אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לבצע ✔קל לדבר, קשה לעשות - ממה נובע הקושי לבצע משימות ואיך להתמודד? - 2 ✔קל לדבר קשה לעשות, הוא מצב שבו האדם מבין מה עליו לעשות אך עדיין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 קל לדבר, קשה לעשות - ממה נובע הקושי לבצע משימות ואיך להתמודד? - 2
קל לדבר קשה לעשות, הוא מצב שבו האדם מבין מה עליו לעשות אך עדיין קשה לו לעשות זאת, למרות שבאפשרותו כן לעשות זאת. וכדי להבין מה יש לעשות במקרה כזה, לשם כך יש להבין מה יוצר את המקרה הזה.

מצב של קל לדבר קשה לעשות, נובע מכך שהאדם לא מבין מספיק טוב את מה שעליו לעשות. כאשר האדם לא מבין מספיק טוב את מה שעליו לעשות, על ידי זה קשה לאדם לעשות גם את מה שהוא כן חושב שהוא צריך לעשות. משום, שבתוכו של האדם יש דעות שונות, שלא רוצות שהאדם יעשה את מה שהוא חושב לעשות, כי באמת הוא לא ממש הבין את מה שעליו לעשות.

ולצורך הדוגמא, ניקח אדם מעשן, שהחליט שהוא רוצה לנסות להפסיק לעשן, או אדם שרוצה לעשות דיאטה ולרדת במשקל. אלו בד"כ מקרים של קל לדבר וקשה לעשות. והסיבה שקשה לאדם לעשות את מה שהוא רוצה, היא משום שהוא לא מבין מספיק טוב את מה שעליו לעשות.

ונסביר: ניקח לדוגמא את האדם שמתקשה להפסיק לעשן. מצד אחד ברור לו לגמרי מה עליו לעשות. הוא צריך לא לעשן. מצד שני לא ממש ברור לו, כיצד לתת מענה לכל הרצונות האחרים שלו, שכן רוצים לעשן.

אם נתבונן נראה כי גם כאשר האדם מבין שהוא רוצה להפסיק לעשן, עדיין יש בתוכו המון רצונות שונים כן להמשיך לעשן. מדוע? כי העישון מספק לאדם הנאה כלשהי, הנאה שאין לאדם מושג מה היא ואיך להשיג אותה בלי העישון. ולכן לחשוב שצריך להפסיק לעשן זה מאוד קל, אבל זה גם קשה לעשות.

אז מה לעשות? תשובה: האדם צריך לנסות להבין את עצמו טוב יותר. בראש ובראשונה על האדם לנסות להבין מדוע הוא מעשן. לאחר מכן, על האדם לנסות להבין מדוע הוא רוצה להפסיק לעשן. וכמובן שעל האדם לנסות להבין, כיצד הוא נותן מענה אמיתי לשאר הרצונות שלו, שכן רוצים לעשן.

כאשר האדם חושב בדעתו שהוא רוצה להפסיק לעשן, אך הוא לא מבין היטב מדוע הוא כן רוצה לעשן ומדוע הוא גם לא רוצה להמשיך לעשן, על ידי זה הוא לא שלם עם ההחלטה שלו להפסיק לעשן, ואז נוצר המצב של "קל לדבר קשה לעשות".

השורש של המצב של קל לדבר קשה לעשות, הוא בכך שהאדם לא מבין היטב את מצבו. הוא לא מבין מדוע הוא רגיל לעשות את מה שהוא עושה. הוא לא מבין מספיק טוב מדוע הוא רוצה להפסיק לעשות את מה שהוא עושה. והוא לא מבין כיצד לתת מענה לשאר הרצונות שלו.

אם היה האדם מבין את עצמו טוב יותר ומבין לדוגמא מדוע הוא מעשן, ולצד זה היה האדם מבין היטב מדוע הוא רוצה להפסיק לעשן, הרי שאז לא היו לו רצונות נסתרים בתוכו, כי הכל...
קשה להפסיק לעשן אכילה רגשית קושי לאכול איך להשיג אותה מה הוא רוצה היכולת לקבל איך להתמודד התמכרות לאכילה מושגים יכולות איך להתמודד התמודדות לבצע לבצע משימות להתמודד ממה נובע משימה משימות קושי קושי לבצע משימות קל לדבר קל לדבר קשה לעשות קשה לעשות קשיים
חידת LeetCode Solution - Minimum Cost to Equalize Array, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים
... בדרך הבאה: בנוסף אומרים לנו את הדבר הבא: באפשרותך לבצע פעולה אחת בכל פעם, של הוספת הערך 1, כדי להגדיל את כל המספרים, לערך הגדול ביותר, דהיינו, לבצע 9 פעולות של הגדלה ב 1, כנל. אבל ... דהיינו, במקום 9 פעולות של הוספת הערך 1, במקום זה נוכל לבצע 5 פעולות של הוספת 1, כדי ליישר את ... עד שכל הערכים יהיו זהים ערך הגדול ביותר. ואנחנו יכולים לבצע את זה, או באמצעות פעולת הוספה של ... פחות הערך בכל מיקום. וכך נקבל את כמות ההוספות שעלינו לבצע כדי להביא את המספר הנוכחי, אל ... 2 - הגדלת כל המספרים וסכימה של הערכים וכולי. האם ניתן לבצע את 2 התהליכים האלו תוך כדי ריצה ... כדי לאתר את המספר הגדול ביותר. ורק אחר כך בשלב 2 לבצע את פעולות ההגדלה, הסכימה, ההכפלה ... 1 + הערך במיקום 2 + הערך במיקום 3 וכולי, כמו שהם, בלי לבצע שום חישוב נוסף. בסוף ריצה אחת על ... הרשימה, נוכל לדעת מהו המספר הגדול ביותר. ואז מכך נוכל לבצע חישוב של: הערך הגדול ביותר, כפול ... (2,3,3,3,5) כנל. דהיינו: MAX = 5 N = 5 אז לכאורה עלינו לבצע את הפעולות הבאות: (5-2=3) + ... סכום נוכחי של כל הערכים. ואז: 25-16=9. דהיינו, עלינו לבצע 9 הגדלות, כדי ליישר את כל הערכים ... בבת אחת. האם היינו יודעים לחשב את כמות הפעמים שניתן לבצע את פעולת ההגדלה הזאת? ואסביר: ... ההגדלה. ננסה לחשוב אך ורק על החלק של כמה פעמים ניתן לבצע פעולת הגדלה כפולה, שבה בבת אחת ... את השאלה הגדולה. אז איך בעצם יודעים כמה פעמים ניתן לבצע הגדלה כפולה, דהיינו, שמגדילים שני ... הגדול ביותר. יש לנו גם תהליך של לחשב כמה פעמים נצטרך לבצע הגדלה של כל המספרים בכל פעם מספר ... יש לנו גם תהליך של לחשב, כמה מקסימום פעמים נוכל לבצע הגדלה כפולה של שני ערכים בבת אחת. ... כל המספרים נניח בסכום של 500. אז כעיקרון, במידה ונרצה לבצע כמה שיותר הגדלות כפולות, ורק לאחר מכן הגדלות בודדות, כמה פעמים נוכל לבצע הגדלות כפולות, לפני שנהיה חייבים לבצע הגדלות בודדות. ואחרי שנדע את כל ... הגדלה בודדת או הגדלה כפולה. 