... שהן אמת. שזה אומר, לעטוף את האפשרי בתוך מחויב. לדוגמה: נניח שאתה לוקח מוצר שאתה יודע שהלקוח חושב שהוא מוצר טעים ומתוק. ואתה אומר ללקוח, המוצר הזה עשוי
מחומרים בריאים ואיכותיים, שגורמים לטעם שלו להיות ככ מתוק וטעים בצורה ככ איכותית. שבעצם אתה מנצל את זה שהאדם יודע שהמוצר הזה הוא X = מתוק וטעים. ואתה שותל לו את המחשבה ומעביר לו מסר סמוי, שאתה כאילו מדבר איתו על הטעם ועל המתיקות של המוצר, כאשר בפועל אתה מעביר לו מסר סמוי, שהמוצר הזה הוא עשוי
מחומרים בריאים ואיכותיים. ומי שיעמיק בדוגמה הנל וכיוב, יראה שיש כאן עוד רמת עומק. והיא שאם אתה רוצה שהמסר שלך יהיה יותר בולט בסיפור, אז אתה לא יכול ... כדי להסכים עם המסר שלך. כגון: המוצר הזה הוא ככ מתוק (האדם כבר יודע שזאת אמת) יותר ממוצרים מקבילים דומים אחרים (האדם לא יודע שזאת האמת), משום שהוא עשוי
מחומרים איכותיים יותר ובריאים יותר, שזה המסר הסמוי, שהאדם חייב לשים אליו לב, כדי להבין את המסר המרכזי, שמדבר על זה שהמוצר הזה יותר טעים ממוצרים ... שותל מסרים סמויים, שאתה יודע מראש שהאדם השני חושב שהם אמת. לדוגמה: המוצר הזה ככ טעים יותר משאר המוצרים, משום שהוא מיוצר כבר הרבה שנים, ומשום שהוא עשוי
מחומרים בריאים, ומשום שהוא מוצר ככ פופולארי. כאשר בעצם אתה לוקח את זה שהשומע יודע שהמוצר הזה מיוצר הרבה שנים, ואתה יודע שהוא יודע שהמוצר הזה הוא מאוד פופולארי, ואתה בעצם באמצע משלב גם את המסר הסמוי שהמוצר הזה עשוי
מחומרים בריאים. והכל כדי להעביר את המסר המרכזי, שמסביר למה המוצר הזה ככ טעים באופן מיוחד, שגם את זה האדם כבר יודע. דהיינו, אתה בונה את הסיפור בצורה ...