצריך להשתמש בהם בעת הכנת ההצעה לעסקת הברטר:
  • סימולציה:

    לנסות להיכנס לראש של הצד השני ולהבין אילו התנגדויות יכולות להיות לו מראש.
  • שיקוף:

    להציג את ההצעה מנקודת המבט של הצד השני ולהראות שאתה מבין את מצבו...
לנהל להציע עזרה מדינה חוסר וודאות חלום עבודה לגרום לבחור גישור לזוגות חשיבות חברויות סימולציה איך לגרום לאישה איך לגרום לבחור איך לגרום לבחורה איך לגרום לגבר איך לגרום לה לעשות איך לגרום לה לרצות לעשות איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו לעשות איך להציג איך להתכונן איך להתנגד איך לשכנע איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לעשות אפשרי ברטר הבדל הבדלה הבדלים התנגדויות התנגדויות אפשריות התנגדות חשיבות לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום למישהו להסכים להבדיל להסכים להציג להציע להתכונן להתנגד לשכנע לשכנע מישהו לשכנע מישהו להסכים מקצוע עסק עסקים עסקת ברטר רצון שירות שכנוע
לוותר או להילחם, להתפשר או לא, להתעקש או לוותר, לוותר או לא לוותר, להתנגד או להיכנע, לוותר או להסתער, להיכנע או להילחם, כניעה, לחימה, היכולת לוותר, היכולת להתעקש, היכולת להתנגד, להיות גם וגם, לוותר עליו או לא, לוותר עליה או לא
לוותר או להילחם, להתפשר או לא, להתעקש או לוותר, לוותר או לא לוותר, להתנגד או להיכנע, לוותר או להסתער, להיכנע או להילחם, כניעה, לחימה, היכולת לוותר, היכולת להתעקש, היכולת להתנגד, להיות גם וגם, לוותר עליו או לא, לוותר עליה או לא
לוותר או להילחם, להתפשר או לא, להתעקש או לוותר, לוותר או לא לוותר, להתנגד או להיכנע, לוותר או להסתער, להיכנע או להילחם, כניעה, לחימה, היכולת לוותר, היכולת להתעקש, היכולת להתנגד, להיות גם וגם, לוותר עליו או לא, לוותר עליה או לא האם נכון יותר להיכנע או להתנגד? אליעד כהן מסביר את הסוגיה של להיכנע או להתנגד באמצעות דוגמה בה חוצנים או דיקטטור באים להשתלט על האנושות. הם דורשים מהאנשים להשתחוות להם, כאשר מי שמשתחווה שורד ... שהוא מעלה היא האם נכון להסתכל על אלו שמתנגדים כהיעדר יכולת להיכנע, או להיפך, על אלו שנכנעים כהיעדר יכולת להתנגד. מה מבטא יותר יכולת - להיכנע או להתנגד? אליעד מתאר מצב בו אדם נולד לתוך מערכת שבה הוא יכול להיכנע ולהשלים עם הדרישות שלה, או להתנגד לה. הוא שואל האם האדם שמתנגד הוא חסר יכולת לחיות בשלום עם סמכות או שהאדם שנכנע הוא חסר אומץ ... האם עדיף להיות כמו אבן, להיכנע לכל מה שקורה ולאפשר לכל דבר לעבור דרכך, או להיות כמו אדם חי, להתנגד ולהיאבק על קיומך? מדוע האידיאל הוא לפתח את שתי היכולות גם יחד? התשובה שאליעד מציג היא ששתי היכולות - גם היכולת להיכנע וגם היכולת להתנגד - חשובות. האידיאל הוא לפתח יכולת להיכנע אפילו במצבים קשים כמו כששורפים אותך באש, להודות ולהזדהות עם מי שפוגע בך, וגם היכולת ההפוכה - להתנגד בכל הכוח אפילו למשהו שולי כמו שמישהו מוציא לך לשון. אליעד מדגיש כי הדוגמאות שהוא נותן, מניסיון לשרוף אדם ... לך לשון, הן דוגמאות לקצוות - מהקיצוני ביותר ועד לשולי ביותר, ובכל מצב כזה על האדם להיות מסוגל גם להתנגד וגם להיכנע באופן מוחלט. האם זה משנה אם נכנעים או מתנגדים בכל רגע נתון? אליעד טוען כי בסופו של דבר, לאחר שבן אדם מפתח את שתי היכולות הללו באופן מלא, הוא כבר לא יהיה מוטרד מהשאלה האם להתנגד או להיכנע, מכיוון שהוא יהיה מסוגל לעשות מה שירגיש לו נכון באותו הרגע. אחרי שיש לאדם יכולת מוחלטת גם להיכנע וגם להתנגד, כבר לא משנה מה הוא יבחר - מה שחשוב זה שתהיינה לו שתי האופציות פתוחות לחלוטין בפניו. הוא מדגים מצב אידיאלי: מצד אחד, להיות מסוגל להיכנע לחלוטין כאילו אינך קיים, מצד שני, להתנגד באופן מוחלט כאילו אתה אלוהים. אליעד מסכם ואומר שבמצב אידיאלי לאדם תהיה היכולת להיות גם עבד וגם מלך, גם ... בו האדם נמצא מעבר להכרח להחליט מראש, כשהוא יכול לחוות את החיים באופן מלא דרך שתי היכולות. להיכנע או להתנגד? האם עדיף להילחם או לוותר? תסמונת שטוקהולם והזדהות עם התוקף התנגדות מוחלטת יכולת כניעה מוחלטת האם עדיף להיות חזק ...
בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של ... של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח? והפעם נסביר, עוד נקודת ...
חקר הרצון העצמי, האם יש בחירה חופשית? איך להתנגד לרצון? איך לשלוט ברצון? איך להבין את הרצון? חקר האושר, איך לשלוט באושר? איך להיות מאושר? איך לא לסבול? המרדף אחרי הרצון
חקר הרצון העצמי, האם יש בחירה חופשית? איך להתנגד לרצון? איך לשלוט ברצון? איך להבין את הרצון? חקר האושר, איך לשלוט באושר? איך להיות מאושר? איך לא לסבול? המרדף אחרי הרצון
חקר הרצון העצמי, האם יש בחירה חופשית? איך להתנגד לרצון? איך לשלוט ברצון? איך להבין את הרצון? חקר האושר, איך לשלוט באושר? איך להיות מאושר? איך לא לסבול? ... ברצונות שלו. בשיחה מפורטת הוא עונה על השאלות: האם יש בחירה חופשית על הרצון? איך נוצר הרצון? כיצד ניתן להתנגד לרצון? ואיך אפשר באמת לשלוט בו? מאיפה בכלל מגיע הרצון? אליעד מסביר שאנשים נוטים לשאול מאיפה מגיע הרצון, אך ... לבצע זאת. הבעיה מתחילה כשהרצון נתפס כדבר שמנהל אותנו, ואז האדם חש חסר אונים ומנסה להבין איך לשלוט או להתנגד לו. האם האדם יכול לשלוט ברצונות שלו? אליעד מציג פתרון פרקטי לשאלת השליטה ברצונות. לדבריו, האדם חייב לשאול את ... לי כסף? לדבריו, ברגע שהאדם מבין שאינו חייב להרגיש רע, הסבל נעלם. האם הרצון הוא דבר מחויב או שאפשר להתנגד לו? אליעד מסביר כי הרצון נתפס לעיתים כדבר מוחלט ומחויב שלא ניתן להתנגד לו, אך האמת היא שאם האדם באמת מאמין שהרצון הוא מוחלט ולא ניתן להתנגד לו, לא היו מתעוררות בו שאלות כלל. עצם העלאת השאלה מוכיחה שהאדם אינו בטוח שהרצון מחויב. הוא ממליץ לבדוק ... מלגרד, ולבדוק האם הוא חייב להקשיב לרצון או לא. התרגול הזה מביא את האדם להבנה עמוקה לגבי האפשרות שלו להתנגד או להסכים לרצונותיו. כך הוא יכול להשתחרר משליטת הרצון עליו. בסיום ההרצאה אליעד מסכם: אם האדם יגיע למסקנה שהוא ... להתמודד עם סבל מהרצון? האם אני חייב לרצות משהו? איך להשתחרר משליטת הרצון? מדוע הרצון מנהל אותי? האם אפשר להתנגד לרצון שלי?