2 - זה כן משנה ולכן עלינו לבצע כמה שיותר, הגדלות כפולות ורק לאחר מכן הגדלות בודדות. 3 - זה כן משנה ולכן עלינו לבצע אך ורק הגדלות בודדות. ומאחר ... אבל אם מחיר2 הוא 100 ומחיר1 הוא 1, אז ברור שנעדיף לבצע כמה שיותר הגדלות בודדות. ואם ... מחירים שונים. אז בשלב הראשון עלינו להבין האם כדאי לנו לבצע כמה שיותר הגדלות בודדות או כפולות, באמצעות חישוב המחיר כנל. ואז, אם עלינו לבצע כמה שיותר הגדלות בודדות, או במידה ... כפולה, הוא קטן ממחיר1 כפול 2, דהיינו, שאז אנחנו נרצה לבצע כמה שיותר הגדלות כפולות ורק אחר ... אנחנו נצטרך לדעת, איך יודעים כמה הגדלות כפולות ניתן לבצע. ואז, ניקח את סך כל ההגדלות שצריך לבצע, נניח 500. ונניח שניתן לבצע מתוך זה 100 הגדלות כפולות. אז נוכל להסיק, שנעשה 100 הגדלות כפולות (סהכ 200) ונצטרך לבצע עוד 300 הגדלות בודדות. ומכך נוכל ... עלינו לגלות איך יודעים כמה מקסימום הגדלות כפולות ניתן לבצע. אז איך ניגשים לזה? אז איך ניגשים ...
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
... התפקיד המרכזי של המנהל בארגון הוא לבצע כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שגם אחרים מסוגלים לבצע. כאשר המנהל מתלבט איזו משימה עליו לעשות מתוך אותן משימות ייחודיות, עליו לבחור תמיד במשימה שתביא את התועלת הרבה ביותר לארגון. הרעיון המרכזי ... יש שני עובדים ומשימה אחת - העובד שיכול לבצע את המשימה בצורה הכי טובה הוא שיבצע אותה. אם יש שני עובדים ושתי משימות, ושני העובדים יכולים לבצע את שתי המשימות באותה הרמה - כל אחד יכול לבחור באיזו משימה ירצה לעסוק. אם יש שני עובדים ושתי משימות, אך את המשימה הראשונה שני העובדים יכולים לבצע, ואת המשימה השנייה יכול לבצע רק אחד מהם - במקרה כזה המשימה השנייה תבוצע על ידי העובד היחיד שיכול לבצע אותה, ואת המשימה הראשונה יבצע העובד שלא יכול לבצע את המשימה השנייה. כך לא יהיה מצב שבו עובד אחד פנוי ועובד אחר עמוס יתר על המידה. מה עושים כאשר ישנן שלוש משימות לשני עובדים? במקרה בו יש ... משימות, כאשר את המשימה הראשונה יכולים לבצע שני העובדים ואת שתי המשימות הנוספות יכול לבצע רק עובד אחד, התכנון יהיה כך: את המשימה הראשונה יבצע העובד הראשון שיכול לעשות רק אותה. את שתי המשימות הנוספות יבצע העובד השני, שרק הוא יכול לבצע אותן, ובתוך אותן שתי משימות עליו לתעדף את המשימה שתביא הכי הרבה תועלת לארגון. כיצד להתמודד עם מצב בו המנהל יכול לבצע משימה בצורה טובה יותר מהעובד? אם קיימת משימה שגם המנהל וגם העובד יכולים לבצע, אבל המנהל מסוגל לעשות אותה ברמה גבוהה יותר, חשוב להסתכל על המשימה כשתי משימות נפרדות: משימה אחת ברמת ביצוע בסיסית שהעובד יכול לבצע (למשל ב - 50% מהיכולת המקסימלית). משימה שנייה של שיפור, שאותה רק המנהל יכול לבצע, מרמה בסיסית (50%) לרמת ביצוע גבוהה (100%). במקרה כזה, המנהל צריך להחליט אם עדיף לו להתמקד בשיפור הביצוע של העובד, או האם עדיף לו לעשות משימה אחרת, שרק הוא מסוגל לבצע ושתביא לארגון תועלת רבה יותר. כיצד מנהל צריך להחליט אילו משימות לבצע בעצמו ואילו להאציל לעובדים? המנהל צריך באופן עקבי לשאול את עצמו: האם את המשימה הזאת יכול לבצע גם מישהו אחר? אם התשובה חיובית, עדיף לתת לאותו עובד לבצע את המשימה. אם העובדים מבצעים משימות בצורה פחות טובה מהמנהל, עליו לשקול האם שיפור העבודה שלהם חשוב יותר ממשימה ייחודית אחרת שרק הוא מסוגל ... את הערך המקסימלי לארגון ושרק הוא יכול לבצע אותן, כדי לא לבזבז את זמנו על משימות שאחרים יכולים לבצע גם אם ברמה מעט נמוכה יותר. למה חשוב שהמנהל לא יבצע משימות שגם עובדים יכולים לעשות? בארגונים רבים מנהלים נוטים לעשות משימות שגם עובדים אחרים מסוגלים לבצע, ולעיתים אפילו בצורה טובה יותר. זו טעות נפוצה שמורידה את היעילות של הארגון, מכיוון שכאשר המנהל עושה משימות פשוטות, הוא מונע מעצמו לבצע את המשימות החשובות ביותר, אלו שרק הוא יכול לבצע, כגון קבלת החלטות אסטרטגיות או תכנון ארוך טווח. לדוגמה, אם המנהל יכול לכתוב דוח או לנהל משא ומתן חשוב מול לקוח אסטרטגי, עדיף שהוא יתמקד ... המשימות בארגון. לזהות אילו משימות יכול לבצע כל עובד, ובאיזו רמה. את המשימות שיכולים לבצע כמה עובדים, להאציל לאלו שאין להם יכולת לבצע משימות ייחודיות אחרות. משימות שרק אדם אחד יכול לבצע יוטלו על אותו אדם באופן מיידי. המנהל יבצע רק משימות שהוא היחיד שמסוגל לבצע, או משימות שתרומתן לארגון גבוהה בהרבה אם הוא יבצע אותן בעצמו. חשוב לזכור שלא מספיק לעשות דברים טוב - צריך לעשות את הדברים הטובים ביותר ...
