... אלא בכך שתיצרו מוצרים נוספים באותה רמת איכות גבוהה. איך ליישם גישה זו בתחום הייעוץ והשירותים? אליעד נותן דוגמה נוספת מהתחום של נותני שירות, כגון
מטפלים, פסיכולוגים או יועצים עסקיים. הגישה הנפוצה בתחום הזה היא לגרום ללקוח להיות תלוי ביועץ לאורך זמן, ולמשוך את תהליך
הטיפול או הייעוץ על פני כמה שיותר פגישות. אם יועץ מזהה שהלקוח חושב שהבעיה שלו קשה מאוד ודורשת 100 פגישות, למרות שהיועץ יכול לפתור את הבעיה בשתי פגישות, היועץ עלול לנצל את הלקוח ולספק לו
טיפול לאורך 80 פגישות. כך הלקוח אפילו יחשוב שהיועץ עשה עבודה ... טוב שאתם יכולים, מבלי לפחד שהוא לא יצטרך אתכם יותר. אם הלקוח רואה שהמוצר שלכם איכותי ועמיד, הוא יחזור אליכם גם עבור מוצרים אחרים. הקשר לייעוץ
וטיפול הגישה הזאת לא מוגבלת רק למוצרים פיזיים. למשל, אם אתם נותני שירות -
מטפלים, יועצים עסקיים או פסיכולוגים - האם עדיף לכם לפתור ללקוח את הבעיה במהירות האפשרית, או למרוח את
הטיפול כדי להבטיח הכנסה לאורך זמן? יש
מטפלים שמושכים תהליך של ייעוץ על פני עשרות פגישות, למרות שהיה אפשר ... איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, למכור מוצר אוטומטי, מוצרים אוטומטים, איך לשמר לקוחות? כמה פגישות צריך? כמה זמן לוקח
טיפול? כמה זמן לוקח לפתור בעיה? סוגים של יועצים, משך זמן
הטיפול, מה השיטה של אליעד כהן? מצא את ההבדלים, לפגוש את אליעד כהן,
טיפול אצל אליעד כהן, לקבל יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, ...