הרע הוא לא טוב, להתנגד לאירועים לא נעימים, להכיל ממקום של שתיקה, לא לקבל את המציאות, מעבר לטוב ורע
הרע הוא לא טוב, להתנגד לאירועים לא נעימים, להכיל ממקום של שתיקה, לא לקבל את המציאות, מעבר לטוב ורע
הרע הוא לא טוב, להתנגד לאירועים לא נעימים, להכיל ממקום של שתיקה, לא לקבל את המציאות, מעבר לטוב ורע מדוע אנשים מתנגדים לאירועים לא ... שאין בכוונתו לומר שהרע הוא טוב או שצריך לקבל אירועים לא נעימים בהשלמה פסיבית. להפך, הוא מבהיר שצריך להמשיך להתנגד, להיאבק ולהימנע מכאב, מפחד ומסכנות ככל האפשר. לדוגמה, אם יש אש, האדם אמור לברוח ממנה ולא לקבל אותה כמציאות נעימה. מהי הפרספקטיבה הנוספת שמציג אליעד כהן לגבי קבלה והתנגדות? אליעד כהן מוסיף שישנה פרספקטיבה נוספת ועמוקה יותר, מעבר להתנגדות ולקבלה המוכרות. זוהי נקודת מבט שמאפשרת לאדם להכיל את המציאות באופן שקט ופנימי יותר, מתוך הבנה שיש רובד נוסף ... מסביר שאפשר לברוח מאש ועדיין להכיל את עצם העובדה שרע לך מזה שאתה חייב לברוח. כלומר, גם כשאתה נאלץ להתנגד ולפעול, עדיין יש רובד נוסף שבו אתה מקבל את עצם המאבק והקושי שלך. מהי המשמעות של קבלה אמיתית לפי ... אומר שהוא יחוש פחות סבל נפשי ופחות התנגדות פנימית, ובכך איכות החיים שלו תשתפר. אליעד מדגיש כי האדם ימשיך להתנגד לדברים רעים באופן מעשי, אך הוא יוכל ליהנות מהחיים בצורה עמוקה יותר, כשהוא אינו תלוי לחלוטין בהבחנות שבין טוב ...
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
... אתה רוצה את הגרסה הפשוטה?. כך נמנעים מהמילה לא, והמוח של הלקוח מתרגל לכן. מתי דווקא כדאי לתת ללקוח להתנגד? למרות החשיבות של יצירת הרגל של הסכמה, ישנם מקרים בהם כדאי דווקא לאפשר ללקוח להתנגד לפני שמגיעים לשאלה המרכזית. לעיתים האדם מרגיש שהוא חייב להביע התנגדות כדי לא להרגיש שנוצל או שעבדו עליו. לדוגמה, ... חוזה עשוי להרגיש צורך לשנות משהו בחוזה, אפילו דבר קטן, כדי לא להרגיש שסתם חתם. אם לא נאפשר לו להתנגד לדבר קטן, הוא עלול להביע את ההתנגדות בדיוק בנקודה הקריטית ביותר עבורנו, למשל בהחלטה הסופית האם לקנות או לא. ... האחרונה והחשובה ביותר. יש מצבים בהם דווקא מומלץ לשים את ההתנגדות בשאלה אחת לפני האחרונה, כדי שהלקוח ירגיש שסיים להתנגד ויהיה בשל יותר להסכמה סופית. איך לשלב בין הסכמה והתנגדות בשכנוע לקוחות? הדרך הטובה ביותר לשכנע היא לשלב בין ... תחושת ההתנגדות וההסכמה חייב להיות מתוכנן היטב בהתאם לסיטואציה הספציפית, כי אם ההתנגדות תישכח מהר מדי, הלקוח עלול לרצות להתנגד שוב. הכל תלוי בהקשר ובמוצר שנמכר. איך אפשר להתגונן מפני שכנוע ומניפולציות? הדרך להתגונן מפני שיטות שכנוע אלו היא ... כי בתת מודע שלו הוא מרגיש שהוא עוד לא יצא ידי חובת התנגדות הוא מרגיש בתת מודע שהוא צריך להתנגד והוא עוד לא התנגד אז יכול להיות שאת ההתנגדות הוא דווקא יביא בסוף על הדבר שאנחנו הכי לא רוצים שהוא יתנגד. ולכן אם אנחנו חושבים שהוא רוצה להתנגד לכן צריך לתת לו להתנגד לדברים שלא אכפת לנו שהוא יתנגד אליהם. ולכן לדוגמה להגיד דברים שאנחנו יודעים מראש שהוא לא יסכים איתם כדי ... אז אנחנו מסכימים איתך אז הנה באנו לקראתך, לתת לו את התחושה שהנה התנגדת מה אתה רוצה, אתה רוצה להתנגד? תתנגד הנה הכל בסדר גמור התנגדת הכל בסדר, לא הסכמת? הכל בסדר אל תסכים הכל בסדר יפה. עכשיו בזה ... שהוא מתנגד עדיין אפשר לעטוף את זה בתחושה של הסכמה. זאת אומרת נגיד שאנחנו רוצים כן לתת לו משהו להתנגד אליו, בהנחה שאנחנו רוצים לא בהכרח רוצים בהנחה שאנחנו רוצים אז אנחנו יכולים לתת לו משהו להתנגד אליו ואחר כך לדבר איתו על דברים שהוא מסכים איתם ואחר כך ללכת איתו לסעיף האחרון שהוא מסכים. עכשיו ... תלוי בהקשר תלוי בעניין אם אנחנו יודעים שפשוט צריך לשאול לבדוק מה אנחנו חושבים שיגרום לו בהנחה שהוא רוצה להתנגד והוא מרגיש שהוא חייב להתנגד מה יגרום לו יותר להסכים עם הסוף?. יכול להיות דווקא שיהיה מצב שדווקא אם אנחנו נעשה איתו איזו התנגדות ... ואחר כך ניתן לו דברים שהוא יסכים איתם יכול להיות שהוא ישכח את זה שהוא התנגד ואז הוא ירצה להתנגד עוד פעם, לכן אולי דווקא עדיף אחד לפני האחרון שאלה אחת לפני האחרונה או את השאלה האחרונה לפני ששואלים ...