חידת LeetCode Solution - Strong Password Checker, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? איך לנתח תהליכים?
... 123Aaa4, או 12A3AA4 כי שום אות לא חוזרת על עצמה ברציפות 3 פעמים. כל סיסמא שאינה סיסמא חזקה, ניתן לבצע עליה 3 פעולות כדי להפוך אותה לחזקה. ניתן להוסיף לה אותיות, ניתן להסיר ממנה אותיות, וניתן להחליף בה אותיות. דהיינו, ניתן לבצע פעולת הוספה מחיקה החלפה. עכשיו השאלה היא כזאת, נותנים לנו סיסמא כלשהי, ואנחנו ... לעשות לפחות פעולה 1 שתגרום לכך שהסיסמא תכיל גם אות קטנה כלשהי. אם הסיסמא היא נניח 1Aa2, עלינו לבצע 2 פעולות כדי לגרום לסיסמא להיות באורך של 6 תווים. נתון נוסף שנותנים לנו הוא, ... 1 שאומר, שהסיסמא צריכה להיות בין 6 לבין 20 תווים. האם היינו יודעים כמה מינימום פעולות אנחנו צריכים לבצע כדי להפוך את הסיסמא לתקינה? וכאן אפשרי להניח שרוב האנשים יגידו שכן. כי אם אורך ... 1 קטנה לדוגמא כך Aa23456 ובשני המקרים הסיסמא תהיה תקינה. דהיינו, אם חסרה לנו אות 1 קטנה, אז עלינו לבצע פעולה 1 של הוספה של אות קטנה או פעולה 1 של החלפה של אות כלשהי, לאות קטנה, כדי ... מקרים, מבחינתי עד 20 תווים רצופים, שזה המספר המקסימאלי של התווים שהסיסמא יכולה להכיל. ועכשיו עלינו לבצע עוד סוג של בדיקות ידניות, ולחלק לחלקים בצורה הבאה: נניח שהיתה רק פעולה אחת ... שהוא בטוח נכון. אם האורך צריך להיות 6, אז בטוח נכון שאם יש פחות מ 6 תווים, אז בטוח נכון שעלינו לבצע 6-N פעולות של הוספה. לדוגמא, אם יש לנו 3 תווים, אז בוודאות של מאה אחוז, שעלינו לבצע 3 פעולות של הוספה כדי שהסיסמא תהיה באורך של 6. דהיינו, יש לנו וודאות של מאה אחוז 1 - גם לגבי כמות הפעולות שאנחנו צריכים לבצע, כי אנחנו בוודאות צריכים לבצע 3 פעולות. 2 - וגם יש לנו וודאות של מאה אחוז, לגבי סוג הפעולות שאנחנו צריכים לבצע, כי אנחנו צריכים לבצע בוודאות פעולות של הוספה ולא של מחיקה או של החלפה. ואם הסיסמא ארוכה מ 20 לדוגמא היא באורך של 5, אז יש לנו וודאות של מאה אחוז שאנחנו צריכים לבצע 5 פעולות מסוג פעולה של מחיקה. דהיינו, בדיקת החוק של האורך, נותן לנו וודאות גם לגבי כמות הפעולות שצריכים לבצע וגם לגבי סוג הפעולות שצריכים לבצע, כדי להתאים את הסיסמא לחוק של האורך. עכשיו נבדוק את החוק של האותיות הנדרשות, אם ... אות אחת קטנה, הרי שאם אין אות אחת קטנה, הרי שיש לנו וודאות של מאה אחוז לגבי כמות הפעולות שעלינו לבצע, דהיינו, שעלינו לבצע פעולה 1 כלשהי. אבל יש לנו ספק לגבי סוג הפעולה שעלינו לבצע, כי אולי נצטרך לעשות הוספה של אות 1 או החלפה של אות 1. ואם חסר לנו אות גדולה + מספר, הרי שבוודאות עלינו לבצע 2 פעולות. אבל הן יכולות להיות או 2 פעולות הוספה או 2 פעולות החלפה או 1 פעולה ... החלפה וכולי. במילים אחרות, החוק השני של תווים הכרחיים, נותן לנו וודאות לגבי כמות פעולות שצריכים לבצע, אבל משאיר לנו ספק לגבי סוג הפעולות שצריכים לבצע. ועכשיו נעבור לחוק 3 שאסור שיהיו 3 תווים רצופים. ואם נחקור אותו נראה, כי הוא ... הפעולות וגם לגבי סוג הפעולות. לדוגמא במקרה של 8 תווים רצופים לדוגמא כך: AAAAAAAA, אז הרי שעלינו או לבצע 6 פעולות של מחיקה או לבצע 3 פעולות של הוספה או לבצע 2 פעולות של החלפה דהיינו, יש לנו וודאות כלשהי, אבל הכי פחות וודאות. גם לגבי כמות ... אחר כך נבדוק את החוק של התווים הרצופים, שמספק לנו הכי פחות וודאות לגבי כמות או סוג הפעולות שעלינו לבצע. מהי החוקיות של הפעולות עצמן? מה היחס ביניהן? ואם נעמיק עוד קצת לגבי הפעולות ... תווים רצופים. לדוגמא: נניח שהסיסמא היא AAA אז: מהחוק של האורך אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו צריכים לבצע 3 פעולות של הוספה. מהחוק של התווים החסרים, אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו צריכים לבצע 2 פעולות של הוספה או של החלפה. ומהחוק של התווים הרצופים, אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו צריכים לבצע פעולה 1 של החלפה הסרה מחיקה. ומאחר שבטוח נכון שאנחנו צריכים לבצע 3 פעולות של הוספה, בגלל חוק האורך, הרי שבעצם ב 3 פעולות של הוספה, נוכל גם להתאים ... החלפה. אז מהי מהות הפתרון עד כה? במילים אחרות, ניקח את הפעולות שהן בטוח נכונות, דהיינו, שבטוח צריך לבצע אותן ובאמצעותן נפתור את כל שאר הפעולות שאולי צריך
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, לבצע כמה משימות בו זמנית, ביצוע מספר משימות בבת אחת, התייעלות ויעילות, שיפור החשיבה, הפרעת קשב וריכוז, שיפור יכולות הריכוז, לעשות כמה דברים במקביל, יכולות קוגנטיביות, איך לבצע פעולות במקביל?
