... מביע רצון למוצר מסוים, קל יותר להפוך את הרצון שלו לתחושת צורך ממשי. למשל, לקוח שמתחיל מאני רוצה
טלוויזיה של 50 אינץ, ניתן מיד להוביל אותו להבנה של הצורך בכך על ידי משפט כמו: אז בעצם אתה צריך
טלוויזיה של 50 אינץ כדי שתוכל ליהנות באופן מלא ... משהו, אבל עדיין לא בטוח לחלוטין שהוא חייב אותו. לדוגמה, אפשר לשאול: האם אתה מעוניין לשמוע על
הטלוויזיות החדשות שלנו? - זו גישה פחות מחייבת, אך ... דוגמאות פרקטיות לשימוש נכון במילים בשיחת מכירה אליעד מדגים את ההבדל בשיחה דרך דוגמה ברורה של
טלוויזיה. אם שואלים לקוח איזו
טלוויזיה אתה צריך?, הלקוח יכול להתחיל לפקפק בעצם הצורך. לעומת זאת, בשאלה איזו
טלוויזיה אתה רוצה? מאפשרים ללקוח לבטא חלומות או ... מסגרת מגבילה יותר עבור הלקוח, שכן היא רומזת על צורך ממשי שמחייב פתרון. לדוגמה, אם נשאל איזו
טלוויזיה אתה צריך?, הלקוח עשוי לעצור ולחשוב האם באמת יש לו צורך
בטלוויזיה, או אולי בכלל הוא לא חייב לרכוש אחת. המשמעות של רוצה לעומת זאת, המילה רוצה משדרת פתיחות, רצון אישי וחופש בחירה. כאשר שואלים איזו
טלוויזיה אתה רוצה?, הלקוח מרגיש יותר חופשי לדמיין ולחלום על האפשרויות העומדות בפניו, גם אם הוא לא בהכרח זקוק
לטלוויזיה באופן מיידי. השפעה על תהליך המכירה אם ... רצון, אפשר לנווט את השיחה כך שהוא יכיר בכך שהרצון הזה יכול להפוך לצורך. לדוגמה: - לקוח: אני רוצה
טלוויזיה של 50 אינץ. - נציג המכירות: אז אתה בעצם אומר שאתה צריך
טלוויזיה בגודל הזה כדי ליהנות מהחוויה המלאה, נכון? ...