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? ... הבקשה ואתה השומע לא מתאים לך הבקשה הזאת לא בא לך לעשות את זה אבל נניח שאתה לא יכול להתנגד אתה לא יכול להגיד לא, לא יכול לא רוצה לא מעוניין לא כדאי לך לא, למה? מאיזו סיבה כזו ...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה? אז כאשר ...
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
... בהכרח אומרת סוף הדרך, אלא אם תתנהל בצורה חכמה, תוכל להמשיך לעסקאות נוספות. למה כדאי להמנע מלהגיב באופן מוחלט להתנגדות? העקרון המרכזי של אליעד כהן הוא שעל אף שאנשים נוטים להסתכל על התנגדות של הלקוח כמשהו שמסיים את המשא ... את עצמנו מהם הסיבות שמובילות אנשים לסרב, כך שנוכל להנחות את הלקוח לחשוב עליהן מראש. האם תמיד הסיבה האמיתית להתנגדות היא זו שהלקוח מציין? כהן מציין כי לעיתים הלקוח חושב שהוא מתנגד מסיבה מסוימת, אך בפועל הסיבה האמיתית שונה ... המכירה הבאה. מה עושים אם לא הספקנו לשתול מראש את סיבת ההתנגדות הרצויה? אם לא העלינו מראש סיבה נוחה להתנגדות, לפעמים אפשר לנסות לשתול אותה בדיעבד, מיד כשהלקוח אומר לא. אך יש בכך חיסרון: הלקוח כבר הספיק לגבש לעצמו סיבה אחרת (ולעיתים מזיקה יותר) לסירוב. לכן, אם יש סבירות גבוהה להתנגדות, מומלץ להעלות אותה מראש, גם במחיר של ליידע את הלקוח באפשרות הסירוב. בצורה כזו, הוא בוחר כבר מעכשיו את הסיבה שרצויה לנו. יחד עם זאת, אם אין צפי חזק להתנגדות, אפשר להמתין לרגע הסירוב ולנסות במהירות לשתול סיבה קלה יותר. האם תמיד הסיבה שבנאדם חושב שהוא מתנגד היא הסיבה ... בשחור ולבן, זאת אומרת זה לא שאם הבנאדם יתנגד הלכה העסקה ואז אנחנו חייבים בכל הכוח לגרום לו לא להתנגד. יש מצבים שבהם טיפול בהתנגדויות פירושו הכלת ההתנגדות. להכיל, לקבל את ההתנגדות ולהמשיך משא ומתן בניסיון נוסף למכור מוצר ... בתחושה של סירוב. ולכן השאלה היא: ברגע שיש התנגדות ואין דרך לנטרל את ההתנגדות לגמרי. עדיין איך אפשר לגרום להתנגדות להיות פחות קשה. אז מה שבעצם אפשר לעשות זה לגרום להתנגדות של הלקוח לשתול לו בראש מחשבה שתגרום לו לחשוב שההתנגדות שלו היא מסיבה שאנחנו יכולים ורוצים להכיל אותה. מה ... שהמוצר יקר לו. עכשיו, מה בעצם צריך לעשות? מה הרעיון? הרעיון אומר כזה דבר, ברגע שאנחנו רואים שמישהו הולך להתנגד לנו, אנחנו אומרים לו: בא תקנה את המוצר, או בא תעשה איזה פעולה לצורך העניין, בא לטייל, לך תעשה ... עצמנו מראש, המוכר צריך לשאול את עצמו מראש, איזה אפשרויות, איזה סיבות יכולות להיות שיגרמו לאותו אדם שמתנגד לנו, להתנגד לנו. לדוגמה: נגיד אותו לקוח, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי זה יקר לו, יכול להיות ... היום אני לא חולה. אותו דבר לגבי כל נושא אחר. בקיצור: אנחנו רוצים לשתול בראש של הבנאדם, הוא הולך להתנגד, אנחנו חושבים שהוא הולך להתנגד, אולי הוא הולך להתנגד, אולי הוא לא הולך להתנגד, אנחנו לא יודעים ואנחנו אבל רוצים לוודא שאם וכאשר הוא יתנגד, שהוא יתנגד ושהוא יחשוב שהוא התנגד מהסיבה שאנחנו ... את ההתנגדות ואפילו נימוק של ההתנגדות עוד לפני שהוא התנגד, יש בזה חיסרון, מה החיסרון? שבעצם אנחנו מעודדים אותו להתנגד. מצד שני, מה היתרון, שאם אנחנו נעלה את זה אחרי, כי לכאורה יש עוד אלטרנטיבה: בא נגיד לו מה ... הוא אמר לי לא ואז מראש כבר להלביש לו את זה אחכ. אבל, בהנחה שיש סיכוי סביר שהוא הולך להתנגד, אז מראש כבר עדיף להגיד, לתת לו את הפרצה שדרכה הוא יכול להתנגד למה שביקשנו, אבל הוא מתנגד למה שביקשנו והוא חושב שזה מסיבה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב שמהסיבה הזאת הוא מתנגד ...