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, לבצע כמה משימות בו זמנית, ביצוע מספר משימות בבת אחת, התייעלות ויעילות, שיפור החשיבה, הפרעת קשב וריכוז, שיפור יכולות הריכוז, לעשות כמה דברים במקביל, יכולות קוגנטיביות, איך לבצע פעולות במקביל?
... ריבוי משימות, לבצע כמה משימות בו זמנית, ביצוע מספר משימות בבת אחת, התייעלות ויעילות, שיפור החשיבה, הפרעת קשב וריכוז, שיפור יכולות הריכוז, לעשות כמה ... במקביל, יכולות קוגנטיביות, איך לבצע פעולות במקביל? מה זה מולטי - טסקינג ואיך אפשר לשפר אותו? מולטי - טסקינג, או ריבוי משימות, הוא היכולת לבצע מספר פעולות בו זמנית. בעולם המודרני, בו יש דרישות רבות, פיתוח יכולת זו מאפשר להשיג יותר במינימום זמן. אך, בניגוד למחשבים, שניתן ... - טסקינג? המחשבים המודרניים יכולים לבצע מספר משימות בו זמנית, וזה תלוי בכמה משאבים הם יכולים להקצות. כל פעולה מחשבית דורשת כוח עיבוד, זיכרון, ועוד משאבים. ככל שהמערכת של ... ובניסוח המילים הנכונות. מתי קשה לבצע ריבוי משימות? ישנם מקרים שבהם המשימות דורשות ריכוז מוחלט, כמו בעת נהיגה. כאשר משימה אחת, כמו נהיגה, דורשת תשומת לב מלאה, כל משימה ... לכשל או לתאונה. כאשר אדם מנסה לבצע מספר משימות שמצריכות ריכוז גבוה באותו זמן, הדבר עשוי להוביל לטעויות. איך לשפר את יכולת המולטי - טסקינג? לפי אליעד, הדרך לשפר את ... שמחייבים ריכוז, הוא משפר את היכולת לבצע מספר משימות בו זמנית. מה קורה כשאין מספיק משאבים פנויים? כאשר יש מחסור במשאבים פנימיים, כמו ריכוז או תשומת לב, האדם לא מצליח לבצע את המשימות בצורה מיטבית. לדוגמה, אם משימה אחת דורשת תשומת לב רבה מדי, אז השאר לא יבוצע כראוי. הדבר יכול להוביל להרגשה של חוסר הצלחה ... אחת, הוא עלול להרגיש שהיכולת שלו לבצע משימות במקביל פוחתת. זו אחת התופעות שיכולות להתפרש כהפרעת קשב וריכוז. פיתוח המוח ותרגול של יכולות ריכוז הוא קריטי כדי להתמודד עם ... בצורה טובה יותר ולהגביר את היכולת לבצע מספר משימות במקביל. מהם הצעדים שיכולים לשפר את המולטי - טסקינג? כדי לשפר את יכולת המולטי - טסקינג, חשוב לעבוד על פיתוח השכל והחשיבה. ככל שהמוח חזק ומאומן יותר, ניתן לבצע מספר משימות במקביל בצורה הרבה יותר יעילה. בשיטה זו, המוח מסוגל להתמודד עם יותר מטלות, ואפילו אם מדובר במשימות שמצריכות ריכוז, המוח ... או ריבוי משימות, משמעותו היכולת לבצע כמה פעולות במקביל. הרעיון דומה לדרך שבה מחשב יכול לעסוק ביותר מתהליך אחד בו - זמנית, כמו להשמיע מוזיקה, להוריד קובץ מהאינטרנט ולבצע ... של ריבוי משימות? במחשב, האפשרות לבצע ריבוי משימות תלויה בכמות המשאבים המוקצים. יש מעבד (CPU), זיכרון (RAM) ומשאבי מערכת נוספים. ככל שהמעבד חזק יותר וככל שיש יותר זיכרון פנוי, המחשב יכול לבצע יותר משימות במקביל. אם מעמיסים מאוד את המערכת, היא לא תוכל להתמודד עם כמה משימות כבדות בו - זמנית. כיצד בני אדם מפעילים מולטי - ... איכותית במקביל. מדוע קיים קושי לבצע משימות מסוימות במקביל? קיימות משימות שמחייבות 100 אחוז ריכוז, כמו נהיגה זהירה. ברגע שמשלבים תוך כדי נהיגה פעולה שמצריכה חשיבה גבוהה ... - גם תאונות. איך להגדיל את היכולת לבצע כמה משימות בו - זמנית? בדומה למחשב שמשדרגים לו את המעבד והזיכרון, גם אדם יכול לפתח את החומרה הפנימית שלו, כלומר, את יכולות החשיבה. ...
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים
... השאלה המרכזית כאן היא איך לוודא שהמנהל שמתחתיך אכן מנהל, ולא מבצע פעולות שהעובדים שתחתיו יכולים לבצע. הנקודה העיקרית שאליעד מציג בנושא הזה היא שהמנהל צריך לעשות אך ורק משימות שאף עובד מתחתיו לא מסוגל לבצע. התפקיד המרכזי שלך כמנהל מנהלים הוא לדאוג שהמנהל שאתה אחראי עליו לא יבצע שום משימה שניתן להאציל לעובדים שלו. מדוע מנהל לא צריך לבצע משימות של עובדים? הסיבה המרכזית לכך היא שהמנהל מתוגמל בשכר גבוה יותר מאשר ... מנהל מבצע משימה שיכולה להיעשות על ידי עובד זוטר, הארגון משלם בעצם שכר גבוה עבור עבודה שניתן לבצע בעלות נמוכה יותר. לדוגמה, אם המנהל אחראי על הכנת דוחות פשוטים שהעובדים ... הדרכה, שיפור תהליכים או קביעת יעדים ואסטרטגיה לצוות. המטרה של מנהל היא לנהל את האנשים, ולא לבצע את העבודה שלהם. אם המנהל שלך מתמקד בעבודה של פועלים, הצוות שלו לא מנוהל, ... שלך שיכול היה לעשות את זה במקומך? מדוע לא נתת לעובדים שלך לעשות את זה? האם יש עובד שיכול לבצע את המשימה הזאת בצורה טובה מספיק כדי שאתה לא תצטרך לבצע אותה בעצמך? השאלות האלה יאפשרו לך לוודא שהמנהל שלך מתמקד במשימות שבאמת ... בהזנת נתונים או בהכנת דוחות בסיסיים, אתה צריך לשאול אותו ישירות: האם אחד העובדים שלך יכול היה לבצע את המשימה הזו?. אם הוא עונה בחיוב, עליך לדרוש ממנו להעביר את המשימה הלאה לעובד שזו אחריותו. אם הוא משיב לך שאף עובד לא מסוגל לבצע את המשימה, אז עליך לבדוק האם אכן זה המצב, או שמא מדובר בחוסר הכשרה של ... לא אמור לעשות הוא לקחת מהעובדים שלו את העבודה שלהם