אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הטיה קוגניטיבית ✔איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן? איך לקבל יעוץ מאליעד כהן? מה אפשר ללמוד מאליעד כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, תלות במורה רוחני, המלצה על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן
וכאן אסביר, על 2 דרכים איך אפשרי להיעזר בי וללמוד ממני. ואסביר האם באמת צריך ללמוד ממני או שאפשרי להסתדר לבד ועוד.

כשאדם מבקש ממני יעוץ וסיוע, עליו להבין שהוא צריך להבין שיש לו 2 אפשרויות לקבל ממני עזרה והוא צריך לבחור באחת משתי האפשרויות האלו. ולכל אפשרות יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. וכמובן שאפשר גם את שתי האפשרויות ביחד, אבל צריך לבחור באיזה מינון כל אחת מהאפשרויות.

ואסביר: בעיקרון כאשר בן אדם מתייעץ איתי על איזה נושא ומבקש עזרה באיזה נושא, הוא צריך לבחור, האם הוא רוצה דגים או שהוא רוצה ללמוד לדוג. דהיינו, כאשר מישהו בא לשאול אותי שאלה, לדוגמה "איך להתמודד עם פרידה" "איך להיגמל מהתמכרות" "איזה עסק להקים" וכל כיו"ב, באפשרותו של האדם לבחור כי הוא רוצה שאני "אגלה" לו את התשובה ואומר לו מה אני חושב ומה דעתי שהוא צריך לעשות כדי להשיג מטרה כזו או אחרת. זאת אפשרות אחת. דהיינו, האדם רוצה דגים לאכול.

והאפשרות השניה היא, שהוא רוצה שאני אלמד אותו לדוג. דהיינו, שהוא רוצה שאני אלמד אותו איך לחשוב ואיך למצוא תשובה לשאלה שהוא שואל. ואיך לנתח את הסיטואציה שהוא רוצה לנתח. כאשר המיקוד יהיה לא במה הפתרון לבעיה שהוא ניצב בפניה, אלא ב איך לנתח את הבעיה שהוא ניצב בפניה.

כי כאשר בן אדם שואל אותי שאלה כלשהי, אז ברור שבדרך כלל אני אשאל אותו שאלות כלשהן, כדי להגדיר יותר טוב את מה שהוא רוצה. אבל לאחר מכן, אם אותו אדם רוצה עזרה מהירה וסיוע מהיר, אז הוא ישר ישמע ממני את דעתי, מה לדעתי הוא צריך לעשות כדי להתמודד עם הבעיה שהוא רוצה להתמודד איתה.

ובפועל, אני לוקח את המידע מהאדם, עושה לו אנליזות וחישובים כאלו ואחרים, ועל בסיס זה אני נותן לו תשובה לשאלה שלו.

ומי שמבקש עזרה, צריך לשאול את עצמו, מה הוא רוצה יותר, האם הוא יותר רוצה לקבל את התשובה לשאלה שלו, או שהוא רוצה ללמוד איך למצוא פתרון לשאלה שלו. ללמוד איך לנתח ואיך להבין את השאלה שלו, ללמוד איך לחשוב, ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות וכולי.

והיתרונות של האפשרות הראשונה היא, שזה חוסך לאדם את כל התהליך של החשיבה העצמית שלו עם עצמו. כי אני סוג של חושב במקומו. אני לוקח את המידע שהאדם מספק לי, עושה עליו כל מיני חישובים, בהתאם לשכל שלי, לצורת החשיבה שלי, לניסיון שלי וכולי, ובהתאם לזה, אני אומר לו את חוות דעתי, מה עליו לעשות, ומה היתרונות והחסרונות של כל אפשרות שיש לו, ולמה כדאי לו לעשות כך או אחרת, ומה כנראה יקרה אם הוא יעשה כך או אחרת וכולי וכולי.

והיתרון המרכזי הוא, שהאדם מקבל תשובות במהירות למה שהוא רוצה לדעת, הוא לא צריך להתאמץ ולשבור את הראש ולעשות יותר מידי ניתוחים. התשובות והמסקנות מגיעות מהר.

אבל יש גם חיסרון והוא, שהאדם פחות לומד לחשוב לבד עם עצמו, להבין בעצמו איך לנתח את הבעיות שלו. כי הבעיות במהותן חוזרות על עצמן ודרכי הפתרון לבעיות השונות, די זהים. וצורת הניתוח של בעיות, די זהה אחת לשניה. לבדוק הנחות יסוד, להבדיל בין עובדה לפירוש, לבדוק מה האמת, לעשות ניתוח סיבתיות, ולהסיק מסקנות וכולי.

ולכן יש גם דרך נוספת, שהיא יותר קשה, יותר מסורבלת, יותר ארוכה, יותר מתסבכת, יותר מסחררת, שהיא הדרך שבה האדם לומד לחשוב. דהיינו, במקום שמישהו ירים במקומך את המשקל הכבד, אז אתה צריך להתאמץ להרים את המשקל הכבד, ובצורה נכונה כמובן. כי מי שינסה ללמוד להתאמן לבד, כנראה שיעשה יותר טעויות מאשר מי שיקבל הדרכה איך להתאמן.

וזה אומר, שכאשר האדם שואל אותי שאלה, יש לו אפשרות להגדיר מראש, שלא מעניינת אותו התשובה לשאלה שלו, ושלא אכפת לו מה התשובה לשאלה שלו. אבל כן מעניין אותו איך הגיוני לנתח את השאלה שלו.

