... לעשות זאת... ואסביר, מהם מסרים סמויים ואיך לשתול אותם? ואיזה סוגים של מסרים סמויים יש? ומהם מסרים סמויים אפשריים ומהם מסרים סמויים מחויבים? ומהן
הנחות יסוד סמויות ומהן
הנחות יסוד גלויות? ואבאר גם מהן אמיתות מקבילות שמחזקות את המסרים הסמויים שלך? ואבאר טכניקות שכנוע מתקדמות ואיך לגרום למישהו להאמין לך? ועוד... וראשית אסביר את הרעיון באופן ... חייב לשים לב למסר הסמוי שלך. דהיינו, בפועל עליך לקחת את המסר הסמוי שלך, ולבנות סביבו סיפור, שאפשר להבין את הסיפור הזה, רק כאשר השומע מסכים עם
הנחת היסוד של המסר הסמוי שאתה משלב בתוך הסיפור. דהיינו, אתה הופך את המסר הסמוי, למסר מחויב, ולא רק למסר אפשרי בלבד. כי יש שני סוגים של מסרים סמויים. יש מסרים סמויים מחויבים ... את הסיפור שלך, לשם כך הוא חייב לשים לב למסר הסמוי שלך, שהוא מוזכר בצורה עקיפה בתוך הסיפור. והוא גם חייב להסכים לכך שהמסר הסמוי שלך הוא אכן אמת,
כהנחת יסוד לצורך הבנת הסיפור שלך. דהיינו, שהמסר הסמוי שלך, משולב בסיפור בתור
הנחת יסוד מחויבת, לצורך הבנת הסיפור ולצורך אמיתות הסיפור. ולא רק
כהנחת יסוד אפשרית, בצורה שבה המסר שלך כאילו סתם זרוק בתוך הסיפור כדרך אגב בלבד. ועדיין, בכל מקרה המסר שלך מועבר כמסר סמוי בצורה עקיפה, כי הוא רק
הנחת יסוד של סיפור אחר, שהוא מרכז תשומת הלב של השומע. ועכשיו אבאר עוד רמת עומק נוספת, והיא, שאם ברצונך לגרום למישהו להאמין לך, לשם כך עליך לשלב את המסר הסמוי שלך, בתוך ... בתוך זה שאתה מספר לו את מה שהוא כבר חושב שזה אמת, בתוך זה תשלב לו את המסר הסמוי שאתה רוצה להעביר לו, בצורה שבה הוא יהיה חייב לשים לב להסכים עם
הנחת היסוד הסמויה שלך, כדי להבין את הסיפור שאתה מספר לו. והרעיון הוא, שאתה עוטף את המסר הסמוי שלך, בתוך עובדות שהאדם השני כבר חושב שהן אמת. שזה אומר, לעטוף את האפשרי בתוך ... וחלק מהאמיתות משולבות בסיפור, כאילו הן מסרים סמויים. ובתוך כל הסיפור הזה, אתה משלב גם את המסר הסמוי שלך. שהוא עטוף כולו באמיתות מקבילות, גם ברמת
הנחות היסוד של הסיפור. ושהן גורמות למסר הסמוי שלך
ולהנחת היסוד הסמויה שלך, להיראות יותר אמיתית עבור השומע. ואתה, כאשר אתה שומע סיפור כלשהו, האם אתה מודע לכל המסרים הסמויים שנשתלו אצלך במחשבה באותו הרגע?! ואתה, כאשר אתה חושב ...