ולבצע אותה בעצמו. כל משימה שהעובד מסוגל לבצע, עליו להאציל אל העובד. המנהל אמור לבצע אך ורק משימות מורכבות שהצוות אינו יכול או לא מוסמך לבצע. איך לגרום למנהל לנהל טוב יותר? כדי לגרום למנהל שתחתיך לנהל טוב יותר, ... תפקידו הוא לא לעבוד, אלא להוביל. תפקידך כמנהל - מנהלים הוא להדגיש את המשמעות של ניהול נכון, לבצע בקרה רציפה על מה שהוא עושה, ולדרוש ממנו להעביר משימות לעובדים בכל פעם שזה אפשרי. ברגע שתגרום למנהל שתחתיך להבין שהוא לא נמצא שם כדי לבצע עבודה טכנית, אלא להוביל את הצוות להישגים, גם הביצועים שלו ישתפרו וגם ... בצורה מיטבית? יש לכך הרבה מאוד היבטים, ואחד המרכזיים שבהם הוא ההבנה שתפקידו של המנהל תחתיך אינו לבצע משימות שהעובדים שלו יכולים לבצע. אם המנהל שאתה מנהל מבצע משימות שהעובדים שלו יכולים לעשות, הוא למעשה ... את הצוות שלו. לכן, חשוב להבהיר לו שהוא צריך להתמקד אך ורק במשימות שאף אחד מהעובדים שלו לא יכול לבצע. מדוע זה קריטי? כאשר המנהל שלך עושה משימות שהעובדים שלו יכולים לבצע, הוא לא מתפנה לעסוק במשימות ניהוליות חיוניות כמו קביעת אסטרטגיה, פיקוח על ... לכן, עליך כמנהל שלו לשאול אותו באופן קבוע: מה עשית היום? האם יש מישהו מהעובדים שלך שיכול היה לבצע את המשימה הזו במקומך? אם כן, מדוע עשית זאת בעצמך? כך תוכל לוודא שהוא באמת מתמקד בניהול ולא בביצוע משימות שבזבוז עבורו לבצע. מסקנה המנהל תחתיך צריך להבין שהוא נמצא שם כדי להוביל, לנהל ולשפר את ... - לא כדי לעשות את העבודה של העובדים שלו. עליו להתמקד במשימות אסטרטגיות ובהובלת הצוות, במקום לבצע משימות טכניות שניתן להאציל. ברגע שהוא יאמץ את הגישה הזו, גם הביצועים שלו ...
מהירות והתייעלות, איך להצליח לעשות משימות מהר בצורה איכותית? איך לעשות דברים מהר בלי שזה יבוא על חשבון האיכות? איך לבצע משימות במהירות? איך לעשות דברים מהר ובצורה איכותית? איך להתייעל? איך להיות יותר יעיל? איך לחסוך זמן?
מהירות והתייעלות, איך להצליח לעשות משימות מהר בצורה איכותית? איך לעשות דברים מהר בלי שזה יבוא על חשבון האיכות? איך לבצע משימות במהירות? איך לעשות דברים מהר ובצורה איכותית? איך להתייעל? איך להיות יותר יעיל? איך לחסוך זמן?
... והתייעלות, איך להצליח לעשות משימות מהר בצורה איכותית? איך לעשות דברים מהר בלי שזה יבוא על חשבון האיכות? איך לבצע משימות במהירות? איך לעשות דברים מהר ובצורה איכותית? איך להתייעל? איך להיות יותר יעיל? איך לחסוך זמן? איך לעשות דברים במהירות מבלי לפגוע באיכות? אליעד כהן מסביר שהשאלה המרכזית שאנשים מתמודדים איתה ביומיום היא כיצד אפשר לבצע משימות מהר מאוד, אך בלי להתפשר על איכות התוצאות. כל אחד רוצה להספיק יותר בפחות זמן, אבל בדרך כלל, ככל שמנסים להאיץ את הקצב, התוצאה הופכת לפחות איכותית. לדוגמה, אם אדם מנסה לקרוא ספר מהר מדי, הוא עשוי שלא להבין היטב את התוכן. אם מישהו עושה אימון כושר במהירות גבוהה מדי, הוא עלול לבצע את התרגיל בצורה לא נכונה. אם מנסים לשכנע מישהו מהר מדי, יכול להיות שהשכנוע לא יהיה יעיל. אליעד מדגיש את החשיבות של ביצוע איטי ומדויק כדי להגיע לתוצאות מהירות ואיכותיות. כדי להסביר זאת הוא נותן מספר דוגמאות מפורטות: איך להתאמן מהר ובאיכות גבוהה יותר? לדוגמה, אדם שרוצה לבצע תרגיל סקוואט בצורה נכונה ומהירה, צריך תחילה להתאמן על כך בצורה איטית במיוחד. אם באופן רגיל הוא מבצע סקוואט במשך מספר שניות, הוא צריך לבצע את התרגיל הזה במשך 20 שניות לפחות, תוך תשומת לב מירבית לכל פרט קטן - מיקום הגוף, תנועת השרירים, היציבות ודיוק הביצוע. הדגש הוא על ביצוע מאוד מאוד איטי, מה שמאפשר לשים לב לפרטים הקטנים ולהטמיע בצורה נכונה את התנועות וההרגלים הנכונים. ברגע שהתנועה מושלמת באיטיות, האדם יכול לאחר מכן לבצע אותה מהר יותר, בלי לפגוע באיכות התרגיל. אליעד מוסיף דוגמה דומה מעולם הרכיבה על אופנוע, שבו אומרים לאדם לנסוע בקו ישר, אך בצורה הכי איטית שהוא יכול. אם הוא מבצע את ... איך אמר, איך אפשר היה לשפר כל משפט וכל מילה. הניתוח העמוק הזה יוצר אצלו רפלקסים ותגובות איכותיות ומדויקות יותר בעתיד, וכך הוא יוכל לבצע את המכירה בצורה מהירה, אך באיכות גבוהה. איך לפתח רפלקסים ומהירות תגובה גבוהה? אליעד כהן נותן דוגמה נוספת מעולם אומנויות הלחימה. לוחם שמגיב במהירות וביעילות במצבי ... האמיתי הוא עניין של חכמה, חוזק ומקצועיות. ככל שאדם מוכן להשקיע יותר זמן ואנרגיה בלמידה איטית ויסודית, כך הוא יהיה מסוגל בעתיד לבצע משימות במהירות ובאיכות גבוהה הרבה יותר. סיכום - איך להשיג מהירות בלי להתפשר על האיכות? לסיכום, כדי להצליח לבצע משימות מהר מבלי לפגוע באיכותן, אליעד מציע גישה פרדוקסלית לכאורה: לבצע את אותן פעולות לאט מאוד ובצורה יסודית ומדויקת ככל האפשר. האימון האיטי והעמוק הוא זה שיאפשר לבצע את אותן פעולות במהירות גבוהה בעתיד, מבלי להקריב את האיכות ואף לשפר אותה. הגישה הזאת תקפה לכל תחום: אימונים פיזיים, קריאה, מכירות, הבנה, ואפילו פיתוח תגובות מהירות ...