ואז המיקוד הוא, בללמוד איך לחשוב, ללמוד לקחת את השאלה ולחלק אותה לחלקים, לבדוק את הנחות היסוד של השאלה, לזהות איזו הנחת יסוד היא עובדה ואיזו הנחת יסוד היא פירוש, ללמוד לעשות ניתוח סיבתיות, ללמוד לנתח לחשוב ולהסיק מסקנות. ואז בדרך הקשה, דהיינו, בדרך הארוכה והקצרה, כך האדם לומד יותר מהר ללמוד ללכת לבד. כי הפוקוס זה להעביר את המאמץ המחשבתי אל האדם עצמו, שילמד לחשוב באופן עצמאי.

ומה החיסרון של האפשרות השניה? החיסרון הוא, שהאדם יכול לצאת יותר מבולבל, האדם יכול לצאת עם יותר ספקות מאשר קודם, האדם אולי לא יקבל תשובה לשאלה שלו ואולי יהיו לו עוד יותר שאלות בטווח הקצר. אבל בסך הכל, האדם לומד ללכת באופן עצמאי.

אם אתה רוצה להרים 100 קילו, או שתתחיל ללמוד להרים קילו ואז מתישהו אולי תרים מאה קילו, או שמישהו אחר ירים בשבילך את המאה קילו ואז פחות תתקדם ביכולת שלך להתמודד לבד.

ובאופן כללי אני אומר, שהרצון לנתח נכון את השאלה, יותר מאשר למצוא תשובה לשאלה, הוא חשוב ביותר באופן כללי. הרצון להבין את האמת לגבי השאלה, בלי קשר לרצון למצוא תשובה לשאלה, הוא קריטי ביותר, כאשר כן רוצים למצוא תשובה לשאלה. וזה כמובן נושא אחר.

ובהקשר של לקבל ממני יעוץ, כמובן שהאדם יכול לבחור שגם וגם. הוא גם רוצה לפעמים את התשובה שאני חושב שהכי מתאימה עבורו, אבל הוא גם רוצה לפעמים ללמוד לחשוב באופן עצמאי, באמצעות הכוונה. אבל אז, המיקוד הוא בללמוד לחשוב ולא בלקבל תשובה לשאלה.

ואני אוסיף, באפשרות השניה שהאדם רוצה ללמוד איך לחשוב באופן עצמאי, למה בעצם שהוא ירצה בכלל להתייעץ איתי על משהו ולמה שהאדם לא ישב עם עצמו ושילמד לחשוב לבד באופן עצמאי?

והתשובה היא: שכל מה שאני יכול ללמד מישהו, כל דבר שכזה האדם יכול גם ללמוד לבד, בלעדי מתוך עצמו בלבד. למעט דברים שקשורים לניסיון ושאינם תלויים בשכל. לדוגמה, אני לא יכול ללמוד לבד סינית, בלי סיני שילמד אותי סינית. כי מדובר כאן על משהו שתלוי בזיכרון, בדמיון, בניסיון, ולא מדובר על משהו שתלוי בשכל ובהיגיון. לדעת ששולחן בסינית קוראים לזה X, זה לא משהו של שכל אלא של ניסיון.

ולכן את הניסיון שיש לי, לא כל אחד יכול ללמוד לבד. וגם אני לא יכול לדעת עם השכל שלי, את כל הניסיון שיש לדוגמה לרופא עיניים מומחה וכולי וכולי.

אבל ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לנתח דברים, ללמוד להסיק מסקנות, ללמוד לפתח את השכל, את כל זה, כל אחד יכול ללמוד לבד מעצמו, בלי שום סיוע חיצוני כלשהו של מישהו כלשהו.

אז מה ההבדל בין אדם שמנסה ללמוד ולפתח את השכל באופן עצמאי, לבין אדם שלדוגמה בוחר ללמוד איתי לפתח את השכל שלו?

והתשובה היא, שמצד האמת האדם יכול ללמוד הכל לבד. אלא שאם האדם ינסה ללמוד לבד להרים משקל כבד, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שתוך כדי תהליך הלמידה הוא ייפצע וינסה להרים יותר מידי משקל בצורה לא נכונה וכיו"ב. ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יפצע ולא ירצה להמשיך להתאמן וכולי. כמו בסיפור של 4 נכנסו לפרדס וכולי.

במובן שכאשר האדם לומד לחשוב לבד, יש כאן המון תהליכים. וצריכים לדעת לעשות אותם בצורה נכונה ומדורגת לפי רמת קושי. ומי שיקפוץ מהר מידי רחוק מידי, עלול להיתקע להתייאש ולפרוש.

או לדוגמה בן אדם שינסה ללמוד להמציא מכשיר חשמלי, באופן עצמאי. תאורטית ועקרונית זה אפשרי. אבל זה מגדיל את הסיכוי, לכך שהוא יתחשמל בדרך...

לדוגמה העניין של למצוא הנחות יסוד, ברמת העיקרון כל דבר אפשרי לפרק אותו, עד לרמה של מי אמר שיש הבדל בין יש לאין, ולהטיל ספק בחושים וכולי וכולי. אבל כאשר אדם לומד לחשוב, הוא לא צריך לרוץ הרחק מידי, אלא הוא צריך בתור התחלה ללמוד לזהות, באיזה הנחות יסוד להטיל ספק ובמה לא להטיל ספק. מה כן אפשרי להניח כעובדה ומה להגדיר את זה כפירוש.