בחירה חופשית, לשבת לקום, למה אתה יושב כרגע, האם יש לך בחירה חופשית, למה אתה בוחר כך ולא אחרת
בחירה חופשית, לשבת לקום, למה אתה יושב כרגע, האם יש לך בחירה חופשית, למה אתה בוחר כך ולא אחרת
... לעמוד אם ירצה, הוא מוסיף שלעמוד יהיה פחות נעים לו, ושזו הסיבה שהוא בחר לשבת. כאשר נשאל אם יכול להתנגד למחשבה המנחה אותו לשבת, האדם עונה כי הוא מסוגל להתנגד למחשבה, אך לרוב הוא לא עושה זאת. בכך הוא מציין את המתח בין הרצון הפנימי לבין פעולותיו היומיומיות. אף ... המחשבה שמנחה אותו להישאר בישיבה. בהמשך, נשאל אם המחשבה על נוחות מחייבת את האדם לשבת, או שהוא יכול לבחור להתנגד לה. האדם מציין שהוא יכול לעמוד, אך לעיתים הוא בוחר לא להימנע מהנוחות הקיימת. זאת אומרת, הבחירה החופשית קיימת ... לפעול בצורה מסוימת. השיחה מציעה להסתכל על הבחירה כעל תהליך בו האדם מתמודד עם מחשבותיו, ואם הוא יכול לבחור להתנגד להן או לא. לסיכום, עולה השאלה אם הבחירה שאנחנו עושים באמת חופשית, או שאנחנו רק מעדיפים את הבחירה שהנוחות ... ממעגל של בחירות אוטומטיות. בחירה חופשית? האם אנחנו בוחרים או כפופים למחשבות? מה מניע אותנו לשבת? האם אנחנו יכולים להתנגד למחשבות שלנו? נוחות ותחושות פיזיות מהם הגורמים המשפיעים על הבחירה לשבת או לעמוד? במהלך השיחה, נידונה שאלת הבחירה החופשית ... בחר לשבת. אלא שהשואל מעלה את השאלה - האם נוחות זו אכן מחייבת את האדם לשבת, או שהוא יכול להתנגד לה? הנמען משיב כי הוא יכול לבחור לעמוד, אף שברור לו שההחלטה לעמוד תביא עמה חוויית חוסר נוחות. השיחה ... יעמוד, יהיה לו פחות נעים. לאורך השיחה, נשאלים שאלות כמו האם יש לך בחירה לא לשבת? והאם אתה יכול להתנגד למחשבותיך? התשובות שניתנו מצביעות על הקיום של תחושה של בחירה בשדה ההתנהלות היומיומית, אבל לעיתים יש תחושת חוסר שליטה ... וההרגשות הפיזיות. השיחה מסתיימת בכך שנשאל אם ההבנה לגבי הבחירה החופשית יכולה להתפתח יותר, ואם האדם יכול לבחור במודע להתנגד למחשבות שמנחות אותו לפעול באופן מסוים, או אם הוא ימשיך לפעול מתוך הרגלים ואינסטינקטים שאותם הוא מכיר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך עסקת ברטר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להתנגד, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להתנגד, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי ועסקי, מאמן אישי לאורח חיים בריא, הכוונה אישית בתחום להתנגד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 12:44:37 - wesi1