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
... ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני איך להצליח בתור מנהל ולמה חשוב לחלק משימות לעובדים? כדי להצליח בתור מנהל, אליעד כהן ממליץ על גישה ברורה ופשוטה: בכל פעם שיש משימה שעליך לבצע כמנהל, יש לשאול את עצמך אילו חלקים במשימה הם כאלה שרק אתה יכול לבצע, ואילו חלקים אחרים אפשר להעביר לעובדים שלך בארגון. הרעיון המרכזי כאן הוא שהמנהל לא אמור לבצע את כל המשימות בעצמו, אלא דווקא לחלק אותן לאנשים אחרים ולשמור לעצמו את התפקידים שהכי חשובים, קריטיים או שאף עובד אחר לא יכול לבצע אותם. מהי השיטה הנכונה לחלק משימות בארגון? לפי אליעד, כל משימה צריכה להיות מפורקת לשלבים או חלקים שונים. בשלב הראשון עליך לשאול את עצמך בבירור: האם יש מישהו אחר בארגון שלי שיכול לבצע חלק מהמשימה הזו במקום שאני אעשה אותה? אם התשובה היא כן, המשימה או החלק הרלוונטי צריך לעבור אליו. רק לאחר שהעובדים בארגון סיימו לבצע את כל מה שביכולתם, אתה כמנהל צריך להיכנס לתמונה ולסגור את הדברים האחרונים - אותם הדברים שהעובדים אינם יכולים לבצע בעצמם. לדוגמה, נניח שיש משימה בארגון, ונדמה לך שרק אתה יכול לבצע אותה. לפני שאתה מתחיל לעבוד, חשוב שוב: אולי אפשר לפרק את המשימה ולגלות שיש חלקים שאינם חייבים להיות בידיך, ואפשר להעביר אותם לאחרים? כך, העובדים יכולים לבצע 90% מהעבודה ואתה תגיע רק בסוף, לבצע את 10% האחרונים, החשובים ביותר, שרק אתה יכול לעשות. הדבר נכון אפילו למשימות שנראות תחילה שרק אתה מסוגל לבצע - תמיד כדאי לבדוק שוב. למה הזמן של המנהל שווה הרבה יותר מזמנם של העובדים? אליעד מדגיש נקודה קריטית: ... שהתפקיד המרכזי של המנהל הוא לנהל את הארגון עצמו. לכן, עדיף לך כמנהל שתהיה לך שעה פנויה, בזמן שהעובדים שלך יעבדו מאה שעות, מאשר שאתה תבצע בעצמך עבודה שהעובדים יכולים לבצע. אם אתה עובד במקום העובדים, אתה בעצם מבזבז את המשאב הכי יקר וחשוב בארגון - הזמן שלך כמנהל. לדוגמה, נניח שיש לך פרויקט גדול שדורש הרבה שעות עבודה. במקום לעבוד 100 שעות בעצמך, תן לעובדים שלך לבצע את רוב העבודה - כל מה שאפשרי - ואתה תגיע רק בסוף לביצוע ההשלמות הנדרשות. כך תחסוך לעצמך זמן יקר שבו ... נכונה מאפשרת למנהל להתפנות לעיסוקים קריטיים שקשורים בפיתוח העסק, שיפור התהליכים, קבלת החלטות אסטרטגיות והובלת הארגון כולו קדימה. כך למעשה, כאשר אתה מאפשר לעובדים לבצע את המשימות, אתה מתפנה לפעולות המורכבות והחשובות באמת, כגון ניהול הארגון, זיהוי הזדמנויות חדשות וקידום ... עסקיות ארוכות טווח. מה לעשות בפועל עם כל משימה חדשה שמגיעה אליך כמנהל? הצעד הראשון בכל משימה חדשה הוא תמיד לשאול: האם ואילו חלקים במשימה שלי מישהו אחר בארגון יכול לבצע במקומי? אליעד ממליץ להקפיד ליישם את השאלה הזו תמיד, כהרגל ניהולי קבוע. בצורה זו, אתה שומר לעצמך את ... אחרים. העבר את כל החלקים האפשריים לעובדים שלך. וודא שהעובדים השלימו את המשימה בצורה הטובה ביותר שהם יכולים. רק בסוף, בצע את החלק האחרון והחיוני במשימה, שרק אתה מסוגל לבצע. האם תמיד כדאי להעביר משימות לעובדים? כן. על פי אליעד, תמיד כדאי לבדוק כל משימה ולא להניח מראש שאתה היחיד שיכול לבצע אותה. גם אם נדמה לך שהמשימה מסובכת או ייחודית מדי, תמיד שווה לבדוק שוב. ככל שיותר חלקים של המשימות ... את איסוף הנתונים, סידור המסמכים או הכנת הטבלאות, בעוד אתה כמנהל תתמקד רק בניתוח הסופי וההחלטות החשובות שעולות מתוך הנתונים. לסיכום, התפקיד המרכזי של מנהל הוא לא לבצע את העבודה בעצמו, אלא לוודא שכל עבודה שאפשר לתת לעובדים תבוצע על ידם. בצורה כזו, הארגון מתנהל טוב יותר ...