כי אם לא, אז האדם עשוי להגדיר את הכל כפירוש. שזה נכון במובן מסוים, שהכל זה רק פירוש. אבל זה למתקדמים של המתקדמים. ומי שיתחיל שם, להגדיר את הכל כפירוש, הוא תוך שניה ילך לאיבוד. וצריכים לדעת בהתחלה, מה להגדיר כפירוש ומה להגדיר כעובדה. ויש רמות של עובדה ופירוש וכולי.

ולדוגמה הנושא של ניתוח סיבתיות, שצריך לנתח 4 שאלות, את הסיבה, את התוצאה, את הקשר בין הסיבה לתוצאה ובין התוצאה לסיבה. אבל צריכים לדעת מאיפה להתחיל להתמקד, כדי לא ללכת לאיבוד.

וכאשר בן אדם מנסה לאתר הנחות יסוד של רעיון, הוא צריך לדעת איך לסדר את הנחות היסוד בסדר נכון. ועד היכן לפרק את הנחות היסוד ומה לא להגדיר כהנחת יסוד, אלא לקבל את זה כאמת מוחלטת שאינה הנחת יסוד.

וכאשר לומדים לחשוב לבד ובאופן עצמאי, מאוד קל ללכת לאיבוד ולהתייאש. או לחשוב שאתה חכם, למרות שאתה בדרך לבית המשוגעים. והמון אנשים משתגעים ומתחרפנים, כי הם מנסים להיות חכמים, מנסים להטיל ספק, מטילים ספק בצורה לא נכונה, מטילים ספק באופן חלקי, מטילים ספק במשהו שהוא מחויב ולא מטילים ספק במשהו אחר שהוא אפשרי. ואז האדם הולך לאיבוד, מתחרפן וכולי.

ולכל אדם יש גם הטיות קוגניטיביות במקביל לזה שהוא מחפש את האמת לבד. ובכל דבר יש סם חיים וסם המוות. וההטיות הקוגניטיביות של האדם, והפחדים שלו וכולי, מטים את המוח של האדם לחפש את האמת. והאדם מחפש את האמת, באמצעות השכל של עצמו, שהוא עצמו לא מספיק מכויל.

וזה מגדיל את הסיכוי שהאדם ישתבש וכולי. ואם האדם במקרה גם צורך סמים תוך כדי, ואם האדם גם לומד במקביל קבלה / תורת הנסתר / רעיון כזה או אחר, הוא עשוי לעשות מיקס שלם וכאוס שלם בתוך המוח של עצמו וללכת לאיבוד.

ולכן אני חוזר שוב, מצד האמת, לפתח את השכל במאה אחוז, בצורה מושלמת, כל אחד יכול לבד במאה אחוז. אבל זה מגדיל באופן די גבוה את הסיכוי לכך שהאדם יישבר ויתייאש. ולכן כאשר האדם עושה את זה עם הכוונה שלי לצורך העניין, אז זה מגדיל את הסיכוי שהוא יתקדם בלי להתייאש.

כי אני מסביר לו, איך לנתח דברים ובמה כן להטיל ספק ובמה לא להטיל ספק וכולי. כאשר כמובן שבעתיד האדם יצטרך באופן עצמי, להטיל ספק גם בכל מה שהוא למד ממני והוא יצטרך לבדוק עם האמת של עצמו, את הכל כולל הכל בלי שום הטיה חיצונית כלשהי. אבל בהתחלה, זה נותן לאדם איזה בסיס ואיזה כיוון מחשבתי להתקדם ולא לעשות לעצמו כאב ראש, שלא מחויב לעבור אותו בהתחלה.

וכמובן אני אוסיף, שללמוד ממני איך לחשוב בהיגיון, זה הכל בהנחה שאני יודע לחשוב בהיגיון ושאני יודע ללמד לחשוב בהיגיון. וגם זאת הנחת יסוד וכולי. אבל בטוח נכון, שאני מלמד את האדם לחשוב בצורה מסוימת. האם היא חשיבה הגיונית או לא, זאת שאלה אחרת.

לסיכום: כשאדם שואל אותי שאלה, הוא יכול או לבחור לרצות לקבל תשובה כמה שיותר מהר לשאלה שלו, על בסיס דעתי וכולי, או לבחור ללמוד ממני איך לחשוב ואיך לנתח את המצב שלו, בלי קשר למה התשובה לשאלה שלו ולמתי שהוא יקבל תשובה לשאלה שלו.

