... שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין
חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר ... עם תחרות שיווקית? ומה לעשות כדי שהמתחרים שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת
חומרי השיווק שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את
החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק שלך? ועוד. וראשית נסביר על 2 סוגים של
חומרים שיווקיים שהעסק שלך יכול להכין. ונסביר מה ההבדל ביניהם ואיזה סוג של
חומרי שיווק הכי מומלץ להכין. אז ברמת העיקרון
חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את הסיכוי שיסגור עסקאות מכירה בפועל. חלק
מחומרי השיווק נועדו לחשוף את הלקוח, אל העסק. חלק
מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש
חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש
חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי. וכאשר אנחנו מדברים על
חומרי שיווק, לכל
חומרי השיווק יש את אותה המהות האחת. והיא להגדיל אצל הלקוח ... את הרצון להפוך להיות לקוח משלם. ולא משנה באיזה שלב של המשפך השיווקי נמצא
החומר השיווקי, הרי שמטרת
החומר השיווקי, היא להגדיל את הרצון של הלקוח, לסגור עסקה. וצריכים לשים לב שיש 2 סוגים של
חומרי שיווק. יש
חומרי שיווק שלא מספקים ערך ללקוח ויש
חומרי שיווק שכן מספקים ערך ללקוח. ואני אסביר. אנחנו רוצים לגרום ... מוצלח, הכי כדאי, הכי מושלם עבורו בהתאם לצרכים של הלקוח. והשאלה היא, איך
החומר השיווקי יגרום ללקוח להאמין במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו. ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת
חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח ... מהשלבים הבאים: הגדרת הערך שאנחנו רוצים לחבר במוח של הלקוח, אל המותג. יצירת
חומרים שיווקיים כאלו ואחרים לתוך קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ... את תוכן הקמפיין השיווקי. חיסרון 3 - שגם המתחרים שלך יכולים כל הזמן להמציא
חומרי שיווק מקבילים שלך ולהתחרות בך. חיסרון 4 - גם השוק הקיים ... וקצרה, דהיינו, שהיא נראית מאוד ארוכה, אבל באמת היא מאוד קצרה והיא הכנת
חומרי שיווק מהסוג הבא, כפי שאני אסביר עכשיו. הרעיון הוא, לגשת ... המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. אז השלב הראשון בתהליך הכנת
חומרי השיווק, הוא הכנת רשימה של המאפיינים של המוצר שלך, עם דגש ... שבין המוצר שלך לבין מוצרים מתחרים. השלב השני יהיה, לחשוב, על איך מכינים
חומרי שיווק, שמטרתם לא תהיה לשתול ללקוחות מסר בתת מודע באמצעות ... את המוצר שלך, כמה שיותר. רצוי גם באמצעות לספק ערך ללקוח שלך. דהיינו, נכין
חומרי שיווק, שיעזרו ללקוח שלך להתנסות ולחוות את השימוש במוצר שלך. ורצוי באמצעות הכנת
חומרי שיווק שיספקו כמה שיותר ערך אמיתי ללקוח שלך. לדוגמה, כתיבת ... אל תפיק תוכן שיווקי כללי שמספר שהרכב שלך הוא ממציא את הגלגל מחדש, אלא תכין
חומרי שיווק שמסבירים וממחישים ללקוח, את האמת, מה באמת הוא מקבל ... אתה חושב שהרכב שלך יותר טוב מרכבים אחרים, בחדשנות הטכנולוגית שלו, אז תיצור
חומרי שיווק, שימחישו בפועל ללקוח, את החדשנות האמיתית של הרכב ... תסתפק בלהדהד מסר שיווקי שוב ושוב עד שהוא יוטמע במוח של הלקוח שלך, אלא תכין
חומרי שיווק, שכאשר הלקוח שלך ייחשף אליהם למגוון שלהם וכולי, אז ... שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, ברמת הדיוק שאתה מדייק את העבודה שלך, אז תיצור
חומרי שיווק שימחישו ללקוח שלך, את רמת הדיוק של איכות העבודה ...