חוסר ביטחון עצמי, איך לרכוש ביטחון עצמי? איך להעלות ביטחון עצמי? איך ליצור ביטחון עצמי? איך להיות בטוח בעצמך? איך להעריך את עצמך? הערכה עצמית, איך לשפר ביטחון עצמי? שיפור ביטחון עצמי, חלק 1
חוסר ביטחון עצמי, איך לרכוש ביטחון עצמי? איך להעלות ביטחון עצמי? איך ליצור ביטחון עצמי? איך להיות בטוח בעצמך? איך להעריך את עצמך? הערכה עצמית, איך לשפר ביטחון עצמי? שיפור ביטחון עצמי, חלק 1
... חוסר ביטחון עצמי מתארים תחושה שאינם מספיק טובים כדי לבצע פעולות מסוימות. אליעד כהן מסביר שתחושה זו אינה בהכרח נכונה או מוצדקת, ומציע דרך מפורטת ושיטתית לבדוק אותה לעומק. הוא מציע לשאול שאלות שיבחנו ... אני לא מספיק טוב: למה יש לי חוסר ביטחון עצמי? האם כדי לבצע פעולה כלשהי אני באמת חייב להיות טוב? האם נדרש בכלל ביטחון עצמי כדי לפעול? האם העובדה שאיני טוב מספיק אומרת שלא אצליח לבצע את הפעולה? טוב ביחס למה בדיוק? מה מידת הסיכון או הנזק שייגרם אם אנסה לבצע את הפעולה, לעומת התועלת שאקבל? איך בודקים את הנחות היסוד שיוצרות חוסר ביטחון עצמי? הדרך לבדיקת הנחות היסוד כוללת שלושה שלבים מרכזיים: ראשית, ... אכן לא מספיק טוב, יש לבדוק האם הפעולה שהוא מעוניין לבצע דורשת יכולות ברמה גבוהה או שאולי מספיקות לו יכולות בסיסיות כדי להצליח. לדוגמה, אדם יכול להיות לא מספיק טוב כנהג מירוצים, אך עדיין להיות טוב ... יכולת מיוחדת לכך. לבדוק את האמת: האם באמת אינני יכול לבצע זאת? אם האדם מגלה שהוא דווקא כן יכול, הביטחון העצמי יגיע אוטומטית. אם מתברר שחסר ידע או יכולת מסוימת, אפשר לשפר ולפתח את היכולות האלו בעזרת ... צורך להילחם בו. האם תמיד חייבים שיהיה ביטחון עצמי כדי לבצע פעולה? אליעד מדגיש שלא תמיד חייב להיות ביטחון עצמי כדי להתחיל לפעול. לעיתים אפשר ואף כדאי לפעול גם כשיש ספק או חוסר ביטחון חלקי, במיוחד ... לקבל החלטות נכונות בהתאם למצב: אם האמת היא שהוא יכול לבצע את הפעולה, אז ביטחון עצמי יגיע עם ההבנה שהוא אכן מסוגל. אם האמת היא שאינו יכול לבצע פעולה מסוימת בגלל חוסר מיומנות שניתן לשפר - אז הדרך לפתח ביטחון עצמי תהיה ללמוד, להתאמן ולשפר את היכולת. אם האמת היא שאינו יכול לבצע פעולה מסוימת ולא ניתן לשפר זאת - הוא יכיר במציאות ויפעל בהתאם, ללא צורך בביטחון עצמי מזויף. התהליך של בירור האמת הוא הדרך הישירה והברורה ... לעשות משהו? 4. האם באמת חייבים להיות מספיק טובים כדי לבצע פעולה מסוימת? 5. מה זה אומר לא מספיק טוב ביחס למה? 6. ואם אינך מספיק טוב, האם זה בהכרח אומר שאינך יכול לבצע את הפעולה? כיצד בודקים את הנחות היסוד האלה? בשיחה מוסבר שיש לבדוק את האמת שמאחורי כל הנחת יסוד. לדוגמה: אדם טוען: אין לי ביטחון עצמי כי אני ... טוב. אולי הוא דווקא כן טוב ביחס לפעולה שהוא צריך לבצע. גם אם אינו מספיק טוב, יש לבדוק האם בכל זאת אפשר לבצע את הפעולה. ייתכן שהפעולה דורשת יכולת בינונית בלבד, ובעל החוסר בביטחון חושב בטעות שנדרש לו כישרון על. לכן בודקים טוב ביחס למה ומה מידת הסיכון ... האומרת שאם מישהו לא מספיק טוב, אז בהכרח הוא לא יכול לבצע את הפעולה בביטחון. בשיחה מודגש שייתכן שאפילו אם אינך בטוח או מיומן ב - 100 אחוז, זה לא אומר שאסור לנסות. לפעמים הנזק האפשרי לא גדול והתועלת ... כל, לבדוק מהי האמת לגבי היכולות: האם באמת אינך יודע לבצע את הפעולה? אם מסתבר שאתה כן יודע, אז אפשר להתחיל להרגיש ביטחון עצמי. אם מתברר שאכן חסרים לך ידע או יכולת, אפשר לרכוש אותם (ללמוד, להתאמן וכו) ... את חוסר הביטחון. אם מתברר שהבעיה אמיתית ושאינך יכול לבצע את הדבר בשום אופן, אין טעם ליצור ביטחון עצמי שקרי. במצב כזה ההבנה האמיתית עדיפה, כי אז תוכל לשקול פעולות אחרות שאינן תלויות באותה היכולת ... ייתכן שלא תמיד חייבים להיות מלאי ביטחון עצמי כדי לבצע פעולה, וייתכן שלפעמים כדאי לפעול גם מתוך ספק. כל התהליך נשען על גילוי האמת: למה יש לי חוסר ביטחון עצמי, והאם הסיבה מוצדקת או לא? לפי התשובה, ... ברמה גבוהה, אך ברמה בסיסית די לו במה שיש כדי להצליח לבצע את המעשה הרצוי. כמו כן, ייתכן שהנזק האפשרי מהניסיון קטן בהרבה מהתועלת, ואז מוטב לפעול אף שחשים חוסר ביטחון. מהו הצעד המעשי הראשון לאדם שרוצה ... 1. מה בדיוק הוא רוצה לעשות? 2. האם הוא באמת מסוגל לבצע זאת? ואם לא, האם הוא יכול לשפר את יכולותיו? 3. האם בכלל נדרש ביטחון עצמי מלא כדי להתחיל לפעול? 4. האם יש אפשרות לפעול גם כשקיים ספק? למעשה, ... מה זה חוסר ביטחון עצמי שהוא מרגיש לא בטוח בעצמו לבצע את המשימה כדי להשיג ביטחון להשיג ביטחון עצמי אתה לבדוק מה האמת למה אני מרגיש שאני לא בטוח בעצמי לבצע את המשימה מה האמת אם יתברר שאתה טועה ואתה יכול להיות בטוח בעצמך שיש לך את היכולת והסיכוי להצליח ואתה יכול להיות בטוח בעצמך ממילא קיבלת ביטחון ... שלך ממה למה בא נראה מה האמת, מהה המשימה שאתה צריך לבצע ולמה אתה לא בטוח בעצמך כשאתה צריך לבצע אותה בא נראה מה האמת כל השאר זה סיפורים ואגדות. אם האמת היא שאתה יכול לבצע תבצע אם האמת היא שאתה לא יודע אם אתה יכול לבצע או לא אז האמת היא שאתה לא יודע זאת האמת, עדיף שמראש תהיה עם חצי ביטחון עצמי כי מה האמת שיכול להיות שתיכשל זאת האמת עדיף שתהיה בחצי ביטחון עצמי. ואם האמת היא שאתה לא יכול לבצע ולא ניתן לפתור את זה אז עדיף שלא יהיה לך ביטחון עצמי כי מה יקרה אם יהיה לך ביטחון עצמי שקרי אתה בטוח תיפסל כי מצד האמת אתה לא יכול להצליח. ...