בנוסף, בן אדם יכול לפתח את השכל לבד, בלי שום סיוע כלשהו, אבל ידע של מישהו אחר, לא בהכרח שאפשרי להשיג באופן עצמאי. החיסרון בלנסות לפתח את השכל לבד, הוא בכך שזה מגדיל את הסיכוי שהאדם יעשה את זה בצורה לא נכונה, יפצע נפשית ויפרוש לבית המשוגעים וכולי.
הנחות ללמד תרגילים לפיתוח חשיבה שיפור יכולת חשיבה לעשות לעצמך הרמת משא כבד בצורה נכונה הרמה נכונה איך להתמודד להרים משקל למחוק מהראש חשיבה הגיונית 2 דרכים לקבל יעוץ 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן 2 שיטות 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן eip איך להבדיל בין עובדה לפירוש איך להבדיל בין פירוש לעובדה איך להיות גאון איך להיות חכם איך להיות יותר חכם איך להסיק מסקנות איך לחשוב בהיגיון איך ללמוד איך ללמוד מאליעד איך ללמוד מאליעד כהן איך למצוא איך למצוא תשובות איך למצוא תשובות לשאלות איך לפתח את החשיבה איך לפתח את המוח איך לפתח את השכל איך לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה איך לקבל איך לקבל יעוץ איך לקבל יעוץ מאליעד כהן איך לשפר את החשיבה איך לשפר את המוח איך לשפר את השכל אימון המוח אימון קוגניטיבי אליעד אליעד כהן אליעד כהן ביקורת אליעד כהן מנהל כת אליעד כהן נוכל אליעד כהן רמאי אליעד כהן שקרן אליעד כהן שרלטן ביקורת ביקורת על אליעד ביקורת על אליעד כהן ביקורתיות דרכים לקבל יעוץ דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן האם כדאי ללמוד מאליעד כהן האם ללמוד מאליעד כהן האם לקבל האם לקבל יעוץ מאליעד כהן הבדל הבדלה הבדלים הדרך של אליעד הדרך של אליעד כהן היגיון המלצה המלצה על אליעד כהן המלצות הנוסחה של אליעד הנוסחה של אליעד כהן הסוד של אליעד הסוד של אליעד כהן השיטה של אליעד השיטה של אליעד כהן השכל השכל של אליעד השכל של אליעד כהן התפתחות החשיבה התפתחות שכלית חשיבה הגיונית יועץ יכולות חשיבה יכולות קוגניטיביות יכולות שכליות יכולת חשיבה יכולת קוגניטיבית יכולת שכלית יעוץ כיצד לפתח את השכל כישורי חשיבה כישורים קוגניטיביים כישורים שכליים לאמן את החשיבה לאמן את המוח לאמן את השכל לבד להבדיל להבדיל בין עובדה לפירוש להבדיל בין פירוש לעובדה להיות יותר חכם להסיק מסקנות להפוך את העובדה לפירוש להפוך את העובדות לפירושים להפוך את הפירוש לעובדה להפוך את הפירושים לעובדות להפוך עובדה לפירוש להפוך פירוש לעובדה להציג עובדה כפירוש להציג פירוש כעובדה לחשוב לחשוב בהיגיון לחשוב לבד באופן עצמאי ללמוד ללמוד איך להסיק מסקנות ללמוד איך למצוא תשובות ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות ללמוד לחשוב ללמוד לחשוב בהיגיון ללמוד לפתח את השכל ללמוד מאליעד ללמוד מאליעד כהן למה ללמוד למה ללמוד מאליעד למה ללמוד מאליעד כהן למה לפתח את השכל למידה למצוא למצוא תשובות למצוא תשובות לשאלות לפתח לפתח את החשיבה לפתח את המוח לפתח את השכל לפתח חשיבה לפתח יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות לפתח יכולות שכליות לפתח יכולת חשיבה לפתח יכולת קוגניטיבית לפתח יכולת שכלית לקבל לקבל יעוץ לקבל יעוץ מאליעד כהן לשאול לשאול שאלות לשפר את החשיבה לשפר את המוח לשפר את השכל לשפר יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולות שכליות לשפר יכולת חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולת שכלית מאיפה השכל של אליעד כהן מה אפשר ללמוד מאליעד כהן מה ללמוד מה ללמוד מאליעד כהן מורה רוחני מורים רוחניים מיומנויות חשיבה מיומנויות קוגניטיביות מיומנויות שכליות מיומנות חשיבה מיומנות קוגניטיבית מיומנות שכלית מסקנה מסקנות מצא את ההבדלים עובדה עובדה או פירוש עובדה או פרשנות עובדה ופירוש עובדה כפירוש עובדה לפירוש עובדה מול פירוש עובדה פירוש עובדות עובדות או פירושים עובדות ופירושים עובדות לפירושים עובדות מול פירושים עובדות פירושים עצמאות עצמאי פירוש פירוש או עובדה פירוש ועובדה פירוש כעובדה פירוש לעובדה פירוש מול עובדה פירוש עובדה פירושים או עובדות פירושים ועובדות פירושים לעובדות פירושים מול עובדות פירושים עובדות פיתוח פיתוח החשיבה פיתוח המוח פיתוח השכל פיתוח חשיבה פיתוח יכולות חשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות פיתוח יכולות שכליות פיתוח יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית פרשנות או עובדה קושיות על אליעד קושיות על אליעד כהן רוחני רוחניות רמות של עובדה רמות של עובדה ופירוש שאלה שאלות שאלות על אליעד שאלות על אליעד כהן שיטות שיטות ללמוד מאליעד כהן שיטות לפיתוח החשיבה שיטות לפיתוח המוח שיטות לפיתוח השכל שיטות לפיתוח חשיבה שיטת eip שיפור החשיבה שיפור המוח שיפור השכל שיפור יכולות חשיבה שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור יכולות שכליות שיפור יכולת חשיבה שיפור יכולת קוגניטיבית שיפור יכולת שכלית שכל תלונות על אליעד תלונות על אליעד כהן תלות תלות במורה תלות במורה רוחני תלותיות תרגול קוגניטיבי תרגילים לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח המוח תרגילים לפיתוח השכל תרגילים לפיתוח חשיבה תשובות תשובות לשאלות
למכור לעצמך, למכור ללקוחות, למכור ללקוח ולא לעצמך, השתקפות עצמית בתהליך מכירה, אתה לא הלקוח של עצמך, הלקוח הוא לא אתה, בירור צרכי הלקוח, להאמין במוצר, טעויות של איש מכירות
... כמו שאם צובטים אותך זה כואב לך, כך גם תבין שאם אתה צובט מישהו זה כואב לו. וכמו שאתה לא רוצה שירביצו לך, כך תבין שכנראה גם מישהו אחר לא רוצה שירביצו לו. וזאת צורת למידה מאוד בסיסית. אבל צריך לדעת את האמת, שיש כאן הטיה קוגניטיבית. כי מצד האמת, הלקוח הוא אולי שונה לחלוטין ממך איש המכירות ואולי הוא חושב הפוך ואחרת לחלוטין ממך כאיש המכירות. ועליך להטיל ספק בכך שאם המוצר ...
האם ביבי אשם? האם הגיוני להאשים את ביבי? האם לשחרר את החטופים בכל מחיר? מי מתאים להיות ראש ממשלה? את מי הגיוני להאשים? מי אשם במה שקורה? האם לעשות עסקה עם השטן? האחריות של בגץ, הסמכויות של הממשלה, האם אתה הראש אתה אשם? מי באמת אשם? חיזבאלה, החמאס, שחרור החטופים בכל מחיר, מחדלי הקורונה, הסוד של ביבי, בחירתה של סופי, סצנת הבחירה של סופי, חרבות ברזל, אסון השביעי לאוקטובר, איך להילחם בטרור? עסקה עם החמאס, עסקה לשחרור החטופים
... לא אשם בכך שהוא לא סוגר עסקה. ביבי יכול להיות אשם בכך שהמצב ככ גרוע ושהוא לא סוגר את הדברים בצורה אחרת, שתהיה יותר טובה מ 2 האפשרויות האלו. כי העובדה היא, שלביבי שלנו, יש הטיה קוגניטיבית, שלא משנה מה, הוא רוצה שהמלחמה תיארך כמה שיותר. כי ביום שאחרי המלחמה, ישלחו אותו לביתו או לבית המשפט וכולי. בין אם תפרו לו תיקים ...
כתיבת הסכם, יעוץ לעורכי דין, איך לכתוב הסכם בצורה נכונה? כתיבת חוזה, איך כותבים הסכם קבלן? מי כותב הסכם? איך לנסח הסכם טוב? איך לנסח חוזה? איך לכתוב חוזה מסחרי? הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 4
... אחרי גיבוש ההסכמות המסחריות, יש את שלב כתיבת ההסכם. וצריך לדעת איך לנסח את ההסכם, מבחינת המבנה הלוגי שלו, מבחינת הסדר של ההסכם, מבחינת הניסוחים של ההסכם. 10 - זכור שיש הטיה קוגניטיבית אנושית, לרצות להאמין שכתוב בהסכם רק את מה שרוצים שיהיה כתוב בהסכם. טבעו של האדם, לא לראות שאולי יש פירוש אחר שונה, למה שבעיניו ברור מאליו. 11 - זכור, השופט, לא ...
כתיבת הסכם, ניסוח הסכם, איך לכתוב הסכם בצורה נכונה? איך לנסח הסכם בצורה נכונה? טעויות של עורכי דין בכתיבת הסכמים, מה זה הסכם שמנוסח נכון? איך לכתוב הסכם בצורה חד משמעית? טעויות בכתיבת הסכמים, טעויות בעריכת הסכמים, טעויות בניסוח הסכמים, איך לא לנסח הסכם? חוקים לכתיבת הסכם בצורה נכונה, איך לערוך הסכם? איך לנסח חוזה? איך לנסח מסמך משפטי? איך לנסח הסכמה מסחרית? איך לדעת שהסכם מנוסח נכון? איך לבדוק הסכם? איך לדעת שהסכם מנוסח נכון? איך לפרש הסכם?