קונפליקט בקבוצה, דינמיקה קבוצתית, איך לבחור בין כמה אנשים בלי שאף אחד יפגע? מיומנויות חברתיות, איך לבצע בחירה בין אנשים בלי לריב עם אף אחד? התנהגות בקבוצה, דילמת האסיר, בחירתה של סופי, אסטרטגיות תורת המשחקים, פסיכולוגיה חברתית
קונפליקט בקבוצה, דינמיקה קבוצתית, איך לבחור בין כמה אנשים בלי שאף אחד יפגע? מיומנויות חברתיות, איך לבצע בחירה בין אנשים בלי לריב עם אף אחד? התנהגות בקבוצה, דילמת האסיר, בחירתה של סופי, אסטרטגיות תורת המשחקים, פסיכולוגיה חברתית
... בקבוצה, דינמיקה קבוצתית, איך לבחור בין כמה אנשים בלי שאף אחד יפגע? מיומנויות חברתיות, איך לבצע בחירה בין אנשים בלי לריב עם אף אחד? התנהגות בקבוצה, דילמת האסיר, בחירתה של סופי, אסטרטגיות תורת המשחקים, פסיכולוגיה חברתית איך לבחור בין כמה אנשים בלי לפגוע באף אחד? כאשר אדם ... קיים חשש שהבחירה תיצור אויבים ותוביל לנקמנות, משום שאנשים יפרשו את הבחירה כמשהו אישי או כהבעת העדפה ברורה ומכוונת. השאלה היא האם קיימת דרך אמיתית לבצע בחירה מבלי להסתכסך או ליצור קונפליקט. התשובה של אליעד כהן לשאלה זו היא חד - משמעית: בהחלט כן, וניתן להשיג זאת באמצעות בחירה אקראית. מדוע בחירה סיבתית מובילה לקונפליקט? כאשר אדם ... אישית. במצב זה, למעשה, אף אדם לא אמור להיפגע או להתייחס לכך באופן אישי, כי כולם מבינים שלא הייתה כאן שום כוונת זדון או העדפה. דוגמאות לדרכים שונות לבצע בחירה אקראית יש מגוון רחב של שיטות שניתן להשתמש בהן כדי ליצור מצב שבו הבחירה תיראה אקראית לחלוטין. להלן כמה דוגמאות מפורטות שמציג אליעד: אפשר לרשום את שמות האנשים על פתקים ולהוציא פתק באקראיות. אפילו אין חשיבות אמיתית אם באמת זו הגרלה או לא, כל עוד האנשים מאמינים שהיא התבצעה באופן אקראי. אפשר לבצע הגרלה באמצעות משחקי ילדים, כמו אינדנדינו או איצו פאלי. זה יוצר תחושה קלה ובלתי אישית לחלוטין. אפשר לבקש מהאנשים לבחור מספר, ומי שמתקרב למספר מסוים ייבחר באופן אוטומטי. גם כאן ... נראית בלתי מכוונת ואקראית לחלוטין. אפשר אפילו פשוט ללכת ישר ולומר שהאדם הראשון בו אתה נתקל יהיה זה שנבחר. לדברי אליעד כהן, אין הגבלה לכמות הדרכים לבצע בחירה אקראית, כי יש אינספור אפשרויות ליצור מצב שבו אף אחד לא יכול להפנות אליך האשמות או לטעון כלפיך שהיית מוטה או העדפת אדם מסוים. מניפולציה אפשרית בבחירה אקראית למרות זאת, ... הגדול של בחירה אקראית? היתרון המשמעותי של הבחירה האקראית, מלבד מניעת הקונפליקט האישי, הוא הפיכתך לאסטרטג טוב יותר. במצב שבו מופעל עליך לחץ חיצוני לבצע בחירה בין אנשים במטרה לסכסך ביניכם, הבחירה האקראית מקלקלת לאדם שיצר את הסיטואציה את הכוונה המקורית שלו. כלומר, אם מישהו מנסה לגרום לך להסתכסך עם אנשים אחרים, הוא נכשל, משום ... כהן, הבחירה האקראית היא האמצעי הטוב ביותר והפשוט ביותר למנוע קונפליקט בקבוצה, לשמור על יחסים חברתיים טובים, ולהימנע מהאשמות ומסכסוכים מיותרים. איך לבצע בחירה אקראית בקבוצה? איך לא לריב עם אנשים? מניעת קונפליקטים חברתיים דינמיקה קבוצתית איך לא לפגוע ברגשות אחרים? מיומנויות חברתיות תורת המשחקים בקבוצה איך לבחור בין כמה אנשים בלי ...
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
... יבין את המשימה, ירצה לבצע אותה, ויהיה מסוגל לבצע אותה. הוא מדגים זאת על ידי העוזרת שאמורה לשטוף את ... היטב, אבל פשוט לא רוצה לבצע אותה, או שהוא דווקא רוצה אבל אינו יכול טכנית. ... שנדרשת ממנו. באמת רוצה לבצע את המשימה. באמת מסוגל לבצע את המשימה בפועל. לכל אחד משלושת הגורמים האלה יש ... אין לו רצון מספיק חזק לבצע את ההוראה? או שאולי הוא רוצה מאוד לבצע אותה, אך חסרה לו יכולת מעשית? מה המשמעות של רוצה ... עובד יכול לומר שהוא רוצה לבצע משימה, אבל בפועל לא לבצע אותה כי הרצון שלו לא מספיק חזק מול הסיבות לא לבצע אותה (כגון עייפות, קושי, חוסר מוטיבציה וכו). ... חזק יותר מההתנגדות שלו לבצע את המשימה. כיצד שלוש הידיעות משפיעות על הפעולה? ... שהאדם צריך להחזיק כדי לבצע פעולה: הידיעה הראשונה: האדם צריך לדעת בבירור מהי המשימה שהוא נדרש לבצע. הידיעה השנייה: האדם צריך לדעת כיצד בדיוק לבצע את המשימה (הפן הטכני או המעשי). הידיעה השלישית: האדם צריך לדעת שהוא רוצה לבצע את המשימה (מודעות לרצון). לדוגמה, עובד יכול לדעת ... האם הוא יודע שהוא רוצה לבצע אותה? רק אחרי שמבינים בדיוק איזה גורם חסר, אפשר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קל לדבר, קשה לעשות - ממה נובע הקושי לבצע משימות ואיך להתמודד? - 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לבצע, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לבצע, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכה, מאמן אישי למתבגרים, אימון אישי לקריירה בתחום לבצע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 05:46:38 - wesi1