... לשופט, שבהסכם כתוב, את הפירוש שהוא רוצה להסכם. והסיבה שהסכמים לא מנוסחים בצורה חד משמעית שאינה משתמעת לשתי פנים, היא בעיקר בגלל שלבני אדם יש הטיה קוגניטיבית לראות את מה שהם רוצים שיקרה ולחשוב שקורה מה שהם רוצים שיקרה. דהיינו, אם אתה רוצה לומר משהו, ואתה אומר את מה שאתה רוצה לומר, אז ... וזה, כי ההסכם שאתה חותם עליו היום, יתברר בעתיד שהוא נוסח בצורה בעייתית. ולכן החלק הקריטי ביותר שעורכי דין נופלים בו, הוא בחלק של הניסוחים. בגלל ההטיה הקוגניטיבית של האנשים, שרואים שקורה מה שהם רוצים לראות שקורה. ושקשה מאוד לאנשים לחשוב בצורה של איפכא מסתברא דהיינו, אולי ההפך הוא הנכון ...
ציטוטים חכמים, ציטוטים מפורסמים, ציטוטים של אנשים חכמים, חוכמת הרמבם, כל האומר דבר בשם אומרו, לצטט אנשים, ללמוד מכל אדם, אומנות השכנוע, איך אנשים משתכנעים? איך להשפיע על אנשים?
ציטוטים חכמים, ציטוטים מפורסמים, ציטוטים של אנשים חכמים, חוכמת הרמבם, כל האומר דבר בשם אומרו, לצטט אנשים, ללמוד מכל אדם, אומנות השכנוע, איך אנשים משתכנעים? איך להשפיע על אנשים?
... הזמן ולכן הם כביכול בעלי ערך גבוה יותר. עם זאת, הוא מזכיר שלפעמים מדובר פשוט בהטיה קוגניטיבית - אנחנו זוכרים רק את הדברים הטובים והחשובים שהם אמרו, ושוכחים את הטעויות או האמירות הפחות מוצלחות שלהם. למה חשוב לבדוק את הציטוטים בעצמנו? אליעד כהן חוזר ומדגיש את ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... המוצר פחות או יותר. וממילא אותו מתאם פגישות, חושב בטעות שהוא יכול להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות ...
מורה ותלמיד, יחסי מורה ותלמיד, תלות במורה הרוחני, אמונה במורה רוחני, מורים רוחניים, מורה רוחני, צורך במורה רוחני, להאמין במורה
מורה ותלמיד, יחסי מורה ותלמיד, תלות במורה הרוחני, אמונה במורה רוחני, מורים רוחניים, מורה רוחני, צורך במורה רוחני, להאמין במורה
... ותלמיד, יחסי מורה ותלמיד, תלות במורה הרוחני, אמונה במורה רוחני, מורים רוחניים, מורה רוחני, צורך במורה רוחני, להאמין במורה מה המשמעות כשהתלמיד מפסיק להבין את המורה הרוחני? כאשר תלמיד מפסיק להבין את המורה הרוחני שלו, הדבר לא בהכרח מעיד על בעיה או כשל בתקשורת. לעיתים דווקא חוסר ההבנה הוא הסימן הראשון לכך שהתלמיד מתחיל להתקדם רוחנית. אליעד מסביר, שכאשר תלמיד חושב שהוא ... אז הוא נמצא על הדרך הנכונה. במצב זה, התלמיד מתחיל להכיר בכך שישנו משהו מעבר להבנה המיידית שלו, כלומר, משהו עמוק יותר שמאתגר את תפיסת המציאות שלו. מה ההבדל בין תלמיד לבין אדם שלומד ממורה רוחני? יש הבדל גדול בין תלמיד לבין אדם שבוחר ללמוד מידע ממורה רוחני. אליעד מדגים זאת כך: ... אדם מתייחס למורה שלו כאל מקור הידע היחיד שלו, ומתאכזב או מתבלבל כאשר המורה משנה את דעתו או את ההסברים שהוא נותן, האדם נמצא בבעיה. אדם כזה נקלע למצב של תלות רוחנית במורה, וכאשר המורה ישנה את דבריו, התלמיד ירגיש אבוד, מבולבל או אפילו נבגד. לעומת זאת, אדם שרק לומד ממורה רוחני מידע, לא מפתח תלות. הוא רואה במורה מקור אחד בלבד מתוך כמה מקורות מידע אפשריים, ובוחן בעצמו את נכונות הדברים. אליעד מסביר שבמצב זה, אם המורה ישנה את דעתו, התלמיד יוכל בקלות להחליט האם לקבל את המידע החדש או לא. התלות נוצרת כאשר האדם אומר: זה המורה שלי, ומזדהה איתו באופן מלא. למה לפעמים מפסיקים להבין את המורה הרוחני הקודם? אליעד מסביר מצב נוסף שבו התלמיד מפסיק להבין את המורה הרוחני, לא בגלל בעיה אצלו, אלא מכיוון שהתפיסה של התלמיד השתנתה והוא כבר לא מצליח לקבל את הדברים כמו בעבר. אליעד נותן כדוגמה את האמונה באלוהים: אם בעבר אדם הצליח להרגיש ולהאמין באלוהים בקלות, ועכשיו הוא כבר לא מצליח להרגיש שזה הגיוני, זה אומר שהתפיסה שלו השתנתה. הרעיון כבר לא מסתדר לו, והוא מרגיש שהוא לא מבין, אבל למעשה הוא כן מבין - רק שהרעיון כבר לא נתפס אצלו כהגיוני. כמו שאדם מבוגר לא מצליח להזדהות עם ילד שמתקשה לעשות משהו פשוט, מכיוון שהמבוגר שכח את התחושה הזו, כך תלמיד לא מצליח לחזור אחורה להבנת המורה הרוחני הקודם, כי הוא התפתח למקום אחר בתפיסתו. מהו הסיכון באמונה מוחלטת במורה הרוחני? אליעד מזהיר מכך שכשאדם הופך להיות תלוי במורה הרוחני ומאמין ... זאת, הוא צריך לבחון כל רעיון וכל מידע לגופו, ולבדוק בכל פעם מחדש אם הרעיון מועיל לו, ולא להיצמד או להיקשר אל המורה עצמו. מה זה אומר להבין רעיון לפי אליעד? אליעד מגדיר את ... של הרעיון, הוא מבין אותו. אם הוא לא מצליח להרגיש את נכונות הרעיון, אז הוא בעצם לא מבין אותו באמת, גם אם מבחינה שכלית הוא כן יכול לתאר את הרעיון. אליעד מביא כדוגמה את האמונה באלוהים: ...
השפעת הסביבה, סביבה חברתית, כתות, תלות במורה הרוחני, להיות אינדיבידואל, יהדות, סביבה טובה, סביבה רעה, סביבה תומכת, סביבה חיובית, סביבה שלילית
השפעת הסביבה, סביבה חברתית, כתות, תלות במורה הרוחני, להיות אינדיבידואל, יהדות, סביבה טובה, סביבה רעה, סביבה תומכת, סביבה חיובית, סביבה שלילית
... הסביבה, סביבה חברתית, כתות, תלות במורה הרוחני , להיות אינדיבידואל, יהדות, סביבה טובה, סביבה רעה, סביבה תומכת, סביבה חיובית, סביבה שלילית איך הסביבה משפיעה על האדם והאם זה תמיד חיובי? אליעד מסביר שלסביבה יש השפעה מכרעת על האדם, בין אם הוא מודע לכך ובין אם לא. לדוגמה, אם אדם דובר עברית, זה משום שהסביבה שלו דוברת עברית. אילו האנשים סביבו ... שומע הופך לחלק מהסביבה הפנימית שלו ומעצב את מחשבותיו. האם תמיד כדאי לבחור בסביבה חיובית? אליעד מדגיש שכל החלטה לגבי הסביבה חייבת להיות תלויה במטרה הסופית. למשל, אם המטרה היא להיות שמח, אז סביבה שבה אנשים שמחים בהחלט יכולה לעזור לאדם להיות שמח יותר. אם הסביבה של האדם תהיה מורכבת מאנשים שרואים ... למצב שהאושר מגיע מתוך האדם עצמו, אז הסביבה החיובית הזאת יכולה להפוך לבעיה, כי האדם מפתח תלות בסביבה הזאת. במצב זה, כשהסביבה תיעלם או תשתנה לרעה, האדם יאבד את האושר שלו. מה זה אומר שהאושר צריך לבוא מתוכך? אליעד מסביר לעומק שהאושר הפנימי האמיתי צריך להגיע מתוך האדם עצמו, ולא מתוך סביבה חיצונית כלשהי. כשהוא אומר מתוך האדם, הכוונה היא שאדם חייב להגיע למצב שגם ... אליו באופן שלילי, הוא עדיין ירגיש טוב עם עצמו. להיות מאושר מתוך עצמך אומר שהאושר אינו תלוי בשום גורם חיצוני - לא בחברים, לא במשפחה, לא בכסף או בהצלחה חיצונית כלשהי. מה הבעיה בסביבה שיוצרת תלות? אליעד מסביר בפירוט שישנן סביבות שבהן האדם תלוי מאוד בגורם שמוביל את הסביבה, כגון מורה רוחני, רב או מנהיג כלשהו. בסביבות כאלו, אותו אדם בראש הסביבה מפיק תועלת רבה מכך שהאנשים סביבו תלויים בו. הוא מרגיש טוב יותר, חזק יותר ובעל ערך. אבל הבעיה היא שזה יוצר תלות גדולה מאוד בקרב האנשים שסביבו. לדוגמה, אדם שתלוי במורה הרוחני שלו יתקשה מאוד להסתדר לבד, ויהיה חייב תמיד לחזור לאותו אדם או לאותה סביבה כדי להרגיש טוב. אליעד מתאר זאת כמצב שבו נותנים לך אוכל רק אם אתה בתוך הכלא - כלומר, נותנים לך משהו חיובי, אבל רק במסגרת מסוימת, שיוצרת תלות. ברגע שאתה יוצא מהמסגרת, אין לך כלום, ולכן למרות שהסביבה נותנת לך תמיכה, היא גם פוגעת בך בכך שאתה לא מסוגל להתמודד לבד. כיצד אליעד מגדיר סביבה טובה באמת? אליעד טוען שסביבה טובה באמת זו סביבה שמאפשרת לך לצמוח ולהתפתח, אך גם מעודדת אותך להגיע למצב שבו אתה כבר לא תלוי בה. זוהי סביבה שמטרתה לעזור לך להיות עצמאי לחלוטין, כך שתוכל למצוא את כל מה שאתה מחפש בתוכך, גם בלי להיות תלוי במישהו או במשהו חיצוני. לדוגמה, אדם עצמאי אמיתי הוא כמו אלוהים שמתואר כישות שלא זקוקה לאיש סביבו כדי להרגיש שלם או מאושר. בניגוד לכך, בסביבות אחרות, כגון הדת היהודית או קבוצות רוחניות שונות, תמיד יש היררכיה - אלוהים, משה, רבנים, ואז האדם הפשוט. ההיררכיה הזו מייצרת תלות ברורה, והאדם לעולם לא יכול להגיע לאלוהים לבד. הוא תמיד תלוי באחרים, וכך גם אם הוא מתקדם, הוא לא באמת עצמאי או חופשי. מה ההבדל בין סביבה תומכת לסביבה שמקדשת תלות? אליעד מבחין באופן ברור בין שני סוגי סביבות: סביבה תומכת אמיתית - סביבה שעוזרת לך להתפתח, ומכינה אותך לעצמאות מלאה. זו סביבה שמטרתה לעזור לך לגלות את הכוח הפנימי שלך, כך שלא תהיה תלוי בה בעתיד. סביבה שיוצרת
כתות, הכת של אליעד כהן, תלות רגשית, תלות נפשית, מהי כת, דרך רוחנית, כת הרסנית, נפגעי כתות, להאמין במורה רוחני, תלות במורה רוחני, פחד מדעות של אחרים
כתות, הכת של אליעד כהן, תלות רגשית, תלות נפשית, מהי כת, דרך רוחנית, כת הרסנית, נפגעי כתות, להאמין במורה רוחני, תלות במורה רוחני, פחד מדעות של אחרים
... הכת של אליעד כהן, תלות רגשית, תלות נפשית, מהי כת, דרך רוחנית, כת הרסנית, נפגעי כתות, להאמין במורה רוחני, תלות במורה רוחני, פחד מדעות של אחרים מהי כת, ומדוע אנשים מפחדים להיות בכת? אליעד כהן מסביר תחילה מהי בכלל כת. הוא אומר שכת היא בעצם מונח שמשמש לתיאור קבוצה כלשהי, אבל השימוש הנפוץ במילה מתאר מצב שבו קבוצה מסוימת גורמת לתלות רגשית או נפשית. הסיבה שכת נתפסת כדבר שלילי היא משום שהיא מגבילה ... בכת: הוא הופך להיות מוגבל בחופש המחשבה שלו, מפחד לשאול שאלות, ומפחד לנהל דיון פתוח. אליעד מדגים זאת כאשר הוא אומר שאם ניגשים לאנשים שנמצאים בכת ושואלים ... להמשיך בשיחה בטענה שזה אסור לדבר על כך. זה בדיוק הסימן לכך שמדובר בכת הרסנית היוצרת תלות רגשית ונפשית. מדוע דווקא הדרך של אליעד כהן היא ההפך מכת? אליעד כהן טוען שדווקא המקום שבו הוא מלמד, הדרך שלו, היא הדרך הכי פחות כתתית שיש. הסיבה לכך היא שבניגוד למקומות אחרים, אצל אליעד אנשים דווקא נעשים חופשיים יותר, הם לא חוששים לשאול שאלות, לא מפחדים לדבר עם אחרים ולא מגלים התנגדות לשמוע רעיונות אחרים. אליעד מדגיש שהמטרה שלו היא לשחרר אנשים מתלות, לא לגרום להם לתלות נוספת. הוא אינו מעודד לאמץ רעיון מסוים או אמונה מסוימת בצורה ... שלו היא בדיוק ההיפך ממה שנהוג לכנות כת. הכת שלו היא אנטי - כת: לא רק שהיא לא יוצרת תלות, אלא היא מעודדת את האדם להשתחרר מכל תלות רעיונית או אמונית. כך, במקום להיות מוגבלים מחשבתית, האנשים שמגיעים אליו חווים פתיחות מחשבתית אמיתית. האם כת יכולה להיות גם דבר חיובי? אליעד מסביר שלמרות הקונוטציה השלילית, אפשר להסתכל על המושג כת גם ... שאתה בתוך ההתמכרות, אתה מוגבל בתקשורת עם העולם החיצוני, והחופש שלך נפגע משמעותית. אליעד מתאר כאן מצב פרדוקסלי: מצד אחד כת נותנת לך הרגשה שאתה מוגן, אך ... שני, ההגנה הזו בדיוק היא זו שמגבילה אותך ופוגעת ביכולת שלך להתמודד עם החיים. מדוע הדרך של אליעד היא הכת הכי קשה בעולם? אליעד כהן אומר שדווקא הדרך שלו נחשבת לכת הכי קשה בעולם, כי בשאר ... ניתן בסופו של דבר לצאת, גם אם זה כרוך בתהליך ארוך ומורכב של יציאה. לעומת זאת, הדרך שאליעד מלמד - אי אפשר לעזוב אותה אחרי שהאדם באמת הבין את המהות שלה. כי ... את צורת החשיבה הזו, את האמת הזו, היא נשארת איתך לתמיד. אם תפסת פעם אחת את העיקרון שאליעד מלמד, כבר אי אפשר להתנתק מזה. אי אפשר לברוח, מכיוון שזו לא אמונה חיצונית שאפשר להיפטר ממנה, אלא משהו שהבנת באופן פנימי לחלוטין. מה ההבדל בין אמונה לבין הבנה פנימית? אליעד מחדד נקודה זו ואומר שיש הבדל בין להאמין במשהו, לבין להבין אותו באמת. הוא נותן דוגמה אישית ... מה שהוא מסביר, זה כבר לא אמונה שאתה יכול לעזוב - זו הבנה שנמצאת איתך כל הזמן. לדברי אליעד, אם אנשים באמת היו מצליחים להבין ולהפנים את הרעיונות שהוא מעביר, מצבם היה משתפר משמעותית, משום שזו לא אמונה אלא הבנה אמתית וחופשית מתלות. סיכום הרעיונות העיקריים: כת היא מצב שבו קיימת תלות רגשית ונפשית עמוקה. אליעד כהן מלמד דווקא להשתחרר מ
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן? איך לקבל יעוץ מאליעד כהן? מה אפשר ללמוד מאליעד כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, תלות במורה רוחני, המלצה על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הטיה קוגניטיבית, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הטיה קוגניטיבית, איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל התנהגותי קוגניטיבי, מטפל אישי, מאמן אישי בטלפון בנושא הטיה קוגניטיבית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 01:50:56 - wesi1